build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 16-May-2011 at 00:40
Originally posted by krale

Па еве затоа што на пример, во тој парк на тополи има времени објекти, кои треба да се дислоцираат. Исто така, доставата на материјали, работата е понапорна во урбана средина, отколку на отворен простор. Можеби влијае исто така и тоа што ќе има многу поголем број на клучки (и сите изведени на поскап начин) од оние во ниви ан автопат.
Крале, во правниот систем знаеш што значи времен објект? Да има политичка воља, за пола саат на клоци ќе ги исшутираат од таму. Да не очекуваш државата да им плати за „дислокација“? И каква врска има тоа со градска/рурална средина?

Работата во урбана средина била „понапорна“? Во кој смисол?

Што се однесува до доставата на материјали хммм... тоа зависи како гледаш. Ваму има постоечка сообраќајна мрежа, а некаде на зафрлено место па треба да почнеш од нула и прво да градиш пристапни патишта. Навистина не сум во состојба да правам пресметки дали и колку доставата на материјал во урбана средина ќе го поскапи или поефтини проектот, но секако не зборуваме за значаен процент во вкупната цена, кој може битно да ги измени цифрите.

Клучките не се којзнае колку на број и нормално влегуваат во цената, а таа проценка што ја изнуди од мене воопшто не беше наивна сума за да рачунаме дека клучките би биле плус трошок.

Конечно, за поскапата изведба на клучки... не е поскапа затоа што е во град по дифолт, туку поголемиот трошок се сведува на фактот што јужен ќе треба да се протне под неколку постоечки сообраќајници. Да се направи тоа не е шега, но не е ни научна фантастика и повторно нема во некоја ненормална мерка да ја зголеми цената. Си има методи, низ светот такви зафати се правеле на неспоредливо поголемо ниво. Но добро што ме потсети да се осврнам на ова. Бидејќи ако јужен булевар се протнува на тој начин, тоа значи дека импактот врз сообраќајот во време на изведбата ќе биде минорен. А за тунелот под плоштадот на пример, ќе биде потребно подолготрајно и прилично опсежно блокирање на местата каде што ќе бидат влезовите, а тие места се многу важни сообраќајни јазли. Од тој аспект прави голема логика јужен булевар да биде поголем приоритет, бидејќи кога би функционирал тој, би имало солидна алтернатива која би ја спасила ситуацијата за врме на изградба на тунелот под плоштад, а доколку се гради по обратен редослед, сето тоа многу потешко ќе може да се изменаџира.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 15-May-2011 at 23:52
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by krale

Трасата можеби личи чиста, ама не верувам дека е баш така. Каде се
раскрсниците, поврзувањата со другите улици, столбови и понирања, или
целата траса е во засек? Не знам доволно да коментирам, ама не може во
ниви, и во сред град да биде иста цената, за ова нема потреба ни да знам
нешто конкретно за трасата, едноставно од општо познавање.
Крстосници нема, ќе има само клучки, тие си влегуваат во цената и се подразбираат кога се прави проценка за една ваква денивелирана траса. За понирањата не те разбирам, понира на две точки и се измеѓу е засек или покриен тунел, во зависност од локацијата и избраното решение. Така да кога трасата е чиста, навистина не гледам што е на пример разликата дали се гради во парк со тополи на кои им поминал рокот, или некаде во нива надвор од град.


Па еве затоа што на пример, во тој парк на тополи има времени објекти, кои треба да се дислоцираат. Исто така, доставата на материјали, работата е понапорна во урбана средина, отколку на отворен простор. Можеби влијае исто така и тоа што ќе има многу поголем број на клучки (и сите изведени на поскап начин) од оние во ниви ан автопат.

Значи мислам дека изградба во ниви и во град, не може никако да биде исто.


Originally posted by krale

Ако има некои планови кајшто е исцртана трасата, би сакал да ми ги посочиш, ако знаеш кај има.
   
Има нишка на форумов, веќе ти ја посочив - Урбани автопати во Скопје. Таму има богатсво најразлични информации.


Фала многу, ќе ги разгледам убаво.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 15-May-2011 at 23:41
Originally posted by krale

Трасата можеби личи чиста, ама не верувам дека е баш така. Каде се раскрсниците, поврзувањата со другите улици, столбови и понирања, или целата траса е во засек? Не знам доволно да коментирам, ама не може во ниви, и во сред град да биде иста цената, за ова нема потреба ни да знам нешто конкретно за трасата, едноставно од општо познавање.
Крстосници нема, ќе има само клучки, тие си влегуваат во цената и се подразбираат кога се прави проценка за една ваква денивелирана траса. За понирањата не те разбирам, понира на две точки и се измеѓу е засек или покриен тунел, во зависност од локацијата и избраното решение. Така да кога трасата е чиста, навистина не гледам што е на пример разликата дали се гради во парк со тополи на кои им поминал рокот, или некаде во нива надвор од град.

Originally posted by krale

Ако има некои планови кајшто е исцртана трасата, би сакал да ми ги посочиш, ако знаеш кај има.
Има нишка на форумов, веќе ти ја посочив - Урбани автопати во Скопје. Таму има богатсво најразлични информации.





@ Baze
Немојте така бе друже, да ги отпишуваме најразвојните проекти и проектите кои ни се најнасушно потребни (кои патем воопшто не се научна фантастика како што ни е натурено). Така се осудуваме на не баш светла иднина.

Факт е дека има финансиска моќ за реализација, ама проблемот е во тоа како политичките елити ги поставуваат приоритетите. Јужен булевар и другите такви големи проекти ги доживуваме како митови и како неостварливи сонови токму поради политичарите без трунка способност, одговорност и визија. Dave Gahan најубаво го опиша проширувањево на Гологанов - пикање на ѓубрето под тепих. Ама и под тепихот не собира бесконечно многу ѓубре, кога тогаш ќе бидеме принудени да го исчистиме вистински, ама по многу поголема цена.

Така да наместо резигнација и помирливост, до политичарите нека стигаат пораки од народот дека сакаме да видиме реализација на проекти како јужен булевар и дека ни е доста од замачкувања и импровизации.




Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 00:43
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 15-May-2011 at 21:57
Originally posted by Cloverstack


А на Теодосиј Гологанов во никој случај не би му биле потребни 4 ленти бидејќи со реализација на јужен булевар таа ќе стане еднонасочна колекторска улица. Исто така нови објекти врз трасата на јужен булевар не би требало да има освен во делот што го опфаќа ДУП Стара железничка станица, а Теодосиј Гологанов влегува во сликата тек кај католичка црква.


Мене ми е се ова јасно, дадов предлог како може полесно да се изведе проектот. Значи да се преслика решението од ДУП Стара железничка. А во таков случај, со сите тие нови објекти (кои нема да имаат пристапи до булеварот под нив) ќе се оптоварат колекторските улици МТГ и Народен фронт, па затоа и реков дека проширена МТГ добро ќе се вклопи во ваква хипотетичка ситуација.
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 15-May-2011 at 21:37
Искрено кажано, ако воопшто не се планира изградба на Јужниот булевар (чисто се сомневам) тогаш во најдобар случај е изведба на Тедосиј Голганов во булевар паралелен на Партизнаска. Да си признаеме, никогаш нема да се изведе Јужниот Булеавар сите сме свесни за тоа, но барем со помош на булевар Теодсиј Гологанов ке се растерети тој дел од Паретизанска. Целото проширување на Гологанов и изградбата на кружни текови јасно треба да ни каже дека ќе биде замена на јужниот булевар. Мислам, треба да сме сонувачи за да веруваме дека покрај таква улица (Гологанов), градот ќе се нафати на поголема инвестиција како Јужниот булевар.
Тој уште многу, многу, многу години ќе остане на хартија. Така да бидете срќни што ќе се растерти, и Партизанска ќе добие паралелен булевар, и покрај Илинденска нема да бидат единствените сообраќајници кои ќе не поврзуваат со западниот дел на градов. 
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 15-May-2011 at 21:02
Originally posted by Cloverstack



Originally posted by krale

200 милиони евра се малку, ако мислиш комплетно решение со
ЛРТ дека толку ќе кошта. Рачунај градски услови... од сарај до
Зелениково има 40тина км веројатно... Така да не ми се верува да биде
само 5мил/км.

До Зелениково има 30 километри, а не 40-тина. Исто така вон памет е јужниот булевар таму да биде со ист профил и карактеристики како во центарот на градот, јужно од Драчево би бил супер и двонасочен пат со добри карактеристики парцијална денивелација.Изведба на ЛРТ е скапа, но во склоп на јужен булевар би се поделиле трошоците и би била многу поевтина отколку што е цената за посебна изведба. Иста е трасата, ќе се припрема иста подлога, ќе ја користи истата денивелација, иста пропратна и субинфраструктура...Велиш да рачунам „градски услови“? Што значи ова? Трасата е речиси чиста и тоа е најбитно.


Трасата можеби личи чиста, ама не верувам дека е баш така. Каде се раскрсниците, поврзувањата со другите улици, столбови и понирања, или целата траса е во засек? Не знам доволно да коментирам, ама не може во ниви, и во сред град да биде иста цената, за ова нема потреба ни да знам нешто конкретно за трасата, едноставно од општо познавање.

Јас искрено сум јужен да биде и те како правен како што треба, со сите нишани, нека биде и со ЛРТ, бидејќи подоцна ќе биде НИКАД. Само тоа што не влегува во некои планови на администрацијата е доволно индикативно дека пред 2025 нема да се реализира.

Ако има некои планови кајшто е исцртана трасата, би сакал да ми ги посочиш, ако знаеш кај има.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 15-May-2011 at 19:59
Се убаво и на крај кога ќе се земе изјавата на Коце: "Во 2011 нема да се почне со изградба, размислуваме во 2012 доколку можеме", се си кажува. Ако на некој што е на таква функција, нешто му е на врвот на листата на приоритети, нема да дава вакви изјави. Само залажувања и ништо друго!

Иначе Јужен во градското подрачје дефинитивно треба да биде 2X3, се друго е импровизација и неумешност да се спакува проектот финансиски и изведбено.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 15-May-2011 at 19:51
Fresno, јужен булевар во целото градско подрачје дефинитивно би бил 2х3, а не 2х2.

А на Теодосиј Гологанов во никој случај не би му биле потребни 4 ленти бидејќи со реализација на јужен булевар таа ќе стане еднонасочна колекторска улица. Исто така нови објекти врз трасата на јужен булевар не би требало да има освен во делот што го опфаќа ДУП Стара железничка станица, а Теодосиј Гологанов влегува во сликата тек кај католичка црква.


Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 19:54
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 15-May-2011 at 19:18
За Јужен булевар во делот од Рузвелтова до Рамстор најдобро решение би било да се оди на моделот што е предвиден позади Рамстор. И така има многу нерешени имотно-правни односи, што приватни инвеститори би се нафатиле да ги решат, со оглед на тоа што се работи за атрактивни локации. Годинава нели треба да се донесе нов ГУП па може уште од 2012 да направат основен проект, за да пресметаат цена, и да можат на инвеститорите да им кажат колку треба да биде нивниот дел за сегментот врз кој ќе биде објектот (и нормално да не плаќаат целосна сума, бидејќи така никој нема да се нафати, туку 50% на пр.). Се подразбира решението да биде 2х2 со траса за трамвај. Во таков случај МТГ со 4 ленти е потребен за да се справи со сообраќајот кој ќе го привлечат новите објекти, а и проширување на Народен фронт би дошло добро.

На ваков начин, по 4-5 години масовно градење на тој потег, Градот со собраните средства ќе треба да додаде уште половина (или Владата сеедно) + средства за делот западно од Рузвелтова се до мостот преку Вардар и да распише тендер. За 7-8 години ако се оди како што треба ќе имаме Јужен булевар од мостот до Рампа (а трамвајската линија може да оди и до Транспортен центар.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 15-May-2011 at 18:46
Луѓе не знам што се занимавате со цени за Јужен кога реално до сега ако кај нас како капитален проект се сметаше Илинденска со едвај 4 ленти без средишно што е обична проточна брза улица и ништо повеќе каква што ќе биде и МТГ, Јужен булевар е научна фантастика од секој можен аспект. Исто така со оглед на тоа што нема никаков изготвен проект ниту е размилсувано за конкретни чекори и барање инвеститор цените може само да се вртат.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 15-May-2011 at 18:45
    Јас имам мото:
 
Никогаш, ама баш никогаш, не земам за сериозно изјава и проценка на политичар.
 
 Горните постови ги приложив тука чисто информативно.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 15-May-2011 at 18:34
Originally posted by Dave Gahan

Тоа што очекувам реално да се случи кога ќе се заврши овој потег е минимално намалување на хаосот затоа што се работи по принципот „пикај го ѓубрето под тепих“ - од сообраќајна смисла...
Одлично го дефинираше проектов за проширување на Гологанов, попрецизно од ова здравје.



@ phenomenon
Иако одат во прилог на моите желби, јас не би ги земал како премногу релевантни тие проценки, особено онаа на Коце за 50 милиони евра. Зависи што подразбираат под јужен. Реално јужен булевар кај нас сеуште ни е само груб концепт во ГУП-от и многу растеглив поим, а за вистинска проценка на инвестицијата и ред други работи, треба да се направат темелни студии. Проблемот е што ни со студии не е започнато, а очигледно ниту планираат да започнат во догледна иднина.


Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 19:45
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 15-May-2011 at 18:30
Originally posted by krale

200 милиони евра се малку, ако мислиш комплетно решение со ЛРТ дека толку ќе кошта. Рачунај градски услови... од сарај до Зелениково има 40тина км веројатно... Така да не ми се верува да биде само 5мил/км.
До Зелениково има 30 километри, а не 40-тина. Исто така вон памет е јужниот булевар таму да биде со ист профил и карактеристики како во центарот на градот, јужно од Драчево би бил супер и двонасочен пат со добри карактеристики парцијална денивелација.

Изведба на ЛРТ е скапа, но во склоп на јужен булевар би се поделиле трошоците и би била многу поевтина отколку што е цената за посебна изведба. Иста е трасата, ќе се припрема иста подлога, ќе ја користи истата денивелација, иста пропратна и субинфраструктура...

Велиш да рачунам „градски услови“? Што значи ова? Трасата е речиси чиста и тоа е најбитно.


Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 18:31
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 15-May-2011 at 18:28
   Според изјавата на Коце Трајановски 2010 во интервјуто за Матицата на иселениците:
 
 
Кога ќе почне да се гради „Јужен булевар“?

Изградбата на „Јужен булевар“ нема да почне во 2011 година, размислуваме за 2012 година доколку можеме. „Јужен булевар“ е многу голема и многу скапа работа. Со изградбата на овие алтернативи сметам дека ќе се добие едно добро растоварување на сообраќајот. Инаку, за „Јужен булевар“ јас поддржувам зад „Рамстор“ над булеварот да има деловни објекти, а тие што ќе ги градат, да го изградат и подземниот булевар. Бидејќи, според грубите пресметки „Јужен булевар“ чини околу 50 милиони евра.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 15-May-2011 at 18:25

Цена за изградба на Јужниот Булевар, според податоци од Дневник 2006:

ретровизор
Јужен булевар, вечен градоначалник!

Градоначалникот што ќе го реши сообраќајниот метеж во Скопје, со Градот ќе владее барем два мандата. Нема скопјанец што не е засегнат со долгите колони на семафоризираните раскрсници, високата потрошувачка на гориво и енормното загадување на воздухот.

Експертите на секоја трибина и во секоја пригода на цел глас викаат дека јужниот булевар мора итно да се изгради, инаку ќе станеме единствената метропола во која ќе нема сообраќај. Ако не се доизгради примарната мрежа, до 2020 година нема да функционира ниту една раскрсница во Скопје. На секоја од нив сообраќајот буквално ќе стои, поради километарски колони возила.

Во изборната кампања на актуелниот скопски градоначалник Трифун Костовски меѓу главните адути беше и ветувањето дека ќе го изгради јужниот булевар Македонија, предвиден да минува од Сарај до Драчево.

Тоа е многу сериозно ветување, колку што е сериозен сообраќајниот метеж и граѓаните со право очекуваат реализација.

Проценките се дека јужниот булевар може да достигне цена и до 100 милиони евра. Инвестицијата е скапа, но една физибилити-студија сигурно ќе покаже дека инвестицијата сама ќе се исплати и дека веќе трпиме поголеми штети поради неговото непостоење.

Ако градоначалникот планира да го оствари ветувањето, досега требаше барем да почне да го проектира и да бара начини да ја финансира изградбата, оти работата е итна. Само изработката на главниот проект за јужен булевар може да трае цела година, а изградбата секако ќе биде комплицирана и ќе трае повеќе години.

Градоначалникот мора храбро да се фати во костец со овој проблем, на општо задоволство на половина милион скопјани, оти време за губење повеќе нема, а и трпението секој ден се повеќе се исцрпува.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 15-May-2011 at 18:22
Мене не ми е јасно само како успеваат по разноразни ММФ-ови и други робовско-конолијалистички „европски“ фондови да ги убедат дека ни требаат пари за фонтани во нашиот најголем колектор на отпадни води - р. Вардар и слични безвезарии од неквалитетни споменични обележја, а не им текнува да се заангажираат и да побараат кредит (коа сме веќе јада и беда) да ја направат главната сообраќајна артерија - Јужен булевар со што ќе го решат Скопје...

Ќе ја искористам сликата за илустрација...црвениот круг е потребниот капацитет и визионерство коешто треба да ја имаат градските власти на Скопје (па и државни), а синиот го претставува реалниот капацитет што го имаат - сите до сега, вклучително и сегашниве....

Тоа што очекувам реално да се случи кога ќе се заврши овој потег е минимално намалување на хаосот затоа што се работи по принципот „пикај го ѓубрето под тепих“ - од сообраќајна смисла...а што се однесува до квалитетот на работите и изборот на фирма-изедувач - очигледно тој е направен по силни роднинско-пријателски-партиски релации, затоа што во минатото покажа „врвно мајсторство“ во доуништување на неколку важни скопски улици, па и тука очекувам дупките да си останат таму кај што си се...се' на се' долги 5 (ако не и повеќе) месеци од кои нема многу да се офајдиме ние што возиме по скопските улици...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 15-May-2011 at 17:44
200 милиони евра се малку, ако мислиш комплетно решение со ЛРТ дека толку ќе кошта. Рачунај градски услови... од сарај до Зелениково има 40тина км веројатно... Така да не ми се верува да биде само 5мил/км.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 15-May-2011 at 17:32
Не сум сретнал и не може да се даде ни орјентационо додека не дефинираме за каков проект зборуваме. Цел јужен булевар од Сарај до Зелениково (или алтернативно до Катланово), со ЛРТ траса и сите други нишани? Тогаш можеби зборуваме и за 200 милиони евра, ама таква комплетна реализација би се заокружила во последна фаза, после многу години. Сега е битно да мрднеме од место, а за изработка на проекти и проекции, како и овозможување на еднонасочен сообраќај на колекторските уллици во центарот ќе заврши работа и минорен процент од таа сума.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 15-May-2011 at 14:46
Во ред е се тоа, ама зар не постои ни ориентациона цифра на коштање?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 15-May-2011 at 14:32


Пред се зависи од многу параметри кои сеуште не се дефинирани, а за да се дефинираат треба да почне да се работи на случајот и да се подготвуваат проектите. За жал ништо од тоа...

Во секој случај, бидејќи трасата во суштина е речиси чиста, а најскапиот дел во центарот треба да биде во dig&cover тунел и во засек, не се работи за никаква научна фантастика, напротив, инвестицијата ќе биде засенета од ефектите.

Но повторно нагласувам дека јужен булевар воопшто не мора да се гради веднаш во максимална варијанта ниту веднаш по целата должина. Сето тоа може да се распореди во многубројни логично последователни фази, а секоја реализирана фаза веднаш да дава значителни придобивки. За ваквите можности имам подетално пишувано во нишката за урбани автопати, исто така и Andrej_LJ има пишувано во нишката Скопје 2020.




Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 14:32
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.157 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.