build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиосообраќај (статистики)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 70>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 12-Jan-2017 at 09:17
Originally posted by mirakuliks

Погоре имаше бројка за ноември ама не беше потврдена. Оваа за Декември е за Охрид и Скопје заедно.
Кога од прилика би ги добиле конечните бројки за декември и статистиката за цела година?


Бројката за Ноември е таа што ја имаш видено, оделно за СК уште немаме, инаку скопје би требало да биде околу 1.650.000 +/- 2.000-3.000.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 12-Jan-2017 at 06:32
Погоре имаше бројка за ноември ама не беше потврдена. Оваа за Декември е за Охрид и Скопје заедно.
Кога од прилика би ги добиле конечните бројки за декември и статистиката за цела година?
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 11-Jan-2017 at 13:13
Dekemvri: 133.366 +6% (Skopje i Ohrid)
Back to Top
Green Bay View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 27-Nov-2014
Online Status: Offline
Posts: 32
  Quote Green Bay Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 08-Jan-2017 at 14:27
Originally posted by ink

Очекува се аjродрома да биде даден на концесиjа,а тоа да зголеми уште патниците.

Ryanair веке предупредиха, дека е вероватно тоа да доведе до повлекуването им од Софиjа.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 08-Jan-2017 at 13:39
Имаме податоци за аjродрома во София за целата 2016 година:

Патници: 4,980,387 или раст от 21,8%

Очекува се аjродрома да биде даден на концесиjа,а тоа да зголеми уште патниците.

Edited by ink - 08-Jan-2017 at 13:40
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 06-Jan-2017 at 19:04
Споиле празници до 9ти
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 06-Jan-2017 at 00:47
Абер имаме од бројки или и тие се од политичко-чувствителна природа?
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 13-Dec-2016 at 01:20
И овој месец се влечкаме со бројките или сите на сите им е вниманието према изборите?
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 05-Dec-2016 at 21:19

Portline.mk вели: 120 928 патници за ноември. Но, ајде да почекаме да видиме и ТАВ што ќе објават, знаејќи дека последните месеци Portline и не беа баш точни со првообјавените податоци.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 05-Dec-2016 at 02:51
Има податоци за Ноември?
Не би бил изненаден ако имаме слаб раст во овој месец.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 12-Nov-2016 at 23:14
Statistikata na Bulgarskite Aerodromi za Oktomvri:

Бургас

октомври 2015 (2014)
пътници 36.078 (32.150) +12,2%

януари-октомври 2015 (2014)
пътници 2.878.702 (2.337.742) +23,1%




Варна

октомври 2015 (2014)
пътници 64.526 (54.140) +19,2%

януари-октомври 2015 (2014)
пътници 1.620.071 (1.339.806) +20,9%




Летище София

Октомври 2016 (2015)
пътници 477 323 (357 978) +33.3%
самолетодвижения 4 774 (3 844) +24.2%
карго 1 905 (1 608) +18.5%

Януари-октомври 2016 (2015)
пътници 4 076 897 (3 483 495) +17%
самолетодвижения 42 933 (37 611) +14.2%
карго 17 106 (15 014) +13.9%
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 10-Nov-2016 at 02:48
@Marko SV.N.
Tocno. Ama isto taka pocna Transavia (od Air France-KLM) da leta od golemi i skapi aerodrome kako Amsterdam, Minhen, Barcelona, Rim i mnogo mnogo drugi golemi aerodmi niz cela evropa i bliskiot istok, so ceni kako na LLC. Samo treba strateski partner, eden dobar biznis model kako naprimer na Transavia i odlicen marketing niz cela evropa.
Zasto naprimer Skopje da nemoze da stane prviot tranziten aerodrom vo evropa za LCC letovi?

@FlytheSky
RyanAir veke bese gotov da vleze vo makedonskiot pazar ama za zal se odlucija za Nis. Mislam ne e losa idea RyanAir na mesto da lete za Skopje da puste lini za Ohrid (barem sezonski).
Back to Top
FlytheSky View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Sep-2016
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote FlytheSky Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 09-Nov-2016 at 21:01
RyanAir и EasyJet нема никогаш да дојдат на Скопски поради политика и сите добро знаеме. Тоа е голема штета со оглед на тоа што тие се конкуренција во конкуренција во тој сектор со Виз Ер, на пример во Софија се тркаат сите три авиокомпании за патници...
Критичар за критика
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 09-Nov-2016 at 17:57
Да почнуваат во Франкфурт,но не можеш да гледаш врз основа на Ryanair бидејќи тие се огромна компанија со над 300 авиони.Кога е во прашање LCC компанија,ваквите аеродроми имаат огромни трошкови (како пример Амстердам,Лондон и слично) за паркинг,користење на гејтовите,слот места бидејќи има полетување и слетување на секоја минута.

Edited by Марко СВ.Н. - 09-Nov-2016 at 18:03
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 09-Nov-2016 at 17:49
Originally posted by mirakuliks

Phalanx, иако ја гледам логиката позади тоа што го велиш, ама мене ни оваа опција не ми делува како соодветно долгорочно решение.
Генерално мојот впечаток е дека целиот релјеф на авиособраќајот, глобално се менува.
Ова лето во европа имав можност малку повеќе да летам низ континентот и она што ми падна во очи е дека концептот на национални, државно-субвенционирани компании не е веќе соодветен со насоката во која се развива авиособраќајот.
Она што забележав е дека постојат региони (во авијациски размер) како на пример цела европа, цела југоисточна азија и сл. каде летовите помеѓу градовите е до 3-4 часа. Во овие авијациски региони побарувачката е многу поголема за нискобуџетни летови.
Додека онаа полна услуга со чекиран багаж, удобност и услуга е изводлива на долги летови кои ги поврзуваат овие авијациски региони. Затоа и оние големи компании кои ги опслужуваат овие врски се поуспешни како средно источните, и неколку азиски.
Истовремено и европските компании кои ги опслужуваат овие линии имаат исплатливост на тие линии.
За разлика од нив повеќето традиционални компании во европа се повеќе и повеќе нудат нискобуџетни услуги внатре во европа. Јас за првпат забележав годинава дека летовите кои ги букирав со SWISS и KLM стандардно во економска класа како дел од цената нудеа само рачен багаж.

Според мене ова се е резултат на глобализацијата на пазарот и соодветно треба да се размислува во таа насока за подолгорочни решенија.

Би ми било мило ако некој како Tranquilis би ми забележал дека мојот впечаток е погрешен и ми образложи зошто го имам добиено ово впечаток.


Imas pravo. Trendot ode nakaj LCC.

Mojta ideja e da se postavi edna makedonska aviokompanija po model na edna niskobudzetna aviokompanija sto gi povrzuva Skopje i Ohrid so glavni gradovi. Naprimer pred malko Ryan Air bazira eden avion vo Frankfurt (FFM), glavniot aerodrom vo Germanija, za da moze da bide po konkurenten. Ako napravime i nie edna niskobudzetna aviokompanija so cel da se povrzame so Frankfurt, Amsterdam, Minhen, London, Moskva i.t.n so ceni ne povisoki od 50€ (bez bagaz i slicno), siguren sum deka ova kompanija ke moze da prizivee.

A i loso e sto me zavisni samo od WizzAir, treba malce konkurencija.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 09-Nov-2016 at 16:14
Originally posted by Obedineta Makedonija

SKP - Октомври: 142.901 патници или +7,76%
Сумарно: Јануари - Октомври 1.402.289 патници или +14,52%


Корекции на бројките за Октомври, Portline два месеци по ред утињаат па преправаат
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 09-Nov-2016 at 13:57
Поправено од portline за Октомври имаме 142901 ...
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 09-Nov-2016 at 09:49
Originally posted by mirakuliks

Phalanx, иако ја гледам логиката позади тоа што го велиш, ама мене ни оваа опција не ми делува како соодветно долгорочно решение.
Генерално мојот впечаток е дека целиот релјеф на авиособраќајот, глобално се менува.
Ова лето во европа имав можност малку повеќе да летам низ континентот и она што ми падна во очи е дека концептот на национални, државно-субвенционирани компании не е веќе соодветен со насоката во која се развива авиособраќајот.
Она што забележав е дека постојат региони (во авијациски размер) како на пример цела европа, цела југоисточна азија и сл. каде летовите помеѓу градовите е до 3-4 часа. Во овие авијациски региони побарувачката е многу поголема за нискобуџетни летови.
Додека онаа полна услуга со чекиран багаж, удобност и услуга е изводлива на долги летови кои ги поврзуваат овие авијациски региони. Затоа и оние големи компании кои ги опслужуваат овие врски се поуспешни како средно источните, и неколку азиски.
Истовремено и европските компании кои ги опслужуваат овие линии имаат исплатливост на тие линии.
За разлика од нив повеќето традиционални компании во европа се повеќе и повеќе нудат нискобуџетни услуги внатре во европа. Јас за првпат забележав годинава дека летовите кои ги букирав со SWISS и KLM стандардно во економска класа како дел од цената нудеа само рачен багаж.

Според мене ова се е резултат на глобализацијата на пазарот и соодветно треба да се размислува во таа насока за подолгорочни решенија.

Би ми било мило ако некој како Tranquilis би ми забележал дека мојот впечаток е погрешен и ми образложи зошто го имам добиено ово впечаток.


Впечатокот воопшто не е погрешен. Твојот и постот на Phalanx се добар вовед во здрава и позитивна дискусија на темата. Првиот чекор е да се соочиме со своите ограничувања, а потоа може да се стават некои бројки и развојни рамки на хартија зад опциите “домашен оператор со know-how поддршка од партнер„ и “поддржана директна линија кон Европски центри„. Сигурен сум дека ова веќе било сторено како дел од консултантскиот извештај, но се зависи од тоа дали има капитал кој ќе се нафати на ризикот, за кого примарниот бенефит би бил - претпоставувам - позитивен публицитет.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 09-Nov-2016 at 07:59
Phalanx, иако ја гледам логиката позади тоа што го велиш, ама мене ни оваа опција не ми делува како соодветно долгорочно решение.
Генерално мојот впечаток е дека целиот релјеф на авиособраќајот, глобално се менува.
Ова лето во европа имав можност малку повеќе да летам низ континентот и она што ми падна во очи е дека концептот на национални, државно-субвенционирани компании не е веќе соодветен со насоката во која се развива авиособраќајот.
Она што забележав е дека постојат региони (во авијациски размер) како на пример цела европа, цела југоисточна азија и сл. каде летовите помеѓу градовите е до 3-4 часа. Во овие авијациски региони побарувачката е многу поголема за нискобуџетни летови.
Додека онаа полна услуга со чекиран багаж, удобност и услуга е изводлива на долги летови кои ги поврзуваат овие авијациски региони. Затоа и оние големи компании кои ги опслужуваат овие врски се поуспешни како средно источните, и неколку азиски.
Истовремено и европските компании кои ги опслужуваат овие линии имаат исплатливост на тие линии.
За разлика од нив повеќето традиционални компании во европа се повеќе и повеќе нудат нискобуџетни услуги внатре во европа. Јас за првпат забележав годинава дека летовите кои ги букирав со SWISS и KLM стандардно во економска класа како дел од цената нудеа само рачен багаж.

Според мене ова се е резултат на глобализацијата на пазарот и соодветно треба да се размислува во таа насока за подолгорочни решенија.

Би ми било мило ако некој како Tranquilis би ми забележал дека мојот впечаток е погрешен и ми образложи зошто го имам добиено ово впечаток.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 09-Nov-2016 at 02:10
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Phalanx

Zalno. Mislam deka stvarno e vreme za edna makedonska avio kompanija da se pojavi so direktni letovi za London (Heathrow), Frankfurt, Minhen, Rim i Moskva. Loso e da sme zavisni samo od Wizz Air.


Македонска? Си размислил на тема колку располагаме со стручен кадар и колкави би биле режиските трошоци? Авио компанија не е плукни/залепи. Впрочем, да имаше каков било смисол ваков потег тоа до сега ќе беше обелоденето како резултат на истражувањето за кое беше ангажирана консултантска компанија. Се согласувам дека би било убаво да сме подобро поврзани, но се сомневам дека во моментов постои капацитет да се поддржи домашна иницијатива. Само погледни ги регионалните мали компании и ќе ти стане јасно колку има сметка да се почнува од ново.


Zdravo Tranquilis, tebe dlgo vreme te pratam na forumot (se glede deka sum veke 6 godini tuka prijaven samo sto mnogo retko pisam ). Znam deka ti si eden od naj pismnite za aviosoobrakjot vo ovoj forum i ne si greska deka edna makedonska aviokompanija za sega ne bi bilo isplativo. Sekoj so malce pamet moze toa da go vide. Sepak mojto mislenje e deka so eden dobar strateski partner, kako Etihad so Air Serbia, mozame da etablirame edna stabilna makedonska aviokompanija. Ako se najde naprimer Emirates, Qatar Airways ili nekoja slicna golema arabska aviokompanija za strateska sorabotka zaedno so dobar i agresiven marketing, ke mozame da staname znacen konkurent na Air Serbia. Ne e pogresno malce da se "sonuva". Tuka treba da se odi cekor po cekor. Dovolno e eden mal avion (Embraer 195 ili Fokker 100) sto moze da leta do glavnite Hubovi vo Evropa. Nema da e loso toa drzavata da im go voozmosi na zitelite da stignat kade sakat vo svetot so samo eden stop.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 70>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.