build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 29-Mar-2011 at 23:04
Originally posted by krale

Originally posted by FoSsiL

Ама правите голема грешка. Да имаше барем малку добро во проектов, како што викаш, барем малку да придонесе добро и да го растерити сообраќајот во СКопје, ајде... па и 30 милиона иако за таа цел се многу, може да ги оправадаме и да ги одобриме. Ама овој проект- се надевам само на хартија како предлог ќе остане.... ОВа само ќе направи лошо, ќе го закрчи сообраќајот и ќе направи уште поголем хаос во Скопје...  Воопшто не е реален, функционален, ни пак е во позитивна насока... Ова е заебанција...


Зошто мислите ќе го закрчи? 2-те раскрсници кај Мавровка се растеретуваат со ова. Онаа кај Комплекс Банки останува исто оптеретена, бидејќи истите возила сега само ќе пристапуваат од друг правец.


Сакаш да ти кажам како би се потрошиле овие 30 милиона реално. Да се прошири булевар АВНОЈ, да стане баш булевар, да се изгради мостот зацртан во ДУП преку Вардар и да се спои со Гоце Делчев. Е да беше тоа така... Ќе имаа голема пофалба и благодарност од мене.... А за клучката Мавровка... Јас имам решение, солидно... ќе го презентирам во мојот концепт... ако најдам доволно мотивација, после се што видов и слушнав денес поврзано со оваа глупост...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 29-Mar-2011 at 23:04
ОК, може да имаме разлики, но ГУПОТ онаков каков што е идиотски според мене.

Се црта нешто што за МИЛИОН години не може да се направи, ама ние ќе патиме сите затоа што некој му текнало дека така треба да се прави. Па чекај бре, кои сме ние експериментални глувци на некои архитекти во фотељи да ми цртаат планови што нема никад, ама баш НИКАД да се остварат, додека ние се гушиме у сообраќај?

ГУПОТ треба под итно да се прилагоди на можностите, а не да се црта градот на Џедаите од Стар Ворс.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 29-Mar-2011 at 23:00
Originally posted by krale

Originally posted by G.I. Joe

ama uste od start e falicen proektot ..ne e vo soglasnost so GUP-ot..koj lugje ova go odobruvaat treba da im se odzemat licencite ..ko so klavat teolozi ,pedagozi segde vo administracija mozebi nekoj takov proektira??!! Big%20smile


Гупот не е Библија. И тоа се менува.


ГУПот Е Библија инаку не би се носел воопшто. Немањето респект кон планови, стратегии, закони, устави... не носи тука каде што сме.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 29-Mar-2011 at 23:00
Originally posted by krale

Originally posted by UrbanFreak

Originally posted by krale

Проектов и јас мислам дека не е идеален. Ама е реален и во позитивна насока. Најударните раскрсници во цел град се двете кај Мавровка. Ова ги заобиколува тие раскрсници за сите што се движат од правец (запад-аеродром). Доволно е тоа, и за 30 милиони евра е и топ. А околу коментарите што не се дадат 30 мил х 7 години, и така натаму, верувај ми и тие 30 милиони сигурно ќе се исплаќаат едно 10 години, исто како што Скопје 2014 сигурно ќе го плаќаме најмалку една деценија (проектот почна некаде 2008, иако без да биде така нарачен, а сигурно нема да заврши 2014, а којзнае уште колку години потоа ќе се исплаќаат кредитите). Летате у небо малце со расфрлање пари.


Дали треба да се потсетме колку не чинеа лавовите, Ченто, Александар со фонатаната, Триумфалната порта, летниковецот на плоштад, шмизли и фраери?


Па да, сигурно беа непотребно расфрлање, кое ќе го плаќаме најмалку една деценија. И што сега да се праи? Ај да закачиме уште еден лудо скап проект кој не можеме да си го дозволиме, или да градиме реално?


А работите да беа вака поставени.... 30 милиона за Скопје 2014... а тие 200 милиона (ако не се и повеќе што се потрошија за глупости) да беа за инфраструктурата во СКопје...

Крајниот резултат ќе беше милион пати подобар, и за граѓаните и за економијата и за воопшто ЖИВОТОТ во овој наш град... Се срамам, навистина ми е жал, ама после се, Срам ми е од мојот град... За што, заради некој што си има бубачки во главата...

Искрено ми се плаче...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 29-Mar-2011 at 22:59
Originally posted by pbanks


Originally posted by krale

Најударните раскрсници во цел град се двете кај Мавровка. Ова ги заобиколува тие раскрсници за сите што се движат од правец (запад-аеродром). Доволно е тоа, и за 30 милиони евра е и топ.
Значи според тебе луѓето кои во 3 ленти нагрнуваат од Аеродром ќе се збутаат во едната лента на овој подземен „коридор“ и магично ќе се растерети клучката кај Мавровка. И сето тоа ќе оди глатко?


НЕ, ако остане 1 лента ондак е промашај.

Ама 2 ленти сосема солидно ќе растеретат, па макар и да не биде 100% од протокот што се движи во таа насока.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 29-Mar-2011 at 22:58
Originally posted by FoSsiL

Ама правите голема грешка. Да имаше барем малку добро во проектов, како што викаш, барем малку да придонесе добро и да го растерити сообраќајот во СКопје, ајде... па и 30 милиона иако за таа цел се многу, може да ги оправадаме и да ги одобриме. Ама овој проект- се надевам само на хартија како предлог ќе остане.... ОВа само ќе направи лошо, ќе го закрчи сообраќајот и ќе направи уште поголем хаос во Скопје...  Воопшто не е реален, функционален, ни пак е во позитивна насока... Ова е заебанција...


Зошто мислите ќе го закрчи? 2-те раскрсници кај Мавровка се растеретуваат со ова. Онаа кај Комплекс Банки останува исто оптеретена, бидејќи истите возила сега само ќе пристапуваат од друг правец.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 29-Mar-2011 at 22:58
Originally posted by krale


Најударните раскрсници во цел град се двете кај Мавровка. Ова ги заобиколува тие раскрсници за сите што се движат од правец (запад-аеродром). Доволно е тоа, и за 30 милиони евра е и топ.


Значи според тебе луѓето кои во 3 ленти нагрнуваат од Аеродром ќе се збутаат во едната лента на овој подземен „коридор“ и магично ќе се растерети клучката кај Мавровка.

И сето тоа ќе оди глатко?
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 29-Mar-2011 at 22:57
Originally posted by krale

Originally posted by G.I. Joe

ama uste od start e falicen proektot ..ne e vo soglasnost so GUP-ot..koj lugje ova go odobruvaat treba da im se odzemat licencite ..ko so klavat teolozi ,pedagozi segde vo administracija mozebi nekoj takov proektira??!! Big%20smile


Гупот не е Библија. И тоа се менува.

@ krale neam namera da ti objasnuvam se gleda deka ne razbriras i si zgresil forum
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 29-Mar-2011 at 22:56
Ама правите голема грешка. Да имаше барем малку добро во проектов, како што викаш, барем малку да придонесе добро и да го растерити сообраќајот во СКопје, ајде... па и 30 милиона иако за таа цел се многу, може да ги оправадаме и да ги одобриме.

Ама овој проект- се надевам само на хартија како предлог ќе остане.... ОВа само ќе направи лошо, ќе го закрчи сообраќајот и ќе направи уште поголем хаос во Скопје... 

Воопшто не е реален, функционален, ни пак е во позитивна насока... Ова е заебанција...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 29-Mar-2011 at 22:54
Originally posted by FoSsiL


Како се осмелуваат да преобличуваат цел град. Ај Скопје 2014 некако ќе поминеше, ама ова... Ова, не заслужува ни трошка подршка..


Скопје 2014 ќе поминеше?

Скопје 2014 беше само предвесник на сето ова. А ова е само почетокот, ваквите проекти не само што нема да престанат туку и понатаму ќе доаѓаат.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 29-Mar-2011 at 22:54
Originally posted by G.I. Joe

ama uste od start e falicen proektot ..ne e vo soglasnost so GUP-ot..koj lugje ova go odobruvaat treba da im se odzemat licencite ..ko so klavat teolozi ,pedagozi segde vo administracija mozebi nekoj takov proektira??!! Big%20smile


Гупот не е Библија. И тоа се менува.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 29-Mar-2011 at 22:53
Originally posted by UrbanFreak

Originally posted by krale

Проектов и јас мислам дека не е идеален. Ама е реален и во позитивна насока. Најударните раскрсници во цел град се двете кај Мавровка. Ова ги заобиколува тие раскрсници за сите што се движат од правец (запад-аеродром). Доволно е тоа, и за 30 милиони евра е и топ. А околу коментарите што не се дадат 30 мил х 7 години, и така натаму, верувај ми и тие 30 милиони сигурно ќе се исплаќаат едно 10 години, исто како што Скопје 2014 сигурно ќе го плаќаме најмалку една деценија (проектот почна некаде 2008, иако без да биде така нарачен, а сигурно нема да заврши 2014, а којзнае уште колку години потоа ќе се исплаќаат кредитите). Летате у небо малце со расфрлање пари.


Дали треба да се потсетме колку не чинеа лавовите, Ченто, Александар со фонатаната, Триумфалната порта, летниковецот на плоштад, шмизли и фраери?


Па да, сигурно беа непотребно расфрлање, кое ќе го плаќаме најмалку една деценија. И што сега да се праи? Ај да закачиме уште еден лудо скап проект кој не можеме да си го дозволиме, или да градиме реално?
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 29-Mar-2011 at 22:53
ama uste od start e falicen proektot ..ne e vo soglasnost so GUP-ot..koj lugje ova go odobruvaat treba da im se odzemat licencite ..ko so klavat teolozi ,pedagozi segde vo administracija mozebi nekoj takov proektira??!! Big%20smile
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 29-Mar-2011 at 22:52
Originally posted by kultuzin

Едно прашање.

Ме интересира дали некогаш имало проекти и реенија за целосно затворање на улиците Димитрија Чуповски и Вељко Влаховиќ (популарно Рекорд) како и дел од улицата 11 Октомври пред Собранието целосно за сообраќај?



Не знам, ама би било одлично решение.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 29-Mar-2011 at 22:52
Originally posted by krale

Проектов и јас мислам дека не е идеален. Ама е реален и во позитивна насока.

Најударните раскрсници во цел град се двете кај Мавровка. Ова ги заобиколува тие раскрсници за сите што се движат од правец (запад-аеродром). Доволно е тоа, и за 30 милиони евра е и топ.

А околу коментарите што не се дадат 30 мил х 7 години, и така натаму, верувај ми и тие 30 милиони сигурно ќе се исплаќаат едно 10 години, исто како што Скопје 2014 сигурно ќе го плаќаме најмалку една деценија (проектот почна некаде 2008, иако без да биде така нарачен, а сигурно нема да заврши 2014, а којзнае уште колку години потоа ќе се исплаќаат кредитите).

Летате у небо малце со расфрлање пари.
Дали треба да се потсетме колку не чинеа лавовите, Ченто, Александар со фонатаната, Триумфалната порта, летниковецот на плоштад, шмизли и фраери?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 29-Mar-2011 at 22:49
Проектов и јас мислам дека не е идеален. Ама е реален и во позитивна насока.

Најударните раскрсници во цел град се двете кај Мавровка. Ова ги заобиколува тие раскрсници за сите што се движат од правец (запад-аеродром). Доволно е тоа, и за 30 милиони евра е и топ.

А околу коментарите што не се дадат 30 мил х 7 години, и така натаму, верувај ми и тие 30 милиони сигурно ќе се исплаќаат едно 10 години, исто како што Скопје 2014 сигурно ќе го плаќаме најмалку една деценија (проектот почна некаде 2008, иако без да биде така нарачен, а сигурно нема да заврши 2014, а којзнае уште колку години потоа ќе се исплаќаат кредитите).

Летате у небо малце со расфрлање пари.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 29-Mar-2011 at 22:48
Originally posted by krale

Originally posted by FoSsiL



Originally posted by krale

Мене ми се допаѓа решениево, што конечно нешто реално остварливо се планира во центарот, кој 30 години е запуштен и само цртаат некои архитекти со паметот во облаците сообраќајници од по 200 милиони евра.

Ова е далеку од идеално, ама е реално и колку-толку ќе помогне. Илинденска и онака прераснува во повеќе од што очекував, практично по проток на возила можеби во моментов и ја надминува партизанска, бидејќи по неа е чист сообраќајот и брзо се поминува (зборувам за првите 1.7 км), додека на партизанска се гужви, семафори, автобуси итн.

Единствено не ми се допа решението со по 1 лента - треба барем да се дуплира и тогаш ќе биде ептен топ решение за тие пари.
Ова е да, далеку од идеално, многу далеку. Но една работа мора да е јасна. Ова не е никакво решение, или алтернатива за Партизанска. Ова е глупост. И верувајте, нема воопшто да помогне, само ќе ги влоши работите, и така градот ни е пред инфаркт... ова е сигурна смрт...


Не може никако да ги влоши. Што е алтернативата? да чекаме 2040 кога ќе можеме да изградиме подземна сообраќајница од 200 милиони евра? Мене не ми се чека, нешто мора да се превзема сега, со тоа што може да си го дозволиме.

И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика?


Крале, не станува збор дали јас и ти имаме пари да изградиме куќа на 3 спрата. Тоа не е воопшто важно за најмалку 600 илјади жители на Скопје... А да не збориме за бројките кои кружат, заедно со луѓе од други градови, привремено живеење, транзит и слично.

Станува збор за главнниот град на Македонија... За Скопје... За град кој се стреми да ја надмине бројката од 1 милион жители, или барем дневно движење на луѓе од 1 милион, ако веќе не е ни надмината....

Не е Македонија држава, ниту пак Скопје град кој неможе да се снајде и да обезбеди 200 милиони евра, за решение кои ќе биде ефикасно и трајно, кое ќе служи за многу години...

Па, зар, за што сме (имаме) тогаш Држава... Или пак зошто тогаш сакаме Скопје да стане метропола.... Со вакви крпеници како што рече култузин, со вакви глупости, не ни може да се наречат импровизации, а камо ли алтернативи, со ова Скопје никогаш нема да стане МЕТРОПОЛА... Никогаш
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 29-Mar-2011 at 22:48
Originally posted by UrbanFreak

Originally posted by lslcrew

Pokraj predizborievo, me "hrabri" onoj kreditot shto poslekoa dvesta miliona. Verojatno ima nekoja povrzanost, deka nema da bide samo balon. Sepak se znae vo Makedonija dodeka buldozer ne zaigra nishto ne e sigurno.
Ма и тогаш ништо не е сигурно. Види колку започнати недовршени проекти имаме (последен свеж пример Југобанка, после 20 години дури изглед дека ќе се доврши). Ме радува веста, но јас би додал додека не поминам со кола низ тунелот ништо не е сигурно. Во секој случај, ако претстои инфраструктурна алтернатива на СК2014, од сесрце би го поддржал. Не верувам дека ќе изненадат со некој барокен тунел или булевар Nuts
Каков ладен туш. И кога навистина се порадував и помислив дека ова неможе да се зезне, докажаа нашиве шарлатани дека можат од се да направат импровизација. Баш ме интересира што со студијата од Шпанците. Па побогу, со диг-енд-кавр 1 км со две ленти да чини 30 милиони евра. Ова е бетер шега од цената за лавовите на мост Гоце Делчев.  WallbashWallbashWallbash
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 29-Mar-2011 at 22:43
Импровизација. За жал читам коментари по нет токму од граѓаните кои треба да се против овој проект. Како и во Струмица (подземната улица) и тука луѓево , барем дел, го поздравуваат потегов. Трагично. Никој не мисли со своја глава. Има една мала тронка надеж. Дека кога ќе ги направат КОНЕЧНО сите проекти, студии, конкретни цифри на коштање и КОНЕЧНО тие фамозни консултации од тн. странски експерти, можеби идејава ќе добие друг правец. Со ваков проект и со по една лента и од 50-70 км/час нема да се растерети никаква гужва. Напротив, рекорд ќе остане со гужва, пак кај банкиве ќе се прави гужва со тие што доаѓаат од страна, што проектов го носи во тотален промашај. А од друга страна, што уште повеќе ме загрижува е што државата и градот ова ќе го финансираат надвор од тековните буџети! Ми се плаче. Па не е ова капитален проект кој што може да ги врати парите назад. Со кредити и обврзници се финансираат автопати кои преку патарини, преку градење произдводствени погодни ради добрата инфраструкутра, парите ги враќаат назад. 20 години континуирано државава се заглавува со кредити и токму поради тоа што некад тие мора да се отплатат имавме сушни години во однос на капитални проекти.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 29-Mar-2011 at 22:43
Originally posted by krale



Не може никако да ги влоши. Што е алтернативата? да чекаме 2040 кога ќе можеме да изградиме подземна сообраќајница од 200 милиони евра? Мене не ми се чека, нешто мора да се превзема сега, со тоа што може да си го дозволиме.

И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика?




Колку веќе излитено и невмтемелено со ништо објаснување.

Во ситуација кога инвестираме 200 милиони ЕУР во барок, сигурно чекање до 2040 нема врска со реалноста, туку се работи за немање капацитет на нашата јавна администрација која ги проби сите граници на неспособност.

А за тоа дека ова ќе помогнело колку толку, немам коментар, па не од Марс, од Јупитер се гледа дека ова решение нема врска со реалноста, со тековите на сообраќај и со критичните јазли кои треба да ги реши. Не само што не се решава проблем туку се генерира нов проблем а тоа е оној кружен тек кој се формира пред Т-Мобиле кој во моментов е преполн со сообраќај но колку толку проточен а кога ќе му уфрлат уште еден тек на коли, верувај Илинденска ќе ти биде уште попроточна бидејќи никој нема да може да стигне до нејзе.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.330 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.