![]() |
![]() |
![]() |
Македонска авијација |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Author | |||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
||
Уште да ми објасни некој по која основа ТАВ, т.е. Крстевски има право нешто да *соопштува* во ситуацијава.. (недостига facepalm emoji).
Edited by Tranquilis - 15-Nov-2016 at 09:11 |
|||
Perfect speed, my son, is being there.
|
|||
![]() |
|||
FlytheSky ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
![]() ![]() |
||
Убаво рече Бојан, на некого и тоа како му годи, ништо кај нас не е туку така, меѓутоа да бидеме реални да признаеме донесе раст и бум Визер што тешко ќе се случеше. Е сега ништо не е вечно ни власт ни Визер еден ден ќе се менуваат работите па да се надеваме дека ќе гледаме конкуренција и подобри цени со влез на уште еден ЛЦЦ.
|
|||
Критичар за критика
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Тоа што се ветува е популизам. Тоа што е реално е дека е прилично тешко да направиме национална компанија а тоа да има било каква смисла.
Многу поголеми земји со многу повеќе потенцијал не успејаа. Ние ние успеавме во 3 наврати. Визер очигледно нуди продукт кој на овој пазар поминува. Кажи ми дали ти би летал со класичен авиопревозник во своја режија? |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Поентата ми е дека цела деценија се ветува цела една лепеза на нешта. Прво, Туркиш ќе станеше национален авиопревозник, па после власта ја прешалта топката на формирање на сопствен национален авиопревозник, за сега да дојдеме до тоа дека не ни е потребен. Ама што е уште поважно, за две години пак ќе сме потрошиле пари за да направиме сондажа. Тоа значи нова владина пропаганда, па да ќе имаме сопствен авиопревозник, па повторно нова тура ветувања..... и така се до бесвест.
Оваа земја треба да биде свесна дека не може да се сведе единствено на услугите на „Визер“, и покрај тоа што на некого од власта тоа му одговара... од финансиска гледна точка. |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Навистина не ми е јасна потребата од ваков коментар онаму каде не треба... |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Ајдеее, и ова е победа! Нема национален авиопревозник, ЈЕЕЕЕЕ! Да остане само „Визер“ во земјава, ништо друго да не лета од Скопје, така најдобро би било.
|
|||
![]() |
|||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
||
Засега нема услови за формирање национален авиопревозник
Во овој момент нема услови, ниту е одржливо Македонија да формира национален авиопревозник, соопштија генералните директори на ТАВ Македонија и Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ), Зоран Крстевски и Горан Јандреоски, по последната анализа направена минатата година. – Темата околу националниот авиопревозник е поврзана со локалните трендови. Националниот превозник како категорија, односно формирањето авиокомпанија од страна на државата како тренд, е напуштено. Приватизацијата е доминантен фактор на формирање авиокомпании, а друго прашање е дали државата ќе одлучи на крилата од авионите на некоја компанија да го аплицира своето знаме, посочи Крстевски. Според него, секоја иницијатива што ќе значи влез на нова авиокомпанија во која било форма, е добредојдена и ТАВ е подготвен да ја услужи. – Првата анализа направена од консултантот кажува дека не е одржливо да се формира национален авиопревозник под сегашните пазарни услови, сообраќајот, капацитетите,… Консултантот имаше задача да направи проценка дали е одржливо Македонија да оди со формирање национална авикомпанија, знаејќи ги трошоците за кадар, инвестирање во авиони, преговарање со потенцијални партнери за сите слободи кои треба да се дозволат,…, напомена Јандреоски. Не постои полош управител на авиокомпанија од државата, а друго е, рече, кои се државните интереси. – Не се откажуваме, но под условите кога е правена анализата минатата година, се покажа дека формирањето национална авиокомпанија не е одржливо. Во 2017 година не е планирана нова анализа. Можно ќе биде да се прави наредната ако порастот на патници е доволно голем. Само во тој случај би имало логика, подвлече генералниот директор на АЦВ. http://republika.mk/683857 |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
дали некој знае за каков квар станува збор кај ер-тракториве http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3347&PID=215104#215104 колку и ова да звучи паушално, веројатно оние кои се упатени можат да кажат дали се исплатеше што инвестиравме во тракторчината, а во однос на ПП авиони излезе поарно ќе беше да инвестиравме во 2 канадери наместо то 3те тракторчина, мижи асан да ти бајам ќе немало каде да ги полниме |
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
Македонија доби модерен Центар за обука на пилоти
![]() http://vlada.mk/node/8476 Edited by Џоле - 03-Mar-2014 at 00:23 |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
||
Не би рекол дека е грешка само на пилотот. Федералната авио асоцијација има строг критериум кога е во прашање вработување на нов екипаж во било која авио компанија. Еден од условите е совршен вид, 20/20 vision (или субјектот чисто може да гледа на 20 стапки) *(минимално 6/9 метри) - како основна потреба за истиот доказ, екипажот (cabin crew) се единствените кои можат да забележат мраз на крилата. Конкретно за летот PMK 301 - повеќе фактори играат улога. Тоа што неправилно биле испрскани самите крила со одмрзнувач (наводно, еднаш биле, но дозвола за полетување добиле по 30тина минути, а за истото тоа време и самата течност ја губи својата моќ), во наводите е спомнато и недоволнот искуство на целокупниот екипаж (стујајрди/еси + пилоти) во дадените услови, како и недоволно внимание од страна на on ground вработените заслужни за припрема на летот. |
|||
Traveling.
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
Sto se odnesuva za paganjeto na Fokerot, tocno e deka pricinata e zamrznati krila. No aerodromskite sluzbi nikako ne mozat da bidat vinovni za toa. Najglaven faktor za eden let e kapetanot. Mene samo ne mi e jasno dali krilata ne bile doodmrzneti ili voopsto ne bile isprskani. So ogled deka ova nesreka se sluci pred 20 godini, koga tecnostite na odmrznuvanje vo avionskiot soobrakaj ne bea tolku efikasni, predpostavuvam deka edno prskanje ne bilo dovolno za odmrznuvanje na krilata. Vo pocetokot na devedesettite efikasnotna na ovaa tecnost bila 10 minuti. Toa znaci ako temperaturata e vo minus, za 10 minuti posle prskanjeto kriloto pak ke zamrzne. Denes situacijata e mnogu poinakva. Tecnosta e mnogu podobrena, taka sto edno prskanje go drzi avionot odmrznat najmalku 45 minuti.
|
|||
![]() |
|||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||
јас се извинувам навистина имало таков Фокер ,еве слика од фокерот на германската википедија http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Palair_Macedonian_Fokker_100_KvW-1.jpg |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Точно така. Единствена допирна точка помеѓу џиновскиот DC-10 и малиот Fokker 100 е тоа што и двата се патнички авиони. Тркало, баш ме изненади со фотографијата. Многупати имам наидено на информација дека Palair Macedonian накратко изнајмил еден од ЈАТ-овите DC-10 со амбиција да лета на прекуокенски летови. Со оглед на тогашните околности тоа и не звучи толку неверојатно, но не ми е јасно како би ги регулирале тие летови. Всушност имам прочитано и дека стигнале да го офарбаат и да направат неколку летови низ Европа, но за ова бев поголем скептик со оглед на недостатокот на слики, а и поради очигледната неекономичност да го користат на вообичаените европски линии. Но оваа фотографија што ја постираше навистина ме става во мисла дали се работи за монтажа, или сепак има вистина во приказната. Но можно ли е од таква глетка (легендарниот DC-10 во боите на Палер) доколку навистина постоела, да останала само една фотографија? Инаку ЈАТ пред распадот на Југославија располагаше со 5 ѕверови од типот DC-10-30. Во тешките времиња кои следуваа потоа, еден по еден ги продаваа за да се прикрпат. Муебетот е дека токму еден од овие ЈАТ-ови DC-10 накратко бил во рацете на Palar Macedonian. Е сега дали си сигурен дека она на сликата е токму DC-10-30? Дали има јасни надворешни разлики помеѓу оваа верзија и другите верзии на DC-10, а тие разлики да можат да се приметат на сликата?
Edited by Cloverstack - 10-May-2013 at 01:15 |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
новиот авион сигурно беше фокер,а мислам дека беше тој црвениот.е сега дали падна срвениот или тој изнајмениот,не се сеќавам најдобро.
за тој што падна кај охрид,тоа време слушнав некои муабети(низ студенските куолари) дека нашите и русите се збуниле околу мерните единици.наводно русите работеле во метрички систем,а знаеме цела светска авијација работи по англосаксонскиот во стопи(1:3).наводно нашите им кажале во метри,а тие сватиле во стопи и авионот при приодот го спуштиле премногу ниско. дали е точно-појма немам |
|||
![]() |
|||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||
Тркало и јас наидов на истата информација ,но вистината испадна дека тоа биле само визуелизации (изменети оргинални фотографии од друга компанија) односно планирања на Палер да купи ДЦ-10 и да ја измени целата контура на нивните авиони со тоа што ќе ги направи црвени со лавот како заштитен знак позади и на телото ќе пишува Palair Macedonia со жолти букви (всушност целата работа е да биде ново руво во светот и да се содржи од боите на Македонија) и тие така би изгледале како на визуелизацијата.
100% сум сигурен дека Палер никогаш немал дц-10 особено не во овие бои. |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
На сликата погоре е MD DC-10-30, авион со прекуокеански домет.Баш поради таа причина постирав, да видиме дали некој е запознат како се нашол во Палер. Инаку, ова е несреќниот авион од 05.03.1993: ![]()
Точно е дека паднал поради неодмрзнатите крила.Веројатно премногу била ниска температурата - само 80 претходно слетал од друга линија; инаку авионот бил само 11 месеци стар! и еден од најсовремените во тој период.Грешката на аеродромските служби предизвика 83 загинати и не знам дали некој одговараше.Летот бил од Скопје за Цирих со број PMK 301. Несреќата во Охрид 6 месеци покасно (20.11.1993), се заведе официјално како пилотска грешка и неследење на процедурите.Иако во критичните моменти ВОР сигналот на аеродромот не работел, а претходно слетал владиниот авион, па не сакале патниците многу гужва ![]() At the time of the accident the VOR beacon at Ohrid was not working. Macedonian investigators said this was a factor in the accident. The crew did not follow the airport traffic pattern and continued with the approach even though they were unaware of their exact position. Russian prosecutors however claimed that there was a misunderstanding because air traffic controller spoke Macedonian while the crew used Russian and English in their transmissions. Летот (M4 110) бил редовен лет од Женева за Скопје, пренасочен кон Охрид поради снег на Петровец. Авионот Јаковлев 42Д бил само 3 години стар. Status: Date: 20 NOV 1993 Time: ca 23:00 Type: Yakovlev 42D Operating for: Avioimpex Leased from: Saravia - Saratov Airlines Registration: RA-42390 C/n / msn: 4520424016557 First flight: 1990 Engines: 3 Lotarev D-36 Crew: Fatalities: 8 / Occupants: 8 Passengers: Fatalities: 108 / Occupants: 108 Total: Fatalities: 116 / Occupants: 116 ![]()
МЕТА функционираше од 1992 - 1995 со база во Охрид. Една интересна ситуација во врска со прскањето на крилата со течност против мрзнење, имаше редовни интересни ситуации на Охридскиот аеродром.Во време на МАТ и Авиоимпекс и двете компании користеа руски летала (најчесто ЈАКОВЛЕВ Јак-42Д и Туполев ТУ-154М). Истовремено, во среда и сабота имаше лет во 5:30 за Љубљана на Адриа ( променливо одеа A-320/DC-9-30/CRJ-200LR), после нив со некои 15 минути покасно лет за Цирих на Авиоимпекс и најчесто рускиот ѕвер. Многу пократко траеше процедурата за русинот и често полетувањето одеше навреме, а летот на Адриа после нив поради понежните летала.Со еден збор го опишуваа како пали - вози ![]() Edited by Тркало - 09-May-2013 at 19:58 |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
можеби,знам за оној авион дека беше фокер100
|
|||
![]() |
|||
kenzo_fan ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
||
Не Мета туку Авиоимпекс, после чиј пад кај Охрид се викаше “Мета е трета“. Инаку Мета не беше авиокомпанија туку туристичка агенција која продаваше авиобилети, ако добро памтам.
|
|||
"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Авиоимпекс падна кај Охрид, затоа и викаа Мета е трета!
|
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
колку што се сеќавам(а мислам дека точно се сеќавам) Палер и Мета започнаа со изнајмени авиони,а подоцна Палер купи Фокер 100-овој на сликата мислам дека беше,и за кратко време на двете компании им се случија падови.По тоа овој фокер му налепија етикета дека тоа 100 значело дека можи да лета само 100 метри.
овој падна во скопје на полетување од замрзнати крила,кои не ги испрскале со посебна течност,а тој на мета падна кај Охрид(за нив викаа-Мета,со мета во центарот на земјата напред,по нивната реклама со мета во центарот на метата).Малку хорор ,ама тоа е тоа |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |