build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 33>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 01-Nov-2008 at 20:36
Originally posted by Andrej_LJ

а зашто и да не купат барем 2 Сименс Desirо


Апсолутно.

Инаку има само некои 2-3km да се изградат...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 01-Nov-2008 at 20:31
Да, сега е моментот кога ке се гради новиот терминал на Аеродром Скопје. Да се пушти пругата уште некој км (знае ли некој отприлика колку?) и да се донесе до или под зградата на аеродромот. И мали возови ала Шпанецот (а зашто и да не купат барем 2 Сименс Desirо) кои би тргале на секој саат од Гл. Жел. Ст. Скопје и обратно од Аеродромот. Двојна корист и за ТАВ и за МЖ. Само што нема кој да мисли, надлежните се тотално индиферентни.



Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 01-Nov-2008 at 20:14
Originally posted by Andrej_LJ

потоа во врска со Аеродром Скопје

Според мене и ова е приоритет од прв ред, а особено што се работи за релативно мала инвестиција мислам би требало веднаш да се пристапи кон вакво поврзување.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 01-Nov-2008 at 20:07
Се согласувам во целост со БОЈАН. Комплетна неодговорност од сите страни. Прво од Владите и раководствата на МЖ се до вработените. Станиците ни се обраснати, стари, ѓубре на сите страни. Тотална мизерија што допринесува за неатрактивноста на патничкиот сектор на МЖ.Се согласувам дека со мали инвестиции, реорганизација и добар план железницата би станала далеку поатрактивна. Барем да не трупа загуби со своето работење.
Во блиска иднина (да речеме 5 години) би требало да се инвестира првенствено во пругата кон Бугарија и Охрид (Кор. 8), потоа во врска со Аеродром Скопје и линија кон Струмица. Срамота е важен град и аграрен регион како Струмица да не е поврзан со железница. Следно, може да се мисли на осовременување на коридорот 10 (дупли нови шини, нивелација на теренот, ублажување на кривините, бетонски спојници итн) за да се дигне просечната брзина на возовите. Еден добар пример за осовременување на пруга е линијата Софија-Пловдив-Турција.
Еве и линк
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=623791&page=15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 01-Nov-2008 at 19:12


Абе се слагам дека сликата во голема мерка ја одразува реалноста, токму нагласив дека од тоа нема бегање. Очи ми боде тоа што недостасуваат попристојни кадри, а и такви сепак може да се најдат. Репортажата ми изгледа селективна и токму ги потенцира најмизерните глетки (кои никој не ги спори). Но веројатно тоа е комплекс на виша вредност каде што ако ние сме поголеми голтари, тој некој таму побогат ќе се чуствува подобро во врска со себе. На пбанкс му реков дека го знае типот, затоа што на времето на ССЦ редовно искачаа фото репортажи или поединечни фотки очигледно селективни во ваков поглед, каде балканците си ги премеруваа половите органи.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 01-Nov-2008 at 18:40
Cloverstack, мислам дека сликата е реална, имало и многу полоши репортажи, а таква една читав од чешки железничар пред пар недели. Сум се воел со возови по Бугарија во 90-тите години и имам впечаток како таа состојба да се пресликала кај нас во оваа 2008 година. Железнички станици пред уривање, немање адекватни чекални, а да не зборуваме за простор за гардероба и менувачници, колосеците зараснати со трева, т.е. негрижа за целокупниот железнички имот. Ништо не се подобрува, раководствата во МЖ се менуваат, а проблемите се наголемуваат. Централната власт нема слух за железницата, граѓаните ги избегнуваат возовите, а железничарите возниот парк го користат нерационално. Би сакал да ме оквалификувате како песимист, ама сепак состојбата е реалистичка!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 01-Nov-2008 at 13:22
Originally posted by pbanks

reality check. Еве една репортажа за Македонските железници превземена од ССЦ (оригинално од некој Словенечки форум за железници). Мизерија


Многу лоша слика и од тоа нема бегање, но очигледно типот се трудел да ги фати и да ги постира токму само најлошите глетки. You know the type.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 01-Nov-2008 at 08:07
reality check. Еве една репортажа за Македонските железници превземена од ССЦ (оригинално од некој Словенечки форум за железници). Мизерија

Originally posted by E.L. SLOVENIA

This is a trip to Macedonia added on Slovenian railway forum. We can say that Macedonian railways were better maintained in former Yugoslavia, but speeds on main corridor are still high.

Border station Tabanovci MŽ:



Station Kumanovo:



...



Station Ilinden:



Loco from Serbia to Skopje:



Station Bitola, pullmans are on cleaning:









Loco from Bitola to Skopje:

 









Station Prilep:





Looking towards Skopje...



... and Bitola:







Toilette (smell is not on picture :lol:



Road crossing:





Towards Skopje:











STOP signal:













Station Veles (once Titov):









Meeting with DMG:

















Station Dračevo:



...



Skopje:



MŽ 642 005:








Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 31-Oct-2008 at 09:00
Originally posted by BOJAN

... јас имам информација од српските медиуми дека наредната година Србија ќе вложи 1,1 милијарди долари во инфраструктурата и во набавката на нови возови. Мислам дека ова беше наслов во Политика, но не сум 100% сигурен за суматаLaugh.

Се пробуди од сон Србија и на големо почна да вложува за развој
- Да податокот ти е точен дека ќе вложат 1.1 mil. EUR (ne $)

- Еве и нешто друго
"Železnice Srbije" sa "Simensom" i "Telefonkablom" potpisuju Ugovore vredne 5,7 miliona evra.

„Železnice Srbije“ potpisaće sa firmama „Simens“ i „Telefonkabl“ iz Beograda, ugovore vredne oko 5,7 miliona evra, za nabavku opreme i izvodjenje elektro radova na deonici Batajnica – Golubinci, na pruzi Beograd-Šid-državna granica sa Hrvatskom....

Повеќе на http://www.zeleznica.info/index.php?option=com_content&view=article&id=146:qeleznice-srbijeq-sa-qsimensomq-i-qtelefonkablomq-potpisuju-ugovore-vredne-57-miliona-evra-&catid=2:zeleznice-srbije&Itemid=15

За коридор X
Predložene tri varijante modernizacije železničkog koridora 10

... Prema prvoj varijanti, predloženo je da na celom Koridoru X budu dvokolosečne pruge, osposobljene za brzine od 160 kilometara na sat, uključujući pravce prema Subotici, Šidu, Preševu i Dimitrovgradu. Druga varijanta predviđa dvokolosečnu prugu Novi Sad – Beograd – Niš, osposobljenu za brzinu od 160 kilometara na sat, uz rekonstrukciju ostalih deonica koridora do projektovanih brzina, kao i za brzinu od 160 kilometara na sat gde god je to moguće. Treći predlog predviđa rekonstrukciju postojećih pruga za brzine od 160 kilometara na sat gde god je to moguće, uz revitalizaciju ostalih deonica koridora do projektovanih brzina i bez promene trase pruge, - objašnjava Stožinić...

извор: Zeleznica.infohttp://www.zeleznica.info/index.php?option=com_content&view=article&id=113:predloene-tri-varijante-modernizacije-eleznikog-koridora-10&catid=2:zeleznice-srbije&Itemid=15



Така да ако не се умеша политика (мислам во лоша смисла, бидејќи кај нив има уште поголеми превирања) Србија изгледа ќе тргне напред, бидејќи со оваква инфра и возен парк стварно се за никаде, а што е жалосно со нив поради КОРИДОР X и ние


Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:39
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 30-Oct-2008 at 21:54
@ Vladimir P

Во вакви случаи воопшто не смета што е во изворна форма туку е и добредојдено. Ама добро е да се наведува изворот дури и за кратки извадоци.


Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 21:55
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 30-Oct-2008 at 20:06
е ова веќе ветува, сега ќе излезе дека ние ќе бидеме аутсајдерите LOL освен ако и ние не ја оправиме брзо нашата...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 30-Oct-2008 at 20:02
Originally posted by BOJAN

... ама треба да се согласиме дека главната вина за тоа ја имаат србите со нивните возења од 20-30 км. на час. Можеби меѓународниот сообраќај ќе се подобри кога ќе се укине визниот режим, па тогаш бар чекањата на границите ќе ги нема...

Еве нешто што може да се смени и кај нив, „со паметна политика“
Nemačka vlada zainteresovana je za modernizaciju železničkog Koridora 10 u Srbiji, kaže ministar Mlađan Dinkić. On je rekao da bi 2010. godine trebalo da krenu radovi na modernizaciji tog koridora i dodao da je dogovorena buduća saradnja Dojčebana (nemačke železnice) i srpske železnice, u modernizaciji i projektovanju železničkog Koridora

П.С. Незнам дали смета што изворно - српски го пренесувам, или треба да ги преведам изворите !?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 30-Oct-2008 at 18:40
Ја пропуштив дискусијата па ај да сумирам на кратко од таму каде што почна:

Да, поради проектот Вардарска Долина ќе биде сигурно потребно поместување на пругата на К10, тука нема воопшто дилема (а пругата и така треба да се изместува затоа што е застарена, со мали радиуси на кривини, бавна и несоодветна за коридор од такво значење). Е сега каде точно ќе се изместува не знам... Можеби повисоко над течението на Вардар, можеби помеѓу Велес и Скопје поблиску до новата траса на автопатот... Ама сигурно нема да се изместува накај Св.Николе па од таму накај Градско од милион очигледни причини кои изгледа само на бетон не му се јасни. Никој не е против регионалните пруги предвидени со просторниот план, ама што мајка би ги мешале тие пруги со коридорот стварно не знам.


ПС: На некои од мапите од студијата за оценка на влијанието врз животната средина на автопатската делница Демир Капија-Смоквица беше прикажано и изместувањето на пругата во тој сегмент, браните од проектот Вардарска Долина и слично. Кој сака да добие подобра претстава нека прочепка по мапите. Студијата можеше да се најде на сајтот на министерството за транспорт и фондот за патишта (агенција по ново).


Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 18:41
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 30-Oct-2008 at 17:31
мислам дека сите почнаа да се заебаваат LOL нејсе не е заебанција овчеполието на нафта лежи Rollin
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 30-Oct-2008 at 17:24
Originally posted by beTon

(пругата е градена заради ЕУ)многу јасно, но воопшто нема да биде на одмет да се усреќи источна вардарска Македонија отколку коритото на вардар... пред се се работи за регион - овчеполие а патем нормално и градовите во него ќе се офајдат некако!


ОК а што правиме еве со Западна? Зошто тогаш да не заокружи коридорот низ Западна Македонија?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 30-Oct-2008 at 17:24
Originally posted by beTon

многу јасно, но воопшто нема да биде на одмет да се усреќи источна вардарска Македонија отколку коритото на вардар... пред се се работи за регион - овчеполие а патем нормално и градовите во него ќе се офајдат некако!


Ќе усреќи еден регион со една фабрика за сувомеснато и неколку суви крушки. А ќе го унесреќи Скопје. Бетон ја веќе се сомневам дека почнуваш да се заебаваш тука со нас коишто дебатираме на темава.


Edited by lslcrew - 30-Oct-2008 at 17:24
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 30-Oct-2008 at 17:22
(пругата е градена заради ЕУ)многу јасно, но воопшто нема да биде на одмет да се усреќи источна вардарска Македонија отколку коритото на вардар... пред се се работи за регион - овчеполие а патем нормално и градовите во него ќе се офајдат некако!

Edited by beTon - 30-Oct-2008 at 17:23
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 30-Oct-2008 at 17:19
Originally posted by lslcrew

Бетон види вака. Пругата влага у Македонија кај табановце. Најлочино е прво до пројде покрај куманово. Од тамо најлогично е да се упати кон Скопје како главен град во кој живее третина од населението во Македонија. Потоа најлогично е да се упати по долината на вардар каде ќе биде на најдостапно растојание до сите жители (по средина), долина по која нема потреба непотребно да се качуваат/симињаат планини дополнително. Долина по која со неколку тунела и мостови ќе се задоволи трасата. Што има тука нејасно?!


Бројката е поголема но не е ни толку битна колку што е битно што во Скопје е над 50% од индустриските и сервисните дејности во Македонија. Метална индустрија, нафтна индустрија, логистика...... you name it.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 30-Oct-2008 at 17:17
Originally posted by beTon

тука е поентата колку града поврзува во средниот дел оваа пруга, два? пругата како пруга си го прави своето, велам на оваа траса во тој средишен дел е само пејсажен момент и ништо повеќе, не дека ти го гледаш тоа така!


Градови како Штип или Струмица не се ни земаат во обзир кога се проектира пруга со ваква функција и значење. Велес и Куманово а да не збориме за Гевгелија се среќници што се наоѓаат на пруга што ги врзува Атина-Солун-Скопје-Ниш-Белград-Загреб. Пругата е градена за овие градови а не за Велес или Гевгелија исто како што не би била градена за Штип или Струмица.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 30-Oct-2008 at 17:17
Бетон види вака. Пругата влага у Македонија кај табановце. Најлочино е прво до пројде покрај куманово. Од тамо најлогично е да се упати кон Скопје како главен град во кој живее третина од населението во Македонија. Потоа најлогично е да се упати по долината на вардар каде ќе биде на најдостапно растојание до сите жители (по средина), долина по која нема потреба непотребно да се качуваат/симињаат планини дополнително. Долина по која со неколку тунела и мостови ќе се задоволи трасата. Што има тука нејасно?!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.613 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.