![]() |
![]() |
![]() |
[Р-106 стара нумерација] Градско - Ресен * |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Author | |
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
овој пат што го кажував кловер оди на сосема спротивната страна,влегува во Велес од западната страна,кај населбата `кај тунелот`.
но сепак е добро што нешто се направило,било каде,ако не е оштетено од забот на времето ќе послужи за следната инвестиција сигурно. кога ќе помине времето,ќе се заборави и кој што правел,и што неправел,ќе остани само тоа што е направено,луѓето многу не се секираат кој го правел нештото. ако се направи еден експеримент,на пример да се запрашаат сите што возат на некоја делница(третата лента на Плетвар на пример) кој ја направил,гарантирам дека над 90% од луѓето ќе згрешат нека се гради и прави и ништо друго |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Автопатот преку Бабуна е доста скапа инвестиција, тоа е точно. Дури и варијантата со полу-автопат која ја посочив би била значителна инвестиција. Но станува збор за големо скратување на патот помеѓу Прилеп и Велес (што значи големи заштеди во време и гориво), а тој пат е многу важен за државава. Од друга страна сведоци сме како се форсира автопат од Миладиновци до Штип, кој минимално го скратува патот помеѓу Штип и Скопје во однос на постоечкиот пат. Мене не ми е јасно како може да има толкава разлика во подршката што ја добива вториот на сметка на првиот проект. Ако подлабоко се размисли и се земе во предвид разликата во кратењето на патот, многу пологично би било да се постапи обратно, односно постојниот пат од Штип до Велес да се надгради (по можност и да се изгради и врската до Отовица), а помеѓу Прилеп и Велес да се оди на пробивање на новата траса преку Бабуна, која не мора да биде ни автопат, туку засега полу-автопат (што во планинските делови ќе обезбеди трета лента, а на рамните делови ќе обезбеди пошироки „раменици“).
Е сега треба да се земе во предвид дека придобивка од автопатот Миладиновци - Штип ќе биде и поврзување Свети Николе, ама не треба да се занемари и фактот што патот преку Бабуна конечно ќе обезбеди нормална патна врска за регионот „Азот“ кој е географски центар на Македонија и несфатливо ми е како можеме да го оставаме толку отсечен. Регионот се наоѓа помеѓу Пелагонија и вардарската долина и сигурно не би бил толку сиромашен и опустошен, ако имаше барем некаква нормална патна врска и минимални инвцестиции во базична инфраструктура за тамошните села. Како и да е, мислам дека не смееме да ги гледаме овие проекти како недостижни и толку лесно да се откажуваме од нив и тоа на долгорочен план. Ова се проекти кои и досега сме можеле и сме требале да ги реализираме. Овие проекти значат наша подобра иднина. За жал неспособните и неодговорните политичари во голема мерка не истренирале да немаме некакви особени (всушност ниту минимални и сосема реални) очекувања. А и парите очигледно не се пресуден проблем (барем за инвестиции од олкав ранг), колку што е проблем неразумното насочување на постоечките финансии. А понатамошната надградба на патот преку Плетвар е добар проект, само што се плашам дека комплетно ќе го закопа проектот за пат преку Бабуна, за многу долго време, а мислам дека тоа не смееме да си го дозволиме!
Грешка си Ѓоко. Не дека нешто особено менува, сепак е ова минорен процент од целиот проект, но кај Отовица, односно кај езерото Младост, може да се забележи изведена клучка со автопатот Скопје - Велес, понатаму појужно има сегменти од пробиена траса, еден натпатник и столбови за еден поголем вијадукт. Западно од Велес се гледаат и неколку километри завршена и асфалтирана траса, вклучувајќи уште една клучка: https://maps.google.com/?ll=41.707779,21.744604&spn=0.009724,0.019462&t=k&z=16 Edited by Cloverstack - 06-Oct-2012 at 03:41 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
пред многу години со еден авантуристички настроен тип решивме да скратиме за Велес(тогаш Титов) и забегавме по стариот пат Прилеп- Велес.Тоа што го доживеавме можи да се види само на емисиите на М.Н. во оф род шоута што ги прави.
иначе за помладите да посочам дека оваа делница е официјално започната да се гради пред многу години(1996),а се заврши со претање на два багери пред камери додека си заминат новинарите,нормално тоа беше на 2 дена пред избори.сега не ми се верува дека постојат и траги од дупките што ги направија багерите |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
И јас сум на истата линија како @JOE,автопатот преку Бабуна е доста скапа инвестиција и да бидиме реални со сегашното ниво на сообраќај (во догледна иднина нема којзнае колку да се смени) и не многу оправдана,вака ќе добиеме солиден пат,скоро наполовината ќе има две ленти во правец.
Друго што заборавив да пишам е катастрофалната состојба на местата каде што не многу одамна е додадена третата лента,на многу места патот е пропаднат,скоро по целата траса се вози како во шини,не знам кој беше изведувачот но многу брзо се видоа големи недостатоци.Ако можам деновиве ќе сликнам нешто. |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
Мслам дека патот преку Бабуна, и вака и онака ке чека други подобри времиња кои којзнај кога ке дојдат, и дали ке дојдат, така да мислам дека треба силите да се насочат на предложениов проект за Прилеп - Градско, и да се реши веќе оваа црна линија што побрзо.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Добар фајнд
Особено ме интересира твоето и мислењето на други Прилепчани (па и Битолчани), како најдиректно засегнати од овој проект. Дали мислите дека е подобро да се оди на оваа варијанта и со тоа во догледно време патот Прилеп - Градско по целата своја должина да биде на релативно високо ниво, но со тоа изградбата на директен пат кон Велес и Скопје да се одложи којзнае за кога. Или подобро би било финансиите и енергијата да се насочи на патот преку Бабуна, кој во прво време не мора да биде ниту автопат, туку полу-автопат (што би значело некаква слична конфигурација како предложениов проет Прилеп-Градско, односно три ленти на угорниците, а експресен пат на рамните делови). Нормално, за патот преку Бабуна би требало да се почека малку повеќе отколку да се надгради патот преку Плетвар, но неспоредливо пократко отколку што ќе треба да се чека доколку вториов добие некаква форма на експресен пат, со што мислам дека трасата преку Бабуна долгорочно ќе исчезне дури и од лажните ветувања на политичарите... BTW да искористиме една фотка од студијата од моменталната состојба на патот во рамничарскиот дел: ![]() |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Izleze dokument na sajtot od prilepskata opstina za ocena na zivotnata sredina za proekt za infrastruktura za prosiruvanje na patot Gradsko-Prilep. Dokumentot e prilicno obemen,no ona nas sto ne interesira e:
1.Ekspresen pat Gradsko-r.Raec, 26km,profil:kolovozna lenta 2x3.50,lenta za zastanuvanje 2x2.50 2.Dodavanje na treta lenta, kamenolom-s.belovodica 4,4km 3.Ekspresen pat r.Leniska-Prilep, 2,5km,istiot profil. So ova mislam deka ke bide pokriena celata trasa Gradsko-Prilep kade so tri lenti no dobar del i so ekspresen pat.I sekako ke go oddolzi avtopatot kon Veles za nekoi poubavi vreminja. eve i edna slika od google earth ![]() Ako nekoj se interesira od samiot dokument http://www.prilep.gov.mk/content/file/oglasna/03102012/SEA%20ekspresen%20pat.pdf Edited by ovaj_stariov - 04-Oct-2012 at 11:04 |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
Уште една најава за овај патен правец
http://kurir.mk/republika/opstini/28858-Ke-se-rekonstruira-patot-Gradsko-%E2%80%93-Prilep Ќе се реконструира патот Градско – Прилеп Понеделник, 09 Мај 2011 15:14 Сподели 11 Споделете ја веста со Вашите пријатели Градоначалникот на општина Росоман Стојанче Лазов, денеска информираше дека ќе се реконструира регионалниот пат Р 106 Градско –Прилеп. - Ќе се почне со асфалтирање спрема Прилеп во должина од 20 километри, до третата лента каде што треба да се реновира, рече Лазов. Портпаролот на СВР Велес, Анита Стојковска информира дека во првите четири месеци од годината се регистрирани 13 сообраќајни несреќи на овој патен правец, со една жртва, неколку повредени и материјална штета. Минатата година, на оваа делница се случиле пет сообраќајни несреќи, каде две лица го загубиле животот и четири се здобиле со тешки повреди. Најчеста причина за несреќите, според полицијата, се неприлагодената брзина, недржење страна на движење и растојание, како и непрописно престигнување. ![]() Edited by JOE - 09-May-2011 at 18:55 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Плетвар
За жал снимено е од задно седиште па снимката не е баш нај, ама тоа е Edited by Cloverstack - 05-Jun-2009 at 14:07 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Лето 2007, помеѓу Дреново и Градско
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() 11 ![]() 12 ![]() |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Во убаво тесто си навлегол |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Една снежна тура од минатата недела дур траеше невремето. На плетвар беше навистина ризично - обвиен во магла и со мраз на незгодни точки.
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() Трета лента имаше веќе подолго време на некои делови... Памтам уште пред 3-4 години имаше минирања за да се направи простор за лентата. Или ова значи дека на цел Плетвар има трета лента? Знам дека на најкритичните места веќе подолго време имаше. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Мислам дека овој ремонт кој траеше неверојатен број на години е изведен фушерски. Незнам дали на мене ми се причинува но ва сликата бр. 2 асфалтот како да е пропаднат. Да каже некој што говозел патов како е направена нивелацијата на теренот. Потоа како што кажа владимир нема ивици, ниту систем за одвод на атмосферски води-нешто што е ЗАДОЛЖИТЕЛНО. Потоа на сликиве гледам не ги смениле знаците со нови (а ГРАДСКО-ПРИЛЕП-БИТОЛА има најстари знаци во државата). Сакам уште да прашам имаме ли стандард за страничните столпчиња со мачкини окца што сетојат покрај патот. Некаде се во форма на цилинар а некаде (нпр. Групчин-Тетово и Скопје Ринг) се плоснати кои повеќе ми се допаѓаат. Да не збориме што и тие не ги смениле, барем не ми изгледаат за гланц нови.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Повторно нема ивичњаци на пат, или само на некој делници се поставени ?
Ако е така брзо зимава ќе видиме дупки по ивиците. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Дури го чекаме автопатот преку Велес,еве неколку слики од Плетвар кон Прилеп,патот е во завршна фаза.
Плетвар ![]() Кон Прилеп ![]() веќе на 2-3км од Прилеп завршува ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Денеска бев до Прилеп, на Плетвар се работи, ама на делниците каде што се работи патот е во катастрофална состојба. Не знам дали штетата е предизвикана директно од самата механизација или индиректно ради активностите во близина, ама за пат од таква важност, мислам дека ова е недозволиво. Доколку не можеле да се превземат мерки да се заштити патот во некоја разумна мерка, мислам дека требаше барем да се сработи се експресно, во минимален можен рок, како оваа ситуација би траела што пократко. Наместо тоа ние третата лента на Плетвар ја градиме со години и години...
![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]()
Извор: Вечер Edited by Cloverstack - 27-Mar-2009 at 00:45 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |