build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 05-May-2011 at 01:12
Освен тоа пластиката е полесна од стаклото, поевтина за замена и пред се побезбедна во случај на несреќи.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 05-May-2011 at 00:41
Originally posted by stratus

Зошто им се фотокелиите горе?

Соларните колектори ќе служат за осветлување на кабините (навечер, во услови на магла или значително облачно време) како и за радио комуникација со централиот систем на управување.

Originally posted by Dexter26

Инаку, кабините се заштитени од страна со пластика, а не со стакло.

Заштитени се со поликарбонат, материјал од групата термопластични полимери. Сината боја е заштита од UV зраци.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 05-May-2011 at 00:09
Previous
 
А бе и на англиски е напишано, а верувам дека повеќето, ако не и сите на форумов, го владееме англискиот јазик, ама не е поентата во тоа, туку во фактот дека Владата на Република Македонија, односно граѓаните на Република Македонија, го нарачале ова и го плаќаат ова, па најнормално и најочекувано би било предупредувањето да го има и на македонски јазик.
 
@UrbanFreak
 
Не мораш да чекаш да биде готова жичарницата, UrbanFreak.
Можеш и пешки да се качиш до горе, како што правам јас секоја среда и сабота.
Не е поентата во тоа да се качиш до горе чисто колку за да кажеш дека си бил кај крстот, туку поентата е во тоа да се изнадишеш чист и свеж воздух, особено од средно Водно па нагоре, и да се изнауживаш во убавините на мајката природа.
 
Се разбира, ова ти го велам без да знам кои фактори те спречуваат да се качиш пешки до крстот, па немој ова да го разбереш како навреда, ова го мислам општо за сите кои досега не се качиле пешки до крстот, а не само за тебе.
 
Имам пријатели кои никогаш досега не се качиле пешки до крстот, кои бидејќи не им текнало, кои бидејќи немале време за тоа, така да, не сакам некој погрешно да ме разбере, па да помисли дека ги потценувам и/или им се потсмевам, ништо такво не ми ни поминало низ глава.


Edited by Dexter26 - 05-May-2011 at 00:31
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 04-May-2011 at 23:36
Na ovoj znaci pise, deka e opasno da se do sajlata... kratko da se kaze
Vo Germanija sum jas, za toa razbiram tamu so pise 
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 04-May-2011 at 23:00

Одлична фото репортажа. Браво за проектов, се надевам ќе заживее и ќе биде рентабилен, бидејќи е релативно скапа работа за одржување, а незнам колку би се користела откако ќе помине еуфоријата и сите ќе се качиме до горе еднаш. Дали има некоја најава кога и како ќе работи жичарата? Дали има некаде истакнато работно време?

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 04-May-2011 at 22:34
Одлични слики браво!!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 04-May-2011 at 22:25
И мене тоа ме заинтригира. Веројатно има некаква вентилација во кабините, може не A/C но нешто мора да има (замислете на скопско лето да се возите во таква кабина затворени а изложени на сонце).

Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 04-May-2011 at 22:20
Зошто им се фотокелиите горе?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 04-May-2011 at 22:20
За која цел се сончевите колектори на гондоливе?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 04-May-2011 at 22:09
И јас се уверив лично во сето ова што вие сте го пишале во меѓувреме.
 
Патем, денес ги поставуваа сајлите на жичарницата.
 

 

 

 

 

 
На секакви јазици, освен на македонскиот, кој е службен јазик во државата која ги ангажирала и ги плаќа овие луѓе кои ја градат жичарницата.
 

 

 

 
Инаку, кабините се заштитени од страна со пластика, а не со стакло.
Лесно се забележува преку чукање со рака, ем не е тврдо како за стакло, ем звукот е како чукање по пластика, а не по стакло.


Edited by Dexter26 - 04-May-2011 at 22:17
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 04-May-2011 at 11:03
Точно така. Значи кога ќе дојде на делот за симнување гондолата успорува и се движи со ептен мала брзина за да може да се симнете. врти полукружно по оска и доаѓа до делот кај што се качуваат следните патници. Многу е просто и ако се организира добро воопшто нема да има гужви. Тука е важно да се стават 3-4 редари на почетна и крајна станица, прво за да се прави ред, да не се туркаат луѓево кој прв да влезе, а второ се случува да има луѓе со потешкотии во движењето/стари лица итн кои ќе сакаат да се возат до горе, па тогаш можно е малку да се помогне со механичко придружување на гондолата за 1-2 сек додека се качи патникот

Ова ви го зборам од моето единствено искуство на жичара со затворени гондоли. Во Сочи беше толку добро организирано, што ме фаќа страв дека кај нас нема шанси така да се среди и дека ќе биде општ хаос барем на почетокот, додека не се извозат сите по еднаш
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 04-May-2011 at 00:07
Кабините се откачуваат и се успорува движењето и повторно се закачуваат. Околу пола минута може да се задржува кабината додека е на точката за симнување и неколку кабини по ред се движат. Доволно е малку да се истражи на нет може да се забележи како функционира.
Back to Top
spaceman091 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote spaceman091 Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 03-May-2011 at 23:08
ova mi e eden od najomilenite projekti vo skopje
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 03-May-2011 at 23:04
Па нормално дека е потребно посебно стакло, на толкава висина нема шанси да се избегне Сонцето со обично стакло, а со оглед на тоа дека повеќе кабини ќе се движат истовремено, очигледно вожњата нема да трае кратко, отворање на кабината, едни влези други излези, затворање на кабината, па продолжува вожњата се до наредната кабина, и за таа кабина истата процедура, и така за секоја кабина, ама воопшто нема да биде кратка вожња.
 
Едно е вожња среде градски метеж, од секаде опколен со возила и згради и добро заштитен од Сонцето, а друго е вожња во воздух.

Edited by Dexter26 - 03-May-2011 at 23:05
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 03-May-2011 at 21:05
spaceman091 може во VIPот ќе има :-) Инаку сега отворив Википедија за жичари да ѕирнам и на сите слики без исклучок гондолите се со такво стакло затемнето и тоа многу повеќе од ова во Скопје, сега очекувам реакции - многу топло ќе биде во гондоливе не е доволно темно стаклото :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Aerial_tramway

Edited by Observer - 03-May-2011 at 21:09
http://www.facebook.com/suvenirimakedonija
Back to Top
spaceman091 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote spaceman091 Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 03-May-2011 at 20:39
ova e color glass ponovite avtomobili isto vakvo staklo imaat, od nadvor e sino a od vnatre najnormalo si e prozirno i bas ova se koristi za da ne preci sonceto bidejki sigurno nema airkondishen vo kabinive
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 03-May-2011 at 19:52
Но јас колку што знам од внатре не е така. Да има некоја промена во видикот но не е голема, исто како да сте ставиле наочари против сонце.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 03-May-2011 at 17:38
koga mozat site mozni zgradi vo skopje da gi pravat so najseljacko na svet plavo ili zeleno reflektiracko staklo zosto ne i ova
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 03-May-2011 at 17:19
Originally posted by Buliwyf

Имам само едно прашање. Зошто застаклениот или пластифициран дел на кабините е со сина транспарентна варијанта? Зарем нема да беше подобро доколку беа во проѕирна варијанта, погледот кон градот и целокупниот пејсаж многу подобро ќе се доловуваше при самиот транспорт.


Poradi istata prichina zoshto site sakaat zatemneti stakla na avtomobilite vo leto.....pomalku da se vzheshtuvaat.
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 03-May-2011 at 16:08
Имам само едно прашање. Зошто застаклениот или пластифициран дел на кабините е со сина транспарентна варијанта? Зарем нема да беше подобро доколку беа во проѕирна варијанта, погледот кон градот и целокупниот пејсаж многу подобро ќе се доловуваше при самиот транспорт.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.228 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.