build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 19202122>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 15-May-2011 at 14:15
@Clover

колку е некоја претпоставена финансиска конструкција за јужен дали има некаде релевантен податок?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 15-May-2011 at 14:11


Се вртиме во тој круг дека Град Скопје нема пари. Град Скопје и Општина Центар немаа пари за многу работи (и тоа претежно непродуктивни), па ете ги исфинансира централната власт. Прашањето дали ќе направиме вистинска финансиска децентрализација или големите проекти ќе продолжи да ги финансира државата е друго и не би го отворал тука, но не може да се зема сегашниот буџет на Град Скопје како релевантен за тоа дали јужен булевар е реално остварлив проект или занесување (и тоа нагласувам, сега зборуваме за брза реализација на целиот проект, а не за поскромната фазна варијанта која исто така е одлична можност која треба детално да се разгледа).
Дополнително, за проект како јужен булевар постојат можности добар дел од финансиите да стигнат како неповратни средства од надвор, а во крајна линија за толку потребен и неспорно исплатлив проект оправдано е и земање на кредит. Сето ова е апсолвирано.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 15-May-2011 at 13:47
Кловер мене јасни ми се тие работи, ама дека може Скопје да гради Јужен е занесување. Толку пари нема, со овие пари што сега се за реновирање на Теодосиј Гологанов неможе ни една клучка од Јужен да се направи. Како така, апсурдно е да збориме за некакво загрозување на Јужен, со тоа што раскрсницата ќе с епомести два метра поради кружниот. Барем ти знаеш дека не ја загрозува трасата. Ова е среднорочно решение. Лобито е сосема јасно дека постои и пак ќе си вергла, а дека ќе отиде до толку предалеку не ми е сосема веројатно до толку како тебе што ти е.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 15-May-2011 at 12:52
Originally posted by Cloverstack


И конечно, не може да замижуваме пред фактот дека има моќно лоби кое сака да го избрише јужен булевар и веќе биле пуштани балони за таа потреба, а проширувањево на Гологанов одлично се вклопува со таквата агенда.


Во „манифестот“ никаде не се спомнува јужен булевар, а се спомнуваат двете подземни сообраќјници (од Пошта до комплекс банки, и од влада до пластичарската улица). Со оглед дека во документот има некои проекти чии рокови се и до 2020, јасно е дека во следната деценија оваа власт барем, нема намера да го гради јужен.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 15-May-2011 at 12:46
@ lslcrew

Пред се, преувеличена ти е споредбата, дури и јужен булевар да се направи одеднаш и со sci-fi решенија, нема да чини толку многу.

Второ, барем ти треба да знаеш дека реализацијата на јужен булевар може да се подели на повеќе логични фази и со тоа да се надградува според потребите, а без да настанат преголеми проблеми во сообраќајот за време на изградбата на тие фази. Но ова проширување на Гологанов не е проект кој е придвижување кон реализација на јужен булевар, туку во спротивен правец.

Трето, многу добро е видено што значат кај нас „краткорочните“ и „среднорочните“ решенија.

И конечно, не може да замижуваме пред фактот дека има моќно лоби кое сака да го избрише јужен булевар и веќе биле пуштани балони за таа потреба, а проширувањево на Гологанов одлично се вклопува со таквата агенда.



Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 12:48
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 15-May-2011 at 08:19
Originally posted by lslcrew

Одговор за крале, ни за тамо не мора да менува лента зашто таа едната се разделува, така да тоа е идејата на ваквиот кружен ток.


Е како не мора другар? Влегува откај Кузман на лева лента - меѓутоа кога треба да излезе накај Н. Македонија, таму за излез е САМО десната лента. Значи некаде во вртењето треба да се префрли на десна лента.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 15-May-2011 at 02:39
Добро, да не малку предалеку отидовте во ова загрозување на трасата на јужен. Се работи за среднорочно решение во рамки на можностите. Кој не би сакал јужен да се изгради, ама  го доведоивте ова како да некој за исти можности избрал вакво проширување наместо јужен. Зашто некои упорно паушално си ги земаат овие работи, еве сликовито да се споредат цените за проширувањето со целосна реализација на јужен булевар.



Одговор за крале, ни за тамо не мора да менува лента зашто таа едната се разделува, така да тоа е идејата на ваквиот кружен ток.
Back to Top
Рок-Барок View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 29-Aug-2010
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 118
  Quote Рок-Барок Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 15-May-2011 at 01:20
Applause
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 14-May-2011 at 22:43

Гледам исшрафирани делови кај крстосниците. Се надевам дека тоа значи забрането влегување на просторот на крстосницата доколку во моментот нема слободен излез. Ако е така, тоа многу ме радува и доколку почне да се казнува за непочитување, ќе не спаси од ваквите ситуации кои се премногу честа глетка кај нас:

http://www.youtube.com/watch?v=AQ3zkg58gpE

http://on.net.mk/makedonshtina/skopje-kabul-ti-kje-bidesh



Originally posted by <Fresno>

Не е никаква пречка проектов за Јужен булевар, освен во делот кај кружниот тек, што може да се реши со дополнително понирање на трасата.
Проширувањето на Гологанов не е вистинска физичка пречка за јужен булевар, но е прилично јасен сигнал колку „сериозно“ мислат на него. Ова проширување во најмала мерка демонстрира незаинтересираност за реализација на јужен и покрај тоа што е ужасно потребен проект, а во полоша варијанта можеби е обид за пренамена на неговата траса за објекти, бидејќи нели, веќе ќе имаме еден „булевар“ таму, па што ќе ни е таков скап проект како јужен... тоа ќе биде „недомаќинлук“. А не дека и претходно немало изјави дека јужен булевар бил сувишен, па вака да не стане ептен „сувишен“.

Од друга страна Коце повеќе пати го спомнувал јужен булевар и дека прават не знам какви ти напори за реализација. Плус тоа јужен булевар (булевар Македонија) беше дел од неговата предизборна кампања. Е сега на почеток на третата година на неговиот мандат, он започнува со проект што го поткопува јужен булевар, па како да најдеме НЗС? Зарем човек кој е сериозно посветен барем на изработка на техничка документација за изградба на јужен булевар би го надградувал во булевар Теодосиј Гологанов?

А кружниот тек би бил сувишен при реализација на јужен, бидејќи таму сообраќајот од Рамстор кон Ѓорче ќе биде еднонасочен. Се работи за црна точка, па кружниот тек сепак навидум може да се издвои од остатокот на проектот и да се протолкува како оправдан привремен проект, но само навидум. Бидејќи кружниот тек значи дека не се сериозно посветени дури ни на можноста за реализација на некоја прва припремна фаза за јужен булевар, со пробивање на улицата Народен фронт накај Водњанска и оформување на еднонасочен тек во спротивен правец од предвидениот за Теодосиј Гологанов.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 14-May-2011 at 20:49
Originally posted by Supervisor

Значи пак ќе кажам ова што се прави е голема утка. Со страшни последици према Јужен булевар. Сега од оваа перспектива изгледа дека морало да се проширува улицата. А сето тоа е привремено и неправилно решение кое ќе доведе до неможност да се изгради јужен! Улицата си е проектирана за 3 ленти и како еднонасочна колекторска ќе го собира сообраќајот во и од Јужен булевар и на тој начин ќе функционира без раскрсници. Затоа сега во делот на карпош има проблем за приклучување на МТГ бидејќи булеварот не е изграден а МТГ функционира како двонасочна. Со проширување ќе дојде до затегање на МТГ со што нема да може да функционира како колекторска улица и со евентуална изградба на Јужен ќе дојде до закочување поради неможноста за функционирање како еднонасочна! Исто така со просторот кој се одзема се доведува во прашање неговата изградба плус да не збориме за нашите катастрофални решенија некаков си турбо кружен тек кој ја фаќа цела траса на Јужен булевар! Се на се катастрофа!



Ма дај?

Сите овие инвестиции не сметаат воопшто некогаш да се изгради ј. булевар. Најмал трошок ќе биде да се даде тогаш поинакво решение кај кружниов тек. Не претерувај да бараш проблем кајшто нема. Привременово решение е многу солидно и корисно, а и верувам дека ќе служи 2-3 децении, пошто од јужен нема ништо да биде скоро.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 14-May-2011 at 20:31
Значи пак ќе кажам ова што се прави е голема утка. Со страшни последици према Јужен булевар. Сега од оваа перспектива изгледа дека морало да се проширува улицата. А сето тоа е привремено и неправилно решение кое ќе доведе до неможност да се изгради јужен! Улицата си е проектирана за 3 ленти и како еднонасочна колекторска ќе го собира сообраќајот во и од Јужен булевар и на тој начин ќе функционира без раскрсници. Затоа сега во делот на карпош има проблем за приклучување на МТГ бидејќи булеварот не е изграден а МТГ функционира како двонасочна. Со проширување ќе дојде до затегање на МТГ со што нема да може да функционира како колекторска улица и со евентуална изградба на Јужен ќе дојде до закочување поради неможноста за функционирање како еднонасочна! Исто така со просторот кој се одзема се доведува во прашање неговата изградба плус да не збориме за нашите катастрофални решенија некаков си турбо кружен тек кој ја фаќа цела траса на Јужен булевар! Се на се катастрофа!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 14-May-2011 at 20:26
Originally posted by lslcrew

Знак немора да има зашто се приклучуваш кон булевар со поголемо значење, многу нормална работа во сообраќај.Доброто кај ваквиот кружен тек е што всушност ги распределува возила уште пред влезат во кружниот тек и после тоа нема преминување во ленти. Таа презентација е малку постара ја имам гледано кога арав нешто матерјали ушпте кога го најавија ваквиот кружен тек, за обична раскрница е презентацијата, сепак за секоја ситуација се проектира посебно. Главната поента е што се вака спирално наредени лентите.


Леле ама си напорен значи. Па даааа само што и двете колони се ПРИКЛУЧУВААТ на булеварот. Знак МОРА да има кому ќе му се даде предност!

А и за неменувањето ленти си во право, освен во случај кога некој се движи од „домот кузман“ и сака да оди накај Нова Македонија. Во тој случај мора да смени лента пред да се исклучи кај Н. Македонија. Во сите други правци може да се оди без менување ленти.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 14-May-2011 at 15:03
Знак немора да има зашто се приклучуваш кон булевар со поголемо значење, многу нормална работа во сообраќај.

Доброто кај ваквиот кружен тек е што всушност ги распределува возила уште пред влезат во кружниот тек и после тоа нема преминување во ленти. Таа презентација е малку постара ја имам гледано кога арав нешто матерјали ушпте кога го најавија ваквиот кружен тек, за обична раскрница е презентацијата, сепак за секоја ситуација се проектира посебно. Главната поента е што се вака спирално наредени лентите.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 14-May-2011 at 10:37
   Немаше ли да биде подобро решение ваков кружен тек:
 

Roundabout%20-%20Option%201 
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 14-May-2011 at 10:15
Originally posted by krale

ЛСЛ, ОК, само глеј да не стават знак, па ќе гледаме сеир.
I dvajcata ste vo pravo... Tie sto doagaat od kaj "Nova Makedonija" i vrtat desno na ulicata kon "Kuzman" mora da gi propustat vozilata koi se isklucuvaat od kruzniot tek. Znak mora da ima!
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 14-May-2011 at 03:03
Презентација на турбо кружен тек:

http://www.youtube.com/watch?v=iMYib3IR43I
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 14-May-2011 at 00:29
ЛСЛ, ОК, само глеј да не стават знак, па ќе гледаме сеир.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 14-May-2011 at 00:23
Браво крале, тебе ти текна сега кај да се стави знак стоп. Да звучам навредливо нејќам, ама правиш проблем кај што го нема. ЈАсни се доволно правилата кој има предност. Тие што излегуваат од кружниот тек имаат предност. Дури и да не беше кружен тек пак тие ќе си имаа предност. Овие што вртат десно се сосема споредна уличка земи го, која се приклучува на булеварот и остава предност на тие што проаѓаат. Дај малку, нема ваљда сега да спамираме за вакви глупости.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 13-May-2011 at 23:55
Originally posted by lslcrew

Како крале таков судир, најнормално правило тие што доаѓаат од кружниот тек имаат предност, што има тукаспорно, па на обични раскрници кога вртиш лево доагаѓ ли во судир со тие што си возат по булеварот. Токму тоа не е никаква спорна точка.


Не е баш како што викаш. И едните и другите се исклучуваат (едните од кружен ток, накај Домот Кузман, а другите од правецот откај Н. Македонија, вртат исто десно кон Домот Кузман).

Таму се можни (без знаци) повеќе ситуации - правило на предимство од десна страна (во кој случај тие од Н. Македонија имаат предност), или правило на улица со предност (во кој случај тие од кружниот имаат предност).

Ќе мора да се стави знак СТОП на вртењето десно од Н. Македонија накај Кузман, инаку ќе има проблем.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 13-May-2011 at 23:42
Како крале таков судир, најнормално правило тие што доаѓаат од кружниот тек имаат предност, што има тукаспорно, па на обични раскрници кога вртиш лево доагаѓ ли во судир со тие што си возат по булеварот. Токму тоа не е никаква спорна точка. Коце објасни, значи на истава страна по втор пат иде информацијата, семафорите предходно ќе учествуваат во регулирање на протокот да нема премногу заситеност која е контрапродуктивна во опслужувањето на кружен ток. Јужниот ни со ваков кружен ток не е загрозен, ѕирнете ги плановите, а со јужен станува веќе излишен. Така да да не се повторуваме за познати информации што се тука.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 19202122>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.