build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 04-Dec-2009 at 02:25
Originally posted by lslcrew

Што цврсти каратери ќе бе надлежниве!!!Wallbash


Јес да уште оди релативно килаво работава, ама мислам дека конечно се менува односот на надлежните кон овие работи. Еве и последниот текст го потврдува тоа.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 04-Dec-2009 at 01:21

Денеска нема да има уривање на „Илинденска“

Општина Карпош се надева дека ќе се најде компромисно решение во некој разумен рок

Деспина Трајковска


Градежната механизација на Општина Карпош денеска нема да ја почне „чистката“ на привремените објекти на „Илинденска“, на потегот од Зоолошката градина до раскрсницата со „8 Септември“ и иако нивните сопственици сами не го сторија тоа во определениот рок, а во интерес на проширувањето на улицата за уште две ленти. Градоначалникот Стевчо Јакимовски тврди дека општинските багери нема да забрмчат уште извесен период во кој се надева дека засегнатите жители, Општината и Градот Скопје ќе изнајдат компромис. Како и градските власти и Јакимовски смета дека реализацијата на проектот за проширувањето на „Илинденска“ е неопходна, па од тие причини во ниту еден случај нема да се изземе од обврската наскоро да го оспособи теренот за градба.

„И покрај се', уривањето денеска сигурно нема да почне, а жителите ниту во иднина нема да ги оставиме на улица. Убеден сум дека ќе најдеме заеднички јазик. Тие ќе го добијат обесштетувањето како што налагаат сите закони, но во ниту еден случај нема да можеме да се пазариме надвор од дозволените законски норми. Станува збор за акција која е неопходна за проект од јавен интерес и имаме обврска да го расчистиме теренот“, изјави вчера Јакимовски, според кого на потегот има и дивоградби наспроти тврдењата на жителите што велат дека сите објекти се легални.

Речиси идентичен став имаат и од Градот Скопје, од каде што се надеваат дека проблемот ќе се реши како во случајот кога се градеше делот од обиколницата, булеварот „Словенија“ и сличните ситуации со проектот за булевар „Србија“.

„Немаме ништо против одложувањето на акцијата на Општина Карпош, но доколку таа биде во толерантен рок. Што се однесува до реакциите и барањата на жителите, единствено можеме да повториме дека ние сме подготвени да им излеземе во пресрет во рамки на законот. Доколку сметаат дека утврдената цена за обесштетување на земјиштето е ниска, можат да поведат постапка пред судските органи. Во случај жалбата да им биде прифатена, Градот Скопје ќе мора да ги обесштети“, рекоа вчера од Градот.

Сопствениците на петнаесетината објекти, најголем дел од нив индивидуални куќи, уште во понеделник кога добија решенија за отстранување на градбите во рок од три дена, категорично најавија дека нема да го сторат тоа. Одбиваат да го исполнат бараното, оти според нив утврдената цена за обесштетување од 5.280 денари за квадратен метар земја е прениска. Истовремено, бараат да бидат обесштетени и за објектите, иако според надлежните најголем дел од нив се дивоградби и од привремен карактер.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=E7D4D23253B84E449C6794483AD36604

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 03-Dec-2009 at 12:36

Засега нема да се уриваат куќите на Илинденска

Општината Карпош нема да ги урива 15-те објекти покрај улицата Илинденска, во близина на Зоолошката градина, и покрај тоа што нивните сопственици во понеделникот добиле налог од Министерството за финансии самите да ги срамнат со земја своите градби за три дена, а ако не го сторат тоа ќе реагира општинската градежна инспекција





Надлежните за урбанизам во Карпош вчера се сретнале со овие граѓани и им рекле дека прво ќе им помогнат во нивните барања да добијат соодветен надомест за нивниот имот. Уривањето на објектите, кои се сметаат за привремени, е потребно за да продолжи изградбата на атмосферската канализација покрај Илинденска, што е услов за понатамошното проширување на булеварот. Градоначалниците Стевчо Јакимовски и Коце Трајановски се договориле засега да се урнат само шупите, гаражите и сличните придружни објекти, а за куќите и за дуќаните да се преговара.

Жителите бараат средба со Трајановски и им било ветено дека по два дена ќе им закажат, а според информациите што тие ги имале, поставувањето канализациски цевки запрело кај влезот на Зоолошката и ќе продолжело откај тенискиот клуб „АБЦ“, односно делот под нивните куќи ќе се доградел подоцна, кога ќе се најде заедничко решение со градот.

- Ќе побараме од градоначалникот повисока цена за откуп на земјиштето од сега понудените 5.280 денари за квадратен метар, како и гаранција дека тие објекти што не влегуваат во трасата нема да се оштетат со изградбата на булеварот. Ако не ни се даде соодветна понуда ќе бидеме принудени да си ги браниме имотите со сопствените тела - вели Лиле, една од сопственичките на куќите.

Од градската управа негираат дека ќе има прекин во изградбата на канализацијата и велат дека кога ќе се урнат куќите ќе се стават и цевките.

- Пет месеци разговараме со овие луѓе. Не е точно дека до сега немало никаква средба. Градоначалникот Трајановски не може да преговара или да се пазари со луѓето кои живеат на државно земјиште во привремени објекти бидејќи нема таква надлежност. За незадоволството од одлуката за обесштетување нека се обратат до судовите кои се надлежни за тоа. Сакаме да им помогнеме на граѓаните и не е во ред ако нивниот проблем се користи за нечиј маркетинг - велат од градската управа.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12391028236&id=14&prilog=0&setIzdanie=21853


Што цврсти каратери ќе бе надлежниве!!!Wallbash
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 03-Dec-2009 at 00:51
Previous
Рачунајте дека голем дел од тие делови веќе се вратени со денационализација на сопствениците, така да сега .... Nuts
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 02-Dec-2009 at 23:23
Дрвата веќе отидоа, па за овие објективе ама ич не ми трепнува. Единствено, ги разбирам луѓето што се бунат дека имаат само 3 дена да ги срушат објектите (особено оние кои во нив живеат, не ми е толку за тоа дуќаните). Можеле барем да им дадат 14 дена?

МЕЃУТОА!

Илинденска мора да се шири. И ќе се прошири. Да се прашувам јас, не на 4 туку на 6 ленти, ама ај. Зошто 6? Па целиот појас од нејзината десна страна е недоизграден, а тука има особено атрактивно земјиште (покрај Вардар итн итн). Тие што се малите баракчиња карши Карпош 3 и 4 мора да се срамнат, и на нивно место да се изгради нешто повисоко и порепрезентативно. Не смее тоа да биде индустриска зона. Значи, коа ќе се изградат тие, неминовно ќе има потреба од 6 ленти. Но, засега, да речеме дека 4 е доволно.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 02-Dec-2009 at 22:24
Зошто воопшто се дозволува да излегуваат вакви текстови мене не ми е јасно што менталитет има овој народ и тие што управуваат со него конкретно во овој случај Град Скопје.
Тоа се привремени објекти и крај. Значи привремени. Мене не ме интересира што некој таму нема кај да оди а ќе се закрчува цел град ради една или две шупи кои се во исто време на државно земјиште без имотни листови.
Иста е ситуацијата и со Јужен Булевар Керамидница итн...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 02-Dec-2009 at 02:45

Проширувањето на „Илинденска“ ќе урне петнаесетина објекти

Доколку до петок сами не ги урнат куќите, тоа ќе треба да го направи Општината

Деспина Трајковска


Петнаесетина семејства што живеат во куќите од десната страна на „Илинденска“ на потегот од Зоолошката градина до раскрсницата со булевар „8 Септември“, ќе останат без своите домови доколку се реализира најавената чистка на теренот заради планираното проширување на улицата. Вчера од секторот за имотно-правни односи при Министерството за финансии, жителите добиле писмено барање за уривање на домовите во рок од три дена заради планираниот проект. Во случај да не го сторат тоа во предвидениот рок, обврската за расчитување на потегот ќе ја има Општина Карпош. Според надлежните, поголемиот дел од куќите и дуќаните на потегот се со привремен карактер и дивоградби, стари во просек над 25 години.

„Во ниту еден случај нема сами да ги урнеме своите куќи, ќе ги браниме со жив штит. Јас, на пример, треба да го урнам дуќанот и дел од куќата. Сметам дека залудно бараат да не' урнат, оти се сомневам дека улицата навистина ќе се проширува. Од друга страна, пак, велат дека ќе не' обештетеле со по 5.280 денари за квадрат, но таа сума, според нас, е мала. Можеби и ќе им го исполниме барањето, но доколку обештетувањето е значително поголемо“, реагираше вчера Лилјана Велчевска, сопственичка на куќа и објект во кој се продаваат автоделови.

Таа тврди дека објектите не и' се дивоградби, како што посочуваат надлежните. Поседувала комплетна документација за нив, а речиси во иста состојба биле и неколку нејзини соседи. Велчевска верува дека градоначалникот на Општина Карпош, на чие подрачје се куќите што треба да се урнат, ќе им помогне да го решат проблемот. Градоначалникот Јакимовски им ветил дека за случајот денеска ќе разговара со градоначалникот Коце Трајановски, кој, всушност, треба да го реализира проектот за проширување на „Илинденска“.

„Запознат сум со проблемот и засега немам што да им ветам на граѓаните. Факт е дека поголемиот дел од објектите се дивоградби и поради реализацијата на урбанистичкиот план треба да се урнат. Ги разбирам граѓаните, но не можам ништо да им ветам, утре веројатно ситуацијата ќе биде појасна“, изјави вчера Стевчо Јакимовски, чија градежна инспекција ќе треба да го расчисти теренот доколку домовите не бидат урнати од страна на нивните сопственици.

Од Град Скопје, пак, вчера накусо информираа дека официјално ја известиле Општина Карпош оти заради реализација на генералниот, односно деталниот урбанистички план, десната страна на потегот од влезот на ЗОО до раскрсницата со булевар „8 Септември“ треба да се расчисти од привремени објекти.

Инаку најавената чистка на теренот е, всушност, трета таква акција по сечењето на дрвјата на почетокот на „Илинденска“ и отстранувањето на киосците кај фонтаната „Лотос“.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=8845FC1959194F4DA3C93BAD0CD261C2
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 06-Oct-2009 at 19:39
Originally posted by Vladimir P

Дај да бидеме реални, сите сакаме да имаме прекрасен град но дали можеме,
- да се копа тунел е SF во ова време на беспарица во државата и градот.
- има ли некој идеја колку милиарди ќе чини еден таков слободно за нас може да се нарече грандиозен проект.
- дали е во моментот тоа би требало да биде приоритет за градот а се друго да застане.
- четири ленти доволно ќе го растеретат тој правец.
- и таа фарса со граѓаните; ке немале зеленило, ќе имале мали третоари, ќе немале каде да паркираат - па луѓе тоа е живот во центар и метропола.


Applause 100% na ista linija so tebe vladimir!! Normalno deka tunel vo ovoj slucaj bi bilo poelegantno i pred se poubavo resenie, ama treba da bideme realni. Ako se soocuvame so problem na zastoj na soobrakjajot vo centarot, a nemame pari za tunel, togas mora da barame drugo resenie...ne se slozuvam so idejata, ko slep za stap da se fatime za tunelot, pa makar i site drugi proekti vo gradov da se stavat na stand-by. A toa so pobunata na gragjanite voopsto nekjam ni da go komentiram.Ohno




Edited by kire85 - 06-Oct-2009 at 19:43
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 06-Oct-2009 at 18:48
Originally posted by Vladimir P

Дај да бидеме реални, сите сакаме да имаме прекрасен град но дали можеме,
- да се копа тунел е SF во ова време на беспарица во државата и градот.
- има ли некој идеја колку милиарди ќе чини еден таков слободно за нас може да се нарече грандиозен проект.
- дали е во моментот тоа би требало да биде приоритет за градот а се друго да застане.
- четири ленти доволно ќе го растеретат тој правец.
- и таа фарса со граѓаните; ке немале зеленило, ќе имале мали третоари, ќе немале каде да паркираат - па луѓе тоа е живот во центар и метропола.
е добро де, колку пари отидоа на разни непродуктивни работи кои некој ги спомна погоре, барем според мене, инфраструктурата треба да биде еден од приоритетите на било кој било град, во било кое време и прилика, многу полошо е да имаш нефункционален град, одколку грд град
а четири ленти можеби го задоволуваат сообраќајот сега, но зошто да направиме нешто што ќе трае десет години, кога би можело да имаме нешто што ќе трае многу повеќе, еве земи ги за пример сообраќајниците изградени по земјотресот, сообраќајот од тогаш е значително погуст, ама сеуште може да се движи по нив
а што се однесува до последното се согласуваме нормално Smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 06-Oct-2009 at 11:18
Која опција за тунел тука воопшто е спомната како можно решение. Најчесто мислиме на диг&ковер со четри ленти. Така?!

Дали е можно тука да се изведен тунел со тоа што двете насоки ќе бидат една врз друга под земја. Па така може да се извадат комотни три ленти под земја, па дури и многу помала штета да се нанесе на статиката на околните објекти при изградбата. Барем тука има маневарски простор и пред влада и пред градски парк и може да се извади стандарден нагиб.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 06-Oct-2009 at 11:01
Дај да бидеме реални, сите сакаме да имаме прекрасен град но дали можеме,
- да се копа тунел е SF во ова време на беспарица во државата и градот.
- има ли некој идеја колку милиарди ќе чини еден таков слободно за нас може да се нарече грандиозен проект.
- дали е во моментот тоа би требало да биде приоритет за градот а се друго да застане.
- четири ленти доволно ќе го растеретат тој правец.
- и таа фарса со граѓаните; ке немале зеленило, ќе имале мали третоари, ќе немале каде да паркираат - па луѓе тоа е живот во центар и метропола.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 06-Oct-2009 at 10:12
Никаде не се бара консензуално да се решаваат ваквите проблеми. Моќна на одлучување се добива мнозински, а најдобро е кога од кога ќе се добие да се искристи преку стручните служби и најдоброто решение. А не би рекол дека има до толку сериозна замка! Нема ништо сложено тука и не гледам причина да ја водиме дискусијата во таа насока!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 06-Oct-2009 at 10:05
останавме заробеници на политиката, едните нејќат да прават тунел, другите нејќат да прошируваат, и сега што?
или сме жртви на крпеници, или сме жртви на уште поголеми крпеници, но сообраќајните прашања остануваат нерешени
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 05-Oct-2009 at 14:59

Референдум против проширување на „Илинденска“

Либерално-демократската партија ќе иницира собирање потписи на граѓаните на Општина Центар за одржување референдум против проширувањето на улицата „Илинденска“.

Оваа партија вчера на прес-конференција го изрази своето незадоволство во врска со одлуката на градските советници за проширувањето на оваа сообраќајница.

„Оваа одлука беше поддржана од советниците на коалицијата на ВМРО-ДПМНЕ и дел од советниците на СДСМ. Единствено советничката група на ЛДП и независниот советник беа против“, изјавија од ЛДП.

Од оваа партија додаваат дека проширувањето на „Илинденска“ не беше предвидено во изборната програма на градоначалникот Коце Трајановски, ниту на ВМРО-ДПМНЕ и СДСМ. Истовремено, оценуваат дека проширувањето на „Илинденска“ е спротивно со важечките Генерален и Детален урбанистички план. (Сн. К.)



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=324E4289026AC44DA88A15D44632236A
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 01-Oct-2009 at 22:34
Тунел да, ама не сега, скап бил... интересно... кога се работи за инфраструктура секогаш работите ни се гледале скапи и секогаш се одложувале Roll%20eyes
Им препорачувам на „генијалциве“ да склопат една листа на непродуктивни глупости и срања што ги направија и што ги планираат само за во малиот ринг во Скопје, па да израчунаат колку тунели би направиле со тие средства.
Bash
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 01-Oct-2009 at 16:41
Паметно за тунелов 
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 01-Oct-2009 at 15:19

Илинденска ќе се шири, неизводливо е да се направи тунел

Градењето подземна сообраќајница под постојниот коловоз би чинело најмалку десет милиони евра, а големи трошоци би се направиле за преместување на подземните инсталации и за нивното повторно усогласување со остатокот од мрежата

%20
Половина милион евра би биле потребни само за да се направи основен проект за подземен сообраќај на улицата Илинденска во делот од Градскиот парк до Владата, а изградбата би чинела најмалку десет милиони евра, па затоа градот ќе прави локална урбанистичка планска документација за во тој дел да се направи површинско проширување. Градскиот совет на вчерашната седница расправаше за заклучоците со кои се задолжува администрацијата на градот да ги подготви сите документи за проширувањето на најтесниот булевар во Скопје.

Илинденска ќе се шири во две фази, прво етапно од булеварот 8 Септември до паркот, а потоа од фонтаната до зградата на Владата. Во делот од паркот кон крстосницата со булеварот 8 Септември, во близината на спортската сала „Борис Трајковски“, има нерешени имотноправни проблеми, а веќе е избран изведувач на градежните работи. Затоа градот планира на целата траса да се направат вкупно четири коловозни ленти, по две во секој правец, но нема секаде да има средишно или странично зеленило, а различна ќе биде широчината на пешачките и на велосипедските патеки, во зависност од условите на теренот.

Што се однесува до делот од паркот до Владата, кој досега беше најпроблематичен, ќе се изработи планска документација со која булеварот ќе добие четири ленти, секоја широка по 3,25 метри, а од двете страни ќе има тротоари широки од три до четири метри. Во информацијата што вчера ја разгледуваа советниците се вели дека за да се направи подземна улица во тој дел, како што е планирано, треба да се дислоцираат главни атмосферски и фекални канализациски колектори, кои воедно ќе треба и висински да се усогласат со остатокот од мрежата, зафат што би бил скап и сложен. Затоа ќе се изработува планската документација за површинското проширување, која потоа ќе и биде предадена на општината Центар за да се вметне во деталниот урбанистички план за тоа подрачје.

Според градоначалникот Коце Трајановски, документацијата би требало да се изработи за еден месец.

- Ова не значи дека е целосно отфрлена идејата за подземен сообраќај. Но таа ќе мора да се одложи за во иднина, а сега проблемот да го решиме на овој начин - вели Трајановски.

Пред бараката на градскиот совет вчера протестираа дваесетина жители од најтесниот дел на Илинденска, кои рекоа дека откако биле исечени дрвјата веќе се појавиле пукнатини на нивните стари куќи и велат дека ако се прошири улицата, состојбата со објектите ќе се влоши уште повеќе. Советничката Софија Куновска од СДСМ, пак, рече дека проширувањето се врши надвор од процедурите и спротивно на урбанистичките планови. На овие обвинувања градоначалникот Трајановски одговори дека ако се копа подземен тунел, како што е предвидено во генералниот урбанистички план, ќе се оди до шест метри во длабочина, па тоа би било многу поголема опасност за објектите од површинското проширување.




Булеварот ем тесен ем недограден

Булеварот Илинден според генералниот урбанистички план треба да биде еден од главните во Скопје. Неговата планирана должина е 9,5 километри, а треба да се протега од Владата до северната обиколница кај Волково, со нов мост преку Вардар кај Влае, а широчината треба да изнесува 14 метри, односно два коловоза од по седум метри. Но досега се изградени само 4.300 метри, од мостот „Гоце Делчев“ до населбата Карпош 4, и тоа само еден коловоз, со по една сообраќајна лента во секој правец.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1019102579&id=14&prilog=0&setIzdanie=21801
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 01-Oct-2009 at 10:43
 

Цела Илинденска со четири ленти

За еден месец градските власти ќе почнат со проширувањето на улицата Илинденска од Владата до бараките на Општина Центар. Не е предвиден крајниот рок за градежните работи, зашто во делот кај Зоолошката градина треба да се расчистат имотно-прави односи.

Совет на Град Скопје ја изгласа одлуката за проширување на Илинденска од булеварот Климент Охридски до Карпош 3. До ноември се очекува да биде средена целата документација која ќе му овозможи на Градот да почне со проширувањето. Ќе се бара и измена на урбанистичкиот план за овој реон.

Жители од „Илинденска“ вчера протестираа пред Градско собрание, барајќи овој дел од улицата да не се претвора во булевар. Трајановски рече дека не отстапува, имајќи предвид дека четири ленти на Илинденска значително ќе го намалат сообраќајниот метеж во центарот на Скопје. (Ј.И.)
 
 
Dnevnik
 
 
 
 
 


Edited by vardar - 01-Oct-2009 at 10:47
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 22-Sep-2009 at 19:00
Јас мислам дека сито се сложуваме дека постои проблем на Илинденска во денешнава форма. Но, барем кога прошируваат, да се направи тоа како што треба, со модерни урбани елементи, со доволни тротоари, доколку има место би било прекрасно повторно засадување на некакви мали дрвца. Можеби и Градот да ко-финансира за обновување на фасадите итн. Како и да е, не стана јасно кога се почнува со прочирувањето (според мене требапе се да се направи во еден замав, за време на летните одмори). Сепак се работи за неколку стотини метри не за незнам каква авенија. Инаку за подземниот тунел, искрено не гледам голема потреба за такво нешто во следните десетилетија, затоа што парите дадени за него би биле многу попродуктивни за нешто слично, но на друга локација.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 22-Sep-2009 at 18:54
@lsl, kire, sale

Јас сум на линија со вас, но да не ја претвораме артикулацијата на нашите ставови во линч против граѓаните на центар (всушност и јас сум од центар но ставовите ми се идентични со вашите).

BTW границите на централно Скопје се динамична работа. Тафталиџе пред 30 години беше направено од дрвени приземни бараки, денеска е преполно со 2-3 катници а истовремено се "омеѓува" со објекти како G-Mall, новиот комплекс на БС и слични објекти кои несомнено ќе ја нарушата лабавата динамика во овие квартови. Ако некој сака долгорочно идилично решение спрема мене треба да размисли за некоја од подалечните сателитски населби во градот.

Edited by pbanks - 22-Sep-2009 at 18:55
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.