build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 07-Apr-2020 at 20:34
Zdravo,
Dali momentalno se raboti na dvete delnici..Stip-Krupiste i Krupiste-Kocani?
I koga otprilika se ocekuva pustanje na prvata delnica od Stip do Krupiste?
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 06-Apr-2020 at 15:52
За тоа со искуството си во право, но во изминативе 2-3 години има нов тренд, па се реновираа многу споредни патишта што биле запоставени по 50 години.

Актуелни примери се експресниот од Ранковце до Крива Паланка, а истовремено комплетно го рехабилитираа моменталниот магистрален пат и експресниот од Градско накај Прилеп каде во периодов е отпочната рехабилитација на магистралниот. Друг пример (иако не со експресен) е Охрид - Струга каде комплетно се реновира R1208 иако тука е постоечкиот магистрален пат. Можеби ќе видиме рехабилитација и на Штип - Кочани (а можеби и не). Crazy
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 06-Apr-2020 at 12:45
Sekako deka stariot pat ke bide solidno iskoristen samo sto (iskustvoto taka pokazuva) sega nadleznite celosno ke dignat race od nego.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 06-Apr-2020 at 01:04
Originally posted by FiLo

А каква ќе остане функцијата на стариот пат ?
Дали некој што живее во Штип и треба да патува до Кочани, подобро би му било да вози до Три Чешми и да се уклучи на овој нов пат или да вози по постоечкиот ?
И обратно од Кочани до Штип ?


Клучката Три чешми не е баш блиску до Штип, ама сепак мислам дека дури и за релацијата Штип <-> Кочани, новиот пат е без дилема побрза, поудобна и побезбедна варијанта.

Причините за ова се тоа што стариот пат:
1. поминува низ повеќе населени места
2. има многубројни странични приклучоци од секаков тип
3. во однос на експресниот пат има инфериорни технички карактеристики (иако сам по себе не е лош)
4. обемно го користи земјоделска механизација, точаци, мопеди...


Во секој случај кон стариот пат гравитираат многу села со вкупно население кое не е за потценување, и на него се поврзуваат многу локални патчиња, така што мислам дека стариот пат ќе продолжи да биде солидно искористен.


Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 06-Apr-2020 at 00:06
Originally posted by FiLo

А каква ќе остане функцијата на стариот пат ?
Дали некој што живее во Штип и треба да патува до Кочани, подобро би му било да вози до Три Чешми и да се уклучи на овој нов пат или да вози по постоечкиот ?
И обратно од Кочани до Штип ?

Стариот пат ќе може да се користи за стока, трактори, ако на некој му се оди од едно село до друго, до нива, итн...
Е сега најбрз начин пак ќе биде да се оди по новиот експресен пат, бидејки овде ќе се вози повеќе од 80 km/h, и се надокнадува, оти низ стариот пат пак мораш на многу места 60 km/h оти и низ населени места минува патот.
А и плус ќе биде уште побрзо кога ќе се прошири штипската обиколница со експресниот пат Штип - Радовиш, и малиот дел од Три чешми до Штип да прерасне во експресен пат.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 05-Apr-2020 at 20:39
А каква ќе остане функцијата на стариот пат ?
Дали некој што живее во Штип и треба да патува до Кочани, подобро би му било да вози до Три Чешми и да се уклучи на овој нов пат или да вози по постоечкиот ?
И обратно од Кочани до Штип ?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 05-Apr-2020 at 17:49



Помислив на таа можност, но со оглед на сателитската снимка на Google Earth, ширината на трасата каде што се изведуваат земјени работи мислам дека ја исклучува таа опција.
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 05-Apr-2020 at 02:51
Мене ми личи како споредниот пат да го преместуват до пругата, а моменталниот да прерасне во експресен.
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 05-Apr-2020 at 00:15

Оваа варијанта овозможува и вртење од/кон Виница:
(плус две рампи, од кои за едната е потребно проширување на обиколницата пред излезот кон Кочани, потоа премостување на пругата)




Edited by Cloverstack - 05-Apr-2020 at 00:19
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 04-Apr-2020 at 23:33

Ако експресниот пат се поврзува со обиколницата кај клучката „Кочани запад“ (што ми изгледа логично врз база на сателитските снимки), типувам дека вака некако ќе се модифицира клучката. Вака е потребно само едно скромно ново премостување и дооформување на една излезна и една влезна рампа на експресниот пат. Останатата инфраструктура веќе постои.





Вакво решение обезбедува безконфликтни сообраќајни текови:
- Кочани <-> Штип
- Кочани <-> Тркање, Спанчево, Соколарци, Облешево, Чешиново... (по старите патишта)

Не е обезбедена конекција Кочани <-> Виница, но колку што гледам клучката „Кочани запад“ во моменталната форма исто така не обезбедува вртење од Виница кон Кочани, што е и океј со оглед дека тоа е можно (а и многу поадекватно) на другата клучка („Кочани југ“ ли се вика официјално ??).

Во иднина сигурно и некоја постоечка крстосница ќе се надгради во клучка „Кочани исток“, на пример онаа кај Оризари. Затоа кај „Кочани запад“ која е најнерелевантна во однос на сообраќајот од/кон исток секако не е многу рационално да се изведува некое непотребно скапо решение.


Патем, ми изгледа дека на Кочани му е потребна сообраќајница што ќе ги поврзе двете индустриски зони, без да се поминува низ центарот на градот.



Edited by Cloverstack - 05-Apr-2020 at 00:30
Back to Top
Bertu View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 01-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote Bertu Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 02-Apr-2020 at 13:48
Zdravo sakam da prasam kakva e sostojbata ma prvata delnica od tri cesmi do krupiste?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 02-Apr-2020 at 09:27
Значи овој пат може и да продолжи по кочанската обиколница која што во иднина би можела во експресен пат да прерасне, и да продолжи како експресен пат до македонска каменица, па делчево се до бугарската граница. Ако во опште се нафатат во иднина, исто така и би се скратило времето за патување кон бугарија.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 01-Apr-2020 at 19:36
На поновите сателитски снимки, иако во полош квалитет, јасно се гледа дека патот продолжува покрај железничката пруга.


Очигледно се работи за понова промена, затоа што оваа варијанта ја нема на постарите студии, како на оваа од 2011 (картата е превртена):

Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 01-Apr-2020 at 19:17
Originally posted by Théoden



Originally posted by Vasilij

Експресниот пат ќе се спојува кај бензинската пред клучката Кочани Запад, околу еден километар позападно. До таму ќе бидат 4 ленти (2+2), а натака (обиколницата) ќе си е како што сега е, затоа и се реконструираше.

Зошто тогаш е правен овој ископ покрај железничката пруга, југоисточно од бензинската?



Можеби овој пат ќе заврши директно на западната исклучка за Кочани, односно од Три чешми без да се исклучуваш на ниту едно место и возиш само право би влегол директно во Кочани.
Ете продолжи понатаму по пругата, ќе те однесе директно на неа.


Него со изградбата на овој пат, каква фунцкија ќе добие постоечкиот пат Штип-Кочани ?

Дали на некој што живее во Штип а сака да оди до Кочани би му било подобро да оди до Три Чешми и да се приклучи на експресниот пат или да вози по постоечкиот што сега се користи ?

Edited by FiLo - 01-Apr-2020 at 19:18
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 01-Apr-2020 at 18:21
Снимките од сателитот се од пред да почне втората фаза, мислам дека нема таму да минува трасата (можеби ќе бидам демантиран), меѓутоа кога го читав проектот пред речиси две години, нигде не стоеше дека во правец на Виница ќе оди, напротив стоеше до Кочани Запад 4 ленти а после реконструирана обиколница. И мислам дека нема никаква логика за до Виница да правиш експресен пат, за кого за 50 000 луѓе (општините Виница, Берово и Пехчево)
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 01-Apr-2020 at 18:11
Да, мислам дека таму, кај кривината, ќе има клучка со сегашниот пат кој оди низ Облешево. Мое лично мислење (иако можеби целосно не се согласувам со форматот на патот уште од времето на правењето на Велес - Кадрифаково), сепак мислам дека ќе биде огромна придобивка за Кочани, Виница, Делчево, Пехчево, Берово и Македонска Каменица односно дополнително кратење за 10-15 минути.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 01-Apr-2020 at 18:09
Originally posted by Vasilij

Експресниот пат ќе се спојува кај бензинската пред клучката Кочани Запад, околу еден километар позападно. До таму ќе бидат 4 ленти (2+2), а натака (обиколницата) ќе си е како што сега е, затоа и се реконструираше.


Зошто тогаш е правен овој ископ покрај железничката пруга, југоисточно од бензинската?




Edited by Théoden - 01-Apr-2020 at 18:14
Back to Top
Bertu View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 01-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote Bertu Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 01-Apr-2020 at 17:50
Znaci ke se spojuva kaj trakanje li?
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 01-Apr-2020 at 17:27
Експресниот пат ќе се спојува кај бензинската пред клучката Кочани Запад, околу еден километар позападно. До таму ќе бидат 4 ленти (2+2), а натака (обиколницата) ќе си е како што сега е, затоа и се реконструираше.
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 01-Apr-2020 at 16:01
Originally posted by Théoden

Како ќе биде изведено поврзувањето со Кочани?
Според досега пробиената траса не ми изгледа како во иднина патот да продолжува кон кочанската обиколницата, туку кон Виница би се пробивал нов. Евентуално, би се надоврзувал на обиколницата некој километар поисточно.
Се плашам да не се остане на некое „привремено“ решение, со кое патот би влегувал директно во градот Кочани, а обиколницата би останала башка.


Така личи
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.111 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.