build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 26-Feb-2014 at 01:01
Колку што сум запознат Владата ќе инвестира 70-80% а другиот дел од средствата ги обезбедува градот (најверојатно од кредити).
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 26-Feb-2014 at 00:47
Mene, pak, me interesura kako ke se finansira izgradbata na ovaa ulica?

Edited by Denko - 26-Feb-2014 at 12:18
Back to Top
Spiridon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 03-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Spiridon Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 26-Feb-2014 at 00:33
Pa zar e normalno da se lupnat tolku pari za ulica od samo 1 km so 2 lenti???Ova go nema ni vo Juzen Sudan.Zar e normalno voopsto da se razmisluva za vakva budalastina?
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 22-Feb-2014 at 02:51
Нека само биде вака и нека пропадне ова што побрзо...
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 22-Feb-2014 at 01:35
што е многу, многу е.....
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 22-Feb-2014 at 00:48
Да се надеваме дека ќе пропаѓаат тендерите, па барем Скопје да се спаси од оваа глупост.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 21-Feb-2014 at 22:59


Edited by gjoko - 21-Feb-2014 at 23:00
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 21-Feb-2014 at 21:18
Градежниците бараат од 67 до 90 милиони евра за подземната сообраќајница во Скопје

Втор тендер, повторно високи финансиски понуди за изградба на тунелот под плоштадот „Македонија“. Во просториите на Град Скопје денеска се отворија доставените понуди од осум градежни компании и конзорциуми, јавува телевизија „Телма“. Најниска понуда има бугарско – македонскиот конзорциум „Обединувањето Македонија 2014“, кој би го реализирал проектот за сума од 66,9 милиони евра. Најмногу финансиски средства во висина од 90,1 милиони евра за изградба на подземната сообраќајница побара конзорциумот составен од македонските градежни компании „Бетон“ од Скопје, „Гранит“ и „Жикол“. Добиените понуди од вториот по ред тендер се речиси во целост идентични на оние од првиот повик, кога најповолна понуда во износ од 67.227.284 евра достави конзорциумот од скопската компанија „Бауер БГ“ и италијански „Вианини лавори“.

 

#Доставените понуди од градежните компании не се конечни бидејќи допрва треба да се спроведе електронско јавно наддавање како втора фаза од изборот на најповолен понудувач, во чии рамки субјектите ќе треба повторно да достават најниска понуда. Сепак, очекувањата на скопскиот градоначалник Коце Трајановски за намалување на висината на цената за 10 до 20% не се остварија во реалноста. Според проекциите на Град Скопје, градежниот зафат за тунел под плоштадот „Македонија“ треба да чини околу 51 милион евра, што е за цели 15 милиони евра помалку од она што го нуди бугарско – македонскиот конзорциум. Поради прескапите понуди од компаниите, градската управа во септември лани го поништи првиот тендер за остварување на овој проект.

 

Сообраќајницата на потегот од булеварите „Илинден“ и „ВМРО“ до булеварот „Кузман Јосифовски – Питу“ ќе биде долга 1.300 метри, од кои 900 метри е предвидено да бидат под земја, во делот кај плоштадот „Македонија“ и долж Кејот „13 Ноември“. Со проектот е зацртано да се изгради по една коловозна лента во секој правец.


http://www.build.mk/?p=32946


Добро е ова ќе биде повторен пропаднат тендер, имало аир од оваа глупост.



Edited by daci92 - 21-Feb-2014 at 21:18
Back to Top
СК View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Feb-2014
Location: СКопје
Online Status: Offline
Posts: 106
  Quote СК Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 03-Feb-2014 at 17:08
Аааа онда смениле, првично беше така. Сори.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 03-Feb-2014 at 11:26
Градоначалникот Трајановски вели дека по проширувањето ќе се смени и режимот на сообраќај во центарот.

- Решен сум оваа улица (Даме Груев) да стане двонасочна, а „Димитрија Чуповски“, каде што е станицата „Рекорд“, да биде пешачка зона. Таму ќе се движи само трамвајот бидејќи на таа улица поминува неговата траса, а автобускиот сообраќај ќе се префрли на „Даме Груев“ – изјави за „Дневник“ скопскиот градоначалник.


Edited by phenomenon - 03-Feb-2014 at 11:27
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 03-Feb-2014 at 10:18
Добро, ама не може во исто време да биде и пешачка зона и автобуси да проаѓаат по неа.. тоа ми беше мислата.
Ај да е трамвај па некако, ама автобуси...
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 03-Feb-2014 at 02:26

Поентата е давање предност на јавниот транспорт пред индивидуалниот.
Рекорд е автобуска станица низ која поминуваат голем број на линии затоа си бара простор и немешање со останатиот патнички сообраќај за да го зголеми својот проток. Во принцип секое одвојување на јавниот транспорт без разлика дали е само на мали делници или на подолги делници по сопствена инфраструктура придонесува до поефикасен јавен транспорт. Еве на пример во Бризбен, Австралија има три долги делници на резервирани само за автобуси на јавен транспорт (Busway). Пред две недели беше многу дождливо и повеќето автобуси кои ги делат улиците со приватните патнички возила каснеа, дури и на моменти побрзо беше да се излезе од автобус и да се пешачи. Но сите линии кои се движат по патиштата резервирани за автобуси беа на време и времето на патување беше како и секој нормалне ден.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 02-Feb-2014 at 23:16
Која е поентата да возат само автобуси? Нит е сообраќајница нит е пешачка.

Back to Top
СК View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Feb-2014
Location: СКопје
Online Status: Offline
Posts: 106
  Quote СК Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 02-Feb-2014 at 22:30
Мислам викаа дека по Чуповски ќе одат само автобуси кога ќе биде пешачка па нема тука да се пренасочат и нема да се прави тесно грло.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 02-Feb-2014 at 22:11
И пак е тесно. Замисли улица со улица 2х2 со тоа што едната лента речиси постојано би била зафатена од автобусите како што е сега кај Рекорд. Плус овде тротоарите би биле каде-каде потесни во однос на Димитрие Чуповски.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 02-Feb-2014 at 22:03
Коце кажа дека се пазареле со фирмата што ја има зградата за обештетување да се сечи тоа парче што надвиснува
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 02-Feb-2014 at 21:41
За оваа улица (Даме Груев) се планира (во иднина) проширување со уште по една лента во насока (2х2, а тесното грло овој дел од зграда сто е на столбови се планира да се сруши или да се изведе со некои потпори и другите две ленти би досле под зградата...

Edited by Baze - 02-Feb-2014 at 21:42
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 02-Feb-2014 at 20:41
Originally posted by kultuzin

Што и да е. Подземните улици се скапи решенија особено на места каде што има згради и неможе да се оди со површински коп. Имам информација за Градот Карлсруе (Karlsruhe) во Германија каде што за околу 2 километра подземна инфраструктура за трамваи и автомобили ќе се потроши приближно една милијарда евра. Градежните работи отпочнаа пред четири години и уште се работи на подготовка на теренот за бушење, а со бушење ќе се почне во октомври. Целиот проект е планирано да заврши некаде 2018 година, но не е за чудо да се пробие рокот. Затоа мислам дека како решение за Скопје многу подобро е да се прошири Даме Груев а Димитрија Чуповски да се затвори. Исто така треба да се форсира проектот за спуштање под земја на дел од Јужниот Булевар онака како што стои во договорот со фирмата која сака да го гради комплексот позади старата железничка.


Даме Груев изобилува со широчина, особено кај раскрсницата со улица Македонија. Ако земеме во предвид дека сакаат и автобусите да ги пренасочат на оваа траса, тогаш ќе се создаде тесно грло многу полошо отколку што е сега кај Рекорд.
http://mkd-news.com/wp-content/uploads/2013/11/C8D6D96D76832D45A0F1629627F1B0AE.jpg



開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 02-Feb-2014 at 19:59
Ако ја направат со по една лента во двата правци, тогаш слободно може да констатираме дела се работи за сервисна уличка а не решение кое значително ќе го подобри сообраќајот во тој дел на Скопје.

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 02-Feb-2014 at 19:46
Не е проблем изградбата на подземната улица (кеј), проблем е доколку е со вкупно 2 ленти.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.240 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.