![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 19202122> |
Author | |
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
@Clover
колку е некоја претпоставена финансиска конструкција за јужен дали има некаде релевантен податок? |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Се вртиме во тој круг дека Град Скопје нема пари. Град Скопје и Општина Центар немаа пари за многу работи (и тоа претежно непродуктивни), па ете ги исфинансира централната власт. Прашањето дали ќе направиме вистинска финансиска децентрализација или големите проекти ќе продолжи да ги финансира државата е друго и не би го отворал тука, но не може да се зема сегашниот буџет на Град Скопје како релевантен за тоа дали јужен булевар е реално остварлив проект или занесување (и тоа нагласувам, сега зборуваме за брза реализација на целиот проект, а не за поскромната фазна варијанта која исто така е одлична можност која треба детално да се разгледа). Дополнително, за проект како јужен булевар постојат можности добар дел од финансиите да стигнат како неповратни средства од надвор, а во крајна линија за толку потребен и неспорно исплатлив проект оправдано е и земање на кредит. Сето ова е апсолвирано. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Кловер мене јасни ми се тие работи, ама дека може Скопје да гради Јужен е занесување. Толку пари нема, со овие пари што сега се за реновирање на Теодосиј Гологанов неможе ни една клучка од Јужен да се направи. Како така, апсурдно е да збориме за некакво загрозување на Јужен, со тоа што раскрсницата ќе с епомести два метра поради кружниот. Барем ти знаеш дека не ја загрозува трасата. Ова е среднорочно решение. Лобито е сосема јасно дека постои и пак ќе си вергла, а дека ќе отиде до толку предалеку не ми е сосема веројатно до толку како тебе што ти е.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Во „манифестот“ никаде не се спомнува јужен булевар, а се спомнуваат двете подземни сообраќјници (од Пошта до комплекс банки, и од влада до пластичарската улица). Со оглед дека во документот има некои проекти чии рокови се и до 2020, јасно е дека во следната деценија оваа власт барем, нема намера да го гради јужен. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ lslcrew
Пред се, преувеличена ти е споредбата, дури и јужен булевар да се направи одеднаш и со sci-fi решенија, нема да чини толку многу. Второ, барем ти треба да знаеш дека реализацијата на јужен булевар може да се подели на повеќе логични фази и со тоа да се надградува според потребите, а без да настанат преголеми проблеми во сообраќајот за време на изградбата на тие фази. Но ова проширување на Гологанов не е проект кој е придвижување кон реализација на јужен булевар, туку во спротивен правец. Трето, многу добро е видено што значат кај нас „краткорочните“ и „среднорочните“ решенија. И конечно, не може да замижуваме пред фактот дека има моќно лоби кое сака да го избрише јужен булевар и веќе биле пуштани балони за таа потреба, а проширувањево на Гологанов одлично се вклопува со таквата агенда. Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 12:48 |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Е како не мора другар? Влегува откај Кузман на лева лента - меѓутоа кога треба да излезе накај Н. Македонија, таму за излез е САМО десната лента. Значи некаде во вртењето треба да се префрли на десна лента. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Добро, да не малку предалеку отидовте во ова загрозување на трасата на јужен. Се работи за среднорочно решение во рамки на можностите. Кој не би сакал јужен да се изгради, ама го доведоивте ова како да некој за исти можности избрал вакво проширување наместо јужен. Зашто некои упорно паушално си ги земаат овие работи, еве сликовито да се споредат цените за проширувањето со целосна реализација на јужен булевар.
![]() Одговор за крале, ни за тамо не мора да менува лента зашто таа едната се разделува, така да тоа е идејата на ваквиот кружен ток. |
|
![]() |
|
Рок-Барок ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 29-Aug-2010 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 118 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Гледам исшрафирани делови кај крстосниците. Се надевам дека тоа значи забрането влегување на просторот на крстосницата доколку во моментот нема слободен излез. Ако е така, тоа многу ме радува и доколку почне да се казнува за непочитување, ќе не спаси од ваквите ситуации кои се премногу честа глетка кај нас: http://www.youtube.com/watch?v=AQ3zkg58gpE http://on.net.mk/makedonshtina/skopje-kabul-ti-kje-bidesh
Од друга страна Коце повеќе пати го спомнувал јужен булевар и дека прават не знам какви ти напори за реализација. Плус тоа јужен булевар (булевар Македонија) беше дел од неговата предизборна кампања. Е сега на почеток на третата година на неговиот мандат, он започнува со проект што го поткопува јужен булевар, па како да најдеме НЗС? Зарем човек кој е сериозно посветен барем на изработка на техничка документација за изградба на јужен булевар би го надградувал во булевар Теодосиј Гологанов? А кружниот тек би бил сувишен при реализација на јужен, бидејќи таму сообраќајот од Рамстор кон Ѓорче ќе биде еднонасочен. Се работи за црна точка, па кружниот тек сепак навидум може да се издвои од остатокот на проектот и да се протолкува како оправдан привремен проект, но само навидум. Бидејќи кружниот тек значи дека не се сериозно посветени дури ни на можноста за реализација на некоја прва припремна фаза за јужен булевар, со пробивање на улицата Народен фронт накај Водњанска и оформување на еднонасочен тек во спротивен правец од предвидениот за Теодосиј Гологанов. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Ма дај? Сите овие инвестиции не сметаат воопшто некогаш да се изгради ј. булевар. Најмал трошок ќе биде да се даде тогаш поинакво решение кај кружниов тек. Не претерувај да бараш проблем кајшто нема. Привременово решение е многу солидно и корисно, а и верувам дека ќе служи 2-3 децении, пошто од јужен нема ништо да биде скоро. |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Значи пак ќе кажам ова што се прави е голема утка. Со страшни последици према Јужен булевар. Сега од оваа перспектива изгледа дека морало да се проширува улицата. А сето тоа е привремено и неправилно решение кое ќе доведе до неможност да се изгради јужен! Улицата си е проектирана за 3 ленти и како еднонасочна колекторска ќе го собира сообраќајот во и од Јужен булевар и на тој начин ќе функционира без раскрсници. Затоа сега во делот на карпош има проблем за приклучување на МТГ бидејќи булеварот не е изграден а МТГ функционира како двонасочна. Со проширување ќе дојде до затегање на МТГ со што нема да може да функционира како колекторска улица и со евентуална изградба на Јужен ќе дојде до закочување поради неможноста за функционирање како еднонасочна! Исто така со просторот кој се одзема се доведува во прашање неговата изградба плус да не збориме за нашите катастрофални решенија некаков си турбо кружен тек кој ја фаќа цела траса на Јужен булевар! Се на се катастрофа!
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Леле ама си напорен значи. Па даааа само што и двете колони се ПРИКЛУЧУВААТ на булеварот. Знак МОРА да има кому ќе му се даде предност! А и за неменувањето ленти си во право, освен во случај кога некој се движи од „домот кузман“ и сака да оди накај Нова Македонија. Во тој случај мора да смени лента пред да се исклучи кај Н. Македонија. Во сите други правци може да се оди без менување ленти. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Знак немора да има зашто се приклучуваш кон булевар со поголемо значење, многу нормална работа во сообраќај.
Доброто кај ваквиот кружен тек е што всушност ги распределува возила уште пред влезат во кружниот тек и после тоа нема преминување во ленти. Таа презентација е малку постара ја имам гледано кога арав нешто матерјали ушпте кога го најавија ваквиот кружен тек, за обична раскрница е презентацијата, сепак за секоја ситуација се проектира посебно. Главната поента е што се вака спирално наредени лентите. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
ЛСЛ, ОК, само глеј да не стават знак, па ќе гледаме сеир.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Браво крале, тебе ти текна сега кај да се стави знак стоп. Да звучам навредливо нејќам, ама правиш проблем кај што го нема. ЈАсни се доволно правилата кој има предност. Тие што излегуваат од кружниот тек имаат предност. Дури и да не беше кружен тек пак тие ќе си имаа предност. Овие што вртат десно се сосема споредна уличка земи го, која се приклучува на булеварот и остава предност на тие што проаѓаат. Дај малку, нема ваљда сега да спамираме за вакви глупости.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Не е баш како што викаш. И едните и другите се исклучуваат (едните од кружен ток, накај Домот Кузман, а другите од правецот откај Н. Македонија, вртат исто десно кон Домот Кузман). Таму се можни (без знаци) повеќе ситуации - правило на предимство од десна страна (во кој случај тие од Н. Македонија имаат предност), или правило на улица со предност (во кој случај тие од кружниот имаат предност). Ќе мора да се стави знак СТОП на вртењето десно од Н. Македонија накај Кузман, инаку ќе има проблем. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Како крале таков судир, најнормално правило тие што доаѓаат од кружниот тек имаат предност, што има тукаспорно, па на обични раскрници кога вртиш лево доагаѓ ли во судир со тие што си возат по булеварот. Токму тоа не е никаква спорна точка. Коце објасни, значи на истава страна по втор пат иде информацијата, семафорите предходно ќе учествуваат во регулирање на протокот да нема премногу заситеност која е контрапродуктивна во опслужувањето на кружен ток. Јужниот ни со ваков кружен ток не е загрозен, ѕирнете ги плановите, а со јужен станува веќе излишен. Така да да не се повторуваме за познати информации што се тука.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 19202122> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |