![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 26> |
Author | ||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Со таков аргумент се криминализира Скопје од 63'-та до сеа!
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не знам од кај ви се тие бубачки дека ќе направи проблем.
А и да направи во некоја си 2050-година, ќе му ја мислат тогаш. Се си има решение. |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Eден аргумент? Подобро да го има, него да го нема. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Дајте еден аргумент како може ова и покрај се да биде добро решение? Макс брзина 50-70 км/час? Една лента. Десетици илјади граѓани кои треба од Центар, Карпош и останати населби да се враќаат во Аеродром? Па ова решение у 12 на пладне ќе биде преполно со гужва. Сигурен сум дека ова решение не го направил некој искусен архитект. Посебно што ова решение треба да го прави архитект кој подолго време живеел во Скопје и го познава и менталитетот на возачите но и моменталната ситуација. А за пари секогаш ќе има, има и ЕУ-фондови, има и донатори и сл ствари, само идеја треба, ама не секаква.
|
||
![]() |
||
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
|
Само разочарувања, утки, импровизации, малограѓанштина, немање чувство за ништо, его-трипови, лажење и на крај ништо. Се давиме во немањето визија, немањето ентузијазам, префрлање вина на друг и немање одговорност што секоја функција треба да ја носи. Не успеавме да се порадуваме и да се гордееме со клучните проекти кои што ќе донесат придобивки од секаков аспект, економски, општествен, туристички, културен, инфраструктурен напредок, едноставно нова насока кон иднината на градовите и земјата како целина. Си ги копаме очите, бараме дежурен виновник во тие што имаат револт и негодување во себе и наоѓаме среќа во трошките кои ни се сервираат додека властите ( читај сељачиштата со укалени лакирани кондурчиња што сечат ленти за знаци, тениски игралишта по села, обични лижачи по штабови што прават телефонски сметки на меѓународни разговори со роднините кои ја плукаат татковината) мрсат и на Бадник. Власта се менува, кој правел грешки му се удира од глава сега или после но главоболката останува кај народот. Место на форумов да ги мериме квалитетот и придобивките од спроведените планови ние ги мериме фрустрациите, надежите, патриотизмот, бидејќи никој не ни ја затна муцката и чувството на празнина со работа, труд, пот, искрено залагање, со тоа што ќе си ја работат работата за која биле избрани. Не научија дека правилниот начин е единствениот начин!
Толку од мене. |
||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Најпоразителен за мене е фактот дека властите (централни/локални) продолжуваат со своето нетранспарентно туркање на проекти без никакви консултации и објаснување на широката јавност. Значи наместо ние на Билд да си вадиме очи помеѓу себе, задача на Коце и Миле е да објаснат, зошто се одлучиле на ова импровизирано решение, спортивно на ГУП? За жал ова не е прв пат и толку ни е прејденов во навика да никој ова не го искоментира. И Трифун не даде никогаш објаснување за кружниот тек и надвозникот кај Континентал (спротивен на ГУП),имавме бледи неаргументитрани промени на ДУП со СК2014 и со верските објекти на плоштадот, и сега како капак еден од главните инфраструктутрни проекти ни се менува пред нос, му се напумпува вредноста (случајно или не пред избори), се импровизира со неговата траса и големина и јавноста си ќути. Па мора да ги натераме надлежните да дадат објаснување ЗОШТО? Зошто се промени планот спротивно на ГУП, кои се резултатите од шпанските консултанти, зошто побогу проектот чини 30 милиони евра за 2 ленти диг-едн-кавр тунел од 1700 метри? Зошто приватниот инвеститор е амнестиран од обврската? Edited by UrbanFreak - 30-Mar-2011 at 14:40 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Види, нема збор дека се тоа е убаво. Меѓутоа финансиите кои треба да се вложат во такво нешто, го прават едноставно невозможен сон за нашата финансиска состојба. Може и јас сакам ферари, ама нема да одам пешки, додека не соберам пари за ферари - ќе купам барем некое југо, ме сфаќаш?
Јасно е и дека е поштедлива опција, но првична инвестиција го прави едноставно невозможен. Патем, шпанциве кои ја правеле студијава, излегле со тврдење дека нивната анализа покажува дека сообраќајницава позитивно ќе влијае врз сообраќајот во градот. Верувам дека немале причина зошто да кажат така - можеле да кажат - не е исплатлива и точка - пак ќе си ги лапнеле парите за анализа. Така да во моментов повеќе верувам на реална анализа направена на терен, отколку на недоквачени соништа. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Ама зошто ги гледаш работите така во буквална смисла. ИЗградбата на ЛРТ и сл не се прави за да бидеме Њу Јорк, туку да бидеме поштедлив, поеколошки и поефикасен град. ЛРТ, подземен тунел и сл, не се трошок туку се заштеда која се враќа многу бргу во нашиов случај. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Eве за вакви коментари реков дека се некои архитекти (вистински или самонаречени сеедно) кои летаат во облаци и немаат апсолутно допир со реалноста веќе. Какво ЛРТ, монореил, метроа... дај побогу човече со вакви идеи само на СИМС можеш да си градиш - не сме ние Њу Јорк. Скопје значи СФАТИ ГО ОВА нема пари да си купи автобуси! Ме разбираш што ти кажувам? АВТОБУС со четири тркала! |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека проектот за подземна сообраќајница е добар потег на скопскиот градоначалник, само морам да забележам дека според тоа што он и владата го кажуваат токму таму требаше да минува подземната траса на скопскиот трамвај, според планираните проекти. Дали ова значи дека дефинитивно се откажуваат од проектот за трамвај во Скопје или пак самата градба ќе биде од тој обем за во иднина да може да поминува и трамвајска линија заедно со оваа сообраќајница?
Мислам дека тоа е клучната работа што треба да се постави како прашање. Дополнително, јас давам безрезервна поддршка за изградба на кружен тек пред мостот Гоце Делчев. Ќе се растерети сообраќајот со таа идеја, но истовремено значително ќе се намали бројот на сообраќајни несреќи. Колку луѓе само загинаа овде. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Луѓе дај олабавете со партиски и лични дисквалификации.
Горните 2 поста на Андреј ги оставив бидејќи носат добри поенти. Инаку се друго што не е врзано со дискусијава ќе го бришам и понатаму. Edited by pbanks - 30-Mar-2011 at 12:56 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Човече во кој век и држава ти живееш? Ама како не ти се јасни базични работи, бескрајно повторувани на форумов, дека единствен начин за напредок е само-критиката и сфаќање на своите проблеми. Кога еден проблем ќе се воочи дека постои, потоа е лесно да се реши. Па народов не само што не го бива, туку е еден од најлошите во Европа, затоа што народот ја гради државата, а таа наша држава е ГОМНО! Нема капацитет еден автопат од 7 километри да направи, неможе едно тунелче од 2 километра да спроведе како што треба, пак нуклеарни централи ќе граделе. Ај сиктер со политикиве веќе! Во секоја нишка се трудиш од петни жили да ги оправдаш глупостиве на власта, верувај тоа сите останати (вкл. и мене) не дразни исклучително многу! Немам ништо против да водиме аргументирана дискусија, но веќе доста долго време од твоја страна немам слушнато издржан аргумент. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Исл, дај бе престани да плачеш во секој втор пост, како да давањето на аргументи е директна навреда. Престани со тоа дека секој што е против безумието што се спроведува на секое поле во Скопје е директен напад на Интелектуалците над простата маса (ова се твои зборови искажани во немалку постови). Стар член си и не ти стои, на ваков начин да измислуваш квази аргументи и од петни жили да се трудиш да дадеш позитивна конотација на оваа глупост! Па доста со замижување и преголтнување, веќе на сите во навика ни преиде! На многу од нас ни е доста! Затоа и форумов рапидно губи на квалитет, затоа што неможе и еден проклет тунел да се гледа безпристрасно, се напонли со тролови кои само тоа им е во главата. Не знаат еден аругумент да дадат поврзан со тематиката на форумов и измисуваат топла вода...
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Sto e pak ova???
![]() Lugje na skopje im treba grupa arhitekti sto samo za skopje bi rabotele. Toa sto mi preci e, deka si pravat proekti delovno a ne kompletno! Treba da ima konkreten plan za celo skopje a potoa da se gradat ovie cudovista, a ne kako sto rekov, bez plan, aj ovde da gradime podzemna ulica, pa aj i ovde, rezultatot kje bide guzva!!Sto se gradi, tesko se urivira, zatoa neka se zamislat dobro ![]() |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Апсолутно политикантство - планирање на буџет. Скраја да е ние обичните граѓани да проговориме за тоа! Ние само за ќутење и трпење. Така бе друже! |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Длабоко се чудам од непознавањето на тематиката од некои членови тука. Ама кому воопшто му е гајле за пристапни улици на приватни објекти (ала Тифани, Народната Банка, хотели, или Т-Мобајл), кои се бесправно и по корупцијски начин НАБУТАНИ на местата каде што се. Тука се работи за основно и клучно транспортно премостување на центарот на главниот град во кој живеат 700 000 луѓе. Не се работи за задоволување на паркинг потреби на неколку приватни објекти а за прдвижување на целиот град во насока исток-запад и целосно ослободување на потесниот центар од возила. Па зошто мораше да се бутаат толку деловни објеки во најстрогиот центар на градот? Неможе за секоја парцела да има доволно паркинг места, особено не во центарот. Доколку се изгради подземна ЛРТ станица (по можност трансферна), решен е проблемот со парирањето на сите објекти во радиус од 500 метри! Принудно, затоа што покрај позитивните страни на имање објект во најстрогиот центар, има и негативни кои мора да бидат последица! И дајте престанете да се занимавате со неважни, маргинални и банални прашања. Се знае кои се целите на тунелот под Плоштадот: Транзит на стотици илјади возила на ден, брз, ефикасен и редовен подземен шински превоз и ослободување на сите останати раскрсници од сообраќај (а не нивно додатно оптоварување со новиот пла-кој не го сметам за никаков план). ТОЛКУ, разберете го!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Ова идејава дека улицава се прави за Дивелоп груп, Кондоминас и Т-мобајл и мене ми се сврте низ глава, ама од друга страна сите планирани објекти си имаат решено прашање за паркирање во ДУП-от освен новата зграда на Т-мобајл (народна банка) за која треба да се иде под земја. А и со оглед на тоа што би било надвор од секаков разум да се врти во лево за исклучување кон паркингот на Народна банка (а простор за дополнителна лента тешко дека ќе има на таа длабочина), не ми се верува дека целиов проект ја има таа цел во позадина.
Туку ај некој што е запознаен нека објасни до која длабочина се изведуваат вакви подземни сообраќајници, колку длабочината ја зголемува цената и колку метри под земја одат ГТЦ, Тифани и другите објекти во близина? Да знаеме дали сме ограничени само на кејот или може и пошироко да се размислува (се збореше дека Тифани ќе пречела, а е една обична зграда). И Фосил, што е со трасата за трамвајот? Каде виде дека поминува од Рекорд? |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Да. Аџиларски-Орце Николов е многу поприфатливо од оваа луда уличка. Но во предид дека ќе станува збор за пристапна улица, а не некаков подземен коридор, брза сообраќајница и слични глупости...
![]() Edited by FoSsiL - 30-Mar-2011 at 11:16 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Браво Гитар го протна и процесот во Хаг во нишкава. Очигледно и ти си имаш некој комплекс, ама ај.
Криви не ми се ни споменици ни згради, легитимна процедура прошле. нервира фактото што влезот од гаражите ни го пакуваат како подземен коридор. Лицемерно е и према гласачи и према граѓените севкупно да така се потценат. Ние сите нарипавме, но оправдано, додека не видам дека оригиналниот тунел нема да се загрози со гупот. Може генерациски немам ени можности ни средства, но неможе така ограничено да гледаме на тоа дека биле четириесет годишни буџети. Утре ќе се смени буџет, ќе биде четиригодишен само. Да не го најавеа така како што го најавија, да речеа го правиме влезот во гаражите за објектите, немаше да се изнакуцаме вака. Што ги кошта да ја прават улицата од Аџиларски до Орце Николов позади офицерскиот. Ќе беше спорен уште повеќе финансискиот аспект, но немаше да ги има овие сомнежи. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |