![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 26> |
Author | |
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Колку што сум запознат Владата ќе инвестира 70-80% а другиот дел од средствата ги обезбедува градот (најверојатно од кредити).
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Mene, pak, me interesura kako ke se finansira izgradbata na ovaa ulica?
Edited by Denko - 26-Feb-2014 at 12:18 |
|
![]() |
|
Spiridon ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 03-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
Pa zar e normalno da se lupnat tolku pari za ulica od samo 1 km so 2 lenti???Ova go nema ni vo Juzen Sudan.Zar e normalno voopsto da se razmisluva za vakva budalastina?
|
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Нека само биде вака и нека пропадне ова што побрзо...
|
|
![]() |
|
martind ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
што е многу, многу е.....
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Да се надеваме дека ќе пропаѓаат тендерите, па барем Скопје да се спаси од оваа глупост.
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
![]() Edited by gjoko - 21-Feb-2014 at 23:00 |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Градежниците бараат од 67 до 90 милиони евра за подземната сообраќајница во Скопје
Втор тендер, повторно високи финансиски понуди за изградба на тунелот под плоштадот „Македонија“. Во просториите на Град Скопје денеска се отворија доставените понуди од осум градежни компании и конзорциуми, јавува телевизија „Телма“. Најниска понуда има бугарско – македонскиот конзорциум „Обединувањето Македонија 2014“, кој би го реализирал проектот за сума од 66,9 милиони евра. Најмногу финансиски средства во висина од 90,1 милиони евра за изградба на подземната сообраќајница побара конзорциумот составен од македонските градежни компании „Бетон“ од Скопје, „Гранит“ и „Жикол“. Добиените понуди од вториот по ред тендер се речиси во целост идентични на оние од првиот повик, кога најповолна понуда во износ од 67.227.284 евра достави конзорциумот од скопската компанија „Бауер БГ“ и италијански „Вианини лавори“.
Сообраќајницата на потегот од булеварите „Илинден“ и „ВМРО“ до булеварот „Кузман Јосифовски – Питу“ ќе биде долга 1.300 метри, од кои 900 метри е предвидено да бидат под земја, во делот кај плоштадот „Македонија“ и долж Кејот „13 Ноември“. Со проектот е зацртано да се изгради по една коловозна лента во секој правец. Добро е ова ќе биде повторен пропаднат тендер, имало аир од оваа глупост. Edited by daci92 - 21-Feb-2014 at 21:18 |
|
![]() |
|
СК ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Feb-2014 Location: СКопје Online Status: Offline Posts: 106 |
![]() ![]() |
Аааа онда смениле, првично беше така. Сори.
![]() |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Градоначалникот Трајановски вели дека по проширувањето ќе се смени и режимот на сообраќај во центарот.
- Решен сум оваа улица (Даме Груев) да стане двонасочна, а „Димитрија Чуповски“, каде што е станицата „Рекорд“, да биде пешачка зона. Таму ќе се движи само трамвајот бидејќи на таа улица поминува неговата траса, а автобускиот сообраќај ќе се префрли на „Даме Груев“ – изјави за „Дневник“ скопскиот градоначалник. Edited by phenomenon - 03-Feb-2014 at 11:27 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Добро, ама не може во исто време да биде и пешачка зона и автобуси да проаѓаат по неа.. тоа ми беше мислата.
Ај да е трамвај па некако, ама автобуси... |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
![]() Поентата е давање предност на јавниот транспорт пред индивидуалниот. Рекорд е автобуска станица низ која поминуваат голем број на линии затоа си бара простор и немешање со останатиот патнички сообраќај за да го зголеми својот проток. Во принцип секое одвојување на јавниот транспорт без разлика дали е само на мали делници или на подолги делници по сопствена инфраструктура придонесува до поефикасен јавен транспорт. Еве на пример во Бризбен, Австралија има три долги делници на резервирани само за автобуси на јавен транспорт (Busway). Пред две недели беше многу дождливо и повеќето автобуси кои ги делат улиците со приватните патнички возила каснеа, дури и на моменти побрзо беше да се излезе од автобус и да се пешачи. Но сите линии кои се движат по патиштата резервирани за автобуси беа на време и времето на патување беше како и секој нормалне ден. |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Која е поентата да возат само автобуси? Нит е сообраќајница нит е пешачка.
![]() |
|
![]() |
|
СК ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Feb-2014 Location: СКопје Online Status: Offline Posts: 106 |
![]() ![]() |
Мислам викаа дека по Чуповски ќе одат само автобуси кога ќе биде пешачка па нема тука да се пренасочат и нема да се прави тесно грло.
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
И пак е тесно. Замисли улица со улица 2х2 со тоа што едната лента речиси постојано би била зафатена од автобусите како што е сега кај Рекорд. Плус овде тротоарите би биле каде-каде потесни во однос на Димитрие Чуповски.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Коце кажа дека се пазареле со фирмата што ја има зградата за обештетување да се сечи тоа парче што надвиснува
|
|
![]() |
|
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
За оваа улица (Даме Груев) се планира (во иднина) проширување со уште по една лента во насока (2х2, а тесното грло овој дел од зграда сто е на столбови се планира да се сруши или да се изведе со некои потпори и другите две ленти би досле под зградата...
Edited by Baze - 02-Feb-2014 at 21:42 |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Даме Груев изобилува со широчина, особено кај раскрсницата со улица Македонија. Ако земеме во предвид дека сакаат и автобусите да ги пренасочат на оваа траса, тогаш ќе се создаде тесно грло многу полошо отколку што е сега кај Рекорд. ![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Ако ја направат со по една лента во двата правци, тогаш слободно може да констатираме дела се работи за сервисна уличка а не решение кое значително ќе го подобри сообраќајот во тој дел на Скопје.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Не е проблем изградбата на подземната улица (кеј), проблем е доколку е со вкупно 2 ленти.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |