build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 10

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 20-Dec-2020 at 14:36
Седум години се врши ремонт на пругата Ногаевци-Неготино на Коридорот 10

Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ веќе седум години врши ремонт на железничката пруга Ногаевци-Неготино. Оваа делница од Коридорот 10 е долга 31 километар, а изведбените активности се одолговлекуваат во време кога соседните земји Бугарија, Грција и Србија градат брзи пруги на главните паневропски коридори што минуваат низ нивните територии.

Ремонтот на пругата започна во декември 2013 година, кога тогашниот министер за транспорт и врски Миле Јанакиески вети дека рокот за изведба на реконструктивниот зафат ќе биде една година, додека по делницата возовите во иднина би се движеле со брзина од 120 километри на час. Седум години подоцна, надлежните власти не сакаат да коментираат за овој проект, освен дека ремонтот на оваа железничка делница е при самиот крај.

„Во однос на вашето прашање во врска со дозавршувањето на ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино и рокот предвиден за реализација на проектот, ве упатуваме за одговор да се обратите до ЈП за железничка инфраструктура Железници на Република Северна Македонија, кое е договорна страна со Изведувачот на овој проект“, ни одговорија од Министерството за транспорт и врски.

„Мета.мк“ до Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ во изминатиов месец во три наврати ги испрати прашањата во врска со пругата Ногаевци-Неготино, но досега не добивме одговор кога ќе заврши ремонтот на оваа пруга на Коридорот 10. Во меѓувреме, возовите на оваа делница не можат да ја достигнат ветената брзина од 120 километри на час. „Мета.мк“ пишуваше за доцнењето на овој проект и во март 2019 година.

Ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино се изведува со кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), којшто земјава го доби во далечната 2010 година. Кредитот се подигна за ремонт на три делници на Коридорот 10 во должина од 54,4 километри, при што досега беа завршени градежните работи на делот Миравци-Смоквица и Табановце-Куманово.

Ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино чини речиси 9,4 милиони евра, а последен пат оваа железничка делница била реконструирана во далечната 1968 година.

Како резултат на минорните инвестиции во реконструкција на железничката инфраструктура сиот изминат период, на пругата од Табановце до Гевгелија возовите се движат со намалена брзина на одредени делови од трасата, што допринесува за зголемување на времетраењето на патување. Инаку, токму железничкиот Коридор 10 е главната траса по која се одвива речиси целокупниот товарен железнички превоз во земјава и претставува единствениот функционален паневропски коридор во земјава.

https://meta.mk/sedum-godini-se-vrshi-remont-na-prugata-nogaevczi-negotino-na-koridorot-10
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 07-Jun-2016 at 17:50
Modernizacija južnih deonica na Koridoru 10, iz ruskog kredita, napreduje brže od planiranog

Radovi na rekonstrukciji i modernizaciji južnih železničkih deonica na Koridoru 10, koji su započeti 18. aprila ove godine, a finansiraju se iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica, napreduju brže nego što je to planiranom dinamikom predviđeno.
Na deonici Vranjska Banja – Ristovac već je položeno oko 6 kilometara novog koloseka, a radovi se izvode 20 odsto brže od planiranog. Na drugoj deonici između Bujanovca i Bukarevca u prethodnih mesec dana položeno je oko 5
Data/Images/4.polaganje_sina_s_no1.jpg
kilometara koloseka i radovi se izvode u skladu sa planiranom dinamikom.
Rekonstrukcija i modernizacija južnih železničkih deonica na Koridoru 10 odvija se uz primenu savremene ruske tehnologije polaganja koloseka, kao i moderne i nove mehanizacije proizvedene u ruskim fabrikama specijalno za realizaciju srpskih projekata.
Izvođač radova je kompanija Ruskih železnica „RŽD Internešnl“, a na projektu je angažovano i nekoliko srpskih firmi: „Energoprojekt Niskogradnja“, „MBA – Ratko Mitrović niskogradnja“, „Telefonkabl“, „Ingrap-omni“ i niz šljunkara.
Radovi na rekonstrukciji i modernizaciji tri „južne“ deonice na železničkom Koridoru 10 ukupne dužine nešto više od 46 kilometara obuhvataju pruge između Niša i Preševa, i to: Vinarci-Đorđevo (15 km), Vranjska Banja – Ristovac ( 17,7 km) i Bujanovac – Bukarevac (13,7 km).
Vrednost čitavog posla je oko 26,4 miliona dolara, a projekat se finansira iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.
Radovi se odvijaju u dve faze. U toku su rekonstrukcija i modernizacija deonica Vranjska Banja – Ristovac i Bujanovac – Bukarevac, a nakon što taj posao bude završen biće rekonstruisana i treća deonica, između stanica Vinarci – Đorđevo.
U periodu od juna do septembra, tokom letnje turističke sezone, odvijaće se samo radovi koji ne zahtevaju obustavu železničkog saobraćaja, i to u stanicama Leskovac, Vranjska Banja, Vranje, Bujanovac i Bukarevac. U tom periodu nesmetano će se odvijati i međunarodni železnički saobraćaj na čitavom prevoznom putu.
Druga faza radova počeće u septrembru ove godine i trajaće do maja 2017. godine, kada se očekuje završetak rekonstrukcije i modernizacije svih 46 kilometara na „južnom“ delu železničkog Koridora 10 kroz Srbiju.

Izvor: Zeleznice Srbije, http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/71303.html
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 29-Apr-2015 at 03:42
Долго време веќе не се спомнува ама баш ништо за реконструкцијата на делницата Неготино-Ногаевци, има ли некој информации до каде се пошто досега веќе требаше да биде завршена.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 14-Feb-2015 at 22:27
А оваа сума од 612 милиони е точна и последна ? Зашто толкава инвестиција никогаш нема да се врати, ниту со железничкиот сообраќај, ниту со изградбата на хидроцентралата Велес. Подобро да не ја ни градат, ако вреди толку. Толкава сума на пари може да се реинвестира во многу капитални енергетски објекти, кои ќе дадат многу поголема вредност за државата и поединецот.
Back to Top
Geordie Boy View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Feb-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Geordie Boy Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 14-Feb-2015 at 21:34
160 не се избра затоа што чинеше многу поскапо, а времето на патување не се скратуваше нешто специјално.
Истото беше и за Куманово-Дељадровци, времето на патување со 160 во однос на 120 km/h ќе беше побрзо за некаде 3 минути, но изгардбата чинеше многу повеќе, заради експропријација на поголемо земјиште.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 13-Feb-2015 at 22:17
И мене ме мачи тоа прашање. Кога веќе се прави нека се прави со сите нишани. А не после 10 години јово на ново. Разбирам дека повеќе чини но ако треба нека ги распоредат средствата уште во две буџетски години. 
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 13-Feb-2015 at 21:59
Знаев дека вакви планови се изготвија уште одамна ,консултантската компанија ги даде предлозиве 2012 година ако не се лажам ,ако не и порано но колку што знам сеуште нема 100% прифатено решение и нема основен проект за ниедно. Инаку сумата од 612 милиони е нереална и изгледа како тешко перење на пари ,па дури и за двоколосечна пруга со Вмакс= 200км/ч а не пак за едноколосечна со Вмакс=120км/ч. Се работи за 30км пруга не за 300км. Па најтешката пруга за изградба во Македонија (коридор 8) вкупно би требало да чини околу 800 милиони до 1 милијарда (а се работи за изградба на преку 120км плус 70тина км реновирање) и тоа со Вмакс=160км/ч.

Мене ме мачи истото прашање од Баже, зашто не била подржана другата варијанта за 160км/ч кога се движат по истата рута.
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 13-Feb-2015 at 12:48
Зошто не е избрана опција или сценарио од некој од коридорите со брзина од 160 km/h, кога избраната опција 120-24s е идентична со трасата 160-24d и е еднаколосечна пруга... Зошто опцијата 160-24d не се направи еднаколосечна пруга, може сега немаме возови кои би возеле над 120 (незнам кое им е објансувањето) но во иднина зошто да не се искористи вкупниот капацитет (се мисли на брзината).
Back to Top
Geordie Boy View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Feb-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Geordie Boy Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 13-Feb-2015 at 09:29
Делницата Драчево-Велес. Нејзината изградба е условена со идната планирана изградба на ХЕЦ Велес и потопувањето на постојната железничка делница.
Новата делница ќе биде долга скоро 33 km, а нејзината изградба ќе чини 612.000.000 ЕУР.

Коридорите беа дефинирани во согласност со идејниот проект за двоколосечна електрифицирана пруга, подготвен од Градежниот факултет Скопје, Март 1989 и врз основа на тиа информации и други испитувања дефинирани се следниве коридори:
I - слично на Идејниот проект од 1989 година;
II - нов коридор на левата страна од долината на реката Вардар;
III - нов коридор на десната страна од долината на реката Вардар.

КОРИДОР I
Сценарио-160_12d
Врз основа на Идејниот проект за 160 km/h двоколосечна железничка пруга, подготвен од страна Градежениот факултет во 1989, Консултантот ја подобри трасата во однос на:
- постојниот проектиран параметар (min R=1,200 m и ако е можно R=min 1,500m, преодна кривина) како што е прикажано во рамките на IR за 160 km/h.
- избегнување траса низ селата и во нивна непосредна близина.
Сценарио-120_12s
Хоризонталната и вертикалната траса на пругата е иста како за сценарио-160_12d, но само за едноколосечна траса и брзина од 120km/h.
Сценарио-120_14s
Нова траса, во близина на трасата од сценариото 160_12d со мин R=800, со цел да се минимизира ископот, како и должината на структури (мостови, вијадукти, тунели), на местата каде е потребно. Трасата се базира врз основа на проектирани параметри за развивање на брзина од 120 km/h.
КОРИДОР II
Сценарио-160_24d
Изградба на нова двоколосечна пруга со проектирана брзина до 160 km/h на, левата страна на р. Вардар, со мин R=1.500 m, која минува низ селата Орешани, Таор и Катланово.
Сценарио-120_21s
Нова траса, во близина на трасата од сценарио-160_24d, освен за делот помеѓу стационажа km 16-29, со мин R=800 m, со цел да се минимизира ископот, како и должината на структури (мостови, вијадукти, тунели), каде што е потребно. Трасата е дефинирана врз основа на проектирани параметари за брзина од 120 km/h, двоколосечна пруга.
Сценарио-120_24s
Станува збор за траса која е идентична со трасата од коридор 160_24d, со единствена разлика што се работи за едноколосечна пруга.
КОРИДОР III
160_31d
Нов коридор на десната страна од Коридорот I со мин R = 1.500m.
Карактеристиките на овој коридор доминираат со многу долги тунели и затоа Консултантот се воздржа од понатамошна анализа на сценариото со брзина од 120 km/h едноколосечна пруга, бидејќи нема да се постигне намалување на големите трошоци во однос на брзини од 160 km/h.

Еве и некои информации за избраната опција, со 120 km/h:



Следи слика од трите предложени коридори.
Зелениот уште од старт отпадна, затоа што е целиот во тунел и затоа што неговата изградба ќе чинеше дупло повеќе од останатите.


Сега и избраниот коридор, 120_24s:
1.


2.

Back to Top
Geordie Boy View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Feb-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Geordie Boy Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 12-Feb-2015 at 16:03
^ Добро ве најдов.

Во продолжение за трасата Куманово-Дељадровци од Коридорот Х, една слика со сите предложени варијанти и три посебни со избраната, од 120 km/h.
Секако, може да постирам и профили, напречни пресеци, тип на шини, свртници и други информации доколку ве интересира.



Избрана опција.
1.


2.


3.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 12-Feb-2015 at 15:38
Добредојде на форумов и благодарност за сликите!    
За сè има вторпат
Back to Top
Geordie Boy View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Feb-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Geordie Boy Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 12-Feb-2015 at 12:57
Реконструкција гранката Xd, односно пругата Битола-Кременица, како дел од Коридорот Х.
Поради големината, поделени се на 3 слики:

1.


2.


3.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 10-May-2014 at 20:31
Тоа повеќето колосеци се на станицата Куманово ?
Зашто не се реновирани и тие ?
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 10-May-2014 at 15:55
Ова се слики од обновената Табановце/Куманово, премини кај Лопате и Речица, и главната железничка станица на Куманово.
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 10-May-2014 at 15:46

















Edited by Bube - 10-May-2014 at 15:52
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 07-May-2014 at 11:33
Сликите кој ги имаш поставено не се достапни за гледање ,бар кај мене пишува дека повеќе ги нема.
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 06-May-2014 at 20:49
Мислам дека на обновениот дел Табановци/Куманово се можни брзини и поголеми од 120км/ч, тој дел е во одлична состојба....на жалост станицата во Куманово не е предвидена за реконструкција...најголема општина во МК со голем патнички потенцијал....чудно...
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 02-Jan-2014 at 11:37
Originally posted by mon

Фотографиите не се искористени за добивање на никаква финансијска корист така да и одобрувањето на авторот не е потребно доколку тоа стриктно не е наведено на хостингот каде е поставена и од каде е превземена фотографијата.

Многу фотографии после поставувањето на некој хостинг или сл. е сопственост на тој хостинг и хостингот уредува како и на кој начин истите ќе се превземаат а не авторот.

Лично многу ми е мило да имаме слики од нашите возила. Да имамвме заљубеници фотографи во минатото сега ќе имавме многу подобра фото-евиденција за нашата железничка историја.


СРЕЌНА ВИ НОВА ГОДИНА НА СИТЕ ВОЗОЉУБИТЕЛИ.

БЛАГОДАРАМ ЗА СЕСРДНАТА ПОДДРШКА И РАЗБИРАЊЕ,
НО ЈАС ДУРИ СЕГА ГИ ПРОЧИТАВ ПОСТОВИТЕ
ПО ОБЈАВУВАЊЕТО НА ФОТОГРАФИИТЕ ОД МОЈА СТРАНА,
КОИ ШТО ЈАС ГИ ПОСТАВИВ НА ИНТЕРНЕТ ЗА ДА ГИ ВИДИ СЕКОЈ.

ТОЧНО Е ДЕКА ФОТОГРАФИИТЕ НЕ СЕ МОИ,
НО ТОА И НЕ Е БИТНО ЗА СЛИЧАЈОВ.
ЈАС САКАВ САМО ДА ПРИДОНЕСАМ КОН ИНТЕРЕСОТ
ЗА ИЗВРШЕНИТЕ РАБОТИ НА РЕМОНТОТ
НА ПРУГИТЕ НА МАКЕДОНСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ.
НЕ Е УМЕСНО ДА ТРОШИМЕ ЕНЕРГИЈА ЗА СЕБЕИСТАКНУВАЊЕ.
АКО ТРЕБА ДА СЕ ТРОШИМЕ, ТОГАШ ТОА НЕКА БИДАТ НЕЈАЛОВИ ДИСКУСИИ.

НЕМА ДА НАПРАВИМЕ НИШТО КОРИДОРОТ 10 ДА БИДЕ ПОВАЖЕН ОД КОРИДОРОТ 4.
ЗА ВОЉА НА ВИСТИНАТА, КОРИДОРОТ 8 Е ПОБИТЕН ЗА ЕВРОПА ОД КОРИДОРОТ 10.
ВАЖНОСТА НА КОРИДОРИТЕ ЗА ЕВРОПА СЕ ГЛЕДА ОД БРОЈОТ НА КОРИДОРОТ.
МНОГУ Е ОЧИГЛЕДНО ДЕКА ТОА ГО СВАТИ И НАШАТА ВЛАДА,
ПА ДОБИ ПАРИ ЗА ОБНОВА НА КОРИДОРОТ 10,
ОТКАКО РЕШИ ДА ГО ГРАДИ КОРИДОРОТ 8.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 02-Jan-2014 at 10:07
Фотографиите не се искористени за добивање на никаква финансијска корист така да и одобрувањето на авторот не е потребно доколку тоа стриктно не е наведено на хостингот каде е поставена и од каде е превземена фотографијата.

Многу фотографии после поставувањето на некој хостинг или сл. cе сопственост на тој хостинг и хостингот уредува како и на кој начин истите ќе се превземаат а не авторот.

Лично многу ми е мило да имаме слики од нашите возила. Да имамвме заљубеници фотографи во минатото сега ќе имавме многу подобра фото-евиденција за нашата железничка историја.

Edited by mon - 02-Jan-2014 at 11:48
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
vlasamak View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote vlasamak Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 31-Dec-2013 at 22:38
Originally posted by MAPJAH

Originally posted by gjoko

Убаво ќе беше да знаеме до која длабочина се вадел каменот,каков тампон се ставал..Томо441 ми кажуваше за некои фолии....ама ништо од тоа немаме никаква репортажа

Како може Марјан да каже нешто, кога позајмува фотографии без одобрување на авторот.



http://image-store.slidesharecdn.com/4df5eb1e-2625-11e3-8c4e-22000a91e9a7-original.jpg
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.