build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонска авијација

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 15-Nov-2016 at 09:10
Уште да ми објасни некој по која основа ТАВ, т.е. Крстевски има право нешто да *соопштува* во ситуацијава.. (недостига facepalm emoji).

Edited by Tranquilis - 15-Nov-2016 at 09:11
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
FlytheSky View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Sep-2016
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote FlytheSky Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 14-Nov-2016 at 21:17
Убаво рече Бојан, на некого и тоа како му годи, ништо кај нас не е туку така, меѓутоа да бидеме реални да признаеме донесе раст и бум Визер што тешко ќе се случеше. Е сега ништо не е вечно ни власт ни Визер еден ден ќе се менуваат работите па да се надеваме дека ќе гледаме конкуренција и подобри цени со влез на уште еден ЛЦЦ.
Критичар за критика
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 14-Nov-2016 at 19:07
Тоа што се ветува е популизам. Тоа што е реално е дека е прилично тешко да направиме национална компанија а тоа да има било каква смисла.

Многу поголеми земји со многу повеќе потенцијал не успејаа. Ние ние успеавме во 3 наврати.

Визер очигледно нуди продукт кој на овој пазар поминува. Кажи ми дали ти би летал со класичен авиопревозник во своја режија?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 14-Nov-2016 at 18:59
Поентата ми е дека цела деценија се ветува цела една лепеза на нешта. Прво, Туркиш ќе станеше национален авиопревозник, па после власта ја прешалта топката на формирање на сопствен национален авиопревозник, за сега да дојдеме до тоа дека не ни е потребен. Ама што е уште поважно, за две години пак ќе сме потрошиле пари за да направиме сондажа. Тоа значи нова владина пропаганда, па да ќе имаме сопствен авиопревозник, па повторно нова тура ветувања..... и така се до бесвест.

Оваа земја треба да биде свесна дека не може да се сведе единствено на услугите на „Визер“, и покрај тоа што на некого од власта тоа му одговара... од финансиска гледна точка.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 14-Nov-2016 at 18:51
Originally posted by BOJAN

Ајдеее, и ова е победа! Нема национален авиопревозник, ЈЕЕЕЕЕ! Да остане само „Визер“ во земјава, ништо друго да не лета од Скопје, така најдобро би било.


Навистина не ми е јасна потребата од ваков коментар онаму каде не треба...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 14-Nov-2016 at 18:22
Ајдеее, и ова е победа! Нема национален авиопревозник, ЈЕЕЕЕЕ! Да остане само „Визер“ во земјава, ништо друго да не лета од Скопје, така најдобро би било.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 14-Nov-2016 at 17:41
Засега нема услови за формирање национален авиопревозник

Во овој момент нема услови, ниту е одржливо Македонија да формира национален авиопревозник, соопштија генералните директори на ТАВ Македонија и Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ), Зоран Крстевски и Горан Јандреоски, по последната анализа направена минатата година.

– Темата околу националниот авиопревозник е поврзана со локалните трендови. Националниот превозник како категорија, односно формирањето авиокомпанија од страна на државата како тренд, е напуштено. Приватизацијата е доминантен фактор на формирање авиокомпании, а друго прашање е дали државата ќе одлучи на крилата од авионите на некоја компанија да го аплицира своето знаме, посочи Крстевски.

Според него, секоја иницијатива што ќе значи влез на нова авиокомпанија во која било форма, е добредојдена и ТАВ е подготвен да ја услужи.

– Првата анализа направена од консултантот кажува дека не е одржливо да се формира национален авиопревозник под сегашните пазарни услови, сообраќајот, капацитетите,… Консултантот имаше задача да направи проценка дали е одржливо Македонија да оди со формирање национална авикомпанија, знаејќи ги трошоците за кадар, инвестирање во авиони, преговарање со потенцијални партнери за сите слободи кои треба да се дозволат,…, напомена Јандреоски.

Не постои полош управител на авиокомпанија од државата, а друго е, рече, кои се државните интереси.

– Не се откажуваме, но под условите кога е правена анализата минатата година, се покажа дека формирањето национална авиокомпанија не е одржливо. Во 2017 година не е планирана нова анализа. Можно ќе биде да се прави наредната ако порастот на патници е доволно голем. Само во тој случај би имало логика, подвлече генералниот директор на АЦВ.

http://republika.mk/683857
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 21-Aug-2016 at 03:00

дали некој знае за каков квар станува збор кај ер-тракториве

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3347&PID=215104#215104

колку и ова да звучи паушално, веројатно оние кои се упатени можат да кажат дали се исплатеше што инвестиравме во тракторчината, а во однос на ПП авиони излезе поарно ќе беше да инвестиравме во 2 канадери наместо то 3те тракторчина, мижи асан да ти бајам ќе немало каде да ги полниме
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 03-Mar-2014 at 00:22
Македонија доби модерен Центар за обука на пилоти



http://vlada.mk/node/8476

Edited by Џоле - 03-Mar-2014 at 00:23
За сè има вторпат
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 09-Jul-2013 at 17:34
Originally posted by Denko

Sto se odnesuva za paganjeto na Fokerot, tocno e deka pricinata e zamrznati krila. No aerodromskite sluzbi nikako ne mozat da bidat vinovni za toa. Najglaven faktor za eden let e kapetanot. Mene samo ne mi e jasno dali krilata ne bile doodmrzneti ili voopsto ne bile isprskani. So ogled deka ova nesreka se sluci pred 20 godini, koga tecnostite na odmrznuvanje vo avionskiot soobrakaj ne bea tolku efikasni, predpostavuvam deka edno prskanje ne bilo dovolno za odmrznuvanje na krilata. Vo pocetokot na devedesettite efikasnotna na ovaa tecnost bila 10 minuti. Toa znaci ako temperaturata e vo minus, za 10 minuti posle prskanjeto kriloto pak ke zamrzne. Denes situacijata e mnogu poinakva. Tecnosta e mnogu podobrena, taka sto edno prskanje go drzi avionot odmrznat najmalku 45 minuti.


Не би рекол дека е грешка само на пилотот. Федералната авио асоцијација има строг критериум кога е во прашање вработување на нов екипаж во било која авио компанија. Еден од условите е совршен вид, 20/20 vision (или субјектот чисто може да гледа на 20 стапки) *(минимално 6/9 метри) - како основна потреба за истиот доказ, екипажот (cabin crew) се единствените кои можат да забележат мраз на крилата.

Конкретно за летот PMK 301 - повеќе фактори играат улога. Тоа што неправилно биле испрскани самите крила со одмрзнувач (наводно, еднаш биле, но дозвола за полетување добиле по 30тина минути, а за истото тоа време и самата течност ја губи својата моќ), во наводите е спомнато и недоволнот искуство на целокупниот екипаж (стујајрди/еси + пилоти) во дадените услови, како и недоволно внимание од страна на on ground вработените заслужни за припрема на летот.
Traveling.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 10-May-2013 at 15:48
Sto se odnesuva za paganjeto na Fokerot, tocno e deka pricinata e zamrznati krila. No aerodromskite sluzbi nikako ne mozat da bidat vinovni za toa. Najglaven faktor za eden let e kapetanot. Mene samo ne mi e jasno dali krilata ne bile doodmrzneti ili voopsto ne bile isprskani. So ogled deka ova nesreka se sluci pred 20 godini, koga tecnostite na odmrznuvanje vo avionskiot soobrakaj ne bea tolku efikasni, predpostavuvam deka edno prskanje ne bilo dovolno za odmrznuvanje na krilata. Vo pocetokot na devedesettite efikasnotna na ovaa tecnost bila 10 minuti. Toa znaci ako temperaturata e vo minus, za 10 minuti posle prskanjeto kriloto pak ke zamrzne. Denes situacijata e mnogu poinakva. Tecnosta e mnogu podobrena, taka sto edno prskanje go drzi avionot odmrznat najmalku 45 minuti.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 10-May-2013 at 08:13
Originally posted by Cloverstack


....
Originally posted by daci92


Тоа не биле само планови, туку Палер имаше офарбано авиони во таква колор шема. Еден од нив е подоцнежен Fokker 100 (после несреќата, а тој што се урна беше црвено-бел), а друг беше еден постар Fokker 28. За други не знам.



јас се извинувам навистина имало таков Фокер ,еве слика од фокерот на германската википедија
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Palair_Macedonian_Fokker_100_KvW-1.jpg
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 10-May-2013 at 01:06



Originally posted by Тркало


На сликата погоре е MD DC-10-30, авион со прекуокеански домет.

Точно така. Единствена допирна точка помеѓу џиновскиот DC-10 и малиот Fokker 100 е тоа што и двата се патнички авиони.

Тркало, баш ме изненади со фотографијата. Многупати имам наидено на информација дека Palair Macedonian накратко изнајмил еден од ЈАТ-овите DC-10 со амбиција да лета на прекуокенски летови. Со оглед на тогашните околности тоа и не звучи толку неверојатно, но не ми е јасно како би ги регулирале тие летови. Всушност имам прочитано и дека стигнале да го офарбаат и да направат неколку летови низ Европа, но за ова бев поголем скептик со оглед на недостатокот на слики, а и поради очигледната неекономичност да го користат на вообичаените европски линии. Но оваа фотографија што ја постираше навистина ме става во мисла дали се работи за монтажа, или сепак има вистина во приказната. Но можно ли е од таква глетка (легендарниот DC-10 во боите на Палер) доколку навистина постоела, да останала само една фотографија?

Инаку ЈАТ пред распадот на Југославија располагаше со 5 ѕверови од типот DC-10-30. Во тешките времиња кои следуваа потоа, еден по еден ги продаваа за да се прикрпат. Муебетот е дека токму еден од овие ЈАТ-ови DC-10 накратко бил во рацете на Palar Macedonian. Е сега дали си сигурен дека она на сликата е токму DC-10-30? Дали има јасни надворешни разлики помеѓу оваа верзија и другите верзии на DC-10, а тие разлики да можат да се приметат на сликата?



Originally posted by daci92

Тркало и јас наидов на истата информација ,но вистината испадна дека тоа биле само визуелизации (изменети оргинални фотографии од друга компанија) односно планирања на Палер да купи ДЦ-10 и да ја измени целата контура на нивните авиони со тоа што ќе ги направи црвени со лавот како заштитен знак позади и на телото ќе пишува Palair Macedonia со жолти букви (всушност целата работа е да биде ново руво во светот и да се содржи од боите на Македонија) и тие така би изгледале како на визуелизацијата.

Тоа не биле само планови, туку Палер имаше офарбано авиони во таква колор шема. Еден од нив е подоцнежен Fokker 100 (после несреќата, а тој што се урна беше црвено-бел), а друг беше еден постар Fokker 28. За други не знам.




Edited by Cloverstack - 10-May-2013 at 01:15
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 10-May-2013 at 00:12
новиот авион сигурно беше фокер,а мислам дека беше тој црвениот.е сега дали падна срвениот или тој изнајмениот,не се сеќавам најдобро.

за тој што падна кај охрид,тоа време слушнав некои муабети(низ студенските куолари) дека нашите и русите се збуниле околу мерните единици.наводно русите работеле во метрички систем,а знаеме цела светска авијација работи по англосаксонскиот во стопи(1:3).наводно нашите им кажале во метри,а тие сватиле во стопи и авионот при приодот го спуштиле премногу ниско.

дали е точно-појма немам
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 09-May-2013 at 20:00
Тркало и јас наидов на истата информација ,но вистината испадна дека тоа биле само визуелизации (изменети оргинални фотографии од друга компанија) односно планирања на Палер да купи ДЦ-10 и да ја измени целата контура на нивните авиони со тоа што ќе ги направи црвени со лавот како заштитен знак позади и на телото ќе пишува Palair Macedonia со жолти букви (всушност целата работа е да биде ново руво во светот и да се содржи од боите на Македонија) и тие така би изгледале како на визуелизацијата.
100% сум сигурен дека Палер никогаш немал дц-10 особено не во овие бои.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 09-May-2013 at 19:26
Originally posted by gjoko

колку што се сеќавам(а мислам дека точно се сеќавам) Палер и Мета започнаа со изнајмени авиони,а подоцна Палер купи Фокер 100-овој на сликата мислам дека беше,

На сликата погоре е MD DC-10-30, авион со прекуокеански домет.Баш поради таа причина постирав, да видиме дали некој е запознат како се нашол во Палер.
Инаку, ова е несреќниот авион од 05.03.1993:

Originally posted by gjoko


овој падна во скопје на полетување од замрзнати крила,кои не ги испрскале со посебна течност,а тој на мета падна кај Охрид(за нив викаа-Мета,со мета во центарот на земјата напред,по нивната реклама со мета во центарот на метата).Малку хорор ,ама тоа е тоа

Точно е дека паднал поради неодмрзнатите крила.Веројатно премногу била ниска температурата - само 80 претходно слетал од друга линија; инаку авионот бил само 11 месеци стар! и еден од најсовремените во тој период.Грешката на аеродромските служби предизвика 83 загинати и не знам дали некој одговараше.Летот бил од Скопје за Цирих со број PMK 301.

    Несреќата во Охрид 6 месеци покасно (20.11.1993), се заведе официјално како пилотска грешка и неследење на процедурите.Иако во критичните моменти ВОР сигналот на аеродромот не работел, а претходно слетал владиниот авион, па не сакале патниците многу гужва и Јак-от на Авиоимпекс после 1 одбиено слетување е пуштен на кружење без соодветна навигација и радио поддршка.
At the time of the accident the VOR beacon at Ohrid was not working. Macedonian investigators said this was a factor in the accident. The crew did not follow the airport traffic pattern and continued with the approach even though they were unaware of their exact position. Russian prosecutors however claimed that there was a misunderstanding because air traffic controller spoke Macedonian while the crew used Russian and English in their transmissions.
Летот (M4 110) бил редовен лет од Женева за Скопје, пренасочен кон Охрид поради снег на Петровец.
Авионот Јаковлев 42Д бил само 3 години стар.


Status:     
Date:     20 NOV 1993
Time:     ca 23:00
Type:     Yakovlev 42D
Operating for:     Avioimpex
Leased from:     Saravia - Saratov Airlines
Registration:      RA-42390
C/n / msn:      4520424016557
First flight:      1990
Engines:      3 Lotarev D-36
Crew:     Fatalities: 8 / Occupants: 8
Passengers:     Fatalities: 108 / Occupants: 108
Total:     Fatalities: 116 / Occupants: 116




Originally posted by kenzo_fan

Не Мета туку Авиоимпекс, после чиј пад кај Охрид се викаше “Мета е трета“. Инаку Мета не беше авиокомпанија туку туристичка агенција која продаваше авиобилети, ако добро памтам.  

МЕТА функционираше од 1992 - 1995 со база во Охрид.


Една интересна ситуација во врска со прскањето на крилата со течност против мрзнење, имаше редовни интересни ситуации на Охридскиот аеродром.Во време на МАТ и Авиоимпекс и двете компании користеа руски летала (најчесто ЈАКОВЛЕВ Јак-42Д и Туполев ТУ-154М).
Истовремено, во среда и сабота имаше лет во 5:30 за Љубљана на Адриа ( променливо одеа A-320/DC-9-30/CRJ-200LR), после нив со некои 15 минути покасно лет за Цирих на Авиоимпекс и најчесто рускиот ѕвер.
Многу пократко траеше процедурата за русинот и често полетувањето одеше навреме, а летот на Адриа после нив поради понежните летала.Со еден збор го опишуваа како пали - вози

Edited by Тркало - 09-May-2013 at 19:58
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 09-May-2013 at 17:59
можеби,знам за оној авион дека беше фокер100
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 09-May-2013 at 17:00
Не Мета туку Авиоимпекс, после чиј пад кај Охрид се викаше “Мета е трета“. Инаку Мета не беше авиокомпанија туку туристичка агенција која продаваше авиобилети, ако добро памтам.  
"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 09-May-2013 at 16:58
Авиоимпекс падна кај Охрид, затоа и викаа Мета е трета!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 09-May-2013 at 16:43
колку што се сеќавам(а мислам дека точно се сеќавам) Палер и Мета започнаа со изнајмени авиони,а подоцна Палер купи Фокер 100-овој на сликата мислам дека беше,и за кратко време на двете компании им се случија падови.По тоа овој фокер му налепија етикета дека тоа 100 значело дека можи да лета само 100 метри.

овој падна во скопје на полетување од замрзнати крила,кои не ги испрскале со посебна течност,а тој на мета падна кај Охрид(за нив викаа-Мета,со мета во центарот на земјата напред,по нивната реклама со мета во центарот на метата).Малку хорор ,ама тоа е тоа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.