build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 18-May-2011 at 03:37

Ako moze 30 denari da cini autobuski bilet zosto togas da se plaka 150 denari?? Dali znaci deka tie 150 denari se vo eden pravec ili kartata e povratna? Za da imaat zdrav i kontinuiran profit ke mora da napravat cena kako 50 denari povratna inache ke bide sekoe chudo za 3 dena i posle ke bide prazna zicarata. Za VIP kabina e druga prikazna, tamo ako ima jadenje i pijacki treba da kosta poveke, ali navistina edna kabina ke sobira 8 dushi pa ako cenata ke bide  150 denari togas samo ima turisti da se kachuvaat i tolku.


Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 17-May-2011 at 17:46
Околу цената. (мој предлог)
- 150 (поединечна карта) 3.5.евраа за странци
- за деца до седум години бесплатно
- групни карти за шест лица (цела кабина) 500 ден
- ученици, средношколци, студенти 50-100 ден
- вип карти 250 - 300 ден

*сите да се цени за повратни карти
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 17-May-2011 at 17:32
Originally posted by krale

Пак јас за цените!

100 денари е максимум што треба да биде жичарницава. И тоа е многу. Едно 4 члено-семејство ќе треба да плати 400 денари за да отиде до врвот.


Пак јас реплика за цените...бидејќи ти се омилена тема.
150 денари е ОК ако се работи за поединец...секако за семејства треба да има фамилијарни карти, карти за ученици, за пензионери, за студенти и слично. Мислам дека цената и трошковите треба да ги компензират и оние кои ќе упарвуват со ресторанот горе на Водно зошто жичара ќе им носи гости. Добра идеја би било на пример со купена карта од жичарата да има некој попуст во ресторанот така би бил и волкот сит и јагнињата на број. Па така за карта од 150 денари добиваш попуст од 15 или 20 % во ресторанот на крстот. Има многу можности менаџирањето е жива материја која треба да ги анимира постојаните муштерии.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 17-May-2011 at 12:19
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 17-May-2011 at 11:32
Пак јас за цените!

100 денари е максимум што треба да биде жичарницава. И тоа е многу. Едно 4 члено-семејство ќе треба да плати 400 денари за да отиде до врвот. Со оглед дека капацитетот на жичарницата е 1200 патници на саат, ако биде 2,5 евра по човек, тоа ќе значи дека потенцијална заработка е околу 2400е на саат.

Ако имате во текот на секој месец околу 40 такви саати, тоа значи дека буџетот ќе биде околу 100000е месечно. Претпоставувам трошоците нема да бидат поголеми од 25000е, што ќе значи дека има простор за намалување на цената.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 17-May-2011 at 10:43
Жичарницата нема да стаса до 24 мај



Жичарницата што треба да го поврзе средно Водно со Милениумскиот крст нема да се пушти во употреба на 24 мај, на денот на просветителите „Св. Кирил и Методиј“ како што беше најавено. Точниот датум се уште не е дефиниран, но од Министерството за транспорт и врски велат дека до крајот на месецов би требало да завршат сите градежни активности.

- Поставени се темели за сите десет предвидени столбови, како и бетонскиот дел за влезно-излезните станици на почетниот и крајниот дел од оваа секција. Исто така, целосно е поставена и линиската опрема на сите десет столбови. Монтирана е опремата за гаражната хала на Средно Водно, а во изминатите денови се изврши развлекување и заплетување на јажето. Во следниот период ќе биде извршено електромашинско штелување со пробен товар- информираат од надлежното министерство.

Јавното сообраќајно претпријатие кое ќе управува со жичарницата се уште нема донесено конечна одлука за цената на возниот билет. Досега, неофицијално, директорот на ЈСП Мишо Николов спомена дека цената на билетот би се движела од 100 до 150 денари, но сепак за тоа ќе одлучува Советот на Градот.

http://www.plusinfo.mk/vest/1835/Zhicharnicata-nema-da-stasa-do-24-maj
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 16-May-2011 at 13:14
Јас мислам дека нема ни да се изгради делот од Капиштец до средно, барем не во догледно време. Прво треба оваа траса да профункционира, да се види како ќе биде заинтересираност, одржување, редовни трошоци итн. Доколку излезе дека е рентабилна тогаш треба да се пристапи кон фаза 2. Шансите тоа да се случи според мене се 50-50, воден од скепсата дека и на зимските центри жичарниците едвај преживуваат.

Така да нека се заврши оваа делница, нека се одржува, па ако има потреба лесно е да се догради
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 16-May-2011 at 09:02
Originally posted by Plugger

Vodno-Matka za mene e definitivno naj dobra opcija, ako uspeat toa da ja napravat kako treta faza navistina ke bide super. Samo da ne ni recat do 2020 godina.


Не треба само да се предлагаат идеи зашто така ни изгледа интересно.

Правецот кон Матка е наполно непотребен. ВО глобала од врвот до Матка може да се оди пеш, по релативно лесна патека. Комерцијалниот аспект на оваа тура е многу дискутабилен. Луѓе би се качиле во жичара за да одат до врв, ама колкумина би се качиле само за да се „возат по планина“, кога се веќе на врвот?


Исто и идеите од Б. Трајковски или од Кале. На што ќе личи тоа жичара да ни поминува над цел град. Па не е ова Дизниленд. Луѓе си имаат станови, куќи, дворови... сакаат малку приватност, а не да им фрчат жичари над куќите.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 16-May-2011 at 08:18

Vodno-Matka za mene e definitivno naj dobra opcija, ako uspeat toa da ja napravat kako treta faza navistina ke bide super. Samo da ne ni recat do 2020 godina.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 15-May-2011 at 18:53
Мене повеќе ми се допагаше идејата од Кале до Водно, и од Водно до Матка,овие 2 дестинации навистина ќе влечеа многу заинтересираност и туристи.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 15-May-2011 at 18:49


Vo Programata pisuva deka sakaat da pravat Skijacka Pateka na Vodno taka da ke ja dovrsat ftorata faza na Zicarata sigurno. Samo da ne im tekne da kazat do 2015 godina
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 15-May-2011 at 09:28
Колку што успеав да забележам, дпмне изгледа се откажува од изградба на вториот дел на жичарницата (од Скопје до средно водно). Во програмата стои само дека ќе се вршеле студии дали е исплатлива оваа делница, и ако се покаже дека е исплатлива до 2015 година ќе се пристапи кон изградба.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 15-May-2011 at 04:57

Krale, I jas se soglasuvam so tebe a vo novata programa sto izleze fcera pisuvase Juni 2011 pa ke vidime. Imaat uste devet dena ali po arno malce da zadocnat nekolku dena ili pa nedela dena nego da postoi bilo kakov rizik na bezbednost na gragjanite. Vazno penzionerite dva dena vo nedelata ke si dobijat gratisi

Do pred nekoj mesec se zborese deka si zaminale Austricite i deka taka ke go ostavat da sedi objektot ali ete sepak ne ispadna taka. Ova ke bide eden od naj ubavite proekti vo Skopje sto ke bide mnogu interesno za turistite, ke bide golema turisticka atrakcija i mislam deka poleka no sigurno Skopje pocna da zalicuva na vistinska metropola.

Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 15-May-2011 at 00:28
ова ми изгледа како скоро готово, уште само теренски зеленилото да се среди малку и да се закачат кабините...
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 15-May-2011 at 00:23

 

 

 

 

 
Во четвртокот, 12 мај 2011, кабините на средно Водно ги натоварија на камион и ги преместија, мислам дека ги преместија во базата на средно Водно.
Брзо ги преместија, а и плус врнеше, поради што не успеав ништо да сликнам.
 
Вчера, сабота, 14 мај 2011, како што може да се види од сликите, кај крстот не се работеше ништо, додека на средно Водно сеуште работеа, ама не ми дозволија ни да се приближам до базата, поради што само оваа последнава фотка успеав да ја сликнам од далечина.


Edited by Dexter26 - 15-May-2011 at 00:24
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 12-May-2011 at 20:06
За да се заштитат од уништување ,гребење и чкртање кабините мора да постават и видео надзор.Бидејки ако нема истите нема ни да потраат месец дена.
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 12-May-2011 at 19:30
radem1 зарем навистина во сабота и недела не се гради? јас живеам непосредно до една јавна установа која се реновира еве веќе еден месец и се работи секојдневно преку недела до 6 попладне, вклучувајќи и сабота и недела (со помал интензитет но се работи) и вклучувајќи ги и празниците! Не знам колку е ова законски, ама знам дека не сум спиен како што треба еден месец :-)
http://www.facebook.com/suvenirimakedonija
Back to Top
radem1 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote radem1 Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 12-May-2011 at 18:45
Originally posted by Plugger

Jas mislam deka do 24ti sigurno ke bide gotovo, eve gi naj novite informacii.

http://www.sitel.com.mk/video/biznis/finishira-prvata-faza-od-zicharnicata-na-vodno


Прво информацијата ти е од Сител. Второ јас скоро секој ден пешачам на Водно и гледам како се одвиваат работите. До 24ти Мај има уште 7 работни дена. Тоа што може да се направи тогаш е само сечење лента. Таму е сеуште градилиште насекаде се работи во кал, земја, дупки, насекаде расфрлана опрема која чека да се монтира, а тек потоа уредување и асфалтирање околу. На врвот горе е уште далеку од комплетирање. Единствено можно е само да се пресече лента тој ден и евентуално ако се успее да свртат еден круг празни кабините. Без тестирање и технички прием не верувам дека ќе смее да се качи некој. Најверојатно ќе треба уште еден месец средување на многу останати работи и уредување на просторот зошто сега е хаос. Тестирањето можеби некој знае од вас колку ќе траеи после најверојатно ќе следи технички прием и конечно пуштање во употреба.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 12-May-2011 at 16:34

Жичарницата го чека Денот на македонските просветители

Иако е планирано на 24 мај да се сече лента, со жичарницата нема да може да се вози

Заврши изградбата на жичарницата од Средно Водно до Милениумскиот крст. Деновиве привршуваат активностите околу опремата и се прават последните подготовки за нејзино свечено пуштање на денот на македонските просветители.

Но, како што неофицијално дознаваме, иако ќе се пресече лента, со жичарницата нема да може да се вози веднаш. Зошто ќе се предава објектот во употреба ако не е во возна состојба, од Министерството за транспорт и врски не одговорија. Накусо ни беше речено дека се прават напори жичарницата да биде завршена до 24 мај.

Досега се поставени сите десет столба, како и бетонскиот дел за влезно-излезните станици на почетниот и крајниот дел од оваа секција од трасата.

Исто така, целосно е поставена и линиската опрема на сите десет столбови. Од Министерството за транспорт појаснуваат дека е монтирана и опремата за гаражната хала на Средно Водно и во тек е монтажа на електромашинската опрема. Веќе се пристигнати и 15 патнички и две ВИП-кабини од вкупно 30 колку што треба да бидат поставени.

„Во наредниот период е предвидено да биде монтирана и сајлата по која ќе се движат кабините, а во меѓувреме треба да пристигнат и останатите кабини што ќе се монтираат потоа. Согласно со динамичкиот план, предвидено е изградбата на оваа траса на жичарницата да биде завршена до 25 мај 2011 година“, вели Драган Симоновски, портпарол во Министерството за транспорт и врски.

Кабините се портокалово-бели, а ќе ги монтираат екипи ангажирани од австриската фирма „Допелмаер“. Во нив ќе можат да се возат по осум патници, додека ВИП-кабините се димензионирани за по четворица патници.

Вкупниот капацитет на жичарницата ќе биде 1.200 патници на час. Носител на проектот е Министерството за транспорт и врски, а инвестицијата чини 6,7 милиони евра. http://utrinski.com.mk/?ItemID=CCFB7423FA465E499EE5D73CFF597374
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 12-May-2011 at 15:07
Кај Борис Трајковски е безврска да биде. Треба да помине преку 3 булевара, преку куќи и покрај станови на луѓе... не... едноставно не е логично.

Олимписко село не е лоша идеја.

Само мислам дека жичарницата ќе остане на ова ниво уште многу децении - едноставно оправданоста на проектот е многу помала за овој втор сегмент.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.305 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.