build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 29-Mar-2011 at 23:32
Откога бе братче не е до парите? Сега стварно си праите барјам на умот. Јапанците губат 300 милијарди долари во еден ден, и око не им трепнува. Сега ќе праиме споредби со нив??????
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 29-Mar-2011 at 23:31
Originally posted by krale

Секој ден возам тука другар.

Во право си, нема што си ја знаеш работата. Ама со една мана - не е остварливо во нашиот животен век. Прашањето што сега?

Јас би рекол оваа раскрсница е прв потег во права насока. Следно треба да се пушти она под Кале, а бул. Климент О. да се прошири за уште една лента (станува презакрчен). Понатаму Рекорд да се спушти пред у. Македонија и триумфалната порта, а потоа да се делува на раскрсницата кај комплекс Банки со некое катно решение.

Се мислам дека е реално остварливо до 2020та.


Иако бев противник на ширење на Климент Охридски, еве ќе кажам дека јас таму би ги вложил парите во пакет со тунелот под Кале.

Реални ефекти се превземање на цел оној сообраќај кој сега се врти преку обиколницата на Кале и од кај Судска палата.

Со тоа автоматски се растеретуваат судска и т-мобиле и секако се дава многу побрз пристап до тој дел од градот и поголем квалитет на живот за граѓаните таму.

Рекорд е згодно еден ден да стане пешачка зона (или евентуално само за јавен превоз) но ако се направи како што се планира подземниот коридор сега, тоа пропаѓа во земја.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 29-Mar-2011 at 23:29
Originally posted by krale

Секој ден возам тука другар.

Во право си, нема што си ја знаеш работата. Ама со една мана - не е остварливо во нашиот животен век. Прашањето што сега?

Јас би рекол оваа раскрсница е прв потег во права насока. Следно треба да се пушти она под Кале, а бул. Климент О. да се прошири за уште една лента (станува презакрчен). Понатаму Рекорд да се спушти пред у. Македонија и триумфалната порта, а потоа да се делува на раскрсницата кај комплекс Банки со некое катно решение.

Се мислам дека е реално остварливо до 2020та.


А што да кажат Јапонците на ова.

Уште еднаш ќе го повторам пбанкс. Не е до парите, пари имало и ќе има. Туку до способноста т.е. неспособноста да се направи нешто солидно, немора да е совршено или одлично. Доволно е да е солидно и да ги задоволува потреби, пази, не за месец, година... за подолг временски период. Нема вака секоја година да се заебаваме... Што би рекле Англичаните, што навистина држи вода, иако за некои работи и не е соодветно според мене...

Ние сме способни само за глупости.


Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 23:29
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 29-Mar-2011 at 23:28
Originally posted by kultuzin

Што подразбира тоа „како што треба„? Има ли конкретно решение и финансиска структура. Претпоставувам дека решението е партизанска едноставно право да продолжи под плоштадот , под фонтаната , од ГТЦ и паркингот и да излезе кај банките.


Како што треба е план кој со децении постои во некоја форма а сега се игнорира.

Како што треба е правилно поврзување на сообраќајните јазли кои не биле изградени до крај (пример Партизанска) за да се добие полн ефект од нивното користење.

Како што треба е ако се копа да има барем по 2 ленти во правец за движење на возила.

Како што треба е ако се копа да се реши коридорот за јавниот превоз (бр. 1 причинител на гужвата на Рекорд и поширокиот центар) кој би требало да има постројка под Плоштад Македонија. Дополнително тука треба да се постават трасите за шинските коридори дури и да не се гради Трамвај/ЛРТ во моментов.

... итн

Инаку Партизанска треба да понира под Тифани, под плоштадот, потоа приближно по истата траса под кејот со постојниов коридор и да излегува кај банките.

Постои уште еден крак кон ул. 11 Октомври кој сега е нарушен со триумфалната капија.

Ова воопшто не е научна фантастика како што го претставуваш, напротив вакви проекти има во секоја просечна „метропола“ во Европа и тоа најчесто по повеќе.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 29-Mar-2011 at 23:24
Originally posted by pbanks


Originally posted by krale


Па како да ти објаснам друже, ама ние не сме ни Љубљана, ни Братислава, ни Софија. Ние може со Ниш и Приштина да се споредуваме. welcome to reality.
Јас не знам каде живееш, но Скопје во кое јас имам растено и те како имало одлики (и потенцијал) за метропола и тој потенцијал систематски се прокоцкува овие 20 години. Скопје беше трет град по големина во една не така слаба земја и силен индустриски центар и по ништо не е послаб од горе наброените градови (пропорционално со својата големина). Не гледам зошто треба да сме Македончиња со сила?


Центарско дете од мал до голем. Ама... и сум прошетал трао да знам дека тоа се прикаски со кои само се лажевме кога гледавме на атласи. ДАЛЕКУ сме биле и далеку сме, и далеку ЌЕ БИДЕМЕ од сите овие градови што ги наброја.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 29-Mar-2011 at 23:21
Секој ден возам тука другар.

Во право си, нема што си ја знаеш работата. Ама со една мана - не е остварливо во нашиот животен век. Прашањето што сега?

Јас би рекол оваа раскрсница е прв потег во права насока. Следно треба да се пушти она под Кале, а бул. Климент О. да се прошири за уште една лента (станува презакрчен). Понатаму Рекорд да се спушти пред у. Македонија и триумфалната порта, а потоа да се делува на раскрсницата кај комплекс Банки со некое катно решение.

Се мислам дека е реално остварливо до 2020та.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 29-Mar-2011 at 23:21
Што подразбира тоа „како што треба„? Има ли конкретно решение и финансиска структура. Претпоставувам дека решението е партизанска едноставно право да продолжи под плоштадот , под фонтаната , од ГТЦ и паркингот и да излезе кај банките.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 29-Mar-2011 at 23:19
Originally posted by krale



Па како да ти објаснам друже, ама ние не сме ни Љубљана, ни Братислава, ни Софија. Ние може со Ниш и Приштина да се споредуваме. welcome to reality.


Јас не знам каде живееш, но Скопје во кое јас имам растено и те како имало одлики (и потенцијал) за метропола и тој потенцијал систематски се прокоцкува овие 20 години.

Скопје беше трет град по големина во една не така слаба земја и силен индустриски центар и по ништо не е послаб од горе наброените градови (пропорционално со својата големина).

Не гледам зошто треба да сме Македончиња со сила?


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 29-Mar-2011 at 23:15
Originally posted by krale



Крајот на партизанска никогаш не бил закрчен. Слеп завршеток е само за гледање, а сообраќајно си е сосема ок решението. Далеку е од црна точка, мислам биди реален.

Раскрсницата кај Г. Делчев, можно е да се оптерети - ама пак веројатно замислуваш зголемен проток, небаре сега со новата улица одеднаш ќе се создадат нови коли. Тоа се истите возила што и сега поминуваат на Г. Делчев, само што во меѓувреме мора да ги гушат и двете раскрсници кај Мавровка.


Ако гледаме така буквално тогаш ОК, но кога збориме за крај на Партизанска збориме за Соборна црква, Тифани, Палома Бјанка, Т-Мобиле.

На овие 4 раскрсници се истураат колите од Дебар Маало па се до Влае и Ѓорче.

Јас не знам дали возиме по истите улици, но сегментот Соборна црква-Тифани е редовно полн и единствена причина зошто не се случува комплетен колапс е поради тоа што е проточна крстосницата кај Т-Мобиле (2 ленти продолжуваат накај Гоце Делчев, 1 накај Влада).

Делот накај Палома Бјанка е исто така масакр и тука предложенава улица нема влијание....

НО. Доколку би се направил подземниот коридор како што треба, и Палома Бјанка и Т-Мобиле би се растеретирле, бидјеќи транзитот кон Аеродром само би продолжил право.

Така да Партизанска и те како слепо завршува и со градење на подземниот коридор како што треба би можеле да кажеме дека таа функционира како што треба.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 29-Mar-2011 at 23:14
Originally posted by FoSsiL


Originally posted by krale

Originally posted by pbanks


Originally posted by krale

ОК, може да имаме разлики, но ГУПОТ онаков каков што е идиотски според мене.

Се црта нешто што за МИЛИОН години не може да се направи, ама ние ќе патиме сите затоа што некој му текнало дека така треба да се прави. Па чекај бре, кои сме ние експериментални глувци на некои архитекти во фотељи да ми цртаат планови што нема никад, ама баш НИКАД да се остварат, додека ние се гушиме у сообраќај?

ГУПОТ треба под итно да се прилагоди на можностите, а не да се црта градот на Џедаите од Стар Ворс.
Ниту ГУПот ниту архитектите во фотељи се криви. Во ГУПот нема ништо џедајско, напротив има прилилно просечни објекти какви има и во Љубљана, и во Братислава, и во Софија, и во било кој друг источноевропски град. Крива е неспособната јавна администрација која не е способна да реализира скоро ништо без комплетно да го оплеска.


Па како да ти објаснам друже, ама ние не сме ни Љубљана, ни Братислава, ни Софија. Ние може со Ниш и Приштина да се споредуваме. welcome to reality.
Зар до тука стигнавме... Срамота...


Никогаш не сме ни биле некаде понапред, па до тука „да стигнеме“.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 29-Mar-2011 at 23:13
Гледам дека Скопје 2014 станува згоден за удар под појасот по секое прашање. Мислам дискутираме за сообрќајницата или за политика?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 29-Mar-2011 at 23:13
Originally posted by krale

Originally posted by pbanks


Originally posted by krale

ОК, може да имаме разлики, но ГУПОТ онаков каков што е идиотски според мене.

Се црта нешто што за МИЛИОН години не може да се направи, ама ние ќе патиме сите затоа што некој му текнало дека така треба да се прави. Па чекај бре, кои сме ние експериментални глувци на некои архитекти во фотељи да ми цртаат планови што нема никад, ама баш НИКАД да се остварат, додека ние се гушиме у сообраќај?

ГУПОТ треба под итно да се прилагоди на можностите, а не да се црта градот на Џедаите од Стар Ворс.
Ниту ГУПот ниту архитектите во фотељи се криви. Во ГУПот нема ништо џедајско, напротив има прилилно просечни објекти какви има и во Љубљана, и во Братислава, и во Софија, и во било кој друг источноевропски град. Крива е неспособната јавна администрација која не е способна да реализира скоро ништо без комплетно да го оплеска.


Па како да ти објаснам друже, ама ние не сме ни Љубљана, ни Братислава, ни Софија. Ние може со Ниш и Приштина да се споредуваме. welcome to reality.


Зар до тука стигнавме... Срамота...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 29-Mar-2011 at 23:11
Originally posted by krale

Originally posted by FoSsiL

А работите да беа вака поставени.... 30 милиона за Скопје 2014... а тие 200 милиона (ако не се и повеќе што се потрошија за глупости) да беа за инфраструктурата во СКопје... Крајниот резултат ќе беше милион пати подобар, и за граѓаните и за економијата и за воопшто ЖИВОТОТ во овој наш град... Се срамам, навистина ми е жал, ама после се, Срам ми е од мојот град... За што, заради некој што си има бубачки во главата... Искрено ми се плаче...


ОК, да така е у право си.

Сега зборам пак прагматично, од состојбава во која веќе сме, како натаму и мислам дека конечно место згради, добиваме нешто корисно.

Мое видување, може некој уште си замислува дека треба да направиме и монореил, метро и не знам што, а градот реално не може автобуси да купи.


Е тука да се согласувам и јас. Ама не дека немаме пари. Туку како што рече пбанкс... Премногу сме неспособни... неверојатно неспособни....

Сепак сме способни да реализираме нечии мечти и фантазии од типот на Скопје 2014...

Но кога станува збор за нешто реално и корисно, паметот ни е со големина на кикиритка....
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 29-Mar-2011 at 23:11
Originally posted by krale

ОК, може да имаме разлики, но ГУПОТ онаков каков што е идиотски според мене.

Се црта нешто што за МИЛИОН години не може да се направи, ама ние ќе патиме сите затоа што некој му текнало дека така треба да се прави. Па чекај бре, кои сме ние експериментални глувци на некои архитекти во фотељи да ми цртаат планови што нема никад, ама баш НИКАД да се остварат, додека ние се гушиме у сообраќај?

ГУПОТ треба под итно да се прилагоди на можностите, а не да се црта градот на Џедаите од Стар Ворс.


NE !  sk2014 ne e spred moznostite pa ni ojdoa preku 200 milioni za 5 objekti i nekolku parcinja zelezo . da ne bese toj zabegan proekt mnogu od klucnite soobrakjajnici vo GUP_ot dosega mozese da bidat realizirani
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 29-Mar-2011 at 23:10
Originally posted by pbanks


Originally posted by krale

ОК, може да имаме разлики, но ГУПОТ онаков каков што е идиотски според мене.

Се црта нешто што за МИЛИОН години не може да се направи, ама ние ќе патиме сите затоа што некој му текнало дека така треба да се прави. Па чекај бре, кои сме ние експериментални глувци на некои архитекти во фотељи да ми цртаат планови што нема никад, ама баш НИКАД да се остварат, додека ние се гушиме у сообраќај?

ГУПОТ треба под итно да се прилагоди на можностите, а не да се црта градот на Џедаите од Стар Ворс.
Ниту ГУПот ниту архитектите во фотељи се криви. Во ГУПот нема ништо џедајско, напротив има прилилно просечни објекти какви има и во Љубљана, и во Братислава, и во Софија, и во било кој друг источноевропски град. Крива е неспособната јавна администрација која не е способна да реализира скоро ништо без комплетно да го оплеска.


Па како да ти објаснам друже, ама ние не сме ни Љубљана, ни Братислава, ни Софија. Ние може со Ниш и Приштина да се споредуваме. welcome to reality.

Edited by krale - 29-Mar-2011 at 23:12
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 29-Mar-2011 at 23:09
Originally posted by pbanks


Originally posted by krale

НЕ, ако остане 1 лента ондак е промашај.

Ама 2 ленти сосема солидно ќе растеретат, па макар и да не биде 100% од протокот што се движи во таа насока.
1 лента е тоа е веќе јасно ко бел ден, си кажуваат луѓето. Но... нека се и две ленти. Каде излегуваат тие луѓе? Како тоа се одразува на релативно проточната раскрсница кај мостот Гоце Делчев? Инстант куршлус. Друго прашање е зошто ја имаме Партизанска. Со онаков слеп завршеток таа и понатаму останува црна точка бидејќи истура огромна количина на луѓе во сред центар и тие понатаму немаат каде да одат (предложената подземна улица ќе влијае негативно и на оваа крстосница кај Тифани).


Крајот на партизанска никогаш не бил закрчен. Слеп завршеток е само за гледање, а сообраќајно си е сосема ок решението. Далеку е од црна точка, мислам биди реален.

Раскрсницата кај Г. Делчев, можно е да се оптерети - ама пак веројатно замислуваш зголемен проток, небаре сега со новата улица одеднаш ќе се создадат нови коли. Тоа се истите возила што и сега поминуваат на Г. Делчев, само што во меѓувреме мора да ги гушат и двете раскрсници кај Мавровка.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 29-Mar-2011 at 23:07
Originally posted by krale

ОК, може да имаме разлики, но ГУПОТ онаков каков што е идиотски според мене.

Се црта нешто што за МИЛИОН години не може да се направи, ама ние ќе патиме сите затоа што некој му текнало дека така треба да се прави. Па чекај бре, кои сме ние експериментални глувци на некои архитекти во фотељи да ми цртаат планови што нема никад, ама баш НИКАД да се остварат, додека ние се гушиме у сообраќај?

ГУПОТ треба под итно да се прилагоди на можностите, а не да се црта градот на Џедаите од Стар Ворс.


А кои сме ние експирементални глувци да трпиме и да се замараме со вакви глупости како што е Оваа глупа ‘‘подземна сообраќајница‘‘. Зошто да трпиме и да чуствуваме негативни последици од некои идиотски замисли на некои дотични сезнајковци...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 29-Mar-2011 at 23:07
Originally posted by krale

ОК, може да имаме разлики, но ГУПОТ онаков каков што е идиотски според мене.

Се црта нешто што за МИЛИОН години не може да се направи, ама ние ќе патиме сите затоа што некој му текнало дека така треба да се прави. Па чекај бре, кои сме ние експериментални глувци на некои архитекти во фотељи да ми цртаат планови што нема никад, ама баш НИКАД да се остварат, додека ние се гушиме у сообраќај?

ГУПОТ треба под итно да се прилагоди на можностите, а не да се црта градот на Џедаите од Стар Ворс.


Ниту ГУПот ниту архитектите во фотељи се криви. Во ГУПот нема ништо џедајско, напротив има прилилно просечни објекти какви има и во Љубљана, и во Братислава, и во Софија, и во било кој друг источноевропски град. Крива е неспособната јавна администрација која не е способна да реализира скоро ништо без комплетно да го оплеска.



Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 29-Mar-2011 at 23:06
Originally posted by FoSsiL

А работите да беа вака поставени.... 30 милиона за Скопје 2014... а тие 200 милиона (ако не се и повеќе што се потрошија за глупости) да беа за инфраструктурата во СКопје... Крајниот резултат ќе беше милион пати подобар, и за граѓаните и за економијата и за воопшто ЖИВОТОТ во овој наш град... Се срамам, навистина ми е жал, ама после се, Срам ми е од мојот град... За што, заради некој што си има бубачки во главата... Искрено ми се плаче...


ОК, да така е у право си.

Сега зборам пак прагматично, од состојбава во која веќе сме, како натаму и мислам дека конечно место згради, добиваме нешто корисно.

Мое видување, може некој уште си замислува дека треба да направиме и монореил, метро и не знам што, а градот реално не може автобуси да купи.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 29-Mar-2011 at 23:04
Originally posted by krale


НЕ, ако остане 1 лента ондак е промашај.

Ама 2 ленти сосема солидно ќе растеретат, па макар и да не биде 100% од протокот што се движи во таа насока.


1 лента е тоа е веќе јасно ко бел ден, си кажуваат луѓето.

Но... нека се и две ленти. Каде излегуваат тие луѓе? Како тоа се одразува на релативно проточната раскрсница кај мостот Гоце Делчев? Инстант куршлус.

Друго прашање е зошто ја имаме Партизанска. Со онаков слеп завршеток таа и понатаму останува црна точка бидејќи истура огромна количина на луѓе во сред центар и тие понатаму немаат каде да одат (предложената подземна улица ќе влијае негативно и на оваа крстосница кај Тифани).


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.