build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 30-Nov-2022 at 08:41
Хахах која иронија, па ако внимателно ги читаш постовите ќе видиш дека критиката е кон сите, сега тоа што можеби тебе ти пречи што најодговорен и највиновен за ситуацијата е тој што највеќе време бил премиер тој е твој проблем. И сите исти да се (да ја прифатиме таа теза што често народот ја кажува) Грујо беше 11 години премиер- најдолго.
Во однос на името, можеш да цитираш барем како е напишано, "РСМ" немам напишано, го имам напишано целосно уставното име, и ако ти пречи и тоа пак твој проблем. За мене секогаш ќе си биде Македонија, а искрено административното (формално) име и не ми смета затоа што не сум од тие Македонци кои секој ден мора да се удираат во гради да се Македонци и да бараат потврда од Бугарија или друго место дека стварно се Македонци. Ма да, не гледам па како административното име на земјата е и врзано со народот односно етникумот, и доколку во90тите беа похрабри сега ќе бевме "Република Македонија" (Скопје) а не "Република Северна Македонија". Сумирано во една реченица, формалното административно име воопшто не го доживувам трагично, го доживувам трагично обидот од тие од истокот да се мешаат во работи кај што не смеат и треба да се мешаат.
*Се извинувам за политичкиот дел од постот ама кога има вакви ниски удари од Македонци кои секој ден мора некој да им потврди дека се Македонци мора да се одговори
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 30-Nov-2022 at 00:12
Originally posted by Vasilij

Сето ова ни кажува на сите дека немаме некоја сериозна државна стратегија (ова е и сега ама посебно се однесува на периодот 2008-2016) туку почнуваа да се реализираа идеи кои му дошле во глава на некој... Заради тоа се и проблемите на Кичево - Охрид, некомплетен и несоодветен проект, заради тоа и се луташе со изјави од типот: "на граѓаните не им требаат автопатишта туку локални патишта" - Н.Г (https://www.youtube.com/watch?v=W1No9qQJtIA) ЛЕГЕНДАРНА ИЗЈАВА
до почеток на Миладиновци - Штип и Кичево - Охрид неполни 2 години после истата изјава, невидено салто мортале...
Убаво имаше некој направено симулација и со временски рамки токму на овој форму пред 5-6 години во нишката (Автопати и експресни патишта општо), ама за разлика во овој форум каде обични граѓани дискутираме со факти, аргументи, знаење и искуство какво такво, на позиции седат неписмени на кои им доаѓаат ад хок идеи, како оној што 10 години беше главен во извршната власт...

Да бе обични граѓани кои користат термини од типот на РСМ и не го вадат Грујо од уста Дури и Заев по дома не вика РСМ, а ти како на митинг да си, а не на неофицијална дискусија.
Инаку отсекогаш си имаме куп неписмени административци и експерти под погон на две љути жути, така да "автопат до Берово" им е типична утка, ништо ново.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 492
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 27-Nov-2022 at 22:13
Треба зголемување на казни, по сериозно регулирање од страна на МВР, секако не да се паркираат полицајци на лентата за застанување. Треба да се воведе и "пресретач" полиција, нешто како во стилот на Србија, Хрватска каде полиција ќе вози во цивилни возила регуларно, проверувајќи кој вози побрзо од дозволеното или не соодветно, и после пуштање ротор и пратење до следен паркинг или клучка каде што би се пишала казната. Мора нешто да се направи во врска со тоа, а не би било лошо да се размислува и камери за мерење на брзина да се постават. Во многу други европски држави си има вакви камери и самите ги сликаат оние кои што возат брзо, превземуваат податоци, и одма во најкраток можен рок стига казна. Не е научна фантастика. Човек ако сака и со малку може да направи многу. Само казните ако се зголемат, можеби возачите ќе се освестат и прилагодат да возат како што треба. За жал има многу "дибеци" кои што на експресниве патишта шибаат и се понашаат како да се на автопат, а има и такви кои што возат поспоро бидејќи не се сретнале претходно со овој формат на пат. Мислам дека не би било лошо и да се едуцираат возачите, оние кои што полагаат, за видот на овој пат, како да возат соодветно. Правите експресни патишта во Македонија се појавија дури во 2021 ако не се грешам (овде не го сметам Велес - Кадрифаково што не е прав експресен пат), и за многу луѓе (особено младите) овој нов формат на пат секако ќе е чуден. Еве, може да земеме пример од Црна Гора. Они неодамна си го отворија својот прв автопат, и за да се едуцираат граѓаните таму си имаат на социјални мрежи направено профили (од претпријатието за патиштата) каде што се објавуваат корисни работи, битни информации за возачите. Младите, и така ни дремат по социјални мрежи во денешно време па не гледам ништо лошо да се искористи технологијата за едуцирање како да се користат новите патишта во државата. Барем да се очекува од по - младата генерација да израсне, соодветно обучена, да знае како да ги користи новите патишта како што треба и да има безбедно однесување кога се вози на патиштата.

Ама што да очекуваме и од ЈП за државни патишта. На тие пари колку што плаќаме патарини ( а инаку најскапи патарини во Европа!!!), они како основно да неможат да ги изреновираат автопатиштата кои што се полни со кратери, дупки, неквалитетен асфалт, што може друго и да очекуваме од истите... се накрадоа и не им е малце. Да се нема ни еден асален во државата. Не би ги коштало ништо посебно да се едуцираат младите како да се однесуваат во сообраќајот. Ќе речам пак, малку треба за многу да се направи ама на кој да му текне во оваа држава... Тоа е што е. За жал, дур постојат овие проблеми, и дур нашиот менталитет, и нашата сообраќајна култура ни е таква каква што е, а притоа не сакајќи да се избориме да направиме промени, нема никаде подобро да отидеме, и секогаш ќе има вакви проблеми.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 132
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 27-Nov-2022 at 19:41
Се е супер со експресниве патишта, ама уште овој народ овде да има култура за воање.
Возат 80-90. Ок нивно право. Ама вози речиси до средна испрекината лента.
Кога тргнуваш да го престигаш, забрзува.

Е таков народ генерално вози во оваа држава. Наместо да вози поблиску подесно, и по потреба поттргни се докрај, побрзиот позади тебе да те престигне а воопшто да нема потреба да да преминува во спротивна лента.

Често го правам ова на овие експресниве патишта и наидувам на заблагодарување со 4ри жмигавци секогаш кога му пуштам простор што е можно побезбедно да ме престигне без да навлегува во спротивна лента, ниту да го кочам.

Ама премногу магарешки инати има по патиштава.

Edited by FiLo - 27-Nov-2022 at 19:42
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 547
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 27-Nov-2022 at 15:52
За оваа делница од А3 имаше повеќе можни варијанти, од кои неколку навистина одеа по левата страна на Брегалница, но сите минуваат покрај Виница. Едноставно, теренот е таков што нема сомнение дека одовде е најдобро да се пробие пат од повисок ранг кон Делчево. И „автопатот за Берово“ очигледно се однесува на истиот овој пат.
Избраната траса ми се допаѓа затоа што оди преку обиколницата на Кочани, појужните варијанти ќе го заобиколеа градот, но голема штета е што не се продолжила барем до клучката Истибања, што е на помалку од 10 км од точката до каде се изведува сега експресниот пат.
 

Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 27-Nov-2022 at 15:00
Може и некој превид да направиле, дали е Берово или Делчево не знам, битно од самиот ГУП на Виница (од самата слика) јасно е дека станува збор за опцијата промовирана во 2010-2011 од левата страна на Брегалница автопат помеѓу Штип и Кочани кој продолжува северно од Виница ( за натаму ќе прогугламе што им била идејата)
Во делот на Берово/Пехчево да не го заборавиме фактот дека треба да има граничен премин ГП Клепало и дека Р.С. Македонија целосно го има завршено својот дел (вклучувајќи и граничен терминал) односно имаме регионален пат од Берово до Клепало во одлична состојба (ширина 7м) реконструиран во 2020. Се чека на соседиве од исток (кој наместо да се занимаваат со работи од 21 век се заниватаат со работи од 18ти век) да си го завршат нивниот дел (преостанати им се 6.7км )
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 492
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 27-Nov-2022 at 14:59
Originally posted by user8642

Треба малку похрабро да се размислува за околината на Каменица. Да се стави во функција и левата страна на Брегалница која сега е буквално отсечена од Каменица. Нов фронт за развој, за нови викендици, ловишта, туристички атракции, земјиште за обработка, шумско стопанисување.

Вака се скратува 7,5 км од патот.




И оваа е навистина добра опција, малку подолга, можеби малку потешка, ама скратува повеќе, и може да поврзе повеќе други патишта исто така.

Мојата трета опција за обиколница на Македонска Каменица всушност беше малку погоре (Северно) од твојата, од другата страна на езерото. Но и оваа траса не е лоша. Тука барем и од едната страна, а и од другата каде што би почнувала и завршувала таквата обиколница нема скоро никаква драстична висинска разлика.

Го видов и предлогот на Theoden. Таму каде што ја има он исцртано има поголема висинска разлика, и единствен бенефит е што таму обиколницата би била пократка, но затоа пак е помалце изводлива.

Некогаш подолгата опција е подобра, и во овој случај тоа е така. Проверете на Google Street View и ќе видите која разлика ја има.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 492
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 27-Nov-2022 at 14:54
Originally posted by Vasilij

Сега ми текна, имаше идеја за ,,автопат,, без лента за застанување од левата страна на Брегалница, малку да прогуглате ќе видите, од времето на Груевски во 2010-11 беше таа идеја, сами ја лансираа преку нивните медиуми тогаш, и неполна година дена после тоа го најавија Миладиновци - Штип и се напушти таа идеја.
Па негде 2015 ја лансираа идејата за експресен пат (денешниот) од другата страна на котлината (подножјетно на ридот) и свикаа као 2-3 јавни расправи со земјоделци, мештани од Спанчево, Тркање и Соколарци...
Во 2017 почна да се гради првата делница до Крупиште (пуштена Јуни 2020), а во Септември 2019 почна да се гради и втората (по се изгледа пуштање околу 15ти-20ти Декември оваа година)


Знам за идејата да која што се планирала да има автопат се до Делчево и Бугарска граница, и мислам тие планови ги имав некаде зачувано.

Но јас прва пат слушам за ваков автопат до Берово. Ако постојат некаде некакви планови, пратете ги овде, баш би ме интересирало да ѕирнам што било планирано точно.

Edited by The Wild Boy - 27-Nov-2022 at 14:54
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 27-Nov-2022 at 14:52
Сето ова ни кажува на сите дека немаме некоја сериозна државна стратегија (ова е и сега ама посебно се однесува на периодот 2008-2016) туку почнуваа да се реализираа идеи кои му дошле во глава на некој... Заради тоа се и проблемите на Кичево - Охрид, некомплетен и несоодветен проект, заради тоа и се луташе со изјави од типот: "на граѓаните не им требаат автопатишта туку локални патишта" - Н.Г (https://www.youtube.com/watch?v=W1No9qQJtIA) ЛЕГЕНДАРНА ИЗЈАВА
до почеток на Миладиновци - Штип и Кичево - Охрид неполни 2 години после истата изјава, невидено салто мортале...
Убаво имаше некој направено симулација и со временски рамки токму на овој форму пред 5-6 години во нишката (Автопати и експресни патишта општо), ама за разлика во овој форум каде обични граѓани дискутираме со факти, аргументи, знаење и искуство какво такво, на позиции седат неписмени на кои им доаѓаат ад хок идеи, како оној што 10 години беше главен во извршната власт...
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 27-Nov-2022 at 14:46
Сега ми текна, имаше идеја за ,,автопат,, без лента за застанување од левата страна на Брегалница, малку да прогуглате ќе видите, од времето на Груевски во 2010-11 беше таа идеја, сами ја лансираа преку нивните медиуми тогаш, и неполна година дена после тоа го најавија Миладиновци - Штип и се напушти таа идеја.
Па негде 2015 ја лансираа идејата за експресен пат (денешниот) од другата страна на котлината (подножјетно на ридот) и свикаа као 2-3 јавни расправи со земјоделци, мештани од Спанчево, Тркање и Соколарци...
Во 2017 почна да се гради првата делница до Крупиште (пуштена Јуни 2020), а во Септември 2019 почна да се гради и втората (по се изгледа пуштање околу 15ти-20ти Декември оваа година)
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 492
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 27-Nov-2022 at 14:40
Originally posted by Vasilij

<span style="left: 124.601px; top: 61.4438px; font-size: 12.6px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.0101;" role="presentation" dir="ltr">Извештај за Стратегиска оцена на плански документ врз животната средина Изменување и дополнување на ГУП за Град</span><br role="presentation"><span style="left: 388.597px; top: 76.2362px; font-size: 12.6px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.0287;" role="presentation" dir="ltr">Виница плански период 2012-2022</span><br role="presentation"><span style="left: 858.4px; top: 1298.24px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.942729;" role="presentation" dir="ltr">29</span><br role="presentation"><span style="left: 170.4px; top: 107.038px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.961;" role="presentation" dir="ltr">А)</span><span style="left: 189.62px; top: 107.038px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 195.6px; top: 107.038px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.03718;" role="presentation" dir="ltr">Сообраќајно решение</span><br role="presentation"><span style="left: 170.4px; top: 143.838px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.00502;" role="presentation" dir="ltr">Главна карактеристика на сообраќајната инфраструктура во Град Виница е</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 170.438px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.03744;" role="presentation" dir="ltr">тоа што регионалниот пат Р – 527 поминува низ централното градско подрачје,</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 197.238px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.01605;" role="presentation" dir="ltr">особено е значајно што низ него транзитираат тешки товарни возила. Поради тој</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 223.838px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.07878;" role="presentation" dir="ltr">факт беше во план изградба на <span ="highlight ed appended">Обиколница</span>, северно од градот и надвор од</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.02018;" role="presentation" dir="ltr">градежниот</span><span style="left: 220.12px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 232.6px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.9703;" role="presentation" dir="ltr">опфат</span><span style="left: 289.12px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 301.6px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.967218;" role="presentation" dir="ltr">на</span><span style="left: 323.04px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 335.4px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.989399;" role="presentation" dir="ltr">Виница,</span><span style="left: 409.44px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 421.8px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.00485;" role="presentation" dir="ltr">обиколен</span><span style="left: 509.44px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 522.2px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.985551;" role="presentation" dir="ltr">пат</span><span style="left: 552.44px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 564.8px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.983278;" role="presentation" dir="ltr">Виница-Берово.</span><span style="left: 711.8px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 724px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.931682;" role="presentation" dir="ltr">Но</span><span style="left: 747.82px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 760.2px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.988792;" role="presentation" dir="ltr">се</span><span style="left: 781.08px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 793.6px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.02246;" role="presentation" dir="ltr">дојде</span><span style="left: 844.74px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif;" role="presentation" dir="ltr"> </span><span style="left: 857.2px; top: 250.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX0.978786;" role="presentation" dir="ltr">до</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 277.238px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.00682;" role="presentation" dir="ltr">решение на истата позиција на Обиколницата да се изведе Автопат Штип-Берово</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 304.038px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.02869;" role="presentation" dir="ltr">и дел од оваа новопланирана делница е вградена во Измени и дополнување на</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 330.638px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.00545;" role="presentation" dir="ltr">Гуп Виница.</span><br role="presentation"><span style="left: 170.4px; top: 367.438px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.04855;" role="presentation" dir="ltr">Едниот дел од сообраќајната мрежа во градот е поставена ортогонално,</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 394.238px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.02258;" role="presentation" dir="ltr">додека преостанатиот дел се карактеристични улички и сокаци во согласност со</span><br role="presentation"><span style="left: 110.4px; top: 420.838px; font-size: 20px; font-family: sans-serif; trans: scaleX1.00716;" role="presentation" dir="ltr">конфигурацијата на теренот во централното јадро.</span>
https://vinica.gov.mk/documents/strategiska%20ocenka%20GUP.pdf


АВТОПАТ Штип - Берово?!?!?!?!?!

На кој идиот му текнала оваа идеја? До Берово не ни има сообраќај доволен да се направи брз пат, а не камо ли автопат... Едноставно, освен обиколницата на Виница, треба само реновирање на патиштата према Берово, проширување, да бидат соодветно широки, и горе - доле тоа е тоа. На Берово ќе му затреба автопат кога ќе дојде на ниво со Охрид од аспект на туризам, а тоа нема никогаш да се случи.

Edited by The Wild Boy - 27-Nov-2022 at 14:41
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 492
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 27-Nov-2022 at 14:37
Originally posted by Denko

Originally posted by Vasilij

Дискусија од сите за пофалба.
Инаку, да бидеме реални во моментов Миладиновци - Штип дневно има околу 7000 возила просек (некој стандард за автопат е 10 000), Штип - Кочани не верувам да е помалку бидејќи има доста луѓе од едниот што работат во другиот град и обратно ама  од друга страна сигурно не е и над 7 000 возила дневно така да експресен пат е сосема доволно, плус аргумент се патарините, не е малце 320 денари Штип - Скопје во двата правци (5-6 пати во месецот и ете 2000 денари).
А за од Кочани спрема Делчево или Берово/Пехчево па да не правиме муабет за автопатски решенија воопшто, бидејќи главните градови на Мкд и Бгр природно најкратко поврзани се преку Крива Паланка.
Меѓутоа дадовте ОДЛИЧНИ идеји за обиколници, баш истото ми се мота низ глава секој пат кога ќе поминувам низ Виница. Значи, знакот намерно или ненамерно (јас верувам намерно) го ставиле уште кај мостот на Брегалница и цели 7-8км се возат под знаци 40, страшно..
Обиколница на Виница би било најдобро нешто што може следно да се направи, ако било кој од нас тука има само контакти, не повеќе во ЈПДП/МТиВ или некоја голема приватна проектанска куќа добро би било само да ја сподели таа идеја, бидејќи не верувам дека некој многу размислува и се замара со такви паметни идеји.
Od kade toj podatok deka prosekot "Stip-Miladinovci" e 7000 vozila?


Сигурно е многу повеќе... Колку пати сум возел, за празници особено има далеку повеќе возила. Еднаш бев до Банско (одам преку Радовиш - Струмица), и на враќање према Скопје можеше да се види колона возила дури до наредните 5 - 8км пред мене на автопатот Штип - Миладиновци. Значи возила има, и тоа доста што го користат овој автопат.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 27-Nov-2022 at 14:31
Тоа за автопат не верувам, дури и е малку смешно, ама битно точно е дека е впишана во ГУП обиколницата, се знае и рутата каде би поминувала.
Станува збор за некои 4-5 км, според мене не би чинело повеќе од 6 до 7 милиони евра...
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 27-Nov-2022 at 14:29
Извештај за Стратегиска оцена на плански документ врз животната средина Изменување и дополнување на ГУП за Град
Виница плански период 2012-2022
29
А) Сообраќајно решение
Главна карактеристика на сообраќајната инфраструктура во Град Виница е
тоа што регионалниот пат Р – 527 поминува низ централното градско подрачје,
особено е значајно што низ него транзитираат тешки товарни возила. Поради тој
факт беше во план изградба на Обиколница, северно од градот и надвор од
градежниот опфат на Виница, обиколен пат Виница-Берово. Но се дојде до
решение на истата позиција на Обиколницата да се изведе Автопат Штип-Берово
и дел од оваа новопланирана делница е вградена во Измени и дополнување на
Гуп Виница.
Едниот дел од сообраќајната мрежа во градот е поставена ортогонално,
додека преостанатиот дел се карактеристични улички и сокаци во согласност со
конфигурацијата на теренот во централното јадро.


https://vinica.gov.mk/documents/strategiska%20ocenka%20GUP.pdf
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2020
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 27-Nov-2022 at 13:08
Треба малку похрабро да се размислува за околината на Каменица. Да се стави во функција и левата страна на Брегалница која сега е буквално отсечена од Каменица. Нов фронт за развој, за нови викендици, ловишта, туристички атракции, земјиште за обработка, шумско стопанисување.

Вака се скратува 7,5 км од патот.


Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 547
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 27-Nov-2022 at 12:44
Originally posted by The Wild Boy



Инаку, еве што мислеав за обиколницата на Македонска Каменица
 


Сум размислувал и јас за можната обиколница на Македонска Каменица и мојот заклучок секогаш бил дека конфигурацијата на теренот ќе претставува потешкотија во изнаоѓање оптимална траса.
Најочигледното решение е да се премости Калиманци на најтесното место, но од источниот крај на мостот до приклучокот со постојниот пат постои висинска разлика од речиси 30-на метри, што би значело косина од речиси 10% што мислам дека е недопустливо.


А обиколницата на Виница е веќе вцртана и во генералниот урбанистички план на градот, само не можам да го најдам во поголема верзија:



Edited by Théoden - 27-Nov-2022 at 12:44
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 27-Nov-2022 at 12:23
Originally posted by Vasilij

Дискусија од сите за пофалба.
Инаку, да бидеме реални во моментов Миладиновци - Штип дневно има околу 7000 возила просек (некој стандард за автопат е 10 000), Штип - Кочани не верувам да е помалку бидејќи има доста луѓе од едниот што работат во другиот град и обратно ама  од друга страна сигурно не е и над 7 000 возила дневно така да експресен пат е сосема доволно, плус аргумент се патарините, не е малце 320 денари Штип - Скопје во двата правци (5-6 пати во месецот и ете 2000 денари).
А за од Кочани спрема Делчево или Берово/Пехчево па да не правиме муабет за автопатски решенија воопшто, бидејќи главните градови на Мкд и Бгр природно најкратко поврзани се преку Крива Паланка.
Меѓутоа дадовте ОДЛИЧНИ идеји за обиколници, баш истото ми се мота низ глава секој пат кога ќе поминувам низ Виница. Значи, знакот намерно или ненамерно (јас верувам намерно) го ставиле уште кај мостот на Брегалница и цели 7-8км се возат под знаци 40, страшно..
Обиколница на Виница би било најдобро нешто што може следно да се направи, ако било кој од нас тука има само контакти, не повеќе во ЈПДП/МТиВ или некоја голема приватна проектанска куќа добро би било само да ја сподели таа идеја, бидејќи не верувам дека некој многу размислува и се замара со такви паметни идеји.
Od kade toj podatok deka prosekot "Stip-Miladinovci" e 7000 vozila?
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 27-Nov-2022 at 12:09
Za 5 godini veruvam deka Miladinovci Stip kje ima nad 10.000 vozila. Dodatno mnogu e bitno kolku od tie vozila se teski tovarni vozila ili sleperi.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 27-Nov-2022 at 11:59
Дискусија од сите за пофалба.
Инаку, да бидеме реални во моментов Миладиновци - Штип дневно има околу 7000 возила просек (некој стандард за автопат е 10 000), Штип - Кочани не верувам да е помалку бидејќи има доста луѓе од едниот што работат во другиот град и обратно ама  од друга страна сигурно не е и над 7 000 возила дневно така да експресен пат е сосема доволно, плус аргумент се патарините, не е малце 320 денари Штип - Скопје во двата правци (5-6 пати во месецот и ете 2000 денари).
А за од Кочани спрема Делчево или Берово/Пехчево па да не правиме муабет за автопатски решенија воопшто, бидејќи главните градови на Мкд и Бгр природно најкратко поврзани се преку Крива Паланка.
Меѓутоа дадовте ОДЛИЧНИ идеји за обиколници, баш истото ми се мота низ глава секој пат кога ќе поминувам низ Виница. Значи, знакот намерно или ненамерно (јас верувам намерно) го ставиле уште кај мостот на Брегалница и цели 7-8км се возат под знаци 40, страшно..
Обиколница на Виница би било најдобро нешто што може следно да се направи, ако било кој од нас тука има само контакти, не повеќе во ЈПДП/МТиВ или некоја голема приватна проектанска куќа добро би било само да ја сподели таа идеја, бидејќи не верувам дека некој многу размислува и се замара со такви паметни идеји.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 492
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 27-Nov-2022 at 01:38
Originally posted by Théoden

.Previous

Ако се сеќавам добро, можните варијанти кои се разгледуваа за оваа делница од А3 воопшто не минуваа покрај Истибања и Македонска Каменица, туку трасата одеше од Кочани преку Виница, па по западните падини на Голак Планина и излегуваше негде западно од Делчево. Експресен пат би бил сосем доволен за задоволување на потребите во догледна иднина.


Па добро, јас како што гледам теренот овде и не е толку лош. Нема големи планини, генерално нема многу за премостување, за копање на тунели, или големи вијадукти.


Но пак од една страна, кога ќе размислам... експресен пат во формат со 2 ленти и ленти за застанување низ тежок терен, со по - остри кривини каде што би било по - опасно за претекнување не е добра идеја. За пример ќе го земам експресниот пат Фариш Дреново (Градско - Прилеп) каде што баш еден дел е направен во 4 ленти за возење, наместо 2 + ленти за застанување, баш заради теренот низ кој што трасата поминува, што е непогоден за безбедно претекнување.

Ако овде, во овој случај теренот е полесен, и може да се изведе експресен пат (полуавтопат), и без да има големо искачување (успон) за кое што би требало трета лента (веќе беше дискутирано зошто патишта во формат 1+2 се опасна работа во Македонија) тогаш не гледам никаков проблем да се оди со опцијата само експресен пат. Но секако, пожелно би било да се остави простор (баш заради тоа што овој предел е планински) за во иднина кога ќе треба да се прошири во автопат. Бидејки ако не се направи тоа, евентуално кога ќе треба да се проширува тој експресен пат во автопат, ќе биде по - комплицирана работа.

Ја погледнав мапата (знам дека е и во обратна насока), па како што гледам според мене Јужната варијанта (во плаво) ми се бендисува повеќе, бидејќи со таа варијанта би се поврзала Виница подобро, но пак Македонска Каменица полошо. Сепак, Виница има повеќе жители и нема смисла да се одбегне Виница во овој случај. Незнам од Северната и Јужната траса, која поминува низ потежок терен. Би било убаво ако некој се обиде (знам дека би било тешко) да проба да ја вцрта целосната траса (со се дополнителните траси) од некогаш планираниот автопат од Кочани до Делчево (граница со Р. Бугарија). На Google My Maps според мене би било најдобро да се исцрта трасата, бидејќи секој ќе може со линк да ја погледне и анализира детално.

Другата предност која за мене ја има Јужната траса, е тоа што освен Виница би се остварила и побрза, подобра врска и до Берово и Пехчево. Морам да признаам дека низ годините обете града имаат доста направено во врска со подобрување на туризмот. Далеку се, на пример од некое ниво на Охрид, ама сепак имаат направено промени колку за пофалба. Кога бев во Берово, си поминав убаво, на чист воздух, природа, убавини, и бев пријатно изненаден. Кога ќе размислам колку многу профит можеме да направиме со убавините на Македонија... само да имавме сериозни луѓе кои што би ни ја воделе државата.

Да се наратам на тоа што го зборев, дополнително за подобро поврзување на Берово, би можел регионалниот пат R1304 да се реконструира убаво (ако не бил во опште), или пак ако има можност да се исправат кривините, и да се доведе минимум 70 - 80 км/ч за да се намали патувањето до Пехчево и Берово, и овие два туристички центри да бидат зближени до тој експресен пат или автопат од Кочани до Делчево.

Или пак, што ќе кажете за идејата да се направи тунел измеѓу Струмица и Берово? Обичен тунел, со 2 ленти, брзина 60 - 80 км/ч. Тоа доста би скратило од возењето на регионалниот пат R1302 измеѓу Струмичките Села и Берово. Претходна пат кога поминував низ овој предел, овој пат беше во лоша состојба (знам дека сега е реновиран), и имаше многу кривини. Возењето од Струмица до Берово тогаш ми се виде како вечност. Големо искачување.

Е сега, незнам колку точно, на колкава надморска височина се обете града, претпоставувам Берово е доста повисоко, и нема можност да се направи еден тунел, да се скрати растојанието измеѓу овие града. Знам дека такво нешто би коштало доста, но од аспект на туризмот и пристапноста на овој град, многу нешта би се промениле, и Беровчани би биле во ќар.

Можеби сепак подобро ќе е да се инвестира во рутата измеѓу Кочани и Берово / Пехчево (Регионален пат R1304), па кога би се надоврзал на екпресен пат или автопат измеѓу Кочани и Делчево, би била најбрза врска измеѓу Скопје до Берово.

Инаку, еве што мислеав за обиколницата на Македонска Каменица

Првата опција, нешто вака:

Оваа опција е една од нај - кратките, нема куќи на трасата.

Втората опција:

Оваа опција е најкратка, но на нејзината траса има куќи и можни приватни земјишта. Незнам колкава е висинската разлика овде. Ако е преголема, тогаш оваа опција би отпаднала.

Трета и последна опција:

Оваа опција, како што успеав да видам нема некоја голема висинска разлика. Бара највеќе премостување, но со неколку помали моста, наместо еден поголем.

А и, кога ќе погледнам на Google Street View баш и теренот изгледа повеќе погоден за од овде да поминува една таква обиколница. Еве погледнете:
https://goo.gl/maps/fYGM3dyg2RTBGA1Q9

За обиколницата на Виница, лесна работа:



Овде нема да има потреба од многу варијанти, лесно би можеле да се избегнат куќите, приватните имоти. Коцките прикажани на сликата можат да бидат потенцијални кружни токови, или денивелирани клучки. Брзината лесно може да биде и до 100 км/ч, имајки во предвид дека овде теренот е рамен.

Јас лично за овие мали инвестиции не гледам никаков проблем, знаејќи дека во догледна иднина после Кочани, према Делчево нема да има никаков нов пат. Вака за многу брзо, и евтино може да се подобрат работите, барем привремено се дур не би се изградил нов пат (експресен или автопат) према Делчево. Мали, евтини инвестиции, кратење на времето при патување, зголемена безбедност, решени проблеми.

Само за обиколницата на Македонска Каменица према Делчево, би можело едно 15 минути да се скрати од вртење низ самиот град. Да не спомнувам што сообраќајот во Каменица ќе се олабави, и ќе се намали загадувањето.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.