build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 30-May-2013 at 20:25
bravo, cestitkii
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 27-May-2013 at 17:08
Браво за видеото
За сè има вторпат
Back to Top
Sashko View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote Sashko Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 27-May-2013 at 11:18
Конечно да имаме подобар увид од лице место...

http://www.youtube.com/watch?v=tGYGSlZD09w
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 27-May-2013 at 01:17
2016
Back to Top
Cibi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 167
  Quote Cibi Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 27-May-2013 at 00:57
Рокот до кога ќе биде на проектот, до 2016 како што првично рекоа или до 2018 година? Има некој одговор за моето прашање?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 22-May-2013 at 00:45
кловер фоткиве се бесценети Applause
конечно да видиме нешто што ќе ни згрее душа малце Cheers
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 22-May-2013 at 00:15
Originally posted by UrbanFreak

Дај и аматерски фотки кловер кои ги нема на порталот


Повели

1-3 се близу Демир Капија
На првата се гледа и Вардар и може да се увиди како од тунелите директно ќе се преминува на мостот.
4-7 се близу Миравци
8-12 се јужно од селото Клисура... се работи за пристапни патишта, дел од кои и порано биле планински патчиња но сега се проширени


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12



Edited by Cloverstack - 22-May-2013 at 00:15
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 20-May-2013 at 21:06
Дај и аматерски фотки кловер кои ги нема на порталот
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 20-May-2013 at 18:40
Да ама не знам колку длабоко се навлезени во планината.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 20-May-2013 at 18:32
Се гради во двете насоки?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 20-May-2013 at 18:15
Originally posted by Andrej_LJ

Колкав дел од трасата е лесен за изградба терен (каков што е на сликите јужно кон Миравци и Смоквица)
Токму само делот помеѓу Смоквица и Миравци е таков (благо ридест). Должината на тој дел е околу 6 километри. Веднаш над Миравци веќе се влегува во планина.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 20-May-2013 at 09:43
БОМБА! Аман да видиме и ние истрадали души како се гради автопат кај нас

Колкав дел од трасата е лесен за изградба терен (каков што е на сликите јужно кон Миравци и Смоквица)? Бидејќи сум изненаден дека има ваков дел воопшто. Иначе природата е феноменална и ќе биде задоволство да се вози по делницава. Ова за мене е модерен и правилен патриотизам!

Edited by Andrej_LJ - 20-May-2013 at 18:55
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 20-May-2013 at 09:38
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 20-May-2013 at 08:19
позитивно изненаден(ретко се дешава)
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 20-May-2013 at 07:20
Одлични слики
Cheers
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 20-May-2013 at 06:50
ФОТО ВЕСТ: Се пробива автопатот Демир Капија – Смоквица

Се интензивираат работите на изградбата на автопатот Демир Капија – Смоквица, последната делница од патниот коридор 10 низ земјава по која сè уште се вози по пат со две ленти. Со минирање и специјална механизација се пробива двоцевниот тунел во карпата на Демиркаписката клисура, а во тек се подготовки и за изведба на двете премостувања на Вардар кои ќе се надоврзуваат на тунелот од двете негови страни. Кај селото Клисура се подготвени пристапни патишта до тешко достапниот планински терен низ кој треба да поминува трасата во тој сектор, додека кон југ во близина на селата Миравци и Смоквица дел од автопатот е веќе трасиран. Паралелно со работите на изградбата на автопатот, поради минирањето за новиот тунел во моментов се одвиваат и градежни активности за заштита од одрони од карпи во старите тунели на магистралниот пат, кои се во непосредна близина.

Реализацијата на оваа автопатска делница во должина од 28,2 километри започна пред осум месеци, а целиот проект треба да биде заокружен до септември 2016 година. Изведувач на градежните работи е грчката компанија „Актор“.

 

 

Порталите на новиот двоцевен тунел во близина на Демир Капија:

#   #   #

 

 

Пробивање на трасата на автопатот во близина на селото Миравци:

#   #   #

#   #   #

 

 

Пристапни патишта во близина на селото Клисура и кај Демир Капија:

#   #   #




#
Објавено на 20.05.2013 во категорија Вести.

Тагови: Автопати, Актор, Демир Капија, Инфраструктура, Клисура, Коридор 10, Кредити, Миравци, Мостови, Патишта, Смоквица, Тунели


http://www.build.mk/?p=25335




Cheers
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 13-May-2013 at 10:34
Ако зборуваме реално, друга негативност за која што се зборува низ Демир Капија во врска со изградбата на автопатот се негативните реперкусии по туризмот за овој град, кој живее од приливот на групи за качување по карпи. Според информациите што ги добивме од еден странец што има куќа во градот, речиси половина од веќе подготвените патеки за искачување ќе пропаднат со реализацијата на новите тунели што во моментов се прават. Тој напомена дека можат да се направат и нови патеки, но сакам да кажам дека кога се планирало вакво нешто требало да се земе во предвид и тоа како ќе се развива туризмот на ова место, бидејќи има доста загреани луѓе од таму за оваа работа.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 12-May-2013 at 22:54
минирањето немора секогаш да значи голема бучавост.ако се минира со поевтини средства(детонаторски штапин) тогаш многу се слуша ескплозијата,а ако се употребуваат Нонел детонатори тогаш палењето на експлозивнато полнење оди во обратен правец и многу малку се слуша.

кај мене кога ќе побараат минирање во близина на некои куќи или населби,јас обавезно им барам да употребуваат нонели(ама неможам да им наредам со закон)

Edited by gjoko - 12-May-2013 at 22:55
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 12-May-2013 at 22:18
Најдобро ќе добиеш претстава за НАТМ тука:

http://www.youtube.com/watch?v=GMFo1fN_Exk
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 12-May-2013 at 22:00
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Austrian_Tunnelling_method

Тунелот Св. Рок во Хрватска (5 680 метри) бил изграден со Ново Австриски тунелен метод, да не зборуваме за метро тунелите во Софијското метро кои исто така се градени со овој метод (дел од нив кои не се градени со кртица или со отворен коп).

http://www.hac.hr/en/motorways/major-structures/sv-rok-tunnel/

Споро е, но има многу поволности.

ЕДИТ: И тунелите Бианка кои се градат моментално како дел од Прашкиот внатрешен ринг се градат по овој метод, тунелите на автопатот Копер-Изола во Словенија,а и многу други се разбира. Овие сега ми доаѓаат на памет.

ЕДИТ2: Нов австрийски тунелен метод. Този метод се прилага ефективно на участъци със значително заложение от терена и ограничен воден приток. При него на части се разработва малък участък от забоя, върху него се полага първична конструкция /облицовка/ от армиран торкрет и на определено разстояние зад него се армира и с торкрет или специален преместваем кофраж се бетонира вторична конструкция /облицовка/ на тунела.
Методът е прилаган за връзката на метростанцията на стадион В. Левски и тунела под бул. Драган Цанков пред националното радио. Поради спецификата на геоложките условия, дълбоките подземни води и значителната дълбочина на заложение на тунелите от втория метродиаметър в участъка под бул. Черни връх от хотел Хемус до бул. Дж. Баучер строителството им е извършено по Нов австрийски метод.

http://www.metropolitan.bg/bg/progress/technology/

Edited by Andrej_LJ - 12-May-2013 at 22:07
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.244 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.