build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 21-Jan-2011 at 01:55
Само малку појаснение Владимир ќе може,значи последен воз од Скопје за Тетово е 20:18 часот ?
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 21-Jan-2011 at 01:49
аха значи секој ден е исто фала Владимир
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 20-Jan-2011 at 23:17
29 јануари !!!??? (секој ден е исто)



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 20-Jan-2011 at 22:49
Бојан,Владимир,Дание, случајно да не ги знаете на 29 јануари Скопје-Тетово термините ?

Edited by Dragan - 20-Jan-2011 at 22:50
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 07-Jan-2011 at 19:42
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Danielbtmk

Возови кои сообраќале Скопје-Битола и нивното постепено намалување...




Даниел, овие податоци ти се од студијата за рентабилност на линијата Скопје-Битола-Скопје изработена во 2006 година од Екосвест?

Тоа е навистина опфатна студија, ретка кај нас, која беше издадено и во форма на книга и тоа баш во моментите кога се предлагаше целосно укинување на патничкиот сообраќај кон Битола. Како што гледаш и пред 5 години се зборели за нерентабилноста на патничките возови влечени од Кенеди, нешто што и денес се случува. Камо среќа нашите политичари да работеа според ваквите студииOhno!

Точно така. Yes
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 07-Jan-2011 at 19:13
Originally posted by Danielbtmk

Возови кои сообраќале Скопје-Битола и нивното постепено намалување...




Даниел, овие податоци ти се од студијата за рентабилност на линијата Скопје-Битола-Скопје изработена во 2006 година од Екосвест?

Тоа е навистина опфатна студија, ретка кај нас, која беше издадено и во форма на книга и тоа баш во моментите кога се предлагаше целосно укинување на патничкиот сообраќај кон Битола. Како што гледаш и пред 5 години се зборели за нерентабилноста на патничките возови влечени од Кенеди, нешто што и денес се случува. Камо среќа нашите политичари да работеа според ваквите студииOhno!
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 07-Jan-2011 at 13:05
Возови кои сообраќале Скопје-Битола и нивното постепено намалување...


Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 05-Jan-2011 at 15:56
Во право си во смисла на рентабилност и поголема исполнетост за патување сигурно би имало Кочани-Битола(знам имав доста колеги од факс шо се префрлаа во Велес и седеа понекогаш и по саат време,зависи од возниот ред).А за Кочани-Скопје-Кичево мислев баш за моменталнава ситуација,место да имаме 2 х Кенеди + 4-5 вагони за Кичево шо пијат нафта ко луди и 2 х Макоси за Кочани ,да бидат само Шпанците.Локомотивите ќе останат за товар и резерва ,а вагоните би се пренасочиле на Битола/Гевгелија.
А моментално Скопје-Битола не би било лошо да ја продолжат до Куманово,исто како примеров погоре да не пуштаат ел.локомотива со 2 вагони(во иднина со некоја си електрификација до Бт па и да ги заменат зелените).
Дај Боже да средат во МЖ поголем број возила,па некако да испаднит како шо замислуваме.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 05-Jan-2011 at 00:16
Originally posted by Danielbtmk

Originally posted by BOJAN

Тркало, се согласувам дека треба да постои железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста. Сепак, јас најпрвин би вовел воз на релацијата Битола-Кочани-Битола, бидејќи тоа се важни регионални центри кои имаат и универзитет, повисоки судски органи и други институции кои привлекуваат патници сами по себе. Еден Шпанец би бил добар за почеток.

Потоа би вовел и воз на релација Куманово-Кичево-Куманово, бидејќи има голем број на луѓе кои патуваат меѓу овие градови. Дури потоа би размислувал за воведување на воз на релација Кичево-Кочани-Кичево. Да не заборавиме, дека ваков воз би требало да ја сврти пола Македонија за да стигне до Кочани за разлика од другиве две релации кои се конкурентни на автобускиот сообраќај.

Конечно, доколку се реконструира пругата, би вовел и воз на релација Битола-Демир Хисар-Сопотница-Битола.

BOJAN, сепак за тоа треба да се согледа и возниот парк кој го има МЖ, а инаку пругата до Сопотница функционираше додека таму постоеше и работеше рудникот за железо. Покрај товарните пуштаа и патнички вагони. Денес ниту рудник работи, ниту воз сообраќа. Исто така мислам дека би било доста корисно да се направи пругата од Сопотница до Кичево ( околу 30км) со што би се добило "прстен" и со реконстукцијата на коридор 10д поточно Битола-Лерин, би било доста полезно за МЖ. Но, да видиме што ќе донесе времето...


Апсолутно си во право за пишаното. Инаку, јас пишав хипотетички, што би било доколку МЖ има повеќе дизел моторни гарнитури. Македонија во Европа можеби е единствената држава која нема железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 05-Jan-2011 at 00:09
Originally posted by BOJAN

Тркало, се согласувам дека треба да постои железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста. Сепак, јас најпрвин би вовел воз на релацијата Битола-Кочани-Битола, бидејќи тоа се важни регионални центри кои имаат и универзитет, повисоки судски органи и други институции кои привлекуваат патници сами по себе. Еден Шпанец би бил добар за почеток.

Потоа би вовел и воз на релација Куманово-Кичево-Куманово, бидејќи има голем број на луѓе кои патуваат меѓу овие градови. Дури потоа би размислувал за воведување на воз на релација Кичево-Кочани-Кичево. Да не заборавиме, дека ваков воз би требало да ја сврти пола Македонија за да стигне до Кочани за разлика од другиве две релации кои се конкурентни на автобускиот сообраќај.

Конечно, доколку се реконструира пругата, би вовел и воз на релација Битола-Демир Хисар-Сопотница-Битола.

BOJAN, сепак за тоа треба да се согледа и возниот парк кој го има МЖ, а инаку пругата до Сопотница функционираше додека таму постоеше и работеше рудникот за железо. Покрај товарните пуштаа и патнички вагони. Денес ниту рудник работи, ниту воз сообраќа. Исто така мислам дека би било доста корисно да се направи пругата од Сопотница до Кичево ( околу 30км) со што би се добило "прстен" и со реконстукцијата на коридор 10д поточно Битола-Лерин, би било доста полезно за МЖ. Но, да видиме што ќе донесе времето...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 04-Jan-2011 at 23:18
Тркало, се согласувам дека треба да постои железнички сообраќај помеѓу градовите од внатрешноста. Сепак, јас најпрвин би вовел воз на релацијата Битола-Кочани-Битола, бидејќи тоа се важни регионални центри кои имаат и универзитет, повисоки судски органи и други институции кои привлекуваат патници сами по себе. Еден Шпанец би бил добар за почеток.

Потоа би вовел и воз на релација Куманово-Кичево-Куманово, бидејќи има голем број на луѓе кои патуваат меѓу овие градови. Дури потоа би размислувал за воведување на воз на релација Кичево-Кочани-Кичево. Да не заборавиме, дека ваков воз би требало да ја сврти пола Македонија за да стигне до Кочани за разлика од другиве две релации кои се конкурентни на автобускиот сообраќај.

Конечно, доколку се реконструира пругата, би вовел и воз на релација Битола-Демир Хисар-Сопотница-Битола.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 04-Jan-2011 at 16:12
Originally posted by BOJAN

Polval, денес возот Скопје Кичево е со исто возно време како тогашниот Intercity воз. Се согласувам со тебе дека би можело да се поврзат Скопје и Кичево со брзи возови но само доколку линијата не завршува во Скопје. Би можело да се воведе во текот на летото ваков воз на релација Белград-Кичево за оние што патуваат на одмор во Охрид, а како поверојатна варијанта би ја истакнал онаа за поврзување на Приштина со Кичево. Поради мнозинското албанско население долж пругата, мислам дека оваа линија би била исплатлива, евентуално сегашниот воз од Приштина за Скопје да се продолжи до Кичево или да се воведат два возови дневни.


Кога веќе испадна идеја за брз воз Кичево-Скопје (или патнички нека е ,сеедно) зошто да не е продолжена линијата до Кочани,значи линија Кичево-Гостивар-Тетово-Скопје-Велес-Штип-Кочани,со еден пар со дом.ст.Кичево и еден дом.ст.Кочани + резерва во депо Лисиче на средина на линијата ?Секако и на двата правци возат Шпанците
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 04-Jan-2011 at 13:56
Колко знам МЖ-Транспорт најави дека према потреба ќе се зголемуват или намалуват компзициите.
А друга работа е што огромен број на патнички вагони веќе се во Колска-Велес на обнова.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 04-Jan-2011 at 13:47
Имам приметено дека со новиот возен ред е намален бројот на вагоните на битолските возови од стандардните 5 вагони на 3-4 вагони. Има ли некаква причина за намалувањето, каде пропаѓаат патничките вагони во земјава?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 31-Dec-2010 at 16:27

За време на новогодишните и божиќни празници железничкиот сообраќај во Република Македонија ќе се одвива според важечкиот возен ред.
zeleznicki-soob-240
Оперативните служби ќе го следат тековното одвивање на железничкиот сообраќај и според расположливите капацитети, одредени правци ќе бидат засилувани со дополнителни патнички вагони, информираат од Македонски железници.







http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/13627-Zeleznickiot-soobrakaj-ke-se-odviva-spored-vazeckiot-vozen-red-za-praznicite




Edited by Danielbtmk - 31-Dec-2010 at 16:28
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 28-Dec-2010 at 20:20
На меѓународните форуми наголемо се дискутира што би се случило доколку навистина Грците се откажат од меѓународните линии? Една од можностите што ја предвиделе е Турските, Бугарските и Македонските железници самите да си ги оддржуваат меѓународните линии кон Солун! На пример, на релација Скопје-Солун-Скопје да вози македонска локомотива, при што на Грчките железници да им се плаќа за користење на железничката инфраструктура на потегот од Идомени до Солун!


Дали воопшто би ни се исплаќало ваквото функционирање на експресните возови кон Солун?

Инаку информации за оваа вест има на: германскиот форум  http://drehscheibe-online.de/index.php, потоа на http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=455457&page=18 и на српскиот http://www.serbiatravelers.org/forum/index.php?topic=4862.0, има ли некаков допис од грчка страна воопшто за вакво нешто?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 26-Dec-2010 at 19:52
Веќе се многуте потези од грчка страна во железницата ме чуди како сеуште функционира оваја ЕУ членка со сите нејзини „стандарди“.

Укинување на едината врска со Европа на една ЕУ членка тоа е или само новинарска патка и тотална сулудост на една „држава“.

Мислам дека веќе е доволно трошење на зборови на оваја таканаречена ЕУ земја членка.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 26-Dec-2010 at 18:23
Проблемите на Грчките железници треба да си ги решат со кратења на внатрешните возови, не смеат да ги чепкаат меѓународните возови. Се сеќавам дека во 2009 година, поради економската криза, цело лето на сите релации сообраќаа по еден воз помалку, но не се укинаа меѓународните возови. Но, ете, доколку навистина се случи, што би се случило со Хелас Експрес и Олимпус. Дали би оделе само до Гевгелија или само до Скопје или можеби нешто друго би се случило со нив?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 24-Dec-2010 at 03:41
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 23-Dec-2010 at 19:38
Originally posted by axel

Се укинува железничката линија Скопје- Солун

Скопје и Солун по Нова година ќе бидат железнички неповрзани. Се укинува линијата Солун Скопје Белград и обратно – ова доцна синоќа го објавија грчките железници. Соопштението на нивниот официјален сајт од непознати причини по неколку часа беше тргнато, а денеска не беа достапни за коментар. Од македонска страна пак велат дека не се запознаени со ништо такво, ниту пак имаат никакво известување.

Една од најстарите линии ќе престане да функционира, за да се намали дефицитот со кој се соочува железничкиот сообраќај во Грција.Од јануари 2011 предвидено е намалување на бројот на возови, укинување на постоечки линии и зголемување на цените на билетите за 50 до 75%.

Доколку одлуката возот Солун Скопје Белград да престане да сообраќа е конечна и дефинитивна од Грција, тогаш се предвидени законски санкции за едностраната одлука за укинување на меѓународни возови.

Железничка линија Солун-Скопје е постара од еден век. Во август 1873 год била пуштена за прв пат во употреба, во должина од 243 км, а крајната дестинација била Митровица. Нешто подоцна била продолжена до Белград за на крај возот да тргнува од Солун, преку Скопје и Белград да стигнува до Виена.

Сања ристовска
23.12.2010, 14:49

http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=68932


Од грците ништо не ме чуди, еве на пример, Грција е единствената земја што наплаќа доплата при користење на картата Балкан Флексипас. На пример, ако патувате кон Атина од Солун со воз, тогаш ќе си платите 20-тина евра доплата, што не го прави ниту една железница на Балканот.

Ако Грција ги укине возовите, тогаш нашата железница треба да реагира и да бара оштета. А таа ќе биде голема, доколку се смета дека новиот возен ред трае дури до 10 декември 2011 година. Не знам како би изгледала оваа ситуација, дали возовите би поаѓале од Гевгелија или од Скопје, во секој случај, и ние сме должни да го почитуваме возниот ред.


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.