build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 16-Sep-2011 at 23:31
Незнам што повторно се натегате по истите прашања. Како и да е, кој и да е во право, автобусите се тука, набавени, останатите ќе пристигнат, а армоники, поради поништувањето на тој дел од тендерот нема во скоро време ни да има. Како ќе се однсуваат двокатните, во кој делови на денот и на кои линии ќе видиме во наредните 3-4 месеци.

Edited by UrbanFreak - 16-Sep-2011 at 23:43
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 16-Sep-2011 at 22:20
Originally posted by gjoko

ќе се вклучам во дискусијава.

за вас незнам јас се имам возено добри 5-6 години интензивно во дупли автобуси во Скопје,воглавном на релацијата `2` и `5`, и нема збор дека не го закрчуваат сообраќајот.имено кога влегуваат на станица ако се повеќе од еден,а воглавном се,тогаш редовно барем еден не го собира да влезе со целата должина,бидејќи нема место за маневар,и со вториот дел од автобусот,т.е.задниот е навлезен на средната трака,и овие од назад чекаат да си заминат автобусите или се натиснуваат сите во најлевата трака,ама пак сообраќајот е закрчен.сум го видел ова милион пати и нема место барем за мене за дебата.тоа што сум го доживел е факт,а и сталносе возев на задниот дел каде е празниот простор и уим ги гледав фаците на возачите на тие назад-пцовки,свирки додека не прегори свирката(бидејќи овие не се мрдаат),мафтање со рака и разни списоци од фамилии


Не си единствен, ова ни е секојдневна глетка на автобуските станици кајшто сообраќаат зглобните автобуси, а најчесто се случува на најфреквентните.

Можеби двокатните немаат којзнае каков капацитет, но за 80% од времето се одлични, а за останатите 20%, еве ако мора нека се пуштат зглобни, меѓутоа исклучиво колку да ја испразнат гужвата и потоа рикверц во гаража.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 16-Sep-2011 at 19:38
ќе се вклучам во дискусијава.

за вас незнам јас се имам возено добри 5-6 години интензивно во дупли автобуси во Скопје,воглавном на релацијата `2` и `5`, и нема збор дека не го закрчуваат сообраќајот.имено кога влегуваат на станица ако се повеќе од еден,а воглавном се,тогаш редовно барем еден не го собира да влезе со целата должина,бидејќи нема место за маневар,и со вториот дел од автобусот,т.е.задниот е навлезен на средната трака,и овие од назад чекаат да си заминат автобусите или се натиснуваат сите во најлевата трака,ама пак сообраќајот е закрчен.сум го видел ова милион пати и нема место барем за мене за дебата.тоа што сум го доживел е факт,а и сталносе возев на задниот дел каде е празниот простор и уим ги гледав фаците на возачите на тие назад-пцовки,свирки додека не прегори свирката(бидејќи овие не се мрдаат),мафтање со рака и разни списоци од фамилии
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 16-Sep-2011 at 19:19
Originally posted by krale

Originally posted by zabegan



Originally posted by kultuzin

Забеган, колку единечни а колку зглобни автобуси можат истовремено да стојат на Рекорд станицата на пр. апсурдно е да тврдиш дека единечен и зголбен или двозглобен автобус е сосема исто. По истата логика Смарт и Линкол од 6 метри е сосема исто.
Значи јас кога ги спомнав двозглобните јасно кажав дека за нивно воведување треба посебни траси и дека тие можат да ги покријат најоптоварените сообраќајни оски, како партизанска или булевар Јане Сандански.
должината воопшто не прави разлика, направете проста математика веќе еднаш аман од муабетивебидејќи два зглобни автобуси се исто што и пет единечни или шест двокатни, воопшто нема врска колку е долг автобусот, туку како е организиран самиот ЈСПвсушност и ако размислите, многу подобро е да имашп еден зглобен, одколку три двокатни на една улица, со самото тоа што зглобниот автобус е еден, а овие се раштркани насекаде и се движа индивидуално по повеќе ленти, на различни растојанија и т.н.плус, не знам зошто еднаш не признаете дека најмалку е виновна должината на автобусите за скопските метежи и за тоа е виновен самиот начин на кој функционира целиот скопски сообраќај


Првите пролеми се веќе апсолувирани, упорно нејќеш да сфатиш дека зглобниот прави закрчување.

Што се однесува до тоа дали е подобро 1 зглобен или 3 двокатни, ќе кажам второто. Прво и основно тоа е квалитетен јавен превоз - наместо 1 автобус секои 30 минути, 1 автобус секои 10 минути.


Друже, еден автобус на 30 минути оди на приградските линии во градот. Веќе зборувавме дека само двокатни автобуси ќе треба да сообраќаат на 2-5 минути во шпицовите. Убаво е да имавме метро, но во скопскава гужва од автомобили двокатните автобуси ќе прават само поголема гужва.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 16-Sep-2011 at 19:15
Originally posted by zabegan



Originally posted by kultuzin

Забеган, колку единечни а колку зглобни автобуси можат истовремено да стојат на Рекорд станицата на пр. апсурдно е да тврдиш дека единечен и зголбен или двозглобен автобус е сосема исто. По истата логика Смарт и Линкол од 6 метри е сосема исто.
Значи јас кога ги спомнав двозглобните јасно кажав дека за нивно воведување треба посебни траси и дека тие можат да ги покријат најоптоварените сообраќајни оски, како партизанска или булевар Јане Сандански.
должината воопшто не прави разлика, направете проста математика веќе еднаш аман од муабетивебидејќи два зглобни автобуси се исто што и пет единечни или шест двокатни, воопшто нема врска колку е долг автобусот, туку како е организиран самиот ЈСПвсушност и ако размислите, многу подобро е да имашп еден зглобен, одколку три двокатни на една улица, со самото тоа што зглобниот автобус е еден, а овие се раштркани насекаде и се движа индивидуално по повеќе ленти, на различни растојанија и т.н.плус, не знам зошто еднаш не признаете дека најмалку е виновна должината на автобусите за скопските метежи и за тоа е виновен самиот начин на кој функционира целиот скопски сообраќај


Првите пролеми се веќе апсолувирани, упорно нејќеш да сфатиш дека зглобниот прави закрчување.

Што се однесува до тоа дали е подобро 1 зглобен или 3 двокатни, ќе кажам второто. Прво и основно тоа е квалитетен јавен превоз - наместо 1 автобус секои 30 минути, 1 автобус секои 10 минути.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 16-Sep-2011 at 14:33
Originally posted by kultuzin

Забеган, колку единечни а колку зглобни автобуси можат истовремено да стојат на Рекорд станицата на пр. апсурдно е да тврдиш дека единечен и зголбен или двозглобен автобус е сосема исто. По истата логика Смарт и Линкол од 6 метри е сосема исто.
Значи јас кога ги спомнав двозглобните јасно кажав дека за нивно воведување треба посебни траси и дека тие можат да ги покријат најоптоварените сообраќајни оски, како партизанска или булевар Јане Сандански.
должината воопшто не прави разлика, направете проста математика веќе еднаш аман од муабетиве
бидејќи два зглобни автобуси се исто што и пет единечни или шест двокатни, воопшто нема врска колку е долг автобусот, туку како е организиран самиот ЈСП
всушност и ако размислите, многу подобро е да имашп еден зглобен, одколку три двокатни на една улица, со самото тоа што зглобниот автобус е еден, а овие се раштркани насекаде и се движа индивидуално по повеќе ленти, на различни растојанија и т.н.
плус, не знам зошто еднаш не признаете дека најмалку е виновна должината на автобусите за скопските метежи и за тоа е виновен самиот начин на кој функционира целиот скопски сообраќај


Edited by zabegan - 16-Sep-2011 at 14:34
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 16-Sep-2011 at 14:21
Забеган, колку единечни а колку зглобни автобуси можат истовремено да стојат на Рекорд станицата на пр. апсурдно е да тврдиш дека единечен и зголбен или двозглобен автобус е сосема исто. По истата логика Смарт и Линкол од 6 метри е сосема исто.
Значи јас кога ги спомнав двозглобните јасно кажав дека за нивно воведување треба посебни траси и дека тие можат да ги покријат најоптоварените сообраќајни оски, како партизанска или булевар Јане Сандански.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 16-Sep-2011 at 14:17
Originally posted by krale

Да се пуштаат зглобни на улици 2х2 е лудост. Тоа и го доведе до метеж градов.

Треба да се пуштаат САМО на булевари каде што ФИЗИЧКИ може да се одвои автобуската лента, а тоа сепак да не предизвика поголем застој во сообраќајот. Така да освен Јане Сандански и Партизанска, на друго место треба да се стави вето за вакви автобуси.
добро крале, ајде објасни како единечен или двокатен автобус прави помала гужва од зглобен, тоа навистина не ми е јасно Question
не ми е јасно на што ги засноваш тезиве кои првпат во живот ги слушам
никогаш скопските гужви не биле предизвикани од самиот вид на автобуси, туку поради најразни други фактори, автобусите сметале само кога шоферите возеле каубојски или кога една улица е преоптоварена со премногу линии (пр. К.Ј.Питу), во спротивно, немало никаков проблем со зглобните
плус, забораваш една работа, за двокатен и единечен автобус да опслужат една линија, потребни се поголем број на автобуси, а поголем број автобуси прават поголем метеж одколку неколку зглобни, со самото тоа што ги има повеќе и го преоптоваруваат сообраќајот
и не знам зошто упорно не ги вадиш од реченица Партизанска и јане Сандански Dunno
ќе ти повторам пак, булевари со таков профил и со скоро истите сообраќајни услови има уште неколку во градов
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 16-Sep-2011 at 08:12
Да се пуштаат зглобни на улици 2х2 е лудост. Тоа и го доведе до метеж градов.

Треба да се пуштаат САМО на булевари каде што ФИЗИЧКИ може да се одвои автобуската лента, а тоа сепак да не предизвика поголем застој во сообраќајот. Така да освен Јане Сандански и Партизанска, на друго место треба да се стави вето за вакви автобуси.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 15-Sep-2011 at 22:51
Originally posted by krale

Originally posted by kultuzin

Originally posted by krale

Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.


Може поконкртно образложение на твојот став. Се изјасни но не остави простор за дискусија. Јас сум спремен да ти реплицирам со бројки.


Не сум тука за да се докажувам со луѓе или да се расправам.

Значи вакви автобуси се погубни за густ и тесен сообраќај како скопскиот. Немаме ниеден булевар со повеќе од 3 ленти, а најчесто улиците се (реално) со 1-2 ленти, бидејќи има и паркирани/застанати возила итн. Вакви автобуси ќе бидат покољ да се движат во шпиц.

Затоа мое мислење да се огради жолтата лента како следен ПРИОРИТЕТЕН а релативно ефтин проект. И тоа со физичка препрека.
добро крале, не знам што се инаетиш за џабе, само колку да се инаетиш... нема скоро никаква разлика дали автобусот е 20 метра долг или 2 метра, што се однесува до тоа како функционира сообраќајот
двокатен автобус, апсолутно не менува ништо тука...

и покрај се, потенцираш постојано како зглобен автобус одговарал на Партизанска и Јане Сандански, како прво, има повеќе булевари со таков профил (стварно би било смешно да ти ги набројувам), како и поголем број на прилично прави автобуски линии, а како второ, твојов коментар нема логика, ако сметаш дека сепак зглобните автобуси се погодни за некои линии, зошто тогаш по сите линии да фрчат двокатни???
всушност, тоа е поентата на воведувањето на нови автобуси, планирањето според потребите на релациите каде се возат автобусите, се разбира дека не можаш во маалска уличка да пикнеш зглобен автобус, но и не можеш да шибаш со двокатен на урбан автопат, баш поради нивните ограничени технички особини
според мене најадекватно решение е на сите булевари што имаат најмалку 2х2 профил и за подолги релации, да се воведеа зглобни автобуси (со засилување од единечни) а на сите други линии да имаше единечни (впрочем така беше и досега, тоа постојано го игнорираш), а двокатните да беа само украсен додаток во возниот парк (тоа им беше и првичната цел) и да ги имаше во значително помал број
сега ќе продолжиш ли со инаетот? можеме вака до утре...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 15-Sep-2011 at 18:52
Колку само добро ќе легне КАБРИОЛЕТ двокатниот во понеделник. Мх-мх-мх....мераци.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 15-Sep-2011 at 17:20
Ако веќе се одделуваат такви ленти најубаво е таквите ленти да бидат по индите траси на градската железница така бар да се подговат трасите. инаку крале, интересно во берлин единечните се сообраќајат на не многу оптоварени линии по внатрешноста на општините, зглобните сообраќајат на пооптоварени линии кои делумно се движат по булевари (не поголеми од скопските) и делумно низ поголемите улици од внатрешноста на општините, додека двокатните се движат примарно по булеварите и големите улици и обично двокатните имаат поголема фрекфенција од единечните и зглобните. Поентата е дека има доредена распределеност различните видови автобуси соодветно со нивните линии и фрекфетност. Кај нас некако имам чуство дека на ова поле како воопшто и да не се размислува и се иде по стихијскиот принцип на уклучи во сообраќај и здраво и ќораво битно да има авотбус да вози.


Edited by mirakuliks - 15-Sep-2011 at 17:21
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 15-Sep-2011 at 12:26
Originally posted by kultuzin

Originally posted by krale

Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.


Може поконкртно образложение на твојот став. Се изјасни но не остави простор за дискусија. Јас сум спремен да ти реплицирам со бројки.


Не сум тука за да се докажувам со луѓе или да се расправам.

Значи вакви автобуси се погубни за густ и тесен сообраќај како скопскиот. Немаме ниеден булевар со повеќе од 3 ленти, а најчесто улиците се (реално) со 1-2 ленти, бидејќи има и паркирани/застанати возила итн. Вакви автобуси ќе бидат покољ да се движат во шпиц.

Затоа мое мислење да се огради жолтата лента како следен ПРИОРИТЕТЕН а релативно ефтин проект. И тоа со физичка препрека.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 15-Sep-2011 at 11:27
Немојте сега со двозглобни автобуси. Ќе им текне на нашите да ги набават,како замена за трамваи!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 15-Sep-2011 at 10:25
Originally posted by krale

Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.


Може поконкртно образложение на твојот став. Се изјасни но не остави простор за дискусија. Јас сум спремен да ти реплицирам со бројки.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 15-Sep-2011 at 08:47
Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 15-Sep-2011 at 07:46
Товарни вагони се потребни за неспособните организатори на превозот а не за народот.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 14-Sep-2011 at 12:08
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=37&egId=13&eventId=80090
 
Еве како им е на нашинците во внатрешноста на Македонија, во патнички вагони.
 
Убаво вели krale, товарни вагони за нас, па и тоа како само ќе ги снема гужвите по автобусите.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 14-Sep-2011 at 10:29
Во време на шпиц ми се чини дека само вакво нешто може да помогне во Скопје. Со тоа што е капацитетот на автобусот поголем се намалува бројот на потребни автобуси а со тоа и закрчувањето на сообраќајот. Ставот дека  „сообраќајот се закрчува од дводелните автобуси“ е проблематичен. Двоспратниот автобус завзема помалку простор и собира помал број на патници. За истиот број на патници што може да се превезат со еден дводелен автобус потребни се два даблдекери, а со тоа сообраќајот е „позакрчен“ поради нивната употреба и воздухот е позагаден поради тоа што се повеќе на број.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 14-Sep-2011 at 01:04
Originally posted by krale

Originally posted by mirakuliks


Originally posted by kultuzin

Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:

Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34
Од регистрацијата се гледа дека станува збор за автобус во гратчето Göttingen исклучително старо и култно гратче со многу стари и тесни улички.


Па не е работата дека зглобниот не може да сврти по мали и тесни улички, него по стоти пат дека прави ГУЖВА и го ЗАКРЧУВА сообраќајот. Затоа се овие автобуси за улици каде што автобускиот превоз се води низ прави булевари со одвоени ленти за автобуси, или пак мали гратчиња со мал сообраќај, или пак со забранет сообраќај за друг вид на возила, освен автобуси.

Според сликава мислам дека не е проблем за Партизанска ,Jaне Сандански ,АВНОЈ ,Кочо Рацин ,Гоце Делчев ,Александар Македонски ,Илинденска ,...па и Првомајска.

Градски превоз во Ахен ,Германија.Популација ~ 250.000


Edited by Тркало - 14-Sep-2011 at 01:13
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.539 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.