build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 19-Sep-2011 at 20:13
Originally posted by Ma

Napravi analiza na slikata - Ne e problemot kaj postariot graganin, koj uporno  stoi na vtoriot kat, tuku kaj "kokonite " sto sedat i uvo ne gi boli. Dali treba poveke da objasnuvame? 

 
Коконите, како што ти ги нарекуваш, не се само тие кои седат, туку и возачот на автобусот и надлежните во ЈСП Скопје.
 
Веќе спомнав претходно:
Нема скапо да ги чини да вградат електронски рампи кај скалилата, откако ќе се наполни горниот кат, рампите автоматски да се заклучат, или возачот да ги заклучи електронски, не е никаква филозофија.
 
Патниците на горниот кат кои стојат, доколку се свесни дека стоењето на горниот кат е забрането, исто така се кокони, а овие кои седат си тераат по свое, без ни грам совест, на нив им е удобно, тие си седат, што им е гајле за правилата при возење во двокатен градски автобус, тие си тераат по свое како што тие си сакаат, ако се расипе автобусот, па побрзо му истече животниот век и заврши на депонија за старо железо, нив не им е гајле, тие си платиле за превозот и тука завршуваат нивните обврски и одговорности околу превозот во конкретното возило.
 
Проблемот е во ЈСП Скопје од една страна и во патниците од друга страна.
 
Мајка ми, кога била бремена со мене, во автобус на ЈСП Скопје, албанец станал и ја седнал до неговата сопруга која исто така била бремена, замисли, албанецот го направил тоа, а кој знае дали воопшто им текнало на македонците во автобусот да направат нешто такво, а ова било во втората половина на 1980-те години.
 
Прашање е на култура и свест, а тоа е нешто што ако не сите граѓани на Република Македонија, тогаш барем повеќето жители на Скопје го немаат.
 
Originally posted by N23

Кај гага, па уште цели фамилии влагаа во него. Прво, доле пишуе колку има слободни места, ама народ неписмен, 20 души нагоре (немаше ни 3 слободни места), старци почнаа да стануваат помлади луѓе, нови се качуваа, луѓе со по 2-3 деца се крцаа на столче, со еден збор хаварија.

 
Ти благодарам бидејќи ми даде мир на совеста, N23.
 
Минатиов петок, се враќав од Државна болница со 50-ка од ЛАЗ, една од госпоѓиве пензионерки се обиде да ме стане, ќе станев и ќе и отстапев место чисто од култура, но еден друг постар човек, се возеше со ќерката или снаата, и нејзиното бебе во количка, ми кажа да си седам, велејќи дека пензионерите треба да стојат кога и онака за нив бесплатен е превозот, а приоритет во седнување треба да имаме ние кои плаќаме за превозот, а замисли и тој стоеше, не се обиде да ме стане.
 
Се почувствував ептен идиотски бидејќи не и отстапив место на пензионерката, човеков ме убедуваше дека таа ништо не прави, ја гледал како се вози секој вторник и петок бесплатно (оти превозот немет платно за пензионерите тие денови Big%20smile) и ништо не прави, само се шњура низ град, но сепак се чувствував идиотски, бидејќи сепак и таа е живо суштество, да бидеш пензионер не значи дека треба да дремеш по дома, во старечки дом или на геријатрија и да чекаш умирачка.
 
Но после ова што ти ми го кажа, ми стана јасно дека проблемот кај мене бил во тоа што сум постапил некултурно и неморално, но сепак имало и полоши од мене, тоа барем ми пружа некаква утеха.


Edited by Dexter26 - 19-Sep-2011 at 20:35
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 19-Sep-2011 at 20:02
У саботата дочекав конечно да се возам у двокатен. Вака изглед перфект (мене бар ми се свиѓа), внатре полупразен, клима боља него у лаз-овите, некако почист ми делуваше, поудобни седишта и сл. Дојде на Рекорд. Кај гага, па уште цели фамилии влагаа во него. Прво, доле пишуе колку има слободни места, ама народ неписмен, 20 души нагоре (немаше ни 3 слободни места), старци почнаа да стануваат помлади луѓе, нови се качуваа, луѓе со по 2-3 деца се крцаа на столче, со еден збор хаварија. Дојде време да се симнам, луѓе испоседнале по скалите кои се за излез, се накрцале на врата и не те пуштаат, уште и пцујат. Врв на се, од големата висина у автобусот поштено си ја акнав главата. Од тогаш не планирам качување во двокатни и секогаш го чекам следниот автобус. Комфорт = 0. Во предходна нишка реков дека и за стока народ се добри и квалитетни возови (Италија), но тие се големи, поприлично комфорни и дури и коа има гужва се осеќа празен простор. За нас не се довкатни. Двокатни се за градови како Виена или Загреб, каде од мое искуство видов дека автобусите се секогаш полупразни. Атракција се, но ништо повеќе од тоа. Со среќа на тие што секој ден мора да се возат со двокатниве.
П.С. Абе толку ли ги мрзи да чита, или пак јас сум некој манијак што увек анализирам се до крај. Убаво си пишува дека излезот е на другите скали, а скоро сите што се симнаа се симнаа по тие скали што се за качување.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 19-Sep-2011 at 19:39
vladegf- Оди па кажи му на старион да се симне долу! Пази да не, они се најпаметни и они се знаат и никој не смее ништо да им каже. Е од ваквите си пати државава. Сељачишта
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Napravi analiza na slikata - Ne e problemot kaj postariot graganin, koj uporno  stoi na vtoriot kat, tuku kaj "kokonite " sto sedat i uvo ne gi boli. Dali treba poveke da objasnuvame? 
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 19-Sep-2011 at 19:20
Vozete se vo vtornik i petok pa ke vidite deka povozrasnite-postarite gragani ne mozete da gi otrgnete od vtoriot kat. Da imase i tret kat i toj ke bese poln od niv.Ova e sprotivno na dusebriznicite koi vealat deka nasive "stari" se iznemosteni  / osven ako ne se bolni / i deka ovoj prevoz e nesoodveten za golem del na gragani. Toa go kazuva slikata od predhodniot post.
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 19-Sep-2011 at 17:14
Originally posted by krale

Originally posted by tomi_z


И зошто побогу сметаш дека зглобните автобуси се како товарни вагони?! Си се возел некогаш во модерен, климатизиран и удобен зглобен автобус? Очигледно не, бидејќи немаше тогаш да лупаш вакви небулози. Јас сум се возел и во двозглобен, и ти кажувам дека се барем 10 пати поудобни од двоспратните, кои се тесни, мораш да одиш горе-долу и климатизирани се само горе, а долу смрдат на пот (овие нашиве смрдат, лондонските беа топ и горе  и долу!).


Втор пост па се пофали дека си стигнал до Лондон. Ако ја се пофалам, ќе треба да се усереш у гаќи.



Воопшто не ми беше целта да се фалам. Едноставно правам споредба на база на лични искуства. Ако те интересира, може во приватна порака „да си ги мериме“.

Јас само реагирам на твоите небулози - во зглобните било гужва, се губела човечноста, нема удобност и квалитет на превозот, велиш. Сакаш веројатно да кажеш дека тоа важи за постоечкиве стари зглобни. А да купевме нови зглобни, макар и кинески да беа, или повеќе ЛАЗовци, кои колку читам на форумов се 40-тина проценти поефтини..?? Со новите зглобни ќе се добиеше тоа за кое пишуваш: удобност, квалитет на превоз, и што е најважно капацитет! Па ЈСП во моменотв нема капацитет во шпиц да превезува патници.

А за двоспратните реагирам дека навистина, не знам што е проблемот, ама на долниот спрат воопшто не функционира климата и не се дише. Дополнително, тесни се и имаат многу многу помал капацитет за стоење дури и од новите од ЛАЗ.

Значи, тоа што е за поздравување, го поздравувам. А што е за критика го критикувам. А тебе повторно те поканувам да се повозиш во шпиц во двокатен Јутонг, па да правиме муабет. Еве, уште денес имаше прилика, кога се одеше на пречек на кошаркарите. Е, тек денес да видеше како беа накрцани автобусиве, нит важат правила горе да не стојат луѓе, ни ништо. Ќе испоцркавме од гужва до аеродромот и ќе загиневме. Во секоја кривина гумите фаќаа на каросеријата. Гледам јас дека нема долго да преживеат Јутонзиве...

Пак се распишав, а сакав да се вратам на поентата дека не е проблемот толку во типот на автобусите и моделот... Проблемот е што нема план за развој, или ако има е направен од нестручни лица, или лошо се имплементира - не знам!

@Граѓаниин и Ма: можеби се работи на случајот, но тоа го слушам последниве 5-6 години. Дури не видам ГПС и табли на постојки, и нови поништувачи, не верувам на ветувања. Дополнително, аман ЈСП, смени го возниот ред, смени ги линиите, воведи кружни линии. Не може во шпиц да има автобус на 9 минути, или на 12. Видете ги возните редови во Белград и Софија, има на секои 5 минути автобус (од оние најоптоварените линии). Сега некој ќе рипне и ќе каже дека Софија и Белград се поголеми градови - да, поголеми се, ама постоечкиот возен ред не функционира ни во „малото“ Скопје. Плус, во Софија и Белград со свои очи имам видено како во шпиц редовно доаѓаат по 2 и 3 автобуси од иста линија (со ист број), и собираат 300-400 луѓе од станица.

Поздрав на сите, и ова озбилно: дајте една собиранка да направиме во двокатен сабајлечки, кој не ми верува, да види колку е „квалитетен“ превозот.


Edited by tomi_z - 19-Sep-2011 at 17:16
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 19-Sep-2011 at 13:43
Оди па кажи му на старион да се симне долу! Пази да не, они се најпаметни и они се знаат и никој не смее ништо да им каже. Е од ваквите си пати државава. Сељачишта
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 19-Sep-2011 at 13:08
Пишаното правило гласи:
 

 
Но праксата вели:
 

 
Двокатна 50-ка.
 
На приземјето во задниот дел од автобусот беше неподносливо топло, а и воздухот од климата беше понекогаш ладен, а понекогаш топол, поради што возачот преку микрофон ги замоли патниците да ги затворат климатизационите отвори и да ги отворат прозорците.
 
Дали беше некаков дефект во климата или возачот не знаеше како да се снајде со климата, не знам.
 
Барем 2 пати на мониторот преку камерата на горниот кат виде дека има патници кои стојат, лично го гледав како го проверуваше мониторот, но возачот не превзеде апсолутно ништо околу тоа.
 
При вртењата, возилото испушташе звуци на триење и кочење, откако се растерети гужвата на Рекорд, кога возилото вртеше лево накај булевар Климент Охридски, звуците ги немаше.
 
А самиот факт дека возачот преку микрофон им се обрати на патниците, говори дека најверојатно сите нови градски автобуси, или барем сите нови двокатни градски автобуси, се опремени со микрофони, преку кои во западните држави, вообичаено возачите ги информираат патниците на која станица застануваат и која е наредната станица.
 
Но во возилата на ЈСП Скопје приказната е поинаква, возачите воопшто не ги информираат патниците преку микрофон на која станица застануваат и која е наредната станица, на внатрешните електронски дисплеи наместо да пишува која е наредната станица, пишува пораки од типот "Среќен роденден татковино!", "Наступна зупинка / Драги / Почитувани патници, ве молиме поништете ги билетите", "Наступна зупинка / Драги / Почитувани патници, автобусот е климатизиран / возилото е климатизирано, ве молиме затворете ги прозорците" и не знам какви други непотребни пораки, возачите не се униформирани и што ли уште друго не.
 
По кој знае кој пат ќе го повторам ова како расипана плоча:
 
По кој знае кој пат, ЈСП Скопје покажа и докажа на дело дека знае да го менува влакното, но не и карактерот, или можеби знае, но намерно не сака да го менува карактерот.


Edited by Dexter26 - 19-Sep-2011 at 14:42
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 19-Sep-2011 at 10:12
Скопскиот автобуски систем во моментов набавува дополнителни информативни електронски табли за да ги имаат сите постојки, ги реновира постојките сосема, автобусите имаат позиционен систем, а и поништувачитесо електронски картички на полнење (исто како во Лондон) се нарачани.
Ич не сакам кога се зборува и плука без да се биде информиран. Doh

Edited by Граѓанин - 19-Sep-2011 at 10:14
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 19-Sep-2011 at 10:05
Originally posted by tomi_z


И зошто побогу сметаш дека зглобните автобуси се како товарни вагони?! Си се возел некогаш во модерен, климатизиран и удобен зглобен автобус? Очигледно не, бидејќи немаше тогаш да лупаш вакви небулози. Јас сум се возел и во двозглобен, и ти кажувам дека се барем 10 пати поудобни од двоспратните, кои се тесни, мораш да одиш горе-долу и климатизирани се само горе, а долу смрдат на пот (овие нашиве смрдат, лондонските беа топ и горе  и долу!).


Втор пост па се пофали дека си стигнал до Лондон. Ако ја се пофалам, ќе треба да се усереш у гаќи.

Значи вака, против глобализацијата и конзумеризмот сум. Не ме интересира животот на човекот само како производител и конзумент, како купец и работник. Од тој аспект пренесувањето од А до Б ме интересира да биде забавно, стилско, естетско, многу повеќе од само да се стигне, па макар и се гужвале како сардини. Во овие двозглобни автобуси, во кои секако сум се возел, се губи човечноста, нема удобност и квалитет во превоз, единствено на што се мисли е да те однесе каде што се брзаш да работиш, или да купиш нешто.

Двокатните се забавни и корисни. Ќе те однесат кајшто си тргнал, ама не како компир, туку како живо битие.

И другпат размислувајте ги работите подлабоко, не бидете како боргови да верувате во се што ви сервира светскиот поредок на современото доба.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 19-Sep-2011 at 08:16
OhnoNe mi e jasno kogo pcue tomi-z.
Dali gi pcue tie sto se povikani i odgovorni za realiziranje na aktivnosti koi proizleguvaat od  tocka 1?
Dali gi pcue tie sto se povikani i odgovorni za realiziranje na aktivnosti koi proizleguvaat od  tocka 2?
Dali gi pcue tie sto se povikani i odgovorni za realiziranje na aktivnosti koi proizleguvaat od  tocka 2?
Dobro ni dojde Novo dojden tomi-z /vo forumot / .Verojatno tvoite izlivi se rezultat od skoroto pristignuvanje od pat po svetot, pa si nemal moznost i vreme da gi procitas i povrze  informaciite od dnevnite novini koi vo kontinuitet gi davaat postapkite na JSP za kvalitetno resavanje na javniot prevoza i koi se odgovor na tvojata - negovata specifikacija po red!Thumbs%20Up
 
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 19-Sep-2011 at 06:48
   Добредојде на форумов, tomi-z. Убаво е кога некој од лично искуство ќе ни каже како си поминува со новите автобуси и како е кога МОРА да се вози со нив во шпиц. И помалку пцуење и негативна енергијаSmile.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 18-Sep-2011 at 12:00
Originally posted by krale

Мислам дека двокатните не си ги сфатил воопшто.

Тие се колку функционални, толку и естетски. Конечно некој треба да ти објасни, како што се трудам цело време, дека по твоето испаѓа најдобро решение да пуштиме товарни вагони.

Можеби е грубо кажано, но за тоа се залагаш. Зглобните автобуси не нудат никаков квалитет на превозот. Тоа се еден вид товарни вагони, само без шините. Целта им е луѓето да бидат набутани како сардини, бидејќи единствено нешто што е важно е да се пренесат од А до Б.

А двокатниот тоа пренесување од А до Б, го прави квалитетно и (успат) со стил. Доаѓа почесто од зглобен, имаш место за седење, не правиш непотребно блокирање на колите зад тебе, а во исто време и изгледаш супер. WIN-WIN.


За функционални, ќе видиме во наредниве месеци. Бидејќи се возев во двокатен, мислам дека ќе се покажат како многу нефункционални. Патниците веќе пцујат. И Крале, возење од мерак во двокатен и возење кога мораш и имаш потреба во двокатен, најчесто во шпиц, се сосема различни работи. Повози се еднаш сабајле во 8:15 (т.е. обиди се да стигнеш од точка А до Б, како што ти милуваш да кажеш), па ќе дебатираме. Вака, само тресеме празна слама.

Околу естетиката - тоа е субјективно. На некој му се убави двокатните, на некои не. Мене лично ми е убаво да ги гледам од надвор, како се возикаат по улициве. Проблемот настанува кога морам да се качам во еден од нив.

И зошто побогу сметаш дека зглобните автобуси се како товарни вагони?! Си се возел некогаш во модерен, климатизиран и удобен зглобен автобус? Очигледно не, бидејќи немаше тогаш да лупаш вакви небулози. Јас сум се возел и во двозглобен, и ти кажувам дека се барем 10 пати поудобни од двоспратните, кои се тесни, мораш да одиш горе-долу и климатизирани се само горе, а долу смрдат на пот (овие нашиве смрдат, лондонските беа топ и горе  и долу!).

И за крај, не мислам дека е проблемот во обновувањето на возниот парк. Убаво што се подновивме, макар и со двоспратни. Како долгогодишен корисник на јавниот превоз, гледам дека проблемот лежи во три работи:
1. Не се прави анализа, ниту планирање. Истите линии, истиот возен ред се веќе 2 децении. Па сигурно Скопје не е истото од пред 20 години?!
2. Обновата на возниот парк не се прави според потребите, туку според некои хирови, односно „на ура“. „Ураааа, ќе купуваме двоспратни автобуси, ќе го вратиме духот на Скопје од 50тите!“
3. Нема апсолутно никаква модернизација во јавниот превоз. Извини, ама купување нови двокатни, зглобни, двозглобни, ставање интернет (?!) во автобусите и т.н... не е модернизација. Модернизација е вградување современи поништувачи на билети, ГПС во автобусите, модерни постојки каде патниците можат да видат уште колку има до следниот автобус... Се друго е гасење пожар и мачкање очи на Скопјани.

Мака ми е да се возам со автобус, ама морам. Најчесто пцујам секој пат, уште од старт. Најпрво поради предолгото чекање да дојде автобусот (бидејќи нема ГПС, возачите се слободни да седат во кафана и не го почитуваат возниот ред). Потоа пцујам зошто возат како да се на трки, бидејќи мораат да го надокнадат изгубеното време во кафана. Па пцујам зошто поради античките понуштувачи (поставени само на предна врата!) се прави гужва на влез и се дреме непотребно на станица. На крај пцујам зашто вратата на која сакам да излезам, не работи, па морам да се буткам низ гужвата до некоја друга, да лупам на шоферот да застане и отвори, бидејќи додека јас се пробивам низ луѓето, тој веќе тргнал.

Несреќата е, што за жал, добар процент од луѓето не излегле надвор од границите на кутрава ни држава, и не виделе што е добар градски превоз. Не знаат дека има и подобро, па трпат, се гужваат и каснат на работа/училиште, но се палат на двоспратни автобуси иинтернет во нив.


Edited by tomi_z - 18-Sep-2011 at 12:03
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 17-Sep-2011 at 19:35
Малку надвор од темета, ама многу ми е жал што едни членови зборат за јаболку а други за круши. Од последниве страна две една група членови збори за тоа колку се добри двокатните и функционални, а другата група збори за тоа колку ни најмалку не е размислувано како тие автобуси треба да се интегрираат во системот и кои промени треба системот за јавен сообраќај да ги претрпи за да може да се користат што е можно поефикасно во услуга на патниците.



Edited by mirakuliks - 17-Sep-2011 at 19:37
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 17-Sep-2011 at 17:33
ApplauseKrale da povtoram, postovite ti se so sodrzina i so zdrava logika  a najvazno ne se zabegani.
Krale, Jas pocituvan razni mislenja do nivo na nezabeganost. drugoto e zabava vo cetiri kosinja so son na arhitektura.Cheers
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 17-Sep-2011 at 16:03
Originally posted by krale

Мислам дека двокатните не си ги сфатил воопшто.

Тие се колку функционални, толку и естетски. Конечно некој треба да ти објасни, како што се трудам цело време, дека по твоето испаѓа најдобро решение да пуштиме товарни вагони.

Можеби е грубо кажано, но за тоа се залагаш. Зглобните автобуси не нудат никаков квалитет на превозот. Тоа се еден вид товарни вагони, само без шините. Целта им е луѓето да бидат набутани како сардини, бидејќи единствено нешто што е важно е да се пренесат од А до Б.

А двокатниот тоа пренесување од А до Б, го прави квалитетно и (успат) со стил. Доаѓа почесто од зглобен, имаш место за седење, не правиш непотребно блокирање на колите зад тебе, а во исто време и изгледаш супер. WIN-WIN.
од твојов последен пост само ти си докажуваш колку врска немаш како функционираат работите кај нас и што ни е потребно, можам да продолжам да ти објаснувам, ама тука веќе се откажувам, бидејќи си тврдоглав и покрај тоа што ти објаснувам убаво, а на тебе сите коментари тиа се засновани на воздух и чиста препоставка...
плус, наместо да ми реплицираш во пишаното и да ми потенцираш што сум згрешил, ти верглаш едно те исто ко расипана плоча и не ни читаш други постови


Edited by zabegan - 17-Sep-2011 at 17:07
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 17-Sep-2011 at 15:59
Мислам дека двокатните не си ги сфатил воопшто.

Тие се колку функционални, толку и естетски. Конечно некој треба да ти објасни, како што се трудам цело време, дека по твоето испаѓа најдобро решение да пуштиме товарни вагони.

Можеби е грубо кажано, но за тоа се залагаш. Зглобните автобуси не нудат никаков квалитет на превозот. Тоа се еден вид товарни вагони, само без шините. Целта им е луѓето да бидат набутани како сардини, бидејќи единствено нешто што е важно е да се пренесат од А до Б.

А двокатниот тоа пренесување од А до Б, го прави квалитетно и (успат) со стил. Доаѓа почесто од зглобен, имаш место за седење, не правиш непотребно блокирање на колите зад тебе, а во исто време и изгледаш супер. WIN-WIN.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 17-Sep-2011 at 15:40
Originally posted by mirakuliks

Originally posted by zabegan


значи ставете си го веќе еднаш тоа во глава, проблемот не се решава со тоа што ќе се воведат минијатурни автобуси кои не се ни половина од должината на нормален автобус (фигуративно кажано) бидејќи реалниот проблем се состои во целовкупната организација на целиот систен на сообраќај и јавен превоз


И купувањето на какви и да било автобуси неможе ни од далеку да го реши проблемот со правилното и ефикасно функционирање на јавниот превоз.
точно Thumbs%20Up
всушност, не се работи за развој, туку само за обновување на возниот парк, со фактот дека нема повеќе да користиме канти за превоз, туку нови средени автобуси

плус, се отапевме зборејќи за влијанијето на двокатните автобуси во превозот, позитивно или негативно, а се заборава дека целта на овие автобуси не беше ниту развој на ЈСП, ниту пак некој помисли на проблемите со превозот кои треба да бидат решени , туку целта беше враќањето на духот на лејландите и слепо удирање во ѕид без воопшто да се размисли за било што...
и типичен пример ви се сите земји кои користат двокатни автобуси, никој, буквално никој не размислува на таков начин, туку постојано се модернизира и развива, се зголемува капацитетот и техничките особини, а ние се враќаме назад во пеесетите кога треба да работиме за 21-ви век...
плус, секој град во светот ги користи сите три вида на градски автобуси и распоредени се на најразни видови на траси според потребите, кај нас, тоа не е случај

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 17-Sep-2011 at 15:14
Originally posted by zabegan


значи ставете си го веќе еднаш тоа во глава, проблемот не се решава со тоа што ќе се воведат минијатурни автобуси кои не се ни половина од должината на нормален автобус (фигуративно кажано) бидејќи реалниот проблем се состои во целовкупната организација на целиот систен на сообраќај и јавен превоз


И купувањето на какви и да било автобуси неможе ни од далеку да го реши проблемот со правилното и ефикасно функционирање на јавниот превоз.


Edited by mirakuliks - 17-Sep-2011 at 15:14
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 17-Sep-2011 at 14:53
Originally posted by gjoko

ќе се вклучам во дискусијава.

за вас незнам јас се имам возено добри 5-6 години интензивно во дупли автобуси во Скопје,воглавном на релацијата `2` и `5`, и нема збор дека не го закрчуваат сообраќајот.имено кога влегуваат на станица ако се повеќе од еден,а воглавном се,тогаш редовно барем еден не го собира да влезе со целата должина,бидејќи нема место за маневар,и со вториот дел од автобусот,т.е.задниот е навлезен на средната трака,и овие од назад чекаат да си заминат автобусите или се натиснуваат сите во најлевата трака,ама пак сообраќајот е закрчен.сум го видел ова милион пати и нема место барем за мене за дебата.тоа што сум го доживел е факт,а и сталносе возев на задниот дел каде е празниот простор и уим ги гледав фаците на возачите на тие назад-пцовки,свирки додека не прегори свирката(бидејќи овие не се мрдаат),мафтање со рака и разни списоци од фамилии
еве, нешто што конечно можеби ќе ве разубеди во мубетов за гужвата
- како прво, тоа што нема простор се должи на фактот дека автобусите, какви и да се, застануваат на 50 метри далечина од обележаната автобуска, а останатите се редат позади
- нема џебови за автобусите на пофреквентните улици
- возач на ЈСП кога излегува од автобуска, зафаќа три ленти и тоа се случува со сите видови на автобуси и е грешка на шоферите, како и на непрописно паркирани возила, најчесто за тоа се бунат возачите кои се блокирани во тој случај (плус и онака пцујат сите по навика ако патот не им е чист, тоа е глетка кај сите возила, не само кај автобуси)
- последен факт на кој се должи гужвата на автобусите е начинот на кој се организирани линиите на ЈСП, типичен пример ви е К.Ј. Питу каде најмалку пет линии поминуваат по булеварот истовремено, а има најразни видови на автобуси кои ја поминуваат таа траса, што значи нема врска видот на автобусот, проблемот се решава со временско синхронизирање на линиите на ЈСП
- плус сето ова, упорно ми го игнорирате фактот дека маневар на едно возило во тесен простор прави повеќе гужва одколку маневар на две или повеќе, а факт е дека за една линија ќе бидат потребни повеќе од еден двокатен или единечен автобус

значи ставете си го веќе еднаш тоа во глава, проблемот не се решава со тоа што ќе се воведат минијатурни автобуси кои не се ни половина од должината на нормален автобус (фигуративно кажано) бидејќи реалниот проблем се состои во целовкупната организација на целиот систен на сообраќај и јавен превоз
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 17-Sep-2011 at 14:40
Originally posted by UrbanFreak

Незнам што повторно се натегате по истите прашања. Како и да е, кој и да е во право, автобусите се тука, набавени, останатите ќе пристигнат, а армоники, поради поништувањето на тој дел од тендерот нема во скоро време ни да има. Како ќе се однсуваат двокатните, во кој делови на денот и на кои линии ќе видиме во наредните 3-4 месеци.
не те нервира што некој се инаети со неоснована теза и покрај тоа што го убедуваш со факт???
да, автобусите се набавени, ама барем да се потрудеа некои луѓе да им ги разберат огромниот број на недостатоци и барем еднаш конечно да ги разберат кои се вистинските проблеми на ЈСП и дека според нив треба да се ориентираме, а не според филозофии за тоа кој вид на автобус правел поголема гужва... особено вакви тези воопшто не држат вода со оглед на тоа што метежот во скопскиот сообраќај е предизвикан од милион други фактори и дека промената на видот на автобусите кои се користат ќе не остави на исто, а квалитетот на превозот ќе се намали, повеќе или помалку по удобност или функционалност
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.457 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.