build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 19-Feb-2015 at 02:49
Денес беше даден старт на Северната скоростна тангента на Софиja (ССТ)

Како цело проектот е 16,5 км,
-проекна брзина 120 км/ч,
-117 милиона евра
-3 ленти во насока плус авариjна
Проектот е маштабен, поради фактот,дека вклучува 19 саоражениja за 16км - мостови, надлези,подлези и една естакада.
ССТ е доста битна,заштото поврзува автопатот Тракиja,Хемус,Лулин(а оттамо и Струма,во иднина скоростниот пат за Македониja) и идниот автопат Софиja-Калотина.
ССТ реално ке биде дел от неколко големи транспортни коридори.
-Срокот за изградба-краja на 2015 година.



http://www.api.bg/files/7814/2426/7010/SST_18.02.2015.jpg

Еве неколко рендери(ставам ги со линкови,заштото са големи)
http://www.api.bg/files/9914/2426/7075/3D_01.jpg

http://www.api.bg/files/5914/2426/7116/3D_02.jpg

http://www.api.bg/files/9914/2426/7175/3D_03.jpg

http://i2.offnews.bg/events/2015/02/17/463207/1424171607_0.jpg

Edited by ink - 19-Feb-2015 at 02:53
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 12-Jan-2015 at 12:04
Благодарам на информацијата
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 12-Jan-2015 at 00:44
Originally posted by jyvation

@ink ме интересира еден податок чисто ако знаеш.
Колку километри автопат имаше Бугарија пред да влезе во ЕУ а колку има сега и поточно колку се изградија сиве овие години како сте членка.


По мои груби сметки е тоа
До 2007 година по мои сметки имаше:
-АМ Тракиja от София до Стара Загора и от Карнобат до Бургас - 243 км
-АМ Хемус от София Jaбланица и от Каспичан до Варна - 151 км
-АМ Черно Море от Варна до Приселци - 10 км

Вкупно до 2007 година 404 км

Во моментот во експлоатациja
-АМ Тракиja - 360 км (100%)
-АМ Хемус - 161 км (38.52%)
-АМ Черно Море - 10 км (9.71%)
-АМ Струма - 35 км (23.33%)
-АМ Лулин - 19 км (100%)
-АМ Марица - 43 км (36.75%)
Вкупно - 628км (51,56% от сите планирани автопати за Бугариja)

Во изградба во моментот
-АМ Марица - 66 км
-АМ Струма - 52 км
-АМ Хемус - 5 км
Вкупно - 123 км

Мора да се има предвид,дека един не мал период парите от ЕУ беха замрзнати поради различни причини,а и доста от нив немаха краен проект.


Edited by ink - 12-Jan-2015 at 00:53
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 12-Jan-2015 at 00:15
@ink ме интересира еден податок чисто ако знаеш.
Колку километри автопат имаше Бугарија пред да влезе во ЕУ а колку има сега и поточно колку се изградија сиве овие години како сте членка.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 11-Jan-2015 at 20:32
Излезнаха проектите,кои Бугариja си поставува како цел за 2015 и во периодот до 2020 година.


Во 2015 година се очекува да се заврши:
- делот на АМ Струма мегу:
1. Дупница-Сандански
2. Сандански до границата

- делот от АМ Марица:
1.Оризово - Харманли

-обиколницата на
1. Габрово
2. Монтана

- Треба да започне изградба на:
1. АМ Хемус Лот 1 и Лот 2
2.Северната скоростна тангента на Софиja
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 30-Dec-2014 at 17:34
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 30-Dec-2014 at 17:32
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 30-Dec-2014 at 17:28
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 11-Dec-2014 at 00:57
Почнува најскапиот инфраструктурен проект во Црна Гора



Црногорското Собрание даде зелено светло за почеток на најскапиот инфраструктурен проект во оваа земја – изградбата на автопатот Бар-Бољари треба да започне напролет.
Црна Гора до сега е единствената земја на Балканот која нема ниту километар автопат. Тоа треба да се промени за четири години, до кога црногорската Влада и кинеската Ексим банка очекуваат да биде завршена првата делница од овој автопат.
Ексим банката за овој автопат одобри кредит од 687 милиони евра, додека преостанатите 120 милиони евра треба да ги обезбеди Владата во Подгорица.
Отплатата на средствата од кредитот, која ќе трае цели 20 години, ќе ја чини Црна Гора преку една милијарда евра. Според договорот, домашните изведувачи ќе извршуваат една третина од предвидените работи, додека најголемиот дел или околу 70% ќе ги изведува компанијата „Чајна Роуд енд Бриџ Корпорејшан“ од Кина.
За тоа време, Кинезите кои ќе работат во Кина се ослободени од ДДВ, придонеси за вработените и царински давачки. Владата се уште нема пресметки колку дополнително ќе загуби буџетот од овие бенефиции.
Еден километар од овој автопат ќе ја чини Црна Гора цели 20 милиони евра, што е три пати повеќе од цената за километар автопат што ја плаќа на пример Србија за автопатот од Белград до црногорската граница. Километар автопат во Хрватска, пак, просечно изнесува 4,1 милиони евра, додека најскапиот километар хрватската Влада го платила 17 милиони евра. Црногорските власти ваквата разлика во цената ја правдаат со тешкиот терен на кој ќе се гради автопатот, бидејќи повеќе од половина од првата делница ќе ја сочинуваат тунели и мостови.
Според проценките, инвестицијата се очекува да се врати за околу 17 години од почетокот на изградбата, односно 13 години од почетокот на користењето на автопатот. Автопатот ќе го градат околу 4.000 работници, од кои најголемиот дел ќе бидат донесени од Кина.

http://www.porta3.mk/pochnuva-najskapiot-infrastrukturen-proekt-vo-crna-gora/
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 02-Dec-2014 at 01:29
Коридорот 10 во Србија ќе биде завршен до крајот на 2016 година



Потпретседателката на српската влада и министерка за градежништво, сообраќај и инфраструктура, Зорана Михајловиќ, изјави дека е реално до крајот на 2016 година да биде завршен Коридорот 10 и дека се планираат работи на проширување на граничниот премин Батровци.

„Имаме спогодба со европските и светските финансиски институции за рехабилитација на 1.100 километри патна мрежа. Ќе работиме и на граничниот премин Батровци, за повеќе таму да не се чека по седум часа за премин на границата, а и на коридорот 11, изјави Михајловиќ за српски Курир.


http://www.porta3.mk/koridorot-10-vo-srbija-kje-bide-zavrshen-do-krajot-na-2016-godina/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 26-Nov-2014 at 19:48
хубаво
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 26-Nov-2014 at 03:13
Еве неколко слики и апдеjст от автопатот Марица ЛОТ 2







































Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 21-Nov-2014 at 14:58
Во 2015 ке започне изградбата на првите 60км от автопатот Хемус во северна Бугариja. Тоа изjaви денес министарката за регионално развитие. Ноцелстно или делумно ке биде извадена от ОП Транспорт на ЕУ
http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/pavlova-stroejyt-na-hemus-zapochva-ot-dogodina-183775/

Edited by ink - 21-Nov-2014 at 15:10
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 22-Oct-2014 at 12:48
Денес владата во Софиja избра местата за уште два моста на Дунав мегу Бугариja и Романиja.
Тоа ке са:
Никопол-Турну Мъгуреле
Силистра-Кълъраш
Проектите ке се финансират по Трансгранична соработка за периодот 2014-2020 година.
http://novinite.bg/articles/80887/Shte-stroyat-oshte-dva-mosta-na-Dunav
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 17-Oct-2014 at 15:44
Originally posted by Staki

Коридорот 4 од Будимпешта до Солун би бил минимум 100 км подалечен во споредба со коридор 10. Исто така ќе бидат потребни години за да се направи целиот проект. Во тој поглед не гледам причина дека К10 ќе стане спореден на К4. Според мене К4 е проектиран да ги поврзува овие градови меѓусебно за побрз развој. Бугарија и Романија како понискоразвиени во однос на другите земји членки на ЕУ, нормално е да добијат приоритет за развој во ЕУ. Обвинувањата дека сами сме си криви, немаат цврста основа.

100 км са почти ништо,кога пред тебе нема граници и не чекаш за царина,санитарни контроли и така натаму.
К4 е внатрешен за ЕУ,докато К10 е делумно прекинат от различни граници.
Originally posted by nenad

па кородорот 10 уште малку ќе се изгради и нема потреба од финасирање. А што се однесува за К8,рековме и овде дека тој е политички проект и нема економска оправданост

К8 не се гради не поради економски,а поради политички причини.Ваков беше случаja со пругата по коридор 8 ако сакате.
Па дури ако гледаме от страна на Македониja К8 мора да го разгледувате от страна на безбедностно прашане. Знаеме што се деши при блокада на К10.

Edited by ink - 17-Oct-2014 at 15:59
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 14-Oct-2014 at 22:23
Коридорот 4 од Будимпешта до Солун би бил минимум 100 км подалечен во споредба со коридор 10. Исто така ќе бидат потребни години за да се направи целиот проект. Во тој поглед не гледам причина дека К10 ќе стане спореден на К4. Според мене К4 е проектиран да ги поврзува овие градови меѓусебно за побрз развој. Бугарија и Романија како понискоразвиени во однос на другите земји членки на ЕУ, нормално е да добијат приоритет за развој во ЕУ. Обвинувањата дека сами сме си криви, немаат цврста основа.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 13-Oct-2014 at 08:19
Па К10 е скоро завршен, затоа и не е во план. Во Македонија кога ќе се изгради Демир Капија -Смоквица К10 е готов. А што се однесува до К8 од почеток беше нереално дека ќе се изгради, за што говорев во моите поранешни постови.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 12-Oct-2014 at 19:14
Originally posted by gjoko

ГЕОСТРАТЕГИЈА
ЕУ го отпиша Коридорот 10 како одговор на Македонија и Србија за Јужен тек?
Европската Унија реши дека за неа Коридорот 10 (автопатот низ Србија и Македонија) не е веќе приоритетен и дека својата поддршка ќе ја насочи кон девет други, за неа поважни коридори, од кои само еден поминува низ Балканот, а тоа е Коридорот 4 или т.н. Коридор Ориент-Источен Медитеран. Ова значи дека Европјаните се фикусираат на патниот правец Романија-Бугарија-Грција, наместо Србија – Македонија - Грција.



Ваков е ПЛАНОТ НА ЕУза наредните 6 години, но ова не значи дека делницата Демир Капија – Смоквица нема да се заврши и со помош на европски пари.

Според сите анализи главниот проблем за ваквата промена на приоритетите е заостанувањето на изградбата на Коридорот 10 во делот во Србија, а геостратешки гледано ова е можен одговор на ЕУ за владите на Србија и на Македонија во врска со нивниот однос кон проектот Јужен тек. Србија отворено изјавува дека не се откажува од проектот Јужен тек, а и Македонија и натаму сериозно смета на овој гасовод како еден од стратешките проекти за енергетските прашања во земјава.    



Автопатот Демир Капија – Смоквица, последниот дел од Коридорот 10 во Македонија, се гради со 130 милиони евра средства од Европската инвестициона банка, 45 милиони евра грант од Европската комисија, а Европската банка за обнова и развој одобри кредит од 107 милиони евра. Поголемиот дел од овие пари веќе се искористени. Доизградбата на делницата Демир Капија - Смоквица не е доведена во прашање.



Интересно е што во тие 9 приоритетни коридори на ЕУ го нема и Коридорот 8, кој треба да ја поврзува Бугарија и Албанија преку Македонија. Овој коридор, според стратегијата на МАНУ, беше еден од клучните инфраструктурни проекти, кој случајно или не, во последниве десетина години е целосно заборавен.



http://www.mkd.mk/makedonija/politika/eu-go-otpisha-koridorot-10-kako-odgovor-na-makedonija-i-srbija-za-juzhen-tek

Нема ништо мегу jжен поток и коридорот 10. ЕУ форсира коридор 4 поради простата причина,дека сите држави са дел от ЕУ и нема надворешни граници на соуза.Нема царина, нема граници реално.
Реално коридор 8 е почти на 50% изграден, останува доста мал дел во Бугариja и наjвеке останува во Албаниja и Македониja.

Edited by ink - 12-Oct-2014 at 19:15
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 12-Oct-2014 at 01:33
Трасата на автопатот Приштина-граница со Македонија






Edited by jyvation - 12-Oct-2014 at 01:34
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 07-Oct-2014 at 19:38
Една 3D анимација од автопатот Бања Лука-Добој кој ќе го градат "Интеграл Инжинеринг" од Лакташи и Скопски "Гранит".




Edited by jyvation - 12-Oct-2014 at 01:34
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.