build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 08-Dec-2022 at 15:42
Originally posted by stef4o



Во другите центри во регионот изградбата на метро е само фантазија или градските власти оцениле дека за тоа нема потреба и финансиска исплатливост.


https://macedonian.trtbalkan.com/region/balkanot-sonuva-za-metro-prvata-linia-vo-belgrad-do-2028-godina-11097967


Софиско метро: Am I a joke to you?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 08-Dec-2022 at 13:35
Балканот сонува за метро: Првата линија во Белград до 2028 година

Сообраќајниот метеж и пренаселеноста во одредени метрополи во регионот налагаат и алтернативи како што е подземната железница. Сепак лошата инфраструктура и големите финансиски средства засега се пречка за реализација.

Во Белград подземен сообраќај веќе се гради. Во Загреб и Сараево постојат проекти за изведба. Во другите центри во регионот изградбата на метро е само фантазија или градските власти оцениле дека за тоа нема потреба и финансиска исплатливост.

Колку чини изградбата на метро? Дали го олеснува движењето низ градовите? Колкав период трае изведбата? Дали Балканот на овој план може да ги следи развиените светски центри?

Во продолжение се осврнуваме на главните аспекти од метрото во Белград, како засега единствен проект во изведба на Балканот, но и на размислувањата во другите главни градови во регионот.

Првата линија во Белград готова до 2028 година

Метрото во Белград започна да се гради во ноември минатата година. Според проектот, метрото треба да има две линии,а можно е наскоро да се направи план и за трета.

Првата линија ќе биде долга 21,1 километар, ќе има 21 станица и треба да биде изградена до 2028 година.

Изградбата на втората линија ќе заврши во 2033 година. Должината на оваа траса е 21 километар и ќе има 23 станици. Целиот проект ќе чини 4,4 милијарди евра. Работите ги изведуваат кинеска и француска компанија.

Томашевиќ најави метро во Загреб

Актуелниот градоначалник на Загреб Томислав Томашевиќ најави отпочнување на изградба на метро до крајот на неговиот мандат.

Овој проект во Загреб беше најавуван и во минатото, а за него се изготвени преку 20 студии во изминативе 17 години. Првите проекти за метро во Загреб се уште од седумдесеттите години на минатиот век. На неа работеле експерти и од Советскиот Сојуз и Велика Британија.

Проект за метро и во Сараево

Во времето на Зимските олимписки игри во Сараево во 1984 година се случи градежна експанзија. Во тоа време се разговарало и за проект за побрз транспорт на посетителите кои патувале во Сараево за Олимпијадата. Тогаш на дневен ред дошла идејата за изградба на метро, но не била реализирана.

Студија за изградба на метро во Сараево била направена и во 1975 година. Најновата од пред 12 години е на архитектот Музафер Османагиќ. Според него, проектот би се извел за три години и би чинел 500 до 800 милиони евра.

Скопјани чекаат „автобуско метро”

Во Скопје автобусот е единствена начин на кој се спроведува колективен градски превоз, но неретко има и проблеми како неодамнешните штрајкови, расипани автобуси и слично.

Трамвајот беше споменуван како можна алтернатива од неколку досегашни градоначалници. За метро во Скопје во моментов не постојат проекти. Единствено постои проект за брз автобуски превоз или поинаку наречен автобуско метро (bus rapid transit).

За овој проект е одобрен и кредит од 70 милиони евра од Европската банка за обнова и развој, но актуелната градоначалничка не го продолжи проектот на нејзиниот претходник. Можно е Владата да ја преземе обврската за изградба на овој систем.

Во Тирана, Приштина и Подгорица со поинаква визија

Големите финансии кои надминуваат неколку годишни буџети, лошата инфраструктура, немањето потреба или поинаквите визии за јавниот транспорт биле причина и во Тирана, Приштина и Подгорица засега да не се размислува за ваков превоз.

Љубљана размислувала за метро пред 30 години

Во словенечките медиуми можат да се најдат написи од кои се гледа дека во овој град се размислувало за метро уште во 1991 година. Планирано било тоа да се изгради до 2000 година. Изведбата би чинела околу една милијарда тогашни германски марки, но овој проект е напуштен.

https://macedonian.trtbalkan.com/region/balkanot-sonuva-za-metro-prvata-linia-vo-belgrad-do-2028-godina-11097967
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 08-Dec-2022 at 13:34
Carpe diem
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 14-Sep-2022 at 18:49
Цялостен ремонт и реконструкция на трамвайното трасе - Съдебна палата , площад Македония и булевард Цар Борис III

Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 23-Nov-2021 at 14:19
Zato sto tamu ke se gradi nova naselba. Direktno nad izvorite
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 21-Nov-2021 at 22:23
А нели на тоа Макиншко Поле им се изворите за вода за пиење за Белград, нешто имаше и побуни за тоа? И зашто побогу од таму се почнува линијата?
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 21-Nov-2021 at 18:14
Originally posted by stef4o

.......... И НАЈМОДЕРНО - утре почнува изградбата на белградското метро

[/URL]


Най-модерно каде - в Сърбия , на Балканот , в източна Европа , в цела Европа ,в целиот свет?
В последните години в две страни от бивша Югославия новините са се в такъв тон - .... най-големо ..... най-модерно.... единствено .... най-много инвсетиции и прочие.
Като се вземе в предвид, че белградското метро няма да е класическо тежко метро , такива изказвания са си поредната пропаганда на Вучич..
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 21-Nov-2021 at 17:57
БЕЗ МАШИНОВОЗАЧ, ЦЕЛОСНО АВТОМАТИЗИРАНО И НАЈМОДЕРНО - утре почнува изградбата на белградското метро

Министерот за финансии на Србија, Синиша Мали објави дека утре е историски ден за Србија и Белград, со почетокот на изградбата на белградското метро, јави дописникот на МИА од Белград.

„Се е подготвено за утре, понеделник, 22 ноември, официјално да започне проектот за изградба на белградското метро, на Макишко поле“, напиша на Инстаграм министерот Мали, истакнувајќи дека тоа е „историски ден што генерации граѓани го чекале“.

„Многу власти пред нас имаа планови за изградба на метро, но никој никогаш не направи ништо конкретно по тоа прашање. Ние, пак, долго време активно работиме на тој капитален проект кој е од големо, стратешко значење за Белград и Србија“, посочи Мали.

Тој најави дека метрото ќе биде најмодерно, целосно автоматизирано, без машиновозач.

„Кога ќе биде целосно завршена, првата линија на метро ќе ги поврзува белградските населби Железник и Мирјево, ќе биде долга 21,1 километар и ќе има 21 станица“, напиша Мали.

Тој додаде дека втората линија ќе ги поврзува Бежанија и Мирјево, ќе биде долга 21 километар и ќе има 23 станици, кои ќе се вкрстуваат на Савскиот плоштад.

„Првата линија на метро се планира да биде завршена во 2028 година, а втората во 2030 година. Со воведувањето на метрото во системот на јавен превоз се планира реорганизација на постојните линии на јавниот градски сообраќај“, додаде Мали.

Според него, усогласени се линиите на метрото со развојот на „БГ возот“, а планиран е и развој на четири линии на градската железница и три линии на приградската пруга.

„На тој начин ќе имаме многу поздрав град и животна средина, бидејќи ќе го намалиме бројот на автобуси и автомобили на улиците“, посочи Мали, додавајќи дека тоа со тоа ќе има интегриран железнички систем, кој се состои од метро, трамвај и БГ воз, со што ќе се решат проблемите во сообраќајот во Белград.

https://faktor.mk/bez-mashinovozach-celosno-avtomatizirano-i-najmoderno---utre-pochnuva-izgradbata-na-belgradskoto-metro
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 17-Nov-2021 at 17:05
Originally posted by гитардемон


Зошто шоферот на автобусите седи десно?

Па не е десен волана ,моя е грешката .Кога съм я сейвал на фотошопа без да сакам съм натиснал мирор опцията .Поправих я
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 17-Nov-2021 at 09:43

Зошто шоферот на автобусите седи десно?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 16-Nov-2021 at 20:26
A в Плевен са пристигнали поръчаните 14 електробуса на Yutong










Плевен е на път да стане първият български град с изцяло екологичен транспорт- тролейбуси и електробуси.

Edited by Galileo - 17-Nov-2021 at 17:01
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 13-Nov-2021 at 17:45
Стара Загора поръча 33 електрически автобуса Irizar



Irizar e-mobility спечели нова поръчка за доставката на 33 електробуса за Стара Загора. Това ще са първите 12-метрови електрически автобуси Irizar в автопарка на общинския транспортен оператор в града.

Както и при конкурса за Бургас изборът на оператора е бил в дизайна на новите автобуса да бъдат включени детайли и елементи от визията на метробуса Irizar ie tram. Това придава на автобусите модерен, иновативен и атрактивен дизайн, съчетан с максимален комфорт и достъпност, и безопасността за пътниците и водача.

Поръчаните автобуси са с капацитет за превоз на 77 пътници. Оборудвани са с 26 седящи места и зона за инвалидни колички и трудноподвижни пътници. Салонът е с три широки врати за по-лесен достъп и бързо придвижване на пътникопотока.

Дизайнът на интериора на автобусите се отличава с иновативно оборудване като страничните панели с големи прозорци, USB-портове за зареждане на мобилни устройства и прозрачни седалки, които увеличават осветеността на салона.

За да повиши безопасността на пътниците, операторът е избрал автобусите да бъдат оборудвани със система за видеонаблюдение и пречиствател на въздуха, който създава среда без вируси, микроорганизми, бактерии, микроби, алергени и прахови частици.

Поръчката е втора за Irizar e-mobility в България, след като доставките на 34 единични 12-метрови и 10 съчленени 18-метрови електрически автобуса за Бургас вече започнаха.

https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/28470/Stara-Zagora-porycha-33-elektricheski-avtobusa-Irizar?
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 24-Apr-2021 at 11:04
Дизајнов на станициве ептен некако централноазијски...
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 23-Apr-2021 at 12:32
МС Горна Баня + топла връзка и ЖП Спирка + буферен паркинг.


Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 22-Apr-2021 at 11:45
МС Горна баня




МС Овча купел II






МС Мизия/НБУ






МС Овча Купел






Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 22-Apr-2021 at 11:09
На 24.04. събота се откриват нови 4 станции на Линия 3 с дължина от 4 км.
Общата дължина на линията в момента е 12 км. започвайки от кв.,,Хаджи Димитър,, до околовръстния път на Горна баня ,където има изградена жп спирка и връзка с линията София-Перник.
През есента започва строителството на нови 3км. от Подуене ,по бул.,,Вл.Вазов,, и ,,Слатина,,

Back to Top
beblue View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Jan-2021
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote beblue Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 11-Apr-2021 at 19:30
Освен тоа, немам други информации зошто имаат две станици.

Еве повеќе информации за железницата. Користев google translate:

https://www.monitor.al/linja-hekurudhore-tirane-durres-gati-nisja-e-punimeve-dorezohet-vleresimi-i-ndikimit-ne-mjedis/

"Initially, the project was expected to end at the public transport terminal in Tirana (where the bus terminal is today). But, due to the loss of passengers with the departure of the train station, it was decided to extend a few kilometers of railway, so that only the passenger terminal is close to the former train station, about 200 meters from today's parking lot. ."

Што значи ќе има "Light Railway".
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 11-Apr-2021 at 18:35
Originally posted by beblue

Нема да биде нивната главна станица, тие исто така ја испланираа и поголемата „Tirana West Terminal“.

Останува прашањето, зошто дисперзирани терминали, а не еден хаб за сите линии? За големината на Тирана (дури и во подалечна иднина), повеќе терминали делуваат чудно и нелогично. Со вакво расцепкување, од една страна се поголеми почетните и оперативните трошоци, од друга страна е понепрактично за патниците и за превозниците. Да беше некој огромен град, би била разбирлива дисперзијата поради други фактори, ама за Тирана ова е нерационално решение.

Дали знаеш кој е инвеститор на терминалите и каков е моделот на финансирање?

Дали се различни инвеститори со спротиставени интереси? Можеби тоа е објаснувањето.



Originally posted by beblue

Е има нова железница поврзана со Драч и Аеродромот

Во ред, ама ако станицата во Тирана не е на добра локација, целиот систем е осакатен уште во старт. Со железничка станица во центарот на Тирана, потенцијалот ќе беше многу поголем, а Тирана претходно веќе имаше станица во центарот. При изградбата на булеварот, можеше да се направи подземно решение за железницата. Се работи за поклопување на трасите од околу 1 километар, што со dig&cover метод е смешна инвестиција во однос на бенефитите што ќе ги донесеше.

Каде точно сега е планирана новата главна жеезничка станица во Тирана?

И дали е подготвен некаков проект (колку колосеци и каква пропратна инфраструктура е планирана)?
Back to Top
beblue View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Jan-2021
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote beblue Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 11-Apr-2021 at 14:39
Нема да биде нивната главна станица, тие исто така ја испланираа и поголемата „Tirana West Terminal“.
https://www.tirana.al/uploads/2019/1/20190111111630_m10-tirana-west-terminal-2.pdf


Е има нова железница поврзана со Драч и Аеродромот
https://railway-news.com/albanian-state-railways-signs-contract-for-durres-line-rehabilibation/

Edited by beblue - 11-Apr-2021 at 14:40
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 10-Apr-2021 at 20:24
Да кловерсатк, тоа сум го приметил што го кажуваш. Албанија се фокусира на интегрирање на Косово со Албанија и тоа ја заслепува во другите точки на потенцијален развој. Спојување со Драч треба да биде приоритет од секоја гледна точка, дури и административно можда. Па Кина успеа да интегрира јавни прептријатија, рпевоз и што све не, на 11 соседни градови и да ги врзе логички во една голема сеуште недоразвиена метропола.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.145 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.