![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 26> |
Author | ||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Откога бе братче не е до парите? Сега стварно си праите барјам на умот. Јапанците губат 300 милијарди долари во еден ден, и око не им трепнува. Сега ќе праиме споредби со нив??????
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Иако бев противник на ширење на Климент Охридски, еве ќе кажам дека јас таму би ги вложил парите во пакет со тунелот под Кале. Реални ефекти се превземање на цел оној сообраќај кој сега се врти преку обиколницата на Кале и од кај Судска палата. Со тоа автоматски се растеретуваат судска и т-мобиле и секако се дава многу побрз пристап до тој дел од градот и поголем квалитет на живот за граѓаните таму. Рекорд е згодно еден ден да стане пешачка зона (или евентуално само за јавен превоз) но ако се направи како што се планира подземниот коридор сега, тоа пропаѓа во земја. |
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
А што да кажат Јапонците на ова. Уште еднаш ќе го повторам пбанкс. Не е до парите, пари имало и ќе има. Туку до способноста т.е. неспособноста да се направи нешто солидно, немора да е совршено или одлично. Доволно е да е солидно и да ги задоволува потреби, пази, не за месец, година... за подолг временски период. Нема вака секоја година да се заебаваме... Што би рекле Англичаните, што навистина држи вода, иако за некои работи и не е соодветно според мене... Ние сме способни само за глупости. Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 23:29 |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Како што треба е план кој со децении постои во некоја форма а сега се игнорира. Како што треба е правилно поврзување на сообраќајните јазли кои не биле изградени до крај (пример Партизанска) за да се добие полн ефект од нивното користење. Како што треба е ако се копа да има барем по 2 ленти во правец за движење на возила. Како што треба е ако се копа да се реши коридорот за јавниот превоз (бр. 1 причинител на гужвата на Рекорд и поширокиот центар) кој би требало да има постројка под Плоштад Македонија. Дополнително тука треба да се постават трасите за шинските коридори дури и да не се гради Трамвај/ЛРТ во моментов. ... итн Инаку Партизанска треба да понира под Тифани, под плоштадот, потоа приближно по истата траса под кејот со постојниов коридор и да излегува кај банките. Постои уште еден крак кон ул. 11 Октомври кој сега е нарушен со триумфалната капија. Ова воопшто не е научна фантастика како што го претставуваш, напротив вакви проекти има во секоја просечна „метропола“ во Европа и тоа најчесто по повеќе. |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Центарско дете од мал до голем. Ама... и сум прошетал трао да знам дека тоа се прикаски со кои само се лажевме кога гледавме на атласи. ДАЛЕКУ сме биле и далеку сме, и далеку ЌЕ БИДЕМЕ од сите овие градови што ги наброја. |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Секој ден возам тука другар.
Во право си, нема што си ја знаеш работата. Ама со една мана - не е остварливо во нашиот животен век. Прашањето што сега? Јас би рекол оваа раскрсница е прв потег во права насока. Следно треба да се пушти она под Кале, а бул. Климент О. да се прошири за уште една лента (станува презакрчен). Понатаму Рекорд да се спушти пред у. Македонија и триумфалната порта, а потоа да се делува на раскрсницата кај комплекс Банки со некое катно решение. Се мислам дека е реално остварливо до 2020та. |
||||
![]() |
||||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|||
Што подразбира тоа „како што треба„? Има ли конкретно решение и финансиска структура. Претпоставувам дека решението е партизанска едноставно право да продолжи под плоштадот , под фонтаната , од ГТЦ и паркингот и да излезе кај банките.
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Јас не знам каде живееш, но Скопје во кое јас имам растено и те како имало одлики (и потенцијал) за метропола и тој потенцијал систематски се прокоцкува овие 20 години. Скопје беше трет град по големина во една не така слаба земја и силен индустриски центар и по ништо не е послаб од горе наброените градови (пропорционално со својата големина). Не гледам зошто треба да сме Македончиња со сила? |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Ако гледаме така буквално тогаш ОК, но кога збориме за крај на Партизанска збориме за Соборна црква, Тифани, Палома Бјанка, Т-Мобиле. На овие 4 раскрсници се истураат колите од Дебар Маало па се до Влае и Ѓорче. Јас не знам дали возиме по истите улици, но сегментот Соборна црква-Тифани е редовно полн и единствена причина зошто не се случува комплетен колапс е поради тоа што е проточна крстосницата кај Т-Мобиле (2 ленти продолжуваат накај Гоце Делчев, 1 накај Влада). Делот накај Палома Бјанка е исто така масакр и тука предложенава улица нема влијание.... НО. Доколку би се направил подземниот коридор како што треба, и Палома Бјанка и Т-Мобиле би се растеретирле, бидјеќи транзитот кон Аеродром само би продолжил право. Така да Партизанска и те како слепо завршува и со градење на подземниот коридор како што треба би можеле да кажеме дека таа функционира како што треба. |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Никогаш не сме ни биле некаде понапред, па до тука „да стигнеме“. |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Гледам дека Скопје 2014 станува згоден за удар под појасот по секое прашање. Мислам дискутираме за сообрќајницата или за политика?
|
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Зар до тука стигнавме... Срамота... |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Е тука да се согласувам и јас. Ама не дека немаме пари. Туку како што рече пбанкс... Премногу сме неспособни... неверојатно неспособни.... Сепак сме способни да реализираме нечии мечти и фантазии од типот на Скопје 2014... Но кога станува збор за нешто реално и корисно, паметот ни е со големина на кикиритка.... |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|||
NE ! sk2014 ne e spred moznostite pa ni ojdoa preku 200 milioni za 5 objekti i nekolku parcinja zelezo . da ne bese toj zabegan proekt mnogu od klucnite soobrakjajnici vo GUP_ot dosega mozese da bidat realizirani |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Па како да ти објаснам друже, ама ние не сме ни Љубљана, ни Братислава, ни Софија. Ние може со Ниш и Приштина да се споредуваме. welcome to reality. Edited by krale - 29-Mar-2011 at 23:12 |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Крајот на партизанска никогаш не бил закрчен. Слеп завршеток е само за гледање, а сообраќајно си е сосема ок решението. Далеку е од црна точка, мислам биди реален. Раскрсницата кај Г. Делчев, можно е да се оптерети - ама пак веројатно замислуваш зголемен проток, небаре сега со новата улица одеднаш ќе се создадат нови коли. Тоа се истите возила што и сега поминуваат на Г. Делчев, само што во меѓувреме мора да ги гушат и двете раскрсници кај Мавровка. |
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
А кои сме ние експирементални глувци да трпиме и да се замараме со вакви глупости како што е Оваа глупа ‘‘подземна сообраќајница‘‘. Зошто да трпиме и да чуствуваме негативни последици од некои идиотски замисли на некои дотични сезнајковци... |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Ниту ГУПот ниту архитектите во фотељи се криви. Во ГУПот нема ништо џедајско, напротив има прилилно просечни објекти какви има и во Љубљана, и во Братислава, и во Софија, и во било кој друг источноевропски град. Крива е неспособната јавна администрација која не е способна да реализира скоро ништо без комплетно да го оплеска. |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
ОК, да така е у право си. Сега зборам пак прагматично, од состојбава во која веќе сме, како натаму и мислам дека конечно место згради, добиваме нешто корисно. Мое видување, може некој уште си замислува дека треба да направиме и монореил, метро и не знам што, а градот реално не може автобуси да купи. |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
1 лента е тоа е веќе јасно ко бел ден, си кажуваат луѓето. Но... нека се и две ленти. Каде излегуваат тие луѓе? Како тоа се одразува на релативно проточната раскрсница кај мостот Гоце Делчев? Инстант куршлус. Друго прашање е зошто ја имаме Партизанска. Со онаков слеп завршеток таа и понатаму останува црна точка бидејќи истура огромна количина на луѓе во сред центар и тие понатаму немаат каде да одат (предложената подземна улица ќе влијае негативно и на оваа крстосница кај Тифани). |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2021222324 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |