![]() |
![]() |
![]() |
Истанбулски Канал (Турција) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Еве неколку видеа како би изгледал каналот. Инаку географијата, теренот, е многу поволен за изградба на ваков канал. Од двете страни има вештачки езера како лагуни ЌучукЧекмеџе и Дуруѓол кои драстично ја скратуваат потребната дистанца меѓу двете мориња. Има и трето езеро СазлиДере кое на некој начин е веќе пола канал изграден. Така да треба само осовременување и продлабочување на веќе постоечкиот канал на јужната половина и изградба на северната половина што практично е единствениот непостоечки дел од каналот, а воедно и најтежок инжењерски предизвик да се прокопа.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Инаку еве една веста од денес која ме мотивираше да ја отворам дискусијава.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Отворам посебна тема, да не се трупа во таа за општи работи од регионот. Да не се изгуби меѓу останататите муабети, можда во идина ќе следиме како ќе се одвива проектот.
Имено, Турција намерава да изгради пловен канал паралелен на Босфор, западно од Истанбул. Потребата од оваков пловен канал е од повеќе аспекти. Првиот е економско-инфраструктурен, односно сегашниот капацитет на Босфор и очекуваните зголемувања на обемот на сообраќај во каналот. Втората, скриена намера на Турција е да ја премости правно конвенцијата од Монтро која се однесува на тоа дека Босфор е од меѓународно значење и Турција нема право да поставува услови на земјите кои излегуваат на Црно Море во однос на габарит на бродови, дали се воени или не и слично. Геополитиката пред многу децении увидела дека овакви значајни протоци како Суец,Гибралтар, Босфор, Панама и слични стануваат точка на раздор ако една супер-сила се обиде да стави монопол врз нив и цврста рака која ќе бира кој може а кој не да го користи, и затоа се овие паметно смислени конвенции кои сега еве се наоѓа по некој "храбар" лидер кој сака да ги прокоцка за сопствен политички ќар и да воведе тензија во регионот. Воедно постоеја и сомнежи и дека последниот мост кој го изгради Турција, Јавуз Султан Селим Мост, е некој вид рампа која ќе осигура дека во иднина нема да пловат бродови повисоки од 80-тина метри и сите такви нови бродови ќе мора да идат низ овој новиот канал. Главниот проблем кој сега го има Истанбул е дека едно од езерата кое во иднина треба да се кориси како дел од системот на овој канал, всушност сега се користи за водоснабдување што е горлив проблем на хаотично раширениот град без контрола и во идина ќе биде се поголем проблем. Ќе видиме како ќе се одвива проектов и намерата на Турција која не е нова, него може да и повеќе од 100тина години. https://en.wikipedia.org/wiki/Istanbul_Canal ![]() Edited by user8642 - 28-Mar-2021 at 21:10 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |