build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 30-Mar-2011 at 16:58
Со таков аргумент се криминализира Скопје од 63'-та до сеа!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 30-Mar-2011 at 15:35
Не знам од кај ви се тие бубачки дека ќе направи проблем.

А и да направи во некоја си 2050-година, ќе му ја мислат тогаш. Се си има решение.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 30-Mar-2011 at 15:33
Originally posted by krale

Originally posted by N23

Дајте еден аргумент како може ова и покрај се да биде добро решение? Макс брзина 50-70 км/час? Една лента. Десетици илјади граѓани кои треба од Центар, Карпош и останати населби да се враќаат во Аеродром? Па ова решение у 12 на пладне ќе биде преполно со гужва. Сигурен сум дека ова решение не го направил некој искусен архитект. Посебно што ова решение треба да го прави архитект кој подолго време живеел во Скопје и го познава и менталитетот на возачите но и моменталната ситуација. А за пари секогаш ќе има, има и ЕУ-фондови, има и донатори и сл ствари, само идеја треба, ама не секаква.


Eден аргумент?

Подобро да го има, него да го нема.
Зошто воопшто да има нешто, кое што утре ќе направи милион повеќе проблеми?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 30-Mar-2011 at 14:44
Originally posted by N23

Дајте еден аргумент како може ова и покрај се да биде добро решение? Макс брзина 50-70 км/час? Една лента. Десетици илјади граѓани кои треба од Центар, Карпош и останати населби да се враќаат во Аеродром? Па ова решение у 12 на пладне ќе биде преполно со гужва. Сигурен сум дека ова решение не го направил некој искусен архитект. Посебно што ова решение треба да го прави архитект кој подолго време живеел во Скопје и го познава и менталитетот на возачите но и моменталната ситуација. А за пари секогаш ќе има, има и ЕУ-фондови, има и донатори и сл ствари, само идеја треба, ама не секаква.


Eден аргумент?

Подобро да го има, него да го нема.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 30-Mar-2011 at 14:39
Дајте еден аргумент како може ова и покрај се да биде добро решение? Макс брзина 50-70 км/час? Една лента. Десетици илјади граѓани кои треба од Центар, Карпош и останати населби да се враќаат во Аеродром? Па ова решение у 12 на пладне ќе биде преполно со гужва. Сигурен сум дека ова решение не го направил некој искусен архитект. Посебно што ова решение треба да го прави архитект кој подолго време живеел во Скопје и го познава и менталитетот на возачите но и моменталната ситуација. А за пари секогаш ќе има, има и ЕУ-фондови, има и донатори и сл ствари, само идеја треба, ама не секаква.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 30-Mar-2011 at 14:29
Само разочарувања, утки, импровизации, малограѓанштина, немање чувство за ништо, его-трипови, лажење и на крај ништо. Се давиме во немањето визија, немањето ентузијазам, префрлање вина на друг и немање одговорност што секоја функција треба да ја носи. Не успеавме да се порадуваме и да се гордееме со клучните проекти кои што ќе донесат придобивки од секаков аспект, економски, општествен, туристички, културен, инфраструктурен напредок, едноставно нова насока кон иднината на градовите и земјата како целина. Си ги копаме очите, бараме дежурен виновник во тие што имаат револт и негодување во себе и наоѓаме среќа во трошките кои ни се сервираат додека властите ( читај сељачиштата со укалени лакирани кондурчиња што сечат ленти за знаци, тениски игралишта по села, обични лижачи по штабови што прават телефонски сметки на меѓународни разговори со роднините кои ја плукаат татковината) мрсат и на Бадник. Власта се менува, кој правел грешки му се удира од глава сега или после но главоболката останува кај народот. Место на форумов да ги мериме квалитетот и придобивките од спроведените планови ние ги мериме фрустрациите, надежите, патриотизмот, бидејќи никој не ни ја затна муцката и чувството на празнина со работа, труд, пот, искрено залагање, со тоа што ќе си ја работат работата за која биле избрани. Не научија дека правилниот начин е единствениот начин!
Толку од мене.

"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 30-Mar-2011 at 14:00

Најпоразителен за мене е фактот дека властите (централни/локални) продолжуваат со своето нетранспарентно туркање на проекти без никакви консултации и објаснување на широката јавност. Значи наместо ние на Билд да си вадиме очи помеѓу себе, задача на Коце и Миле е да објаснат, зошто се одлучиле на ова импровизирано решение, спортивно на ГУП? За жал ова не е прв пат и толку ни е прејденов во навика да никој ова не го искоментира. И Трифун не даде никогаш објаснување за кружниот тек и надвозникот кај Континентал (спротивен на ГУП),имавме бледи неаргументитрани промени на ДУП со СК2014 и со верските објекти на плоштадот, и сега како капак еден од главните инфраструктутрни проекти ни се менува пред нос, му се напумпува вредноста (случајно или не пред избори), се импровизира со неговата траса и големина и јавноста си ќути. Па мора да ги натераме надлежните да дадат објаснување ЗОШТО? Зошто се промени планот спротивно на ГУП, кои се резултатите од шпанските консултанти, зошто побогу проектот чини 30 милиони евра за 2 ленти диг-едн-кавр тунел од 1700 метри? Зошто приватниот инвеститор е амнестиран од обврската?



Edited by UrbanFreak - 30-Mar-2011 at 14:40
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 30-Mar-2011 at 13:31
Види, нема збор дека се тоа е убаво. Меѓутоа финансиите кои треба да се вложат во такво нешто, го прават едноставно невозможен сон за нашата финансиска состојба. Може и јас сакам ферари, ама нема да одам пешки, додека не соберам пари за ферари - ќе купам барем некое југо, ме сфаќаш?

Јасно е и дека е поштедлива опција, но првична инвестиција го прави едноставно невозможен.


Патем, шпанциве кои ја правеле студијава, излегле со тврдење дека нивната анализа покажува дека сообраќајницава позитивно ќе влијае врз сообраќајот во градот. Верувам дека немале причина зошто да кажат така - можеле да кажат - не е исплатлива и точка - пак ќе си ги лапнеле парите за анализа. Така да во моментов повеќе верувам на реална анализа направена на терен, отколку на недоквачени соништа.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 30-Mar-2011 at 13:19


Ама зошто ги гледаш работите така во буквална смисла.

ИЗградбата на ЛРТ и сл не се прави за да бидеме Њу Јорк, туку да бидеме поштедлив, поеколошки и поефикасен град. ЛРТ, подземен тунел и сл, не се трошок туку се заштеда која се враќа многу бргу во нашиов случај.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 30-Mar-2011 at 13:17
Originally posted by Andrej_LJ

Длабоко се чудам од непознавањето на тематиката од некои членови тука. Ама кому воопшто му е гајле за пристапни улици на приватни објекти (ала Тифани, Народната Банка, хотели, или Т-Мобајл), кои се бесправно и по корупцијски начин НАБУТАНИ на местата каде што се. Тука се работи за основно и клучно транспортно премостување на центарот на главниот град во кој живеат 700 000 луѓе. Не се работи за задоволување на паркинг потреби на неколку приватни објекти а за прдвижување на целиот град во насока исток-запад и целосно ослободување на потесниот центар од возила. Па зошто мораше да се бутаат толку деловни објеки во најстрогиот центар на градот? Неможе за секоја парцела да има доволно паркинг места, особено не во центарот. Доколку се изгради подземна ЛРТ станица (по можност трансферна), решен е проблемот со парирањето на сите објекти во радиус од 500 метри! Принудно, затоа што покрај позитивните страни на имање објект во најстрогиот центар, има и негативни кои мора да бидат последица! И дајте престанете да се занимавате со неважни, маргинални и банални прашања. Се знае кои се целите на тунелот под Плоштадот: Транзит на стотици илјади возила на ден, брз, ефикасен и редовен подземен шински превоз и ослободување на сите останати раскрсници од сообраќај (а не нивно додатно оптоварување со новиот пла-кој не го сметам за никаков план). ТОЛКУ, разберете го!


Eве за вакви коментари реков дека се некои архитекти (вистински или самонаречени сеедно) кои летаат во облаци и немаат апсолутно допир со реалноста веќе. Какво ЛРТ, монореил, метроа... дај побогу човече со вакви идеи само на СИМС можеш да си градиш - не сме ние Њу Јорк. Скопје значи СФАТИ ГО ОВА нема пари да си купи автобуси! Ме разбираш што ти кажувам? АВТОБУС со четири тркала!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 30-Mar-2011 at 12:57
Мислам дека проектот за подземна сообраќајница е добар потег на скопскиот градоначалник, само морам да забележам дека според тоа што он и владата го кажуваат токму таму требаше да минува подземната траса на скопскиот трамвај, според планираните проекти. Дали ова значи дека дефинитивно се откажуваат од проектот за трамвај во Скопје или пак самата градба ќе биде од тој обем за во иднина да може да поминува и трамвајска линија заедно со оваа сообраќајница?

Мислам дека тоа е клучната работа што треба да се постави како прашање.

Дополнително, јас давам безрезервна поддршка за изградба на кружен тек пред мостот Гоце Делчев. Ќе се растерети сообраќајот со таа идеја, но истовремено значително ќе се намали бројот на сообраќајни несреќи. Колку луѓе само загинаа овде.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 30-Mar-2011 at 12:56
Луѓе дај олабавете со партиски и лични дисквалификации.

Горните 2 поста на Андреј ги оставив бидејќи носат добри поенти.

Инаку се друго што не е врзано со дискусијава ќе го бришам и понатаму.


Edited by pbanks - 30-Mar-2011 at 12:56
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 30-Mar-2011 at 12:53
Originally posted by lslcrew

На такви како тебе по 400 илјади да им пишат малце им се, да навредиш сопствен народ е невиден морален прекршок.


Човече во кој век и држава ти живееш? Ама како не ти се јасни базични работи, бескрајно повторувани на форумов, дека единствен начин за напредок е само-критиката и сфаќање на своите проблеми. Кога еден проблем ќе се воочи дека постои, потоа е лесно да се реши. Па народов не само што не го бива, туку е еден од најлошите во Европа, затоа што народот ја гради државата, а таа наша држава е ГОМНО! Нема капацитет еден автопат од 7 километри да направи, неможе едно тунелче од 2 километра да спроведе како што треба, пак нуклеарни централи ќе граделе. Ај сиктер со политикиве веќе! Во секоја нишка се трудиш од петни жили да ги оправдаш глупостиве на власта, верувај тоа сите останати (вкл. и мене) не дразни исклучително многу! Немам ништо против да водиме аргументирана дискусија, но веќе доста долго време од твоја страна немам слушнато издржан аргумент.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 30-Mar-2011 at 12:47
Исл, дај бе престани да плачеш во секој втор пост, како да давањето на аргументи е директна навреда. Престани со тоа дека секој што е против безумието што се спроведува на секое поле во Скопје е директен напад на Интелектуалците над простата маса (ова се твои зборови искажани во немалку постови). Стар член си и не ти стои, на ваков начин да измислуваш квази аргументи и од петни жили да се трудиш да дадеш позитивна конотација на оваа глупост! Па доста со замижување и преголтнување, веќе на сите во навика ни преиде! На многу од нас ни е доста! Затоа и форумов рапидно губи на квалитет, затоа што неможе и еден проклет тунел да се гледа безпристрасно, се напонли со тролови кои само тоа им е во главата. Не знаат еден аругумент да дадат поврзан со тематиката на форумов и измисуваат топла вода...
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 30-Mar-2011 at 12:21
Sto e pak ova???Big%20smile
Lugje na skopje im treba grupa arhitekti sto samo za skopje bi rabotele.
Toa sto mi preci e, deka si pravat proekti delovno a ne kompletno!
Treba da ima konkreten plan za celo skopje a potoa da se gradat ovie cudovista, a ne kako sto rekov, bez plan, aj ovde da gradime podzemna ulica, pa aj i ovde, rezultatot kje bide guzva!!Sto se gradi, tesko se urivira, zatoa neka se zamislat dobro

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 30-Mar-2011 at 12:13
Originally posted by krale


Останатиот дел од постот не ти го ни коментирам, зашто се сведува на политиканство, и нема благе везе со темава.


Апсолутно политикантство - планирање на буџет. Скраја да е ние обичните граѓани да проговориме за тоа! Ние само за ќутење и трпење. Така бе друже!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 30-Mar-2011 at 11:41
Длабоко се чудам од непознавањето на тематиката од некои членови тука. Ама кому воопшто му е гајле за пристапни улици на приватни објекти (ала Тифани, Народната Банка, хотели, или Т-Мобајл), кои се бесправно и по корупцијски начин НАБУТАНИ на местата каде што се. Тука се работи за основно и клучно транспортно премостување на центарот на главниот град во кој живеат 700 000 луѓе. Не се работи за задоволување на паркинг потреби на неколку приватни објекти а за прдвижување на целиот град во насока исток-запад и целосно ослободување на потесниот центар од возила. Па зошто мораше да се бутаат толку деловни објеки во најстрогиот центар на градот? Неможе за секоја парцела да има доволно паркинг места, особено не во центарот. Доколку се изгради подземна ЛРТ станица (по можност трансферна), решен е проблемот со парирањето на сите објекти во радиус од 500 метри! Принудно, затоа што покрај позитивните страни на имање објект во најстрогиот центар, има и негативни кои мора да бидат последица! И дајте престанете да се занимавате со неважни, маргинални и банални прашања. Се знае кои се целите на тунелот под Плоштадот: Транзит на стотици илјади возила на ден, брз, ефикасен и редовен подземен шински превоз и ослободување на сите останати раскрсници од сообраќај (а не нивно додатно оптоварување со новиот пла-кој не го сметам за никаков план). ТОЛКУ, разберете го!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 30-Mar-2011 at 11:22
Ова идејава дека улицава се прави за Дивелоп груп, Кондоминас и Т-мобајл и мене ми се сврте низ глава, ама од друга страна сите планирани објекти си имаат решено прашање за паркирање во ДУП-от освен новата зграда на Т-мобајл (народна банка) за која треба да се иде под земја. А и со оглед на тоа што би било надвор од секаков разум да се врти во лево за исклучување кон паркингот на Народна банка (а простор за дополнителна лента тешко дека ќе има на таа длабочина), не ми се верува дека целиов проект ја има таа цел во позадина.

Туку ај некој што е запознаен нека објасни до која длабочина се изведуваат вакви подземни сообраќајници, колку длабочината ја зголемува цената и колку метри под земја одат ГТЦ, Тифани и другите објекти во близина? Да знаеме дали сме ограничени само на кејот или може и пошироко да се размислува (се збореше дека Тифани ќе пречела, а е една обична зграда).

И Фосил, што е со трасата за трамвајот? Каде виде дека поминува од Рекорд?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 30-Mar-2011 at 11:13
Да. Аџиларски-Орце Николов е многу поприфатливо од оваа луда уличка. Но во предид дека ќе станува збор за пристапна улица, а не некаков подземен коридор, брза сообраќајница и слични глупости...




Edited by FoSsiL - 30-Mar-2011 at 11:16
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 30-Mar-2011 at 11:04
Браво Гитар го протна и процесот во Хаг во нишкава. Очигледно и ти си имаш некој комплекс, ама ај.

Криви не ми се ни споменици ни згради, легитимна процедура прошле. нервира фактото што влезот од гаражите ни го пакуваат како подземен коридор. Лицемерно е и према гласачи и према граѓените севкупно да така се потценат. Ние сите нарипавме, но оправдано, додека не видам дека оригиналниот тунел нема да се загрози со гупот. Може генерациски немам ени можности ни средства, но неможе така ограничено да гледаме на тоа дека биле четириесет годишни буџети. Утре ќе се смени буџет, ќе биде четиригодишен само. Да не го најавеа така како што го најавија, да речеа го правиме влезот во гаражите за објектите, немаше да се изнакуцаме вака. Што ги кошта да ја прават улицата од Аџиларски до Орце Николов позади офицерскиот. Ќе беше спорен уште повеќе финансискиот аспект, но немаше да ги има овие сомнежи.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.