![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктурни приоритети на Македонија 2013-2025 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 5> |
Author | ||
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
|
На кој пост? |
||
![]() |
||
long123 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 04-Aug-2015 Location: hefei Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Викаат пред фактите и боговите молчат, па не сум изненаден дека по 158-ми пут на мој пост нема аргументирано-издржана реплика. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Ме изнасмеа твојата приказна со господ и со Словенците... |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Во овој случај за Тетово мислам дека си потполно во право. Овде природата си го зема својот дел од данокот. Овие камења ни со багер неможат да се придвижат а водата ги донела тука. Тука ништо неможи човек да направи. Но во секој случај правило треба да биди да се инвестира во заштита од поплави ,барем на тие со мал и среден капацитет. Од тие огромните нема спас (1961-2, 82) ![]() Edited by gjoko - 03-Aug-2015 at 22:22 |
||
![]() |
||
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Драган, да не бидам сфатен погрешно, но за речиси сè сте си самите виновни - ниту ѓубрето се создало само од себе, ниту кружните текови сами се изградиле без одводи. Поплавите во делови од Македонија се редовна појава, само што на некои места сфатија каде е проблемот и засукаа ракави, а на други места се прават на Тошо и чекаат господ да им помогне.
Edited by Џоле - 03-Aug-2015 at 21:13 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
|
Има 4 жртви поради лизгање на земјиште, во Тетово на ниту еден кружен тек нема атмосверска канализација, најглавните улици има еден тон кал и отпадок што го излеа Пена...... жално но вистинито
Edited by Dragan - 03-Aug-2015 at 20:55 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
King ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
![]() ![]() |
|
Ова се случува во цел свет, веројатно се излеала некоја река. Јас бев на одмор во Порторож 2011, имаше невреме, сите улици беа поплавени. Јас му викам на рецепционерот, дека сум се изненадил од толку многу вода на улиците и оти сум мислел дека Словенците се многу повеке подготвени за вакви случаи. Он ме погледна чудно, и ми рече Господ е поголем од сите, па и од Словенците.
|
||
![]() |
||
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
|
Незнам во која нишка да ги сместам фотките се надевам дека е добро што се тука, да се види каква е инфраструктурата во Тетово ова е срамота ова е реалноста на Македонија
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Dragan - 03-Aug-2015 at 18:15 |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Само Гошев предлагаше добар метот на приватизација-со ваучер систем.Човекот вилицата го заболе од објаснување каков бил тој пронцип,ама џабе.Главната поента на нашата приватизација беше да се сконцентрира капиталот во што помал број на луѓе-капиталисти
|
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Точно тоа ми беше поентата ме надополна ако се ова се продадеше по маркетна цена пример како Чешка со парите од тоа можеа чуда да се направат зборам пред 20 години. Тоа што го наведе во твоите постови не ќе беше научна фантастика.Него реалност.
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам со сите констатации околу приватизацијата, но сепак тука зборувавме за инфраструктура пред се, па затоа не ја проширив дискусијата. Инаку приватизацијата се одвиваше крајно нефер, неосмислено за доброто на државата и народот воопшто, туку преку ноќ се родија македонските тајкуни и богаташи. На пример, сите вработени во Алалоид, Макпетрол, Усије... добија дел од акциите, па понатака со нивна продажба купија, станови, автомобили, куќи. Вработените пак во здравството, образованието, полицијата, не добија ништо, иако и од нивните даноци се граделе во социјализмот овие фабрики. Никој од обичните граѓани не доби акции во Телеком или тогашното ЕСМ, иако целокупната нивна инфраструктура беше изградена со парите на претплатниците. Матните зделки со кои преку ноќ со позајмица големи газди станаа Штерјо, Свето, Мукаетов, Ѕинго... нема потреба да се анализираат. Но барем овие газди направија нешто за своите фирми после приватизацијата па тие постојат и денес за разлика од Охис, Емо, Треска, Алумина....
|
||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Ако гледаш хронолошки колку грешки се направени 90 год па навака. Најголема грешка се случи со приватизацијата. Во 90 година имавме фабрики што вредеа пари но Бранко и багра а во то имаше колач и за опзицијата во тогашно време измислија длавера како да си ги приватизираат припрајтијата а да паднат во нивни раце. А се случи со случи не ке ми беше ич криво ако тие луге знаеја да работат со ниф досега требаа да бидат милјардери. Што се деси се продаваше и дел по дел се крадеше на легален начин додека не остана само карабини во многу фабрики а тие што офајдија поќето од незнајене купија станој коли и живееа на вискока нога. Парите ги потрошија на работие што не ствараат капитал и вработуваат луѓе. Ако ова не се десеше сега ке беше поинаква приказна денес. Приватниот странски капитал ке беше влезен од подамна. Ако све си работеше за овие 20 и кусур години доесга ке буѓедите ке имаа пари се да се исфинасира све од горе наведеното.
Edited by Goran - 16-May-2013 at 08:58 |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
@Goran
Со ова што јас го пишав горе не сум ја открил Америка. Приоритетите во енергетиката се многу добро напишани и објаснети на официјалниот сајт на ЕЛЕМ. Добро, во меѓувреме можеби планираните трошоци пораснале за 20-30% но приоритетите се добро поставени уште од СФРЈ времето.Жално е што гасоводот (кој е минијатурен по капацитет), а го имаме во Македонија од раните 90ти, се до изградбата на Те-То се користеше со 20-30% од капацитетот. Па за каков Јужен поток тогаш преговараме? Споредбата на сегашниот газовод со планираниот крак на Јужен поток е компоративно како да споредуваме воден тек на Кадина Река со Вардар. Жално е и што добро се почнало во 90тите, се имало визија кои се приоритетите и алтернативите, и нагло после нормализирањето на односите со Грција и крајот на ембаргото, нагло се прекина и со изградбата на пругата кон Бугарија. Да се продолжеше денес и таа ќе беше готова, а којзнае колку од нашите градежни компании и градежни работници немаше да останат на улица. Да се изградеше секундарната и терцијалната гасоводна мрежа пред 15 години, сега ќе користевме 90-100% од капацитетите на постоечкиот гасовод, цените на гасот ќе беа драстично помали, помалку ќе увезувавме скапа струја која заради купување на социјален мир ја продаваме евтино (на штета на буџетот) и сл. Но јасно е и зашто тековната владина гарнитура се зафати мегаломански со Ск2014. Затоа што многу е поедноставно и полесно да правиш споменици (па и од 200 метри ако треба) отколку да вложуваш во инфраструктурата. Затоа што тие се популистички и помагаат за брзи позитивни резултати на изборите, па гледаме и на Билд сеуште има огромен број на членови кои се воодушевуваат на „уметничките дела“, затоа што многу е полесно да изманипулираш колку навистина чинат спомениците отколку инфраструктурните проекти, па на тој начин и изворот на финасирање на владеачката партија е непресушен. Но не треба многу за обичниот човек да направи математика 2+2, и да сфати дека од барокната фасада на министерството за правда, нема ама апсолутно никаква корист, дека наместо оваа реконструкција повеќе би сакал добро асфалтиран и безбеден пат/улица до неговата населба/село/град, или пак канализација наместо септичка јама, или пак добро и непречено водоснабдување, приклучок за гас, поефтина струја и сл. Но домаќинксото и планско работење е едно, задржувањето на позициите е нешто сосем друго, па затоа нашите политичари во изминативе 20 години повеќе се грижат за личниот и партискиот рејтинг, на краткорочните резултати (Плодовите од ниските гранки во менаџментот) отколку на долгорочните цели, кои навистина после 7-10-15 години би не поттурнале напред. |
||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Дечко ај кандидирајсе за премиер ама да си го држиш зборот ти давам 25 год да реализираш ова што го напиша можно е ама цела адмнистрација да ја увезеш од германија ова многу работа за македочето. Јас ке гласам за тебе. ![]() Не треба да си многу школован да сватиш дека струја гас енрегенси се продукт без кој се неможе во секое време ке ги продадеш само да работиш домакински место да се увезува струја да се ицплакаат кредите инвестициите ,а можи на друг начин продади под добра регулатива тоа што го имаш а парите пренасочиги во други инвестиции. За железница општо познато е наефтин начин на траспорт по земја и нај еколошки ако создаеш економски и инфрактурни услови за товарен и патнички собраќај ке биди максимално искористен со тоа станува исплатлив. Сиве овие раб приденесуваат на економски развој и поголема конкуретност а го подубруваат и стандартот. Нашите автопати за жал не се фрекфретни а екомската моќ на населението не создава услови за исплатлив бизнис модел за тоа ова би го ставил во 3 план но не заборавено барем тоа што го имаш да се одржава на некоје прифатливо ниво. Со ова му ставаш навика на лугето да ја користат железницата. Автоматски со тоа помалце ке се увезува нафта автобуси, камиони и коли автоматски се намалува трговски дефицит. Немој да мислиш лугето во влада не знаат за сево ова ама така му одговара. Од познати причини. Edited by Goran - 16-May-2013 at 02:38 |
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Не се смеам на то што го напиша знам е реалност во развиени земји но не во оваа наша Македонија овде се работи наопаку. Не знам кај да долвам статистики можи и не постојат. Колку има вработени во приватен сектор колку буѓетски вработувајна. Од капа тој однос можи да 3 приватен сектор спрема еден државен ако и не полошо. Да не збориме за други буѓетски расходи како школство здраство и пензии. Со ваков сооднос не остава будѓет за некои поголеми буѓетски инвестиции. Се се прави како да се сочува социален мир за да се остане на власт на то се трошат парите. Нема политичар кој би презел радикални промени зато што се знај што ке му се случи одма ке го остранат. Траба до корен да се оди да се намлат буѓетски расходи за да остнат пари за вакви проекти. А луѓето да се приморани да бараат раб во приватен сектор а не цела сила на фамилја да се насочи како некој да стане државно вработен. При толку невработени побарај луѓе за раб во градежништво или земјоделие никој не се јавува на огалси. Edited by Goran - 16-May-2013 at 02:06 |
||
![]() |
||
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
|
![]() Еве го ТУКА и извештајот од ММФ за задолженоста на европските земји, според кој имаме навистина ниска стапка. Значи има простор за да се искористат дополнителни кредити меѓутоа ако не се инвестираат средствата за нешто од кое би имале повратен економски ефект, џабе ни е се. Edited by kire85 - 15-May-2013 at 15:09 |
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Според мене, потребно е да се направи ДРЖАВНА СТРАТЕГИЈА со приоритетни инфраструктурни проекти (енергетски, патни, железнички) каде од секој годишен буџет би се одвојувал одделен процент за нивно реализирање (пример 15-20%, со што од сегашниот би биле 300-400 милиони евра на годишно ниво). Исто така при формирање на консттрукцијата за одреден проект, најголем процент да бидат буџетски пари (точно пропишан и ист за секој проект) со што дрржавата би диктирала кој е победник на тендерот со што наши компании би ги земале парите, а не како случајот со Демир Капија-Смоквица. И така за едно 10 години со едно 3-4 милијарди буџетски пари и 2-3 милијарди кредит би се изградило што претходно сите го спомнавме и скоро едногласно се согласуваме дека треба да постои.
Битно е да се наведе дека оваа стратегија треба да влезе во уставот со што безразлика кој е на власт тие работи процедурално ќе си течат. А со останатиот процент од буџетските пари нека прават практично што сакаат, односно се она што сметат дека би ги задржало на власт или би собрале дополнително гласови (плати, споменици, спортски сали... ) Државната стратегија би бил еден сериозно разработен документ изработен од тим консултанти составен од домашни и странски експерти кој може да кошта колку сака. Евентуално менување на државната стратегија би било возможно само со консензус во парламентот. После едно 10-тина години кога сето тоа е изградено несомнено ќе се зголемат странските инвестиции и растот на БДП. Со тоа државата не би бил најголемиот и најинтересниот работодавец. Па лесно би се решиле останати политички, социјални, идентитетски, културни и други поситни проблеми. Но за да сето тоа е возможно според мене потребни се неколку работи - Реформирано судство, за да таквиот документ остане валиден - Сериозно изработена студиа, државна стратегија или како и да се вика - Политичка волја (НАЈБИТНО!) После сето тоа би можеле некаде накај 2025 да заличиме на држава членка на ЕУ и НАТО. Сето ова Источноевропските земји и повеќето балкански веке го направиле или го прават и на таков начин би можеле да се носиме со нив. А со западно европските ќе ни треба мнооогуу повеќе време и труд. Како најголем бенифит од оваа стратегија лично би го издвоил не само економскиот раст, туку тоа што еднаш ќе се покаже и дека во оваат држава не би се размислувало од денес за утре и би се намалил одливот на младо население (пред се најобразованото) во странство. |
||
![]() |
||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
|
Па не е баш филм ![]() |
||
ಠ_ಠ
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1234 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |