Градска инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1234 30> |
Author | ||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19910 |
Quote Reply #21 Posted: 02-Jun-2021 at 14:07 | |
ЖИТЕЛИТЕ САМИ ГИ АСФАЛТИРАА УЛИЦИТЕ ВО ГОРНО ОРИЗАРИ БЕЗ ДА ПОБАРААТ ГРАДЕЖНА ДОЗВОЛА, ВЕЛАТ ОД ОПШТИНА ВЕЛЕС
Градежните активности што жителите на Горно Оризари со самофинансирање ги извршија изминатите месеци немале одобрение за градба. Ова го кажа градоначалникот на Велес, Аце Коцевски, по поставеното прашање дали при овие инфраструктурни работи била запазена законската постапка. „За пофалба е што Горно Оризари има дијаспора која сака да инвестира и да помага во инфраструктурата на населбата за да се подобри квалитетот на животот на жителите. Сепак, во општинскиот буџет многу ретко се уплатува надоместокот за уредување на градежното земјиште, па оттаму овие средства да се наменат за изградба на инфраструктурата во населбата. Жителите директно сами ги даваат за изградба на инфраструктурата. За трите проекти кои ги изведоа ниту побараа, ниту добија одобрение за градба“, кажа Коцевски. Во ноември лани беа асфалтирани четири улици со вкупна површина од 4.500 квадратни метри, а во април годинава уште три со површина од 4.000 квадратни метри, во инвестиција вредна 48.000 евра и беше проширен приодот до населбата од железничкиот премин во должина од 450 метри и вредност од 16.000 евра. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/zhitelite-na-gorno-orizari-sami-gi-asfaltiraa-ulitsite-vo-naselbata-bez-da-pobaraat-gradezhna-dozvola-velat-od-opshtina-veles/ |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19910 |
Quote Reply #22 Posted: 22-Apr-2021 at 15:43 | |
Во текот на денешниот ден се отпочна со санација на дел од улица "Партизанска" во должина од 280 метри, на потегот од раскрсницата кај "Спомен Костурницата" до раскрсницата кај градските гробишта во Неготино.
Станува збор за гребење на стариот слој на асфалт, тампонирање и асфалтирање, а градежните активности се предвидени да завршат во рок од 14 дена. За фирма - изведувач избрана е ОСД ДООЕЛ - Скопје, а надзор е фирмата МГ ПРОЕКТ ДООЕЛ - Скопје. https://www.facebook.com/delkovtoni/ |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19910 |
Quote Reply #23 Posted: 08-Feb-2021 at 08:13 | |
Дупки на улици – „Улици како во Струга нема ниту во Европа“, вели градоначалникот Мерко
https://mk.tv21.tv/dupki-na-ulitsi-ulitsi-kako-vo-struga-nema-nitu-vo-evropa-veli-gradonachalnikot-merko/ |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #24 Posted: 27-Jan-2021 at 01:11 | |
Ова незнам за каде е најсоодветно, ако има поприкладна тема префрлете го...
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #25 Posted: 25-Jan-2021 at 17:57 | |
До бојата е, и до тремот/porch. И на Куба вакви куќи има многу.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #26 Posted: 25-Jan-2021 at 15:38 | |
Ја стаив сликата на SSC GTC и добив:
1. New Orelans 2. Detroit 3. Flint 4. New Orleans, Biloxi 5. USA, Bulgaria, Romania |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #27 Posted: 21-Jan-2021 at 19:24 | |
Хахаха, значи не сум бил само јас! Точно првата помисла ми беше и мене! |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #28 Posted: 21-Jan-2021 at 19:06 | |
НА Америка ми заличи
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19910 |
Quote Reply #29 Posted: 21-Jan-2021 at 18:05 | |
Во Пробиштип
Започнуваме со реконструкција на улица Илинденска, која опфаќа изградба на тротоари, ново улично осветлување и решавање на долгогодишниот проблем со канализацијата кој што го имаат жителите од овој дел на градот. Изведувач на работите е фирмата РМК ГРАДБА, а општината оддели 3,7 милиони денари од сопствениот буџет за оваа намена. По завршување на изградбата на тротоарите ќе следи засадување на нов дрворед од 70 повеќегодишни садници кои ќе бидат распоредени по должина на целата улица https://www.facebook.com/ladiczaprobishtip |
||
carver91
Senior Member Joined: 09-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 160 |
Quote Reply #30 Posted: 16-Jun-2020 at 21:06 | |
Општина Лозово, во центарот на населбата Лозово постави подлога со бекатон плочки и уреди нова зелена површина со цветен аранжман. Конструира и постави и макета која е симбол од грбот на Општина Лозово. Како што информира Ацо Велковски, градоначалник на Општина Лозово, урбано ги уредиле и запоставените и запуштените делови од општината. –Нашата работа е насочена кон создавање на подобри услови за живот на сите жители во Општина Лозово, потенцира Велковски.
Oпштина Лозово изгради нова зелена површина и постави макета која е симболот од oпштинскиот грб | opserver.mk https://opserver.mk/makedonija/opstini/opshtina-lozovo-izgradi-nova-zelena-povrshina-i-postavi-maketa-koja-e-simbolot-od-opshtinskiot-grb/ |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #31 Posted: 21-May-2020 at 22:02 | |
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1120 |
Quote Reply #32 Posted: 16-Oct-2019 at 10:07 | |
Ова е таа борба со лажни вести значи. Каква патетика е текстов, неверојатно.
|
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #33 Posted: 09-Oct-2019 at 20:05 | |
„Вечерњи“ (дез)информира, а читателите го поправаат за животот во Македонија
На сајтот на хрватскиот медиум „Вечерњи лист“ пред два дена се појави репортажа за Македонија, во која може да се најдат и сомнителни и непоткрепени информации кои водат кон дезинформирање на читателската публика. Иако целата репортажа е правена да изгледа избалансирано, убедливо и живо, преку пренесување епизодни случки и епизодни разговори со случајно одбрани лица (на пример таксист, па некој соговорник во Битола кој тврди дека има масовно иселување и дека платите на келнерите и на докторите се исти, а некогаш поголеми и на келнерите, па некој колега Ричи што вложил во недвижнини, итн.), впечаток е дека се пренагласуваат елементи кои говорат за сиромаштија, неукост, нефункционирање на системот, дискриминација (расправата меѓу такси возач и Роми на струшката автобуска станица). Дури сосема на крај авторот да се обидел да даде светла нишка и да го акцентира дружењето кое сè уште постоело меѓу луѓето и кое било една од окосниците на опстојувањето и во тешките вреемиња. Меѓу сомнителните информации што му ги нуди авторот на читателот, особено се издвојуваат две – дека македонските таксисти немаат поим за ГПС и дека низ државата се среќаваат многу возила од некогашниот производител „Црвена Застава“, од типот „фиќо“ или „југо“. „За македонските таксисти GPS и денес е целосна апстракција, за разлика од шолја кафе или опушок и пепел покрај менувачот. А потоа џунгла од скопските булевари, улици и сокачиња, се менуваат како во циркус главно оштетени старудии на југовци и фиќа, нови модели на „мерцедес“, БМВ моноволумени со златна боја(!), некои од првите примероци на почетокот на моторизацијата во онаа стара Југославија и… лондонски автобуси“– пишува „Вечерњи лист“. Сето ова е засилено и со насловот одбран за репортажата – „Возат крами (германски збор во употреба во хрватскиот јазик за старудии) стари и по 35 години, а таксистите сè уште не откриле џи-пи-ес“. За „старудиите“ се понудени дури две авторски фотографии – еден црвен „стокец“ како излегува од главната охридска болница и две паркирани заставини возила во некоја локална улица, веројатно исто така во Охрид, бидејќи охридски се таблиците на возилата. Наместо вакви сомнителни информации кои водат до дезинформации, весникот можел да употреби легална статистика од Државниот завод за статистика за староста на возилата, а за тоа дека доминираат главно „крами“, можел да поткрепи ако со ништо друго, со повеќе фотографии. Зашто, впечатокот на жителите во Скопје, да речеме, не е таков. Исто така, наместо да генерализира за таксистите во Македонија, можел за да биде избалансиран, барем да каже дека меѓу трите илјади таксисти само во Скопје, ги има секакви – и со стари возила и со нови, и со џи-пи-ес, и со таблет-компјутери, таксиметри и апарати што издаваат фискални сметки и без и со лиценци и без лиценци… Читаелите што живеат во Скопје и другите поголеми градови во земјата тоа добро го знаат. Бидејќи целиот текст е репортажа и
пренесување впечатоци, впечатокот по внимателното читање на текстот е
дека тој е сепак пишуван (или уредуван), со тенденција да остави одредена (погрешна) слика за земјата и животот во нејзе. На ваков заклучок упатуваат и дел од десетиците коментари на читателите. |
||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #34 Posted: 07-Oct-2019 at 12:05 | |
Ако така гледаш, се' во светот е копија, а на писателот му е друга поентата, не таа. |
||
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 996 |
Quote Reply #35 Posted: 07-Oct-2019 at 08:54 | |
И сегашните автобуси се кинеска копија на лондонските автобуси донирани на Скопје од Лондон во 50'тите години...како што сака да се каже и во текстот. |
||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #36 Posted: 06-Oct-2019 at 21:47 | |
Добро, и? |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #37 Posted: 06-Oct-2019 at 20:14 | |
Еве јас ќе ти кажам историја. Скопје имал двокатни, и биле донесени од Лондон, дури и воланот им бил на грешната страна. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #38 Posted: 05-Oct-2019 at 20:27 | |
Нема како да се изгради Јужната обиколница без големи негативни ефекти. Или ќе треба да се пробива преку Водно, што значи непотребно уништување на природата и сеча на огромен број дрвја; или да се изгради автопат среде град, што не е соодветно за 21 век и сериозно би го нарушило градското живеење; или да се фрлат еден куп пари на тунели и подземни сообраќајници. Подоборо да се фокусираат на подобрување на патната мрежа ширум државата, развивање на железницата, подобрување на градскиот и меѓуградскиот јавен превоз и надградба на булеварската мрежа низ Скопје. Јужната обиколница не е нужна ниту за градот ниту за државата. Edited by Staro Skopje - 05-Oct-2019 at 20:28 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #39 Posted: 05-Oct-2019 at 18:06 | |
Лондонски автобуси.... Да прочиташе авторот малце историја за Скопје пред да пишува статии за него, добро ќе беше.
|
||
Enzo
Groupie Joined: 25-Jun-2019 Online Status: Offline Posts: 57 |
Quote Reply #40 Posted: 05-Oct-2019 at 16:53 | |
Па нека се случи нешто позитивно за државава,и ќе го истакнат позитивното,што да истакнат кога сме црна дупка во буквално секој аспект од општественото живеење ? Што позитивно се има случено,направено во државава,еве последниве 4-5 години ?
И чисто се сомневам дека има некаква намера за "ругање" од страна на хрватите,едноставно сме дно а и тие барем за разлика од "брачо срби" истакнуваат позитивни страни за нас,кога ги има. Edited by Enzo - 05-Oct-2019 at 16:54 |
||
Post Reply | Page <1234 30> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |