build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 23-Dec-2010 at 17:59
Прашање е и колку ќе биде рентабилноста на линијата Скопје-Белград.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 23-Dec-2010 at 17:36

Се укинува железничката линија Скопје- Солун

Скопје и Солун по Нова година ќе бидат железнички неповрзани. Се укинува линијата Солун Скопје Белград и обратно – ова доцна синоќа го објавија грчките железници. Соопштението на нивниот официјален сајт од непознати причини по неколку часа беше тргнато, а денеска не беа достапни за коментар. Од македонска страна пак велат дека не се запознаени со ништо такво, ниту пак имаат никакво известување.

Една од најстарите линии ќе престане да функционира, за да се намали дефицитот со кој се соочува железничкиот сообраќај во Грција.Од јануари 2011 предвидено е намалување на бројот на возови, укинување на постоечки линии и зголемување на цените на билетите за 50 до 75%.

Доколку одлуката возот Солун Скопје Белград да престане да сообраќа е конечна и дефинитивна од Грција, тогаш се предвидени законски санкции за едностраната одлука за укинување на меѓународни возови.

Железничка линија Солун-Скопје е постара од еден век. Во август 1873 год била пуштена за прв пат во употреба, во должина од 243 км, а крајната дестинација била Митровица. Нешто подоцна била продолжена до Белград за на крај возот да тргнува од Солун, преку Скопје и Белград да стигнува до Виена.

Сања ристовска
23.12.2010, 14:49

http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=68932
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 11-Dec-2010 at 18:17
Originally posted by zookisk

Originally posted by stratus

Со таква цена само ке се нмалат патниците, бидејки е слична со автобуските крти. Досега беше 325 ден повратна, за не експресен воз.


Да ама сега е побрзо со воз отколку со автобус...


Ќе видиме како ќе функционира вистински експресен воз во оваа наша земја. Летово се возев со Интерсити воз на релација Нови Сад-Белград. 15 минути пред поаѓање на овој воз од висок ранг, помина патнички воз на релација Суботица-Белград, возот беше преполн, а во Нови Сад се качија стотина патници. Интерсити возот имаше само триесетина патници од Нови Сад или пополнетост од околу 20-тина проценти и покрај тоа што имаше и бифе вагон. Слична е состојбата и во Бугарија.

Сакам да кажам, можеби нема да има голем одзив од граѓаните. Јас пак сметам дека можеби ќе беше подобро да се воведе како утрински воз од Скопје за Битола и попладневен од Битола за Скопје. Има многу луѓе кои имаат работни обврски, деловни ручеци, судење и сл. во Битола и Прилеп, бар јас така мислам.

Инаку, има ли некој информација дали се менува составот на експресните возови на релација Солун-Скопје-Белград? Некаква новина од вагони?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 11-Dec-2010 at 17:21
Originally posted by stratus

Со таква цена само ке се нмалат патниците, бидејки е слична со автобуските крти. Досега беше 325 ден повратна, за не експресен воз.


Да ама сега е побрзо со воз отколку со автобус...
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 11-Dec-2010 at 17:05
Со таква цена само ке се нмалат патниците, бидејки е слична со автобуските крти. Досега беше 325 ден повратна, за не експресен воз.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 11-Dec-2010 at 16:57
Возниот билет за Пелагонија Експрес во еден правец, заедно со задолжителната резервација, ќе изнесува 317,50 денари, а повратниот 515 денари.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 10-Dec-2010 at 09:57
Ќе сообраќа и бифе вагон со тој воз ама тоа здравје после Нова Година...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 09-Dec-2010 at 21:59
Originally posted by гитардемон

...
Туку ме интересира дали на возот СК-БТ ќе сообраќа и вагонот-ресторан.

По ознаките во горниот дел има само R - задолжителна резервација нема го симболот „чаша“ - бифе вагон
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 09-Dec-2010 at 21:26
Originally posted by zookisk

Originally posted by гитардемон

Мене уште не ми е сфатливо, Скопје-Битола цели 2 часа и 50 минути со експресниот воз? И кој фактор на таа линија е Кадина Река, возот да застанува и таму?


Ќе застанува во Кадина Река поради редовно вкрстување со експресниот воз D 335 ''Hellas Express'' кој сообраќа на релација Скопје-Солун...Инаку како би се разминале два експресни воза помеѓу Велес и Скопје???


Па тој воз и онака редовно доцни 20 минути, барем можеле да го прилагодат некако распоредот. Сега ми е јасно зошто само во еден правец е спомената Кадина Река, а не во двата правца.

Туку ме интересира дали на возот СК-БТ ќе сообраќа и вагонот-ресторан.

Edited by гитардемон - 09-Dec-2010 at 21:33
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 09-Dec-2010 at 21:21
Еве го и званичниот возен ред за Скопје - Битола, 2010-2011



П.С. мала техницка омашка не е RX него i-RX
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 09-Dec-2010 at 19:54
Еве го и долгоочекуваниот Пелагонија Експрес...


Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 09-Dec-2010 at 19:53
Возен ред од станица Битола до Скопје, и од Скопје до Битола...


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 04-Dec-2010 at 02:20
Originally posted by гитардемон

Мене уште не ми е сфатливо, Скопје-Битола цели 2 часа и 50 минути со експресниот воз? И кој фактор на таа линија е Кадина Река, возот да застанува и таму?
________________

Тоа со резервацијата, го замислувам како некоја глупост слична на автобуската во Скопје со задолжителните 30 денари за резервација, без разлика дали има 45 слободни места на автобусот или не, таа е задолжителна и без неа не може да се патува.

Значи да се разбереме, резервацијата е апсолутно пожелна работа, ама на возови каде што стоењето простум не е дозволено, каде што има премногу патници и вагоните се редовно полни, и најважно од cè, откако ќе имаме функционален и интерконектиран систем за резервации.

Ме интересира со сегашниот систем на резервации, како им се гарантира место на патниците кои ќе се качат во Богомила или Кадина Река? Како службеникот во Богомила ќе провери колку места се резервирани во Прилеп, Велес или Битола? Има некој информации? Мислам дека ова е првиот воз во последниве години за кој е потребна резервација.


Експресниот воз и на времето се движел толку. Можеби би требало и побрзо во подалечна иднина, но треба да се земе в предвид фактот дека патничките возови до Битола се движат за 3 часа и 40 минути!

Инаку мислам дека е и лошо што два патнички возови ставиле едно по друго во 19:20 и 19:43 часот. Можеби би било подобро битолскиот или гевгелискиот да поаѓа околу 18:30 часот, додека другиот патнички околу 19:30 часот. Ова е лошо за Велешани, бидејќи по 16:40 часот, треба да чекаат друг патнички воз дури до 19:20 часот.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 03-Dec-2010 at 19:20
Originally posted by гитардемон

Мене уште не ми е сфатливо, Скопје-Битола цели 2 часа и 50 минути со експресниот воз? И кој фактор на таа линија е Кадина Река, возот да застанува и таму?


Ќе застанува во Кадина Река поради редовно вкрстување со експресниот воз D 335 ''Hellas Express'' кој сообраќа на релација Скопје-Солун...Инаку како би се разминале два експресни воза помеѓу Велес и Скопје???
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 03-Dec-2010 at 17:48
Мене уште не ми е сфатливо, Скопје-Битола цели 2 часа и 50 минути со експресниот воз? И кој фактор на таа линија е Кадина Река, возот да застанува и таму?
________________

Тоа со резервацијата, го замислувам како некоја глупост слична на автобуската во Скопје со задолжителните 30 денари за резервација, без разлика дали има 45 слободни места на автобусот или не, таа е задолжителна и без неа не може да се патува.

Значи да се разбереме, резервацијата е апсолутно пожелна работа, ама на возови каде што стоењето простум не е дозволено, каде што има премногу патници и вагоните се редовно полни, и најважно од cè, откако ќе имаме функционален и интерконектиран систем за резервации.

Ме интересира со сегашниот систем на резервации, како им се гарантира место на патниците кои ќе се качат во Богомила или Кадина Река? Како службеникот во Богомила ќе провери колку места се резервирани во Прилеп, Велес или Битола? Има некој информации? Мислам дека ова е првиот воз во последниве години за кој е потребна резервација.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 03-Dec-2010 at 14:44
Štúrovo е словачко местенце на унгарско-словачката граница. Незнам која е причината возот да не сообраќа до Братислава, дали затоа што нашите/српските вагони не ги пуштаат погоре од Унгарија? Возниот ред ја истакнува апсолутната нужда од К8 за Македонија, ако се изгради ќе имаме патнички превози до Тирана, Софија, Букурешт, Истанбул, а зошто да не и воз Тирана-Скопје-Софија-Букурешт-Киев-Москва!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 03-Dec-2010 at 14:43
Тоа е само доплата за брз воз и може да си извадиш на благајна и пред самото тргнување...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 03-Dec-2010 at 14:41
Тоа значи дека со секоја купена карта треба да си доплатиш резервација со која добиваш загарантирано седиште во возот. Во принцип, за секој експресен воз би требало да има ваква резервација, но во овој значи дека ако немаш резервација не можеш да патуваш со него.

Edited by BOJAN - 03-Dec-2010 at 14:42
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 03-Dec-2010 at 14:29
Originally posted by BOJAN


Битола-Скопје 3:10(п); 5:30(е)-задолжителна резервација; 12:45(п); 18:25(п);

Што значи тоа задолжителна резервација?? Од кога треба да резервираш билет? Question
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 03-Dec-2010 at 14:21
Возниот ред на Македонски железници за 2011 година конечно е објавен на www.mz.com.mk (се обидов да го пренесам целиот овдеBig%20smile):

Скопје-Гевгелија 6:05(п); 7:30(е); 9:16(е)(сообраќа секоја сабота 25.6-10.9.2011); 17:30(е); 19:43(п);
Гевгелија-Скопје 4:49(п); 6:39(е); 16:00(п); 18:04(е); 20:02(е)(сообраќа секоја сабота 25.6-10.9.2011 година);

Скопје-Битола 6:48(п); 14:30(п); 17:00(е)-задолжителна резервација; 19:20(п);
Битола-Скопје 3:10(п); 5:30(е)-задолжителна резервација; 12:45(п); 18:25(п);

Скопје-Кичево 2:50(п); 8:05(п); 16:50(п);
Кичево-Скопје 5:33(п); 12:18(п); 19:15(п);

Скопје-Кочани 2:25(п); 15:20(п);
Кочани-Скопје 5:50(п); 18:20(п);

Скопје-Куманово-Табановци 6:25(п); 9:05(е); 14:52(б) (сообраќа секој ден во периодот 25.6.-29.8.2011); 16:08(п); 19:00(п); 20:45(п); 22:15(е) (Меридиен експрес); 23:00(п) (сообраќа до Куманово);
Табановци-Куманово-Скопје 5:03(п); 6:10(е); 7:43(п); 8:20(е) (Меридиен експрес); 12:45(б) (сообраќа секој ден во периодот 25.6-29.8.2011); 16:25(е); 17:17(п); 20:12(п);

Скопје-Велес 2:25(п); 6:05(п); 6:48(п); 7:30(е); 9:00(п); 9:06(е) (Меридиен експрес); 13:20(п) (не сообраќа во сабота и недела); 14:30(п); 15:20(п); 16:40(п) (не сообраќа во сабота и недела); 17:00(е); 17:30(е); 19:20(п); 19:43(п); 22:40(п);

Скопје-Белград 9:05(е); 20:45(е);22:15(е) (Меридиен експрес);
Скопје-Солун 7:30(е), 9:06(е) (Меридиен експрес); 17:30(е);
Скопје-Приштина 16:35(б);
Скопје-Ниш-Бар 14:52(б) (сообраќа секој ден 25.6-29.8.2011)
Скопје-Нови Београд-Будимпешта-Штурово 22:15(е) (Меридиен експрес, сообраќа секоја сабота во летниот период)

Еве ги и моите први коментари:
1. Пелагонија експрес прерано поаѓа од Битола, да се потрудиле барем 30-60 минути да поаѓа покасно);
2. Никако да се укинат ноќните возови кон Кичево и Кочани, а на нивно место да се воведат утрински или вечерни);
3. Укината е врската со Варна во летото, ама затоа имаме врска со ШТУРОВО (каде ли е ова на планетата земјаLOL)?
4. Има доста нови поаѓања воведено, дали ќе може железница да ги извози сите овие поаѓања?
5. На сајтот на Германските железници стои дека утринскиот воз Солун-Скопје-Белград и Белград-Скопје-Солун ќе сообраќа со вагон-ресторан, вистина е ова или пак некоја лага?


Edited by BOJAN - 03-Dec-2010 at 14:27
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.