build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Туристички воз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 07-Aug-2011 at 19:08
Originally posted by mitatos

Владимир Што не кажеш вакви работи да дојдевме и ние да сликнеме нешто =))

Се надевам ќе има уште прилики   
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 06-Aug-2011 at 14:07
Владимир Што не кажеш вакви работи да дојдевме и ние да сликнеме нешто =))
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 06-Aug-2011 at 11:16
Clover, толку бев уплашен, стегнат во душата дали нешто не пропуштивме во оспособувањето, најповеќе во нејзината исправност на подмачкување така да се друго ми беше вон секакво размислување.



Бидејќи нејзиното носењето беше под посебен транспорт мораше се да усогласи тајмингот низ сите станици и контрола на секое застанување се додека ја донесеме до Скопје.

Но најважно дека се помина во најдобар реди и со нејзината понатамошна обнова се надевам дека ќе ја можеме да ја видиме во сета своја убавина.



Како велат идеме понатаму
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 06-Aug-2011 at 05:28
Applause  Applause  Applause

Владимир, имам само една замерка - зошто не ни најави дека ќе можеме да ја видиме во живо на главната железничка?
Сега кога е наредна шанса?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 06-Aug-2011 at 00:50
Прекрасна е локомотивата, немам зборови, ретко сум се чувствувал волку возбуден на оваа тема, сигурно имало многу заинтересирани глави на скопската станица
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 06-Aug-2011 at 00:04


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 05-Aug-2011 at 23:18
Благодарам,
но морам да напоменам дека без повеќето вработени во МЖ-Транспорт кој несебично работеа на овој потфат и секако без подршка од владата, сето ова кое го правиме ќе завршеше во железара на топење.





Но сеуште има уште доста работа која треба да се доврши.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 05-Aug-2011 at 22:42
Владимире секоја чест за ентузијазмот и љубовта кон тоа што го работиш, штета што нема повеќе луѓе кои целата енергија ќе ја вложат во она што го работата. Да е така сигурно железницата не би била тоа што е денес.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 05-Aug-2011 at 22:08
Мојот најубав ден, мојот сон, денот 05-08-2011 год.

Преубавата парна локомотива од серијата 33 на еден од најубавите предели во Македонија, кањонот на реката Вардар и железничката станица Рајко Жинзифов.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 05-Aug-2011 at 09:08

Vo tekstot se pomesani istoriite na restavriranata 33-ka koja ce se upotrebuva za filmot

so seuste nerestavriranata 01-ca!

Prvo, restavriranata 33-kata (germanskata serija BR52) ne e proizvedena 1913.

Proizvodstvoto na ovoj tip lokomotivi e zapocnato 1942 godina,

za vreme na II Svetska vojna za potrebite na germanskata vojska.

Ovie lokomotivi kaj nas bile upotrebuvani za vleca na tovarni kompozicii.

Ne isklucuvam moznost na vlecenje i na patnicki kompozicii na pr. kako zamena

vo slucaj na defekt ili slicno medjutoa samo na domasni kompozicii

na liniite vo vnatresniot soobracaj a ne i na medjunarodni kompozicii.

Vkupno se proizvedeni nad 6200 lokomotivi od ovoj vid.

Proizvodstvoto se odvivalo vo site pogolemi fabriki na togasniot Raih

vo koi mozele da bidat proizveduvani vakvi vidovi na vozila.

Vkupno se poznati 12 fabriki kade se proizveduvale lokomotivite od ovoj vid.

Navedenata tezina od 30 toni ne e tocna bidejci so taka mala tezina

lokomotivata ne bi mozela da povlece kompozicija so golem broj na tovarni vagoni.

Servisnata tezina na 33-kata e preku 80 toni a zaedno so tenderot preku 100 toni.

Novinarot ili gi ima pomesano cuenite ”prikazni” za dvete lokomotivi ili

informaciite gi ima dobieno odnapred ispomesani od nasite ”strucnjaci” od

istorijata na zeleznicte.

Cheers

 



Edited by mon - 05-Aug-2011 at 11:26
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 29-Jul-2011 at 18:39

Една од многууу... те грешки.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 29-Jul-2011 at 15:30
Нели филмот беше "Приказна од дивиот исток"?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 29-Jul-2011 at 14:44

Толку години трулева

Edited by Vladimir P - 29-Jul-2011 at 14:46
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 29-Jul-2011 at 14:31
Одма тој локалпатриотизам ли како да го кажам. Јас колку што знам Велешки Железници не постои, така да незнам што сега се прават наудрени, нема причина да му биде отстапена дури и сами да ги платеа репарирањето.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 29-Jul-2011 at 13:56
ЗА ПОТРЕБИТЕ НА ФИЛМОТ „ПРИКАЗНА ЗА ДИВИОТ ЗАПАД“

Стогодишна локомотива пак ќе чади



По барање на продуцентот на филмот, вработените во велешката Фабрика за шински возила „Колска“ за неколку недели успеале некогаш старата и пред распаѓање парна локомотива да ја оживеат и да ја подготват за снимање на филмот, што ќе се случи в година

Има речиси 100 години. Не толку одамна превезувала патници на делницата Париз-Атина, за потоа да биде оставена да собира прашина и да се распаѓа запрена на еден од споредните колосеци на велешката железничка станица. Но, по неколку недели реставрирање парната локомотива повторно е спремна да превезува патници, но овој пат актери кои ќе играат во новиот филм на режисерот Стале Попов.

За потребите на филмот „Приказна за Дивиот Запад“ на Попов вработените во Фабриката за шински возила „Колска“ седум недели неуморно работеа и старото железо го претворија во речиси нова, свежо бојадисана локомотива. Го репариравме надворешниот изглед по барање на продуцентот Данчо Чевревски за филмот што ќе почне да се снима в година. Оваа локомотива беше запуштена, оставена и заборавена. Зафатот беше од големо значење за нас бидејќи докажавме дека можеме да ~ го вратиме стариот сјај. Истовремено оваа задача беше емотивна и за работниците оти вративме во живот една локомотива. Задоволство е што имаме капацитет и луѓе да работиме - вели Александар Атанасов, директор на Фабриката за шински возила „Колска“.

Потрошени стотина литри боја

Локомотивата е тешка 30 тони, произведена е во Германија во 1913 година и е за три години постара од фабриката која ја обновуваше. Оваа локомотива и уште една, со која стојат на ист колосек, се единствените што останале во железницата бидејќи с` друго е искасирано, објаснуваат од МЖ. Вработените од „Колска“ на неа работеле 20 дена и за бојадосување биле потрошени 120 литри црна боја и три литри црвена боја.

- Локомотивата беше во очајна состојба. Се радувавме на секој нов ден кога ја работевме и на нејзиниот изглед. Сега е наша гордост и со задоволство им ја покажуваме на нашите пријатели. За мојот тридецениски ангажман во фабрикава ова е најзначајниот момент - вели еден до постарите работници во „Колска“.

За илустрација го раскажуваат случајот кога во фабриката дошле бизнисмени од Италија, кои половина час не можеле да се симнат од локомотивата и со неа се сликале безброј пати. Таа може да се движи со помош на друга машина. Освен неа, во „Колска“ го изработиле безбедносниот систем на три вагони, кои се потребни за снимање на филмот.

Останати само две локомотиви

Локомотивата е од видот „шварцкоф“ и таа е една од 647. произведени во Германија. Некогаш влечела брзи возови бидејќи развивала брзина до 80 км/час. Била дел од познатиот експресен воз Париз - Атина, кој минувал на територијата на Македонија. Тогаш се возеле и парни локомотиви од марката „бросиг“, од која тогаш биле изработени 542 парчиња и еден ‘рѓосан и запуштен примерок се наоѓа на велешката станица.

Играла и во серијата „Булки крај шините“

Во 1980 година истата локомотива била употребена за снимање на телевизиската серија „Булки крај шините“, се потсетува тогашниот машиновозач Илија Тончаров од Велес. Тој ја возел електричната со чија помош се движела парната локомотива „шварцкоф“. Открива и еден трик, за да излегува дим од оџакот, во машината гореле.

Парните локомотиви четири децении во пензија

Од 1972 година парните локомотиви не сообраќаат на територијата на Македонија, а дотогаш ги имало 26. Уште во поранешна Југославија половината биле препарирани, однесени за Риека, од каде што со брод биле пренесени во африканските држави каде што биле продадени. Останатите локомотиви пред шест години биле исто така продадени, па сега се останати само две и тие се наоѓаат на станицата во Велес.

Велес ја бара локомотивата назад

Повикувајќи се на документи од пред неколку години, со кои УО на ЈП „Македонски железници“ му отстапува на градот една парна локомотива, градот смета дека по завршувањето на снимањето таа треба да му биде предадена на Велес. И онака првата железничка пруга во 1873 година била изградена од Солун до Велес. Велешани сметаат дека како и во повеќето европски градови, во предворјето на станицата треба да стои парната локомотива за спомен на минатото и историјата. Оваа идеја с` уште е присутна кај вработените во МЖ, кои тврдат дека за реализацијата фалело само да се префрли машината од споредниот колосек пред „Транс Велес“ до малото паркче пред станицата.


Петар ПЕЧКОВ
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=AECDE6EDDDC87741B754987F4ECCF713

Актуелна статија на за жал до многу грешки
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 28-Jul-2011 at 13:46
Мислам дека овлаш го предложивте овој предлог за изработка на котел во домашна фабрика.

Да се изработи не е баш така едноставно а најповеќе поради немање никаква техничка документација, за која ако би почнале да ја правиме сигурно неколку пати повеќе би коштал целиот тој несигурен проект.

Иначе многу потехнолошки земји од нас својте котли ги прават само во неколку специализирани фабрики (германски) а алтернативата што ја имавме беше Шиновоз кој пропадна така да и сите парни локомотиви кој доскоро работеа во Србија останава да трулат во Лапово.

Само како пример како изгледа еден котел






Edited by Vladimir P - 28-Jul-2011 at 13:47
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 28-Jul-2011 at 00:31
уште Минчо да отвори срце,се ќе биде ОК
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 28-Jul-2011 at 00:27
Originally posted by gjoko

мислам дека ФАКОМ на Минчо може да го изработи котелот,тие имаат и материјали од нивно производство, и луѓе и опрема,само некако да се најде контакт со него

На 100 метри од Факом има и железничка станица така да нема да биде проблем да дојде локомотивава...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 28-Jul-2011 at 00:24
мислам дека ФАКОМ на Минчо може да го изработи котелот,тие имаат и материјали од нивно производство, и луѓе и опрема,само некако да се најде контакт со него
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 27-Jul-2011 at 20:49
Originally posted by gjoko

браво за сликите,само јас би ставил повеќе црвена боја на и околу тркалата

gjoko, незнам, но мое мисленње беше да биде што по елегантна со нејзините основните обележја, а со доаѓањето во Скопје ќе следи и понатамошна работа врз нејзе (ознаки, плочици, уоквирување, месинг и ...)

Originally posted by BOJAN

... Ако добро се сеќавам, филмот на режисерот Попов ќе се снима на пругата Бакарно Гумно - Сопотница, но колку што знам оваа пруга моментално е затворена. Дали навистина ќе се снима на оваа делница овој филм и дали е предвидена реконструкција на оваа делница пред почетокот на снимањето?

Точно Бојане, таја делница е избрана за снимање на филмот поради нејзината затвореност така да нема застој во нормалниот транспорт на активните пруги, се разбира и прекрасните терени и природа во тој дел на Македонија. На другото веќе го доби одговорот од zookisk

Originally posted by BullDoG

Дали оваа локомотива може да се движи т.е дали е реконструиран моторот и другите потребни делови што се потребни за движење??

Originally posted by mon


Rabotnite funkcii na lokomotivata ne se osposobeni.
Planovi ima medjutoa vo momentov nedostasuvaat finansii

Еве го одговорот од mon, со кој имав задоволство да се упознаам и да заедно отидеме до Велес со неицрпен разговор до таму и назат и да ја види локомотивата до која фаза е стигната.
Иначе се бркаат надворешни фондови за целосна нејзина поправка, па се надевам дека еден ден ќе ја видиме во нејзиниот полн сјај.

Но важо е да се напомене дека е сочувавме од нејзино понатамошно пропаѓање

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.090 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.