build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Скопски сообраќај (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 158>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gox_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2019
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote gox_ Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 05-Feb-2024 at 16:54
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1137
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 05-Feb-2024 at 16:19

Originally posted by Данела Арсовска

✅ Со екипи од секторите во градот и јавните претпријатија, извршивме увид во градежните работи за започнување со реализација на 1 фаза на еден од најтешките, најголемите и најзначаните проекти во Скопје, изградбата на булеварот Македонија кој ќе го реши деценискиот проблем со сообраќајниот метеж во централното градско подрачје.
🛣️ Овој булевар има за цел да го растерети сообраќајот во центарот на градот особено на улицата Јордан Мијалков, улицата Павел Шатев, улицата Св. Кирил и Методиј и булеварот Кочо Рацин. Во првата фаза која се реализира на траса предвидени се нова велосипедска патека по целата должина како и пешачка зона, а истовремено се реконструира целосно водоводната и канализационата мрежа.
🚧 Започнуваме со изградба на сообраќајницата на потегот од Тутунски комбинат во Кисела Вода која завршува во централното градско подрачје, и во првата фаза опфатени се булеварот и три крстосници, првата меѓу булевар Крушевска Република и улица 11 октомври, втората меѓу булевар Борис Трајковски и булевар Македонија и третата на двата краци на булевар Македонија кон втората фаза од булеварот кои се поврзуваат со подземната сообраќајница кај Лимак.
✅ Реализација на ваквите сообраќајни решенија е од особено значење за граѓаните на Град Скопје, значително ќе го намалат сообраќајниот метеж во центарот на градот и ќе го олеснат движењето на граѓаните низ централното градско подрачје.






Чудно што почнале дури од Стара рампа. Што профил се планира на тој потег, сѐ до влезот за подземната? И фазиве не се баш јасни, ама барем мрдна нешто од мртва точка.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20538
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 04-Jan-2024 at 18:15
Состојбата со инфраструктурата низ Маџари/Трубарево







https://www.facebook.com/groups/145337166272043/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20538
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 08-Dec-2023 at 16:01
Арсовска и Јакимовски зацапаа во калта на „Калош Дани“ – улица што ни Гугл мапс не може да ја најде

Додека граѓаните оечкуваат куп одговори од градоначалничката на Скопје Данела Арсовска, за тоа дали Скопје ќе биде украсено за Нова година и ќе има ли воопшто некаков дочек на плоштадот, таа денеска заедно со градоначалникот на Kарпош, Стевче Jакимовски се прошетаа по улицата „Калош Дани“ во Момин Поток, за да ја најават нејзината реконструкција.





Инаку, двајцата градоначалници се прошетаа по оваа улица за да го најават нејзиното санирање во должина од 2 километри, како дел од меѓуопштинска соработка, изгласана од советниците во август годинава.

Со градоначалникот на општина Карпош, Стевче Јакимовски денеска извршивме увид во почетокот на градежните работи за реконструкција на улицата „Калош Дани“ во општина Карпош. Градот Скопје во изминатиот период реализира голем број на капитални инфраструктурни проекти со кои овозможуваме подобра поврзаност и мобилност на граѓаните, како и зголемена безбедност за сите учесници во сообраќајот. Екипите на јавното претпријатие „Улици и патишта“ кои работат активно на терен, ќе ги изведат градежните работи на коловозот на улицата во вкупна должина од 2000 метри, а предвидени се соодветни вело и пешачки патеки со што се реализира уште едно ветување од програмата За модерно Скопје, за развој на велосипедската мрежа од приградските населби кон централното градско подрачје – се вели во текстот пласиран заедно со фотографиите.

Арсовска смета дека на оваа локација, потребно е да се изврши реконструкција на секундарната сообраќајна мрежа која во моментов е во многу лоша и руинирана состојба, со огромни ударни дупки и е небезбедна за учесниците во сообраќајот.

Реконструкцијата на улицата „Калош Дани“ е од витално значење и се реализира на барање на граѓаните кои се движат секојдневно на овој потег, додава градоначалничката.
Реконструкцијата на оваа улица се реализира со меѓуопштинска соработка меѓу Градот Скопје и Општина Карпош, а градежните работи ги изведува јавното претпријатие „Улици и патишта“.

Традиционално, откако Арсовска е градоначалник на Скопје, нема информација за тоа колку време ќе трае реконструкцијата и колку ќе чини.

https://nezavisen.mk/arsovska-i-jakimovski-zacapaa-vo-kalta-na-kalosh-dani-ulica-shto-ni-gugl-maps-ne-mozhe-da-ja-najde/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20538
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 18-Nov-2023 at 09:26
Асфалтирана крстосницата на булевар Киро Глигоров кај Универзитетот „ФОН“ во општина Гази Баба
Екипите на ЈП Улици и патишта Скопје, во текот на изминатата ноќ активно работеа на завршување на градежните работи за санација на крстосницата на булеварот Киро Глигоров кај Универзитетот „ФОН“ и вградија асфалт на површина од 2.500 квадратни метри. При санацијата на крстосницата на која се работеше помеѓу булеварот Киро Глигоров и улица Индустриска 1 во непостредна близина на ФОН и салонот на „Мерцедес“ беше извршено машинско гребење на оштетениот асфалт и асфалтирање со нова асфалтна маса. ЈП Улици и патишта Скопје ги изведуваа работите по налог на Град Скопје.
Со санацијата на оваа фрекфентна крстосница се овозможува непречено движење на граѓаните кои живеат во овој дел од градот, а воедно се зголемува безбедноста на сите учесници во сообраќајот кои движат низ општина Гази Баба.









https://www.facebook.com/JPUIP
Carpe diem
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15196
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 17-Nov-2023 at 09:39
реконструирана улицата Никола Карев







https://www.facebook.com/CityofSkopje
За сè има вторпат
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 10-Nov-2023 at 19:14
Е па додека го пуштат мостот ова ќе се случува...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20538
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 10-Nov-2023 at 19:11
Последниве 2 недели секое утро има спојување на колоните меѓу бул.К.Ј.Питу и Јане Сандански во насока кон Центар(од фб)

Carpe diem
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 561
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 28-Oct-2023 at 18:39
Се прашувам кој им го удрил пикот на коцките?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20538
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 28-Oct-2023 at 17:31
АСФАЛТ МЕСТО КАЛДРМА НА УЛИЦАТА СТОЛТЕНБЕРГОВА ВО СКОПСКИОТ ГРАДСКИ ПАРК



Коцката од улицата Столтенбергова пред стадионот во Градскиот парк во Скопје е заменета со асфалт. Екипите на ЈП „Улици и патишта“ вчера започнаа со асфалтирање на улицата која ги поврзува Градскиот парк, Градскиот стадион и кејот на реката Вардар. Реализацијата на овој проект е со меѓуопштинската соработка со Градот Скопје и Општина Центар.

„Вчера започна со асфалтирање на потегот пред градскиот стадион ‘Тодор Проески‘ кој беше покриен со калдрма која беше навистина многу оштетена. Со асфалтирањето на овој потег практично се изедначува целиот круг околу градскиот стадион, со што се доби целина земајќи го фактот што калдрма имаше единствено на овој потег“, вели градоначалникот на Општина Центар Горан Герасимовски.

Улицата во Градскиот парк во 2018 беше именувана според угледниот норвешки дипломат Торвалд Столтенберг, поради неговиот голем придонес во обновата на градот по катастрофалниот земјотрес во 1963.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/asfalt-mesto-kaldrma-na-ulitsata-stoltenbergova-vo-skopskiot-gradski-park/
Carpe diem
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 19-Oct-2023 at 15:20
prvo od kade ekspert?, второ убаво кажува дека сегментот под Лимак требало дачини толку +- зависно како го димеонзионирале тој потег лимаковци може да биде и поскако а и поефтино како дел од самио комплекс!
во основа ние пари и' да имаме доколку Клучки не се клаат кај Рампа и НоМа от Урбан Автопат ни У нема да има!, слично ко што велам за онаа новопредвидената кај Автокоманда брз прелет низ сообраќајните оски Исток Запад нема да има [1]
самиот Кружен Тек како појава дефинитивно отпушува даден запушен коридор со семафори, сепак во однос Урбан Автопат како што треба да биде Јужен Булевар ќе го успори протокот, особено доколку во Голем Ринг се нормираат вињети за да се растерети центарот, та напливот кон Јужен ем со Кружен дефакто ќе стори река от лазење и нормал при најмала гребка меѓу аута запушување и на лазачкио вајб!, а дури и да се остаи во Голем Ринг да врват ко сега на ангро возила, повторно ќе се генерира застој доколку не се удри некако оштроумно во однос имањето по три четири возила по адреса т.е. се блокира некако напливот на возила, што би имало пред се' еко вајб како реформа [2][2][2][2] т.е. дупла ил тродупла трошарина за регистрација за секое второ возило на иста адреса е некое навидум логично чаре!, сепак знаејќи го снаодливио табиет на скопјани тоа долгорочно от чаре ќе мине во магаре от инает, ајт бар секој сограѓанин ќе добие от спунт роднински возило по стан!, кусур кусур што мнозина и нерегистрирани во оптек ќе се впуштаат ...
од друга страна знаеејќи дека немаме ниту вишок камен за расфрлање та клучки со лесно да никнуваат, ниту пак волја бар за сплотена 24/7 експертска дебата како би се премериле сите варијабили, единствено што останува ет надежта за раст на цената на нафтата на што се надеваат изгледа наште удбалитичари, сепак доколку се сака може привремено Кружни Токои да се клаат а паралелно да се бара компромисно решение како Лимак алајк комплекси кај НоМа и Рампа та тие да сторат Клучки в самите себе т.е. како Стамбено Трговско Деловен Комплекс да се испраени врз Клучка ко што велам дека потенцијално ет чаре и за то запушенио мост во Керамидница [3] а и остали ќорсокаци ко то шиканата кај НоЖеСт ...

во спротивно европска цуцла уште години натака ќе чекаат наште градски очуи и макеи, а скопјани се повеќе в сообраќајно депре ќе паѓаат!, та мора да се интервенира што побрзо, што во услови на аљкавост може да се забрза евентуално доколку Волонтерски се пристапи на случајо за привремени Кружни Текои та сите и по едно камче да стаиме далеку побрзо и от поклонет тендерски проект таквата привремена интервенција ќе ја завршиме, плус ако наместо асфалт има коцка скопјани нема да се опуштат и свикнат на таквата адхок шема туку ќе напињаат да се најдат инвеститори за нови Лимак алајк покриени сегменти што на крај може да бидне 3 у 1 масивен комплекс от Сафири ДИјамнти и Рубини ... 

а за Грујота да можеше и тоа на прва ко инвестиција во Сообраќаен Метеж да инвестира, но тоа на трета го планираше за Скопје, на вотра беа то трасите за Автопати низ Македонија, а мандат потоа требаше заедно со гасификацијата да се решава и скотскиот сообраќаен метеж, но ето Шаренило не здрма а сега тија во ревизија пари вадат само за ревизија на вторио негов шлагворд от 21-во вековна идила в земјава, може на следните избори тоа ќе ви ветуваат дека и второто и третото негово во пакет ќе го решат бидејќи у макази му улетаа!?, практично и на груевци и на зајковци оние кои и ги донесоа на власт ко шарена револуција во првио случај портокалова, им диктираа што ќе прават како ко редослед, та така и Ск'14 ет нивна нарачка а за да се изгори одредена душа, но нема тука да тупам со метафизички варијабили, ниту пак сакам да ги бранам груевци, си добија ѓто си заслужија, но ќе речам Се' Додека Не Се Отвори Систем бар невладино идеално институционално (ко што папалагирам постојано низ даден ефективен еTOS систем [4]) се' до тогаш тилтање у место ќе биде главна варијабила во сите сегашни идни па и минати проекти!


Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1137
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 19-Oct-2023 at 10:26
1. Цената му е извадена од ракав, како и други ставови на „експертов“.
2. Цел Јужен од крај на крај на град може да се брои во милијарди, не милиони.
3. Треба да се бара одговорност од Коце, Шилегов и Данела што не ни почнаа трите кружни текови кај Лимак да ги прават, што им е обврска, а не да се мати вода со вакви аматерски анализи.
4. Државен буџет 2013 3,2 милијарди евра, 2023 5,3 милијарди. Па размисли централнава власт сега на што троши средства. Со разликава секоја година по 2-3 СК2014 може да се прават.
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 18-Oct-2023 at 22:13
Originally posted by Théoden


Во Генералниот урбанистички план, во состав на Јужниот булевар тука има само една подземна сообраќајница. Тоа е само еден дел од Јужниот булевар, кој требаше да чини 60-70 милиони евра.


Целиот Јужен Булевар би чинел 70 милиони евра?
Тоа беа 5-6 споменици на времето. Ах бе Грујо колку промашени прилики и залудно потрошени пари имаше...
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 18-Oct-2023 at 16:50
1. Да не се искористи веќеизградена подземна сообраќајница во центарот на градот.
2. Да се додава нова сообраќајна лента.

Некои луѓе стварно не живеат во 21 век.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 561
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 18-Oct-2023 at 14:18

📽 📷 📊 СКОПЈЕ ИМА ПРЕКРАСНИ ИДЕИ ЗА УЛИЦИ И КОРИДОРИ, АМА НЕМА НИ ПАРИ НИ ПАМЕТ Секој градоначалник почнува од нула, а Данела може да заврши и во минус


Градот има грандиозни инфраструктурни планови и проекти - нови булевари, коридори, тунели, чуда... Но, без соработка меѓу градската и централната власт, тие остануваат мртво слово на хартија. Две години градоначалничката Данела Арсовска не може да реализира ниту еден проект, а последната надеж е втората половина од мандатот. Освен ако и таа не влезе во трка за парламентарните избори.

...




Прочитајте ја само оваа изјава:

Поранешниот Генерален секретар во Град Скопје, Љубиша Георгиевски за Плусинфо вели дека кога станува збор за тунелот под „Дајмонд“ и влезот и излезот што треба градот да ги направи, суштината е промашена.

– Во Генералниот урбанистички план, во состав на Јужниот булевар тука има само една подземна сообраќајница. Тоа е само еден дел од Јужниот булевар, кој требаше да чини 60-70 милиони евра. Зборуваме за една брза сообраќајница што требаше да почнува во Ѓорче Петров и да завршува во Драчево, а којашто ќе обезбедеше брз проток на возила низ центарот на градот. Кружниот тек кај Домот на печатот, со влез кај Кисела Вода и излез кон кружниот тек кај Католичката црква, е навистина голем проект, кој би чинел многу пари – објаснува Георгиевски.

Тој додава дека со изградбата на обиколницата и со продолжувањето на Словенечка, проектот Јужен булевар паѓа во вода. Поради тоа треба веднаш да биде исфрлен од ГУП, бидејќи поради Јужниот булевар многу други објекти не можат да се прават на трасата.

Овие изгледа се решени да ги избришат најбитните булевари и да ги заменат со кокошарници. Eeek2

Видете што е негово решение за сообраќајниот хаос:

Поранешниот gенерален секретар во Град Скопје, Љубиша Георгиевски за Плусинфо вели кај „Мавровка“ има еден голем проблем, а тоа дека недостасува една лента повеќе.

„Само уште една лента брат, верувај, ќе нѐ среди...“ Roll%20eyes
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20538
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 13-Oct-2023 at 15:12
Град Скопје започна со реконструкција на улицата „Столтенбергова“ во Градскиот парк



https://www.facebook.com/photo/?fbid=698281205664496&set=pcb.698281385664478
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20538
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 11-Oct-2023 at 14:40
Од утре ќе се вади калдрмата пред Националната арена во Градски парк

Јавното претпријатие „Улици и патишта“ на Град Скопје за утре најавува почеток на градежни работи за реконструкција на дел од улица Столтенбергова кај Градскиот стадион.

„Ќе се реконструира делот кој е со вградена камена коцка, кој ќе се отстранува и ќе се замени со асфалтна маса.

Реконструкцијата ќе се изведува етапно и поради изведба на активностите ќе биде затворен дел по дел од улицата до завршување на градежните активности .

На целиот потег кој е предвиден за реконструкција ќе биде поставена соодветна сообраќајна сигнализација“, известува скопското претпријатие.

https://faktor.mk/od-utre-kje-se-vadi-kaldrmata-pred-nacionalnata-arena-vo-gradski-park
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20538
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 23-Sep-2023 at 13:48
(Фото) Не помина ни цела година, а булеварот „Кузман Јосифовски – Питу“ стаса за нова реконструкција !?







https://24info.mk/2023/09/21/не-помина-ни-цела-година-а-булеварот/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20538
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 16-Sep-2023 at 13:41
ТРЕТПАТ СЕ КОПА УЛИЦАТА КОЗАРА ВО СКОПСКИ КАПИШТЕЦ ОТИ Е НЕКВАЛИТЕТНО АСФАЛТИРАНА, НЕМА КАЗНИ ЗА ФИРМАТА



Улицата Козара во скопски Капиштец утрово пак почна да се раскопува. Со машини се корне асфалтот бидејќи е неквалитетно изведен и улицата не може да добие технички прием.

„Изведувачот има налог да ги поправи грешките при изведување. Сега се работи во делот од улицата каде имаше недостатоци“, велат од Општина Центар.

Ова е трето раскопување на улица која почна да се прави пред години, за време на мандатот на ексградоначалникот Саша Богдановиќ и уште не е завршена.

Изведувачот, фирмата „Гама градба“, најпрво лани при поставување на првиот слој асфалт ги асфалтираше и шахтите. По реакцијата на жителите, го корнеше асфалтот. Потоа, во ноември беше поставен втор слој долж целата улица. Но, само две недели по асфалтирањето фирмата по налог на Општината почна да го корне асфалтот оти улицата беше несоодветно изведена. Пролетва асфалтот пак почна да се рони, но не се санираа грешките оти истата фирма доби нов тендер од Општина Центар за реконструкција на Ленинова и машините беа префрлени таму. Пред неколку недели заврши реконструкцијата на Ленинова и сега фирмата почна да ја поправа Козара.

Казни за фирмата изведувач нема. Тендерот за реконструкција на Козара чини 130.000 евра, а беше склучен и дополнителен договор од 22.000 евра. „Гама градба“ за реконструкција на улицата Ленинова доби 670.000 евра.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/tretpat-se-kopa-ulitsata-kozara-vo-skopski-kapishtets-oti-e-nekvalitetno-asfaltirana-nema-kazni-za-firmata/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20538
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 07-Sep-2023 at 17:54
Фото: Пропадна булеварот „Кузман Јосифовски – Питу“, асфалтот се стопи како путер за 8 месеци по реконструкција



Буџетот за реализација на реконструкцијата чинеше 17 милиони денари. На постапката на јавна набавка учествувале 11 компании, со што се постигнала заштеда на градскиот буџет од над 40 отсто, која ќе била искористена за реализација на друг проект, рекоа од Град Скопје

По само 8 месеци од помпезно завршената реконструкција на булеварот „Кузман Јосифовски – Питу“, од Железничката станица до Народна банка, голема дупка може да се забележи на коловозот. Минатата недела некој умен ја „украси“ со цвеќиња за да може да биде забележлива од подалеку, но ако набргу не се санира, таа секојдневно ќе пропаѓа сè повеќе, па некое возило ќе заглави со тркалата.

Кога лани во декември беше пуштен во употреба, од Град Скопје се пофалија дека булеварот ги исполнувал сите светски стандарди. Буџетот за реализација на реконструкцијата чинеше 17 милиони денари. На постапката на јавна набавка учествувале 11 компании, со што се постигнала заштеда на градскиот буџет од над 40 отсто, која ќе била искористена за реализација на друг проект.
И самата реконструкција на булеварот која траеше со месеци ги стресираше граѓаните, кои се наголтаа прав измешана со ПМ-честички, бидејќи и на тротоарите беше невозможно да се оди пеш или да се вози велосипед, бидејќи возилата се движеа по раскопаниот асфалт.

https://www.slobodenpecat.mk/foto-propadna-bulevarot-kuzman-josifovski-pitu-asfaltot-se-stopi-kako-puter-za-8-meseci-po-rekonstrukcija
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 158>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.781 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.