![]() |
![]() |
![]() |
Коридор 10 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 9> |
Author | ||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Седум години се врши ремонт на пругата Ногаевци-Неготино на Коридорот 10
Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ веќе седум години врши ремонт на железничката пруга Ногаевци-Неготино. Оваа делница од Коридорот 10 е долга 31 километар, а изведбените активности се одолговлекуваат во време кога соседните земји Бугарија, Грција и Србија градат брзи пруги на главните паневропски коридори што минуваат низ нивните територии. Ремонтот на пругата започна во декември 2013 година, кога тогашниот министер за транспорт и врски Миле Јанакиески вети дека рокот за изведба на реконструктивниот зафат ќе биде една година, додека по делницата возовите во иднина би се движеле со брзина од 120 километри на час. Седум години подоцна, надлежните власти не сакаат да коментираат за овој проект, освен дека ремонтот на оваа железничка делница е при самиот крај. „Во однос на вашето прашање во врска со дозавршувањето на ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино и рокот предвиден за реализација на проектот, ве упатуваме за одговор да се обратите до ЈП за железничка инфраструктура Железници на Република Северна Македонија, кое е договорна страна со Изведувачот на овој проект“, ни одговорија од Министерството за транспорт и врски. „Мета.мк“ до Јавното претпријатие за железничка инфраструктура Железници на РСМ во изминатиов месец во три наврати ги испрати прашањата во врска со пругата Ногаевци-Неготино, но досега не добивме одговор кога ќе заврши ремонтот на оваа пруга на Коридорот 10. Во меѓувреме, возовите на оваа делница не можат да ја достигнат ветената брзина од 120 километри на час. „Мета.мк“ пишуваше за доцнењето на овој проект и во март 2019 година. Ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино се изведува со кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), којшто земјава го доби во далечната 2010 година. Кредитот се подигна за ремонт на три делници на Коридорот 10 во должина од 54,4 километри, при што досега беа завршени градежните работи на делот Миравци-Смоквица и Табановце-Куманово. Ремонтот на пругата Ногаевци-Неготино чини речиси 9,4 милиони евра, а последен пат оваа железничка делница била реконструирана во далечната 1968 година. Како резултат на минорните инвестиции во реконструкција на железничката инфраструктура сиот изминат период, на пругата од Табановце до Гевгелија возовите се движат со намалена брзина на одредени делови од трасата, што допринесува за зголемување на времетраењето на патување. Инаку, токму железничкиот Коридор 10 е главната траса по која се одвива речиси целокупниот товарен железнички превоз во земјава и претставува единствениот функционален паневропски коридор во земјава. https://meta.mk/sedum-godini-se-vrshi-remont-na-prugata-nogaevczi-negotino-na-koridorot-10 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Modernizacija južnih deonica na Koridoru 10, iz ruskog kredita, napreduje brže od planiranog
Radovi na rekonstrukciji i modernizaciji južnih železničkih deonica na Koridoru 10, koji su započeti 18. aprila ove godine, a finansiraju se iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica, napreduju brže nego što je to planiranom dinamikom predviđeno. Na deonici Vranjska Banja – Ristovac već je položeno oko 6 kilometara novog koloseka, a radovi se izvode 20 odsto brže od planiranog. Na drugoj deonici između Bujanovca i Bukarevca u prethodnih mesec dana položeno je oko 5 Data/Images/4.polaganje_sina_s_no1.jpg kilometara koloseka i radovi se izvode u skladu sa planiranom dinamikom. Rekonstrukcija i modernizacija južnih železničkih deonica na Koridoru 10 odvija se uz primenu savremene ruske tehnologije polaganja koloseka, kao i moderne i nove mehanizacije proizvedene u ruskim fabrikama specijalno za realizaciju srpskih projekata. Izvođač radova je kompanija Ruskih železnica „RŽD Internešnl“, a na projektu je angažovano i nekoliko srpskih firmi: „Energoprojekt Niskogradnja“, „MBA – Ratko Mitrović niskogradnja“, „Telefonkabl“, „Ingrap-omni“ i niz šljunkara. Radovi na rekonstrukciji i modernizaciji tri „južne“ deonice na železničkom Koridoru 10 ukupne dužine nešto više od 46 kilometara obuhvataju pruge između Niša i Preševa, i to: Vinarci-Đorđevo (15 km), Vranjska Banja – Ristovac ( 17,7 km) i Bujanovac – Bukarevac (13,7 km). Vrednost čitavog posla je oko 26,4 miliona dolara, a projekat se finansira iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica. Radovi se odvijaju u dve faze. U toku su rekonstrukcija i modernizacija deonica Vranjska Banja – Ristovac i Bujanovac – Bukarevac, a nakon što taj posao bude završen biće rekonstruisana i treća deonica, između stanica Vinarci – Đorđevo. U periodu od juna do septembra, tokom letnje turističke sezone, odvijaće se samo radovi koji ne zahtevaju obustavu železničkog saobraćaja, i to u stanicama Leskovac, Vranjska Banja, Vranje, Bujanovac i Bukarevac. U tom periodu nesmetano će se odvijati i međunarodni železnički saobraćaj na čitavom prevoznom putu. Druga faza radova počeće u septrembru ove godine i trajaće do maja 2017. godine, kada se očekuje završetak rekonstrukcije i modernizacije svih 46 kilometara na „južnom“ delu železničkog Koridora 10 kroz Srbiju. Izvor: Zeleznice Srbije, http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/71303.html |
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
Долго време веќе не се спомнува ама баш ништо за реконструкцијата на делницата Неготино-Ногаевци, има ли некој информации до каде се пошто досега веќе требаше да биде завршена.
|
||
![]() |
||
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
|
А оваа сума од 612 милиони е точна и последна ? Зашто толкава инвестиција никогаш нема да се врати, ниту со железничкиот сообраќај, ниту со изградбата на хидроцентралата Велес. Подобро да не ја ни градат, ако вреди толку. Толкава сума на пари може да се реинвестира во многу капитални енергетски објекти, кои ќе дадат многу поголема вредност за државата и поединецот.
|
||
![]() |
||
Geordie Boy ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-Feb-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
160 не се избра затоа што чинеше многу поскапо, а времето на патување не се скратуваше нешто специјално.
Истото беше и за Куманово-Дељадровци, времето на патување со 160 во однос на 120 km/h ќе беше побрзо за некаде 3 минути, но изгардбата чинеше многу повеќе, заради експропријација на поголемо земјиште. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
И мене ме мачи тоа прашање. Кога веќе се прави нека се прави со сите нишани. А не после 10 години јово на ново. Разбирам дека повеќе чини но ако треба нека ги распоредат средствата уште во две буџетски години.
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Знаев дека вакви планови се изготвија уште одамна ,консултантската компанија ги даде предлозиве 2012 година ако не се лажам ,ако не и порано но колку што знам сеуште нема 100% прифатено решение и нема основен проект за ниедно. Инаку сумата од 612 милиони е нереална и изгледа како тешко перење на пари ,па дури и за двоколосечна пруга со Вмакс= 200км/ч а не пак за едноколосечна со Вмакс=120км/ч. Се работи за 30км пруга не за 300км. Па најтешката пруга за изградба во Македонија (коридор 8) вкупно би требало да чини околу 800 милиони до 1 милијарда (а се работи за изградба на преку 120км плус 70тина км реновирање) и тоа со Вмакс=160км/ч.
Мене ме мачи истото прашање од Баже, зашто не била подржана другата варијанта за 160км/ч кога се движат по истата рута. |
||
![]() |
||
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
|
Зошто не е избрана опција или сценарио од некој од коридорите со брзина од 160 km/h, кога избраната опција 120-24s е идентична со трасата 160-24d и е еднаколосечна пруга... Зошто опцијата 160-24d не се направи еднаколосечна пруга, може сега немаме возови кои би возеле над 120 (незнам кое им е објансувањето) но во иднина зошто да не се искористи вкупниот капацитет (се мисли на брзината).
|
||
![]() |
||
Geordie Boy ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-Feb-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Делницата Драчево-Велес. Нејзината изградба е условена со идната планирана изградба на ХЕЦ Велес и потопувањето на постојната железничка делница.
Новата делница ќе биде долга скоро 33 km, а нејзината изградба ќе чини 612.000.000 ЕУР. Коридорите беа дефинирани во согласност со идејниот проект за двоколосечна електрифицирана пруга, подготвен од Градежниот факултет Скопје, Март 1989 и врз основа на тиа информации и други испитувања дефинирани се следниве коридори: I - слично на Идејниот проект од 1989 година; II - нов коридор на левата страна од долината на реката Вардар; III - нов коридор на десната страна од долината на реката Вардар. КОРИДОР I Сценарио-160_12d Врз основа на Идејниот проект за 160 km/h двоколосечна железничка пруга, подготвен од страна Градежениот факултет во 1989, Консултантот ја подобри трасата во однос на: - постојниот проектиран параметар (min R=1,200 m и ако е можно R=min 1,500m, преодна кривина) како што е прикажано во рамките на IR за 160 km/h. - избегнување траса низ селата и во нивна непосредна близина. Сценарио-120_12s Хоризонталната и вертикалната траса на пругата е иста како за сценарио-160_12d, но само за едноколосечна траса и брзина од 120km/h. Сценарио-120_14s Нова траса, во близина на трасата од сценариото 160_12d со мин R=800, со цел да се минимизира ископот, како и должината на структури (мостови, вијадукти, тунели), на местата каде е потребно. Трасата се базира врз основа на проектирани параметри за развивање на брзина од 120 km/h. КОРИДОР II Сценарио-160_24d Изградба на нова двоколосечна пруга со проектирана брзина до 160 km/h на, левата страна на р. Вардар, со мин R=1.500 m, која минува низ селата Орешани, Таор и Катланово. Сценарио-120_21s Нова траса, во близина на трасата од сценарио-160_24d, освен за делот помеѓу стационажа km 16-29, со мин R=800 m, со цел да се минимизира ископот, како и должината на структури (мостови, вијадукти, тунели), каде што е потребно. Трасата е дефинирана врз основа на проектирани параметари за брзина од 120 km/h, двоколосечна пруга. Сценарио-120_24s Станува збор за траса која е идентична со трасата од коридор 160_24d, со единствена разлика што се работи за едноколосечна пруга. КОРИДОР III 160_31d Нов коридор на десната страна од Коридорот I со мин R = 1.500m. Карактеристиките на овој коридор доминираат со многу долги тунели и затоа Консултантот се воздржа од понатамошна анализа на сценариото со брзина од 120 km/h едноколосечна пруга, бидејќи нема да се постигне намалување на големите трошоци во однос на брзини од 160 km/h. Еве и некои информации за избраната опција, со 120 km/h: ![]() Следи слика од трите предложени коридори. Зелениот уште од старт отпадна, затоа што е целиот во тунел и затоа што неговата изградба ќе чинеше дупло повеќе од останатите. ![]() Сега и избраниот коридор, 120_24s: 1. ![]() 2. ![]() |
||
![]() |
||
Geordie Boy ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-Feb-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
^ Добро ве најдов.
![]() Во продолжение за трасата Куманово-Дељадровци од Коридорот Х, една слика со сите предложени варијанти и три посебни со избраната, од 120 km/h. Секако, може да постирам и профили, напречни пресеци, тип на шини, свртници и други информации доколку ве интересира. ![]() Избрана опција. 1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Добредојде на форумов
![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Geordie Boy ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-Feb-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Реконструкција гранката Xd, односно пругата Битола-Кременица, како дел од Коридорот Х.
Поради големината, поделени се на 3 слики: 1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Тоа повеќето колосеци се на станицата Куманово ?
Зашто не се реновирани и тие ? |
||
![]() |
||
Bube ![]() Newbie ![]() Joined: 06-May-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
![]() ![]() |
|
Ова се слики од обновената Табановце/Куманово, премини кај Лопате и Речица, и главната железничка станица на Куманово.
|
||
![]() |
||
Bube ![]() Newbie ![]() Joined: 06-May-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Bube - 10-May-2014 at 15:52 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Сликите кој ги имаш поставено не се достапни за гледање ,бар кај мене пишува дека повеќе ги нема.
|
||
![]() |
||
Bube ![]() Newbie ![]() Joined: 06-May-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека на обновениот дел Табановци/Куманово се можни брзини и поголеми од 120км/ч, тој дел е во одлична состојба....на жалост станицата во Куманово не е предвидена за реконструкција...најголема општина во МК со голем патнички потенцијал....чудно...
|
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
СРЕЌНА ВИ НОВА ГОДИНА НА СИТЕ ВОЗОЉУБИТЕЛИ. БЛАГОДАРАМ ЗА СЕСРДНАТА ПОДДРШКА И РАЗБИРАЊЕ, НО ЈАС ДУРИ СЕГА ГИ ПРОЧИТАВ ПОСТОВИТЕ ПО ОБЈАВУВАЊЕТО НА ФОТОГРАФИИТЕ ОД МОЈА СТРАНА, КОИ ШТО ЈАС ГИ ПОСТАВИВ НА ИНТЕРНЕТ ЗА ДА ГИ ВИДИ СЕКОЈ. ТОЧНО Е ДЕКА ФОТОГРАФИИТЕ НЕ СЕ МОИ, НО ТОА И НЕ Е БИТНО ЗА СЛИЧАЈОВ. ЈАС САКАВ САМО ДА ПРИДОНЕСАМ КОН ИНТЕРЕСОТ ЗА ИЗВРШЕНИТЕ РАБОТИ НА РЕМОНТОТ НА ПРУГИТЕ НА МАКЕДОНСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ. НЕ Е УМЕСНО ДА ТРОШИМЕ ЕНЕРГИЈА ЗА СЕБЕИСТАКНУВАЊЕ. АКО ТРЕБА ДА СЕ ТРОШИМЕ, ТОГАШ ТОА НЕКА БИДАТ НЕЈАЛОВИ ДИСКУСИИ. НЕМА ДА НАПРАВИМЕ НИШТО КОРИДОРОТ 10 ДА БИДЕ ПОВАЖЕН ОД КОРИДОРОТ 4. ЗА ВОЉА НА ВИСТИНАТА, КОРИДОРОТ 8 Е ПОБИТЕН ЗА ЕВРОПА ОД КОРИДОРОТ 10. ВАЖНОСТА НА КОРИДОРИТЕ ЗА ЕВРОПА СЕ ГЛЕДА ОД БРОЈОТ НА КОРИДОРОТ. МНОГУ Е ОЧИГЛЕДНО ДЕКА ТОА ГО СВАТИ И НАШАТА ВЛАДА, ПА ДОБИ ПАРИ ЗА ОБНОВА НА КОРИДОРОТ 10, ОТКАКО РЕШИ ДА ГО ГРАДИ КОРИДОРОТ 8. |
||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
||
![]() |
||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|
Фотографиите не се искористени за добивање на никаква финансијска корист така да и одобрувањето на авторот не е потребно доколку тоа стриктно не е наведено на хостингот каде е поставена и од каде е превземена фотографијата.
Многу фотографии после поставувањето на некој хостинг или сл. cе сопственост на тој хостинг и хостингот уредува како и на кој начин истите ќе се превземаат а не авторот. Лично многу ми е мило да имаме слики од нашите возила. Да имамвме заљубеници фотографи во минатото сега ќе имавме многу подобра фото-евиденција за нашата железничка историја. Edited by mon - 02-Jan-2014 at 11:48 |
||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||
![]() |
||
vlasamak ![]() Newbiе ![]() Joined: 31-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 9> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |