![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122> |
Author | ||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Работата во урбана средина била „понапорна“? Во кој смисол? Што се однесува до доставата на материјали хммм... тоа зависи како гледаш. Ваму има постоечка сообраќајна мрежа, а некаде на зафрлено место па треба да почнеш од нула и прво да градиш пристапни патишта. Навистина не сум во состојба да правам пресметки дали и колку доставата на материјал во урбана средина ќе го поскапи или поефтини проектот, но секако не зборуваме за значаен процент во вкупната цена, кој може битно да ги измени цифрите. Клучките не се којзнае колку на број и нормално влегуваат во цената, а таа проценка што ја изнуди од мене воопшто не беше наивна сума за да рачунаме дека клучките би биле плус трошок. Конечно, за поскапата изведба на клучки... не е поскапа затоа што е во град по дифолт, туку поголемиот трошок се сведува на фактот што јужен ќе треба да се протне под неколку постоечки сообраќајници. Да се направи тоа не е шега, но не е ни научна фантастика и повторно нема во некоја ненормална мерка да ја зголеми цената. Си има методи, низ светот такви зафати се правеле на неспоредливо поголемо ниво. Но добро што ме потсети да се осврнам на ова. Бидејќи ако јужен булевар се протнува на тој начин, тоа значи дека импактот врз сообраќајот во време на изведбата ќе биде минорен. А за тунелот под плоштадот на пример, ќе биде потребно подолготрајно и прилично опсежно блокирање на местата каде што ќе бидат влезовите, а тие места се многу важни сообраќајни јазли. Од тој аспект прави голема логика јужен булевар да биде поголем приоритет, бидејќи кога би функционирал тој, би имало солидна алтернатива која би ја спасила ситуацијата за врме на изградба на тунелот под плоштад, а доколку се гради по обратен редослед, сето тоа многу потешко ќе може да се изменаџира. |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Па еве затоа што на пример, во тој парк на тополи има времени објекти, кои треба да се дислоцираат. Исто така, доставата на материјали, работата е понапорна во урбана средина, отколку на отворен простор. Можеби влијае исто така и тоа што ќе има многу поголем број на клучки (и сите изведени на поскап начин) од оние во ниви ан автопат. Значи мислам дека изградба во ниви и во град, не може никако да биде исто.
Фала многу, ќе ги разгледам убаво. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
@ Baze Немојте така бе друже, да ги отпишуваме најразвојните проекти и проектите кои ни се најнасушно потребни (кои патем воопшто не се научна фантастика како што ни е натурено). Така се осудуваме на не баш светла иднина. Факт е дека има финансиска моќ за реализација, ама проблемот е во тоа како политичките елити ги поставуваат приоритетите. Јужен булевар и другите такви големи проекти ги доживуваме како митови и како неостварливи сонови токму поради политичарите без трунка способност, одговорност и визија. Dave Gahan најубаво го опиша проширувањево на Гологанов - пикање на ѓубрето под тепих. Ама и под тепихот не собира бесконечно многу ѓубре, кога тогаш ќе бидеме принудени да го исчистиме вистински, ама по многу поголема цена. Така да наместо резигнација и помирливост, до политичарите нека стигаат пораки од народот дека сакаме да видиме реализација на проекти како јужен булевар и дека ни е доста од замачкувања и импровизации. Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 00:43 |
||||
![]() |
||||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|||
Мене ми е се ова јасно, дадов предлог како може полесно да се изведе проектот. Значи да се преслика решението од ДУП Стара железничка. А во таков случај, со сите тие нови објекти (кои нема да имаат пристапи до булеварот под нив) ќе се оптоварат колекторските улици МТГ и Народен фронт, па затоа и реков дека проширена МТГ добро ќе се вклопи во ваква хипотетичка ситуација. |
||||
![]() |
||||
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
|||
Искрено кажано, ако воопшто не се планира изградба на Јужниот булевар (чисто се сомневам) тогаш во најдобар случај е изведба на Тедосиј Голганов во булевар паралелен на Партизнаска. Да си признаеме, никогаш нема да се изведе Јужниот Булеавар сите сме свесни за тоа, но барем со помош на булевар Теодсиј Гологанов ке се растерети тој дел од Паретизанска. Целото проширување на Гологанов и изградбата на кружни текови јасно треба да ни каже дека ќе биде замена на јужниот булевар. Мислам, треба да сме сонувачи за да веруваме дека покрај таква улица (Гологанов), градот ќе се нафати на поголема инвестиција како Јужниот булевар.
Тој уште многу, многу, многу години ќе остане на хартија. Така да бидете срќни што ќе се растерти, и Партизанска ќе добие паралелен булевар, и покрај Илинденска нема да бидат единствените сообраќајници кои ќе не поврзуваат со западниот дел на градов.
|
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Трасата можеби личи чиста, ама не верувам дека е баш така. Каде се раскрсниците, поврзувањата со другите улици, столбови и понирања, или целата траса е во засек? Не знам доволно да коментирам, ама не може во ниви, и во сред град да биде иста цената, за ова нема потреба ни да знам нешто конкретно за трасата, едноставно од општо познавање. Јас искрено сум јужен да биде и те како правен како што треба, со сите нишани, нека биде и со ЛРТ, бидејќи подоцна ќе биде НИКАД. Само тоа што не влегува во некои планови на администрацијата е доволно индикативно дека пред 2025 нема да се реализира. Ако има некои планови кајшто е исцртана трасата, би сакал да ми ги посочиш, ако знаеш кај има. |
||||
![]() |
||||
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
|||
Се убаво и на крај кога ќе се земе изјавата на Коце: "Во 2011 нема да се почне со изградба, размислуваме во 2012 доколку можеме", се си кажува. Ако на некој што е на таква функција, нешто му е на врвот на листата на приоритети, нема да дава вакви изјави. Само залажувања и ништо друго!
Иначе Јужен во градското подрачје дефинитивно треба да биде 2X3, се друго е импровизација и неумешност да се спакува проектот финансиски и изведбено. |
||||
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Fresno, јужен булевар во целото градско подрачје дефинитивно би бил 2х3, а не 2х2.
А на Теодосиј Гологанов во никој случај не би му биле потребни 4 ленти бидејќи со реализација на јужен булевар таа ќе стане еднонасочна колекторска улица. Исто така нови објекти врз трасата на јужен булевар не би требало да има освен во делот што го опфаќа ДУП Стара железничка станица, а Теодосиј Гологанов влегува во сликата тек кај католичка црква. Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 19:54 |
||||
![]() |
||||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|||
За Јужен булевар во делот од Рузвелтова до Рамстор најдобро решение би било да се оди на моделот што е предвиден позади Рамстор. И така има многу нерешени имотно-правни односи, што приватни инвеститори би се нафатиле да ги решат, со оглед на тоа што се работи за атрактивни локации. Годинава нели треба да се донесе нов ГУП па може уште од 2012 да направат основен проект, за да пресметаат цена, и да можат на инвеститорите да им кажат колку треба да биде нивниот дел за сегментот врз кој ќе биде објектот (и нормално да не плаќаат целосна сума, бидејќи така никој нема да се нафати, туку 50% на пр.). Се подразбира решението да биде 2х2 со траса за трамвај. Во таков случај МТГ со 4 ленти е потребен за да се справи со сообраќајот кој ќе го привлечат новите објекти, а и проширување на Народен фронт би дошло добро.
На ваков начин, по 4-5 години масовно градење на тој потег, Градот со собраните средства ќе треба да додаде уште половина (или Владата сеедно) + средства за делот западно од Рузвелтова се до мостот преку Вардар и да распише тендер. За 7-8 години ако се оди како што треба ќе имаме Јужен булевар од мостот до Рампа (а трамвајската линија може да оди и до Транспортен центар. |
||||
![]() |
||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||
Луѓе не знам што се занимавате со цени за Јужен кога реално до сега ако кај нас како капитален проект се сметаше Илинденска со едвај 4 ленти без средишно што е обична проточна брза улица и ништо повеќе каква што ќе биде и МТГ, Јужен булевар е научна фантастика од секој можен аспект. Исто така со оглед на тоа што нема никаков изготвен проект ниту е размилсувано за конкретни чекори и барање инвеститор цените може само да се вртат.
|
||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||
![]() |
||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||
Јас имам мото:
Никогаш, ама баш никогаш, не земам за сериозно изјава и проценка на политичар.
Горните постови ги приложив тука чисто информативно.
|
||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
@ phenomenon Иако одат во прилог на моите желби, јас не би ги земал како премногу релевантни тие проценки, особено онаа на Коце за 50 милиони евра. Зависи што подразбираат под јужен. Реално јужен булевар кај нас сеуште ни е само груб концепт во ГУП-от и многу растеглив поим, а за вистинска проценка на инвестицијата и ред други работи, треба да се направат темелни студии. Проблемот е што ни со студии не е започнато, а очигледно ниту планираат да започнат во догледна иднина. Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 19:45 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Изведба на ЛРТ е скапа, но во склоп на јужен булевар би се поделиле трошоците и би била многу поевтина отколку што е цената за посебна изведба. Иста е трасата, ќе се припрема иста подлога, ќе ја користи истата денивелација, иста пропратна и субинфраструктура... Велиш да рачунам „градски услови“? Што значи ова? Трасата е речиси чиста и тоа е најбитно. Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 18:31 |
||||
![]() |
||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||
Според изјавата на Коце Трајановски 2010 во интервјуто за Матицата на иселениците:
Кога ќе почне да се гради „Јужен булевар“?
Изградбата на „Јужен булевар“ нема да почне во 2011 година, размислуваме за 2012 година доколку можеме. „Јужен булевар“ е многу голема и многу скапа работа. Со изградбата на овие алтернативи сметам дека ќе се добие едно добро растоварување на сообраќајот. Инаку, за „Јужен булевар“ јас поддржувам зад „Рамстор“ над булеварот да има деловни објекти, а тие што ќе ги градат, да го изградат и подземниот булевар. Бидејќи, според грубите пресметки „Јужен булевар“ чини околу 50 милиони евра. |
||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||
Цена за изградба на Јужниот Булевар, според податоци од Дневник 2006:
|
||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|||
Мене не ми е јасно само како успеваат по разноразни ММФ-ови и други робовско-конолијалистички „европски“ фондови да ги убедат дека ни требаат пари за фонтани во нашиот најголем колектор на отпадни води - р. Вардар и слични безвезарии од неквалитетни споменични обележја, а не им текнува да се заангажираат и да побараат кредит (коа сме веќе јада и беда) да ја направат главната сообраќајна артерија - Јужен булевар со што ќе го решат Скопје...
Ќе ја искористам сликата за илустрација...црвениот круг е потребниот капацитет и визионерство коешто треба да ја имаат градските власти на Скопје (па и државни), а синиот го претставува реалниот капацитет што го имаат - сите до сега, вклучително и сегашниве.... Тоа што очекувам реално да се случи кога ќе се заврши овој потег е минимално намалување на хаосот затоа што се работи по принципот „пикај го ѓубрето под тепих“ - од сообраќајна смисла...а што се однесува до квалитетот на работите и изборот на фирма-изедувач - очигледно тој е направен по силни роднинско-пријателски-партиски релации, затоа што во минатото покажа „врвно мајсторство“ во доуништување на неколку важни скопски улици, па и тука очекувам дупките да си останат таму кај што си се...се' на се' долги 5 (ако не и повеќе) месеци од кои нема многу да се офајдиме ние што возиме по скопските улици... |
||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
200 милиони евра се малку, ако мислиш комплетно решение со ЛРТ дека толку ќе кошта. Рачунај градски услови... од сарај до Зелениково има 40тина км веројатно... Така да не ми се верува да биде само 5мил/км.
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Не сум сретнал и не може да се даде ни орјентационо додека не дефинираме за каков проект зборуваме. Цел јужен булевар од Сарај до Зелениково (или алтернативно до Катланово), со ЛРТ траса и сите други нишани? Тогаш можеби зборуваме и за 200 милиони евра, ама таква комплетна реализација би се заокружила во последна фаза, после многу години. Сега е битно да мрднеме од место, а за изработка на проекти и проекции, како и овозможување на еднонасочен сообраќај на колекторските уллици во центарот ќе заврши работа и минорен процент од таа сума.
|
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Во ред е се тоа, ама зар не постои ни ориентациона цифра на коштање?
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Пред се зависи од многу параметри кои сеуште не се дефинирани, а за да се дефинираат треба да почне да се работи на случајот и да се подготвуваат проектите. За жал ништо од тоа... Во секој случај, бидејќи трасата во суштина е речиси чиста, а најскапиот дел во центарот треба да биде во dig&cover тунел и во засек, не се работи за никаква научна фантастика, напротив, инвестицијата ќе биде засенета од ефектите. Но повторно нагласувам дека јужен булевар воопшто не мора да се гради веднаш во максимална варијанта ниту веднаш по целата должина. Сето тоа може да се распореди во многубројни логично последователни фази, а секоја реализирана фаза веднаш да дава значителни придобивки. За ваквите можности имам подетално пишувано во нишката за урбани автопати, исто така и Andrej_LJ има пишувано во нишката Скопје 2020. Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 14:32 |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |