build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 23-Sep-2011 at 11:06
Не знам за уреа, но знам дека македонскиот литературен израз за течноста која секој од нас ја исфрлува таму каде што и кралот оди сам, е урина, а не уреа. Big%20smile

Edited by Dexter26 - 23-Sep-2011 at 11:06
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 23-Sep-2011 at 07:09
Веројатно се мисли на АdBlue (течен раствор на уреа од 32,5%) кој се користи во каталиштичка редукција за намалување на емисијата на азотни оксиди од согорувањето на дизел моторите,
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 23-Sep-2011 at 06:50
Добро бе зарем новиве двокатни автобуси имаат и филтер за мочка ??????????????????
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 23-Sep-2011 at 01:24
Originally posted by Dexter26

Previous
 
Да, овие картички се користат во автобусите на приватните превозници во Скопје, но за жал, не сите приватни превозници ги користат, од наједноставна причина бидејќи не се обврзани на тоа.
 
А што е уште полошо, некои приватни превозници користат свои билети, така што кај приватните превозници никако да се случи една иста smart картичка, односно еден ист билет да може да се користи во било кој од автобусите на приватните превозници.
јас користев ваква картичка и се откажав поради тоа што немаа во сите автобуси монтирано а и често ги исклучуваа постоечките
а се работи за многу ефективен начин на наплата кој решава повеќе проблеми и е поволен за неговите корисници... штета
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 23-Sep-2011 at 01:05
Previous
 
Да, овие картички се користат во автобусите на приватните превозници во Скопје, но за жал, не сите приватни превозници ги користат, од наједноставна причина бидејќи не се обврзани на тоа.
 
А што е уште полошо, некои приватни превозници користат свои билети, така што кај приватните превозници никако да се случи една иста smart картичка, односно еден ист билет да може да се користи во било кој од автобусите на приватните превозници.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 23-Sep-2011 at 00:23
Хвала на исправци! Видео сам да пише на њиховом сајту, па сам мислио да су они добили, али прочитах да се ради о приватном превознику у Скопљу:

Macedonia-Skopje:

Skopje has a population of 506.000 and is the capital city of Macedonian Republic. Kentkart has introduced Contactless Smart Card Automatic Fare Collection and Vehicle tracking System initially at a private bus company in Skopje. Kentkart is also planning to install all Municipality Public Transport Buses with smart card readers and system backend software.

http://www.kentkart.com/en/international_projects.aspx
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 22-Sep-2011 at 23:19
Originally posted by Александар

Приметих да је и у Скопљу иста фирма ”КентКарт” добила тендер за нови тикетинг сервис

 
Погрешно си информиран.
Турската фирма КентКарт учествуваше на тендерот, но не го доби тендерот.
 
Тендерот го доби словачката фирма Ем Тест.
 

 

 

 

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 22-Sep-2011 at 20:58
ооој... Топ ќе бидат ако бидат вакви...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 22-Sep-2011 at 20:54
ОК, можда. Али мораш да признаш да је мучно да возач треба баш сваку станицу да најави. Приметих да је и у Скопљу иста фирма ”КентКарт” добила тендер за нови тикетинг сервис, код нас су већ поечли са уградњом валидатора и они изгледају овако. На њима се исписује следеће стајалиште, а екран је осетљив на додир. Претпостављам да ће и у Скопљу бити слично, ако не и исто, јер је то иста фирма.

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 22-Sep-2011 at 17:30
Previous
 
Јас говорам за моето лично искуство во градски автобус во Германија.
 
Одлично помнам дека го прашувавме возачот на која станица треба да се симнеме за да стигнеме до конкретните адреси на кои се сместивме, бидејќи не сместуваа по куќи и станови.
 
Возачот не знаеше добро англиски, но одлично помнам дека на секој од нас ни кажа дека откако преку микрофон ќе го изговори името на таа и таа конкретна станица, треба да се симнеме и да одиме по таа и таа конкретна улица или по тој и тој конкретен булевар за да стигнеме до таа и таа конкретна адреса.
 
Инаку, да, во трамвајот на секоја станица не говори возачот преку микрофон, туку се слуша аудио снимка, а во некои трамваи имаше и монитори на кои се емитуваа реклами и слично, но кога трамвајот ќе застанеше на станица, на мониторите беа прикажувани слики и мапи од конкретната станица.


Edited by Dexter26 - 22-Sep-2011 at 17:30
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 22-Sep-2011 at 16:05
Originally posted by Dexter26



А самиот факт дека возачот преку микрофон им се обрати на патниците, говори дека најверојатно сите нови градски автобуси, или барем сите нови двокатни градски автобуси, се опремени со микрофони, преку кои во западните држави, вообичаено возачите ги информираат патниците на која станица застануваат и која е наредната станица.

Но во возилата на ЈСП Скопје приказната е поинаква, возачите воопшто не ги информираат патниците преку микрофон на која станица застануваат и која е наредната станица,
на внатрешните електронски дисплеи наместо да пишува која е наредната станица, пишува пораки од типот "Среќен роденден татковино!", "Наступна зупинка / Драги / Почитувани патници, ве молиме поништете ги билетите", "Наступна зупинка / Драги / Почитувани патници, автобусот е климатизиран / возилото е климатизирано, ве молиме затворете ги прозорците" и не знам какви други непотребни пораки, возачите не се униформирани и што ли уште друго не.


Ни на западу то не најављују возачи, већ постоји сниљена најава станица. За те потребе се обично унајме спикери са тв станица, а најава се реализију или уз помоћ GPS-а или прорачуном удаљености где уређај мери од почетне станице. Најједноставнији систем је где возачи притискају тастер и тако активирају следећу најаву:

Овде се може чути најава у нашем трамвају:
http://www.youtube.com/watch?v=n7H0Ef5LqHo

Загреб
http://www.youtube.com/watch?v=vb-4B1oBwgI


Edited by Александар - 22-Sep-2011 at 16:06
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 22-Sep-2011 at 15:29
Originally posted by MGS

Двокатни автоуси требаше да има околу 10-15 ,онака да се осети "духот на старо Скопје".Ама готово сега.Нека ја форсираат сега идејата за трамвај.А трамвај на Скопје му е под ХИТНО потребен.


Идеја која за Скопје ќе беше најдобра од сето ова што ни се случува.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 22-Sep-2011 at 14:02
Previous
 
Како што веќе спомнав, за трамвајот има посебна тема на форумов, таму терајте дискусија за трамвајот и LRT, на оваа тема се дискутира за двокатните градски автобуси во Скопје:
 
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50


Edited by Dexter26 - 22-Sep-2011 at 14:03
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 22-Sep-2011 at 13:44
Мислам дека премногу се мешаат тие термини со трамвај и слично. Како прво смешно е да зборуваме за традиционален "трамвај" и проект кој ќе го закочи градов. На Скопје му е потребен ЛРТ систем со делумично подземни траси пред се во центарот на градот или терминолошки лесно метро кое ќе биде одвоено од сообраќајот во центарот на градот и нема да ги загушува и онака преполните улици. Тој традиционален трамвај е смешки.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 22-Sep-2011 at 13:31
Previous
 
Трамвајот му е повеќе од потребен на Скопје, прашање на време е додека да стане секојдневна потреба на скопјани.
 
За среќа, во 2012 нема да има избори, а до крајот на 2011 треба да заврши студијата која ја изработува таа англиско-унгарската фирма, така да, во 2012 градските власти во Скопје ќе можат слободно да распишат тендер за избор на фирма која ќе ја гради трамвајската мрежа, доколку биде прифатена и усвоена студијата на англиско-унгарската фирма, се разбира.
 
За трамвајот има посебна тема на форумов:
 
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 22-Sep-2011 at 13:24
Двокатни автоуси требаше да има околу 10-15 ,онака да се осети "духот на старо Скопје".Ама готово сега.Нека ја форсираат сега идејата за трамвај.А трамвај на Скопје му е под ХИТНО потребен.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 22-Sep-2011 at 13:23
Originally posted by tomi_z

Мислам дека дебата за градски превоз цело време ја префрламе на други работи... културата на нашите сограѓани, естетика на средствата за превоз и стил?!

Нејсе, ќе се обидам да направам некоја фотка од двокатен во шпиц, па сами да процените каков ни е „подобрениот“ јавен превоз. Се плашам што ќе се случи кога ќе дојдат сите двокатни и ќе се исфрлат стариве зглобни...

 
Прочитај го мојот пост #1310 на 2 или 3 страници поназад на темава.
 
Дури и откако ќе пристигнат сите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, сепак ќе се задржат сите двојни, односно сите зглобни автобуси од Санос, најверојатно само старите двојни Икарус, односно само старите зглобни Икарбус автобуси ќе бидат или продадени како старо железо или ќе бидат подарени или продадени на помалите градови во Македонија, се надевам дека ќе бидат продадени како старо железо, бидејќи на тие канти не им е местото во сообраќај, од безбедносни, економски и од еколошки причини.
 
Но сепак, ЈСП Скопје планира да ги задржи старите двојни автобуси, како и поновите единечни автобуси од Санос со МАН шасија, бидејќи и 80-те единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и 200-те двокатни градски автобуси од кинески Јутонг сепак нема да бидат доволни за потребите и побарувачката на патниците на ЈСП Скопје.
Originally posted by tomi_z

Новиот лондонски двокатен автобус Applause

http://www.london.gov.uk/priorities/transport/new-bus-london

Е ова ни фали нас - не се планира за иднината, туку за минатото.

Цената, поради тоа што во тендерот се бараше хибриден автобус, е околу 300 000. Но во следните 15 години Лондон ќе има модерен превоз и истовремено ќе ги задржи на улиците двокатните автобуси.

Само за потсетување, имаше 2 години дебата ДАЛИ му требаат на Лондон двокатни, какви да се, и конкурсот траеше 1 година, со предлог-дизјани, гласање во 2 круга и тн...

Повеќе инфо:
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Bus_for_London

 
Е да, нешто вакво е дефинитивно поприфатливо и за Скопје во споредба со овие двокатниве градски автобуси во ретро стил.
 
Но кога си имаш работа со магариња кои едноставно не сакаат да го слушнат здравиот ум и разум, ќе заглавиш со просечен, ако не и подпросечен готов производ.


Edited by Dexter26 - 22-Sep-2011 at 13:33
Back to Top
Stibera View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 117
  Quote Stibera Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 22-Sep-2011 at 12:59
луѓе што се возат со двокатните автобуси се жалат дека нема место за разминување и дека се прдвидени само за седење а нема доволен број на автобуси да можат сите патници да седат. секое утро има кавги и расправии дури ми имаат кажано една случка кае шоферот повикал полиција зашто се качиле премногу патници и автобусот можел да се преврти.

мојот заклучок е дека на изглед се убави но функционалност нула.
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 22-Sep-2011 at 12:56
Новиот лондонски двокатен автобус Applause

http://www.london.gov.uk/priorities/transport/new-bus-london

Е ова ни фали нас - не се планира за иднината, туку за минатото.

Цената, поради тоа што во тендерот се бараше хибриден автобус, е околу 300 000. Но во следните 15 години Лондон ќе има модерен превоз и истовремено ќе ги задржи на улиците двокатните автобуси.

Само за потсетување, имаше 2 години дебата ДАЛИ му требаат на Лондон двокатни, какви да се, и конкурсот траеше 1 година, со предлог-дизјани, гласање во 2 круга и тн...

Повеќе инфо:
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Bus_for_London


Edited by tomi_z - 22-Sep-2011 at 12:58
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 22-Sep-2011 at 11:55
Мислам дека дебата за градски превоз цело време ја префрламе на други работи... културата на нашите сограѓани, естетика на средствата за превоз и стил?!

Нејсе, ќе се обидам да направам некоја фотка од двокатен во шпиц, па сами да процените каков ни е „подобрениот“ јавен превоз. Се плашам што ќе се случи кога ќе дојдат сите двокатни и ќе се исфрлат стариве зглобни...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.461 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.