build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Црна хроника

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 242526
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 05-Jan-2009 at 20:01
spanecot sto ucestvuvashe vo 1990 vo taa soobrakajka uste e parkinan vo depoto na zeleznici t.e ne sum pominal od tamo 1 god. pa moze i da e trgnat sea.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 05-Jan-2009 at 19:59
Originally posted by La Linea

После волку снегови и мразови по патот, ме заинтересира како влијае снегот и мразот на шините врз сигурноста на возовите?

Кога сме кај тоа, кога во последен пат во Македонија се случија некоја голема железничка несреќа?

- Скоро никакви проблеми не представува снегот за возовите.

- Постојат две поголеми несреќи во Македонија 1976 и 1990, повеќе во материјална смисла. (од поновата историја)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 05-Jan-2009 at 19:56
oddamna se nema nesreka sluceno neznam koga beshe tacno poslednata,a snegot vliae na vozovite isto kako i vo cel soobrakaj,se dvizat mnogu sporo,poleka no sigurnoBig%20smile
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 05-Jan-2009 at 18:02
После волку снегови и мразови по патот, ме заинтересира како влијае снегот и мразот на шините врз сигурноста на возовите?

Кога сме кај тоа, кога во последен пат во Македонија се случија некоја голема железничка несреќа?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 11-Aug-2008 at 20:28
Можда е престрого, но таа маса, ја би ги нарекол thing бидејки за нив немам друг израз,  веќе мора да се „стави во колосек“
 Bash




Edited by Vladimir P - 11-Aug-2008 at 20:29
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 11-Aug-2008 at 18:43
Баш ме интересира, кога ќе се фати некој од овие безмозочници, по колку точки може да одговара... Ги загрозуваат животите на десетици, стотици лица... Веројатно има основ да скапат во затвор долги долги години. Треба да се превземат вистински мерки да се фати барем по некој (пошто реално тешко се расчистуваат овие случаи), а кога ќе се фати преку неговиот случај да се прати порака до сите други потенцијални „диверзанти“. Мислам дека тоа е едниствен начин овие алармантни трендови да се стават под контрола. Само стварно не знам што се чека да се превземе нешто посериозно на ова поле? Зарем чекаме да се случи посериозна несреќа, па отпосле да видиме што ќе правиме???

Wallbash


Edited by Cloverstack - 11-Aug-2008 at 18:45
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 11-Aug-2008 at 17:53

Скопје, 11 август (МИА) - Патнички воз што сообраќал на релација Скопје - Кичево во 3 часот и 40 минути удрил во поставени камења на пругата кај местото Кисела Вода, меѓу населбата Ѓорче Петров и селото Радуша.

Во несреќата нема повредени. Настанати се оштетувања на моторната гарнитура, информира Центарот за управување со кризи.

Увид на местото на настанот извшиле екипи на МВР.

Канал 5 ТВ

http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=36645&mid=1500&tabId=1&tabindex=0

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 30-Jun-2008 at 20:47
Originally posted by Перо

Da ne ima nekoj sliki od prevrteniot voz?

Еве видео клип

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Перо View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Jan-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Перо Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 30-Jun-2008 at 17:09
Da ne ima nekoj sliki od prevrteniot voz?
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 30-Jun-2008 at 08:29
многу нормално балкан си е балкан истиов муабет е секојдневие во хрватска дури на zeljeznice.net како под форум имаат црна хроника која е прилично дебела, тоа кажува дека освен инфраструктура треба да се работи и на менталитетот или со дресирање или со репресирање!



а имале и доста несреќи и со ICN-от 24.11.2006
Nagibni vlak 521 kretao se iz pravca Zagreba prema Splitu, a
naletio je na kamion tvrtke "Pevec" pun gipsanih ploča iz tvornice Knauf.



но тоа нив не ги тангира воопшто, баш спротивно само ги охрабрува...
...Superbrzim vlakom od Zagreba do Rijeke za sat vremena -  Nacional 05.03.2007.

Superbrzi vlak kojim će se od Rijeke do Zagreba voziti samo sat vremena, a do Mađarske dva očekuje se do 2013. godine kada bi pruga trebala biti gotova. Cijena izgradnje bit će 15 milijardi kuna, a država će iz proračuna financirati cijeli projekt. HŽ infrastruktura objavit će za desetak dana natječaj za gradnju idejnog projekta željezničke pruge od mađarske granice do Rijeke. Pruga će biti dvotračna, a vlakovi će u istom trenutku moći voziti u oba smjera. Od mađarske granice do Karlovca pruga će biti remontirana te će se sagraditi drugi kolosijek, dok se u brdskom dijelu, od Karlovca do Rijeke planira gradnja potpuno nove trase.
Uz gradnju autocesta, ovo spada u najveći infrastrukturni projekt u neovisnoj Hrvatskoj. Prvo bi se trebali početi graditi veliki tuneli, koji su predviđeni na potpuno novom dijelu pruge od Karlovca do Rijeke. Nova pruga ide potpuno novom trasom, imat će puno tunela, mostova, a od sadašnje će biti kraća čak 54 kilometra, dakle gotovo trećinu.









Edited by beTon - 30-Jun-2008 at 16:06
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 29-Jun-2008 at 23:47
Unhappy
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 29-Jun-2008 at 23:38
Излета товарен воз

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 242526

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.660 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.