build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[Р-106 стара нумерација] Градско - Ресен *

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 06-Oct-2012 at 11:59
овој пат што го кажував кловер оди на сосема спротивната страна,влегува во Велес од западната страна,кај населбата `кај тунелот`.

но сепак е добро што нешто се направило,било каде,ако не е оштетено од забот на времето ќе послужи за следната инвестиција сигурно.

кога ќе помине времето,ќе се заборави и кој што правел,и што неправел,ќе остани само тоа што е направено,луѓето многу не се секираат кој го правел нештото.

ако се направи еден експеримент,на пример да се запрашаат сите што возат на некоја делница(третата лента на Плетвар на пример) кој ја направил,гарантирам дека над 90% од луѓето ќе згрешат

нека се гради и прави и ништо друго
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 06-Oct-2012 at 03:29
Автопатот преку Бабуна е доста скапа инвестиција, тоа е точно. Дури и варијантата со полу-автопат која ја посочив би била значителна инвестиција. Но станува збор за големо скратување на патот помеѓу Прилеп и Велес (што значи големи заштеди во време и гориво), а тој пат е многу важен за државава. Од друга страна сведоци сме како се форсира автопат од Миладиновци до Штип, кој минимално го скратува патот помеѓу Штип и Скопје во однос на постоечкиот пат. Мене не ми е јасно како може да има толкава разлика во подршката што ја добива вториот на сметка на првиот проект. Ако подлабоко се размисли и се земе во предвид разликата во кратењето на патот, многу пологично би било да се постапи обратно, односно постојниот пат од Штип до Велес да се надгради (по можност и да се изгради и врската до Отовица), а помеѓу Прилеп и Велес да се оди на пробивање на новата траса преку Бабуна, која не мора да биде ни автопат, туку засега полу-автопат (што во планинските делови ќе обезбеди трета лента, а на рамните делови ќе обезбеди пошироки „раменици“).

Е сега треба да се земе во предвид дека придобивка од автопатот Миладиновци - Штип ќе биде и поврзување Свети Николе, ама не треба да се занемари и фактот што патот преку Бабуна конечно ќе обезбеди нормална патна врска за регионот „Азот“ кој е географски центар на Македонија и несфатливо ми е како можеме да го оставаме толку отсечен. Регионот се наоѓа помеѓу Пелагонија и вардарската долина и сигурно не би бил толку сиромашен и опустошен, ако имаше барем некаква нормална патна врска и минимални инвцестиции во базична инфраструктура за тамошните села.

Како и да е, мислам дека не смееме да ги гледаме овие проекти како недостижни и толку лесно да се откажуваме од нив и тоа на долгорочен план. Ова се проекти кои и досега сме можеле и сме требале да ги реализираме. Овие проекти значат наша подобра иднина. За жал неспособните и неодговорните политичари во голема мерка не истренирале да немаме некакви особени (всушност ниту минимални и сосема реални) очекувања. А и парите очигледно не се пресуден проблем (барем за инвестиции од олкав ранг), колку што е проблем неразумното насочување на постоечките финансии.

А понатамошната надградба на патот преку Плетвар е добар проект, само што се плашам дека комплетно ќе го закопа проектот за пат преку Бабуна, за многу долго време, а мислам дека тоа не смееме да си го дозволиме!


Originally posted by gjoko

иначе за помладите да посочам дека оваа делница е официјално започната да се гради пред многу години(1996),а се заврши со претање на два багери пред камери додека си заминат новинарите,нормално тоа беше на 2 дена пред избори.сега не ми се верува дека постојат и траги од дупките што ги направија багерите

Грешка си Ѓоко. Не дека нешто особено менува, сепак е ова минорен процент од целиот проект, но кај Отовица, односно кај езерото Младост, може да се забележи изведена клучка со автопатот Скопје - Велес, понатаму појужно има сегменти од пробиена траса, еден натпатник и столбови за еден поголем вијадукт. Западно од Велес се гледаат и неколку километри завршена и асфалтирана траса, вклучувајќи уште една клучка:
https://maps.google.com/?ll=41.707779,21.744604&spn=0.009724,0.019462&t=k&z=16




Edited by Cloverstack - 06-Oct-2012 at 03:41
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 04-Oct-2012 at 19:14
пред многу години со еден авантуристички настроен тип решивме да скратиме за Велес(тогаш Титов) и забегавме по стариот пат Прилеп- Велес.Тоа што го доживеавме можи да се види само на емисиите на М.Н. во оф род шоута што ги прави.

иначе за помладите да посочам дека оваа делница е официјално започната да се гради пред многу години(1996),а се заврши со претање на два багери пред камери додека си заминат новинарите,нормално тоа беше на 2 дена пред избори.сега не ми се верува дека постојат и траги од дупките што ги направија багерите
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 04-Oct-2012 at 17:51
И јас сум на истата линија како @JOE,автопатот преку Бабуна е доста скапа инвестиција и да бидиме реални со сегашното ниво на сообраќај (во догледна иднина нема којзнае колку да се смени) и не многу оправдана,вака ќе добиеме солиден пат,скоро наполовината ќе има две ленти во правец.

Друго што заборавив да пишам е катастрофалната состојба на местата каде што не многу одамна е додадена третата лента,на многу места патот е пропаднат,скоро по целата траса се вози како во шини,не знам кој беше изведувачот но многу брзо се видоа големи недостатоци.Ако можам деновиве ќе сликнам нешто.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 04-Oct-2012 at 17:13
Мслам дека патот преку Бабуна, и вака и онака ке чека други подобри времиња кои којзнај кога ке дојдат, и дали ке дојдат, така да мислам дека треба силите да се насочат на предложениов проект за Прилеп - Градско, и да се реши веќе оваа црна линија што побрзо.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 04-Oct-2012 at 16:07
Добар фајнд

Особено ме интересира твоето и мислењето на други Прилепчани (па и Битолчани), како најдиректно засегнати од овој проект. Дали мислите дека е подобро да се оди на оваа варијанта и со тоа во догледно време патот Прилеп - Градско по целата своја должина да биде на релативно високо ниво, но со тоа изградбата на директен пат кон Велес и Скопје да се одложи којзнае за кога. Или подобро би било финансиите и енергијата да се насочи на патот преку Бабуна, кој во прво време не мора да биде ниту автопат, туку полу-автопат (што би значело некаква слична конфигурација како предложениов проет Прилеп-Градско, односно три ленти на угорниците, а експресен пат на рамните делови). Нормално, за патот преку Бабуна би требало да се почека малку повеќе отколку да се надгради патот преку Плетвар, но неспоредливо пократко отколку што ќе треба да се чека доколку вториов добие некаква форма на експресен пат, со што мислам дека трасата преку Бабуна долгорочно ќе исчезне дури и од лажните ветувања на политичарите...


BTW да искористиме една фотка од студијата од моменталната состојба на патот во рамничарскиот дел:


Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 04-Oct-2012 at 11:03
Izleze dokument na sajtot od prilepskata opstina za ocena na zivotnata sredina za proekt za infrastruktura za prosiruvanje na patot Gradsko-Prilep. Dokumentot e prilicno obemen,no ona nas sto ne interesira e:

1.Ekspresen pat Gradsko-r.Raec, 26km,profil:kolovozna lenta 2x3.50,lenta za zastanuvanje 2x2.50
2.Dodavanje na treta lenta, kamenolom-s.belovodica 4,4km
3.Ekspresen pat r.Leniska-Prilep, 2,5km,istiot profil.

So ova mislam deka ke bide pokriena celata trasa Gradsko-Prilep kade so tri lenti no dobar del i so ekspresen pat.I sekako ke go oddolzi avtopatot kon Veles za nekoi poubavi vreminja.

eve i edna slika od google earth


Ako nekoj se interesira od samiot dokument
http://www.prilep.gov.mk/content/file/oglasna/03102012/SEA%20ekspresen%20pat.pdf

Edited by ovaj_stariov - 04-Oct-2012 at 11:04
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 09-May-2011 at 18:55
Уште една најава за овај патен правец
http://kurir.mk/republika/opstini/28858-Ke-se-rekonstruira-patot-Gradsko-%E2%80%93-Prilep


Ќе се реконструира патот Градско – Прилеп
Понеделник, 09 Мај 2011 15:14
Сподели
11

Споделете ја веста со Вашите пријатели
Градоначалникот на општина Росоман Стојанче Лазов, денеска информираше дека ќе се реконструира регионалниот пат Р 106 Градско –Прилеп.


- Ќе се почне со асфалтирање спрема Прилеп во должина од 20 километри, до третата лента каде што треба да се реновира, рече Лазов.

Портпаролот на СВР Велес, Анита Стојковска информира дека во првите четири месеци од годината се регистрирани 13 сообраќајни несреќи на овој патен правец, со една жртва, неколку повредени и материјална штета.

Минатата година, на оваа делница се случиле пет сообраќајни несреќи, каде две лица го загубиле животот и четири се здобиле со тешки повреди. Најчеста причина за несреќите, според полицијата, се неприлагодената брзина, недржење страна на движење и растојание, како и непрописно престигнување.

Edited by JOE - 09-May-2011 at 18:55
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 05-Jun-2009 at 14:07
Плетвар

За жал снимено е од задно седиште па снимката не е баш нај, ама тоа е




Edited by Cloverstack - 05-Jun-2009 at 14:07
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 01-Apr-2009 at 13:30
Лето 2007, помеѓу Дреново и Градско

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 27-Mar-2009 at 20:14
Applause

Во убаво тесто си навлегол
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 27-Mar-2009 at 02:53
Една снежна тура од минатата недела дур траеше невремето. На плетвар беше навистина ризично - обвиен во магла и со мраз на незгодни точки.

1


2


3


4


5


6


7


8

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 03-Dec-2008 at 20:26

Трета лента имаше веќе подолго време на некои делови... Памтам уште пред 3-4 години имаше минирања за да се направи простор за лентата. Или ова значи дека на цел Плетвар има трета лента? Знам дека на најкритичните места веќе подолго време имаше.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 03-Dec-2008 at 16:26
ApplauseНе се возам многу со автомобил накај Битола, ама конечно да се санира оваа делница. Се надевам на целосна санација на Плетвар и воопшто на патот Градско-Битола, бидејќи таа делница сеуште останува црна точка на која се случуваат огромен број на сообраќајки.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 03-Dec-2008 at 02:07
Мислам дека овој ремонт кој траеше неверојатен број  на години е изведен фушерски. Незнам дали на мене ми се причинува но ва сликата бр. 2 асфалтот како да е пропаднат. Да каже некој што говозел патов како е направена нивелацијата на теренот. Потоа како што кажа владимир нема ивици, ниту систем за одвод на атмосферски води-нешто што е ЗАДОЛЖИТЕЛНО. Потоа на сликиве гледам не ги смениле знаците со нови (а ГРАДСКО-ПРИЛЕП-БИТОЛА има најстари знаци во државата).  Сакам уште да прашам имаме ли стандард за страничните столпчиња со мачкини окца што сетојат покрај патот. Некаде се во форма на цилинар а некаде (нпр. Групчин-Тетово и Скопје Ринг) се плоснати кои повеќе ми се допаѓаат. Да не збориме што и тие не ги смениле, барем не ми изгледаат за гланц нови.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 01-Dec-2008 at 11:27
Повторно нема ивичњаци на пат, или само на некој делници се поставени ?
Ако е така брзо зимава ќе видиме дупки по ивиците.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 01-Dec-2008 at 09:55
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 25-Aug-2008 at 03:41
Дури го чекаме автопатот преку Велес,еве неколку слики од Плетвар кон Прилеп,патот е во завршна фаза.

Плетвар


Кон Прилеп


веќе на 2-3км од Прилеп завршува


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 10-Jun-2008 at 02:41
Денеска бев до Прилеп, на Плетвар се работи, ама на делниците каде што се работи патот е во катастрофална состојба. Не знам дали штетата е предизвикана директно од самата механизација или индиректно ради активностите во близина, ама за пат од таква важност, мислам дека ова е недозволиво. Доколку не можеле да се превземат мерки да се заштити патот во некоја разумна мерка, мислам дека требаше барем да се сработи се експресно, во минимален можен рок, како оваа ситуација би траела што пократко. Наместо тоа ние третата лента на Плетвар ја градиме со години и години...

Unhappy
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 20-Jan-2008 at 23:14
Cheers

ВЛАДАТА ПЛАНИРА ДА ПОТРОШИ НАД СТО МИЛИОНИ ЕВРА ЗА ПАТНАТА ИНФРАСТРУКТУРА


Приоритет за дозавршување на скопската обиколница


Од другите патишта што треба да се подигнат на ниво на автопат се и делницата Табановце - Куманово за чија реализација се определени околу 707.000 евра, а за Демир Капија - Смоквица околу 900.000 евра


Во земјава годишно во просек се градат 10 километри автопат и шест километри магистрални и регионални патишта, за кои се трошат околу 80 до 100 милиони евра. Ова е состојбата во последниве 15 години, а според Програмата за изградба, реконструкција, одржување и заштита на магистралните и регионалните патишта што ја усвои Владата, со исто темпо ќе се продолжи и оваа година. Според оваа Програма, Владата има намера за реализирање на капитални проекти во патната инфраструктура да потроши 6,25 милијарди денари или 102 милиони евра.

Приоритет и годинава е ставен на дозавршувањето на обиколниот автопат на Скопје за што се наменети 4,6 милиони евра. Од другите патишта што треба да се подигнат на ниво на автопат се и делницата Табановце - Куманово за чија реализација се определени околу 707.000 евра, а за Демир Капија - Смоквица околу 900.000 евра.
Според портпаролот на Министерството за транспорт и врски, Драган Симоновски со Програмата се предвидени 16,3 милиони евра за нови инвестиции на делници од регионални патишта. Така, за изградба на патниот правец Радовиш - Струмица ќе бидат одвоени 4,8 милиони евра, за третата лента на патниот првец Градско - Прилеп се планирани 1,8 милиони, а за ски-центарот "Кожуф" е предвидено 4,2 милиони евра. За изградба на пат до населбата "Сончев град" се проектирани 700.000 евра.

Изградбата на патот Жировнички мост - Бошков мост ќе се поддржи со околу два милиони евра, патот Делчево - Црна Скала со 325.000 евра, по 650.000 евра се планирани за заобиколницата Охрид - улица "Железничка" и за рехабилитација на патниот правец Тетово - Јажинце, додека за приклучоци на клучката "Прдејци" се предвидени над 160.000 евра. Над 1,06 милиони евра се предвидени за реконструкција и рехабилитација на регионални патни правци и наплатни станици.


Светлана БЛАЖЕВСКА


Извор: Вечер


Edited by Cloverstack - 27-Mar-2009 at 00:45
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.969 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.