build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 27-Nov-2013 at 18:23
Новиот автопат во Косово















Edited by Џоле - 27-Nov-2013 at 18:27
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 21-Oct-2013 at 20:23
Бугарија догодина ќе го гради патот до граничниот премин Клепало

Бугарската влада во 2014 година ќе го гради патот од Струмјани до граничниот премин Клепало кај Берово. Градоначалникот на Берово, Драги Наџински, викендов беше гостин на соседната бугарска општина Струмјани.

Таму со високи бугарски функционери од Владата и Собранието потврдиле дека изградбата на патот во должина од околу 14 километри е влезен во нивната програма за наредната година.

Од македонска страна објектите за малиот граничен премин Клепало веќе 20 години стојат како пропадната инвестиција, а општината ќе побара од македонската Влада да интервенира во санацијата на овие објекти, бидејќи од бугарска страна нема да се градат вакви згради.

Граничниот премин Клепало ќе биде мал граничен премин, на кој ќе има проток на патници, но овој премин за Берово значи поголем развој на туризмот и капацитетите да се полнат и со гости од соседните бугарски општини.

http://iris.mk/index.php/vesti/lokalnivesti/8611-2013-10-21-12-01-11
За сè има вторпат
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 18-Oct-2013 at 20:14
Подетален рендер се наоѓа?

http://infrastructure.bg/show.php?storyid=2163916



Edited by kiriOK - 18-Oct-2013 at 20:15
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 13-Oct-2013 at 19:40
Колку што разбрав Албанија од гео-политички причини ќе оди со изградбата кон Дебар.




Edited by kiriOK - 13-Oct-2013 at 19:53
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 13-Oct-2013 at 18:34
Тъпо би било Охрид и Елбасан да останат настраниOhnoOhnoOhnoOhno
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 13-Oct-2013 at 18:27
Се си мислам дека имат нешто планирано за оригиналното трасе на коридорот



Edited by Џоле - 13-Oct-2013 at 18:33
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 13-Oct-2013 at 18:16
За Албанија подобри им е коридорот 8 да го спојат со автопатот Драч-Тирана-Косовска граница.Поминува релативно близу до Дебар(многу поблиску него од страна на Елбасан)
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 13-Oct-2013 at 18:13
През Дебър на Албанска Територия има ли автопат и води ли се от дел на оригиналното трасе на Коридор 8 Ohno
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 13-Oct-2013 at 17:37
Албанија рече дека нивни приоритет е спојување преку Дебар,не преку Поградец.Таму имаат пробиено скоро до наша граница.тешко да издвојат дополнителни пари за нешто што ние ќе го користиме повеќе од нив
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 13-Oct-2013 at 17:12
Едно питане от Бугарски форумаш. Автопатот от Кичево до Охрид кои е дел от Коридорот 8 каква формация би имал магистрала формат А 29 2x3.75 +разделителна ивица 3.00метра аварийна лента 2.50 или скорестен път 2x3.50 без разделителна голяма ивица и аварийна лента а отделни аварийни джобове на 2.5км.И предвижда ли се строителство на автопат Куманово-Деве Баир като дел от същия коридор и в какви срокове.На дел от коридорот 8 Тирана -Елбасан  Сали Бериша вече е пробил планината на овой дел но ниама предвиждане на участъка Елбасан -Поградец същото е положението в Бугария ако се предвижда скоростен път София-Кюстендил -Гюешево или Дупница -Кюстендил -Гюешево е до 2020 година YesYesYes 
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 13-Oct-2013 at 16:23
Originally posted by Andrej_LJ

Ааа чекај сега малку. По истава оваа логика Бугарија се изгоре со нас со пругата. Второ нивниот автопат Струма минува на 15-20 км до границата кај Благоеваград, и околу 50 кај Дупница, додека нашиот не. Трето за разлика од нашата страна, каде патот е еден од најтрагичните во целата држава, тие ги реконструираа сите патишта кои водат до нашите гранични премини и сега се вози многу побрзо и посигурно.
И најверојатно најважното е што има буквално десетици други делници со далеку пооптоварени патишта кои би било редно да се изградат прво. За жал иако Скопје и Софија се најблиските два главни града, тоа заради Македонски побуди не се користи и намерно се дестимулира таа соработка.

И после очекуваш некој да фрли пари да изгради автопат, со надежта дека ние истото ќе го сториме? Па не гледаш дека Македонија се однесува како деликвент?

Всушност во право си и јас сосема заборавам дека ние и онака имаме искривени приоритети, но во секој случај мислам дека дури и кога ќе почнат кај нас да се градат автопати и експресни патишта најмал приоритет ќе бидат тие кон Бугарија , освен можеби коридорот 8.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 13-Oct-2013 at 14:46
Originally posted by Andrej_LJ

За да биде појасно:

АВТОПАТИ И ЕКСПРЕСНИ ПАТИШТА ВО ИЗГРАДБА (црвено) И ВО ТЕНДЕРСКИ ПРОЦЕДУРИ (лилаво) ЗА ПЕРИОДОТ 2013-2015:




ПЛАНИРАНИ АВТОПАТИ И ЕКСПРЕСНИ ПАТИШТА ЗА ПЕРИОДОТ 2014-2020, СПОРЕД СИТУАЦИЈАТА ДЕНЕС. Темно плаво - готов проект, светло плаво-проект во изработка со рок на завршување на проектот.




Инаку деновиве мислам да направам еден широк апдејт на изградбата на патишта во Бугарија. Започнаа три делници експресни патишта од околу 40 километри на три различни делници, обиколници на градови. Има и раздвижување по сите други главни автопатски делници, особено на А4 Марица каде има интензивна мобилизација.


Тунелот кај Габрово е вклучен за изградба заедно со обиколницата на градот?

ЕУ веќе со програмниот период 2014-2020 се гледа дека започна политика на намалување на парите за транспортна инфраструктура.
Кој знае колко ќе се дава на Македонија кога ќе стигнеме до ЕУ-ако стигнеме.

Edited by kiriOK - 13-Oct-2013 at 14:48
Back to Top
najdobro View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Sep-2013
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote najdobro Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 13-Oct-2013 at 13:05
de bre decko
vakva samokritika
alal vera
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 13-Oct-2013 at 10:47
Ааа чекај сега малку. По истава оваа логика Бугарија се изгоре со нас со пругата. Второ нивниот автопат Струма минува на 15-20 км до границата кај Благоеваград, и околу 50 кај Дупница, додека нашиот не. Трето за разлика од нашата страна, каде патот е еден од најтрагичните во целата држава, тие ги реконструираа сите патишта кои водат до нашите гранични премини и сега се вози многу побрзо и посигурно.
И најверојатно најважното е што има буквално десетици други делници со далеку пооптоварени патишта кои би било редно да се изградат прво. За жал иако Скопје и Софија се најблиските два главни града, тоа заради Македонски побуди не се користи и намерно се дестимулира таа соработка.

И после очекуваш некој да фрли пари да изгради автопат, со надежта дека ние истото ќе го сториме? Па не гледаш дека Македонија се однесува како деликвент?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 13-Oct-2013 at 03:15
Гледам дека нема ниеден автопат ниту експресен пат кон Македонија и тоа ме разочарува ,можеби ако Бугарија изградеше бар еден тоа ќе ја натераше нашава влада да се поврзе подобро со Бугарија ,но гледам дека нема добра воља ни кај двете страни.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 12-Oct-2013 at 23:12
За да биде појасно:

АВТОПАТИ И ЕКСПРЕСНИ ПАТИШТА ВО ИЗГРАДБА (црвено) И ВО ТЕНДЕРСКИ ПРОЦЕДУРИ (лилаво) ЗА ПЕРИОДОТ 2013-2015:




ПЛАНИРАНИ АВТОПАТИ И ЕКСПРЕСНИ ПАТИШТА ЗА ПЕРИОДОТ 2014-2020, СПОРЕД СИТУАЦИЈАТА ДЕНЕС. Темно плаво - готов проект, светло плаво-проект во изработка со рок на завршување на проектот.




Инаку деновиве мислам да направам еден широк апдејт на изградбата на патишта во Бугарија. Започнаа три делници експресни патишта од околу 40 километри на три различни делници, обиколници на градови. Има и раздвижување по сите други главни автопатски делници, особено на А4 Марица каде има интензивна мобилизација.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 12-Oct-2013 at 22:56
Originally posted by kiriOK

Кон Калотина ќе се гради после западниот дел од обиколницата како што гледам...што бидна со Автопатот Софија-Варна?

БТВ гледам огромна несразмерност во развојот на инфраструктурата во Бугарија,буквално се што се случува е јужно,освен новиот мост на Дунав.


*А7 Калотина-Софија отпадна од финансирање за овој програмски период, многу веројатно е за него да нема и во слениот. Може да се изгради со заем, но од ОП Транспорт 2014-2020 пари за него нема да се даваат. Реално има доста други пооптоварени патни правци.

* Западна дага 1 (околу 4 км) се гради сега, треба да иде готов следната година. Го вклучува и големиот патен јазол кај Сливница, како и уште два други.

* Западна дага 2 (околу 5 км) треба да почне во наредните месеци затоа што има избрано изведувач, но се тужакаат по судови. Вклучува неколку патни јазли и големиот јазол детелина за влез во северната тангента.

* ССТ (северна скоростна тангента) во должина од 16км исто има избрано изведувач, завршија судските постапки и треба да почне во следниве неколку месеци.

Со овие два проекта се исцрпува целосно финансискиот потенциал на ОП Транспорт во тековниот програмски период.

А2 Хемус во моментов тече целосната актуализација на проектот по што следува тендер за изработка на ОВОС (оценка за влијание врз околната средината). Сите проекти заедно со техничкиот треба да се комплетираат во 2015 кога би почнала изградбата. Трасата од околу 260 км е разделена на 3 етапа (прибл. 605+85+110км) при што прва ќе се гради тешката делница од страната на Софија. Тоа е од сегашниот крај на А2 кај јабланица, до пресекувањето со национален пат 35 Плевен-Ловеч. Инаку целиот пат нема да може да се финансира со средства од ЕУ, така што ќе се бараат веројатно кредити. Сепак треба да се почека прво да се изработат проектите. До 2020 година би требало патот да стигне барем до национален пат 5 Русе-Велико Трново. Останатите 110 километри се во рамнина, но не може да се финансираат од ЕУ бидејќи не се дел од ТЕН-Т мрежата. За целата А2 Хемус ќе требаат околу 780 милиони евра.

Камен кој го влече развојот на целата автопатска инфраструктура на Бугарија надолу е Лот 3 на АМ Струма, кој заради двата тунела со вкупно 15 километри ќе чини околу 750 милиони евра, пари со кои би можеле да се изградат околу 250 километри други делници.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 12-Oct-2013 at 22:43
Кон Калотина ќе се гради после западниот дел од обиколницата како што гледам...што бидна со Автопатот Софија-Варна?

БТВ гледам огромна несразмерност во развојот на инфраструктурата во Бугарија,буквално се што се случува е јужно,освен новиот мост на Дунав.

Edited by kiriOK - 12-Oct-2013 at 22:44
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 25-Sep-2013 at 14:34
Не, напротив... Го следам постојано развојот на твојот македонски... и ова последново што го прочитав беше одлично... па затоа се зачудив... Браво
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 25-Sep-2013 at 06:31
Originally posted by FoSsiL

Инк... твој е македонскиов?

Моj да. Ако мислиш на google translate-не го користам. Зашто? Може би не е врвен или литературен, извинувам се за тоа.

Edited by ink - 25-Sep-2013 at 06:37
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.336 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.