build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Црна хроника

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 29-Mar-2010 at 10:49

Eve go i vesnikot Vecer, koj sekogas revnosno ja brani momentalnata situacija vo koja se javnite pretprijatija. Gledate, marsovci se krivi za site eventualni nesreki:


ЦРНИ ДЕНОВИ НА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ ВО РЕГИОНОТ


Има ли светлина на крајот од тунелот?!

Драстично намалениот превоз, штрајковите, дотраеноста на пругите и на вагоните на железничкиот транспорт му нанесоа огромни загуби. Менаџерите на железниците во регионот се обидуваат да ја решат тешката ситуација со кастрење на работните места


Железничкиот сообраќај во регионов е пред колапс. Причините се познати: светската рецесија која драстично го намали превозот, потоа честите штрајкови кај нашиот јужен сосед Грција и во Србија што предизвикуваат застои на главната железничка артерија - Коридорот 10, но и дотраеноста на пругите и на вагоните што предизвикува постојани доцнења. Ваквите ситуации на железничкиот транспорт му нанесоа огромни загуби.

Менаџерите на железниците во регионот се обидуваат да ја решат тешката ситуација со кастрење на работните места. Па така, Хрватски железници наскоро ќе останат без илјада вработени.
- Нема насилни отпуштања, се работи за доброволно заминување во пензија. Околу 870 луѓе се пријавија доброволно - изјави портпаролката на хрватското Министерство за море, сообраќај и инфраструктура. Во Хрватски железници работат околу 13.000 луѓе.
Бугарската железница, пак, отпушта 2.000 работници. Оттаму велат дека не е планирано укинување на железничката линија, но ќе ги намалат трошоците преку отпуштање на работници од вкупно 15.000, колку што работат на железниците во Бугарија. Бугарскиот министер за транспорт, Александар Цветков, вели дека Бугарски државни железници (БДЖ) се соочува со три кризи - првата е економската, втората е поврзана со затворањето на челичарницата Кремиковци, а до третата е дојдено поради тоа што компанијата БДЖ е ограбена". Долгот на БДЖ изнесува 550 милиони лева (225 милони евра) по основа на кредити како и 40 милиони лева (20 милиони евра) долг кон доставувачите.

Во Македонски железници болниот процес на намалување на бројот на вработени се случи пред 2-3 години, поточно пред поделбата на јавното железничко претпријатие на Инфраструктура и Транспорт. Бидејќи Македонија е дел од железничката алка на Коридорот 10, ги има истите проблеми како и железниците во регионот. Благоја Крстевски, директорот на МЖ - Транспорт, вели дека кризата во 2009 година им го намалила транспортот на стоки за речиси 50 проценти, пред се поради драстичниот пад на производството на компаниите во земјава од црната металургија и металопреработувачката индустрија, како што се Макстил, Миталстил и Фени, а кои им се најголемите коминтенти.
- Деведесет проценти од железничкиот сообраќај кој се одвива во Македонија е на Коридорот 10. Македонија се наоѓа на средина од овој коридор и условите под кои се одвива железничкиот сообраќај често не зависат од нас, туку од соседните земји - Србија и Грција. Само во 2009 година поради штрајкови на грчките железничари, ние имавме на овој коридор застои од цели 63 дена - вели Крстевски.

Во Србија, пак, поради лошата инфраструктура и застои во сообраќајот, пругата од Коридорот 10 минатата година била затворена 75 дена.

Крстевски вели дека железничкиот сообраќај ќе излезе од тешката состојба само ако овој превоз стане конкурентен на другите транспортни гранки.
- Светлина во тунелот се гледа во намерата на Европската унија дел од патниот товарен сообраќај да го преобрати кон железницата со цел до 2020 година да се намали до 20 проценти глобалното затоплување и емисијата на јаглероден диоксид. Доволно е да се каже дека во ЕУ се користат електрични локомотиви и со нив нема загадување на околината, но и фактот дека со еден воз може да се пренесат и до 2.000 тони стока, а колку само камиони се потребни за таков превоз - констатира Крстевски.

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=7EC916F9238CB542807FC04A96259CEE



Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 29-Mar-2010 at 10:02

Воз излета од шините кај Чашка

 
29.03.2010

Вагон полн со патници излета од шините синоќа на пругата Велес - Битола, кај населбата Чашка. Повредени нема, но вистинска драма се случувала во моментот на несреќата.

На два километри од станицата во Чашка, претпоследниот вагон на возот, кој од Скопје патувал кон Битола, околу 20 часот се излизгал од шините. Очевидците раскажуваат дека почувствувале силен тресок, багажот почнал да лета наоколу, а дел од патниците од силината на ударот паднале на подот.

„Наеднаш се откачи и почна да се тресе. Ние бевме тука над колцата и веднаш се сокривме под седиштата и застанавме.

-Многу се уплашивме, тука имаше провалија.

-Децата ги држевме, почнаа да паѓаат торбици, на 500 метри застанавме“, изјавија очевидци.

Вагонот излетал од шините кога осовината што ги спојува задните тркала се откинала. Половина километар возот ги влечел откачените тркала по дрвените прагови, а потоа закочил.

Излетувањето на вагонот предизвикал и дефект на пругата, но од Македонски железници велат дека таа ќе биде оспособена, но на оваа делница возовите ќе мораат да возат многу споро.

За десетина дена, ова е трета железничка несреќа. Патниците се плашат да патуваат со возови и велат дека тие се небезбедни.

„Мораме да кажеме дека сме исплашени и дека треба да преземат нешто Македонски железници, а не сакаат ништо да преземат. Нон-стоп се возиме со воз, ние работиме во Скопје и никакви услови нема, за џабе плаќаме карта.

- Овие возови не се повеќе за возење, кога врне, капе на глава, дува од сите страни, замрзнаа луѓето, сношти тргнав во два саатот од Битола“, додадоа очевидци.

Пред три дена, и од синдикатот на машинскиот персонал во Македонски железници предупредија дека безбедноста е влошена и можни се тешки железнички несреќи. За среќа, синоќешната помина без жртви, но се почестите инциденти ги оправдуваат стравувањата за поголеми трагедии.

Преземено од a1.com.mk
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 29-Mar-2010 at 08:09
Се лизна вагон кај Чашка - нема повредени
29.03.2010 08:45

Патнички воз кој сообраќал на релацијата Скопје-Битола синоќа се лизна од шините кај општина Чашка. Во несреќата, како што соопштуваат од Министерството за транспорт и врски, нема повредени патници.

Причина за несреќата, како што е наведено во соопштението, е пукањето на осовината од еден од вагоните на патничкиот воз бр. 4905.

По интервенцијата на екипите на МЖ „Транспорт“, кои излегоа веднаш на местото на несреќата, возот го продолжи патувањето до крајната дестинација, а вагонот кој се лизна е задржан на сервисирање.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=121510
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 28-Mar-2010 at 22:51
Децениите веќе неинвестирање и распарчување во МЖ си ги зимаат прогресивно своите жртви!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 28-Mar-2010 at 22:35
Предпоследниот вагон излетал од шините од возот број 4905 на релацијата Скопје - Битола пред станицата Чашка.

Вест од А1

Edited by Vladimir P - 28-Mar-2010 at 22:36
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 27-Mar-2010 at 21:12
Видео информација за истата вест

Колку се исправни македонските возови и колку се безбедни патниците кои се возат со нив?

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 26-Mar-2010 at 18:29
Македонски железници Транспорт АД-Скопје ги отфрла обвинувањата на Независниот синдикат на машинскиот персонал

Скопје, 25 март (МИА) - Македонски железници Транспорт АД - Скопје ги отфрла обвинувањата на Независниот синдикат на машинскиот персонал при ова претпријатие, изнесени на денешната прес-конференција за тоа дека во државата не се одвива редовен и безбеден железнички сообраќај.

- Се работи за новоформиран синдикат со околу 20-тина членови кои во никој случај не може да го претставуваат машинскиот персонал во Македонија, а уште помалку вработените во МЖ Транспорт АД-Скопје, стои во соопштението.

Според нив, не е во ред овој Синдикат да зборува за работењето на ЈП Македонски железници „Инфраструктура“-Скопје, за принудни одмори и неземени плати.

Од МЖ Транспорт АД-Скопје информираат дека во моментов ниту еден вработен не е на принуден одмор и оти февруарската плата е исплатена.

- Не е точно дека немало разговори со менаџментот и претставниците на овој Синдикат. Од нивното формирање до денеска се одржани над 10 состаноци, од кои последниот на 24 март годинава, се вели во соопштението.

http://www.mia.com.mk/default.aspx?mId=34&vId=72595964&lId=1&title=%D0%9C%D0%90%D0%9A%D0%95%D0%94%D0%9E%D0%9D%D0%98%D0%88%D0%90+-+%D0%A1%D0%9E%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90%D0%8C%D0%90%D0%88+%D0%98+%D0%92%D0%A0%D0%A1%D0%9A%D0%98


Колку се исправни македонските возови и колку се безбедни патниците кои се возат со нив?

Колку се исправни македонските возови и колку се безбедни патниците кои се возат со нив? Повеќе синдикати со различни ставови. Вчерашниот став на еден од нив - дека се можни тешки железнички несреќи бидејќи владее хаос во железничкиот сообраќај, ги мотивираше останатите синдикати и тие да проговорат на оваа тема. Се огласи најстариот со најмногу членови- машиновозачи.

„ со таквите изјави е оцрнета нашата фирма, што ќе помислат сега граѓаните кои купуваат карта за да се возат со воз? А воопшто не е така, па ако не се исправни возовите самите машиновозачи нема да прифатат да ги управуваат“ – изјави Латко Јовановски

Сепак потврдуваат дека локомотивите на железници се стари и до 30 години, но машиновозачите велат дека се одржуваат редовно иако во тешки услови. Велат неопходни се инвестиции, се соочуваат и со недостаток на резервни делови но безбедноста на возовите се контролира.

„кај нас многу малку е вложувано во железницата поготово во обновувањето на возниот пар. Нас фактички најрентабилна ни е една пруга долга 200 километри од другите немаме многу ќар - изјави Божин Руменов

За машиновозачите клучен проблем е што законот не им признава бенифициран стаж. Велат просечната старост на луѓето што ги управуваат возовите е над 50 години. Тоа ја отвора дилемата, имаат ли тие луѓе кондиција за полно работно време.
26.03.2010
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=58838


Edited by Vladimir P - 29-Mar-2010 at 07:31
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 25-Mar-2010 at 18:47

Македонски железници најавија штрајк


Коментари (0)   
25.03.2010 13:48
 

 

Македонската јавност нема да биде изненадена ако наскоро се случи тешка железничка сообраќајна несреќа, затоа што постојат сите основни предуслови за такво нешто, со оглед на влошената безбедност во сообраќајот.

Ова беше истакнато на денешната прес конференција на Синдикатот на машинскиот персонал на Македонски железници АД „Транспорт“, на која беше најавено дека од денеска започнува процес за организирање на штрајк, што ќе стапи во сила доколку во следните денови не се одржат преговори со надлежните.

Според претседателот на синдикатот, Ристо Пејовски, одроните што се случија на пругата Скопје-Кичево, не се случајност, туку е последица на тоа што вработените, кои се задолжени за одржување на безбедноста на пругите, биле испратени на принуден одмор.

„Што се однесува до безбедноста на локомотивите, најдобар показател е тоа што кај нас локомотивите не се осигурани, а мерило за нивна техничка исправност е дали е таа осигурана“, рече Пејовски.

Тој се пожали дека и минималното животно осигурување кое што претпријатието е должно да го плати за секој машиновозач не се подмирени, а не се води грижа ниту за заштитни средства за работа, како што се облеката, чевлите и помошните помагала.

Пејовски укажа дека безбедноста на сообраќајот нема цена, бидејќи таа е најзначајна и за вработените и за граѓаните.

„Јавноста во Македонија нека не биде изненадена доколку се случи тоа што се случи во Хрватска и во Црна Гора каде што имаше слизнување на вагони со човечки жртви. Одговорно укажуваме на недостатоците и неисправностите на возилата. Ако одговорните не ги засега оваа ситуација, нека не ве чуди ако се случи нешто и во Македонија“, рече Пејовски, додавајќи дека за инвестиции во безбедноста не смее да се штети.

Покрај ова, синдикатот на машинскиот персонал на железницата бара на оваа група на вработени да им се уважи правото на бенефициран работен стаж.

Пејовски истакна дека за овие состојби синдикатот му укажал на раководството на претпријатието и на ресорното министерство, но засега нема конкретни резултати.

„Вработените во железница донесовме одлука од денеска започнуваме процес за организација на штрајк, доколку во следните денови немаме директни и конкретни разговори, кои ќе дадат резултат, ние ќе го започнеме штрајкот“, изјави Пејовски.

Воедно, вработените во железница сметаат дека им припаѓа правото и на акции од компанијата, бидејќи со години давале придонес во издигање на инфраструктурата.

„Ние сме акционерско друштво со државен капитал, во кое владата се декларира дека е стопостотен сопственик и треба да бидеме обесштетени со одреден процент на капиталот од компанијата“, изјави машиновозачот Зоран Цветановски, додавајќи дека вработените би требало да добија околу 30 отсто од акциите на компанијата.

Синдикатот на машинскиот персонал на Македонски железници АД „Транспорт“ сепак изрази надеж дека раководството на компанијата, која брои околу 1.500 вработени, во наредните денови ќе излезе во пресрет на нивните барања.


Izvor: http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=121390


Навистина очекуван потег, само беше прашање на време кога ќе излезат железничарите со ваква реакција.

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 20-Mar-2010 at 20:46

Ова не е нормално. Од одрони на патишта сега се префрли на одрони на пруги. Impossible Eeek2 вакво нешто немало досега



Edited by Danielbtmk - 20-Mar-2010 at 20:49
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 20-Mar-2010 at 18:04
И повторно !!!

Патнички воз удри во одрон кај селата Јегуновце и Орешани, причинета материјална штета

Скопје, 20 март (МИА) - Патнички воз кој сообраќал на релација Кичево – Скопје денеска околу 13 часот и 45 минути удри во мал одрон меѓу селата Јегуновце и Орешани при што е оштетен резервоарот на локомотивата.

Центарот за управување со кризи соопшти дека други материјални штети не се предизвикани, а со помош на влечна локомотива е извлечена возната композиција од местото каде се случил инцидентот.

Сообраќајот на овој потег од железничката линија привремено бил во прекин, а по интервенцијата се одвива со намалена брзина.
бак/16:10
http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=72456873&lId=1&pmId=501
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 20-Mar-2010 at 00:46
Однадвор лаички гледано, веројатно дека локомотивата 661-146 не претрпела големи оштетувања, што би значело набрзо по поправките ќе може повторно да ја видиме по македонските пруги.

 Штета би било да ја пензионираме предвреме, бидејќи минатата година на неа се работеше модернизација. 
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 20-Mar-2010 at 00:28
Отворена пругата кон Кичево
 
Железничкиот сообраќај на пругата од Гостивар кон Кичево, по тридневен прекин, е повторно отворен и возовите сообраќаат по редовниот возен ред.

Специјализирани екипи на „Македонски железници“ ја извлекле локомотивата што во понеделникот вечерта наиде на одрон и излета од шините.

Од железничката станица Гостивар информираа дека синоќа пред полноќ оштетената локомотива е донесена на пероните во Гостивар со специјално возило.

Поради излетување на локомотивата на патничкиот воз, во близина на селото Лакавица, железничкиот сообраќај од Гостивар до Кичево беше во прекин од понеделникот вечерта. Патничкиот воз 6904 удри во одрон од земја и камења. Од силата на ударот локомотивата излегла од шините, а осуммина патници беа полесно повредени.
 
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 18-Mar-2010 at 23:34
Еве ја локомотивата 661-146 пред да се случи она што се случи....
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 18-Mar-2010 at 00:11
Доколку несреќата се случеше на истово место ама возот да се движел во обратна насока т.е Кичево-Скопје ситуацијата ќе беше полоша бидејќи ќе удрел со брзина од 80 km/h и во правецот на обратното движење има мост!...Баш за среќа е што на 50-тина метри од местово има кривина каде што по ред на возење V max=50 km/h така што машиновозачот ја намалил брзината...А само замислете што ќе се случеше ако беше дизел-моторната гарнитура 712 или популарниот шпанец...Ohno Ohno Ohno

Edited by zookisk - 18-Mar-2010 at 00:14
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 17-Mar-2010 at 22:59
Види ова е сувопарно дигање паника, да се прикаже што поцрна ситуацијата. Ова е очаен обид, ситуација што би било кога би лило. Ееееее дааааа патуваше накај Битола може немаше да има одрон. Ситуацијта е таа што се случила, што сега разгледуваат потенцијални ситуации.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 17-Mar-2010 at 19:45
еве и Вест како ги пишува работите

ИЗБЕГНАТА КАТАСТРОФА ПО ОДРОН НА КАРПИ НА ПРУГАТА СКОП­ЈЕ - КИЧЕВО

Возот со патници за малку ќе паднел во бездна

Осум­ми­на патници од Кичево завчера беа полесно повредени, при удар на пат­нич­ки­от воз на релацијата Скопје - Кичево, кај гостиварското село Ла­ка­ви­ца, во одрон од камења и земја.
По 18 часот, машиновозачот Љ.Р. (46) од Скопје, додека управувал со ло­ко­мо­ти­ва­та и со двата вагона, во кои имало 60 патници, на излезот од селото Ла­ка­ви­ца, на 7. километар од Гостиварската железничка станица видел пад­на­ти дрвја на пругата. Тој почнал да кочи, но не можел да го избегне уда­рот во земјата и големите карпи кои се стркалале од падините на Сува Го­ра. Локомотивата, тешка 120 тони, се изместила од шините и паднала настра­на. Железничарите велат: "Патниците имаа голема среќа бидејќи лесно мо­же­ше да се случи катастрофа со жртво, ако дел од големите камења се стру­по­ле­а кон лакавичкиот железнички мост, кој се наоѓа 40 - 50 метри по­да­ле­ку од местото каде што локомотивата излета од шините. Во тој случај, ло­ко­мо­ти­ва­та наместо настрана на земјата, можеше да падне во бездна дла­бо­ка повеќе од 50 метри. Затоа најитно мора да се санира ридот над пру­га­та за да не се случат нови одрони".
Пат­ни­ци­те што биле во вториот вагон добиле набиеници и модринки по но­зе­те и по телата. Со медицински возила биле префрлени во Гостиварската бол­ни­ца. По укажаната лекарска помош биле пуштени на домашна нега. Дру­ги­те патници од вагоните, со автобус биле превезени за Кичево. Же­лез­нич­ки­от сообраќај меѓу Скопје и Кичево и вчера беше во прекин. Ло­ко­мо­ти­ва­та и вагоните беа вратени на Железничката станица во Гостивар. Еки­пи на "Македонски железници" вчера работеа на расчистување на од­ро­нот. (С.Т.)

http://www.vest.com.mk/?ItemID=63ECDBDC5156554DA2777AC6C3933EB4

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 17-Mar-2010 at 08:31
Видео информацијата за возот број 6904 со дизел локомотивата МЖ 661-146, втор ден.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 16-Mar-2010 at 11:51
И видео информацијата за возот број 6904 со дизел локомотивата МЖ 661-146

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 16-Mar-2010 at 11:04

По првите сознанија МЖ 661-146 не претрпела некоја драстично оштетување.
Помегу другите и помишникот машиновозач бил лесно повреден.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 16-Mar-2010 at 10:57
Умре 661-146
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.