build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23242526>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 29-Mar-2011 at 18:48
Сообраќајницата ќе има по една лента во секоја насока, ................
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 29-Mar-2011 at 18:38

Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, и вицепремиерот Зоран Ставрески денеска /29.03.2011 година/ потпишаа Меморандум за соработка за финансирање на проект за подземна сообраќајница во Скопје. На потпишувањето на Меморандумот присуствуваа и вицепремиерот Владимир Пешевски и министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.

- Ми претставува особено задоволство што за реализација на проектот за подземна брза сообраќајница од мостот „Гоце Делчев“, под кејот на Вардар, до Комплексот банки ќе соработуваме со Владата на Република Македонија. Градот Скопје со овој значаен проект ќе добие побрза и побезбедна сообраќајница којашто значително ќе го растовари сообраќајниот метеж низ центарот на градот. Според плановите, подземната сообраќајница ќе почне да се гради во текот на летото 2012 година, а дотогаш Градот Скопје ќе треба да изработи инфраструктурен проект и преку јавен конкурс да избере изведувач. Сообраќајницата ќе има по една лента во секоја насока, а кај мостот „Гоце Делчев“ ќе се гради кружен тек. Другите детали за изградбата на оваа сообраќајница ќе се содржат во конечниот, изведбен проект – рече градоначалникот Трајановски.

Тој додаде дека за реализација на овој повеќегодишен проект Градот Скопје ќе обезбеди средства од Буџетот на Град Скопје и од обврзници што ќе ги издаде Градот. Насоките за ова сообраќајно решение се содржат во сообраќајната студија што ја изработи шпанската проектантска куќа ИДОМ и е најповолно од понудените од аспект на безбедноста, функционалноста и цената на чинење.

Вицепремиерот Ставревски појасни дека во вкупната проектирана вредност на овој проект од 30 милиони евра Владата на Република Македонија ќе учествува со 20 милиони евра, а Градот Скопје со 10 милиони евра.

- Владата го разгледа барањето на Градот Скопје за заедничко финансирање на овој значаен проект и реши да го поддржи зашто со неговата реализација ќе се решат  проблемите на стотици илјади граѓани и ќе се подобрат животните услови во градот Скопје. За учество во овој проект ќе се обезбедат средства од Буџетот на РМ и со кредит од меѓународни финансиски институции и од домашни банки. Владата и натаму ќе ги поддржува сите проекти што се корисни за граѓаните, а се со краткорочни и долгорочни ефекти – нагласи Ставрески.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4088&mid=482&tabId=1&tabindex=0


Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 29-Mar-2011 at 18:26

Interesno bese na videoto kade rekoa deka vo plan e da se izgradi podzemna dolnica preku Bulevar Kliment Ohridski sto ke se spoi so Ulica Partizanska da se izgradi most na rekata Vardar i sve da prodolzi preku tunel do plasticarskata ulica toa i te kako ke bide dobro za saobrakjajot ali ke kosta mnogu pari.

A ne samo toa dali nesto vakvo isto planiraat kaj juzen bulevar? I tamo se zborese deka ke se gradi podzemna dolnica ali sega za sega nisto ne vidovme od toa.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 29-Mar-2011 at 18:24
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 29-Mar-2011 at 18:09
Затоа е и цената 30 милиони. Не е ништо спектакуларно, пардон спректакуларно е зашто барем ние што сме упознаени со ситуацијата знаеме и што е работата. За друг некој што не е член тука за него од други причини е спектакл.

Не се добива ништо ново со ова. Се дуплира врската што веќе и некако природно функционира поради тоа што е принудена да така функционира поради немање на тунелот Партизамнска-Кузман, мислам на илинденска-гоцеделчев-таа кај ману-кузман. Ништо ново, некоја грешка што се случи исто со градење на втората делница на обиколницата, момин поток хиподром.

Затоа во таа насока и беше се она што незнаевме што ќе се случува со рекорд и најавите да биде пешачки, па подземен, па надземен, па после којзнае каков. Незнам ни како мислам да го изведат ова, што ќе прават со Вардар кога планираат ептен под него да копаат. едни фонтани неможе да се доправат, а не па булевар под земја долж целата должина. Планирани триесет милиони само ќе се дуплираат при изведбата и ништо нема да се доправи, само ќе се достигне цена што ионака би коштала ако се прави Партизанска-Кузман.


Година ипол е доволно време да се покаже на јавноста која е разликата меѓу ова понудено решение и она што стварно треба да го има, само прашање е колку од тие што требаше да критикуваат си го потрошија интегритетот и професионален и секаков на фасади па сега и неможат да бидат сериозно сватени.

Но има една работа што гледам како на светла точка можеби. Средносрочно ќе дава ефекти. Кога ќе дојде државав во состојба да граде поголеми зафати, едноставно ова сообраќајна врска ќе ја прекинеме кај Дрводекор зашто и така идат на некој плитки коп, а за тунелот партизанска-кузман ќе имаме веќе една изградена клучка.



Во врска со тунелов под кале и мостот еве березервна поддршка, само ме буни тој кружниот ток. Ако толку е фетиш тоа, нека биде и клучка со кружен постоат и такви. Кривинава не пречи додека се задоволени сообрачајните стандарди, нагиби и радисуси минимални. Можеме ние да се ложиме на прави линии, но факт е дека цената да се сруши еден објект кој постои како недвижен капитал без разлика дали е дивоградба или не. Веројатно и го направиле непишаниот договор наокласицизам фасада за легализација и изнааѓање начин за да не биде срушен. Не дека неокласицисмот нешто не чини, се исто ми дали бил на оваа или онаа фасада, туку дека може да компензира многу политички во Македонија па макар и да лежел на булевар. Сега може и шпекулирам јас, но логична претпоставка ми е како граѓанин упатен слободно да се сомневам.

Тоа е тоа, далеку се работиве од реализација, не ги земајт од почеток многу при срце, не за друго, да не ни отиде дискусијава кај што не треба.

Edited by lslcrew - 29-Mar-2011 at 18:17
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 29-Mar-2011 at 17:53
Мене воопшто не ми е јасно од каде би требало да поминува трасата. Може некој на google maps/earth да појасни?
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 29-Mar-2011 at 17:37
demek da se zaobikoli OBJEKTOT koj go srusija ( do negde ) poradi toa so trebase na toa mesto da pominuva bulevarot ??!!!  aha

Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 29-Mar-2011 at 17:28
so e muabetot so glupoto krsenje na bulevarot ?
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 29-Mar-2011 at 17:14
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 29-Mar-2011 at 15:58
Originally posted by G.I. Joe

se si mislam deka ''genijalcive'' sakat sho porazlicni resnija da prat za bilo so od nivnite predhodnici namesto da prifatat deka se amateri i da gi prodolzat vo kontinuitet resenijata na profesionalcite 


измислувањето топла вода е дефинитивно тренд во последниве години...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 29-Mar-2011 at 15:58
Originally posted by гитардемон

Од погорната слика, подземната улица за новиот објект на плоштадот (сега веќе на Т-Mobile) нема да се гради.


Или... улицата што требаше да ја гради приватниот инвеститор ќе ја изгради државата (ќе опнат некој приклучок до гаражата од овој коридор и ќе прогласат готова работа).
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 29-Mar-2011 at 15:54
se si mislam deka ''genijalcive'' sakat sho porazlicni resnija da prat za bilo so od nivnite predhodnici namesto da prifatat deka se amateri i da gi prodolzat vo kontinuitet resenijata na profesionalcite 

Edited by G.I. Joe - 29-Mar-2011 at 15:57
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 29-Mar-2011 at 15:51
Аха, значи ете го резултатот на цел урбан криминал во Мал Ринг (од Тифани па до овие чуда што денес се градат).

Знам дека ќе се јават душегрижниците кои се алергични на критика, но ова е катастфоално решение.

На крстосницата ВМРО-Илинден се вклучува и бул. Гоце Делчев, еден од најоптеретените во Скопје. Значи се прави уште потесно грло.

Што добиваме сега? Партизанска и понатаму завршува слепо и мава во Тифани, не го добиваме правецот ПАртизанска-Кузман Јосифовски Питу (кој е токму тоа што му треба на Скопје), а проточноста на Гоце Делчев-Илинденска се доведува во прашање со додавање на овој јазол на тоа место.

Илинденска со своите 4 ленти во почетниот километар не е способна да биде замена за Партизанска, ниту пак може да ја замени со својата позиција (Партизанска е централна артерија на еден куп населбни во Скопје додека Илинденска е периферна артерија).

Да го надополниме тука она што го вели Н23.

Врз основа на кој проект склучуваат меморандум за финансирање? ПА нели плаќаме баснословни суми за консултанти кои го истражуваат ова и кои СЕУШТЕ не ги изнеле своите видувања и проекти? Од каде е тогаш овој цртеж, уште едно парче на инстант инженеринг од школата на СК2014?


Edited by pbanks - 29-Mar-2011 at 15:51
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 29-Mar-2011 at 15:49
ova improvizatorsko resenie ne e razlicno od GUP-ot ? vaka ne e zakonski proektot
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 29-Mar-2011 at 15:44
Од погорната слика, подземната улица за новиот објект на плоштадот (сега веќе на Т-Mobile) нема да се гради.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 29-Mar-2011 at 15:42
Еве ја и трасата, колку што се гледа...

Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 29-Mar-2011 at 15:33
Сепак е од Гоце Делчев. Затоа е и 30 милиони, по цела траса ќе се оди со површински коп.

http://www.makedonija24.mk/content/show/CatId/10/ContentId/3340
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 29-Mar-2011 at 15:14
Јас сум за да почнат летото 2020 Па до кога сите ние ќе сме заложници. Што сеа ми потпишуе меморандум кога нема ни готов проект а и поетокот на некаква реализација е тек за 1 година и 2-3 месеци. Ова ми мириса ко со возовите. Прво искочи фрапантно дека ќе се купуваат возови, за да се испостави дека првите ќе стигнат у 2014. Како тргнало, овој град ќе биде заложник уште десетици години, за жал. Иако сум лаик, од искуство ми е познато дека договор се потпишува кога има средено потребна документација, изработен проект, студии за теренот и сл, за да може веднаш да се почне со работа.

Edited by N23 - 29-Mar-2011 at 15:15
Back to Top
strajk View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 19-Mar-2011
Location: Skopyeah
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote strajk Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 29-Mar-2011 at 14:49
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4086&mid=482&tabId=1&tabindex=0
ФК Вардар гордоста на Скопје
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 29-Mar-2011 at 14:42
milion memorandumi se imat potpisano , pa nisto ne ispagja posle ..ne mora da znaci
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23242526>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.