![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Штип - Кочани |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 23> |
Author | ||
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
|
Zdravo,
Dali momentalno se raboti na dvete delnici..Stip-Krupiste i Krupiste-Kocani? I koga otprilika se ocekuva pustanje na prvata delnica od Stip do Krupiste? |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
За тоа со искуството си во право, но во изминативе 2-3 години има нов тренд, па се реновираа многу споредни патишта што биле запоставени по 50 години. Актуелни примери се експресниот од Ранковце до Крива Паланка, а истовремено комплетно го рехабилитираа моменталниот магистрален пат и експресниот од Градско накај Прилеп каде во периодов е отпочната рехабилитација на магистралниот. Друг пример (иако не со експресен) е Охрид - Струга каде комплетно се реновира R1208 иако тука е постоечкиот магистрален пат. Можеби ќе видиме рехабилитација и на Штип - Кочани (а можеби и не).
![]() |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Sekako deka stariot pat ke bide solidno iskoristen samo sto (iskustvoto taka pokazuva) sega nadleznite celosno ke dignat race od nego.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Клучката Три чешми не е баш блиску до Штип, ама сепак мислам дека дури и за релацијата Штип <-> Кочани, новиот пат е без дилема побрза, поудобна и побезбедна варијанта. Причините за ова се тоа што стариот пат: 1. поминува низ повеќе населени места 2. има многубројни странични приклучоци од секаков тип 3. во однос на експресниот пат има инфериорни технички карактеристики (иако сам по себе не е лош) 4. обемно го користи земјоделска механизација, точаци, мопеди... Во секој случај кон стариот пат гравитираат многу села со вкупно население кое не е за потценување, и на него се поврзуваат многу локални патчиња, така што мислам дека стариот пат ќе продолжи да биде солидно искористен. |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Стариот пат ќе може да се користи за стока, трактори, ако на некој му се оди од едно село до друго, до нива, итн... Е сега најбрз начин пак ќе биде да се оди по новиот експресен пат, бидејки овде ќе се вози повеќе од 80 km/h, и се надокнадува, оти низ стариот пат пак мораш на многу места 60 km/h оти и низ населени места минува патот. А и плус ќе биде уште побрзо кога ќе се прошири штипската обиколница со експресниот пат Штип - Радовиш, и малиот дел од Три чешми до Штип да прерасне во експресен пат. |
||
![]() |
||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
|
А каква ќе остане функцијата на стариот пат ?
Дали некој што живее во Штип и треба да патува до Кочани, подобро би му било да вози до Три Чешми и да се уклучи на овој нов пат или да вози по постоечкиот ? И обратно од Кочани до Штип ? |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Помислив на таа можност, но со оглед на сателитската снимка на Google Earth, ширината на трасата каде што се изведуваат земјени работи мислам дека ја исклучува таа опција. |
||
![]() |
||
MileX ![]() Newbiе ![]() Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
|
Мене ми личи како споредниот пат да го преместуват до пругата, а моменталниот да прерасне во експресен.
|
||
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Оваа варијанта овозможува и вртење од/кон Виница: (плус две рампи, од кои за едната е потребно проширување на обиколницата пред излезот кон Кочани, потоа премостување на пругата) ![]() Edited by Cloverstack - 05-Apr-2020 at 00:19 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ако експресниот пат се поврзува со обиколницата кај клучката „Кочани запад“ (што ми изгледа логично врз база на сателитските снимки), типувам дека вака некако ќе се модифицира клучката. Вака е потребно само едно скромно ново премостување и дооформување на една излезна и една влезна рампа на експресниот пат. Останатата инфраструктура веќе постои. ![]() Вакво решение обезбедува безконфликтни сообраќајни текови: - Кочани <-> Штип - Кочани <-> Тркање, Спанчево, Соколарци, Облешево, Чешиново... (по старите патишта) Не е обезбедена конекција Кочани <-> Виница, но колку што гледам клучката „Кочани запад“ во моменталната форма исто така не обезбедува вртење од Виница кон Кочани, што е и океј со оглед дека тоа е можно (а и многу поадекватно) на другата клучка („Кочани југ“ ли се вика официјално ??). Во иднина сигурно и некоја постоечка крстосница ќе се надгради во клучка „Кочани исток“, на пример онаа кај Оризари. Затоа кај „Кочани запад“ која е најнерелевантна во однос на сообраќајот од/кон исток секако не е многу рационално да се изведува некое непотребно скапо решение. Патем, ми изгледа дека на Кочани му е потребна сообраќајница што ќе ги поврзе двете индустриски зони, без да се поминува низ центарот на градот. Edited by Cloverstack - 05-Apr-2020 at 00:30 |
||
![]() |
||
Bertu ![]() Newbiе ![]() Joined: 01-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 2 |
![]() ![]() |
|
Zdravo sakam da prasam kakva e sostojbata ma prvata delnica od tri cesmi do krupiste?
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Значи овој пат може и да продолжи по кочанската обиколница која што во иднина би можела во експресен пат да прерасне, и да продолжи како експресен пат до македонска каменица, па делчево се до бугарската граница. Ако во опште се нафатат во иднина, исто така и би се скратило времето за патување кон бугарија.
|
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
На поновите сателитски снимки, иако во полош квалитет, јасно се гледа дека патот продолжува покрај железничката пруга. ![]() Очигледно се работи за понова промена, затоа што оваа варијанта ја нема на постарите студии, како на оваа од 2011 (картата е превртена): ![]() |
||
![]() |
||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
|
Можеби овој пат ќе заврши директно на западната исклучка за Кочани, односно од Три чешми без да се исклучуваш на ниту едно место и возиш само право би влегол директно во Кочани. Ете продолжи понатаму по пругата, ќе те однесе директно на неа. Него со изградбата на овој пат, каква фунцкија ќе добие постоечкиот пат Штип-Кочани ? Дали на некој што живее во Штип а сака да оди до Кочани би му било подобро да оди до Три Чешми и да се приклучи на експресниот пат или да вози по постоечкиот што сега се користи ? Edited by FiLo - 01-Apr-2020 at 19:18 |
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Снимките од сателитот се од пред да почне втората фаза, мислам дека нема таму да минува трасата (можеби ќе бидам демантиран), меѓутоа кога го читав проектот пред речиси две години, нигде не стоеше дека во правец на Виница ќе оди, напротив стоеше до Кочани Запад 4 ленти а после реконструирана обиколница. И мислам дека нема никаква логика за до Виница да правиш експресен пат, за кого за 50 000 луѓе (општините Виница, Берово и Пехчево)
|
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Да, мислам дека таму, кај кривината, ќе има клучка со сегашниот пат кој оди низ Облешево. Мое лично мислење (иако можеби целосно не се согласувам со форматот на патот уште од времето на правењето на Велес - Кадрифаково), сепак мислам дека ќе биде огромна придобивка за Кочани, Виница, Делчево, Пехчево, Берово и Македонска Каменица односно дополнително кратење за 10-15 минути.
|
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Зошто тогаш е правен овој ископ покрај железничката пруга, југоисточно од бензинската? ![]() Edited by Théoden - 01-Apr-2020 at 18:14 |
||
![]() |
||
Bertu ![]() Newbiе ![]() Joined: 01-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 2 |
![]() ![]() |
|
Znaci ke se spojuva kaj trakanje li?
|
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Експресниот пат ќе се спојува кај бензинската пред клучката Кочани Запад, околу еден километар позападно. До таму ќе бидат 4 ленти (2+2), а натака (обиколницата) ќе си е како што сега е, затоа и се реконструираше.
|
||
![]() |
||
AmyntA ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
|
Така личи
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |