![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 90> |
Author | |||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||
Незнам што повторно се натегате по истите прашања. Како и да е, кој и да е во право, автобусите се тука, набавени, останатите ќе пристигнат, а армоники, поради поништувањето на тој дел од тендерот нема во скоро време ни да има. Како ќе се однсуваат двокатните, во кој делови на денот и на кои линии ќе видиме во наредните 3-4 месеци.
Edited by UrbanFreak - 16-Sep-2011 at 23:43 |
|||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Не си единствен, ова ни е секојдневна глетка на автобуските станици кајшто сообраќаат зглобните автобуси, а најчесто се случува на најфреквентните. Можеби двокатните немаат којзнае каков капацитет, но за 80% од времето се одлични, а за останатите 20%, еве ако мора нека се пуштат зглобни, меѓутоа исклучиво колку да ја испразнат гужвата и потоа рикверц во гаража. |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
ќе се вклучам во дискусијава.
за вас незнам јас се имам возено добри 5-6 години интензивно во дупли автобуси во Скопје,воглавном на релацијата `2` и `5`, и нема збор дека не го закрчуваат сообраќајот.имено кога влегуваат на станица ако се повеќе од еден,а воглавном се,тогаш редовно барем еден не го собира да влезе со целата должина,бидејќи нема место за маневар,и со вториот дел од автобусот,т.е.задниот е навлезен на средната трака,и овие од назад чекаат да си заминат автобусите или се натиснуваат сите во најлевата трака,ама пак сообраќајот е закрчен.сум го видел ова милион пати и нема место барем за мене за дебата.тоа што сум го доживел е факт,а и сталносе возев на задниот дел каде е празниот простор и уим ги гледав фаците на возачите на тие назад-пцовки,свирки додека не прегори свирката(бидејќи овие не се мрдаат),мафтање со рака и разни списоци од фамилии |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Друже, еден автобус на 30 минути оди на приградските линии во градот. Веќе зборувавме дека само двокатни автобуси ќе треба да сообраќаат на 2-5 минути во шпицовите. Убаво е да имавме метро, но во скопскава гужва од автомобили двокатните автобуси ќе прават само поголема гужва. |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Првите пролеми се веќе апсолувирани, упорно нејќеш да сфатиш дека зглобниот прави закрчување. Што се однесува до тоа дали е подобро 1 зглобен или 3 двокатни, ќе кажам второто. Прво и основно тоа е квалитетен јавен превоз - наместо 1 автобус секои 30 минути, 1 автобус секои 10 минути. |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
бидејќи два зглобни автобуси се исто што и пет единечни или шест двокатни, воопшто нема врска колку е долг автобусот, туку како е организиран самиот ЈСП всушност и ако размислите, многу подобро е да имашп еден зглобен, одколку три двокатни на една улица, со самото тоа што зглобниот автобус е еден, а овие се раштркани насекаде и се движа индивидуално по повеќе ленти, на различни растојанија и т.н. плус, не знам зошто еднаш не признаете дека најмалку е виновна должината на автобусите за скопските метежи и за тоа е виновен самиот начин на кој функционира целиот скопски сообраќај Edited by zabegan - 16-Sep-2011 at 14:34 |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Забеган, колку единечни а колку зглобни автобуси можат истовремено да стојат на Рекорд станицата на пр. апсурдно е да тврдиш дека единечен и зголбен или двозглобен автобус е сосема исто. По истата логика Смарт и Линкол од 6 метри е сосема исто.
Значи јас кога ги спомнав двозглобните јасно кажав дека за нивно воведување треба посебни траси и дека тие можат да ги покријат најоптоварените сообраќајни оски, како партизанска или булевар Јане Сандански. |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
![]() не ми е јасно на што ги засноваш тезиве кои првпат во живот ги слушам никогаш скопските гужви не биле предизвикани од самиот вид на автобуси, туку поради најразни други фактори, автобусите сметале само кога шоферите возеле каубојски или кога една улица е преоптоварена со премногу линии (пр. К.Ј.Питу), во спротивно, немало никаков проблем со зглобните плус, забораваш една работа, за двокатен и единечен автобус да опслужат една линија, потребни се поголем број на автобуси, а поголем број автобуси прават поголем метеж одколку неколку зглобни, со самото тоа што ги има повеќе и го преоптоваруваат сообраќајот и не знам зошто упорно не ги вадиш од реченица Партизанска и јане Сандански ![]() ќе ти повторам пак, булевари со таков профил и со скоро истите сообраќајни услови има уште неколку во градов |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Да се пуштаат зглобни на улици 2х2 е лудост. Тоа и го доведе до метеж градов.
Треба да се пуштаат САМО на булевари каде што ФИЗИЧКИ може да се одвои автобуската лента, а тоа сепак да не предизвика поголем застој во сообраќајот. Така да освен Јане Сандански и Партизанска, на друго место треба да се стави вето за вакви автобуси. |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
двокатен автобус, апсолутно не менува ништо тука... и покрај се, потенцираш постојано како зглобен автобус одговарал на Партизанска и Јане Сандански, како прво, има повеќе булевари со таков профил (стварно би било смешно да ти ги набројувам), како и поголем број на прилично прави автобуски линии, а како второ, твојов коментар нема логика, ако сметаш дека сепак зглобните автобуси се погодни за некои линии, зошто тогаш по сите линии да фрчат двокатни??? всушност, тоа е поентата на воведувањето на нови автобуси, планирањето според потребите на релациите каде се возат автобусите, се разбира дека не можаш во маалска уличка да пикнеш зглобен автобус, но и не можеш да шибаш со двокатен на урбан автопат, баш поради нивните ограничени технички особини според мене најадекватно решение е на сите булевари што имаат најмалку 2х2 профил и за подолги релации, да се воведеа зглобни автобуси (со засилување од единечни) а на сите други линии да имаше единечни (впрочем така беше и досега, тоа постојано го игнорираш), а двокатните да беа само украсен додаток во возниот парк (тоа им беше и првичната цел) и да ги имаше во значително помал број сега ќе продолжиш ли со инаетот? можеме вака до утре... |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Колку само добро ќе легне КАБРИОЛЕТ двокатниот во понеделник. Мх-мх-мх....мераци.
|
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Ако веќе се одделуваат такви ленти најубаво е таквите ленти да бидат по индите траси на градската железница така бар да се подговат трасите. инаку крале, интересно во берлин единечните се сообраќајат на не многу оптоварени линии по внатрешноста на општините, зглобните сообраќајат на пооптоварени линии кои делумно се движат по булевари (не поголеми од скопските) и делумно низ поголемите улици од внатрешноста на општините, додека двокатните се движат примарно по булеварите и големите улици и обично двокатните имаат поголема фрекфенција од единечните и зглобните. Поентата е дека има доредена распределеност различните видови автобуси соодветно со нивните линии и фрекфетност. Кај нас некако имам чуство дека на ова поле како воопшто и да не се размислува и се иде по стихијскиот принцип на уклучи во сообраќај и здраво и ќораво битно да има авотбус да вози.
Edited by mirakuliks - 15-Sep-2011 at 17:21 |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Не сум тука за да се докажувам со луѓе или да се расправам. Значи вакви автобуси се погубни за густ и тесен сообраќај како скопскиот. Немаме ниеден булевар со повеќе од 3 ленти, а најчесто улиците се (реално) со 1-2 ленти, бидејќи има и паркирани/застанати возила итн. Вакви автобуси ќе бидат покољ да се движат во шпиц. Затоа мое мислење да се огради жолтата лента како следен ПРИОРИТЕТЕН а релативно ефтин проект. И тоа со физичка препрека. |
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
Немојте сега со двозглобни автобуси. Ќе им текне на нашите да ги набават,како замена за трамваи!
|
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Може поконкртно образложение на твојот став. Се изјасни но не остави простор за дискусија. Јас сум спремен да ти реплицирам со бројки. |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.
|
|||
![]() |
|||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
||
Товарни вагони се потребни за неспособните организатори на превозот а не за народот.
|
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=37&egId=13&eventId=80090
Еве како им е на нашинците во внатрешноста на Македонија, во патнички вагони. Убаво вели krale, товарни вагони за нас, па и тоа како само ќе ги снема гужвите по автобусите. |
|||
![]() |
|||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
||
Во време на шпиц ми се чини дека само вакво нешто може да помогне во Скопје. Со тоа што е капацитетот на автобусот поголем се намалува бројот на потребни автобуси а со тоа и закрчувањето на сообраќајот. Ставот дека „сообраќајот се закрчува од дводелните автобуси“ е проблематичен. Двоспратниот автобус завзема помалку простор и собира помал број на патници. За истиот број на патници што може да се превезат со еден дводелен автобус потребни се два даблдекери, а со тоа сообраќајот е „позакрчен“ поради нивната употреба и воздухот е позагаден поради тоа што се повеќе на број.
|
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Според сликава мислам дека не е проблем за Партизанска ,Jaне Сандански ,АВНОЈ ,Кочо Рацин ,Гоце Делчев ,Александар Македонски ,Илинденска ,...па и Првомајска. ![]() Градски превоз во Ахен ,Германија.Популација ~ 250.000 ![]() Edited by Тркало - 14-Sep-2011 at 01:13 |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2122232425 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |