build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 25-Oct-2024 at 13:37
Stvarno slab tender. Barem Dubai i Barcelona se vratija, isto Istanbul - Ohrid e jaka destinacija, sto otvara novi moznosti. Ama pak falat destinaci kako Praga, Minhen, Amsterdam.

Se nadevam deka vo vtorata runda ke se pojavat poveke novi ruti.

Mos vreme e da se razmisle za nova makedonska avio kompanija. Ili pak nesto vo model kako AirBaltic za da es etablire eden regionalen prevoznik so baza vo 2-3 gradovi niz Balkanot.
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 94
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 25-Oct-2024 at 12:42
Тресела се гора, родио се миш

Од преку 10 нови дестинации како се шпекулираше, резултатите се доста разочарувачки, незнам како може да се дават субвенции за Базел. Ниту нива авио компанија како што беше најавено, ниту пак некои поинтересни дестинации како Мадрид, Прага или пак конекции до Рим, Минхен, Париз, Амстердам.
И повторно, Wizz во главна улога...
Back to Top
kokimih View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 18-Jan-2017
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote kokimih Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 25-Oct-2024 at 11:37
Во 2025 година шест нови авиолинии, од Скопје ќе се лета кон Дубаи, Барселона, Охрид се поврзува со Истанбул

Аеродромот во Скопје ќе се поврзе со Дубаи, со Барселона, со Лион и со Штутгард , а охридскиот аеродром со Истанбул и со Базел Милхауз.
Во текот на наредната година двата аеродроми во земјава, Скопскиот и Охридскиот ќе се поврзат со нови шест авиолинии, соопшти денеска на прес конференција министерот за транспорт Александар Николоски, кој на прес конференција ги соопшти резултатите од неодамнешниот јавен повик. Така, Скопје ќе се поврзе со Дубаи, со Барселона, Лион, Штутгард , а охридскиот аеродром со Истанбул и со Базел Милхауз.

„Повикот кој што го распишавме во месец септември за нови авионски линии ги дава првите резултати“, изјави Николоски додавајќи дека шесте нови авионски линии до скопскиот и охридскиот аеродром треба да донесат бројни нови туристи во Македонија и да го олеснат патувањето на нашите граѓани во странство.

Така, од 30 март 2025 година два пати неделно ќе се лета на релација Скопје – Дубаи – Скопје со „Флај Дубаи“, исто така од 30 јуни 2025 годинас два пати неделно ќе се лета на релација Скопје – Барселона – Скопје, од 30 јули 2025 година три пати неделно ќе се лета Скопје – Лион – Скопје со што се отвора јужна Франција прв пат како дестинација, како и три пати неделно на релација Скопје – Штутгард – Скопје, со што се отвора западниот дел на Германија, а тука е и Франција. Од Охридскиот аеродром два пати нделено ќе се лета на релација Охрид – Базел Милхауз – Охрид, и можеби најзначајната новина за нашиот туристички бисер е летот на „Туркиш ерлајнс“ ќе почнува редовно да лета од Охридскиот аеродром веќе од 30 март 2025 година на дестинација Охрид – Истанбул – Охрид.

„Што значи дека Охридскиот аеродром го отвораме како дестинација кон најголемиот аеродром во Европа и аеродром кој што има најмогу конектинг летови, што е нова страница за аеродр0мот“, истакна Николоски.

Четирите авиолинии, до Штудгарт, Барселона, Лион и Базел Милхауз ќе ги оперира „Визер“, појасни Николоски.

Тој посочи дека овие шест дестинации се директно поврзување со Дубаи, Барселона, со Штутгард, со Лион, со Базел и со Истанбул, и ќе донесат бројни нови туристи во Македонија, но исто така ќе овозможи и полесно патување за македонските граѓани.

„Во процес сме на подготовка на втор повик кој што ќе се објави во наредните недели и кој што треба да донесе нови дестинации за што има интерес. Се надевам дека кон крајот на ноември или во декември ќе може да презентирам неколку нови дестинации кои што ќе летаат до охридскиот и до скопскиот аеродром“, рече Николоски.

Тој додаде дека во летниот период од скопскиот аеродром оперирале 47 дестинации, а од охридскиот осум, додека во зимскиот 33 од скопскиот и четири од охридскиот аеродром. Целта е во 2025 година да има 200 илјади патници плус на двата аеродроми.

https://nezavisen.mk/vo-2025-godina-shest-novi-aviolinii-od-skopje-kje-se-leta-kon-dubai-barselona-ohrid-se-povrzuva-so-istanbul/
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 94
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 15-Oct-2024 at 09:18
nema nikakvo info za javniot povik, nekoj da nema neshto povekje info do kade se rabotite?
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 94
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 09-Oct-2024 at 11:05
mislam deka ke se objavat na 10.10
Back to Top
kokimih View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 18-Jan-2017
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote kokimih Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 09-Oct-2024 at 08:49
Има ли некои информации во врска со резултатите од Јавниот повик за субвенционирање авиолинии? До сега не видов некоја објава, а рокот за доставување беше до 07.10.2024
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 02-Oct-2024 at 18:58
Германски туроператор ќе носи 35.000 туристи годишно во Македонија, најави Мицкоски

Од февруари идната година, Македонија ќе ја посетат околу 35 илјади туристи, преку германскиот туроператор Ер - Ес - Де. Секојдневно по 1 авион со околу 190 туристи од Германија, Фрнација, Велика Британија се очекува да слетува на скопскиот аеродром.

Целта е преку оваа соработка на владата и компанијата да се развива културолошкиот туризам. За една година се очекува бројот на ноќевања да достигне 140 илјади плус од сегашните, а со доаѓањето на туристите тоа, според премирот ќе значи дополнителни 30 милиони евра за македонскиот туризам, што заедно со сместувањето, транспортот и останатите трошоци бројката би достигнала 50 милиони евра.

„Овие 35 илјади туристи ќе бидат на балканска тура, која започнува со 1 ноќевање во Скопје, Црна гора, албанија, потоа во Охрид каде што исто така ќе има ноќевања, и завршува со 2 ноќевања дополнителни во Скопје, што значи 4 ноќевања во Македонија....бројот на ноќевања кои што ќе ги имаат овие туристи претставува практично од 10 до 15 % од вкупниот број на ноќевања кој што ги остваруваат странските гости во овој момент кај нас“ - Христијан Мицкоски – претседател на Влада

„Туроператор кој работи на културолошки патувања и планиараме да донесеме 35 илјади гости следната година почнувајќи од февруари. Мислам дека во иднина не очекува многу голема работа.“- Кристијан Франк – сопственик на „Ер Ес Де“

Од Владата велат целта на соработката со германската компанија е поддршка на туризмот, а токму тоа е и причината туризмот да се поврзе со министерството за култура. Очекуваат во иднина бројот на туристи од сега планираните 35 илјади да се удвои, но за тоа како што посочи Мицкоски ќе треба државата да вложи во сместувачки капацитети, кои ќе бидат атрактивни за овој тип на гости.

https://kanal5.com.mk/germanski-turoperator-kje-nosi-35-000-turisti-godishno-vo-makedonija-najavi-mickoski/
Carpe diem
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 94
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 30-Sep-2024 at 11:08
gledam W6 leta so eden A321 poslednite nekolku dena od SKP, dali pocnaa da gi vrakjat od servis i vo plan e povekje A321 namesto A320 da bidat bazirani vo Skopje do krajot na godinata?
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 19-Sep-2024 at 18:38
Wizz се повлекува од Келн и Женева и ги запира летовите до овие градови. Претпоставувам дека ова важи и за Скопје и ќе влијае на статистиката.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 29-Aug-2024 at 17:39
ЗА ДА СЕ НАМАЛИ ЗАВИСНОСТА ОД ВИЗЕР, ВЛАДАТА НАМЕСТО КОМПАНИИ ЌЕ СУБВЕНЦИОНИРА АВИОЛИНИИ, ЌЕ СЕ ПЛАЌА ПО ПАТНИК ВО ДОАЃАЊЕ, А НЕ ВО ЗАМИНУВАЊЕ

Владата донесе одлука за субвенционирање на авиосообраќајот по дестинации, а не како досега по авиокомпании, соопшти министерот за транспорт и врски Александар Николоски.

Тој кажа и дека место досегашните 4 евра од заминат патник од Охридскиот аеродром, државата од буџетот сега ќе дава 12 евра по патник што ќе го донесат авиокомпаниите на овој аеродром, со цел развивање на туризмот.

„Досега се субвенционираше по патник на заминување од Македонија, а отсега ќе субвенционираме по патник на доаѓање во Македонија. Целта е да носиме луѓе, туристи, на поевтин начин. Второ, ако претходно беше 7 евра по патник на заминување, сега субвенцијата ќе биде 9 евра по патник на доаѓање на Скопскиот аеродром. Ако претходно беше по 4 евра од Охридскиот аеродром, сега со стимулирање на туризмот, ќе биде 12 евра по заминат патник од овој аеродром“, кажа Николоски на денешната прес-конференција во Владата.

Субвенциите за новите дестинации ќе може да бидат и на линии надвор од ЕУ, зашто досега беа субвенциионирани само летови од аеродромите на Европската унија.

„Од први јануари 2025 година до 31 декември 2027 година се планира годишна програма за субвенционирање во износ од по 125 милиони денари, за разлика од досегашната која изнесуваше 63 милиони денари годишно. Авиокомпаниите кои ќе конкурираат, ќе треба да исполнат услов – да имаат опслужено 5 милиони патници во текот на 2023 година. Треба да имаат и најмалку 10 милиони евра профит во текот на 2023 година“, ги кажа Николоски условите кои ќе бидат објавени во огласот.

Новината да не се субвенционираат авиокомпании, туку дестинациите што тое компании ќе ги одржуваат е за да се намали зависноста од една компанија, како што е сега унгарскиот нискобуџетен превозник „Визер“. Оваа компанија во моментов држи над 60 проценти од целиот авиосообраќај на двата македонски аеродрома.

Тоа значи дека ја избегнуваме праксата со која се субвенционираа една, две или три авиокомпании, туку повикот ќе биде отворен за сите авиокомпании кои што ги исполнуваат овие услови, за секоја засебна дестинација. Го решаваме проблемот со зависност од една авиокомпанија. Причината за драстичното намалување од 330.000 патници оваа година, за жал е поради проблемот што го има ‘Визер’ со своите авиони, што на ниеден начин не е поврзан со состојбата во Македонија“, рече министерот.

Со последниот тендер, „Визер“ доби субвенции да ги одржува летовите за Љубљана, Штутгарт, Луксембург и Салцбург, но поради проблеми со моторите „Прат и Витни“ на дел од флотата на „а321“ од новата генерација на авионите „ербас“, околу 40 авиони на компанијата се приземјени поради фабрички контроли, па „Визер“ не можеше да одговори на преземените обврски. Освен тоа, наместо шест, летово од Скопската база лета со пет авиони. Најавени се и дополнителни кусења на редот на летање за зимскиот период.

Повикот ќе биде објавен следната недела. Николоски повика на што поголем одзив на авиокомпаниите, за да бидат избрани најквалитетните за субвенционирање.

Во моментов, освен „Визер“ субвенции од македонската држава добива и германска „Луфтханза“ за да ја одржува линијата Скопје – Франкфурт.

https://sdk.mk/index.php/naslovna/za-da-se-namali-zavisnosta-od-vizer-vladata-namesto-kompanii-ke-subventsionira-aviolinii-ke-se-plaka-po-patnik-vo-doagane-a-ne-vo-zaminuvane/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 20-Aug-2024 at 14:03
СКОПЈЕ И ОХРИД МЕЃУ „ГОЛЕМИТЕ“ ГУБИТНИЦИ: „Визер“ крати над 330.000 седишта од пазарите низ поранешните југословенски земји

Нискобуџетната компанија Wizz Air продолжи да го намалува расположливиот капацитет на седишта на речиси сите пазари во поранешна Југославија во текот на наредниот четврти квартал во споредба со истиот период минатата година.

Ова е и побрзото од очекуваното поради инспекции на моторот кои приземјија значителен дел од нејзината флота, што резултираше со големи прекини низ нејзината мрежа.

Во 2025 година, нискобуџетната авиокомпанија предвидува приземјување на 35 авиони, што ќе и овозможи да се врати на раст, по речиси никакво зголемување на капацитетот оваа година, што е реткост за голем нискобуџетен превозник, кој генерално се потпира на раст од широк размер, за одржување на приходите и профитабилноста, пишуваат медиумите.

Во Скопје, каде Wizz Air ја има најголемата база во поранешна Југославија, нискобуџетната компанија ќе забележи намалување на капацитетот за 22,6 отсто во споредба со 2023 година или 125.726 седишта помалку од минатата година.

Слично во Охрид, бројот на слободни места ќе се намали за 32,6 проценти или 17.858.

Во Белград, и покрај тоа што има повеќе летови овој септември и октомври во споредба со минатата година, Wizz Air ќе го намали својот вкупен капацитет во последниот квартал од годината за 27,6 проценти, бришејќи 148.292 седишта од пазарот, додека во Ниш ќе има 36.316 помалку места или намалување од 57,2 отсто во однос на 2023 година.

Ова резултира со отстранување на 9.366 места од пазарот.

Во Подгорица, Wizz Air го намалува капацитетот за 7,3 проценти или 5.452 седишта. Слично, во Љубљана, со една линија помалку од лани, превозникот ќе има 44,9 отсто помал капацитет на словенечкиот пазар или 11.756 седишта помалку.

Единствениот пазар во поранешна Југославија каде Wizz Air ќе го ограничи трендот е Босна и Херцеговина.

Со повеќе летови на постојната линија меѓу Лутон и Сараево, како и со започнувањето на операциите меѓу Рим и главниот град на Босна и Херцеговина, капацитетот ќе порасне за 183,3 проценти, со дополнителни 22.908 седишта.

Од друга страна, расположливиот капацитет на операциите во Тузла ќе се намали за 3,6 проценти во текот на четвртиот квартал со 1.812 места помалку.

Промените за гореспоменатото остануваат можни, бидејќи буџетскиот превозник продолжува да го менува распоредот врз основа на достапноста на авионите. Во овој момент, пазарите на кои Wizz Air ќе има помалку седишта во четвртиот квартал од оваа година во споредба со четвртиот квартал 2023 година се: Луксембург (целосно повлекување), Бугарија, Норвешка, Романија, Грција, Кипар, Шведска, Литванија, Исланд, Полска, Холандија , Франција, Германија, Латвија и Малта, покрај горенаведените пазари од поранешна Југославија.

https://www.faktor.mk/skopje-i-ohrid-megju-golemite-gubitnici-vizer-krati-nad-330000-sedishta-od-poraneshnite-jugosloveniki-pazari-vo-chetvrtiot-kvartal
Carpe diem
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 04-Aug-2024 at 12:18

Subsidies for new Skopje and Ohrid flights planned for 2025


The Macedonian government has vowed to improve the country’s air connectivity with plans to launch a new subsidy scheme for the introduction of new routes from both Skopje and Ohrid airports next year. The country’s newly appointed Deputy Prime Minister and Minister for Transport and Communication, Aleksandar Nikoloski, said, “We made a decision to form a task force that will examine all possibilities for increasing the number of flights from the Skopje and Ohrid airports. Our goal is for the launch of new destinations next year that are currently unserved from Skopje and Ohrid. As a result, we would welcome many more tourists, but also enable Macedonians to travel abroad more easily and affordably”.

Mr Nikoloski said the government will engage in talks with airlines. “We will talk to several global carriers that offer fast and cheap flights, and I am convinced that next year we will have many more destinations”, the Minister said. The Macedonian government has been conducting tenders for the introduction of new services since 2013 and has so far held four. All have been won by Wizz Air, which was the only airline to have applied, with exception to the last one in 2023, which also included Lufthansa. Wizz Air has not introduced all its planned new routes on the basis of which it was awarded the previous tender due to ongoing fleet issues.

The 2023 subsidy scheme provides state funds to the amount of seven euros per each departing passenger from Skopje over the next three years. Under the terms of the subsidy program, airlines are obligated to continue operating their newly launched routes after the subsidies end, otherwise they would be required to return the funds. Mr Nikoloski did not specify the value of the planned new subsidies or whether a public call would be issued. The airport operator TAV Macedonia previously said it was working on establishing new flights from Skopje Airport, with an emphasis on services to Spain as well as Western European capitals.

Ex-Yu Aviation
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 13-Jul-2024 at 15:02
Скопскиот аеродром го пречека првиот лет на авиокомпанијата AJet



Меѓународниот Aеродром Скопје, денес, 13-ти јули, во 13:00 часот, ги пречека патниците од првиот лет на AJet, турска нискобуџетна авиокомпанија, подружница на Turkish Airlines, која сообраќа на домашни летови и меѓународни летови до Северен Кипар, Западна Европа и Западна Азија од нејзината база на Меѓународниот Аеродром Сабиха Гокчен.

Воведувањето на оваа нова редовна авиолинија од Меѓународниот Аеродром Скопје што го поврзува Скопје со Истанбул, на која лета AJet, е значајна пресвртница во стратегијата за проширување на AJet, по преземањето и започнувањето со операции од скопскиот аеродром до Бодрум и Анталија, во јуни, со што се зајакнува поврзаноста меѓу Турција и Северна Македонија. Покрај тоа, оваа авиолинија ги подобрува можностите за патување меѓу Скопје и Истанбул.

„Како аеродромски оператор, во ТАВ Аеродроми сме среќни што го означуваме и одбележуваме почетокот на операциите и воведувањето на авиолинијата на AJet на релација меѓу Меѓународниот Аеродром Скопје и Аеродромот Сабиха Гокчен во Истанбул. Покрај проширувањето на портфолиото на мрежи и авиокомпании на скопскиот аеродром, оваа нова можност за патување, односно оваа нова редовна авиолинија, исто така ја збогатува и нашата понуда за патниците кои бараат удобни конекции меѓу Скопје и Истанбул.“ – изјави Неџат Курт, генерален директор на ТАВ Македонија.

Патниците од Скопје сега ќе имаат уште една опција и можност за посета на Истанбул, живописната метропола која се протега на два континента, Европа и Азија, а поделена со Босфорскиот теснец, додека Скопје со задоволство ќе ги пречека гостите од Турција и ќе им понуди на посетителите патување богато со историја и минато, додека истовремено ја искусуваат неговата сегашност.

„Горди сме и возбудени да го најавиме воведувањето на нашиот нов директен лет од аеродромот Сабиха Гокчен во Истанбул до Меѓународниот Аеродром Скопје. Оваа нова авиолинија не само што ги зајакнува врските меѓу нашите две земји, туку и ја поддржува нашата цел да им понудиме повеќе опции за патување на нашите патници. Во AJet, остануваме посветени на обезбедување прифатлива услуга и постојано подобрување на патничкото искуство за нашите клиенти.“ – изјави Керем Сарп, главен извршен директор на AJet.

Ajet ќе сообраќа на оваа редовна авиолинија од скопскиот аеродром со 4 неделни фреквенции, или секој понеделник, четврток, сабота и недела. Времето на поаѓање од аеродромот Сабиха Гокчен е во 11:30 часот, со време на пристигнување на скопскиот аеродром во 13:00 часот, додека поаѓањето од Меѓународниот Аеродром Скопје е во 14:00 часот, а времето на пристигнување на аеродромот Сабиха Гокчен во Истанбул е во 15:30 часот. (*Сите дадени времиња се по локално време во Скопје.)

Авиобилетите се во продажба на веб сајтот на AJet. За резервација на авиобилети и за повеќе информации за летовите на AJet, посетете го официјалниот веб сајт на AJet.

ТАВ Македонија, подружница на ТАВ Аеродроми, членка на Групацијата АДП, ја заврши првата половина од 2024 година, или периодот од јануари до јуни со вкупно 1.458.299 патници кои патувале преку двата македонски аеродрома – Меѓународниот Аеродром Скопје и Аеродромот Св. Апостол Павле – Охрид, што означува пораст од 9% споредено со истиот период во 2023 година. Во однос на бројот на летови, во 6-те месеци од 2024 година реализирани се 11.843 летови, или 15% повеќе од 2023.


https://opserver.mk/biznis/skopskiot-aerodrom-go-precheka-prviot-let-na-aviokompanijata-ajet-2/
За сè има вторпат
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 08-Jul-2024 at 19:51
Nova linija Istanbul SAW - Skopje so AJet od 13. Juli

New travel option from Skopje Airport – as of July 13th travel to ✈ Istanbul Sabiha Gokcen Airport (SAW) with @AJET_TR

https://x.com/skopjeairport/status/1810319228039569884?s=19


Dobro ke bese ova linija da ja pustat i za Ohrid.
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 94
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 07-May-2024 at 08:15
Subvencii na dolgi pateki ne e najdobro reshenie, ednostavno treba konkurencija. Videte shto se slucuva vo Tirana, Wizz tamu ima bazirano preku 10 avioni i site se A321, moze i da ima pogolema pobaruvacka, ama ima i konkurencija od Ryanair. Siguren sum deka del od letovite od Skopje mozat da funkcioniraat so A321. Plus Ryanair ima svoj model na rabota, i mora da im se dade prostor za da se vidi pazarot shto ke izbere. Praga, Barcelona, Lisabon, Abu Dhabi dva pati nedelno sigurno bi funkcionirale
Back to Top
MKDWolf View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 01-May-2024
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote MKDWolf Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 07-May-2024 at 01:19
I toa kako treba nova runda subvencii , Wizz gi ukina site ubavi destinacii koj sto gi imavme pred koronata i eve seuste ne planira da gi vrate , da ne gi nabrojuvam. Mora da se dovedat i drugi avio kompanii nemozeme da se ostavame i krstime samo na edna kompanija.
Always fight for what is worth , the freedom and the peace is given from god !!!
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 06-May-2024 at 23:49
Mos dobro vreme za nova runda subvenci.

Gledam WizzAir strasno gi podignaa cenite i treba im poveke konkurencija.
Back to Top
MKDWolf View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 01-May-2024
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote MKDWolf Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 06-May-2024 at 13:13
Zosto ne se raboti na doveduvanje na Ryanair,Volotea,Euro wings,Transavia ne svakjam zosto se sveduva se samo na edna nismo budzetna kompanija , a se znae deka imame potencijal i za drugi... a ne svakjam zosto se reducira zimskiot period , zarem do togas nema da se resat problemite so avionite koj so momentalno gi imaat? Baska nekade procitav deka od slednata godina Wizz air ke voveduva i novi avio linii od SKP.
Always fight for what is worth , the freedom and the peace is given from god !!!
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 94
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 06-May-2024 at 10:42
Odlicna shansa za menadzmentot na aerodromot, da probat i da dovedat ushte edna niskobudzetna aviokompanija, ako se ima zelba za toa
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 04-May-2024 at 09:17
Wizzair со најновиот редуциран ред на летање за зимска сезона ги укинува од Скопје :
Бремен
Копенхаген
Стокхолм
И скоро сите останати се редуцирани за -1 неделен лет, освен Париз и Лондон кој има +1
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.836 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.