![]() |
![]() |
![]() |
Реконструкција на А1 / Е75 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 29> |
Author | ||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
1.
2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Реконструкцијата на делот Катланово-Велес, според "вожњата" е поприлично фино изведена со многу помалку нерамнини чак и од обиколницата. Од друга страна прилично позитивно сум изненаден од патната сигнализација. Стварно не се разбирам во поглед на нумеризацијата на патиштата, нивните ознаки и слично, ама чисто како обичен патник или возач оние најсуштински табли се на сосема нормално растојание како би информарале навремено. Добро е што и мотелите, рестораните, бензинските имаат поставено добри табли, па и оние за туристичките локалитети се на сосема видни места поставени. Видов дека и кај патарините се променети сигнализацијата и знаците и се на далеку повисоко ниво од претходното.
Не дека е ова богзнае каков чекор, но споредено со минатата година, ова е солиден напредок. Вака да реконструираа и поставуваа знаци уште пред 5 години, патната инфраструктура ќе заличеше на нешто. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
како што можев да видам на автопатот за демир Капија,дефакто се работи за нови мостови.ако столбот на мостот бил да речиме пречник 1 метар,сега е 1.5 метри а вкупната количина на армиран бетон е повеќе од дуплирана,страниците се исто зајакнати,и од далеку изгледаат стварно како нови мостови
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
од кога тоа санирани мостови се нови мостови? ме сецна насловот...
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Велес - Скопје преку нови мостови
За време на санацијата на мостовите ќе се работи на нивните столбови, целосната конструкција, како и на спојките на мостовите со трупот на автопатот, а ќе се менува и заштитната ограда ![]() Основниот проект што предвидува реконструкција на 13 моста на потег од Велес кон Катланово е завршна фаза, а се работи на Градежниот факултет во Скопје. Ова е трета фаза на реконструкција на мостовите во државава финансирана од НАТО. - Иако не беше планирана санација на овие мостови, сепак успеавме да издејствуваме од Алијансата да финансира 8,6 милиони евра за 13 моста што се на овој потег, а за кои докажавме дека им треба поправка. Планот ни е во текот на август или септември годинава да биде распишан јавен повик на кој треба да се пријават фирми што би го изведувале работите на терен, тендер што би завршил во декември, по што веднаш наредната градежна сезона, значи пролетта 2013 година, да почнеме со градежните активности - велат од Министерството за транспорт и врски. Удвоена носивост и плус 50 години Од Градежниот факултет во Скопје, односно од катедрата за бетонски конструкции, која го прави проектот, велат дека државава ќе има голема бенефиција од поправката на мостовите. Од една страна ќе се зголеми носивоста на мостовите, а од друга ќе се продолжи нивната трајност. - Со поправките што ќе се направат мостовите ќе ја дуплираат својата носивост и барем за 50 години ќе се продолжи нивната трајност. Ќе се работи на нивните столбови, целосната конструкција, како и на спојките на мостовите со трупот на автопатот - ни изјави Горан Марковски, професор на Градежниот факултет во Скопје и раководител на проектот за реконструкција. Тој вели дека ќе се менува и заштитната ограда околу мостовите, која ќе треба да биде со повисок стандард и побезбедна за возачите. Градежниот факултет ќе ја изработи целата документација, што значи дека и парите за тој дел ќе се слеат кај нас, додека изведувачот мора да биде од земја-членка на НАТО. - Иако претходните две фази од реконструкцијата ги спроведе турска компанија, сепак голем дел од градежните активности како подизведувачи ги изведоа две македонски градежни компании. Тоа се очекува и за следнава фаза - вели професорот Марковски. Две успешни фази Мостовите ќе се реконструираат речиси две години и, ако сѐ оди по планот, би требало кон крајот на 2014 година да заврши целата работа. Работите ќе се извршуваат под сообраќај, што значи дека цело време автопатот и мостовите ќе бидат во функција. Досега се спроведоа две фази, првата траеше од 2006 до 2007 година, а втората од 2007 до 2008 година. За првата фаза НАТО додели 16,7 милиони американски долари и ги опфати мостовите на делниците: Скопје - Блаце и Катланово - Велес. Втората фаза чинеше речиси 16 милиони американски долари, пари со кои се зајакнаа 51 мостовска конструкција со вкупна должина од 4.090 метри. И во двата случаи како најповолен изведувач на работите беше турската компанија „Џесаш“. Како подизведувачи се јавија македонските градежни фирми „Гранит“ и „Синтек“. Од Градежниот факултет велат дека НАМСА, агенцијата што ги изведува инвестициите на НАТО, е задоволна од досегашната соработка со факултетот, поради што му даде ексклузивно право на факултетот да може без тендер да ги прави проектите што се однесуваат на територијата на државава. Автор: Жарко Василевски http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=54122331527&id=9&prilog=0&setIzdanie=22572 |
||
![]() |
||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
|
Баш интересно заприметив, дека поставуваат нови сообраќајни знаци, а многу други се поставени нови, во пределот Велес и Скопје, низ автопатот Е-75/М-1.
Исто така има градежни работи, кај тунелот после Катланово (кон Велес). |
||
![]() |
||
antiuser ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
|
Eх и мене тоа ме интересира,ама нажалост тешко во скоро време.. Асфалтот е во ужасна состојба,плус вдлабнат од тешките возила..ама битно си доби име ![]() |
||
![]() |
||
ciseaux ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Asfaltot e izgreban skoro do naplatnata rampa pred Veles, no ne e po celata dolzina, tuku so odredeni prekini.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
банкината не ми е јасно озошто е толку штедена, на пример на шестата слика баш кривината не е обезбедена со банкина, а падот надоле не е баш мал
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека е сосема пристоен магистрален пат, само би поставил банкини на повеќе места.
Но за автопатска делница, дефинитивно не е. |
||
![]() |
||
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|
На оваа делница навистина и фали еден безбедносен појас. Немора да е широк колку една лента, но навистина фали.
И некој ден да се направи друг пат, овој пат ќе си остане така, небезбеден. Ова е само мое мислење. |
||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
||
![]() |
||
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
|
Понатаму не е гребан асфалтот, не излгеда лошо има мали бранови но многу и не се осекаат но многу боде во око спојот што е мегу едната и другата лента бидејки така е асфалтирано не е на еднаш бидејки е прскан со битумен и со филер зада се израмни ..
бидејки работам со асфалт можам да ви кажам дека тие бранови што ги има се јавуваат од причина што валјакот (тандем) наеднаш застане на пожешкиот асфалт ( а кога тандем валјакот го гази асфалтот тој истовремено го набива и го бута по малку напред) и кога застане веднаш (не постепено) и крене одма назат се направи вакво бранче |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Ova e za pozdravuvanje!
|
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Не е лошо. Нема бранови кој се карактеристични за нас
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Значи засега се стигнати до овде: 41°51'23.65"N 21°41'49.81"E ? Понатака во колкава должина е изгребан асфалтот? И како ти се виде возењето, на прв поглед квалитетно ли е сработеното? |
||
![]() |
||
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() do ovde e rekunstrurano ![]() |
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Првата делница, некои 10на км по моја проценка. Реконструкцијата е солидно направена, хоризонтална сигнализација сеуште нема.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Ова малце ме збуни. Кој дел до сега го реновираа? |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2223242526 29> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |