![]() |
![]() |
![]() |
Авиосообраќај (статистики) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 70> |
Author | ||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Бројката за Ноември е таа што ја имаш видено, оделно за СК уште немаме, инаку скопје би требало да биде околу 1.650.000 +/- 2.000-3.000. |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Погоре имаше бројка за ноември ама не беше потврдена. Оваа за Декември е за Охрид и Скопје заедно.
Кога од прилика би ги добиле конечните бројки за декември и статистиката за цела година? |
||
![]() |
||
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
|
Dekemvri: 133.366 +6% (Skopje i Ohrid)
|
||
![]() |
||
Green Bay ![]() Newbie ![]() Joined: 27-Nov-2014 Online Status: Offline Posts: 32 |
![]() ![]() |
|
Ryanair веке предупредиха, дека е вероватно тоа да доведе до повлекуването им од Софиjа. |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Имаме податоци за аjродрома во София за целата 2016 година:
Патници: 4,980,387 или раст от 21,8% Очекува се аjродрома да биде даден на концесиjа,а тоа да зголеми уште патниците. Edited by ink - 08-Jan-2017 at 13:40 |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Споиле празници до 9ти
![]() |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Абер имаме од бројки или и тие се од политичко-чувствителна природа?
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
И овој месец се влечкаме со бројките или сите на сите им е вниманието према изборите?
|
||
![]() |
||
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
|
![]() Portline.mk вели: 120 928 патници за ноември. Но, ајде да почекаме да видиме и ТАВ што ќе објават, знаејќи дека последните месеци Portline и не беа баш точни со првообјавените податоци. |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Има податоци за Ноември?
Не би бил изненаден ако имаме слаб раст во овој месец. |
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
Statistikata na Bulgarskite Aerodromi za Oktomvri:
Бургас октомври 2015 (2014) пътници 36.078 (32.150) +12,2% януари-октомври 2015 (2014) пътници 2.878.702 (2.337.742) +23,1% Варна октомври 2015 (2014) пътници 64.526 (54.140) +19,2% януари-октомври 2015 (2014) пътници 1.620.071 (1.339.806) +20,9% Летище София Октомври 2016 (2015) пътници 477 323 (357 978) +33.3% самолетодвижения 4 774 (3 844) +24.2% карго 1 905 (1 608) +18.5% Януари-октомври 2016 (2015) пътници 4 076 897 (3 483 495) +17% самолетодвижения 42 933 (37 611) +14.2% карго 17 106 (15 014) +13.9% |
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
@Marko SV.N.
Tocno. Ama isto taka pocna Transavia (od Air France-KLM) da leta od golemi i skapi aerodrome kako Amsterdam, Minhen, Barcelona, Rim i mnogo mnogo drugi golemi aerodmi niz cela evropa i bliskiot istok, so ceni kako na LLC. Samo treba strateski partner, eden dobar biznis model kako naprimer na Transavia i odlicen marketing niz cela evropa. Zasto naprimer Skopje da nemoze da stane prviot tranziten aerodrom vo evropa za LCC letovi? @FlytheSky RyanAir veke bese gotov da vleze vo makedonskiot pazar ama za zal se odlucija za Nis. Mislam ne e losa idea RyanAir na mesto da lete za Skopje da puste lini za Ohrid (barem sezonski). |
||
![]() |
||
FlytheSky ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
![]() ![]() |
|
RyanAir и EasyJet нема никогаш да дојдат на Скопски поради политика и сите добро знаеме. Тоа е голема штета со оглед на тоа што тие се конкуренција во конкуренција во тој сектор со Виз Ер, на пример во Софија се тркаат сите три авиокомпании за патници...
|
||
Критичар за критика
|
||
![]() |
||
Марко СВ.Н. ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
|
Да почнуваат во Франкфурт,но не можеш да гледаш врз основа на Ryanair бидејќи тие се огромна компанија со над 300 авиони.Кога е во прашање LCC компанија,ваквите аеродроми имаат огромни трошкови (како пример Амстердам,Лондон и слично) за паркинг,користење на гејтовите,слот места бидејќи има полетување и слетување на секоја минута.
Edited by Марко СВ.Н. - 09-Nov-2016 at 18:03 |
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Imas pravo. Trendot ode nakaj LCC. Mojta ideja e da se postavi edna makedonska aviokompanija po model na edna niskobudzetna aviokompanija sto gi povrzuva Skopje i Ohrid so glavni gradovi. Naprimer pred malko Ryan Air bazira eden avion vo Frankfurt (FFM), glavniot aerodrom vo Germanija, za da moze da bide po konkurenten. Ako napravime i nie edna niskobudzetna aviokompanija so cel da se povrzame so Frankfurt, Amsterdam, Minhen, London, Moskva i.t.n so ceni ne povisoki od 50€ (bez bagaz i slicno), siguren sum deka ova kompanija ke moze da prizivee. A i loso e sto me zavisni samo od WizzAir, treba malce konkurencija. |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Корекции на бројките за Октомври, Portline два месеци по ред утињаат па преправаат ![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Марко СВ.Н. ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
|
Поправено од portline за Октомври имаме 142901 ...
|
||
![]() |
||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|
Впечатокот воопшто не е погрешен. Твојот и постот на Phalanx се добар вовед во здрава и позитивна дискусија на темата. Првиот чекор е да се соочиме со своите ограничувања, а потоа може да се стават некои бројки и развојни рамки на хартија зад опциите “домашен оператор со know-how поддршка од партнер„ и “поддржана директна линија кон Европски центри„. Сигурен сум дека ова веќе било сторено како дел од консултантскиот извештај, но се зависи од тоа дали има капитал кој ќе се нафати на ризикот, за кого примарниот бенефит би бил - претпоставувам - позитивен публицитет. |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Phalanx, иако ја гледам логиката позади тоа што го велиш, ама мене ни оваа опција не ми делува како соодветно долгорочно решение.
Генерално мојот впечаток е дека целиот релјеф на авиособраќајот, глобално се менува. Ова лето во европа имав можност малку повеќе да летам низ континентот и она што ми падна во очи е дека концептот на национални, државно-субвенционирани компании не е веќе соодветен со насоката во која се развива авиособраќајот. Она што забележав е дека постојат региони (во авијациски размер) како на пример цела европа, цела југоисточна азија и сл. каде летовите помеѓу градовите е до 3-4 часа. Во овие авијациски региони побарувачката е многу поголема за нискобуџетни летови. Додека онаа полна услуга со чекиран багаж, удобност и услуга е изводлива на долги летови кои ги поврзуваат овие авијациски региони. Затоа и оние големи компании кои ги опслужуваат овие врски се поуспешни како средно источните, и неколку азиски. Истовремено и европските компании кои ги опслужуваат овие линии имаат исплатливост на тие линии. За разлика од нив повеќето традиционални компании во европа се повеќе и повеќе нудат нискобуџетни услуги внатре во европа. Јас за првпат забележав годинава дека летовите кои ги букирав со SWISS и KLM стандардно во економска класа како дел од цената нудеа само рачен багаж. Според мене ова се е резултат на глобализацијата на пазарот и соодветно треба да се размислува во таа насока за подолгорочни решенија. Би ми било мило ако некој како Tranquilis би ми забележал дека мојот впечаток е погрешен и ми образложи зошто го имам добиено ово впечаток. |
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Zdravo Tranquilis, tebe dlgo vreme te pratam na forumot (se glede deka sum veke 6 godini tuka prijaven samo sto mnogo retko pisam ![]() ![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 70> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |