![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 90> |
Author | ||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Не знам за уреа, но знам дека македонскиот литературен израз за течноста која секој од нас ја исфрлува таму каде што и кралот оди сам, е урина, а не уреа.
![]() Edited by Dexter26 - 23-Sep-2011 at 11:06 |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Веројатно се мисли на АdBlue (течен раствор на уреа од 32,5%) кој се користи во каталиштичка редукција за намалување на емисијата на азотни оксиди од согорувањето на дизел моторите,
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
Добро бе зарем новиве двокатни автобуси имаат и филтер за мочка
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
а се работи за многу ефективен начин на наплата кој решава повеќе проблеми и е поволен за неговите корисници... штета |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Да, овие картички се користат во автобусите на приватните превозници во Скопје, но за жал, не сите приватни превозници ги користат, од наједноставна причина бидејќи не се обврзани на тоа. А што е уште полошо, некои приватни превозници користат свои билети, така што кај приватните превозници никако да се случи една иста smart картичка, односно еден ист билет да може да се користи во било кој од автобусите на приватните превозници. |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Хвала на исправци! Видео сам да пише на њиховом сајту, па сам мислио да су они добили, али прочитах да се ради о приватном превознику у Скопљу:
http://www.kentkart.com/en/international_projects.aspx |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Погрешно си информиран. Турската фирма КентКарт учествуваше на тендерот, но не го доби тендерот. Тендерот го доби словачката фирма Ем Тест. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
ооој... Топ ќе бидат ако бидат вакви...
![]() |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
ОК, можда. Али мораш да признаш да је мучно да возач треба баш сваку станицу да најави. Приметих да је и у Скопљу иста фирма ”КентКарт” добила тендер за нови тикетинг сервис, код нас су већ поечли са уградњом валидатора и они изгледају овако. На њима се исписује следеће стајалиште, а екран је осетљив на додир. Претпостављам да ће и у Скопљу бити слично, ако не и исто, јер је то иста фирма.
![]() |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Јас говорам за моето лично искуство во градски автобус во Германија. Одлично помнам дека го прашувавме возачот на која станица треба да се симнеме за да стигнеме до конкретните адреси на кои се сместивме, бидејќи не сместуваа по куќи и станови. Возачот не знаеше добро англиски, но одлично помнам дека на секој од нас ни кажа дека откако преку микрофон ќе го изговори името на таа и таа конкретна станица, треба да се симнеме и да одиме по таа и таа конкретна улица или по тој и тој конкретен булевар за да стигнеме до таа и таа конкретна адреса. Инаку, да, во трамвајот на секоја станица не говори возачот преку микрофон, туку се слуша аудио снимка, а во некои трамваи имаше и монитори на кои се емитуваа реклами и слично, но кога трамвајот ќе застанеше на станица, на мониторите беа прикажувани слики и мапи од конкретната станица. Edited by Dexter26 - 22-Sep-2011 at 17:30 |
||
![]() |
||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
|
Ни на западу то не најављују возачи, већ постоји сниљена најава станица. За те потребе се обично унајме спикери са тв станица, а најава се реализију или уз помоћ GPS-а или прорачуном удаљености где уређај мери од почетне станице. Најједноставнији систем је где возачи притискају тастер и тако активирају следећу најаву: Овде се може чути најава у нашем трамвају: http://www.youtube.com/watch?v=n7H0Ef5LqHo Загреб http://www.youtube.com/watch?v=vb-4B1oBwgI Edited by Александар - 22-Sep-2011 at 16:06 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Идеја која за Скопје ќе беше најдобра од сето ова што ни се случува. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Како што веќе спомнав, за трамвајот има посебна тема на форумов, таму терајте дискусија за трамвајот и LRT, на оваа тема се дискутира за двокатните градски автобуси во Скопје: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50 Edited by Dexter26 - 22-Sep-2011 at 14:03 |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека премногу се мешаат тие термини со трамвај и слично. Како прво смешно е да зборуваме за традиционален "трамвај" и проект кој ќе го закочи градов. На Скопје му е потребен ЛРТ систем со делумично подземни траси пред се во центарот на градот или терминолошки лесно метро кое ќе биде одвоено од сообраќајот во центарот на градот и нема да ги загушува и онака преполните улици. Тој традиционален трамвај е смешки.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Трамвајот му е повеќе од потребен на Скопје, прашање на време е додека да стане секојдневна потреба на скопјани. За среќа, во 2012 нема да има избори, а до крајот на 2011 треба да заврши студијата која ја изработува таа англиско-унгарската фирма, така да, во 2012 градските власти во Скопје ќе можат слободно да распишат тендер за избор на фирма која ќе ја гради трамвајската мрежа, доколку биде прифатена и усвоена студијата на англиско-унгарската фирма, се разбира. За трамвајот има посебна тема на форумов: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50 |
||
![]() |
||
MGS ![]() Senior Member ![]() Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
![]() ![]() |
|
Двокатни автоуси требаше да има околу 10-15 ,онака да се осети "духот на старо Скопје".Ама готово сега.Нека ја форсираат сега идејата за трамвај.А трамвај на Скопје му е под ХИТНО потребен.
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Прочитај го мојот пост #1310 на 2 или 3 страници поназад на темава. Дури и откако ќе пристигнат сите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, сепак ќе се задржат сите двојни, односно сите зглобни автобуси од Санос, најверојатно само старите двојни Икарус, односно само старите зглобни Икарбус автобуси ќе бидат или продадени како старо железо или ќе бидат подарени или продадени на помалите градови во Македонија, се надевам дека ќе бидат продадени како старо железо, бидејќи на тие канти не им е местото во сообраќај, од безбедносни, економски и од еколошки причини. Но сепак, ЈСП Скопје планира да ги задржи старите двојни автобуси, како и поновите единечни автобуси од Санос со МАН шасија, бидејќи и 80-те единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и 200-те двокатни градски автобуси од кинески Јутонг сепак нема да бидат доволни за потребите и побарувачката на патниците на ЈСП Скопје.
Е да, нешто вакво е дефинитивно поприфатливо и за Скопје во споредба со овие двокатниве градски автобуси во ретро стил. Но кога си имаш работа со магариња кои едноставно не сакаат да го слушнат здравиот ум и разум, ќе заглавиш со просечен, ако не и подпросечен готов производ. Edited by Dexter26 - 22-Sep-2011 at 13:33 |
||
![]() |
||
Stibera ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 117 |
![]() ![]() |
|
луѓе што се возат со двокатните автобуси се жалат дека нема место за разминување и дека се прдвидени само за седење а нема доволен број на автобуси да можат сите патници да седат. секое утро има кавги и расправии дури ми имаат кажано една случка кае шоферот повикал полиција зашто се качиле премногу патници и автобусот можел да се преврти.
мојот заклучок е дека на изглед се убави но функционалност нула. |
||
![]() |
||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
|
Новиот лондонски двокатен автобус
![]() http://www.london.gov.uk/priorities/transport/new-bus-london Е ова ни фали нас - не се планира за иднината, туку за минатото. Цената, поради тоа што во тендерот се бараше хибриден автобус, е околу 300 000. Но во следните 15 години Лондон ќе има модерен превоз и истовремено ќе ги задржи на улиците двокатните автобуси. Само за потсетување, имаше 2 години дебата ДАЛИ му требаат на Лондон двокатни, какви да се, и конкурсот траеше 1 година, со предлог-дизјани, гласање во 2 круга и тн... Повеќе инфо: http://en.wikipedia.org/wiki/New_Bus_for_London Edited by tomi_z - 22-Sep-2011 at 12:58 |
||
![]() |
||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека дебата за градски превоз цело време ја префрламе на други работи... културата на нашите сограѓани, естетика на средствата за превоз и стил?!
Нејсе, ќе се обидам да направам некоја фотка од двокатен во шпиц, па сами да процените каков ни е „подобрениот“ јавен превоз. Се плашам што ќе се случи кога ќе дојдат сите двокатни и ќе се исфрлат стариве зглобни... |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |