build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 30-Mar-2011 at 10:57
Originally posted by гитардемон

Originally posted by krale

Проектите што си ги нацртал не верувам дека ќе коштаат под 200-300 милиони. Тоа е ОГРОМНА пара за град како Скопје.


Значи момерандумот за соработка во финансирањето меѓу градот и министерството е веќе потпишан, така што заборави си дека градот ќе даде нешто многу пари. Цехот ќе го плати министерството. Е кога цехот го плаќа министерството, парите доаѓаат од државниот буџет. А да ми простиш, државниот буџет од 1,6 милијарди евра стига и престига за вакви капитални проекти.


Ако слушаше внимателно, и министерот рече дека ќе ги финансираат тие 20 милиони преку задолжување.

Останатиот дел од постот не ти го ни коментирам, зашто се сведува на политиканство, и нема благе везе со темава.
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 30-Mar-2011 at 10:44
Originally posted by krale

Originally posted by lslcrew


Ајде вака малку и бројки да расфрламе. Се работи за должина од 1350 метри од кои 350 метри односно 1/3 беше договорено да ги гради инвеститорот на народната банка. Истат таа улица требаше да биде пристап и за нова катна гаража позади народба банка и за некогашен паркинг под плоштад. Преку ноќ таа уличка за продолжува до веро и на другата страна од плоштад покрај кеј до илинденска. Истата таа уличка што требаше до сега да биде готова, а сите ние наоѓаме разбирање за доцнење сега добива државна пара и обврската не важи. Уште ќе имало подземно раскрсниче кај што ионака си беше предвиде. За некој ден под земја кај што никој не гледа ќе се закачи и офицерски и катната кај телеком и другата катна позади народна банка и што ќе биде тоа доле, подзмена сообраќајница во никој случај. Не ја спорам потребата да тие објекти се поврзат сообраќајно, нормално ед асе поврзат, нервира во целата оваа работа ѓт проектов се пакува како да е тој тој истиот што треба да биде под плоштад, епа тој не е. Втора работа е што никој не прашува зашто третина, а тоа според сегашната цена се 10 милиони кои инвеститорот ги имал како обврска сега му се опростуваат.Има една работа поназад што ја пишувава еве сега пак ќе ја кажам. За среќа не е до толку загрозен првичниопт коридор па здарвје ако некогаш некој се реши да го направи нема да има загрозена траса. Скица ќе се обидам да напраам како некогаш би го вадел градот од оваа каша.Поенти на крај, не ја спорам потребата од целото тоа поврзување на сите тие објекти долж трасата на уличево, нервира фактот што се пакува како да се заокружува случајот тунел под плоштад, а не е така.Исто така нервира што обврската се игнорира за изградба на делот позади трговски.Баш ме интересира како ќе го преминат камени кој е до пола плоштад.


Aнализава ти е многу добра и интересна.

Мислам дека во врска со инвеститорот, јас не би му ја простувал обврската. Искрено не знаеме доволно детали, да знаеме дали е тоа простено, или влегува во проектот, или што. Не треба да се носат одма заклучоци вака или така.

Во врска со тунелите што си ги нацртал од Партизанска, одлично изгледаат, ама лесно се цртаат линии на гоогле мапс. Проектите што си ги нацртал не верувам дека ќе коштаат под 200-300 милиони. Тоа е ОГРОМНА пара за град како Скопје. Тоа се некои си 40 годишни буџети на градот, сметајќи го делот само за капитални инвестиции.

Што се однесува до фактот дека ќе има милион приклучоци по пат, тоа е стварно така и ќе го претвори проектот всушност во пристап за тие објекти. Се разбира, ако не се додаде уште по една лента во проектот.

Иначе идејата да се користи кејот, е одлична би рекол не е дури лошо решение да се размисли да се направи по целата должина на кејот еден вид на брза сообраќајница (без семафори) низ центарот на градот, која ќе се приклучува на клучните булевари. Тоа би било светско решение, што за Скопје би било спас од моменталниов хаос, а е и реално најефтино решение, во однос на ј. булевари, тунели под плоштад итн.



Потпис!

И уште нешто - точно е дека не е эамена эа тунелот под плоштад. И тој и натаму ќе продолжи да си биде во ГУП, како и до сега. И натаму ќе си санариме дека некогаш ќе се иэгради. Но додека сањарам, и чекам на семафорите кај Мавровка, напикан некаде под стоковна Мост, убаво ми е да энам дека се прави нешто што ќе го растерети потегот од банките до Влада.
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 30-Mar-2011 at 09:59

Не вака ај луѓе читав и не ми се верува сеуште, ова е фатално али вака, или плоштадот го оставаат за одоздола да им се направи паркинг за  идните хотелите и т мобиле ( бидејќи тука ќе се потполни просторот со нив и деловни згради а за паркинг зграда ќе нема место, ниту пак за обичен паркинг ) или Тифани си дала парицки да не им се бутне зградата, трето мислам дека нема. За жал!



Edited by lupo - 30-Mar-2011 at 10:01
...kaj si kapelo pak ke si kape...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 30-Mar-2011 at 09:14
Originally posted by krale

Проектите што си ги нацртал не верувам дека ќе коштаат под 200-300 милиони. Тоа е ОГРОМНА пара за град како Скопје.


Значи момерандумот за соработка во финансирањето меѓу градот и министерството е веќе потпишан, така што заборави си дека градот ќе даде нешто многу пари. Цехот ќе го плати министерството. Е кога цехот го плаќа министерството, парите доаѓаат од државниот буџет. А да ми простиш, државниот буџет од 1,6 милијарди евра стига и престига за вакви капитални проекти.

(Ај може ќе победи Македонија во случајот во Хаг, па ќе си излечат комплекси некои психопати, па може нема да градиме паметници на секој човек што живеел во државата од 3.000.000€ парче, па ќе имаме можност во 8-10 буџетски години да ги распределиме трошоците.)

А тоа што го рече дека државата нема пари па се позајмува, во суштина требаше да го формулираш вака: државата има пари, ама ако сака да стигнат и за плаќање на 300.000 партиски војници и местење на тендери, мора да се позајмува.

Ама гледајте на светлата страна, владата додели цели 250.000€ за развој на нови претпријатија и идеи, знаете, 1/3 од парите на таа што го проектираше Александар Највелики, па ќе имаме нови вработувања, нови даноци, па може и цели нови 1000€ годишно во буџетот од двете претпријатија со тројца вработени што ќе се отворат со тие пари.

Како може да не се меша СК2014 во муабетов, срамота е да кажете дека едното нема врска со другото!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 30-Mar-2011 at 08:57
Originally posted by lslcrew


Ајде вака малку и бројки да расфрламе. Се работи за должина од 1350 метри од кои 350 метри односно 1/3 беше договорено да ги гради инвеститорот на народната банка. Истат таа улица требаше да биде пристап и за нова катна гаража позади народба банка и за некогашен паркинг под плоштад. Преку ноќ таа уличка за продолжува до веро и на другата страна од плоштад покрај кеј до илинденска. Истата таа уличка што требаше до сега да биде готова, а сите ние наоѓаме разбирање за доцнење сега добива државна пара и обврската не важи. Уште ќе имало подземно раскрсниче кај што ионака си беше предвиде. За некој ден под земја кај што никој не гледа ќе се закачи и офицерски и катната кај телеком и другата катна позади народна банка и што ќе биде тоа доле, подзмена сообраќајница во никој случај. Не ја спорам потребата да тие објекти се поврзат сообраќајно, нормално ед асе поврзат, нервира во целата оваа работа ѓт проектов се пакува како да е тој тој истиот што треба да биде под плоштад, епа тој не е. Втора работа е што никој не прашува зашто третина, а тоа според сегашната цена се 10 милиони кои инвеститорот ги имал како обврска сега му се опростуваат.Има една работа поназад што ја пишувава еве сега пак ќе ја кажам. За среќа не е до толку загрозен првичниопт коридор па здарвје ако некогаш некој се реши да го направи нема да има загрозена траса. Скица ќе се обидам да напраам како некогаш би го вадел градот од оваа каша.Поенти на крај, не ја спорам потребата од целото тоа поврзување на сите тие објекти долж трасата на уличево, нервира фактот што се пакува како да се заокружува случајот тунел под плоштад, а не е така.Исто така нервира што обврската се игнорира за изградба на делот позади трговски.Баш ме интересира како ќе го преминат камени кој е до пола плоштад.


Aнализава ти е многу добра и интересна.

Мислам дека во врска со инвеститорот, јас не би му ја простувал обврската. Искрено не знаеме доволно детали, да знаеме дали е тоа простено, или влегува во проектот, или што. Не треба да се носат одма заклучоци вака или така.

Во врска со тунелите што си ги нацртал од Партизанска, одлично изгледаат, ама лесно се цртаат линии на гоогле мапс. Проектите што си ги нацртал не верувам дека ќе коштаат под 200-300 милиони. Тоа е ОГРОМНА пара за град како Скопје. Тоа се некои си 40 годишни буџети на градот, сметајќи го делот само за капитални инвестиции.

Што се однесува до фактот дека ќе има милион приклучоци по пат, тоа е стварно така и ќе го претвори проектот всушност во пристап за тие објекти. Се разбира, ако не се додаде уште по една лента во проектот.

Иначе идејата да се користи кејот, е одлична би рекол не е дури лошо решение да се размисли да се направи по целата должина на кејот еден вид на брза сообраќајница (без семафори) низ центарот на градот, која ќе се приклучува на клучните булевари. Тоа би било светско решение, што за Скопје би било спас од моменталниов хаос, а е и реално најефтино решение, во однос на ј. булевари, тунели под плоштад итн.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 30-Mar-2011 at 08:18
Врв. Среќа што има избори, несреќа што тешко изгледа дека некој ќе ги смени. Нека ми врзе некој шлаканица да видам дали е само кошмар.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 30-Mar-2011 at 07:20
Сакавте избори, еве ви избори.

Една лента, една ава не вее...

Инаку 1 лента најарно би била само од кај Илинденска да прифаќа (без кружен тек)со тоа што ќе понира некаде пред владата, пред да дојде на раскрсницата. Барем така колку толку ќе има смисла една лента, со тоа што ќе се оптеретува само со сообраќај од таа улица.
Сепак и тие од Партизанска ќе сакаат по неа да одат, што значи Илиндеска пред влада ќе биде хаос.

Не го познавам Скопскиот сообраќај 100%, ама ова нема да функционира.

ПРАШАЊЕ до СИТЕ:
Кога ќе се направи подземна каде што треба (од Партизанска) дали овој дел сепак ќе биде во функција? Дали тогаш 1 лента ќе има некаква смисла.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 30-Mar-2011 at 07:00

Mene me interesira kolku e realno ova sto spomnaa od Bul Kliment Ohridski do Plasticarska Ulica kade ke gradat Most preku Vardar i ke pravat Tunel preku Kaleto toa sigurno ke chini duplo poveke od ova sea sto ke go gradat.


Edited by Plugger - 30-Mar-2011 at 07:01
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 30-Mar-2011 at 05:25
Што би направил ако веќе овој тунел се направи во насока на вадење од ситуацијата во која ќе бидеме.

На скицав следна со црвено се обележени делови што ќе се останат надвор од функција. Со жолто е нов влез од едната страна за уличкава. Со зелено се делови што ќе си останат да функционираат како што се во овој што го збориме. Уличката ќе ги поврзува сите згради во подрумскиот дел и само еден дел кај дрводекор ќе се реискористи за тунелот што стварно треба да се изгради со тоа што од две ленти ќе се проширува на колку плус треба со сите промени на клучката што ќе треба да се направат. На втората слика има страничен пресек на таа спојка пред дрводекор.




Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 30-Mar-2011 at 05:05
Ајде вака малку и бројки да расфрламе. Се работи за должина од 1350 метри од кои 350 метри односно 1/3 беше договорено да ги гради инвеститорот на народната банка. Истат таа улица требаше да биде пристап и за нова катна гаража позади народба банка и за некогашен паркинг под плоштад. Преку ноќ таа уличка за продолжува до веро и на другата страна од плоштад покрај кеј до илинденска. Истата таа уличка што требаше до сега да биде готова, а сите ние наоѓаме разбирање за доцнење сега добива државна пара и обврската не важи. Уште ќе имало подземно раскрсниче кај што ионака си беше предвиде. За некој ден под земја кај што никој не гледа ќе се закачи и офицерски и катната кај телеком и другата катна позади народна банка и што ќе биде тоа доле, подзмена сообраќајница во никој случај. Не ја спорам потребата да тие објекти се поврзат сообраќајно, нормално ед асе поврзат, нервира во целата оваа работа ѓт проектов се пакува како да е тој тој истиот што треба да биде под плоштад, епа тој не е. Втора работа е што никој не прашува зашто третина, а тоа според сегашната цена се 10 милиони кои инвеститорот ги имал како обврска сега му се опростуваат.

Има една работа поназад што ја пишувава еве сега пак ќе ја кажам. За среќа не е до толку загрозен првичниопт коридор па здарвје ако некогаш некој се реши да го направи нема да има загрозена траса. Скица ќе се обидам да напраам како некогаш би го вадел градот од оваа каша.

Поенти на крај, не ја спорам потребата од целото тоа поврзување на сите тие објекти долж трасата на уличево, нервира фактот што се пакува како да се заокружува случајот тунел под плоштад, а не е така.

Исто така нервира што обврската се игнорира за изградба на делот позади трговски.

Баш ме интересира како ќе го преминат камени кој е до пола плоштад.


Edited by lslcrew - 30-Mar-2011 at 05:06
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 30-Mar-2011 at 04:12
Малце може офтопик ама поради дискусијата за индифернетноста би прокоментирал. Еве гледам има доста членови тука кои не се согласуваат со некои проекти како овој и даваат навистаина разумни објаснувања и подобри предлози. Некои пак се против секој проект што е малце сомнително. Па дајте сугестија може ќе ве послушаат. Од друга страна народот бил идиферентен и не се бунел. А вие, ние тука не сме народ ? Па еве бар вие тука што сте архитекти што не излезете јавно и дадете аргументирани факти зошто ова не чини. Зашто вака е се за џабе. Вие како стручни од областа треба да покренете иницијатива а верувам дека и нестручните во оваа област ќе ви дадат исто така подршка. Излезете дур не е касно незнам што друго да кажам. Само нормално се тоа мора да е независно без "случајни" партиски луѓе

Инаку навистина подбро да се форсира делот од кај Тифани до НБМ, па макар и да се прави година две порано. А за сообраќјаниот хас решението не е само во сообраќајниците. Има и многу други парамтери како навики, ј превоз и слично.
Инаку во однос на Рекорд да биде пешачка зона - Апсолутно ДА.

Edited by Tuvok - 30-Mar-2011 at 04:31
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 30-Mar-2011 at 00:03
Еве уште еднаш. Ја видовте ли трасата на трамвајот.  И да има нешто добро во оваа уличка, со оваа постапка за промена на трасата на трамвајот, се‘ добива карактер на глупост. Голема глупост. Голема грешка.

Замислете си трамвај+автобуси+автомобили+комбиња+по некој багер кран(барем додека не се заврши Скопје 2014) на потегот Црвен Крст-Градска Болница-Рекорд- Тифани... И се ќе ви стане јасно...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 29-Mar-2011 at 23:50
Но како што гледам бидејќи ова улица ќе биде поврзување на Илинденска со Кузман Јосифовски Питу не би била неупотреблива и со евентуалното продолжување на Партизанска во иднина.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 29-Mar-2011 at 23:47
Сепак врв на глупоста е „по една лента во двете насоки„. Во тоа барем треба да се вложи некое милонче повеќе.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 29-Mar-2011 at 23:40
Па око не им трепнува. Економијата, платите, ништо не се мрднува а губат 300 милијарди во еден ден.

Нереални ви се претставите дека има пари. Нема пари, затоа и се зајми цело време, да се платат платите и пензиите, и да се замачкаат очи со споменици. Од кај пари кога Македонија не произведува еден светски производ? Ама ај сега почнавме друга тема.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 29-Mar-2011 at 23:38
Originally posted by krale

Originally posted by pbanks

Рекорд е згодно еден ден да стане пешачка зона (или евентуално само за јавен превоз) но ако се направи како што се планира подземниот коридор сега, тоа пропаѓа во земја.


Зошто пропаѓа?

Мислам рекорд не треба да биде пешачка зона. Посветско решение е да се фура развој на чаршијата и со тоа коридорот од с. железничка до Бит пазар е пешачка зона, не ни треба уште (се разбира ова со спуштање на рекорд под у. Македонија.)


Пропаѓа бидејќи таков изместен коридор кон Гоце Делчев нема да го реши ефектно бројот на коли кои минуваат преку рекорд да транзитираат кон Аеродром или Кисела Вода од проста причина што подземниот коридор ќе биде закрчен (1 лента, дефинитивно многу гужва поради новиот јазол пред т-мобиле) и многу луѓе и понатаму ќе бираат да вртат кон рекорд (нешто што не би се случило со проточен булевар право од партизанска).

А незнам зошто Рекорд да не стане печачка, потполно се слагам дека до битпазар треба да е пешачка зона, но мислам дека ако се вметне и Рекорд (а со тоа скоро цел Мал Ринг) во пешачка зона ефектот ќе биде многу подобар.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 29-Mar-2011 at 23:38
Оди да видиш во Јапонија како ‘‘око не им трепнува за тие 300 милјарди долари‘‘...

Ама луѓето се способни, и додека тие таму достојно, паетно и смирено се обидуваат да излезат на крај со катастрофата што ги погоди, ние тука мајпат си играме... И важно ни е кафето во кафич, или ноќта во некој клуб, и кој повеќе внимание ќе привлече еден на друг, секако ако не за ‘‘тоа кој сум јас, или како изгледам‘‘, за што друго... за друго сме ама баш кикиритки...


Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 23:41
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 29-Mar-2011 at 23:35
Originally posted by pbanks

Рекорд е згодно еден ден да стане пешачка зона (или евентуално само за јавен превоз) но ако се направи како што се планира подземниот коридор сега, тоа пропаѓа во земја.


Зошто пропаѓа?

Мислам рекорд не треба да биде пешачка зона. Посветско решение е да се фура развој на чаршијата и со тоа коридорот од с. железничка до Бит пазар е пешачка зона, не ни треба уште (се разбира ова со спуштање на рекорд под у. Македонија.)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 29-Mar-2011 at 23:35
Originally posted by krale

Откога бе братче не е до парите? Сега стварно си праите барјам на умот. Јапанците губат 300 милијарди долари во еден ден, и око не им трепнува. Сега ќе праиме споредби со нив??????


Мислам дека парите (кои е факт дека ги имаме) не се критерум ако правилно се вложат.

За енергетски зависна земја како Македонија, правилно решена сообраќна инфраструктура и јавен превоз во Скопје ќе ни заштеди ЕНОРМНИ пари кои ги трошиме во моментот на нафта, и било која инвестиција ќе се поврати за многу краток период.

Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 29-Mar-2011 at 23:33
Vistina e ova so lentive,eve ja vesta od skopje.gov.mk,ako ja postiral veke nekoj se izvinuvam.

@krale ne znam dali ova sto go pisuvas navistina go mislis,ili onaka si dosol da provociras,no sekoj malku poupaten vo rabotava ke ti kaze deka vaka kako sto e pretstavena ulickava nema nikako da pridonese nadminuvanjeto na skopskite soobrakajni problemi.

ПОТПИШАН МЕМОРАНДУМ ЗА СОРАБОТКА ЗА ФИНАНСИРАЊЕ НА ПОДЗЕМНА СООБРАЌАЈНИЦА ВО СКОПЈЕ
Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, и вицепремиерот Зоран Ставрески денеска /29.03.2011 година/ потпишаа Меморандум за соработка за финансирање на проект за подземна сообраќајница во Скопје. На потпишувањето на Меморандумот присуствуваа и вицепремиерот Владимир Пешевски и министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.

- Ми претставува особено задоволство што за реализација на проектот за подземна брза сообраќајница од мостот „Гоце Делчев“, под кејот на Вардар, до Комплексот банки ќе соработуваме со Владата на Република Македонија. Градот Скопје со овој значаен проект ќе добие побрза и побезбедна сообраќајница којашто значително ќе го растовари сообраќајниот метеж низ центарот на градот. Според плановите, подземната сообраќајница ќе почне да се гради во текот на летото 2012 година, а дотогаш Градот Скопје ќе треба да изработи инфраструктурен проект и преку јавен конкурс да избере изведувач. Сообраќајницата ќе има по една лента во секоја насока, а кај мостот „Гоце Делчев“ ќе се гради кружен тек. Другите детали за изградбата на оваа сообраќајница ќе се содржат во конечниот, изведбен проект – рече градоначалникот Трајановски.

Тој додаде дека за реализација на овој повеќегодишен проект Градот Скопје ќе обезбеди средства од Буџетот на Град Скопје и од обврзници што ќе ги издаде Градот. Насоките за ова сообраќајно решение се содржат во сообраќајната студија што ја изработи шпанската проектантска куќа ИДОМ и е најповолно од понудените од аспект на безбедноста, функционалноста и цената на чинење.

Вицепремиерот Ставревски појасни дека во вкупната проектирана вредност на овој проект од 30 милиони евра Владата на Република Македонија ќе учествува со 20 милиони евра, а Градот Скопје со 10 милиони евра.

- Владата го разгледа барањето на Градот Скопје за заедничко финансирање на овој значаен проект и реши да го поддржи зашто со неговата реализација ќе се решат проблемите на стотици илјади граѓани и ќе се подобрат животните услови во градот Скопје. За учество во овој проект ќе се обезбедат средства од Буџетот на РМ и со кредит од меѓународни финансиски институции и од домашни банки. Владата и натаму ќе ги поддржува сите проекти што се корисни за граѓаните, а се со краткорочни и долгорочни ефекти – нагласи Ставрески.


http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4088&mid=482&tabId=1&tabindex=0
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.225 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.