build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 14-Apr-2020 at 07:31
Да бидеме искрени, огромна е веројатноста никогаш и да нема потреба да биде автопат. Мислам дека се направи мала грешка во делот кај Три Чешми. Можеби автопатот требаше да биде уште 3-4 километри, до сегашната клуча кај Штип (сегашниот пат за Кочани и Радовиш). Мислам дека на истокот по средување на Штип-Кочани и Штип - Радовиш главен приоритет треба да биде Струмица - Ново Село - ГП со Бугарија и Куманово - Деве Баир. Мое мислење е дека до Страцин треба да биде автопат а потоа од Страцин до Крива Паланка и Деве Баир експресен пат со можност да прерасне во автопат.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 13-Apr-2020 at 23:30
Originally posted by alexsend

Нема оваа делница никогаш да биде автопат.

Па се гледа тоа.
На некои места е проектирано, на некои не е.
Јас кажав дека ќе треба да се докопува и да се проширува за да стане автопат.
Барем за сега нема да треба, ама во иднина можеби?
А и плус со ваква власт... арно што го работат турбо патот, и крај на 2020 - та да се заврши супер ќе биде.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 13-Apr-2020 at 21:08
Нема оваа делница никогаш да биде автопат.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Sashko View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Sashko Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 13-Apr-2020 at 20:41
 Според изведбата на клучките тешко дека ова е планирано некогаш да прерасне во автопат или сум грешка?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 11-Apr-2020 at 23:00
Originally posted by Théoden

Клучката Долани, прва после Штип југ, состојба од есен 2019.



Имаш ли уште? Особено понови фотки?
Инаку јас можно е за велигден да отидам до Радовиш, ќе видиме не се знае.
Ама оти јас сеуште не возам од задно седиште сликите нема да искочат најдобри, а и башка многу грмушки има. Но ќе се потрудам да видам и да фотнам најубаво што можам и ќе се распрашам, ако во опште отидам за велигден, па ќе видиме
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 08-Apr-2020 at 12:43
Клучката Долани, прва после Штип југ, состојба од есен 2019.


Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 06-Apr-2020 at 00:09
Originally posted by MileX

Моја грешка, мислев говориме за делот што моментално се гради. Накај Радовиш вероватно ќе се гради врз магистралата која има одлична геометрија освен една озлогласена шикана што би требало да ја исправат...

Истото и за Штипската обиколница така?
Оти и тамо теренот е прилично рамен.
Инаку, може некој да провери преку тоа апликациите/сајтовите за најнови сателитски снимки? Јас вчера гледав на Sentinel ама при зумирање има многу лош квалитет на Сателитска снимкa.
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 05-Apr-2020 at 02:48
Моја грешка, мислев говориме за делот што моментално се гради. Накај Радовиш вероватно ќе се гради врз магистралата која има одлична геометрија освен една озлогласена шикана што би требало да ја исправат...
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 05-Apr-2020 at 00:38
Originally posted by MileX

Се гради целосно надвор од старата траса, блиску ама нема преклопување уопште

Чекај сега ме збуни. Делот Бучим - Радовиш ќе биде целосно нова траса до самата клучка кај Радовиш а не надоградба на веќепостоечкиот пат така?
Значи они ќе отидат како кај клучката со Бучим(види на слика) , исто така и кај клучката со Радовиш каде што освен клучка до Радовиш ќе има и спојување со стариот пат?
Незнам зошто вака се имаат одлучено, наместо да го прошират веќепостоечкиот пат од Бучим до Радовиш, и клучката или да си остане како што е, или да се прошири/реновира, а не вака со спојување со стариот пат како кај рудникот Бучим.
Ова вака само напразно фрлање пари.
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 04-Apr-2020 at 17:51
Се гради целосно надвор од старата траса, блиску ама нема преклопување уопште
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 04-Apr-2020 at 02:40
Edit:
Сликите се подоле. Пробав со опцијата што ми ја дава форумот, преку линк па слика, ама не ги претвори. Изгледа затоа што форумот е малце стар.
https://ibb.co/bPBBjCN
https://ibb.co/PgFjPkX
https://ibb.co/mvhWDy1
https://ibb.co/VMXLRHJ
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 04-Apr-2020 at 02:39
Случајно отворив Google Maps и кога да видам, нова сателитска снимка. Изгледа прошишал сателит одреден дел од патов и се гледа дека до негде е завршен.




Е сега, исто така воочив и дека делот после рудникот Бучим го имаат почнато, ама вака ми изгледа дека ќе се оди со проширување на веќепостоечкиот пат, слично на Велес - Штип, само што таму беше по малце од двете страни, а ове изгледа ќе се прошири од едната страна и ќе се прецртува.
Не сум експерт па така да дечките со тоа сателитските програми нека отворат, проверете дали има нови сателитски снимки од тој дел, дали има нешто изменето од последната пат кога сте провериле, споделете слики/линкови да видиме до кај се :-)
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 25-Feb-2020 at 15:22
Инаку слушнав на вести, не се сеќавам кога ама се збореше дека тие што имале од три чешми до штип запад плацови, ќе им биле срушени за да се направи простор за експресниот пат од патната делница I, бидејки моментално има бензинска станица на тој пат, салон за коли и кафич, па или тие ќе треба да бидат тргнати (да ги срушат), што мислам дека ќе биде најочигледно што ќе се нафатат, или ќе бидат поместени тие објекти.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 25-Feb-2020 at 01:46
Originally posted by Théoden


Originally posted by Denko

Luge amante veke so toa, demek nemalo dovolno soobrakaj i zatoa ne se gradi avtopat. Ova e zamena na tezi i golemo nepoznavanje na tema ekonomski razvoj. Vo strumicko-radoviskiot kraj ziveat okolu 130.000 iljadi luge so golem ekonomski potencijal. Bez soodvetna infrastruktura toa e nemozno.
Никој не го спори позитивниот ефект за економијата што го создава патната инфраструктура. Проблем е наоѓањето средства за такви инфраструктурни проекти, располагаме со ограничен буџет, а списокот со проекти од висок приоритет е долг. Во таква ситуација, треба со внимателност да се одбира кои и какви патишта ќе се градат.
Originally posted by Cloverstack


Дали знаеш каде поточно би поминувала трасата на Струмица - Ново Село?
Има ли барем идеен проект?
Не, а прашање е и дали воопшто постои нешто зацртано на хартија. На патната карта на Македонија, планираниот автопат завршува помеѓу селата Добрејци и Просениково. Инаку, Китанов летоска најавил дека „веќе се проектира“ експресен пат од граничен премин Ново Село до Струмица и од Струмица до Смоквица.
Od kade se najdoa sredstva za "Tri Cesmi-Miladinovci" i "Kicevo-Ohrid"? Se trosat milioni na gluposti, da ne recam se krade na veliko... eve npr, se potrosija dopolnitelni 200 milioni evra za avtopatot "Kicevo-Ohrid", od kade sredstva!?
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 24-Feb-2020 at 21:13
Originally posted by Denko

Luge amante veke so toa, demek nemalo dovolno soobrakaj i zatoa ne se gradi avtopat. Ova e zamena na tezi i golemo nepoznavanje na tema ekonomski razvoj. Vo strumicko-radoviskiot kraj ziveat okolu 130.000 iljadi luge so golem ekonomski potencijal. Bez soodvetna infrastruktura toa e nemozno.


Никој не го спори позитивниот ефект за економијата што го создава патната инфраструктура. Проблем е наоѓањето средства за такви инфраструктурни проекти, располагаме со ограничен буџет, а списокот со проекти од висок приоритет е долг. Во таква ситуација, треба со внимателност да се одбира кои и какви патишта ќе се градат.

Originally posted by Cloverstack


Дали знаеш каде поточно би поминувала трасата на Струмица - Ново Село?
Има ли барем идеен проект?


Не, а прашање е и дали воопшто постои нешто зацртано на хартија. На патната карта на Македонија, планираниот автопат завршува помеѓу селата Добрејци и Просениково. Инаку, Китанов летоска најавил дека „веќе се проектира“ експресен пат од граничен премин Ново Село до Струмица и од Струмица до Смоквица.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 24-Feb-2020 at 19:13
Океј ве сватив. Значи сега делот Штип - Југ до Бучим е при крај, а остануваат само деловите Три Чешми - Штип Запад, Штип Запад - Штип Југ (Штипска Обиколница), после од тоа ќе се оди се по експресниот пат, и делот кај Бучим до Радовиш.
Убаво што vmax ќе биде 110 km/h.
Дали од кога ќе се заврши целосно овој проект, ќе биде по - исплатливо да се оди преку Ново Село до Софија, во споредба со преку Крива Паланка?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 24-Feb-2020 at 18:12
Австриски „Страбаг“ ќе ја гради и втората фаза од експресниот пат Штип – Радовиш

Јавното претпријатие за државни патишта ја заврши постапката за избор на изведувач за втората фаза од изградбата на експресниот пат Штип – Радовиш, со должина од 16,9 километри. Австриската компанија „Страбаг“ е избрана како најповолен понудувач со доставената понуда од 14,9 милиони евра. Станува збор за трасата од клучката Три чешми кај Штип до мостот на реката Брегалница и од рудникот „Бучим“ до влезот во Радовиш.

– Се очекува во најскоро време и воведување на изведувачот во работа, со што ќе почне да тече и рокот за изведба. Рокот за изведба е предвиден да биде 24 месеци – велат за „Мета.мк“ од ЈП за државни патишта.

Во моментов процентот на реализација на првата фаза од експресниот пат Штип – Радовиш изнесува 70 отсто. Крајниот рок за пуштање во употреба на првите километри од овој патен правец е крајот на април 2021 година, но поради забрзаната изградба на проектот на терен се очекува првата фаза да биде предвремено ставена во функција – на крајот од годинава или на самиот почеток од 2021 година. Трасата долга 23 километри од првата фаза на проектот се гради меѓу селото Софилари и рудникот „Бучим“.

Изградбата на експресниот пат Штип – Радовиш започна во јуни 2018 година. Новата патна врска ќе се состои од по една коловозна лента од 3,5 метри и една помошна лента за застанување од 2,5 метри во секој правец. Максималната брзина на движење на возилата ќе изнесува 110 километри на час.

https://meta.mk
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 24-Feb-2020 at 16:37

Originally posted by Théoden

според последните податоци, Струмица-Ново Село е делницата што има најголем сообраќај во овој дел од Македонија, така што очекувам да добие приоритет

Дали знаеш каде поточно би поминувала трасата на Струмица - Ново Село?
Има ли барем идеен проект?



Originally posted by The Wild Boy

А зошто да не изградат автопат од три чешми до Штип Југ? Теренот го дозволува тоа.

Ќе биде некогаш:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3006&PID=228269#228269
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 24-Feb-2020 at 16:09
Luge amante veke so toa, demek nemalo dovolno soobrakaj i zatoa ne se gradi avtopat. Ova e zamena na tezi i golemo nepoznavanje na tema ekonomski razvoj. Vo strumicko-radoviskiot kraj ziveat okolu 130.000 iljadi luge so golem ekonomski potencijal. Bez soodvetna infrastruktura toa e nemozno.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 24-Feb-2020 at 15:29
Previous

Нема доволно сообраќај во овој момент што би оправдал автопат до Штип Југ. Некои би рекле нема ни до Три Чешми, но сепак Три Чешми може да се смета за една важна клучка во која ќе се слева сообраќајот од експресните патишта Радовиш-Штип и Кочани-Штип во автопатот кон Скопје, па има логика тука да завршува автопатот.

Инаку, точно е дека според плановите експресниот и можен иден автопат Три Чешми-Радовиш треба да се оди директно од Три Чешми до Штип Југ, но засега ќе се оди на прилагодување на постоечкиот пат.

Исто може лесно да се прилагоди во ист профил на експресен пат отприлика половина од сегашниот пат Радовиш-Струмица, до селото Радичево. Понатаму ќе треба целосно нова траса. Но според последните податоци, Струмица-Ново Село е делницата што има најголем сообраќај во овој дел од Македонија, така што очекувам да добие приоритет пред Струмица-Радовиш како нареден проект од А4.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.