![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 69> |
Author | |
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Можда ќе сум надвор од темава, ама ... Со вакви практика, Дебар остана слепо црево и од 30 спадна на 15 илјади жители (со редовно живеалиште во градот).50% со работа во странство! Чисто информативно, во Дебар имаше голема текстилна фабрика (Скутекс мислам дека се викаше), фабрика на охридски ЕМО, голема транспортна фирма Шпилје транс - три големи фирми кои за град со тие жители сепак значат нешто.Не навлегуваме во причините зошто прекинале со работа, јасно. Не дека ситуацијата во другите места е многу розева, ама тие места како Дебар, Берово, Пехчево се во таа ситуација одамна можда и во времето на Југославија. И нормално дека луѓето нема да останат, ако немало потреба за пат, ако немало индустрија, ако биле "remote places"... А Дебар го слушаме само пред избори и зимскиот период по информациите дека е завеан патот до Маврово и/или до Струга. Никој не побара изградба на автопат, ама на пристоен магистрален пат кој би бил користен и сервисиран преку цела година, а не без зимските месеци...кога некој би имал потреба од бања, дали побрзо би ги избрал Дебарските или Банско со оглед на патот? Или нека изградат хелиодром ако не можат 2 правци по 50-60 км. да ги одржат во живот ![]() |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
па кородорот 10 уште малку ќе се изгради и нема потреба од финасирање. А што се однесува за К8,рековме и овде дека тој е политички проект и нема економска оправданост
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ГЕОСТРАТЕГИЈА
ЕУ го отпиша Коридорот 10 како одговор на Македонија и Србија за Јужен тек? Европската Унија реши дека за неа Коридорот 10 (автопатот низ Србија и Македонија) не е веќе приоритетен и дека својата поддршка ќе ја насочи кон девет други, за неа поважни коридори, од кои само еден поминува низ Балканот, а тоа е Коридорот 4 или т.н. Коридор Ориент-Источен Медитеран. Ова значи дека Европјаните се фикусираат на патниот правец Романија-Бугарија-Грција, наместо Србија – Македонија - Грција. ![]() Ваков е ПЛАНОТ НА ЕУза наредните 6 години, но ова не значи дека делницата Демир Капија – Смоквица нема да се заврши и со помош на европски пари. Според сите анализи главниот проблем за ваквата промена на приоритетите е заостанувањето на изградбата на Коридорот 10 во делот во Србија, а геостратешки гледано ова е можен одговор на ЕУ за владите на Србија и на Македонија во врска со нивниот однос кон проектот Јужен тек. Србија отворено изјавува дека не се откажува од проектот Јужен тек, а и Македонија и натаму сериозно смета на овој гасовод како еден од стратешките проекти за енергетските прашања во земјава. ![]() Автопатот Демир Капија – Смоквица, последниот дел од Коридорот 10 во Македонија, се гради со 130 милиони евра средства од Европската инвестициона банка, 45 милиони евра грант од Европската комисија, а Европската банка за обнова и развој одобри кредит од 107 милиони евра. Поголемиот дел од овие пари веќе се искористени. Доизградбата на делницата Демир Капија - Смоквица не е доведена во прашање. ![]() Интересно е што во тие 9 приоритетни коридори на ЕУ го нема и Коридорот 8, кој треба да ја поврзува Бугарија и Албанија преку Македонија. Овој коридор, според стратегијата на МАНУ, беше еден од клучните инфраструктурни проекти, кој случајно или не, во последниве десетина години е целосно заборавен. http://www.mkd.mk/makedonija/politika/eu-go-otpisha-koridorot-10-kako-odgovor-na-makedonija-i-srbija-za-juzhen-tek |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Малку слики од босанските автопатишта (преземено од ЅЅС):
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
За три години Босна изградила 65 км автопат (мислам дека нема потреба од превод на текстот)
Vlada FBiH: Za tri godine 65 kilometara autoceste, mostovi, tuneli, vijadukti Izgradnja autoputeva je svakako jedan od najvažnijih prioriteta i najuspješnijih poteza u radu Vlade Federacije Bosne i Hercegovine. Za tri godine, Vlada FBiH izgradila je 65 kilometara autoceste na koridoru 5C sa mostovima, vijaduktima i tunelima, saopšteno je iz Vlade FBiH. Kako su naveli iz Vlade FBiH, godinama su izgradnju autoceste na koridoru 5C pratile netransparentnost, afere, sumnjivi tenderi. Sve to rezultiralo je činjenicom da je za 10 godina izgrađeno tek 37 kilometara autoceste. Sa dolaskom Vlade premijera Nermina Nikšića 2011. godine situacija se mijenja iz temelja i dolazi do prave ekspanzije u gradnji cestovne infrastrukture u BiH. Nakon što su jedna za drugom dvije strane kompanije koje su dobile posao izgradnje autoceste otišle u stečaj posao je dodijeljen konzorciju bh. kompanija, dodaju iz ove institucije. Na poslovima izgradnje autoceste u FBiH direktno je angažirano oko 5.000 radnika iz 90 domaćih kompanija, a još barem 10.000 je indirektno radilo na poslovima vezanim za izgradnju autceste što je pokrenulo bh. privredu. U zadnje tri godine investirano je četiri puta više sredstava nego u prethodnih 11 godina. Dio sredstava za izgradnju autoputa osigurano je je iz trošarina na gorivo koje su Autocestama BiH donijele prihod od oko 60 miliona KM, navodi se u saopštenju. "Koridor 5C pripada svim građanima i građankama BiH i mi ostajemo vjerni misiji njegove gradnje u što je kraćem mogućem roku, slijedeći principe kvalitetnog, transparentnog i savremenog poslovanja", poruka je Ensada Karića, direktora kompanije Autoceste FBiH. Jedan od najznačajinih objekata napravljenih u ovoj fazi izgradnje autoceste svakako je tunel "1. mart", najduži u Bosni i Hercegovini i najsavremeniji u regionu. Tunel "1. mart" i dionica Zenica-jug-Lašva na koridoru 5C povezuju i značajno skraćuju putod Sarajeva do Zenice, što će u konačnici doprinijeti snažnijem i bržem razvoju ovog dijela BiH. Sigurnost tunela nadzire se 24 sata dnevno iz kontrolne sobe Centra za održavanje i kontrolu prometa kompanije Autoceste Federacije BiH, gdje će operateri u kontrolnoj sobi dobiti dojavu i o najmanjoj nepravilnosti u tunelu. Ono što posebno raduje jeste činjenica da su domaće kompanije "Euroasfalt" i "ŽGP" uspješnim i kvalitetnim radovima na izgradnji tunela "1. mart" dobili međunarodne reference, čime su postali konkurentni na svjetskom tržištu, navode. Posebna priča je "Sarajevska zaobilaznica" koja je nakon dugih 10 godina neuspješnih pokušaja izgradnje, preuzeta od strane JP "Autoceste FBiH", završena u rekordnom roku što je dovelo do rasterećenja saobraćaja na ulazu u Sarajevo. Na taj način je riješen problem velikih gužvi na ulazu u Sarajevo što je godinama blokiralo saobraćaj u glavnom gradu Bosne i Hercegovine. "Sarajevska zaobilaznica" je izgrađena po svjetskim standardima, navode iz Vlade Federacije BiH. http://www.klix.ba/biznis/investicije/vlada-fbih-za-tri-godine-65-kilometara-autoceste-mostovi-tuneli-vijadukti/140917101 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Во интервјуто на Љупчо Георгиевски од пред некоја ден кога зборуваше за патната инфраструктура,рече дека автопатот до охрид предвидува и крак према Струга и градењето ќе биди паралелно со автопатот
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Нели е планиран експресен пат од Охрид до албанската граница? Значи, веројатно ќе се поврземе автопатски преку Охрид, а може и преку Струга, каде што теренот го дозволува тоа. Оној што патувал за Дебар, знае за каков терен станува збор. Од наша страна никогаш нема да се изгради автопат поради веќе постоечкиот Кичево-Охрид, но и поради скапата цена што ќе ја има (целиот терен е планински, а на делови и карпест). Просто кажано, нема економска логика за Македонија да гради автопат до Дебар. Така што, ако Албанија го изгради од своја страна, тоа ќе биде слепо црево.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
Се мисли на Струга, не Тетово или Гостивар. |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Од каде сакате вие да се поврземе со Албанија.Од кај Тетово, Гостивар со тунели од под Шар планина?
Па најидеално место е преку Дебар, не гледам јас друга алтернатива.. |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Кина очигледно планира да не задолжи за ова автопативе за наредни 100 години, за се што ќе се побара, нема проблем, еве ви
![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
И нашата влада кога преговарала со албанската за автопатско поврзување,нивни услов било спојната точка да е кај дебар.вероватно се водат од некои геостратешки цели
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Па, баш во тој дел од Македонија не постојат услови за изградба на автопат, а не гледам логика Албанија да се спојува со Дебар, град од десетина илјади жители и речиси никаква индустрија (има само една фабрика за гипс, Кнауф). Тој автопат би излегол слепо црево, зашто не обезбедува брза врска со ниеден поважен градски центар од регионот (Охрид, Струга, Гостивар, Тетово, Кичево...)
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
mackomk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 130 |
![]() ![]() |
Кина ќе поддржи изградба на автопат од Тирана до македонска граница
Кина иразила интерес за изградба на автопат, кој ќе ги поврзува Албанија и Македонија, преку моделот на концесија. Оваа вест во средата ја пренесуваат известувачите на албанските медиуми кои ја следат посетата на албанскиот премиер Еди Рама на Кина. Кинескиот премер Ли Кеќианг го прифатил барањето на официјална Тирана таа да го гради автопатот „Руга е Арберит“ кој Тирана ја поврзува со граничниот премин на Албанија со Македонија кај Дебар. Со изградбата на овој автопат далечината од Дебар до Тирана се намалува од 170 колку што изнесува сега на само 70 километри. Истите извори наведуваат дека Пекинг е заинтересиран да гради пристаниште на албанското крајбрежје кај Шенѓин на Јадранско море , што било понудено од страна на албанскиот премиер Еди Рама. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
![]() ...so napomena, deka na temata "Organizacija", Slovencite se "Germanci" prema Italijancite... ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Го изгледав видеото со задоволство. Бидејќи пред три години патував за Италија преку Србија, Хрватска и Словенија, ќе го дадам моето мислење за автопатите во овие земји.
Како прво, Македонија и Словенија не можат да се споредуваат зашто речиси во сите сегменти од живеењето Словенците се светлосни години понапред. И мислам дека тоа ни е јасно на сите нас. Како второ, кога ќе тргнеш од Македонија и ќе влезеш во Србија, забележуваш мала (речиси незабележлива) промена во квалитетот на коловозот и патната сигнализација. Она во што Србија е подобра од Македонија се крајпатните одморишта (често придружени со некаков угостителски објект), кои кај нас речиси и да ги нема. Во однос на чистотата покрај автопатите, Србија е речиси на исто, ако не и на исто ниво како Македонија. Разликата се забележува кога од Србија ќе влезеш во Хрватска. Хрватите имаат понови, поодржувани, подобро означени и почисти автопати и одморишта покрај нив. Кога ќе влезеш во Словенија, веќе сфаќаш дека си во европска земја. За нивниот автопат кон Италија можам само пофални зборови да кажам. Беспрекорно одржуван, чист, обележан, никакви крпеници на асфалтот... Како што вели Денко во горниот пост, Македонија може само да сонува за таков автопат. А и да го изградиме, ќе го упропастиме за брзо време, како што упропастивме и многу други нешта поради нашата несериозност. За споредба, автопатот во Италија беше далеку понечист од оној во Словенија, што многу ме зачуди, со оглед на тоа дека верував оти Италија е поголема земја, па со тоа и многу поорганизирана. Како трето, за нас важи онаа српска (или чија и да е) изрека „Што јужније, то тужније“. На враќање од Италија добро го осетив тоа преку возењето по нивните и нашиот автопат. А преку (не)одржуваноста на еден автопат можете да изградите реална слика за една држава. И таа слика можеби ќе отскокнува само 5% од вистинските состојби во сите други сегменти на таа држава. Ете, накратко, тоа беа моите впечатоци. Можам уште да мрчам, ама нејќам. Edited by Џоле - 13-Aug-2014 at 14:27 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Novo video, ovoj pat od Slovenija... Za vakov avtopat sonuva Makedonija.... Merak za vozenje, uzivancija...
https://www.youtube.com/watch?v=wLooVvjNlIY |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Oд Белград до Златибор за час и половина
![]() Рокот за завршување на делниците на Коридорот 11, Oбреновац – Уб и Лаjковац – Љиг, е 30 април 2017 година, изјави денес српскиот премиер Александар Вучиќ и додаде дека очекува да нема никакво доцнење и дека од Белград до Златибор ќе може да се стигне за час и половина. Премиерот Вучиќ, заедно со кинескиот амбасадор Ли Мaнчaнг, денес беше на градилиштата на овие делници. Тој би сакал, доколку може, работите да бидат завршени до крајот на 2016 година. Дотолку повеќе што се издадени сите градежни дозволи, а за експропријација остануваат само пет проценти од земјиштето. Договорот за изградба на двете делници од Коридорот 11, во вкупна должина од 50,2 километри е склучен во мај минатата година, а работите почнаа во декември истата година. Изведувач е кинеската компанија Шандонг хај-спид. Делницата на автопатот на Коридорот 11, од Обреновац до Уб е долга 26,2 километри, а од Лајковац до Љиг 24 километри. На првата делница ќе бидат изградени 14 мостови и една клучка кај Уб, додека на другата ќе има 16 мостови, клучка и еден тунел долг 990 метри. Учеството на српски претпријатија во реализацијата на овие работи се очекува да биде најмалку 40 проценти. Вредноста на инвестицијата изнесува 333,7 милиони долари. http://www.porta3.mk/od-belgrad-do-zlatibor-za-chas-i-polovina/ Edited by jyvation - 12-Oct-2014 at 01:29 |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
E ova e avtopat. E70 pravec Zagreb.
Edited by Џоле - 07-Aug-2014 at 19:01 |
|
![]() |
|
steevo ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2013 Location: BG Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
А ова е напредокот по двете делници на автопатот Струма:
Лот 2 Дупница - Благоевград. Очекува се да биде завршен Март 2015 ![]() ![]() ![]() ![]() Ова е напредокот по лот 4 Сандански - Кулата (на границата со Грцja). Треба да биде завршен ова есен. ![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2324252627 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |