build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 09-Apr-2010 at 11:52
Битолскиот воз вчера сообраќаше без бифе-вагонот. Поради која причина не сообраќа бифе-вагонот во возот за Битола што поаѓа од 14:30 часот?

Штета, баш кандисував другари да ги носам в меана во возоCrazy.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 06-Apr-2010 at 19:57
Originally posted by BOJAN

Не знам зошто состојбата е толку алармантна, зимата заврши, не се потребни веќе локомотиви со парно, а би требало од 10-тината локомотиви Кенеди да работат барем половинаDunno.


Локомотиви со парен генератор мораат да сообраќаат до 15-ти Април до кога трае и грејната сезона, инаку конкретно на возот за Битола 4905 кој што поаѓа во 18:35 часот и кој доцнел 1 час и 5 минути од поаѓање мора да има на чело Кенеди со парен генератор затоа што истата гарнитура го враќа 4900 кој што поаѓа од Битола во 03:09 часот кога и температурата е пониска...Најчесто локомотивата од 4902 (кој најверојатно доцнел) после пристигнувањето во Скопје се намирува во депо и истата се враќа на 4905 за Битола...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 06-Apr-2010 at 19:05
Се согласувам, возот за Битола знае да касни и до 4 саатиBig%20smile.

Пред некој ден возот за Битола што поаѓа во 14:30 часот каснеше 40 минути уште од самото поаѓање.

Не знам зошто состојбата е толку алармантна, зимата заврши, не се потребни веќе локомотиви со парно, а би требало од 10-тината локомотиви Кенеди да работат барем половинаDunno.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 06-Apr-2010 at 17:18
Па 1 час и 5 минути не е некое големо доцнење...Big%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 05-Apr-2010 at 19:59
Највероватно веќе нема „резервна“ дизелка за вакви случаи !
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 05-Apr-2010 at 18:57

Што е ова со железницава? Вчера наместо во 18:35 часот, возот тргна во 19:40. Образложение кое го добив: Немало локомотива. WTF?  Чекав 1 сат и 5 минути, и наместо во битола да пристигни во 22:15 тој стигна околу полноќ.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 24-Mar-2010 at 12:21
Originally posted by BOJAN

... До Белград сум патувал само со воз и главниот проблем е што возот касни...само Господ знае дали би можел да го фатам возот за Сарајево од БелградRoll%20eyes.

Добро имаш два часа разлика, просечно касни од 45-60 мин. така да имаш голема веројатнос да продолжиш за Сараево.

Ако не ќе имаме еднодневни снимки и утисци од Белград на форумов
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 24-Mar-2010 at 11:56
Да стигнеш до Сарајево е ко руски рулет.

Владимир, ти благодарам на информациите, ги разгледав и размислувамBow.

Скајбој, проблем е што Скопје-Сарајево не можам да најдам авионска врска, директен автобус до Сараево нема, а возот до сега ми бил најкомфорен за патување.

До Белград сум патувал само со воз и главниот проблем е што возот касни...само Господ знае дали би можел да го фатам возот за Сарајево од БелградRoll%20eyes.
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 24-Mar-2010 at 01:31
Originally posted by BOJAN

Патот најверојатно ќе ме води кон Сараево наредниот месец, па ме интересира дали е возможно да се стигне со воз до Сараево од Скопје.

Ќе прашам и на железничка, но еве еден апел (до Владимир или било кој другBig%20smile) дали има информации дали сообраќа кушет-вагон до Сараево од Скопје. Читав на еден српски форум за железница дека треба да го има, ама кој ѓавол ќе го знае, не е ставен во возен ред по весницивеDunnoOhno.
 
Јас сум патувал доста до Белград и Загреб, главно автобус, пар пати авион и.. еднаш решив да сменам као алтернатива на автобус да идам со воз до Загреб од Скопје. Со запирање на ден-два у Белград, па ако ми е тапа да продолжам до Загреб. Демек покомотно и све тоа, башка и поефтино се фаќа. Арно ама, со автобус до Белград е некои 6 саати и до Загреб уште 6 више/мање (од Белград). Јас од Скопје до Белград со воз патував 14 часа Crazy и бидејќи нејќев веќе воз ни да видам кога стигнав конечно у Белград, си останав таму и не продолжив до Загреб. LOL После пар дена шетање и дружење се вратив у Скопје СО АВТОБУС! Thumbs%20Up Јас ти пренесов мое искуство, па натаму ти си знаеш.
 
Ако ти е од некаква помош - возен ред на МЖ - http://mz.com.mk/uploads/vozenred2010.pdf 
 
Инаку друга работа што би ја споменал со возниов ред. Ај што железнициве се крш-ај, ај што се патува минимум 1 саат а може да оди и до 1 ипол саат на релација конкретно Велес-Скопје-ај. Ама секоја година нова станица си додаваат таму по тие селата. Кога прашав што е работава - ќути вика избори, на секои избори по тоа селата топ ветување им било постојка/станица. И сеа едно 10ина пати запира возот од Велес до Скопје. И тоа би можел да го разберам, ама неможам да сфатам зошто речиси секој воз запира на тие постојки ко да е градски автобус. Па нека има еден до 2 што секаде ќе запираат, а останатите, 3,4,5 колку и да се воза во еден ден, нека шибаат Велес-Скопје, со евентуално еднаш запирање успат.
 


Edited by SkyBoy - 24-Mar-2010 at 01:43
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 24-Mar-2010 at 00:29
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 23-Mar-2010 at 23:33
Патот најверојатно ќе ме води кон Сараево наредниот месец, па ме интересира дали е возможно да се стигне со воз до Сараево од Скопје.

Ќе прашам и на железничка, но еве еден апел (до Владимир или било кој другBig%20smile) дали има информации дали сообраќа кушет-вагон до Сараево од Скопје. Читав на еден српски форум за железница дека треба да го има, ама кој ѓавол ќе го знае, не е ставен во возен ред по весницивеDunnoOhno.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 27-Feb-2010 at 00:09

И тоа е предолго. Ако на таа линија има воз чија повратна карта би чинела 500 денари (сегашната е 320, а автобусите се 650) и би стигал за 2 часа максимум (значи стои само Битола, Прилеп, Велес, Скопје - ICE), тој ќе биде преполн со студенти. Уште повеќе ако продолжува за Лерин и Солун, сите од прилепско па и велешко ќе одат кон Битола за Грција - Лерин, Воден, а за Солун велешани ќе бираат Знам дека е фантазија 2 часа, ама реално ако малку од малку се модернизира пругата и се елиминираат застанувањата во секое село (затоа е ICE) ќе биде многу порентабилен од сега. Пак студентите ќе имаат ќар, само што сега сите тие што ги полнат 7-те автобуси во денот и плаќаат 600 денари, ќе плаќаат 500 и ќе одат со воз и ќе стигаат побрзо.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 26-Feb-2010 at 23:30
Originally posted by Danielbtmk

Ќе се оди и со експресен за некоја година кога ќе се обнови пругата кон Грција...



Да се надеваме дека тогаш ќе се врати деловниот меѓународен воз Пелагонија кој поаѓаше од Скопје во 16:40 ч. и во Битола стигнуваше негде околу 19:30 ч и стоеше само на станиците Велес,Чашка,Богомила,Гостиражни,Прилеп и Битола
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 26-Feb-2010 at 13:57

Ќе се оди и со експресен за некоја година кога ќе се обнови пругата кон Грција...

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 26-Feb-2010 at 10:41
Според сегашниот број на патници, Шпанецот не може да ги задоволи потребите за битолскиот воз, премал е за да ги прими. Инаку навистина имаше сличен распоред до пред некоја година, но тогаш пругите кон Кочани и Кичево не работеа, па имаше и што да се пушти кон Битола.

Мислам дека Битола треба да добие еден или два експресни возови, ќе се стигнува побрзо со нив, ќе биде поскапа картата(што е добро за железница), но и самите трошоци за гориво веројатно би биле помали доколку локомотивата не стои на секоја бандера.

Зошто не се оди со експресен воз на оваа релација, навистина не можам да сфатамDunno
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 23-Feb-2010 at 12:50

Е ваков сличен беше распоредот до пред некоја година во Битола кога покрај редовниот воз, идеше и Шпанецот...

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 23-Feb-2010 at 11:40
Според мене, имаме навистина лош распоред на ноќни возови од Битола, како и кон Кочани и Кичево. До денешен ден, сеуште нема нормален воз кој поаѓа наутро од Скопје за да завршиш работа во Штип или Кочани и да се вратиш назад во Скопје, што е навистина лошо. Кон Битола постоечките вагони нерационално се користат, мислам дека се работи за три пара на вагони, од кои секој сообраќа еднаш дневно во двата правци, што е отприлике околу 17 вагони. Доколку се размисли, Скопје-Битола би можела да има нормален возен ред со 4 пара возови и два пара на вагони кои двапати дневно би оделе до Битола и назад. Еве и предлог за возен ред:
Скопје-Битола 6:30(п)-во Битола би пристигнувал во 10:30 часот;
                         10:00(е)- дневна брза врска,во Битола би пристигнувал во 12:40 ч.;
                         14:45(п)-во Битола би пристигнувал во 18:45 часот;
                         19:00(е)-во Битола би пристигнувал во 21:40 часот;

Битола-Скопје 3:10(е)-во Скопје би пристигнувал во 5:55 часот;
                        10:55(е)-во Скопје би пристигнувал во 13:10 часот;
                        15:00(п)-во Скопје би пристигнувал во 18:30 часот;
                        19:25(п)-во Скопје би пристигнувал во 22:55 часот;

 
На овој начин со два пара на вагони би можеле да се одржуваат 4 воза дневно, по два патнички и два експресни возови, со тоа што експресните возови би стоеле во градовите и поголемите станици  би пристигнувале порано до целта. Плус, вагоните би се оддржувале паралелно во Скопје и Битола, мислам на хигиената. Цената на картата во експресните возови би била 20-30% повисока, но би се пристигнувало побрзо, а на овој начин возовите би имале и повеќе вагони.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 23-Feb-2010 at 00:57
Да и тоа е точно. Па за 3.30 саати се стигнува со кола до Софија, Халкидики, и веќе во близина на Белград, а не па до Битола. Катастрофа!
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 23-Feb-2010 at 00:49

Krale повеќе се од 3h 28min... Дури да стигниш денот помина

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 23-Feb-2010 at 00:29
Возниот ред ја кажува целата тажна приказна... Три саати и 28 минути за смешни 170 км, дистанца што во светски рамки се поминува за 1 саат. Замислете си да имаме таква железница, какво поголемо движење на луѓе, стоки, услуги, трговија ќе има? Македонија е идеална големина за добра железница, да луѓето можат да живеат каде сакаат, а да работат кај год да има работа.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.