build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Композиции

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 27-Jun-2011 at 01:26
A sto se slucuva so OLYMPUS???
Dali ima seuste 3 vagoni, i kakov e nivniot raspored???
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 26-Jun-2011 at 22:42
Originally posted by N23

[QUOTE=BOJAN] N23, со новиот возен ред возовите од Белград за Солун(т.е. веќе Скопје) и оние за Софија и Истанбул поаѓаат како еден воз до Ниш, а од таму се одделуваат секој во своја насока. Причина за ова е малиот број на вагони, особено на оние кои одат кон Софија.

Вистина во летниот период имаше унгарски и чешки вагони, но составот на македонски, грчки и српски вагони кон Солун беше: 1 српски спален, 1 македонски кушет, 2 српски патнички и 1 грчки патнички вагон плус во Скопје се додаваа редовно 1 српски спален и 1 српски патнички вагон и по потреба 1 македонски кушет вагон. Значи, редовниот број на вагони кон Белград беше минимум 6 вагони.

Е сега, со толкав број вагони во летните месеци кога патував беше голема гужва, не знам како сега луѓето патуваат во 3 или 4 вагони.[/Q

Јас го изумив грчкиот вагон. Лани ова време кога патував мислам дека беа 6-7 максимум, но ништо чудно 1-2 да ми избегале од видот. Ја бев поприлично изненаден вчера кога видов дека целиот кушет беше полн, некои беа однапред резервирани, патничките вагони исто така беа исполнети, па некаде во Србија почна со импровизации и луѓе се сместуваа во спалната кола.



А замислете што ќе биде во јули и во август кога е шпиц на сезоната, двете соседни железници треба да си го решат проблемот за да не се случи на оваа долга релација патници да стојат во возот.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 26-Jun-2011 at 10:06
Originally posted by BOJAN

N23, со новиот возен ред возовите од Белград за Солун(т.е. веќе Скопје) и оние за Софија и Истанбул поаѓаат како еден воз до Ниш, а од таму се одделуваат секој во своја насока. Причина за ова е малиот број на вагони, особено на оние кои одат кон Софија.

Вистина во летниот период имаше унгарски и чешки вагони, но составот на македонски, грчки и српски вагони кон Солун беше: 1 српски спален, 1 македонски кушет, 2 српски патнички и 1 грчки патнички вагон плус во Скопје се додаваа редовно 1 српски спален и 1 српски патнички вагон и по потреба 1 македонски кушет вагон. Значи, редовниот број на вагони кон Белград беше минимум 6 вагони.

Е сега, со толкав број вагони во летните месеци кога патував беше голема гужва, не знам како сега луѓето патуваат во 3 или 4 вагони.


Јас го изумив грчкиот вагон. Лани ова време кога патував мислам дека беа 6-7 максимум, но ништо чудно 1-2 да ми избегале од видот. Ја бев поприлично изненаден вчера кога видов дека целиот кушет беше полн, некои беа однапред резервирани, патничките вагони исто така беа исполнети, па некаде во Србија почна со импровизации и луѓе се сместуваа во спалната кола.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 26-Jun-2011 at 09:35
N23, со новиот возен ред возовите од Белград за Солун(т.е. веќе Скопје) и оние за Софија и Истанбул поаѓаат како еден воз до Ниш, а од таму се одделуваат секој во своја насока. Причина за ова е малиот број на вагони, особено на оние кои одат кон Софија.

Вистина во летниот период имаше унгарски и чешки вагони, но составот на македонски, грчки и српски вагони кон Солун беше: 1 српски спален, 1 македонски кушет, 2 српски патнички и 1 грчки патнички вагон плус во Скопје се додаваа редовно 1 српски спален и 1 српски патнички вагон и по потреба 1 македонски кушет вагон. Значи, редовниот број на вагони кон Белград беше минимум 6 вагони.

Е сега, со толкав број вагони во летните месеци кога патував беше голема гужва, не знам како сега луѓето патуваат во 3 или 4 вагони.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 26-Jun-2011 at 09:15

На 24.06.2011 беа 4 вагони, една спална кола (српска), еден кушет (наш) и по еден обичен вагон македонски и српски. Она што ме изненади кај кушетот беше што и од надвор беше поприлично чист, као да бил перен у скоро време. На враќање ипак беа само 3, србите ја имаа повлечено спалната кола, иако возот беше преполн, очигледно немало побарувачка за спалната кола. Бојан коа имаше по 8-10 вагони ако не се лажам беше поради унгарските и чешките вагони кои продужуваа накај Грција.
Иначе, нз дали е ова од скоро, но синоќа на возот за Скопје беа додадени по еден турски и српски вагон кои се одделија кај Ниш за да продужат према Софија и Истанбуч. Нешто што последниве години не беше пракса.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 24-Jun-2011 at 10:15
Вечерниот воз на релација Скопје-Белград спадна на мизерно ниво од 3 вагони, еден македонски кушет вагон и два српски патнички вагони, барем така вчера сообраќаше. Српскиот спален вагон го немаше, а да потсетам минатата година во овој период истиот воз сообраќаше со 8 до 10 вагони.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 24-Mar-2011 at 16:22
Не е до директорите. Напишав и на друг пост, од МЖ бараат пари, државата не дава. А со нерентабилноста на МЖ не можеме да очекуваме дека ќе фрлат неколку иљади евра за поправка на пералната.
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 24-Mar-2011 at 16:19
И вагонот за неколку месеци ќе биде како локомотивата...Suicide
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 24-Mar-2011 at 15:48
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by Goce

... локомотивата е многу валкана навистина не е убаво не би требало да е голема инвестиција.

За жал не е голема инвестиција, но изгледа не и дошол редот


Aj da kazeme vaka:Vo momentov nema direktorot volja za vakvo nesto!Roll%20eyes
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 24-Mar-2011 at 14:16
Originally posted by Goce

... локомотивата е многу валкана навистина не е убаво не би требало да е голема инвестиција.

За жал не е голема инвестиција, но изгледа не и дошол редот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Goce View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 20-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Goce Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 24-Mar-2011 at 06:41
Дачи мекогаш ќе им текне да ја поправат пералната во депо.Што е ова Пелагонија експрес со нов вагон од 120 илјади евра но локомотивата е многу валкана навистина не е убаво не би требало да е голема инвестиција.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 24-Mar-2011 at 01:08
Е ова е за пофалба Applause
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 24-Mar-2011 at 01:01
Воз Пелагонија Експрес - RX-190/191, Битола - Скопје - Битола



















Наскоро и кушетот ќе биде заменет со нов вагон
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 20-Feb-2011 at 22:21
Originally posted by BOJAN

Гитар, тоа што си го видел во Битола бил експресниот воз кој поаѓа од Скопје во 17 часот, а од Битола се враќа рано наутроBig%20smile. Затоа истите биле стационирани во Битола!


Ич не ми текна! Но повторно имаше син вагон (значи кушет или со легла), што за жал значи дека повторно имало недостиг од вагони Барем за единствениот експресен воз во земјава можат да припазат малку на тоа


Originally posted by BOJAN

Сепак, вистинско изненадување е возењето на Шпанецот кон Битола! И тоа не би значело дека бил скратен од Кочани, туку од Кичево. Кон Кочани мора да вози некој друг Шпанец.


Јас реков дека беше тој од Кочани бидејќи Šute Delčevo не би се потпишал на прозорец на возот кон Кичево Како и да е, имајќи предвид колку „често“ се мијат однадвор не ме чуди потписот да бил ставен и пред месеци.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 20-Feb-2011 at 21:39
Originally posted by Vladimir P

Бојане, ја погоди идејата ... шпанецот е далеку поекономичен ... , но по мене ако продолжи да вози на таа релација брзо ќе му го видиме крајот.
Успонот кај Богомила досега за многу возови бил смртоносен.


Владимир, како и да е кутрата Макоса ќе настрада, или од препреките од железо и камења кон Кичево или од успонот кај БогомилаNaughty.

Претпоставувам дека кон Битола сообраќа 712-101/102, ќе заштеди доста гориво кон оваа релација, а претпоставувам дека штом ќе заврши грејната сезона кон Кичево веднаш ќе ги пуштат и дизел-маневарките за да се заштеди гориво. Ако е ова конечна одлука, тогаш ќе ми фали Шпанецот кон Кичево.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 20-Feb-2011 at 21:36
Можно е повторно да пуштат шпанец, бидејќи сега штотуку се расипа една кенедиевка кај Прилеп (релација Бт-Ск) , поточно возот 4904. Се разбира, доколку нема друга за замена...


Edited by Danielbtmk - 20-Feb-2011 at 21:39
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 20-Feb-2011 at 21:34
Бојане, ја погоди идејата ... шпанецот е далеку поекономичен ... , но по мене ако продолжи да вози на таа релација брзо ќе му го видиме крајот.
Успонот кај Богомила досега за многу возови бил смртоносен.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 20-Feb-2011 at 21:28
Originally posted by гитардемон

Во саботата, возот за Битола што поаѓа во 19:20 беше Шпанец (затоа беа сите збунети на перонот кога го видоа), а кога пристигнавме Битола имаше четири патнички вагони на другиот колосек. Претпоставувам имало некаков дефект на кенедиевка.

На прозорецот каде што се седев свежо се имаше потпишано некој дечко од Делчево, па претпоставувам Шпанецот од регуларната рута за Кочани веднаш бил пуштен на замена за Битола.


Гитар, тоа што си го видел во Битола бил експресниот воз кој поаѓа од Скопје во 17 часот, а од Битола се враќа рано наутроBig%20smile. Затоа истите биле стационирани во Битола!

Сепак, вистинско изненадување е возењето на Шпанецот кон Битола! И тоа не би значело дека бил скратен од Кочани, туку од Кичево. Кон Кочани мора да вози некој друг Шпанец. Хм, можеби некој во железница се сетил дека Шпанците се „сензитивни“ на барикадите од пругата кон Кичево, па се решил кон Кичево да пушта исклучително дизел локомотиви со патнички вагони, а кон Битола да сообраќа Шпанецот. Има и друга логика во ова, Шпанецот е поекономичен во потрошувачката на гориво, па на подолга релација би заштедил повеќе гориво од Кенеди.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 20-Feb-2011 at 21:08
Во саботата, возот за Битола што поаѓа во 19:20 беше Шпанец (затоа беа сите збунети на перонот кога го видоа), а кога пристигнавме Битола имаше четири патнички вагони на другиот колосек. Претпоставувам имало некаков дефект на кенедиевка.

На прозорецот каде што се седев свежо се имаше потпишано некој дечко од Делчево, па претпоставувам Шпанецот од регуларната рута за Кочани веднаш бил пуштен на замена за Битола.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 17-Jan-2011 at 23:39
Eve go rezervniot kuse koj, se nadevam deka e na pat kon Belgrad, a ne ladniot i raspian.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.