![]() |
![]() |
![]() |
Возен ред |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 36> |
Author | ||
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
|
Само малку појаснение Владимир ќе може,значи последен воз од Скопје за Тетово е 20:18 часот ?
|
||
![]() |
||
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
|
аха значи секој ден е исто фала Владимир
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
29 јануари !!!??? (секој ден е исто)
![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
|
Бојан,Владимир,Дание, случајно да не ги знаете на 29 јануари Скопје-Тетово термините ?
Edited by Dragan - 20-Jan-2011 at 22:50 |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Точно така. ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Даниел, овие податоци ти се од студијата за рентабилност на линијата Скопје-Битола-Скопје изработена во 2006 година од Екосвест? Тоа е навистина опфатна студија, ретка кај нас, која беше издадено и во форма на книга и тоа баш во моментите кога се предлагаше целосно укинување на патничкиот сообраќај кон Битола. Како што гледаш и пред 5 години се зборели за нерентабилноста на патничките возови влечени од Кенеди, нешто што и денес се случува. Камо среќа нашите политичари да работеа според ваквите студии ![]() |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Возови кои сообраќале Скопје-Битола и нивното постепено намалување...
![]() |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Во право си во смисла на рентабилност и поголема исполнетост за патување сигурно би имало Кочани-Битола(знам имав доста колеги од факс шо се префрлаа во Велес и седеа понекогаш и по саат време,зависи од возниот ред).А за Кочани-Скопје-Кичево мислев баш за моменталнава ситуација,место да имаме 2 х Кенеди + 4-5 вагони за Кичево шо пијат нафта ко луди и 2 х Макоси за Кочани ,да бидат само Шпанците.Локомотивите ќе останат за товар и резерва ,а вагоните би се пренасочиле на Битола/Гевгелија.
А моментално Скопје-Битола не би било лошо да ја продолжат до Куманово,исто како примеров погоре да не пуштаат ел.локомотива со 2 вагони(во иднина со некоја си електрификација до Бт па и да ги заменат зелените). Дај Боже да средат во МЖ поголем број возила,па некако да испаднит како шо замислуваме. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Апсолутно си во право за пишаното. Инаку, јас пишав хипотетички, што би било доколку МЖ има повеќе дизел моторни гарнитури. Македонија во Европа можеби е единствената држава која нема железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста. |
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
BOJAN, сепак за тоа треба да се согледа и возниот парк кој го има МЖ, а инаку пругата до Сопотница функционираше додека таму постоеше и работеше рудникот за железо. Покрај товарните пуштаа и патнички вагони. Денес ниту рудник работи, ниту воз сообраќа. Исто така мислам дека би било доста корисно да се направи пругата од Сопотница до Кичево ( околу 30км) со што би се добило "прстен" и со реконстукцијата на коридор 10д поточно Битола-Лерин, би било доста полезно за МЖ. Но, да видиме што ќе донесе времето... |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Тркало, се согласувам дека треба да постои железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста. Сепак, јас најпрвин би вовел воз на релацијата Битола-Кочани-Битола, бидејќи тоа се важни регионални центри кои имаат и универзитет, повисоки судски органи и други институции кои привлекуваат патници сами по себе. Еден Шпанец би бил добар за почеток.
Потоа би вовел и воз на релација Куманово-Кичево-Куманово, бидејќи има голем број на луѓе кои патуваат меѓу овие градови. Дури потоа би размислувал за воведување на воз на релација Кичево-Кочани-Кичево. Да не заборавиме, дека ваков воз би требало да ја сврти пола Македонија за да стигне до Кочани за разлика од другиве две релации кои се конкурентни на автобускиот сообраќај. Конечно, доколку се реконструира пругата, би вовел и воз на релација Битола-Демир Хисар-Сопотница-Битола. |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Кога веќе испадна идеја за брз воз Кичево-Скопје (или патнички нека е ,сеедно) зошто да не е продолжена линијата до Кочани,значи линија Кичево-Гостивар-Тетово-Скопје-Велес-Штип-Кочани,со еден пар со дом.ст.Кичево и еден дом.ст.Кочани + резерва во депо Лисиче на средина на линијата ?Секако и на двата правци возат Шпанците ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Колко знам МЖ-Транспорт најави дека према потреба ќе се зголемуват или намалуват компзициите.
А друга работа е што огромен број на патнички вагони веќе се во Колска-Велес на обнова. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Имам приметено дека со новиот возен ред е намален бројот на вагоните на битолските возови од стандардните 5 вагони на 3-4 вагони. Има ли некаква причина за намалувањето, каде пропаѓаат патничките вагони во земјава?
|
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
![]() http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/13627-Zeleznickiot-soobrakaj-ke-se-odviva-spored-vazeckiot-vozen-red-za-praznicite Edited by Danielbtmk - 31-Dec-2010 at 16:28 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
На меѓународните форуми наголемо се дискутира што би се случило доколку навистина Грците се откажат од меѓународните линии? Една од можностите што ја предвиделе е Турските, Бугарските и Македонските железници самите да си ги оддржуваат меѓународните линии кон Солун! На пример, на релација Скопје-Солун-Скопје да вози македонска локомотива, при што на Грчките железници да им се плаќа за користење на железничката инфраструктура на потегот од Идомени до Солун!
Дали воопшто би ни се исплаќало ваквото функционирање на експресните возови кон Солун? Инаку информации за оваа вест има на: германскиот форум http://drehscheibe-online.de/index.php, потоа на http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=455457&page=18 и на српскиот http://www.serbiatravelers.org/forum/index.php?topic=4862.0, има ли некаков допис од грчка страна воопшто за вакво нешто? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Веќе се многуте потези од грчка страна во железницата ме чуди како сеуште функционира оваја ЕУ членка со сите нејзини „стандарди“.
Укинување на едината врска со Европа на една ЕУ членка тоа е или само новинарска патка и тотална сулудост на една „држава“. Мислам дека веќе е доволно трошење на зборови на оваја таканаречена ЕУ земја членка. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Проблемите на Грчките железници треба да си ги решат со кратења на внатрешните возови, не смеат да ги чепкаат меѓународните возови. Се сеќавам дека во 2009 година, поради економската криза, цело лето на сите релации сообраќаа по еден воз помалку, но не се укинаа меѓународните возови. Но, ете, доколку навистина се случи, што би се случило со Хелас Експрес и Олимпус. Дали би оделе само до Гевгелија или само до Скопје или можеби нешто друго би се случило со нив?
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Од грците ништо не ме чуди, еве на пример, Грција е единствената земја што наплаќа доплата при користење на картата Балкан Флексипас. На пример, ако патувате кон Атина од Солун со воз, тогаш ќе си платите 20-тина евра доплата, што не го прави ниту една железница на Балканот. Ако Грција ги укине возовите, тогаш нашата железница треба да реагира и да бара оштета. А таа ќе биде голема, доколку се смета дека новиот возен ред трае дури до 10 декември 2011 година. Не знам како би изгледала оваа ситуација, дали возовите би поаѓале од Гевгелија или од Скопје, во секој случај, и ние сме должни да го почитуваме возниот ред. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1819202122 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |