![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 69> |
Author | ||
steevo ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2013 Location: BG Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Напредок по автопатот Марица. Очекува се да биде завршен ова есен.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
Апсолутно се сложувам и веројатно со право реагира тамошната опозиција. Премногу е, каков и да е теренот, а колку што јас сум патувал натаму, не ми изгледа премногу комплициран.
Повеќе би рекол претпазливо. За нашите 13км проектот е завршен, а идејата беше да се оди со ЈПП. Освен тоа, логиката и искуството велат дека подобро да видиме реален ангажман и обврзување од другата страна, затоа што нивната задача е поголема, а и како држава се финансиски и политички понестабилни од нас. Сепак се работи за партнерски однос кога има билатерално поврзување. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Многу пари се тоа за шеесетина километри автопат... Можеби теренот е планински и тежок за градба, ама не мора по секоја цена да се гради автопат ако не е економски исплатлив. Нашиот дел изнесува 17 км, ама нашиве власти се однесуваат многу ноншалантно, како да не сакаат да се изгради делницата Блаце-Скопје.
Edited by Џоле - 04-Jul-2014 at 08:13 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
ПОЧНА ИЗГРАДБАТА НА АВТОПАТОТ ПРИШТИНА-БЛАЦЕ
Со свечесноста организирана во селото Углар, Косово Поле, беше означен почетокот на изградбата на автопатот Приштина-граничен премин „Блаце“ на косовско-македонската граница. ![]() На свеченоста присуствуваа претседателот на Косово Атифете Јахјага, американската амбасадорка во Приштина Трејси Јакобсон, потпретседателот на македонската влада Муса Џафери, многу граѓани и претставници на политичкиот живот на Косово. Не присусуваше косовската опозиција, за која вредноста на автопатот е голема, а проектот преполн со нерегуларности. Почетокот на работите на овој патен правец, кој се поврзува со автопатот „Ибрахим Ругова“, од границата со Албанија го означи косовскиот премиер во заминување Хашим Тачи. Тој на свеченоста соопшти дека автопатот ќе биде именуван по почесниот претседател на Демократската партија на Албанците во Македонија, Арбен Џафери. Според Тачи, Патот 6, како што уште се нарекува оваа делница, е проект од огромно значење за Косово. - Автопатот ги поврзува народите на двете земји, на Косово и на Македонија, и многу е значаен за економскиот развој и се вбројува меѓу најзначајните приоритети кои ги презентиравме во „Новата мисија“ пред граѓаните на Република Косово, изјави меѓу другото Тачи, алудидајќи на изборните ветувања. Тачи упати голема благодараност до американско-турскиот комзорциум „Бехтел-Енка“ кој ќе го гради автопатот. - Продолжуваме со историјата на успеси во Косово. Само пред неколку месеци завршивме со изградбата на патот 7, автопатот „Ибрахим Ругова“. Денеска почнуваме со изградба на новиот автопат, величеснтвен проект за Косово и пошироко, рече меѓу другото Фехми Мујота, министер за инфраструктура. Потпретседателот на македонската влада Џафери изјави дека овој пат го олеснува слободното движење на Албанците од двете страни на границата, но и на другите во регионот. Според потпишаниот договор ќе бидат инвестирани 820 милиони долари, а работите треба да завршат на крајот од 2017 година. |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
После една година от новиот мост на Дунав мегу Бугариja и Романиja,трафикот е со 30% повеке от очекуваното.
Секи ден преминуват повеке от 1000 возила. Во есента ке се пуште и воз Софиja-Будимпешта,коj ке преминува по тоj правец. http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/edna-godina-dunav-most-2,174323/ |
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
"Crvenim od stida zbog puteva"
Upitan o kašnjenju radova na putevima, Vučić je rekao da su za takvo stanje svi pomalo krivi, sve vlasti ali i dobar deo građevinskih kompanija koji je, kako je naveo, pristao na takav način rada, neozbiljan, polumafijški... "Kada vam za koji dan budem crtao mapu, svaku deonicu, da vidite samo auto-puteve, ne lokalne, od stida ću da crvenim, ali ne znam šta će građani Srbije da urade sa svima nama. Ali to će sve da se promeni", rekao je premijer navodeći da će takva praksa da se promeni te da će do kraja 2016. godine biti u potpunosti završen koridor 10. “U potpunosti će biti završen auto-put Beograd - Požega, a zatim će biti završena i gradnja od Požege do Boljara... Tu je i Grdelička klisura i 84 kilometara do Dimitrovgrada“, naveo je Vučić i pomenuo još brzi put Beograd - Zrenjanin za koji, kako je naveo, ima više koncesionih ponuđača, a koncesioni ugovor za taj put očekuje za tri meseca. Premijer je naveo i da je na sastanku sa predstavnicicma najvećih stranih investitora u Srbiji dogovoreno da država daje garancije za izvođenje infrastrukturnih radova. "Investitori će biti potpuno sigurni da će država obezbediti izgradnju infrastrukture za njihove projekte", rekao je Vučić i dodao da će država "znati kako da se razračuna sa lokalnim samoupravama koje ne budu poštovale rokove". http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2014&mm=05&dd=12&nav_id=847026 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Albania-Kosovo Highway Costs Soar To 2 Billion EurosCache of official documents detail for first time
how lobbying, poor-planning, “uncompetitive tenders”, failure to set
cost caps and “inflated” prices left Albanian and Kosovan taxpayers with
a two billion euro bill for just 137km of road. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
ПОЧИНА РАБОТНИК НА „ГРАНИТ“ ВО БАЊА ЛУКА
Почина работникот на скопската градежна фирма „Гранит“, кој што во неделата се здоби со повреди на градилиште во Република Српска, објави денеска белградски „Курир“. Златко Г. настрада од изгорениците по струјниот удар при изградбата на патот Прњавор - Добој. Повредите опасни по живот, работникот ги здоби кога подигнувал кип на камион што ги допрел жиците на далеководот, по што избувнал пожар. „Тој беше приклучен на апарати за дишење во Клиничкиот центар во Бања Лука, но не успеа да се избори со тешките повреди и почина во понеделникот околу 23 часа“, пишува „Курир“. Началникот на Општина Прњавор, Синиша Гатариќ ја обвини Владата на Република Српска и јавното претпријатие „Путеви РС“ дека се одговорни за несреќата, наведувајќи дека патот се гради без да постои главен проект и градежна дозвола. „Да постоеше главен проект, сигурно во него некаде ќе пишуваше или ќе беше назначено дека постои електричен вод и сигурно овој несреќен работник немаше на тоа место да истовара посипен материјал“, нагласи Гатариќ. Според него, на местото каде што се случи несреќата, не постои ознака за висок напон. Автопатот Прњавор - Доној го градат бањалучката фирма „Интеграл инжењеринг“ и скопски „Гранит“, пренесуваат српските медиуми. http://www.utrinski.mk/default.asp?ItemID=770E7F9ECB34A142A0A23DAA641F6B4C |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
steevo ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2013 Location: BG Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
ЕВЕ ГО И ОДБРАНОТО ТРАСЕ НА АВТОПАТОТ ХЕМУС КОJ ГИ ПОВРЗУВА СОФИJА И НАJГОЛЕМИОТ ЦРНОМОРСКИ ГРАД ВАРНА
![]() ДЕЛОТ МЕГУ JАБЛАНИЦА И БЕЛОКОПИТОВО КОJ СТОИ НЕИЗГРАДЕН Е СО ДОЛЖИНА 250 КИЛОМЕТРИ И Е РАЗДЕЛЕН НА 3 ДЕЛА 1ВИ ДЕЛ - ОТ JAБЛАНИЦА ДО ПАТОТ КОJ ПОВРЗУВА ГРАДОВИТЕ ПЛЕВЕН И ЛОВЕЧЕ - ТОJ ДЕЛ Е СО ДОЛЖИНА 60КМ И КЕ СТРУВА 180 МЛН. ЕВРО - СТРОИТЕЛНИТЕ РАБОТИ СА ПЛАНИРАНИ ЗА 2016 ГОДИНА 2РИ ДЕЛ - ОТ ПАТОТ ПОМЕГУ ЛОВЕЧ-ПЛЕВЕН ДО ВЕЛИКО ТРНОВО СО 85 КИЛОМЕТРИ ДОЛЖИНА 3ТИ ДЕЛ - ОТ ВЕЛИКО ТРНОВО ДО БЕЛОКОПИТОВО СО 110 КИЛОМЕТРИ ДОЛЖИНА ПОТОА ШТО НЕМА ДОВОЛНИ ПАРИ ЗА ОВОJ АВТОПАТ ОТ ЕВРОПСКИТЕ ФОНДОВИ, КОИ КЕ СЕ ВЛОЖАТ ОСНОВНО ВО АВТОПАТОТ СТРУМА И СЕГА СЕ БАРААТ И ДРУГИ НАЧИНИ ЗА ФИНАНСИРАНЕ НА ОВОJ ПРОЕКТ КОJ Е ЕДИНСТВЕНИОТ АВТОПАТ ВО СЕВЕРНА БУГАРИJА ОТНОСНО ВО JУЖНА БУГАРИJА КАДЕ ИМА ЕДИН ИЗГРАДЕН АВТОПАТ - TРАКИJA И ОЩЕ 3 ДРУГИ КОИ МОМЕНТАЛНО СЕ ВО ИЗГРАДБА - МАРИЦА, СТРУМА И КАЛОТИНА. Edited by steevo - 16-Mar-2014 at 09:41 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Добро на Македонски е експресен пат, ти благодарам за објаснувањето
![]() |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Тоа са патишта,кои ке бидат градени како автопати ,но без авариjна лента,а ако има,таа ке е помала от таа на обичните автопати -генепално-2x2, като патната лента нема да е 3,75 м,а по повекето случаеви ке е 3,50 м. На определено растояние постоjaт джобови за авариjно спиране. Дозволената скорост по нив ке биде 120 км/ч. |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Лошото е дека нема алтернатива поради неколко причини генерално: екологиja и сеизмологиja Edited by ink - 13-Mar-2014 at 21:29 |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Е ова е преамбициозно навистина ,тука се работи за многу многу километри автопати и премногу пари. Него, можеш да ми објасниш точно што значи Скоростен п‘т ? Гледам Софија - Ѓуешево е со таков пат.
|
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
До толку ли не постои алтернатива за тунелов? Сигурно ќе биде страшен потфат да се направи и би сакал да го видам да се направи, меѓутоа ми делува како ужасно скапа идеја!
|
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
То крадци има многу,како секаде на Балкан,но го споменувам,заштото имаше можност за да намалат цената да направат една цевка со две ленти,но маj таа опциja беше отбиена. Другото което покачува цената е фатот дека бугарска фирма нема искуство со вакво нешто и ке се бара западен консорциум,заштото проектот ке биде многу тежок поради различни причини - екологиja,сеизмологиja(Кресненското дефиле силно сеизмичен регион) и така натаму. Како цело напанот на целиот този коридор е поврзуването на Софиja со Солун, заштото природно Солун е портот на Софиja,а от Софиja да се продолжи ком Дунав мост 2 преку Романиja за централна Европа. Другата тежка делница преку Стара планина от този целиот коридор 4 - Петрич-Видин е веке пробиен уште во социализма. Еве и за наредниот програмен период(2014-2020) проектите,които ке се пробат да финансират ![]() И ако тоа е преамбициозна програма,заштото двете програми по които можат да градат тези скоростни пати и автопати са - ОП транспорт и транспортна инфраструктура со буджет - 1,612 милиарда евра (овде влегува и железопатна инфраструктура и метро во Софиja) - ОП региони во растеж - 1,351 милиарда евра Edited by ink - 12-Mar-2014 at 22:44 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Многу скап проект кој мислам дека никогаш нема да се исплати самиот од себе ,особено со пресметките дека 10 милиони евра годишно за одржување ќе му требаат, а толку е моменталниот буџет на Агенцијата за патишта за одржување на патиштата низ целата држава. Инаку алал да им е за визијата и за напредноста во размислувањето за разлика од на нашиве.
Инаку инк мислам дека сите знаеме дека е со две цевки по две ленти ,ако не е така тогаш би рекол имате одлични крадци во вашата влада. |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
От тези 65 км, 15 км + 2 км тунелите ке са со две цевки со по две ленти,затоа цената е ваква. Отприлика нешто вакво ке биде. ![]() |
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
За 65км автопат проекцијата е некаде околу 850 милјони евра, од кој 550 милјони се за изградба на тунелот и годишно одржување од околу 10 милјони. Доста солено ми изгледа сето тоа.
http://www.mediapool.bg/nai-dalgiyat-shoseen-tunel-v-evropa-kresnenskiyat---shte-galta-20-mln-lv-godishno-za-poddrazhka-news217788.html |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
Малку офтопик за Романија
Романија има интересен начин на привлекување на странски инвестиции.малку е нефер ама има ефект. Гледа од страна како мршојадец што прават соседите и кога ќе насетат дека некоја фирма е пред конечна одлука за инвестирање,одат кај таа фирма и им даваат понуда која неможи да се одбие-им ги даваат сите поволности како државата која им нуди,плу им даваат пари во вид на субвенции или слично нешто ,енкогаш и во висина на милиони евра. така нас ни зедоа 2-3 фирми буквално пред нос ПС.затоа кај нас власите се на лош глас ![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2425262728 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |