![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526> |
Author | ||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
dobro i jas mozi preterav malce .. izvini lslcrew ![]() ![]() @ krale nasite politicari dadoja povekje od 200 milioni na 5 objekti .... so korist ke imame od niv ,kako ke ja vratime taa ''investicija'' ?? toa ne se kapitalni proekti , tuku dzabe frleni pari |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Значи не е само како ќе му текне на некој, земи моливот во рака и ќе си црткаме по градов како ние сакаме.... Да, можеби јас и други членови на форумов, и други луѓе, можат да даваат предлози, решенија, идеи, но колку и да се тие правилни, сепак треба да се обезбеди да фукнционираат во пракса.... Па дали некој од овие што се фатиле за тој молив, поминале низ град за време на најголемите гужви... Или ги носат со полициски придружби и слично... И пак и со тоа, ние мора да ги чекаме да поминат и да се закрчува сообраќајот... господата имале предност... верувајте не ја заслужуваат таа предност...
И сега ќе ни даваат ‘‘решение‘‘ кое било ‘‘најдобро‘‘ од сите 10. Еве нека ги покажат останатите 9, па да видиме дали е до навистина најдобро решение или пак само се работи ‘‘колку да биде работава‘‘. Како се осмелуваат да преобличуваат цел град. Ај Скопје 2014 некако ќе поминеше, ама ова... Ова, не заслужува ни трошка подршка.. Нека дојдат они и нека се качат во 15ка од Бисер и да се возат 40 минути до Лептокарија... колку се тоа... 5-6 километри... А во Германија, Франција, Англија за 20 минути од некое предградие на 50км надвор од град, да стигнеш во центар на град. Срамота, и после Скопје ќе сакаме да стане метропола... ахаххаха некои дури и сега си го викаат така.... да, само ако се лажеме... Скопје е ХАОС ГРАД.... И само можам да кажам браво за сите луѓе кои ама уво не ги боли за што му се случува на градов.... Уште еднаш ќе нагласам.... Видете ја само трасата на трамвајот.... Видете ја и ќе ви се стемни.... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
nekoj moze li da mi objasni kade ke ponira ulicava,vo tekstot pisuva deka pocnuva od mostot Goce delcev,a na slikava obelezana e i Partizanska. A toa so edna lenta vo pravec iskreno se nadevam deka e greska vo prenesuvanjeto na vesta,bidejki e nadvor od sekava logika. |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
А си слушнал за изреката „сиромавиот секогаш двојно плаќа„. Подобро тие 200.000 евра да ги поделат на 7 буџетски години по 30 милиони евра и да се добие еднаш за секогаш решение отколку планираниве крпеници. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Едно прашање.
Ме интересира дали некогаш имало проекти и реенија за целосно затворање на улиците Димитрија Чуповски и Вељко Влаховиќ (популарно Рекорд) како и дел од улицата 11 Октомври пред Собранието целосно за сообраќај? |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не може никако да ги влоши. Што е алтернативата? да чекаме 2040 кога ќе можеме да изградиме подземна сообраќајница од 200 милиони евра? Мене не ми се чека, нешто мора да се превзема сега, со тоа што може да си го дозволиме. И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика? |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Ова е да, далеку од идеално, многу далеку. Но една работа мора да е јасна. Ова не е никакво решение, или алтернатива за Партизанска. Ова е глупост. И верувајте, нема воопшто да помогне, само ќе ги влоши работите, и така градот ни е пред инфаркт... ова е сигурна смрт... Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 22:28 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Мене ми се допаѓа решениево, што конечно нешто реално остварливо се планира во центарот, кој 30 години е запуштен и само цртаат некои архитекти со паметот во облаците сообраќајници од по 200 милиони евра.
Ова е далеку од идеално, ама е реално и колку-толку ќе помогне. Илинденска и онака прераснува во повеќе од што очекував, практично по проток на возила можеби во моментов и ја надминува партизанска, бидејќи по неа е чист сообраќајот и брзо се поминува (зборувам за првите 1.7 км), додека на партизанска се гужви, семафори, автобуси итн. Единствено не ми се допа решението со по 1 лента - треба барем да се дуплира и тогаш ќе биде ептен топ решение за тие пари. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Го има ли некој првичниот план за поврзување на партизанска со комплекс банки?
Прикажаниот проект е навистина импровизација и не би требал да се гради.Ако се нема пари за сериозен проект подобро е да не се фрлат пари за вакви проекти кои ништо нема да донесат и после некое време ќе се покажат како фрлени пари. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Не можам да издржам.
Како можат вака да прават... КАКО.... кој им дава право. Убиваат во смисла, во претстава... те кинат од корен... Си се надевал, си се трудел, си мислел, си планирал да завршиш и факултет и да направиш нешто добро за овој град, за оваа држава... А они си играат мајтап со мозокот на секој граѓанин на Скопје и Македонија.... Ова не е мотивација... ова е демотивација... Ова може да претставува мотивација само за екстремни работи... Ова е мисловно, духовно, убивање на личноста на секој кој мисли барем малку... ова е скратување на многу права... ова е еден вид скратување на правото за слободно движење... ова е хаос... ова е деградирање.... КАКО НЕ ИМ Е СРАМ.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Оваа информација која отпосле ја приметив, е ВРВ на катастрофата. Подземна улица со профил на патчето во Ќерамидница? ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Значи, како што рече и Андреј. Најпоразително нешто, досега.
Веднаш почнав да правам калкулации како може да се направи некоја модификација, за од ова веќе претставено да се направи некои поприфатливо решение. Но сепак, нипто досега. Ако им прави проблем со финансии или од аспект на изведба или изградба на Коплекс Банки-Партизанска, после се што изградија на оваа траса, тогаш барем да не ни почнуваа со ова. Едноставно ова решение само ќе го исколплицира и отежни сообраќајот во градот. Па поарно е да не ни го градат. Ни Партизанска, ама во никој случај овој. Па дали имаат малку мозок. Ова се коси со сите логики. Незнам, немам повеќе коментар. Едит: Разочарување. Дали ја забележавте некаде трасата на трамвајот. Јас да. Ако навистина тоа е планот, тогаш слена прилика и јас си одам од градов... Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 22:00 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
@G.I. Joe,ne znam od kade si dobil takov vpecatok deka lsl go brani proektov,negoviot post bese razumen i objasnuva bas na rizicite sto mozat da se slucat kako so samata izgradba taka i na posledicite od napustanjeto na prvicniot proekt. Inaku proektov e cista improvizacija,ako i vesta deka ke ima samo po edna lenta vo pravec e tocna(a nisto cudno bidejki imase informacija deka maksimalnata dozvolena brzina ke bide 50km/h)togas treba da se upotrebat site sili za zapiranje na vakva ludost.Ova so ednata lenta vo pravec dava i odgovor na stravovite na lsl kako ke se kopa blisku do vardar,pa nema da se kopa blisku se na se ulicevo ke zafaka 8 metra. A za apatijata i indeferentnosta na naseto opstestvo sto ja spomnuva Andrej jas ne sum iznenaden,veke podolgo vreme imame tvrdoglavost od ednata strana(vlasta) mesanje kaj sto treba i ne treba,vadenje na resenija od rakav bez nikakva analiza i imame od drugata strana(opozicijata) koja kritikuva i toa sto treba i toa sto ne treba isto bez nikakva analiza.taka da narodot izgubil verba deka nekoj vo ovaa drzava misli za dobroto na nekoj. |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
@ Andrej_LJ ..se soglasuvam so tebe
@lslcrew ..pa gledam deka so site sili se obiduvas stalno da gi odbranis proektite .. ne e rabotata crno belo ... rabotata e profesionalno da se izrabotat proektite i da se izberi najdobro resenie , a ne da ni se nudat resenija stalno so se polosi i pokomplicirani od predhodnite , pa da se cudime sho kako ... Edited by G.I. Joe - 29-Mar-2011 at 19:44 |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Ова е најпоразителната информација (според мене) која сум ја прочитал на форумов, откога сум активен на истиот. Ајде да спадне правот и да седнеме со аргументи да почнеме да се бориме со ова лудило. До вечера сметам да набројам барем 10 убедителни аругументи против ова лудило, кое го обрекува Скопје на децении гужви и хаос... Навистина поразителна информација. Не смееме да гледаме немо од страна, затоа што тука не се работи за вкус и фасади (иако Скопје2014 е далеку попроблематичен од урбанистички видик), туку за очигледни и логички параметри, факти и решенија, кои едноставно мора да бидат спазени при изградба на брзи градски магистрали. Само не ми е јасно од каде им е на копуциве што не знаат два збора на крст да врзат кредибилитетот децениските планови да ги сведуваат со нула и да даваат очигледно лаички и произволни решенија. Некомпетентноста на надлежните е фрапантна, а заспаноста и општата култура и заинтересираност на граѓаните е застрашувачка! Ништо добро не не чека децении напред со ваквиот однос!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Трасата некако и може да помине. Во комбинација со тунелот под Кале, во голема мера ќе се растеретат Гоце Делчев, Цветан Димов, Чуповски, 11 Октомври итн. Кружниот тек на крај на Партизанска иако подобар од семафори, би требало да биде решен со денивелација. За дополнителното оптоварување на раскрсниците кај Соборна и онаа на Илинденска со Климент Охридски ќе треба дополнително да се бара решение. Но, да има по една лента за секоја насока е недопустливо. А и простор за траса за трамвај не се споменува. Подобро да рипне цената за 20мил евра и да добиеме 2х2 + трамвај, отколку да имамае струмичка ситуација во подолга варијанта.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Да ги собереме од кај мене од маало должината на коридорите во подземните гаражи ќе излезе повеќе тунел од ова што го планираат. Дискутираме и во дилема сме дали две или три ленти, па како ќе била клучката доле за да не посипе ваков ладен туш. Сепак затоа еве гледам дека освен црно и бело друго позција некои луќе и незнаат, затоа се обидов да кажам дека овој тунел фино ќе се врзе на Аџиларски на кеј некаде кај Ајриш Паб, секако ако се реши Скопје да гради асален тунел.
Најбитна информација што сега ми фали да знам зашто, кои се тие сериозни аргументи што го исклучиле од опција првопланираниот, и евентуално колку би коштало доколку се гради таков тунел. Да имаме релевантна споредба на суми. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
branis nesto sho ne mozi da se odbrani .. 30 milioni e eden objekt od 5te so gi gradi ovaa drzava 5 godini .. zalno e da ne se daj i pokje za soobrakjajnicata da se izgradi kako so treba a ne IMPROVIZIRANJE po milionti pat ... bas sekoj covek so logicki razmisluva poradi milion pricini bi se opredelil za tunel pod partizanska .. ne e ilindenska glavna soobrakjanjnica so 6 lenti i enormna protocnost so zavrsuva slepo .. spojkata na ilindenska so vmro mu idi kako Y kraci taka so se plus e nepotrebno za razlika od Partizanska koja prirodno e da si prodolzi pravoliniski do kompleksot Banki bez krsenjata so ni se nudat sega |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |