build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Рок-Барок View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 29-Aug-2010
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 118
  Quote Рок-Барок Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 23-May-2011 at 21:03
Previous
браво одлични слики Applause
а што се однесува за пушењето во кабините..па некој ако е до толку идиот за 5 минути вожња да запали цигара..незнам..ама знаејќи го нашиот менталитет,ништо чудно и плинско да извадат,па и кафе да  варат


Edited by Рок-Барок - 23-May-2011 at 21:03
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 23-May-2011 at 20:50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Ексклузивен мерак за мене и за сите членови на форумот на build.mk, како и за сите кои го следат форумот, ден пред пуштањето на жичарницата во употреба.
Нека се изедат живи тие кои не уживаат во овој ексклузивитет. Big%20smile
Денес, понеделник, 23 мај 2011, тестираа 4 празни кабини, повеќе кругови свртеа во двата правци, се на се, вожњата траеше 10 до 15 минути, што значи 5 до 7.5 минути за во еден правец.
Ми кажаа дека утре, вторник, 24 мај 2011, ќе ја пуштат жичарницата во употреба, но истата би требало да почне со работа на 3 јуни 2011.
Обичните кабини имаат капацитет до 8 патници и доаѓаат со радио, контролирано од базата, освен ако грешам.
ВИП кабините доаѓаат со кожни седишта, радио со читач за CD, професионално озвучување, а имаат капацитет до 4 патници.
Ова за кабините ми го кажаа луѓето кои работеа на жичарницата, не мора да значи дека се 100% точни информации, не ми кажаа за цената, но за волја на вистината, не ги ни прашав.
Ми кажаа и дека пушењето е забрането во обичните кабини, а мислам дека истото важи и за ВИП кабините, но и самите луѓе кои работеа на жичарницата убаво кажаа:
"Ако некој сака да запали цигара, секако дека ќе запали, без разлика дали му забрануваат или не".


Edited by Dexter26 - 23-May-2011 at 21:01
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 21-May-2011 at 16:12
Па добро, сум се возел само на 2 градски жичарници, и двете немале таква опција, што не значи дека е секаде таква пракса.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 21-May-2011 at 16:09
Originally posted by krale

Скоро ниедна жичарница нема цена за 1 насока. Иако, рака на срце, повеќето се скијачки, па затоа и нема многу логика. А жичарата мора да врти цел круг, па макар и да одиш само во 1 правец, така да не верувам дека ќе има ваква опција.


Повторно шпекулираш. За градските жичарници најчесто може да се купи билет во еден правец. Еве ти 3 примери:

1.http://www.zugspitze.at/zugspitzbahn/en/gipfelbesucher_sommer.html?topmodul=preise

2. http://www.bergwelt-schauinsland.de/seilbahnfahrt/tarife.html?lang=e

3. http://www.bvo-annaberg.de/dokumente/pdf/2009-11-01_neuer%20Tarif_Fichtelbergbahn.pdf

Контактирај ме на private ако ти требаат уште неколку десетици примери.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 21-May-2011 at 16:02
Е добро де, и автобусот се враќа назад од Скопје за Битола, па има пак карта во еден правец Ова е за да испадне поевтино за тие што ќе ја користат само во еден правец.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 21-May-2011 at 15:54
Originally posted by гитардемон

Сигурно предвиделе и возење во еден правец, по цена од 90-100 денари. Сепак може некој сака да се симне пеш, или евентуално да се качи пеш, па да се симне со жичарницата. Има некаква hiking патека за до врвот?


Скоро ниедна жичарница нема цена за 1 насока. Иако, рака на срце, повеќето се скијачки, па затоа и нема многу логика. А жичарата мора да врти цел круг, па макар и да одиш само во 1 правец, така да не верувам дека ќе има ваква опција.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 21-May-2011 at 15:46
Има планинарска патека до врвот а од таму продолжува до Матка. Еве ја маршутата:



Edited by OCB - 21-May-2011 at 15:52
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 21-May-2011 at 15:17
Сигурно предвиделе и возење во еден правец, по цена од 90-100 денари. Сепак може некој сака да се симне пеш, или евентуално да се качи пеш, па да се симне со жичарницата. Има некаква hiking патека за до врвот?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 21-May-2011 at 15:05
Доцни пуштањето на жичницата на Водно
новите информации се со болдиран текст

Поголемиот дел од градежни активности се завршени, останува во идниот период да се изврши електромашинско штелување со пробен товар. Сé уште не знаеме кога жичницата ќе биде целосно завршена, ниту пак кога ќе биде пуштена во употреба, кажаа од Министерството за транспорт и врски.



Во градот не знаат кога ќе биде свеченото предавање во употреба

Пуштањето на првата фаза на жичницата што требаше да оди од Средно Водно до Милениумскиот крст ќе доцни. Терминот за нејзино отворање, 24 мај, Денот на словенските просветители Кирил и Методиј, кој пред два месеци беше соопштен од градоначалникот на Скопје, нема да биде испочитуван. Од Министерството за транспорт и врски информираат дека градежните активности се во завршна фаза, но сепак има уште некои работи што требало да се доправат. Според нив, биле поставени темели за сите десет столба, како и бетонскиот дел за влезно-излезните станици за почетниот и крајниот дел од оваа секција. Исто така, поставена е и линиската опрема за сите десет столба, монтирана е и опремата за гаражната хала на Средно Водно, а направено е и развлекување и заплетување на јажето.

- Поголемиот дел градежни активности се завршени, останува во идниот период да се изврши електромашинско штелување со пробен товар. Сé уште не знаеме кога жичницата ќе биде целосно завршена, ниту пак кога ќе биде пуштена во употреба - кажаа од Министерството.

Првата најава за пуштањето на жичницата дојде од градоначалникот Трајановски. Сега во информативната служба на градот велат дека тоа не е во нивна надлежност и не знаат кога ќе се завршат градежните работи, ниту пак кога таа ќе биде свеченото пуштање.

Откако ќе биде изградена жичницата, Министерството за транспорт ќе му ја предаде на градот, а тој пак ќе му ја даде на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ да стопанисува со неа. Предлог-цената на билетите е 150 денари, но градските советници треба да ја усвојат на некоја од наредните седници на советот.

Мишо Николов, директорот на ЈСП, изјави дека на билетите ќе има попусти за фамилијарни возења, како и посебни цени за детските билети. Жичницата ќе биде еднојажна, со кружен тек од 3.450 метри. Почетната станица ќе биде на Средно Водно, а на жичницата ќе има 28 бело-портокалови кабини во кои ќе можат да се возат по осум патници и две ВИП-кабини за четири патници. Жичницата ќе има капацитет да пренесе 1.200 патници на час. Тие ќе имаат можност да се качуваат на жичницата и на Средно Водно и во Капиштец, каде што ќе има пунктови за купување билети. Брзината на движење ќе биде шест метри во секунда, а за успешно и безбедно ракување со жичницата осум работници од ЈСП волонтираа на жичницата на Попова Шапка, а тројцата најдобри добија и обука од фирмата „Допелмаер“, која ја гради жичницата. Според законот, ЈСП ќе мора да најми и екипа од 10 спасувачи што ќе внимаваат на безбедноста на патниците. Втората фаза од жичницата ќе се прави од институтот за белодробни заболувања кај децата „Козле“ до Средно Водно, а третата ќе биде од црквата „Свети Јован Крстител“, каде што ќе се градат почетната станица и паркинг за посетителите. Според најавите, целата изградба би требало да заврши до крајот на оваа година. Овој проект ја чинеше државата над 6,7 милиони евра.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=521111011389&id=14&setIzdanie=22286

Edited by OCB - 21-May-2011 at 15:05
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 20-May-2011 at 19:15
Добра е!После пуштање кој е добар фотограф одма на жичарница

А за цената мислам дека е доволно до 100 денари (со попуст за студенти или млади до 25 години,за деца до 7 години да е бесплатно).Можда ќе е поефтино ,ама би оделе на пр.млад брачен пар со две деца 3 и 5 год.за 200 денари до горе и назад не еднаш месечно ,туку секој викенд или два пати неделно.
Поприфатливо и поисплатливо е 4 пати месечно по 200 / 800 денари,отколку еднаш месечно по 400(ако е картата 200).И нормално со некои пропратни елементи,на пример во ВИП кабините водич за Скопје ,историја итн.,со пијачки и такви работи.

Edited by Тркало - 20-May-2011 at 19:23
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 20-May-2011 at 18:14
Bravo,super sliki i super zicara.Najposle i vo Skopje zicaraApplause
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 19-May-2011 at 20:47

Одлични фотки значи ова на средно е средна или меѓу станица во продолжение гондолата ќе продолжува према црквата што мислам дека им е земено во обзир значи јазот ќе се преспои према надолу.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 19-May-2011 at 20:28

 

 

 

 
 
Е овој пат успеав да ја сликнам и базата на средно Водно одблиску.
 

 

 
Како се одвиваат работите, можно е до вторник, 24 мај 2011, да биде готова жичарницата, но само ако работат турбо по цел ден, вклучувајќи ги и сабота и недела, во спротивно, не верувам дека ќе биде готова жичарницата до 24 мај 2011.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 18-May-2011 at 14:42
Originally posted by Ljubopitko

Жичарава како дел од јавно претпријатие доволно е да работи на позитивна нула - а не да прави што повеке профит.Инаку мене сиве овие бројки не ми се јасни ако се потребни 2000-3000 луге за да работи рентабилно.прво што би правеле 3000 души на врв на водно ?второ кдали тоа значи дека ке имаме околу 1000 коли паркирани на средно водно ?


Не нужно во исто време, но во секој случај димензијата на жичарницава е доста голема.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 18-May-2011 at 14:22
Na ova mislev !

Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 18-May-2011 at 14:18
Жичарава како дел од јавно претпријатие доволно е да работи на позитивна нула - а не да прави што повеке профит.
Инаку мене сиве овие бројки не ми се јасни ако се потребни 2000-3000 луге за да работи рентабилно.
прво што би правеле 3000 души на врв на водно ?
второ кдали тоа значи дека ке имаме околу 1000 коли паркирани на средно водно ?
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 18-May-2011 at 12:40
Originally posted by 4skopje

Kakve e taa zicara so 10x pomal kapacite?So jaze ili so sto...? I posle ke vikaat nekoj luge,mala e ,ednas se pravi,koga se pravi se pravi ,itn...(kako sto vikaa za Boris Trajkovski salata)


о
Не ли ти е срам на ова ниво да ја тераш дискусијата.

1200 патници на час, эначи околу 2000-3000 патници эа да работи како што треба.

Постојат други видови гондоли. Со 2 кабини на пример... Отвори вики ќе видиш ако не си чул или видел на друго место..


Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 18-May-2011 at 10:21
Kakve e taa zicara so 10x pomal kapacite?So jaze ili so sto...? I posle ke vikaat nekoj luge,mala e ,ednas se pravi,koga se pravi se pravi ,itn...(kako sto vikaa za Boris Trajkovski salata)
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 18-May-2011 at 09:37
Жичарата ќе эјае праэна не эашто цената е преголема (100-150 ден е ок), туку эашто има преголем капацитет! Предиэвик да се напони таква жичара е дури и да се направи скијачка патека - и веројатно тоа е единствениот начин да работи рентабилно, во эима, со многу снег и топови. За таков капацитет треба константен проток на луѓе. А со едно качување до крстот и наэад ништо не правиме. Ја гледам жичарава со евентуално 10тина парагладеристи и уште неколку бајкери, 20-30тина семејства и уште 200-300 рекреативци и уште пар ликови што тркнале до ресотранот.

Оваа жичара е одлична во секој поглед - но е НЕСООДВЕТНА. Вакво нешто треба на Церипашина, а на Водно треба со 10х помал капацитет.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 18-May-2011 at 08:42
Originally posted by Plugger

Ako moze 30 denari da cini autobuski bilet zosto togas da se plaka 150 denari?? Dali znaci deka tie 150 denari se vo eden pravec ili kartata e povratna? Za da imaat zdrav i kontinuiran profit ke mora da napravat cena kako 50 denari povratna inache ke bide sekoe chudo za 3 dena i posle ke bide prazna zicarata. Za VIP kabina e druga prikazna, tamo ako ima jadenje i pijacki treba da kosta poveke, ali navistina edna kabina ke sobira 8 dushi pa ako cenata ke bide  150 denari togas samo ima turisti da se kachuvaat i tolku.


Некои луѓе немаат никаков сенс за економска логика. Мислат „ако ставиме 150 денари, ќе имаме 3 пати поголем профит“, не сфаќајќи дека уствари ако стават 50 денари, ќе имаат повеќе пари. Поентата е ова да биде атракција за градот, а не да биде уште еден проект кој ќе влече финансирање од државата.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.578 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.