build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 21222324>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 14-Oct-2018 at 20:55
Originally posted by Sashko

Дали ширината на овој експресен пат и изведбата на клучките дозволуваат некогаш да прерасне во автопат?
Ширината да. Клучките не знам... Но и едното и другото може да се надгради во секој случај. Она што е поважно е дека кривините се проектирани да бидат благи, според стндарди за автопат, бидејќи тоа не може баш да се оправа отпосле.

Колку што знам, покрај овој пат, вака се проектирани и Штип - Кочани и Ранковце - Крива Паланка.



Edited by Cloverstack - 14-Oct-2018 at 20:56
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 10-Oct-2018 at 00:10

уште да имаа gpr скенер [1][2][3] за да истераат брзо сондирање на цели локалитети него парцијално рекогнистицирање по трасата на патот, камо државата да инвестираше во вакви направии, бар на регионално ниво да имаат по една на лагер ако веќе археологијата ја тимарата како туристички магнет ...

https://sdk.mk/index.php/magazin/artefakti-od-5-vek-pred-n-e-skelet-od-kon-najdeni-na-trasata-megu-shtip-radovish/


Back to Top
Sashko View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Sashko Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 09-Oct-2018 at 21:17
Дали ширината на овој експресен пат и изведбата на клучките дозволуваат некогаш да прерасне во автопат?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 09-Oct-2018 at 19:28
Утре веројатно ќе поминам тука, ако можам да застанам (веројатно нема да имам време бидејќи имам набиен распоред) ќе сликам и ќе пуштам некоја слика од деловите кој ги споменав во претходниот пост, за сите да видат за што зборувам.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 08-Oct-2018 at 05:48
Originally posted by elnino

темава е за штип радовиш, да не лафиш за миладиновци штип?

Daci iskomentira za ovoj pat deka toa so kaza minister ne e tocno , prethodniot minister za site avtopato tvrdese deka se vekje gotovi a ustvari ne bea ni do pola .... A i da se sluci nekakvo cudo da bide gotov pred rok sigurno tolku i ubavo ke bide izraboten , poarno ic da ne bide taka barem da bide napraven kako so treba.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 07-Oct-2018 at 22:16
Од фејсбук профилот на Министерот за транспорт и врски:













Edited by Џоле - 07-Oct-2018 at 22:17
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 06-Oct-2018 at 16:25
Кого прашуваш? Миладиновци - Штип набрзо ќе биде пуштена, јас лично мислам средина на Ноември би требало да биде во функција.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 06-Oct-2018 at 15:44
темава е за штип радовиш, да не лафиш за миладиновци штип?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 06-Oct-2018 at 05:39
Epten lazat a ccc , ja mislev samo Misajlovski lazese ovie beter od nego se , toj so ni pola zavrsena rabota zavrseno vikase deka avtopatot e gotov , a ovie so nepocnat proekt vikat gotov e
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 05-Oct-2018 at 21:18
Само го видов насловот, ништо повеќе нема потреба да видам, срамно за министерот, трасата можеби е пробиена околу 60-70 проценти, кога бев пред две недели натаму , немаше ни 50 проценти пробиеност, кај винаријата нема поместувања , кај кањонот каде што е карпест дел исто така нема поместување , само во лесниот предел е средено солидно. Лично не верувам дека и со натчовечки напори и решени сите проблеми успеале да ги пробијат тие делови за две-три недели. Веројатно наредната недела повторно ќе одам натаму па ќе погледнам, штета немам никој со мене за да може да слика.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 05-Oct-2018 at 02:47
https://www.youtube.com/watch?v=W_g_qjz7bVE
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 21-Sep-2018 at 11:24
Postojnava magistrala ke ostane ili ke bide vmetnata vo ekspresniot pat?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 21-Sep-2018 at 10:44
За сè има вторпат
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 09-Aug-2018 at 13:33
Првичната претпоставка ми беше дека ќе се прави засебен потпатник нешто појужно од постоечкиот мост. Но правецот на патот кон Штип не остава многу простор. Во овој случај, наспроти изградба на целосно нов мост како поевтина опција можеби е земена продолжување на сегашниот мост, зафат кој не сум запознаен дека воопшто е извршен негде кај нас.

Исто така, ако еден од двата моста на скицата е стариот мост, тогаш тоа повеќе ми изгледа како да е западниот.

Но секако, ова може да се само наши нагаѓање без да знаеме повеќе детали за проектот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 08-Aug-2018 at 22:48

Сегашниот мост сигурно не е дел од експресниот пат, односно од оваа клучка , затоа што е премногу краток (а веројатно и премногу низок) за под него да може да помине подвозникот прикажан на скицата.

Претпоставувам дека ова е малку поисточно од сегашниот мост.

Не можам да тврдам со сигурност, затоа што информациите се оскудни, но ова ми изгледа како два нови моста за експресниот пат.

Ако си во право дека ова се груби скици и дека не треба да извлекуваме заклучоци за ширината, тогаш може да се два моста со доволна ширина за тука во иднина да помине автопат. Но повторно не прави логика зошто би ги правеле двата моста сега, кога еден со адекватна ширина во оваа фаза е доволен, а вториот би можел без проблеми да се изгради кога ќе биде потребно.




Edited by Cloverstack - 08-Aug-2018 at 22:49
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 08-Aug-2018 at 22:14

Не знам што е толку чудно, и мостовите преку Вардар на А1 го имаат истиот профил со по две ленти. Бидејќи сообраќајот по експресниот пат е двонасочен, веројатно не е оправдано стеснување од двете страни за да се премине преку сегашниот мост. Во овој случај, со оглед на тоа што патов треба да прерасне во автопат во иднина, се оди со втор мост - копија на првиот. Сликите од клучките мене ми личат на најобични скици и јас не би проценувал димензии според нив.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 08-Aug-2018 at 17:34



Сеедно што воедно е и премостување на Брегалница, тоа само по себе не е причина. Всушност со оглед дека патов е проектиран со можност да прерасне во автопат, ова делува уште почудно, освен ако обата моста немаат ширина од минимум 8 метри, а не делува така.

Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 08-Aug-2018 at 06:22
Originally posted by Cloverstack

Во право е О.М.
А што е работава со клучката Штип Југ, зошто раздвоен коловоз на надвозникот? Вака е поскапо, а не ја гледам причината зошто е ова потребно или пожелно.


Мост на Брегалница
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 08-Aug-2018 at 00:11

Во право е О.М.

А што е работава со клучката Штип Југ, зошто раздвоен коловоз на надвозникот? Вака е поскапо, а не ја гледам причината зошто е ова потребно или пожелно.


Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 07-Aug-2018 at 20:39
Originally posted by ironm

Според текстот на Порта3, првата и четвртата делница ќе бидат рехабилитација и проширување на постоечката делница, а втората и третата се комплетно нови траси.



Да ама тоа е од Три Чешми - до мостот на Брегалница(првата) и од после клучката Бучим - клучка Радовиш(четвртата), а главната работа и најобемната е скрос нова рута - барем ја така го разбрав концептот...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 21222324>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.535 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.