![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 42> |
Author | |
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
bravo, cestitkii
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Браво за видеото
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Sashko ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 41 |
![]() ![]() |
Конечно
![]() http://www.youtube.com/watch?v=tGYGSlZD09w |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
2016
|
|
![]() |
|
Cibi ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
![]() ![]() |
Рокот до кога ќе биде на проектот, до 2016 како што првично рекоа или до 2018 година? Има некој одговор за моето прашање?
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
кловер фоткиве се бесценети
![]() конечно да видиме нешто што ќе ни згрее душа малце ![]() |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Повели ![]() 1-3 се близу Демир Капија На првата се гледа и Вардар и може да се увиди како од тунелите директно ќе се преминува на мостот. 4-7 се близу Миравци 8-12 се јужно од селото Клисура... се работи за пристапни патишта, дел од кои и порано биле планински патчиња но сега се проширени 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() 11 ![]() 12 ![]() Edited by Cloverstack - 22-May-2013 at 00:15 |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Дај и аматерски фотки кловер кои ги нема на порталот
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да ама не знам колку длабоко се навлезени во планината.
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Се гради во двете насоки?
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
БОМБА! Аман да видиме и ние истрадали души како се гради автопат кај нас
![]() Колкав дел од трасата е лесен за изградба терен (каков што е на сликите јужно кон Миравци и Смоквица)? Бидејќи сум изненаден дека има ваков дел воопшто. Иначе природата е феноменална и ќе биде задоволство да се вози по делницава. Ова за мене е модерен и правилен патриотизам! Edited by Andrej_LJ - 20-May-2013 at 18:55 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
позитивно изненаден(ретко се дешава)
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Одлични слики
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.build.mk/?p=25335 ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ако зборуваме реално, друга негативност за која што се зборува низ Демир Капија во врска со изградбата на автопатот се негативните реперкусии по туризмот за овој град, кој живее од приливот на групи за качување по карпи. Според информациите што ги добивме од еден странец што има куќа во градот, речиси половина од веќе подготвените патеки за искачување ќе пропаднат со реализацијата на новите тунели што во моментов се прават. Тој напомена дека можат да се направат и нови патеки, но сакам да кажам дека кога се планирало вакво нешто требало да се земе во предвид и тоа како ќе се развива туризмот на ова место, бидејќи има доста загреани луѓе од таму за оваа работа.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
минирањето немора секогаш да значи голема бучавост.ако се минира со поевтини средства(детонаторски штапин) тогаш многу се слуша ескплозијата,а ако се употребуваат Нонел детонатори тогаш палењето на експлозивнато полнење оди во обратен правец и многу малку се слуша.
кај мене кога ќе побараат минирање во близина на некои куќи или населби,јас обавезно им барам да употребуваат нонели(ама неможам да им наредам со закон) Edited by gjoko - 12-May-2013 at 22:55 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Најдобро ќе добиеш претстава за НАТМ тука:
http://www.youtube.com/watch?v=GMFo1fN_Exk |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Austrian_Tunnelling_method
Тунелот Св. Рок во Хрватска (5 680 метри) бил изграден со Ново Австриски тунелен метод, да не зборуваме за метро тунелите во Софијското метро кои исто така се градени со овој метод (дел од нив кои не се градени со кртица или со отворен коп). http://www.hac.hr/en/motorways/major-structures/sv-rok-tunnel/ Споро е, но има многу поволности. ЕДИТ: И тунелите Бианка кои се градат моментално како дел од Прашкиот внатрешен ринг се градат по овој метод, тунелите на автопатот Копер-Изола во Словенија,а и многу други се разбира. Овие сега ми доаѓаат на памет. ЕДИТ2: Нов австрийски тунелен метод. Този метод се прилага ефективно на участъци със значително заложение от терена и ограничен воден приток. При него на части се разработва малък участък от забоя, върху него се полага първична конструкция /облицовка/ от армиран торкрет и на определено разстояние зад него се армира и с торкрет или специален преместваем кофраж се бетонира вторична конструкция /облицовка/ на тунела. Методът е прилаган за връзката на метростанцията на стадион В. Левски и тунела под бул. Драган Цанков пред националното радио. Поради спецификата на геоложките условия, дълбоките подземни води и значителната дълбочина на заложение на тунелите от втория метродиаметър в участъка под бул. Черни връх от хотел Хемус до бул. Дж. Баучер строителството им е извършено по Нов австрийски метод. http://www.metropolitan.bg/bg/progress/technology/ Edited by Andrej_LJ - 12-May-2013 at 22:07 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2627282930 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |