build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 27-Mar-2021 at 12:42



Доколку добијат дозвола ќе ја срушат старата пристанишна зграда во Скопје и ќе изградат нов терминал или ќе го прошират постојниот. Планираат да отворат 10 дополнителни шалтери во затворената област од Скопскиот аеродром, неколку места каде авиокомпаниите ќе продаваат билети, како и просторија за пушење.


Од твојот линк гледам дека планирале да го рушат охридскиот и да градат нов, а скопскиот само да го „прошират“, односно да го стават во употреба стариот терминал. Со 10 милиони евра не би очекувал нешто повеќе.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 27-Mar-2021 at 10:36
https://www.slobodenpecat.mk/tav-ke-gi-proshiruva-aerodromite-vo-makedonija-za-10-godini-brojot-na-patniczi-se-zgolemil-za-chetiri-pati/

Eve go linkot

Edited by WolfLeader - 27-Mar-2021 at 10:39
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 25-Mar-2021 at 13:30

Од каде пак сега нов терминал во Скопје? Сегашниот има повеќе од доволно капацитет за проекциите за наредните неколку години (пред корона-кризата).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 25-Mar-2021 at 12:30
So znaci najavite za izgradba na nov terminal na skopskiot i prosiruvanje na ohridskiot aerodrom za sega nema da ima nisto od toa , realno scenario za slednata godina a i toa e znak prasalnik...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 25-Mar-2021 at 07:52
Интервју со Метин Батак, Генерален директор на ТАВ Македонија

ИНТЕРВЈУ БАТАК: Сите сезонски летови кон Охрид се неизвесни, ковид и забраните за патување на Македонците го намалија сообраќајот за 60 отсто и годинава

Неизвесни авиолинии во летниот ред на летање кој почнува на крајот на месецов, но и многу други предизвици се пред менаџментот на ТАВ Македонија. Воздухопловната индустрија беше една од најпогодените минатата година, а кризата се уште не е надмината. Во ексклузивно интервју за Фактор генералниот директор на компанијата која е дел од групацијата ТАВ аеродроми вели дека приходите се намалиле лани, патничкиот сообраќај паднал за над 70 отсто, а трендот продолжува и годинава кога во првите два месеци има пад на сообраќајот за 60 отсто во однос на истиот период минатата година. Батак вели дека по отворањето во јули, голема пречка за реализација на поголем број летови е забраната за патување на македонските граѓани во земји од Европската унија откако поради ковид тие воведоа дополнително ограничување за таканаречени „трети земји“ меѓу кои е и Македонија.

Батак: Кризата со КОВИД-19 претставува огромен удар врз два големи економски сектора што се тесно поврзани - транспортот и туризмот. Авијацијата, како дел од транспортниот сектор и алка од синџирот на туристичката индустрија, претрпе најмногу.Авијацијата е најнегативно погоден сектор на светско ниво.Оттука, 2020 година беше една од најтешките години за целата индустрија и следствено на тоа и за нашиот бизнис.

ТАВ Аеродроми, како групација, како и ТАВ Македонија, беше и сè уште се засегнати од кризата.

Како што веќе знаете, двата аеродрома, во Скопје и Охрид, беа затворени за комерцијални летови во период од 3,5 месеци минатата година, од средината на март до 1 јули, 2020 година, што значи дека немавме никакви приходи во овој период.

Кога повторно ги отворивме двата аеродрома, се соочивме со нов предизвик – земјите од ЕУ/Шенген зоната наметнаа забрана за патување за македонските граѓани, што значи дека лицата со македонски пасоши не можат да влезат во ниту една ЕУ земја, освен ако не приложат одреден тип на виза, или ако се работи за медицински персонал, дипломати или други есенцијални работници дефинирани од ЕУ.

Ова е сериозен предизвик за нашиот бизнис и работењето, бидејќи преку 77 отсто од македонскиот патнички сообраќај е концентриран на дестинации во ЕУ.

Како резултат на погоре споменатото, ТАВ Македонија ја заврши 2020 година со пад од 71 отсто на патничкиот сообраќај.

Индикаторите за 2020 година за групацијата ТАВ Аеродроми се слични.Вкупниот патнички сообраќај на сите 13 аеродорми на групацијата е намален за 70 проценти на годишно ниво.Покрај двата македонски аеродрома во Скопје и Охрид, ТАВ Аеродроми управува со 5 аеродроми во Турција (Анкара, Измир, Бодрум, Анталија и Аланија), еден во Саудиска Арабија (Медина), два аеродрома во Тунис (Монастир и Енфида), два аеродрома во Грузија (Тбилиси и Батуми) и еден аеродром во Хрватска (Загреб).

ПАД НА ПРИХОДИТЕ НА ГРУПАЦИЈАТА ОД 60 ОТСТО

Забележавте пад на приходите, секако, поради затворањето на аеродормите, што значајно го намали бројот на патници.Кои се конечните бројки за минатата година?

Батак: Секако дека падот во патничкиот сообраќај води до намалување на финансиите.Согласно финансиските резултати на групацијата ТАВ Аеродроми, вкупните приходи за 2020 година, на ниво на групацијата се намалени за 60 отсто.

Нормално, затворањето на границите и рестрикциите за патување поради КОВИД-19, во првата половина на 2020 година, имаа најсилен ефект врз сите пазари во рамки на групацијата ТАВ.

Сепак, македонскиот пазар си има свои специфики. По отворањето на границите на државата, имавме дополнителен предизвик за решавање – веќе споменатите забрани за патување изречени од страна на земјите во ЕУ/Шенген за лицата со македонски пасоши. Тоа практично значи дека македонски државјани не можат да влезат во ниту една земја во ЕУ/Шенген ако немаат да приложат одреден тип на виза, или ако не се суштински работници.

Поради ограничувањата предизвиците значи остануваат и годинава. Какви се показателите за патничкиот сообраќај во првите месеци годинава. Како ова се одразува на финансиското работење на компанијата?

Батак: За жал, нема прогрес во првите два месеца од 2020 година, патничкиот сообраќај на двата македонски аеродрома во јануари и февруари 2021, споредено со истиот период во 2020 година, кога и пандемијата сè уште не беше започната, е опаднат за 70 отсто. Во текот на изминитатите два месеца, двата аеродорма во Скопје и Охрид опслужија 104.096 патници, додека во истиот период во 2020 година имавме вкупно 350.708 патници на двата македонски аеродрома.

Главниот фактор за закрепнување на авиосообраќајот е забраната за патување за македонски државјани во земјите од ЕУ/Шенген.Ако, и кога, овие рестрикции ќе бидат отстранети и луѓето ќе почнат повторно да патуваат заради туристички цели, тогаш можеме да очекуваме враќање на патничкиот сообраќај на нивоата што ги имавме пред кризата.

Со патнички сообраќај намален за 70 отсто и со пад од 55 проценти на бројот на летови во првите два месеца од 2021 година, нормално е да имаме и намалени приходи, па затоа се обидуваме да го одржиме готовинскиот тек и да го водиме бизнисот во прилично изменето деловно опкружување.

НОВИ ПРОТОКОЛИ – ЦЕЛОСНА ЗАШТИТА

Истекува и третиот месец од првиот квартал од 2021 година, година што треба да биде година на економски закрепнување.Велите дека ситуацијата не е подобрена значајно, кои се сепак вашите очекувања во однос на ТАВ Македонија?

Батак: Се надеваме дека 2021 ќе биде година на економско закрепнување на светско ниво. За тоа да се случи, владите ширум целиот свет треба да работат заеднички со цел да ги поддржат економиите, особено меѓународно изложените бизниси кои инвестираат во нови и засилени мерки за здравје и безбедност, бизниси кои приспособуваат работни процеси со цел да станат побезбедни за нивните вработени и за клиентите во исто време.

Како аеродромски оператор, ние сме еден од тие бизниси. Го приспособивме нашиот бизнис, согласно барањата на домашните власти, но исто така и согласно барањата на странските држави, во однос на превенција против КОВИД-10 во воздухопловството.

Од повторното отворање на скопскиот и охридскиот аеродром во јули 2020 година, имплементиравме нов аеродромски Протокол за работа во услови на пандемија, врз основа на кој ги воведовме и новите заштитни мерки за патниците, додека тие се во терминалната зграда, како и за нашиот персонал.

Носењето маска, држењето растојание и избегнувањето физички контакт со луѓе и предмети се само некои од главните правила, бидејќи аеродромската зграда е затворен простор.
На самиот влез се мери телесна температура на патниците со термална камера, а средства за дезинфекција на раце има поставено на повеќе позиции.Само патниците кои имаат авио-билети смеат да влезат во аеродромите. Чистењето и дезинфекцијата на сите аеродромски површини се интензивирани.

Врз основа на овие имплементирани мерки за здравјето и безбедноста, се здобивме со Здравствениот сертификат од Меѓународниот Совет на Аеродроми во октомври 2020 година. Ние сме меѓу 275-те аеродроми на светско ниво коишто беа акредитирани преку програмата за акредитација на Меѓународниот Совет на Аеродроми.

Веќе го приспособивте работењето кон новите околности – каква е организацијата, како функционирате по повторното отворање, во услови на продолжена пандемија?

Батак: Во однос на мерките за здравје и безбедност, како што веќе напоменав, ние го имплементиравме новиот аеродромски Протокол за работење во услови на пандемија, во кој се опфатени сите најдобри практики на аеродромите ширум светотсо цел спречување на внес и ширење на КОВИД-19 во аеродромските простории. Целта е заштита и на нашиот персонал и на патниците.За оваа цел, ги следевме глобалните воздухопловни власти, како и националните здравствени власти во однос на имплементацијата на домашните правила и регулативите за затворен простор. За враќање на довербата кон безбедноста на патувањето со авион, најважно е патниците да се чувствуваат безбедно и да согледаат што имаме спроведено за нивна заштита.Да увидат дека сите можни мерки за хигиена и заштита се на сила, со цел тие да имаат релаксирани патувања преку аеродромите во Скопје и Охрид.

Најдобар доказ дека нашите патници се задоволни со хигиенските мерки на Меѓународниот Аеродром Скопје е наградата за Квалитет на аеродромски услуги што ја добивме за 2020 година, во две категории:„Најдобар аеродром согласно хигиенски мерки во регионот на Европа“ и „Најдобар аеродром во својата големина, во регионот на Европа“. Оваа награда е доделена од Меѓународниот Совет на Аеродроми, што е една од најпознатите авијациски организации, чиишто членови се аеродроми од целиот свет.Ова е 6-ти пат како скопскиот аеродром ја добива наградата за Квалитет на аеродромските услуги (ASQ), откако претходно бевме наградени во 2019, 2018, 2015, 2013 и 2012 година. Наградата за Квалитет на аеродромските услуги (ASQ) е базирана врз резултатите од анкетата за квалитет на аеродромските услуги, преку која се мери задоволството на патниците од аеродромските услуги преку 34 клучни индикатори. Анкетата се прави на патниците во заминување, додека тие чекаат да се качат во авион.

ТЕСТОВИ ЗА КОВИД ПРЕД КАЧУВАЊЕ ВО АВИОН

Имунизацијата не се одвива како што беше очекувано, дури и во Европа, па и во Македонија.Од друга страна таа е важен фактор за ослободување на патувањата. Каква е вашата стратегија за следниот пеирод?

Батак:Исто како и за забраната за патување од ЕУ-државите за македонските граѓани, вакцинацијата не е прашање за кое ние како аеродромски оператор можеме да влијаеме, иако сме свесни дека тоа силно влијае врз перспективата на нашиот бизнис.

Затоа, се трудиме да го дадеме најдоброто од себе во рамки на нашиот делокруг и моќ за да се движиме напред.

Во оваа насока, донесовме овластена лабораторија на аеродромот која врши КОВИД-19 тестови, признаени од СЗО. Негативен тест за КОВИД-19 стана предуслов за качување во авионски лет и се бара од страна на земјите од ЕУ, Турција, САД, итн.Некои од државите, како Холандија, бараат негативен брз антиген тест не постар од 4 часа пред качување во авион, што ги комплицира патувањата, па затоа најдовме решение преку тоа што овозможивме поставување на монтажен објект за тестирање на аеродромот, каде што нашите патници можат да направат тест пред да почнат со аеродромските процедури.

Дури и пред тестовите за КОВИД-19 да станат услов за влез во голем број држави, особено за патување со авион, ние како ТАВ Македонија се вклучивме во глобалната иницијатива предводена од IATA и ACI, каде се бараше владите ширум светот да ги тргнат ограничувањата за патување доколку систематски пристап за тестирање за КОВИД-19 се воведе и спроведува на аеродромите.

Оваа заедничка глобална иницијатива за тестирање за КОВИД-19 пред качување во авион, почна од чинителите на воздухопловната индустрија, како што е Меѓународниот Совет на Аеродроми, за потоа да резултира со најновото предлог-решение на Европската Комисија, објавено на 17-ти март 2021 година. ЕК предвидува воведување на т.н. „Дигитални зелени сертификати“ кои ќе го олеснат слободното движење на граѓаните во ЕУ за време на КОВИД-19 пандемијата. Овие сертификати ќе содржат информација дали патникот е вакциниран против КОВИД-19, дали има негативен резултат од тест за КОВИД-19 и дали патникот има прележано КОВИД-19. Сертификатите ќе се издаваат преку националните здравствени власти, во печатена форма и во дигитална верзија и ќе содржат QR-код, за да можат лесно да се читаат од персоналот на аеродромите и авиокомпаниите.

ЕК сè уште работи на правната рамка и координација за издавање на овие сертификати, верификација и прием на сертификатите во рамки на земјите во ЕУ, со цел воспоставување унифициран пристап. Како што е објаснето во нивната објава за „Дигиталните зелени сертификати”, таквиот документ ќе овозможи лицата кои не се вакцинирани или сè уште немале можност да се вакцинираат, да имаат полза од овааинтероперативната рамка. Ова значи дека доколку некој кој има негативен тест, но не е вакциниран, ќе може да се движи слободно.

Меѓутоа, ова е рамка што ќе се применува во рамки на ЕУ.Како нашата земја ќе се приспособи кон оваа иницијатива, зависи од одлуките на земјите од ЕУ/Шенген зоната за граѓаните на Република Северна Македонија, кои припаѓаат на групата наречена „трети земји”, согласно дефиницијата на ЕУ/Шенген.

Севкупно, перспективите на македонскиот авиосообраќај ќе останат зависни од владините одлуки во врска со КОВИД-19.

ЌЕ НИ ТРЕБААТ ГОДИНИ ДА СЕ ВРАТИМЕ

Од овој аспект, македонската економија сериозно претрпе штети поради кризата. Дали сметате дека процесот на закрепнување доаѓа, дали ви треба дополнителна владина помош и каква помош ви треба?

Батак:Аеродромите беа затворени, движењето на луѓето запрено, но транспортот на стоки никогаш не застана. Тоа е голем индикатор ако сакаме да ја анализираме ефикасноста на некои бизниси и потрошувачката во целина за минатата година.

За авијацијата и македонските аеродроми, закрепнувањето ќе биде бавно.Ќе требаат години, за да се вратиме на нивоата на авиосообраќајот пред кризата, имајќи ги на ум веќе објаснетите измени за безбедно патување во ЕУ, кои сè уште се случуваат, а за кои ние треба да најдеме начин, место, во рамки на тој план, бидејќи преку 77 проценти од дестинациите од аеродромите во Скопје и Охрид, се концентрирани во географска Европа.

Како аеродромски оператор, секако ги земаме предвид и промените кои ги доживуваат и самите авиокомпании поради кризата со КОВИД-19, што резултира со промени во нивните мрежи на авиолинии, бидејќи и тие се трудат да преживеат и да работат рентабилно.

Отсекогаш сме имале добра соработка со Владата, Министерство за транспорт и врски, како и со надлежните владини тела, па поради тоа, ние силно веруваме дека истата соработка ќе продолжи и во иднина.Поддршката на Владата како наш партнер е од огромна важност за закрепнување на воздушниот сообраќај.

Какви инвестиции планирате за оваа година, какви новини?

Батак: Во однос на управувањето со бизнисот во променетата и исклучително нестабилна деловна средина, ние се фокусираме на одржување на готовинскиот тек и навремена исплата кон засегнатите страни, вклучително и кон нашите вработени, без оглед на драматично намалените приходи.

ЛЕТОВИТЕ КОН ДОХА И ДУБАИ НЕМА ДА БИДАТ ОБНОВЕНИ

Во октомври минатата година бевте назначен за Генерален директор на ТАВ Македонија.Каков квалитет односно промени внесувате во вашата работа?

Батак:Покрај фактот што сега сум генерален директор, дури и кога бев на функцијата заменик генерален директор и менаџер за финансии на почетокот кога ТАВ Аеродроми дојде на пазарот, јас бев постојано инволвиран во процесот на носење на сите главни одлуки во компанијата. Така функционира нашата структура на управување.

Моментално, поради КОВИД-19 кризата се соочуваме со тежок период.Секако, како менаџер јас сум тука да се справам со ситуацијата, без разлика колку е непријатна. Ова се однесува и за мене, и за мојот тим на менаџери.Како лидери, секогаш треба да може да се смета на нас и ние сме одговорни за секоја поединечна ситуација. Како лидери мора да имаме капацитет да ги водиме луѓето и бизнисот кога работите одат по правилен тек, но во тешки ситуации. Што се однесува до промените во процесите на управување во оваа КОВИД-19 криза, ние работиме понапорно, пофокусирано и многу добро координирано.Текот на работењето треба да биде колку што е можно поефикасен.Заедно со мојот тим на менаџери вложуваме повеќе напори во наоѓање на најдобрите решенија за секој аспект на моменталната состојба на нашиот бизнис.

Во изминатиот период некои авиолинии беа откажани, но исто така имаше и најави за нови летови. Каква е ситуацијата во однос на ова, можеме ли да очекуваме нови летови од скопскиот аеродром или откажување на некоја од веќе воведените авиолинии?

Батак: Во моментот се подготвува летниот ред на летање, и за двата аеродрома, и за скопскиот и за охридскиот, а истото се прави врз основа на најавите што постојано ги добиваме од авиокомпаниите.Летната сезона на аеродромите почнува на крајот од март и трае до крајот на октомври. Сè уште не можеме да го кажеме точниот број на дестинации од скопскиот и од охридскиот аеродром за летната сезона, бидејќи авиокомпаниите прават промени сè до последниот момент.

Моментално, во рамки на зимскиот ред на летање, од скопскиот аеродром имаме 22 дестинации со 10 авиокомпании, додека од охридскиот аеродром има 2 дестинации со 2 авиокомпании.

Во врска со некои од дестинациите што ги имавме од скопскиот аеродром, пред почетокот на пандемијата со КОВИД-19 минатата година, како Доха (Qatar Airways) и Дубаи (FlyDubai), коишто нашите патници ги користеа како транзитни точки за прекуокеански летови, веќе знаеме дека нема да бидат обновени со почетокот на летната сезона 2021 година.Само летот до Атина на Aegean Airlines повторно сообраќа од февруари 2021 година, откако овие летови меѓу Скопје и Атина беа прекинати со затворањето на скопскиот аеродром минатиот март.

На охридскиот аеродром, сите сезонски летови што беа прекинати минатата година, се уште не се сигурни за следната летна сезона.Како што знаете имавме многу сезонски летови од Амстердам, Брисел, Лондон, Катовице, Тел Авив, Истанбул, како и редовните авиолинии на Wizz Air до германските градови.Со овие летови, туристи од Холандија, Турција, Полска, Данска, Израел и други земји доаѓаа на брегот на прекрасното Охридско Езеро.Иако има најави од авиокомпаниите, во моментов не можеме да кажеме со сигурност дали и кои од овие сезонски авиолинии ќе сообраќаат повторно и во текот на летната сезона од 2021 година.

https://faktor.mk/intervju-batak-site-sezonski-letovi-kon-ohrid-se-neizvesni-kovid-i-zabranite-za-patuvanje-na-makedoncite-go-namalija-soobrakjajot-za-60-otsto-i-godinava
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 24-Mar-2021 at 14:13
Иџиан стана „Ејџиан“, а сега ете и „Ејжиан“.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 24-Mar-2021 at 13:34
Грција од 5 април ги укинува ограничувањата за летови со нашата земја, Албанија и Турција

Агенцијата за цивилно воздухопловство на Грција соопшти дека од 5 април ги укинува рестрикциите за летови меѓу Грција и Северна Македонија, Албанија и Турција. Летовите од земјава од овој датум ќе бидат дозволени кон сите грчки аеродроми, а не само кон атинскиот аеродром како што беше случај до сега.

Во меѓувреме, Грција ги продолжува ограничувањата за воздухопловните врски во рамките на самата земја до 29 март во 6 часот наутро, со исклучок на неодложни потреби како што се патувањата од здравствени причини, за деловни цели, за враќање во постојан престој или од објективни семејни причини.

Грчката авиокомпанија „Ејжиан ерлајнс“ кон средината на февруари годинава ги обнови летовите меѓу Скопје и Атина, при што на веб-страницата на оваа компанија можат да се набават авионски билети, и покрај тоа што постојат рестрикции во форма на забрана за влез во земјата на граѓани кои не се државјани на ЕУ и Шенген зоната, вклучувајќи ги и македонските државјани.

https://meta.mk/grczija-od-5-april-gi-ukinuva-ogranichuvanjata-za-letovi-so-nashata-zemja-albanija-i-turczija/
Back to Top
carver91 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 166
  Quote carver91 Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 22-Mar-2021 at 13:29
Turkish Airlines’ lower cost unit AnadoluJet has outlined plans for the introduction of a further three routes to the former Yugoslavia. In addition to its planned flights from Istanbul’s Sabiha Gokcen Airport to Sarajevo and Pristina, as well as from Antalya to Skopje, the airline will also introduce operations from Antalya to Sarajevo, as well as from Bodrum to Sarajevo and Pristina
https://www.exyuaviation.com/2021/03/anadolujet-adds-three-more-ex-yu-routes.html
Antalya to Skopje

Edited by carver91 - 22-Mar-2021 at 13:30
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 09-Mar-2021 at 12:42
Originally posted by гитардемон

Austrian лета за Скопје од нивната групација.


Da vo pravo si.

Ama jas govoram ekskluzivno za LH / EW i letovi od Germanija.

Mislam deka SKP e edinstven Aerodrom bez direktna konekcija do Minhen ili Frankfurt.

Pamtam pred 2-4 godini Eurowings planirase letovi od Minhen za Skopje. Pa ja suspendira linijata uste pred prviot let.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 09-Mar-2021 at 11:35
Austrian лета за Скопје од нивната групација.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 09-Mar-2021 at 11:11
I pak ostanuvame poslednata crna tocka vo Evropa za Lufthansa / Eurowings....

Lufthansa Group to launch six new routes in former Yugoslavia

https://www.exyuaviation.com/2021/03/lufthansa-group-to-launch-six-new.html?m=1

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 24-Feb-2021 at 18:16
КАТАР ГИ УКИНА ЛЕТОВИТЕ ЗА СКОПЈЕ НА НЕОДРЕДЕНО ВРЕМЕ, А ДУБАИ ДО 1 НОЕМВРИ

Флај Дубаи“ и „Катар ервејс“ го одложија враќањето на редовните линии до Скопје најмалку до крајот на годинава.

„Катар ервејс“ веќе некое време го одложуваше обновувањето на линијата Доха-Скопје и тоа нема да се случи ни во октомври, како што претходно беше планирано, откако беше прекината продажбата на билети. Авиокомпанијата соопшти дека оваа линија се суспендира на неодредено време, но дефинитивно нема да има летови пред 2022 година.

„Флај Дубаи“ истовремено го одложи враќањето на летовите од Дубаи за Скопје. Тие требаше повторно да почнат на 28 март, а новиот датум е 1 ноември, но и тој не е сигурен.

Овие линии најмногу ги користеа патниците кои транзитираат кон Австралија и Нов Зеланд каде што моментално е на сила забрана за влез за сите странски државјани.

https://sdk.mk/index.php/makedonija/katar-gi-ukina-letovite-za-skopje-na-neodredeno-vreme-a-dubai-do-1-noemvri/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 23-Feb-2021 at 19:41
Во држава со 0,0005% вакцинирани дали вие сериозно очекувате дека некој ќе ни дозволи да патуваме.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 23-Feb-2021 at 10:25
Originally posted by laziale

Qatar go odlozuva vrakanjeto duri krajot na Mart 2022, a kojznae i togash dali ke se vrati... :


Realno gledano se dodeka Avstralija im zabranuva na svoite gragjani da patuvaat vrakanjeto na Qatar ke poceka. Taa konekcija zavisi pred se od transferite za Sidnej/Melburn.

Eden Wizz ja odlozi Bratislava do Maj pa ne Qatar ...


Edited by gorazd - 23-Feb-2021 at 10:27
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 94
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 23-Feb-2021 at 07:46
Qatar go odlozuva vrakanjeto duri krajot na Mart 2022, a kojznae i togash dali ke se vrati... :
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 16-Feb-2021 at 12:21
Originally posted by stef4o

ПО САМО ДВА МЕСЕЦА СЕ УКИНУВА АВИОНСКАТА ЛИНИЈА СКОПЈЕ-КИЕВ

Украинскиот авиопревозник „Виндроуз“ ќе ја укине линијата Скопје-Киев само два месеца откако беше лансирана. Последните летови ќе бидат в четврток и в недела, со уште две ротации во март, по што линијата целосно ќе биде укината.

„Виндроуз“ е првата компанија која директно ги поврзе Македонија и Украина. Оваа авиокомпанија неодамна воведе повеќе нови линии кон земјите од поранешна Југославија, како Загреб, Подгорица и Белград, кои ќе продолжат да постојат.



ona koga ke izleze deka ExYuAviation lansiral poluvistini (bez zlobna namera sekako) i site nasi prepisuvacki portali ke se liznat so nego ...

ukinata->stopirana

Windrose od April se vraka so ednas sedmicno Kiev-Skopje (sekoj cetv.)
taka barem pokazuva nivniot website: windrose.aero

Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 07-Feb-2021 at 13:11
Од Белград летаат со приватни авиони. Летовите им ги организира агенција ЛИНК, не е баш ефтино но не е ни скапо. Белград - Минхен е околу 2000 евра за цел авион, но трошоците можат да се поделат. Немам најточни информации за цените и дали летаат од Македонија, од оваа агенција не сакаа ништо да ми кажат, видоа дека не сум сериозен клиент, мислеа дека сум новинар.
Но вреди човек да се распраша
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 06-Feb-2021 at 19:40
Ова е добра најава, во смисла на тоа дека ги открива намерите да ја отворат границата.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 06-Feb-2021 at 18:12
ОД 15 ФЕВРУАРИ СЕ ВРАЌААТ ЛЕТОВИТЕ МЕЃУ АТИНА И СКОПЈЕ, ОБЈАВИ ГРЧКАТА АВИОКОМПАНИЈА

Од 15 февруари ќе се вратат летовите меѓу Атина и Скопје – грчката авиокомпанија „Ејџиан ерлајнс“ ги претстави плановите за обнова на линиите со одредени земји од поранешна Југославија.

Превозникот планира да ги врати летовите меѓу Атина и Скопје во следните 10 денови, два пати неделно со авион од типот „АТР42“ со 48 седишта, преку својата регионална подружница „Олимпик ер“.

Летовите помеѓу двата главни градови на Грција и Северна Македонија беа суспендирани на почетокот на ковид пандемијата лани во март.

Влезот во Грција сѐ уште е забранет за најголем дел граѓани од земјите надвор од Европската Унија. Затворени се и трите патни гранични премини Богородица, Дојран и Меџитлија.

Грчките граѓани можат да влезат во Северна Македонија без никакви ограничувања.

Пред две недели, македонскиот министер за надворешни работи Бујар Османи потпиша во Атина повеќе билатерални договори.

„Очекувам дека во наредните месеци, како што ќе се олеснуваат мерките за заштита, ќе имаме зголемување на соработката помеѓу нашите две земји, во сите сектори, вклучувајќи ги и туризмот и инвестициите“, изјави Османи.

https://sdk.mk/index.php/svet/od-15-fevruari-se-vrakaat-letovite-megu-atina-i-skopje-objavi-grchkata-aviokompanija/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 02-Feb-2021 at 14:46
ПО САМО ДВА МЕСЕЦА СЕ УКИНУВА АВИОНСКАТА ЛИНИЈА СКОПЈЕ-КИЕВ

Украинскиот авиопревозник „Виндроуз“ ќе ја укине линијата Скопје-Киев само два месеца откако беше лансирана. Последните летови ќе бидат в четврток и в недела, со уште две ротации во март, по што линијата целосно ќе биде укината.

„Виндроуз“ е првата компанија која директно ги поврзе Македонија и Украина. Оваа авиокомпанија неодамна воведе повеќе нови линии кон земјите од поранешна Југославија, како Загреб, Подгорица и Белград, кои ќе продолжат да постојат.

https://sdk.mk/index.php/makedonija/po-samo-dva-mesetsa-se-ukinuva-avionskata-linija-skopje-kiev/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.277 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.