build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 14-Jul-2013 at 09:32

80% од трасата пробиена од делницата Демир Капија – Смоквица

Напредува изградбата на автопатската делница Демир Капија - Смоквица. 80% од трасата веќе е пробиена, а на 5 километри од истата е поставен и тампонскиот слој. Согласно предвидената динамика тече и пробивањето на двете цевки од првиот тунел кој ќе биде со вкупна должина од околу 1200 метри.
 
-Станува збор веќе на пробиеност на тунелите од двете делници, односно  од двете цевки од тунелите и во едниот и во другиот правец од 550 метри од вкупно километар и двеста. Се очекува да се заврши некаде до октомври, ноември месец, значи до крајот на оваа година тој тунел, вели Љупчо Георгиевски – директор на ЈП за државни патишта
 
Првиот човек на јавното претпријатие за државни патишта вели дека е задоволен од текот на активностите и динамиката на изведувањто на градежните работи бидејќи досега се завршени над 20% од предвидената работа за реализација на проектот.
 
-До сега се почитува динамиката и мислам дека има добра прогрес. До крајот на годината се планира да се завршат некаде околу 7, 5 километри. Тоа е од делот на последниот на последниот мост до Смоквица и најверојатно веќе наредната година ќе почне со асфалтирање на тие 7,5 километри. После тоа за пробивање има уште еден тунел со иста должина, значи после овој тунел кој што е на делот на Демир Капија продолжува со мост. На целат траса се предвидени да постојат шест моста од кои што на три веќе е отпочнато со работа, додаде Георгиевски
 
Во моментов на изградбата на автопатот Демир Капија - Смоквица работат 150 машини,  бројка која за еден месец треба да биде зголемена на 350. Вкупната должината на целата траса изнесува 28,2 километри, а нејзината комплетна реализација треба да заврши за 3 години.

http://www.sitel.com.mk/mk/80-od-trasata-probiena-od-delnicata-demir-kapija-smokvica
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 02-Jul-2013 at 20:36
мислам дека околу парите нема што многу да се интервенира.ние го правиме проектот,а на тендер фирмите се натпреваруваат со најниски цени.неможиме ние да ги натераме да бидат поевтини.можиме само во проектот да скратиме нешто,да биди поевтино а со тоа и понеквалитетно.наместо тунел-превој....
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 02-Jul-2013 at 19:15
Само што влегов на гоогле мапс да ги видам сателитските снимки на оваа делница,мислам дека со 300 мил евра ќе направеја 60 км ,а не да изградат цел нов автопат од 28 км, не викам дека инвестицијата е промашена или нешто такво, но велам дека со тие пари ќе можевме да направиме повеќе од тоа.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 29-Jun-2013 at 11:32
Изградба на автопатот Демир Капија - Смоквица: Студентски „десант“ на најголемото инфраструктурно градилиште

studentski-desant-1.jpgКонтинуираната и неопходна потреба од практика, студентите на Градежен факултет имаат можност да ја остварат низ наменски предмети или во рамки на редовните часови преку организирање на теренска настава. Со оглед на тоа што наставниот кадар е во постојан дослух со градежната оператива, се овозможува посета на објекти чија изградба е актуелна. Последен во низата беше делницата Демир Капија – Смоквица од Коридорот 10, односно автопатот Е-75 (A1), кој е главна транспортна комуникација на релација север–југ и е наменет за моторен сообраќај од Австрија до Грција во должина од 1.451 km.

 

 Изградбата на автопатот започна во август минатата година, и е заеднички македонско- грчки потфат чија реализација се очекува да биде околу 270 милиони евра. Со него, освен поморското поврзување на Македонија, ќе се овозможи побрз и побезбеден транспорт на луѓе и стока од Централна Европа до Грција, или до Турција и Блискиот Исток, бидејќи ќе се надоврзе на автопатот "Виа Игнација" што ги поврзува западните брегови на Грција со нејзините источни краеви. Запознавањето со активностите на делницата започна недалеку од Демир Капија, во канцелариските простории кои се наоѓаат во кругот на сместувачките капацитети за околу 300 работници на фирмата "АКТОР" од Грција, која е реализатор и главен носител на работите.

studentski-desant-2.jpg

 

Должината на трасата изнесува околу 28 километри, а започнува на крајот од релативно новиот автопат Неготино– Демир Капија и завршува на почетокот од постоечката делница на автопатот Смоквица - Гевгелија. Таа најпрвин оди покрај Демир Капија, после што во два наврата ја премостува реката Вардар, во меѓувреме поминувајќи низ тунели со должини од околу 1,2 километри и висина 5,2 метри. Автопатот ќе има по две ленти со широчина од 3,5 m, a двата правци на автопатот физички ќе бидат одвоени со средна разделна лента од 3 m.

 

За поврзување на урбаните места со идниот автопат се предвидени два патни јазли: еден за село Миравци, а другиот за врска со село Смоквица. Покрај нив, се предвидени уште неколку патни премини за локални патишта. Предвидената брзина е 110 km/h, и според неа се дефинирани елементите на патот што минува низ рамничарско–ридски и планински предели, заради што дел од придружните објекти се диктирани од теренските услови и просторните ограничувања.

studentski-desant-3.jpg

Пред заминување, одговорниот инженер за безбедност, Никос Константелиас, кој во текот на целата посета постојано ја придружуваше групата, ги запозна присутните со правилата за однесување и опасностите на градилиштата, како и вообичаените мерки за безбедност, после што беше поделена ХТЗ опрема: заштитни флуоресцентни елеци и шлемови, а за кои континуирано беше укажувано дека е обврзно да се носат. Освен по високите температури, демиркаписката клисура е позната и како простор каде свој дом наоѓаат и неколку животински вида, меѓу кои најпознати се мршојадците.

Ненарушувањето на нивниот мир, особено во сезоната на размножување, беше еден од еколошките услови поставен пред градежниците. Тоа подразбира темпирано користење на експлозивни средства за потребите на изградбата на тунелите. Сепак, се очекува тие да предизвикаат одрони на растреситата карпеста маса во површинските предели, па за да не доспеат на коловозот, каде сообраќајот и онака е веќе со контролиран застој, неопходно е да се постават силни заштитни челични мрежи на повисоките делови, но не во онаква форма каква е вообичаена на македонските патишта.

Разликата, освен во непристапноста на теренот и капацитетот за прием на масивни одронети карпи кои со голема брзина паѓаат од голема височина, се состои во тоа што тие мрежи се поставени нормално на површината на косината, а за таа цел се потпрени на неколку челични столбови прицврстени во карпестата косина. Токму нивната реализација се одвива на исклучително специфичен начин, и тоа не само за локални услови, бидејќи е неопходна хеликоптерска поддршка, заради што задачата за спроведување беше доделена на специјализираната фирма "GEOBRUGG" од Швајцарија.

studentski-desant-4.jpg

 

studentski-desant-5.jpg

 

Студентите со деталите ги запозна претставникот на компанијата за Република Македонија, Вјекослав Будимир, и благодарение на него тие имаа исклучително ретка можност да ја видат демонстрацијата на одвивање на работите. Имено, со хеликоптерот се врши транспорт на материјал, опрема и рачна механизација за потребите за бушење на дупнатини во кои ќе се постават челичните столбови, достава и "придржување" на столбовите при нивното поставување, како и пренос на плетените мрежи кои се поврзуваат за челичните столбови и на друг материјал потребен за вбризгување во дупнатините. Сепак, предизвик се ограничувањата: максимална транспортирана маса е до 150 kg, а можен временски термин за работа е само наутро и околу два часа, бидејќи потоа започнуваат појаки ветрови на повисоките делови.

 

Вакви мрежи со столбови се поставени над северниот портал на постоечкиот тунел, како и над јужните портали на новопроектираните, кои во моментов се изведуваат (два тунели, посебно за секоја насока на движење). Заради минерските активности и потенцијалната опасност од внатрешни одрони, истовремено и постоечкот тунел се зајакнува со анкери, арматурна мрежа и прскан бетон. Изградбата на новите тунели се врши со машини во погодните зони, и повремено со експлозив, а што ќе биде речиси стандардно за подлабоките делови. За подграда се користат анкери, ременати, арматурна мрежа, прскан бетон и финална бетонска облога, кои се подготвени во локалната бетонска база. Воедно, на сличен начин се стабилизирани и влезните портали. Тунелите, како впрочем и сите останати конструкции, активности и мерки за безбедност, ги почитуваат европските стандарди со излези за случаи на итност, современ систем на вентилација, осветлување, SOS ормарчиња, SOS телефони и видео надзор кој ќе се контролира од посебен центар во Неготино. За премостување на реката и суводолиците се предвидени вкупно шест мостови со различни меѓусебни должини, како и со различни распони.

 

Притоа, вкупната должина на мостовските конструкции е 2,3 километри, а најдолгиот ќе биде 660 метри, кој ќе биде и најдолг мост во Република Македонија. Инаку, дел од столбовите за едниот од мостовите преку Вардар се лоцирани во водотекот, па заради олеснување на нивната изведба, а за која потреба, освен заштита на градежна јама се неопходни и многу пумпи со голем капацитет за црпење на подземна вода која е обилна благодарение на реката, одлучено е тој да се препроектира и столбовите од коритото на реката да се "преселат" на брегот, со што е обезбедена значителна финансиска заштеда. Трасата на автопатот потоа продолжува кон село Удово и село Миравци после кои, во повисоките предели, е изградена бетонска база со дробилка и сепаратор за гранулат и армирачки погон на "АКТОР", како и паркинг-простор за механизацијата и придружни лаборатории за контролно испитување на и онака квалитетните градежни материјали.

  studentski-desant-1.jpg

Попатно има можност да се видат активности на неколку објекти: потпорни ѕидови, пропусти, насипи, армирана земја итн. Во близина на локалитетот, но на безбедна оддалеченост е и магацинот за експлозивните материи. На целиот овој простор, освен за безбедноста на вработените, се води особена грижа и за заштита на природната средина, па сите непотребни или неискористени течности од бројните возила се складираат во станици, а се одржува и "хигиена" на самите возила не дозволувајќи тие да излезат од базата или да се вклучат на коловоз со прашливи гуми.

Имајќи предвид дека добар дел од проектот е ограничен со еколошки барања, може да се наведе уште еден куриозитетен еколошки податок, поврзан со пропустите: во одредени делови на трасата се внимавало нивната висина и широчина да бидат доволно големи за да може да помине мечка. На таков начин, "џентлеменски" е водено сметка поврзувањето на народите и економиите да не биде на штета на незасегнатите, нешто што, за жал, неретко се случува помеѓу државите.

 

На крајот од увидот во реализацијата на сложените работи, како од технички и безбедносен аспект, така и од еколошки и археолошки, компанијата "АКТОР" организираше и ручек, а воедно и остави отворена покана за нови посети на автопатот за чија изградба претстојат уште три и пол години, на што студентите од Градежниот факултет од Скопје искрено се заблагодаруваат.

 

http://porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3513&Itemid=122

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 24-Jun-2013 at 11:19
Датум: 23.06.2013, 17:33

ИНТЕНЗИВНО СЕ ПРОБИВА ТУНЕЛОТ НА АВТОПАТОТ KОН СМОKВИЦА

Македонец и Грк ја тресат Демиркаписката Kлисура

Гоце не знае грчки, а Сотирис не знае македонски, но двајцата одлично го знаат минерскиот јазик и одлично се разбираат, па велат дека работата оди без проблем и прецизно се следат инструкциите и планот за минирање на инженерот Спиридон Магларас

Светлана Дарудова

Главниот минер Гоце од Паланечко, кој има повеќе од 30 години искуство со минирање, работите ги извршува прецизно до детаљ, смирено и без да трепне со око кога се поставува моќниот експлозив со кој се пробиваат тунелите на автопатот од Демир Kапија кон Смоквица. Тој со Гркот Сотирис работи заедно, иако не знае грчки, а Сотирис не знае македонски, но работата оди без никаков проблем, како подмачкана и се следи планот за минирање на Спиро (Спиридон Магларас), рударски инженер со големо искуство, кој дипломирал на Рударскиот факултет во Белград пред 30 години. Чудни комбинации, но пред с` ефикасни, досега без никакви проблеми и без ризични ситуации.

- Но, кога ќе се случи од полицијата да добиеме наредба, нема минирање до следната наредба зашто некој функционер требало да помине по магистралниот пат, е тогаш срцата заигруваат. Знаеме дека с` е како што треба, ама си мислиш, дупки полни со експлозив не се оставаат да чекаат. Што ако се случи да пукне, да се добие некаков иницијал. Но смирува мислата дека е тоа експлозив од реномираниот производител. А гледај сега, запалките се турски производ, врвна технологија на денешното време, најдобрата грчка компанија за експлозив користи турски запалки - ни рекоа изведувачите.

Тие нагласија дека не постојат емоции при работа со експлозиви. Постои само правило за безбедност и цел што треба да се постигне. Адреналинот си е на стенд бај, овде се сите професионалци и с` си тече по зацртаниот редослед. Посебни возбудувања нема, ни рекоа некои од пробивачите на тунелот од новата делница Демир Kапија-Смоквица. Убавата страна од таа работа, освен онаа корисната, рекоа дека се состои во задоволството од сумирањето на резултатите по секоја завршена смена.

Додека трае пробивањето на тунелот Т-1, се минира по неколкупати во текот на 24 часа. Дупката во карпата е полна со влага, прашина, машини ечат, но работата мора да се заврши и тоа прецизно и успешно. Само тоа е најважно.

- Нема никакви проблеми. Ризици при вакви работи, како и насекаде во светот има, но тоа е нормално за ваква работа. Досега немало инциденти, се надеваме дека и во иднина ќе биде така. Строго се внимава на правилата и на прописите. Инаку, минирања се вршат по целата траса каде што има потреба од ископ со помош на експлозиви - ни беше кажано.

Меѓу луѓето што работат со експлозиви е позната изреката минерот греши само еднаш во животот.

- Така е, минерите грешат само еднаш. Но, денес технологијата и правилата за безбедност при работа даваат можност грешките да бидат исправени навреме и последиците да бидат минимални. Иако, рака на срце, секогаш постои ризик нешто да не е направено како што треба или нешто непланирано да се случи - велат тие.

На прашањето какви емоции имаат пробивачите на тунелите додека работат, ни одговорија дека емоции ќе има, но дури откако ќе се излезе на другата страна од клисурата. Тогаш може и да се прослави. Се интересиравме колку е карпата во Демиркаписката Kлисура погодна за пробивањето на тунелот.

- Kарпата е од варовен камен измешан со седименти и други примеси. Изведувањето на работите засега оди релативно лесно поради тврдиот материјал затоа што колку е материјалот потврд толку е полесно, побезбедно и поефикасно за ископ со минирање -објаснија минерите.

На прашањето што е најважно за успешна работа, тие велат дека најважно им е да се работи, да нема застои, да не се чека на материјали, дозволи и на одобрувања. Сакавме да знаеме каков е предизвикот да се изгради тунел, какво е чувството човек да вгради дел од себе во еден таков објект, кој подоцна ќе го користат огромен број луѓе многу години.

- Секое постигнување е предизвик, па макар да е и тунел од 15 метри, а не како овој од 1.024 - ни беше одговорено инженерски кратко и едноставно.

Според тоа што го дознавме, неофицијално, од изведувачите, работите на новата делница земаат замав. Од подготвителни зафати полека се преоѓа на главната работа, сега веќе има градежни активности речиси на целата траса. Неодамна во посета на градителите на овој дел од автопатот беше и премиерот Никола Груевски.

На автопатот работат 350 градители

На изградбата на оваа делница од автопатот работат околу 350 работници од сите профили. Во моментов Демир Kапија претставува едно големо градилиште. Таму работат луѓе од гратчето, но и од селата Смоквица, Миравци, Давидово и други.

- Од градежен аспект не е важно колку е долг тунелот, туку колку е сложена изведбата. Самата сложеност, пак, е условена од многу нешта. Се надеваме дека до крајот на септември овој тунел ќе биде завршен - изјавија за „Дневник“ градителите.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=F6CA8983E4FC324C9273C905436DECA3

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 02-Jun-2013 at 18:09
ОК, фино.
Значи од 33,5 км делницата ќе се скрати на 28,5. А постоечкиот пат станува локален.

5km помалку

Edited by alexsend - 02-Jun-2013 at 19:21
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 02-Jun-2013 at 17:29
Originally posted by alexsend

Originally posted by FoSsiL

Добро утро...

од секогаш било така...


И што ќе биде со постоечкиот пат?
Логично, побрзо и поевтино ќе беше да се доградеа уште 2 ленти само.
Прочитај го седмиот по ред post во темава на Clover, има добро објаснување дадено зошто е одбрана сосема нова траса. Инаку, постоечкиот пат ќе се користи како алтернативен, локален пат за кој нема да се наплаќа патарина.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 02-Jun-2013 at 17:24
Originally posted by FoSsiL

Добро утро...

од секогаш било така...


И што ќе биде со постоечкиот пат?
Логично, побрзо и поевтино ќе беше да се доградеа уште 2 ленти само.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 01-Jun-2013 at 20:20
Мислам... зошто би се задожиле 40 милиони евра плус, а тие да отидат за ддв... нема смисла... освен ако не е со намера да се полни буџетот преку кредит наменет за нешто друго...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 01-Jun-2013 at 20:18
Се шалам...

Под претпоставка дека ја кажува сумата на самата инвестиција, неоданочена... и под претпоставка дека инвестицијава подлежи на ддв и други даноци... тогаш... само ддв е 40 милиони евра...

Ама незнам, не се разбирам во овие работи... многу нејасно ми е како би подлежела под ддв, мене тоа ми е несфатливо и бесмислено... али ај
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 01-Jun-2013 at 20:13
епа... си ја изумил провизијата човекот, не му замерувајте
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 01-Jun-2013 at 20:02
премиерот спомна дека проектот ќе кошта комплет 220 мил.евра,а досега во јавност се оперираше со бројки околу 270-280 мил.евра???????????????
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 01-Jun-2013 at 19:52
Добро утро...

од секогаш било така...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 01-Jun-2013 at 19:49
Ајде едно прашање

Зошто се прават две одделни тунелски окна?
Да не ја префрлаат целосно трасата т.е.место доградба на еден правец да не ја преместуваат комплет и постоечката траса?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 01-Jun-2013 at 19:32
Originally posted by Џоле

Originally posted by Denko

Originally posted by mackomk

http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/117998-FOTO-Se-intenziviraat-rabotite-na-Koridorot-10
Kurir kako i sekogas najbitno im e sho ke kaze premierot. Da ne bidam sfaten pogresno, sekako deka izjavite na premierot se najvazni, no toa mozat da go prasat i vo Skopje, a prisustvoto na teren da go iskoristat za detali i konkretno zapoznavanje za samata gradba.


Мене оваа реченица ми падна во очи ’Се работи за најголем проект на Балканот, а изведувач е грчката фирма „Актор“’.

Мегаломанија, типична за провладините медиуми кои им припишуваат епски размери на обични проекти? Веќе видено, благодарам.
I mene mi padna vo oci, no ajde neka im bide. Samo da gi investiraat parite vo vakvi korisni proekti, falenjeto neka im bide gratis   
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 01-Jun-2013 at 19:25
Originally posted by Denko

Originally posted by mackomk

http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/117998-FOTO-Se-intenziviraat-rabotite-na-Koridorot-10
Kurir kako i sekogas najbitno im e sho ke kaze premierot. Da ne bidam sfaten pogresno, sekako deka izjavite na premierot se najvazni, no toa mozat da go prasat i vo Skopje, a prisustvoto na teren da go iskoristat za detali i konkretno zapoznavanje za samata gradba.


Мене оваа реченица ми падна во очи ’Се работи за најголем проект на Балканот, а изведувач е грчката фирма „Актор“’.

Мегаломанија, типична за провладините медиуми кои им припишуваат епски размери на обични проекти? Веќе видено, благодарам.
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 01-Jun-2013 at 18:55
Originally posted by mackomk

http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/117998-FOTO-Se-intenziviraat-rabotite-na-Koridorot-10
Kurir kako i sekogas najbitno im e sho ke kaze premierot. Da ne bidam sfaten pogresno, sekako deka izjavite na premierot se najvazni, no toa mozat da go prasat i vo Skopje, a prisustvoto na teren da go iskoristat za detali i konkretno zapoznavanje za samata gradba.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 01-Jun-2013 at 18:28
Изградбата на автопатската делница Демир Капија-Смоквица почна на 8 септември 2012 година и треба да заврши во 2016 година. Досега компанијата има пробиено вкупно околу 500 метри од првиот тунел, кој е во должина од 1,2 километри. Градежните работи на овој потег треба да завршат за седум месеци. Вкупната должина на делницата е 28 километри, а со нејзиното градење се комплетира главната оска од Коридорот 10, кој поминува низ Република Македонија и е во целосна должина од 1.451 километар. Коридорот 10 е најзначајната инфраструктурна артерија во нашата земја која не поврзува со Европа и Солунското пристаниште.

Вкупната инвестиција за изградба на оваа делница е 257 милиони евра од кои 130 милиони се од Европската инвестициска банка, 45 се ИПА гранд од ЕУ, 170 милиони од Европската банка за обнова и развој и шест милиони евра се од Буџетот на Република Македонија.

Демир Капија - Смоквица ќе биде автопатско решение со по две ленти, секоја од нив со ширина од 3,5 метри. Планирано е да бидат изградени два тунела во должина од 1.200 метри, по еден во двата правци, како и шест мостови од кои најголемиот во должина од околу 660 метри, кој воедно ќе биде и најголемиот мост во државата. Предвидени се и две клучки кон населеното место Миравци и Смоквица.

http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=19236
За сè има вторпат
Back to Top
mackomk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 130
  Quote mackomk Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 01-Jun-2013 at 17:44
http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/117998-FOTO-Se-intenziviraat-rabotite-na-Koridorot-10
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 01-Jun-2013 at 17:43
Originally posted by mackomk






Edited by FoSsiL - 01-Jun-2013 at 17:44
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.