![]() |
![]() |
![]() |
Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 30> |
Author | ||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Веќе ги припремаат раскрсниците да бидат семафорски, се поставуваат кабли и бетонски основи, така да сонот наречен кружни текови може да ги заборавиме во скоро време.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
По тоа што јас гледам ќе има 4 раскрсници. И кај двата влеза на паркинзите по тоа што гледам ќе има лента да вртење лево. Ќе биде како на Јане Сандански.
Инаку го вадат асфалтот на стариот коловоз. По новиот се вози.во насока кон СЦ Јане Сандански. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
А да, ги заборавив излезите од паркинзите. Евентуално да се забрани вртење лево, па на паркинзите да може да се влезе и излезе само од/кон насока запад-исток, а раскрсницата АСНОМ-Србија/Глигоров да прерасне во кружен тек, или пак семафори да има само на излезот кај Хилтон.
![]() (Заборавив да ставам жолто крукче-семафор кај раскрсницата АСНОМ-Србија/Глигоров) ![]() Може и вториов излез да прерасне во кружен тек, ама ме мрзи да цртам. |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Меѓу Србија и салата има уште две раскрсиници. Ќе видиме наскоро тука што ќе има.
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
На рендерите за Skopje East Gate раскрсниците кај новиот трговски и новата помошна уличка се прикажани како кружни текови, така да ако стварно биднат кружни текови ќе има 4 семафора: двете нови улици во Ќерамидница, СС МЗТ и бул. Србија. |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Искрено, до толку немам доверба во властите и институциите, што дури не почнат со рушење нема да бидам сигурен дека навистина е одбрана подобрата варијанта.
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Би требало да е поубавата, зелената. Таму има повеќе објекти
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
И која е сега варијантата, зелената или црвената?
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Изгледа како да ќе има 5 семафори од Континентал до бул. Србија. Мора нешто попроточно да смислат.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Ми избегало. Фала! Јасно се гледа разликата. Е сега дали има потреба од крстосница одма после мостот со таа новопроектираната улица од Космос/ФОН, или можеле денивелирано, тоа е друга тема. Како што ја сфаќам таа улица, таа е само сервисна улица за Ќерамидница, а не е некоја нова главна градска трансверзала. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Еден ден викаат мостот ќе имал 6 сообраќајни ленти, другиот ден викаат ќе имал 4 сообраќајни ленти. Стока импровизаторска, си прават плукни-залепи дури и за вакви проекти. 6 ленти се пред се пожелни за да може да се воспостави ефикасен јавен превоз, без разлика дали тоа ќе биде обична жолта лента или бајки за БРТ.
Веројатно ова се варијантите: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1648&PID=234400#234400 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Не ме чуди да се контреле и за инает да не го изгласале, ама да ни покажат и двете страни како изгледаат решенијата за да не нагаѓаме. Ако е трасата поевтина, сигурно е без врска и со многу кружење. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
40 ОТСТО ОД ТРАСАТА ВО КЕРАМИДНИЦА ЗА ПРОБИВАЊЕ НА БУЛЕВАРОТ АСНОМ Е РЕШЕНА, ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ПОЧНЕ ДА ГО ГРАДИ МОСТОТ ПРЕКУ ВАРДАР ПРОЛЕТВА
![]() Град Скопје пролетва ќе почне со изградба на мостот преку Вардар со кој населбата Аеродром преку Керамидница ќе се поврзе со општина Гази Баба. Проектот за мостот е готов, а веќе е распишан тендерот за избор на фирма која ќе го гради. Според проектот, мостот ќе има четири сообраќајни ленти, велосипедска и пешачка патека, а изградбата според проценките на Градот ќе чини околу 5 милиони евра. „Очекувам кон крајот на февруари да имаме избрано фирма изведувач, со што во март би почнале со градежните работи за изведба на овој капитален проект. Веќе работиме и на третата фаза од сообраќајницата односно експропријација на имотите кои се наоѓаат на трасата. Досега 40 отсто од трасата која што треба да биде пробиена е правно завршена“, вели градоначалникот Петре Шилегов. За изградба на мостот треба да се урнат околу 100 објекти во населбата Керамидница, што би чинело околу 8 милиони евра. При презентација на проектот во март 2018 година, градоначалникот Шилегов рече дека постоело и алтернативно решение за изградба на мостот по друг коридор, со кое би се урнале само 20 објекти и би се заштедиле 5 милиони евра, но советниците од ВМРО-ДПМНЕ во Советот на Општина Гази Баба, не дале согласност. Градежните работи од првата фаза односно проширување на булеварот АСНОМ на потегот од крстосницата со булеварот Србија до крстосницата со улицата Васко Карангелевски, се при крај. Целосно е асфалтирана десната страна од проширениот булевар, а набрзо ќе почне да се асфалтира левата страна. Должината на трасата во првата фаза изнесува 845 метри, булеварот ќе има три коловозни ленти во двете насоки, средишно зеленило, пешачки и велосипедски патеки. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/40-otsto-od-trasata-vo-keramidnitsa-za-probivane-na-bulevarot-asnom-e-reshena-grad-skopje-ke-pochne-da-go-gradi-mostot-preku-vardar-proletva/?fbclid=IwAR1vqbOrMf1FZwMoeFXT3Swz3Uitt_KZ8FQW7EaT1RVZWqF9OdUgu8Yo3no |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Се бара изведувач за мостот на Вардар и булеварот низ Керамидница
![]() Во јавната набавка што ја распиша Град Скопје се бара изведувач, кој во рок од 550 дена, ќе направи продолжување на булеварот „АСНОМ“, од крстосницата со булеварот „Васко Карангелески“, кон реката Вардар, како и изградба на мостот на реката Вардар, во вкупна должина (на булеварот и мостот) од околу 400 метри. Само мостот ќе биде со должина од 120 метри, ќе се изгради во близина на хотелот „Русија“ и ќе ги поврзе булеварот „АСНОМ“ во населба Аеродром со булеварот низ Ќерамидница, за што треба да бидат урнати 180 објекти низ населбата Градот Скопје распиша јавна набавка за втората фаза од капиталниот проект за поврзување на општина Аеродром со Центар и Гази Баба, со изградба на мост на реката Вардар. Поточно, изградба на булеварот „АСНОМ“ од улица „Васко Карангелевски“ до улица „Индустриска 1“. Како што информираат градските власти, со оваа фаза се планира продолжување на булеварот од првата фаза, каде во моментов се работи на проширување на булеварот АСНОМ, што се одвива на потегот од крстосницата со булеварот „Србија“ до крстосницата со булеварот „Васко Карангелески“. Должината на трасата во првата фаза изнесува 845 метри, каде што новиот булевар АСНОМ ќе добие по три коловозни ленти од двете страни, средишно булеварско зеленило, пешачки и велосипедски патеки од двете страни на булеварот, како и тактилни патеки за лицата со оштетен вид по целата должина на пешачките патеки. Со втората фаза е предвидено продолжување на булеварот „АСНОМ“, од крстосницата со булеварот „Васко Карангелески“ кон реката Вардар, како и изградба на мостот на реката Вардар, во вкупна должина (на булеварот и мостот) од околу 400 метри – објаснија од Градот. Само мостот ќе биде со должина од 120 метри, ќе се изгради во близина на хотелот „Русија“ и ќе ги поврзе булеварот „АСНОМ“ во населба Аеродром со булеварот низ населбата Ќерамидница, за што треба да бидат урнати 180 објекти низ Ќерамидница. Од Градот додаваат дека по целата должина (вклучувајќи го и мостот), се предвидува модерно сообраќајно решение, со по три сообраќајни ленти во двата правци, како и пешачки и велосипедски патеки. – Со овој јавен повик предвидено е и поставување на модерно осветлување, како и поставување на водоводна и канализациона мрежа. Во моментов се работи и на расчистување на имотноправните односи за трасата од третата фаза на проектот (поврзување со булеварот „Гоце Делчев“), каде што постапките се во тек и досега се расчистени над 30 проценти од вкупната траса – информираат градските власти. Инаку, како што последно изјави скопскиот градоначалник Петре Шилегов, Градот на жителите на Ќерамидница, каде што ќе минува трасата на булеварот им нуди 800 евра по квадратен метар станбен простор и 8.000 денари по квадрат дворно место. Инаку, според објавениот јавен оглас, проценетата вредност на оваа втора фаза без ДДВ изнесува 309.857.712,49 денари. Носителот на набавката е должен да ги изведе работите во рок од 550 дена, сметано од денот на доставениот писмен налог за воведување во работа од страна на договорниот орган. Освен тоа, носителот на набавката гарантира за квалитетот на извршените градежни работи за период од две години и тоа сметано од техничкиот преглед, во кој рок носителот на набавката е должен како изведувач на свој трошок да ги отстрани, поправи или замени неквалитетно изведените градежни работи. Заинтересираните понудите треба да ги достават најдоцна до 27.1.2020 година во 13 часот, кога и ќе се спроведе нивното јавно отворање. Првата фаза од проектот започна на крајот на април годинава. https://www.vecer.press/се-бара-изведувач-за-мостот-на-вардар-и/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Секој ден огромни колони кај мостот Близнаци, се вози и по тротоар
![]() ![]() На потегот пред мостот Близнаци во општина Аеродром, па се до крстосницата кај Фершпед, веќе недели наназад возачите во главниот град се жалат дека „заглавуваат“ во огромна гужва. Во утринските и попладневните часови, кога фреквенцијата на возила е поголема, на овој булевар се формираат огромни колони во кои возачите за 20-тина минути минуваат премало растојание. Веќе повеќе од еден месец, булаварот AСНОМ кој од мостот Близнак води кон нас. Ново Лисиче, е цалосно затворен за сообраќај, а на терен има огромнен ископ во кој се извршуваат зафати околу хидротехничката инфраструктура. И граѓаните на социјалните мрежи константно реагираат и се жалат на состојбата на сообраќајот на овој булевар, а на неколку пати беа објавува и фотографии на кои можеше да се види како автомобили тука возат по тротоарите и велосипедските патеки, за да го намалт времето на чекање. Сепак, како што може да се види од состојбата на терен, зафатот не изгледа дека е пред завршување и наскоро враќање во употреба на тој дел од бул. АСНОМ, а со тоа и растеретување на гужвата, во скоро време веројатно нема да има. Останува на скопските возачи кои транзитираат од оваа сообраќајница да ги „истренираат“ своите нерви и освен проблемите со паркирање и гужвите во повеќе делови на градот, да се навикнат или барем да најдат начин да ја избегнат и оваа точка. https://skopjeinfo.mk/sekoj-den-ogromni-koloni-kaj-mostot-bliznaci-se-vozi-i-po-trotoar |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
од фб ![]() |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Не , тој дел не е во план.
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Ќе продолжат после од Хилтон накај лисиче?
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Овде асфалтирањето започна пред некој ден, мислам дека скоро цела траса од Хилтон до Русија има прв слој асфлат.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 30> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |