build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 29>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 17-Aug-2012 at 13:37
1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15.


16.

23ka.wordpress.com
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 19-Jun-2012 at 23:41
Реконструкцијата на делот Катланово-Велес, според "вожњата" е поприлично фино изведена со многу помалку нерамнини чак и од обиколницата. Од друга страна прилично позитивно сум изненаден од патната сигнализација. Стварно не се разбирам во поглед на нумеризацијата на патиштата, нивните ознаки и слично, ама чисто како обичен патник или возач оние најсуштински табли се на сосема нормално растојание како би информарале навремено. Добро е што и мотелите, рестораните, бензинските имаат поставено добри табли, па и оние за туристичките локалитети се на сосема видни места поставени. Видов дека и кај патарините се променети сигнализацијата и знаците и се на далеку повисоко ниво од претходното.
Не дека е ова богзнае каков чекор, но споредено со минатата година, ова е солиден напредок. Вака да реконструираа и поставуваа знаци уште пред 5 години, патната инфраструктура ќе заличеше на нешто.
23ka.wordpress.com
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 05-May-2012 at 19:41
како што можев да видам на автопатот за демир Капија,дефакто се работи за нови мостови.ако столбот на мостот бил да речиме пречник 1 метар,сега е 1.5 метри а вкупната количина на армиран бетон е повеќе од дуплирана,страниците се исто зајакнати,и од далеку изгледаат стварно како нови мостови
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 05-May-2012 at 17:58
од кога тоа санирани мостови се нови мостови? ме сецна насловот...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 05-May-2012 at 11:43
Велес - Скопје преку нови мостови

За време на санацијата на мостовите ќе се работи на нивните столбови, целосната конструкција, како и на спојките на мостовите со трупот на автопатот, а ќе се менува и заштитната ограда


Основниот проект што предвидува реконструкција на 13 моста на потег од Велес кон Катланово е завршна фаза, а се работи на Градежниот факултет во Скопје. Ова е трета фаза на реконструкција на мостовите во државава финансирана од НАТО.
- Иако не беше планирана санација на овие мостови, сепак успеавме да издејствуваме од Алијансата да финансира 8,6 милиони евра за 13 моста што се на овој потег, а за кои докажавме дека им треба поправка. Планот ни е во текот на август или септември годинава да биде распишан јавен повик на кој треба да се пријават фирми што би го изведувале работите на терен, тендер што би завршил во декември, по што веднаш наредната градежна сезона, значи пролетта 2013 година, да почнеме со градежните активности - велат од Министерството за транспорт и врски.

Удвоена носивост и плус 50 години

Од Градежниот факултет во Скопје, односно од катедрата за бетонски конструкции, која го прави проектот, велат дека државава ќе има голема бенефиција од поправката на мостовите. Од една страна ќе се зголеми носивоста на мостовите, а од друга ќе се продолжи нивната трајност.
- Со поправките што ќе се направат мостовите ќе ја дуплираат својата носивост и барем за 50 години ќе се продолжи нивната трајност. Ќе се работи на нивните столбови, целосната конструкција, како и на спојките на мостовите со трупот на автопатот - ни изјави Горан Марковски, професор на Градежниот факултет во Скопје и раководител на проектот за реконструкција.
Тој вели дека ќе се менува и заштитната ограда околу мостовите, која ќе треба да биде со повисок стандард и побезбедна за возачите. Градежниот факултет ќе ја изработи целата документација, што значи дека и парите за тој дел ќе се слеат кај нас, додека изведувачот мора да биде од земја-членка на НАТО.
- Иако претходните две фази од реконструкцијата ги спроведе турска компанија, сепак голем дел од градежните активности како подизведувачи ги изведоа две македонски градежни компании. Тоа се очекува и за следнава фаза - вели професорот Марковски.

Две успешни фази

Мостовите ќе се реконструираат речиси две години и, ако сѐ оди по планот, би требало кон крајот на 2014 година да заврши целата работа. Работите ќе се извршуваат под сообраќај, што значи дека цело време автопатот и мостовите ќе бидат во функција.
Досега се спроведоа две фази, првата траеше од 2006 до 2007 година, а втората од 2007 до 2008 година. За првата фаза НАТО додели 16,7 милиони американски долари и ги опфати мостовите на делниците: Скопје - Блаце и Катланово - Велес. Втората фаза чинеше речиси 16 милиони американски долари, пари со кои се зајакнаа 51 мостовска конструкција со вкупна должина од 4.090 метри. И во двата случаи како најповолен изведувач на работите беше турската компанија „Џесаш“.
Како подизведувачи се јавија македонските градежни фирми „Гранит“ и „Синтек“. Од Градежниот факултет велат дека НАМСА, агенцијата што ги изведува инвестициите на НАТО, е задоволна од досегашната соработка со факултетот, поради што му даде ексклузивно право на факултетот да може без тендер да ги прави проектите што се однесуваат на територијата на државава.

     
Автор: Жарко Василевски
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=54122331527&id=9&prilog=0&setIzdanie=22572
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 30-Apr-2012 at 14:55
Баш интересно заприметив, дека поставуваат нови сообраќајни знаци, а многу други се поставени нови, во пределот Велес и Скопје, низ автопатот Е-75/М-1.
Исто така има градежни работи, кај тунелот после Катланово (кон Велес).
Back to Top
antiuser View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote antiuser Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 23-Apr-2012 at 16:37
Originally posted by Supervisor

Кога ќе го реконструираат делот Скопје-Куманово?? Полоша автопат делница не постои нигде на светов.


Eх и мене тоа ме интересира,ама нажалост тешко во скоро време.. Асфалтот е во ужасна состојба,плус вдлабнат од тешките возила..ама битно си доби име Big%20smile
Back to Top
ciseaux View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ciseaux Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 19-Apr-2012 at 08:19
Asfaltot e izgreban skoro do naplatnata rampa pred Veles, no ne e po celata dolzina, tuku so odredeni prekini.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 18-Apr-2012 at 22:56
Реконструкцијата на автопатот Катланово – Велес ќе заврши до крајот на годинава

Градежната компанија „Гранит“ досега целосно реконструираше 4,5 километри од автопатската делница Катланово – Велес, а работите на терен е планирано да се комплетираат до крајот на 2012 година. Во моментов се врши обемна санација на дотраената патна инфраструктура. „Со проектната документација предвидено е да се изведат следниве градежни активности: гребење на постојниот асфалт и поставување на нови асфалтни слоеви во должина од 27,6 километри, изработка на комплет нови банкини по должина на делницата, изработка на риголи, промена на поголем дел од старите со нови ивичњаци, санацијата на три насипи кои се слегнати, санација на десет усеци кои се нестабилни и предизвикуваат одрони на патот, промена на системот за осветлување на тунелот и поставување на хоризонтална и вертикална сигнализација“, објаснуваат за „Билд“ од Агенцијата за државни патишта.

Во август минатата година започна реконструкцијата на делницата од Катланово до Велес на автопатот М-1, инвестиција вредна 7,2 милиони евра. Во претстојните месеци ќе продолжи привремениот сообраќаен режим, така што во одредени денови ќе има целосен застој на сообраќајот од 2-3 часа поради потреба од минирање. На постоечката обнова на автопатот и претходеше санација и затегнување на мостовите долж целиот правец, проект финансиран од страна на НАТО. Државните институции засега немаат информации кога би започнала реконструкцијата на делницата од Велес до Скопје, која треба да се комплетира со инвестиција од НАТО алијансата. Овој дел од автопатот М-1 е еден од најпрометните патишта во Македонија, на кој просечно минуваат по 9.000 возила дневно.



#
Објавено на 17.04.2012 во категорија Вести.

Тагови: Автопати, Велес, Гранит, Инфраструктура, Катланово, Коридор 10, Мостови, Патишта, Тунели

http://www.build.mk/?p=13967




НАТО ветува реконструкција на 13 мостови, а заборави на автопатот Велес – Скопје

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и началникот на штабот на КФОР бригадир – генерал Рекс Спитлер, денеска го потпишаа Меморандумот за разбирање за реализација на проектот за реконструкција на мостови долж Коридорот 10, со кој е предвидено НАТО алијансата да донира 8,6 милиони евра за санирање на 13 мостови на потегот од Катланово до Велес. Точниот обем на работите што ќе следат ќе биде дефиниран со изработка на основниот проект што треба да го подготви Градежниот факултет во наредните три месеци. Министерот Јанакиески најави дека до септември годинава ќе биде распишан јавен повик на кој треба да се пријават потенцијалните изведувачи, а компанијата што ќе ги реконструира мостовите ќе се знае во декември годинава. Според министерот, градежните активности би започнале следната пролет и би завршиле до крајот на 2014 година.

Реконструкцијата на 13-те моста претставува трета фаза од проектот за зајакнување и санација на мостови во државава, кој се изведува со финансии од НАТО. Во претходните две фази со донација од алијансата во вредност од 22,5 милиони евра беа опфатени вкупно 51 мост. Првата фаза се реализираше во 2006 и 2007 година, а со неа беа опфатени мостови на делниците Катланово – Велес и Скопје – Блаце. Со втората фаза од крајот на 2007 и во текот на 2008 беа реконструирани мостови на делницата Демир Капија – Гевгелија. Мостовите што беа опфатени со проектот се со вкупна должина од четири километри.

 

 

На резултати од денес потпишаниот документ допрва ќе треба да се чека, но битно е да се напомене дека претходно договорената санација со НАТО сеуште не е завршена. Северноатлантската алијанса пред три години вети дека ќе реконструира 26 километри од автопатот Велес – Петровец и 16 мостови на истата делница во вредност од 14 милиони евра, согласно со претходно потпишаниот меморандум. Градежните работи беше предвидено да завршат на 31 декември 2010 година, но досега истите не се ниту започнати. Во меѓувреме, асфалтот на автопатот од Велес кон Скопје е во исклучително лоша состојба и на него му е потребна итна санација.



#
Објавено на 18.04.2012 во категорија Вести.

Тагови: Автопати, Блаце, Велес, Градежен факултет Скопје, Инфраструктура, Катланово, Коридор 10, Мостови, Патишта, Петровец, Скопје

http://www.build.mk/?p=14343
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 29-Mar-2012 at 22:26
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 29-Mar-2012 at 18:35
банкината не ми е јасно озошто е толку штедена, на пример на шестата слика баш кривината не е обезбедена со банкина, а падот надоле не е баш мал
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 28-Mar-2012 at 10:03
Мислам дека е сосема пристоен магистрален пат, само би поставил банкини на повеќе места.

Но за автопатска делница, дефинитивно не е.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 28-Mar-2012 at 03:21
На оваа делница навистина и фали еден безбедносен појас. Немора да е широк колку една лента, но навистина фали.

И некој ден да се направи друг пат, овој пат ќе си остане така, небезбеден.

Ова е само мое мислење.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 27-Mar-2012 at 16:12
Понатаму не е гребан асфалтот, не излгеда лошо има мали бранови но многу и не се осекаат но многу боде во око спојот што е мегу едната и другата лента бидејки така е асфалтирано не е на еднаш бидејки е прскан со битумен и со филер зада се израмни ..
бидејки работам со асфалт можам да ви кажам дека тие бранови што ги има се јавуваат од причина што валјакот (тандем) наеднаш застане на пожешкиот асфалт ( а кога тандем валјакот го гази асфалтот тој истовремено го набива и го бута по малку напред) и кога застане веднаш (не постепено) и крене одма назат се направи вакво бранче
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 26-Mar-2012 at 20:28
Ova e za pozdravuvanje!
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 26-Mar-2012 at 14:58
Не е лошо. Нема бранови кој се карактеристични за нас
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 25-Mar-2012 at 16:56



Значи засега се стигнати до овде:
41°51'23.65"N  21°41'49.81"E
?

Понатака во колкава должина е изгребан асфалтот? И како ти се виде возењето, на прв поглед квалитетно ли е сработеното?

Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 25-Mar-2012 at 12:55








do ovde e rekunstrurano

Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 11-Mar-2012 at 12:51
Првата делница, некои 10на км по моја проценка. Реконструкцијата е солидно направена, хоризонтална сигнализација сеуште нема.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 10-Mar-2012 at 02:04

Previous

Ова малце ме збуни. Кој дел до сега го реновираа?

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.488 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.