build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 29-Mar-2011 at 22:42
Originally posted by ovaj_stariov

Originally posted by G.I. Joe


@ Andrej_LJ  ..se soglasuvam so tebe @lslcrew       ..pa gledam deka so site sili se obiduvas stalno da gi odbranis
proektite .. ne e rabotata crno belo ... rabotata e profesionalno da se
izrabotat proektite i da se izberi najdobro resenie , a ne da ni se
nudat resenija stalno so se polosi i pokomplicirani od predhodnite , pa
da se cudime sho kako ...


@G.I. Joe,ne znam od kade si dobil takov vpecatok deka lsl go brani proektov,negoviot post bese razumen i objasnuva bas na rizicite sto mozat da se slucat kako so samata izgradba taka i na posledicite od napustanjeto na prvicniot proekt.

Inaku proektov e cista improvizacija,ako i vesta deka ke ima samo po edna lenta vo pravec e tocna(a nisto cudno bidejki imase informacija deka maksimalnata dozvolena brzina ke bide 50km/h)togas treba da se upotrebat site sili za zapiranje na vakva ludost.Ova so ednata lenta vo pravec dava i odgovor na stravovite na lsl kako ke se kopa blisku do vardar,pa nema da se kopa blisku se na se ulicevo ke zafaka 8 metra.

A za apatijata i indeferentnosta na naseto opstestvo sto ja spomnuva Andrej jas ne sum iznenaden,veke podolgo vreme imame tvrdoglavost od ednata strana(vlasta) mesanje kaj sto treba i ne treba,vadenje na resenija od rakav bez nikakva analiza i imame od drugata strana(opozicijata) koja kritikuva i toa sto treba i toa sto ne treba isto bez nikakva analiza.taka da narodot izgubil verba deka nekoj vo ovaa drzava misli za dobroto na nekoj.



dobro i jas mozi preterav malce .. izvini lslcrew Smile go isturiv besot na tebe ama ja preteraja stvarno so ovaj polseden ''biser'' Big%20smile
@ krale nasite politicari dadoja povekje od 200 milioni na 5 objekti .... so korist ke imame od niv ,kako ke ja vratime taa ''investicija'' ?? toa ne se kapitalni proekti , tuku dzabe frleni pari
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 29-Mar-2011 at 22:40
Значи не е само како ќе му текне на некој, земи моливот во рака и ќе си црткаме по градов како ние сакаме.... Да, можеби јас и други членови на форумов, и други луѓе, можат да даваат предлози, решенија, идеи, но колку и да се тие правилни, сепак треба да се обезбеди да фукнционираат во пракса.... Па дали некој од овие што се фатиле за тој молив, поминале низ град за време на најголемите гужви... Или ги носат со полициски придружби и слично... И пак и со тоа, ние мора да ги чекаме да поминат и да се закрчува сообраќајот... господата имале предност... верувајте не ја заслужуваат таа предност...

И сега ќе ни даваат ‘‘решение‘‘ кое било ‘‘најдобро‘‘ од сите 10. Еве нека ги покажат останатите 9, па да видиме дали е до навистина најдобро решение или пак само се работи ‘‘колку да биде работава‘‘.

Како се осмелуваат да преобличуваат цел град. Ај Скопје 2014 некако ќе поминеше, ама ова... Ова, не заслужува ни трошка подршка..

Нека дојдат они и нека се качат во 15ка од Бисер и да се возат 40 минути до Лептокарија... колку се тоа... 5-6 километри... А во Германија, Франција, Англија за 20 минути од некое предградие на 50км надвор од град, да стигнеш во центар на град.

Срамота, и после Скопје ќе сакаме да стане метропола... ахаххаха некои дури и сега си го викаат така.... да, само ако се лажеме... Скопје е ХАОС ГРАД....

И само можам да кажам браво за сите луѓе кои ама уво не ги боли за што му се случува на градов....



Уште еднаш ќе нагласам.... Видете ја само трасата на трамвајот.... Видете ја и ќе ви се стемни....
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 29-Mar-2011 at 22:40
Originally posted by FoSsiL




nekoj moze li da mi objasni kade ke ponira ulicava,vo tekstot pisuva deka pocnuva od mostot Goce delcev,a na slikava obelezana e i Partizanska.

A toa so edna lenta vo pravec iskreno se nadevam deka e greska vo prenesuvanjeto na vesta,bidejki e nadvor od sekava logika.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 29-Mar-2011 at 22:39
Originally posted by krale



И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика?



А си слушнал за изреката „сиромавиот секогаш двојно плаќа„. Подобро тие 200.000 евра да ги поделат на 7 буџетски години по 30 милиони евра и да се добие еднаш за секогаш решение отколку планираниве крпеници.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 29-Mar-2011 at 22:37
Едно прашање.

Ме интересира дали некогаш имало проекти и реенија за целосно затворање на улиците Димитрија Чуповски и Вељко Влаховиќ (популарно Рекорд) како и дел од улицата 11 Октомври пред Собранието целосно за сообраќај?

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 29-Mar-2011 at 22:31
Originally posted by FoSsiL



Originally posted by krale

Мене ми се допаѓа решениево, што конечно нешто реално остварливо се планира во центарот, кој 30 години е запуштен и само цртаат некои архитекти со паметот во облаците сообраќајници од по 200 милиони евра.

Ова е далеку од идеално, ама е реално и колку-толку ќе помогне. Илинденска и онака прераснува во повеќе од што очекував, практично по проток на возила можеби во моментов и ја надминува партизанска, бидејќи по неа е чист сообраќајот и брзо се поминува (зборувам за првите 1.7 км), додека на партизанска се гужви, семафори, автобуси итн.

Единствено не ми се допа решението со по 1 лента - треба барем да се дуплира и тогаш ќе биде ептен топ решение за тие пари.
Ова е да, далеку од идеално, многу далеку. Но една работа мора да е јасна. Ова не е никакво решение, или алтернатива за Партизанска. Ова е глупост. И верувајте, нема воопшто да помогне, само ќе ги влоши работите, и така градот ни е пред инфаркт... ова е сигурна смрт...


Не може никако да ги влоши. Што е алтернативата? да чекаме 2040 кога ќе можеме да изградиме подземна сообраќајница од 200 милиони евра? Мене не ми се чека, нешто мора да се превзема сега, со тоа што може да си го дозволиме.

И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 29-Mar-2011 at 22:28
Originally posted by krale

Мене ми се допаѓа решениево, што конечно нешто реално остварливо се планира во центарот, кој 30 години е запуштен и само цртаат некои архитекти со паметот во облаците сообраќајници од по 200 милиони евра.

Ова е далеку од идеално, ама е реално и колку-толку ќе помогне. Илинденска и онака прераснува во повеќе од што очекував, практично по проток на возила можеби во моментов и ја надминува партизанска, бидејќи по неа е чист сообраќајот и брзо се поминува (зборувам за првите 1.7 км), додека на партизанска се гужви, семафори, автобуси итн.

Единствено не ми се допа решението со по 1 лента - треба барем да се дуплира и тогаш ќе биде ептен топ решение за тие пари.


Ова е да, далеку од идеално, многу далеку. Но една работа мора да е јасна. Ова не е никакво решение, или алтернатива за Партизанска. Ова е глупост. И верувајте, нема воопшто да помогне, само ќе ги влоши работите, и така градот ни е пред инфаркт... ова е сигурна смрт...


Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 22:28
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 29-Mar-2011 at 22:25
Мене ми се допаѓа решениево, што конечно нешто реално остварливо се планира во центарот, кој 30 години е запуштен и само цртаат некои архитекти со паметот во облаците сообраќајници од по 200 милиони евра.

Ова е далеку од идеално, ама е реално и колку-толку ќе помогне. Илинденска и онака прераснува во повеќе од што очекував, практично по проток на возила можеби во моментов и ја надминува партизанска, бидејќи по неа е чист сообраќајот и брзо се поминува (зборувам за првите 1.7 км), додека на партизанска се гужви, семафори, автобуси итн.

Единствено не ми се допа решението со по 1 лента - треба барем да се дуплира и тогаш ќе биде ептен топ решение за тие пари.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 29-Mar-2011 at 22:25
Го има ли некој првичниот план за поврзување на партизанска со комплекс банки?
Прикажаниот проект е навистина импровизација и не би требал да се гради.Ако се нема пари за сериозен проект подобро е да не се фрлат пари за вакви проекти кои ништо нема да донесат и после некое време ќе се покажат како фрлени пари.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 29-Mar-2011 at 22:24
Не можам да издржам.

Како можат вака да прават... КАКО.... кој им дава право. Убиваат во смисла, во претстава... те кинат од корен...  Си се надевал, си се трудел, си мислел, си планирал да завршиш и факултет и да направиш нешто добро за овој град, за оваа држава... А они си играат мајтап со мозокот на секој граѓанин на Скопје и Македонија.... Ова не е мотивација... ова е демотивација... Ова може да претставува мотивација само за екстремни работи... Ова е мисловно, духовно, убивање на личноста на секој кој мисли барем малку... ова е скратување на многу права... ова е еден вид скратување на правото за слободно движење... ова е хаос... ова е деградирање....

КАКО НЕ ИМ Е СРАМ.... WallbashWallbashWallbashWallbashWallbashWallbashWallbashWallbashWallbashWallbashSuicideSuicideSuicideSuicideSuicideSuicideSuicideSuicideSuicideSuicide
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 29-Mar-2011 at 22:14
Originally posted by lslcrew

Сообраќајницата ќе има по една лента во секоја насока, ................


Оваа информација која отпосле ја приметив, е ВРВ на катастрофата. Подземна улица со профил на патчето во Ќерамидница?

WallbashWallbashWallbash
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 29-Mar-2011 at 21:54
Значи, како што рече и Андреј. Најпоразително нешто, досега.

Веднаш почнав да правам калкулации како може да се направи некоја модификација, за од ова веќе претставено да се направи некои поприфатливо решение. Но сепак, нипто досега.

Ако им прави проблем со финансии или од аспект на изведба или изградба на Коплекс Банки-Партизанска, после се што изградија на оваа траса, тогаш барем да не ни почнуваа со ова.

Едноставно ова решение само ќе го исколплицира и отежни сообраќајот во градот. Па поарно е да не ни го градат. Ни Партизанска, ама во никој случај овој.

Па дали имаат малку мозок. Ова се коси со сите логики.

Незнам, немам повеќе коментар.

Едит: Разочарување. Дали ја забележавте некаде трасата на трамвајот. Јас да. Ако навистина тоа е планот, тогаш слена прилика и јас си одам од градов...




Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 22:00
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 29-Mar-2011 at 21:12
Originally posted by G.I. Joe


@ Andrej_LJ  ..se soglasuvam so tebe @lslcrew       ..pa gledam deka so site sili se obiduvas stalno da gi odbranis
proektite .. ne e rabotata crno belo ... rabotata e profesionalno da se
izrabotat proektite i da se izberi najdobro resenie , a ne da ni se
nudat resenija stalno so se polosi i pokomplicirani od predhodnite , pa
da se cudime sho kako ...


@G.I. Joe,ne znam od kade si dobil takov vpecatok deka lsl go brani proektov,negoviot post bese razumen i objasnuva bas na rizicite sto mozat da se slucat kako so samata izgradba taka i na posledicite od napustanjeto na prvicniot proekt.

Inaku proektov e cista improvizacija,ako i vesta deka ke ima samo po edna lenta vo pravec e tocna(a nisto cudno bidejki imase informacija deka maksimalnata dozvolena brzina ke bide 50km/h)togas treba da se upotrebat site sili za zapiranje na vakva ludost.Ova so ednata lenta vo pravec dava i odgovor na stravovite na lsl kako ke se kopa blisku do vardar,pa nema da se kopa blisku se na se ulicevo ke zafaka 8 metra.

A za apatijata i indeferentnosta na naseto opstestvo sto ja spomnuva Andrej jas ne sum iznenaden,veke podolgo vreme imame tvrdoglavost od ednata strana(vlasta) mesanje kaj sto treba i ne treba,vadenje na resenija od rakav bez nikakva analiza i imame od drugata strana(opozicijata) koja kritikuva i toa sto treba i toa sto ne treba isto bez nikakva analiza.taka da narodot izgubil verba deka nekoj vo ovaa drzava misli za dobroto na nekoj.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 29-Mar-2011 at 19:33
@ Andrej_LJ  ..se soglasuvam so tebe
@lslcrew       ..pa gledam deka so site sili se obiduvas stalno da gi odbranis proektite .. ne e rabotata crno belo ... rabotata e profesionalno da se izrabotat proektite i da se izberi najdobro resenie , a ne da ni se nudat resenija stalno so se polosi i pokomplicirani od predhodnite , pa da se cudime sho kako ...

Edited by G.I. Joe - 29-Mar-2011 at 19:44
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 29-Mar-2011 at 19:33
Originally posted by Andrej_LJ

Ова е најпоразителната информација (според мене) која сум ја прочитал на форумов, откога сум активен на истиот. Ајде да спадне правот и да седнеме со аргументи да почнеме да се бориме со ова лудило. До вечера сметам да набројам барем 10 убедителни аругументи против ова лудило, кое го обрекува Скопје на децении гужви и хаос... Навистина поразителна информација. Не смееме да гледаме немо од страна, затоа што тука не се работи за вкус и фасади (иако Скопје2014 е далеку попроблематичен од урбанистички видик), туку за очигледни и логички параметри, факти и решенија, кои едноставно мора да бидат спазени при изградба на брзи градски магистрали. Само не ми е јасно од каде им е на копуциве што не знаат два збора на крст да врзат кредибилитетот децениските планови да ги сведуваат со нула и да даваат очигледно лаички и произволни решенија. Некомпетентноста на надлежните е фрапантна, а заспаноста и општата култура и заинтересираност на граѓаните е застрашувачка! Ништо добро не не чека децении напред со ваквиот однос!
Во потполност се согласувам со мислењето. Најлошото во целата работа е нашата индиферентност како граѓани!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 29-Mar-2011 at 19:29
Ова е најпоразителната информација (според мене) која сум ја прочитал на форумов, откога сум активен на истиот. Ајде да спадне правот и да седнеме со аргументи да почнеме да се бориме со ова лудило. До вечера сметам да набројам барем 10 убедителни аругументи против ова лудило, кое го обрекува Скопје на децении гужви и хаос... Навистина поразителна информација. Не смееме да гледаме немо од страна, затоа што тука не се работи за вкус и фасади (иако Скопје2014 е далеку попроблематичен од урбанистички видик), туку за очигледни и логички параметри, факти и решенија, кои едноставно мора да бидат спазени при изградба на брзи градски магистрали. Само не ми е јасно од каде им е на копуциве што не знаат два збора на крст да врзат кредибилитетот децениските планови да ги сведуваат со нула и да даваат очигледно лаички и произволни решенија. Некомпетентноста на надлежните е фрапантна, а заспаноста и општата култура и заинтересираност на граѓаните е застрашувачка! Ништо добро не не чека децении напред со ваквиот однос!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 29-Mar-2011 at 19:07
Трасата некако и може да помине. Во комбинација со тунелот под Кале, во голема мера ќе се растеретат Гоце Делчев, Цветан Димов, Чуповски, 11 Октомври итн. Кружниот тек на крај на Партизанска иако подобар од семафори, би требало да биде решен со денивелација. За дополнителното оптоварување на раскрсниците кај Соборна и онаа на Илинденска со Климент Охридски ќе треба дополнително да се бара решение. Но, да има по една лента за секоја насока е недопустливо. А и простор за траса за трамвај не се споменува. Подобро да рипне цената за 20мил евра и да добиеме 2х2 + трамвај, отколку да имамае струмичка ситуација во подолга варијанта.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 29-Mar-2011 at 19:01
Да ги собереме од кај мене од маало должината на коридорите во подземните гаражи ќе излезе повеќе тунел од ова што го планираат. Дискутираме и во дилема сме дали две или три ленти, па како ќе била клучката доле за да не посипе ваков ладен туш. Сепак затоа еве гледам дека освен црно и бело друго позција некои луќе и незнаат, затоа се обидов да кажам дека овој тунел фино ќе се врзе на Аџиларски на кеј некаде кај Ајриш Паб, секако ако се реши Скопје да гради асален тунел.

Најбитна информација што сега ми фали да знам зашто, кои се тие сериозни аргументи што го исклучиле од опција првопланираниот, и евентуално колку би коштало доколку се гради таков тунел. Да имаме релевантна споредба на суми.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 29-Mar-2011 at 18:56
Што бранам бе? Ај дочитувај ги постовите и пробај да ги сватиш. 
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 29-Mar-2011 at 18:52
Originally posted by lslcrew

Затоа е и цената 30 милиони. Не е ништо спектакуларно, пардон спректакуларно е зашто барем ние што сме упознаени со ситуацијата знаеме и што е работата. За друг некој што не е член тука за него од други причини е спектакл.

Не се добива ништо ново со ова. Се дуплира врската што веќе и некако природно функционира поради тоа што е принудена да така функционира поради немање на тунелот Партизамнска-Кузман, мислам на илинденска-гоцеделчев-таа кај ману-кузман. Ништо ново, некоја грешка што се случи исто со градење на втората делница на обиколницата, момин поток хиподром.

Затоа во таа насока и беше се она што незнаевме што ќе се случува со рекорд и најавите да биде пешачки, па подземен, па надземен, па после којзнае каков. Незнам ни како мислам да го изведат ова, што ќе прават со Вардар кога планираат ептен под него да копаат. едни фонтани неможе да се доправат, а не па булевар под земја долж целата должина. Планирани триесет милиони само ќе се дуплираат при изведбата и ништо нема да се доправи, само ќе се достигне цена што ионака би коштала ако се прави Партизанска-Кузман.


Година ипол е доволно време да се покаже на јавноста која е разликата меѓу ова понудено решение и она што стварно треба да го има, само прашање е колку од тие што требаше да критикуваат си го потрошија интегритетот и професионален и секаков на фасади па сега и неможат да бидат сериозно сватени.

Но има една работа што гледам како на светла точка можеби. Средносрочно ќе дава ефекти. Кога ќе дојде државав во состојба да граде поголеми зафати, едноставно ова сообраќајна врска ќе ја прекинеме кај Дрводекор зашто и така идат на некој плитки коп, а за тунелот партизанска-кузман ќе имаме веќе една изградена клучка.



Во врска со тунелов под кале и мостот еве березервна поддршка, само ме буни тој кружниот ток. Ако толку е фетиш тоа, нека биде и клучка со кружен постоат и такви. Кривинава не пречи додека се задоволени сообрачајните стандарди, нагиби и радисуси минимални. Можеме ние да се ложиме на прави линии, но факт е дека цената да се сруши еден објект кој постои како недвижен капитал без разлика дали е дивоградба или не. Веројатно и го направиле непишаниот договор наокласицизам фасада за легализација и изнааѓање начин за да не биде срушен. Не дека неокласицисмот нешто не чини, се исто ми дали бил на оваа или онаа фасада, туку дека може да компензира многу политички во Македонија па макар и да лежел на булевар. Сега може и шпекулирам јас, но логична претпоставка ми е како граѓанин упатен слободно да се сомневам.

Тоа е тоа, далеку се работиве од реализација, не ги земајт од почеток многу при срце, не за друго, да не ни отиде дискусијава кај што не треба.



branis nesto sho ne mozi da se odbrani .. 30 milioni e eden objekt od 5te so gi gradi ovaa drzava 5 godini .. zalno e da ne se daj i pokje za soobrakjajnicata da se izgradi kako so treba  a ne IMPROVIZIRANJE po milionti pat ... bas sekoj covek so logicki razmisluva poradi milion pricini bi se opredelil za tunel pod partizanska .. ne e ilindenska glavna soobrakjanjnica so 6 lenti i enormna protocnost so zavrsuva slepo .. spojkata na ilindenska so vmro mu idi kako Y kraci taka so se plus e nepotrebno za razlika od Partizanska koja prirodno e da si prodolzi pravoliniski do kompleksot Banki bez krsenjata so ni se nudat sega
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.