![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 42> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Кога се најавуваше проектов, беше спомнувано дека ќе ги избрка орлите од местото каде што ќе се градат тунелите, а јас се надевав дека сепак можеби некои екологисти само ги преувеличуваат негативните ефекти од градежните работи. Во петокот бев во близина на Демир Капија и имав можност лично да слушнам една експлозија (всушност мислам дека беше мала серија на експлозии на кратки интервали). После тоа искуство мислам дека орлите ќе се разбегаат не само од познатите карпи кои се влез во клисурата, туку и во радиус од 10 километри.
Прашањето ми е дали некој знае дали минирање е единствен физибилен начин на дупчење на тунели во такви карпи? Зарем нема некакви прикладни машини? На пример оние „кртиците“ колку што ми е познато се прилично флексибилни за модификување и можат да бушат буквално низ се... Инаку според муабет од месното население (кој сепак не го земам баш 100% здраво за готово), најпрвин било планирано Грците од Актор да изнајмат токму некаква си машина за дупчење, ама тоа било значително поскапа варијанта, па со премолчена согласност од власта си се прешалтале на минирање. |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Датум:
12.05.2013, 12:12 Се минира во карпата кај Демир Капија Се минира во карпата на Демиркаписката клисура за потребите од
изградба на два нови тунели на делницата од Демир Капија до Смоквица.
Полицајци ги запираа возилата за кратко додека траеја минирањата. |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
pfc ![]() Groupie ![]() Joined: 27-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
Т.Н. Торпедирање најчесто се користи за заштита на тунелските ѕидови и тие изгледаат како малтерисани посебно тоа е за тунелите кои се влажни односно каде што капе/тече вода за да се спречат евентуални одрони, во случајов Демир Капија тој тунел е сув и затоа до сега немало потреба од таква работа сега ја ставаат заради минирањата на новиот тунел кој ќе биде во близина па да не се пренесе детонацијата и да се одрони некоја карпа, а со оглед дека ова е многу прометен тунел во ситуација на некој одрон голема е веројатноста да падне на некое возило или во најмала рака да направи застој.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Чекаме, нестрпливи сме! Интензивно ли се гради патов и какви се твоите проценки околу неговото завршување? Ќе треба ли да чекаме уште 4 години според овој нереален изведбен рок? Всушност на самата компанија изведувач не и е од полза кадарот и техниката да и стојат заглавени на градилиште толку многу време. Имам надеж дека за 2 години ќе се пушти делницава, но ајде сликите ќе покажат колку се тие оправдани. И ајде веќе да се почнат и Гостивар-Кичево и Скопје-Штип барем малку да фатиме темпо со регионов! Edited by Andrej_LJ - 06-May-2013 at 10:54 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Информации од татко ми според сликите што ги виде , ми рече дека можно е да бушат и да ставаат анкери за мрежа и мрежа за отпосле да поминат шприц бетон (колку што разбрав се вика торпедирање) за заштита на тунелските ѕидови .
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Навистина не ми е логично што прават со старите тунели, сепак, она што може да се каже е дека новите тунели минуваат под истиот гребен со старите тунели. Изведбените работи на едната страна значително напредуваат, но допрва треба да се пробие тунелот од другата страна. Подготвителни работи се вршат и на други сегменти од трасата, на пример пробиени се патишта за механизацијата, но наскоро ќе следуваат фотографии и подетално објаснување.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
а што им прават на тунелов? ќе ги обложат со бетон ли или само нешто ситни работи се санираат?
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ова не е ли сврзано со проста реконструкција на тунелите долж постоечкиот главен пат? Мислам дека нема врска со новиот автопат, кој се гради по сосема нова траса. Истото мислам дека се однесува за другите претходни слики кога коли чекаат на семафорот за влез во тунелот. Има ли некој позапознат да каже зошто и во каква врска е создадена оваа организација?
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
по една слика од два различни медиуми
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
http://static.panoramio.com/photos/1920x1280/89064649.jpg
http://static.panoramio.com/photos/1920x1280/89064745.jpg Бидејќи и двете слики се во огромна резолуција, а во моментов немам време да ги смалувам ги поставив вака, како линкови. Инаку, земени се од тука http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=476243&page=43 направени од стран на Dr. Pinczés Sándor. Edited by Мартин - 30-Apr-2013 at 11:10 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ТУРБО СЕ РАБОТИ НА ПАТОТ НИЗ ДЕМИРКАПИСКАТА КЛИСУРА Дисциплинирано се чека ред за премин во тунелот Поставени се семафори пред влезот во тунелот кои прво ги пропуштаат возилата од едниот правец, а по половина час се пропуштаат возилата од другиот правец со цел да не се створат поголеми колони. Работниците кои го регулираат сообраќајот и кои внимаваат на редот на движење на возилата велат дека возачите се дисциплинирани и информирани за работите што се изведуваат пред и во самиот тунел Сообраќајот пред тунелот во Демиркаписката клисура во текот на оваа недела (ќе) се одвива со периодични прекини. Поставени се семафори пред влезот во тунелот кои прво ги пропуштаат возилата од едниот правец, а по половина час се пропуштаат возилата од другиот правец со цел да не се создаваат поголеми колони. Работниците кои го регулираат сообраќајот и кои внимаваат на редот на движење на возилата велат дека возачите се дисциплинирани и информирани за работите што се изведуваат пред и во самиот тунел. Фирмата изведувач на новата автопатска делница Демир Капија-Смоквица, "Актор - А.Д.Т." - Скопје пред почетокот на изградбата на новата траса поставува бариера и мрежа против паѓање карпи и материјал. Треба да почне и пробивањето на новиот двоцевен тунел. На трасата Демир Капија-Смоквица предвидено е да има и шест двоколовозни мостови со вкупна должина од 4,55 километри во еден правец, како и две клучки од кои едната кај Миравци, а другата кај Смоквица. Делницата Демир Капија - Смоквица на ниво на автопат ќе биде со должина 28,18 километри и треба да се изгради во рок од 4 години. Камен-темелникот беше поставен на 8 септември 2012 година и првите лопат и малтер ги фрлија премиерот Никола Груевски, евроамбасадорот во земјава Аиво Орав, вицепремиерите Владимир Пешевски и Зоран Ставрески. Вкупната инвестиција за изградба на оваа делница е 271 милион евра и е најголема инвестиција во земјава во последните 21 година во делот на патната инфраструктура, според сумата која ќе се вложи. За делницата 130 милиони се обезбедени од Европската инвестициска банка, 45 се ИПА грант на Европската унија, 107 милиони евра се од Европската банка за обнова и развој и 6 милиони евра од Буџетот на Република Македонија. Автопатот ќе има по две ленти во двата правци со ширина од 3,5 метри за секој правец. Коловозите физички ќе бидат одвоени со средна лента од 3 метри, а предвидената дозволена брзина ќе биде 110 километри на час по должината на целата лента. Се предвидува дека до 2020 година овој автопат ќе има просечен годишен дневен сообраќај од 12.000 возила. (С.Бл.) вечер |
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
ГРАДЕЖНИ РАБОТИ ПО KОРИДОРОТ 10 Тргна автопатот Демир Kапија - Смоквица Се очекува за четири години да завршат градежните работи на оваа делница од патната артерија што н` поврзува на север со Европа и на југ со Солунското пристаниште
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=72BF885F50A34E40B72E8A50988A29AB |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Сликата е од автопатот Ријека - Загреб, срам невиден за
било која влада на било која држава која ќе се осмели да објави
фотографии од друга држава кои немаат никаква поврзаност со конкретна информација во која истите тие фотографии се објавени.
http://liderpress.hr/arhiva/48087/ Otvara se dionica Vrata-Delnice-Ravna Gora na autocesti Rijeka-Zagreb
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
за новинарите само лошата вест е добра вест.првите 10 минути од секои вести наликуваат на хорор филм кој треба да се прикажува после полноќ
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
И мене на Хрватска ми личи.
Но, дали ние ќе видиме од страна на било кој медиум една нормална репортажа од трасава, после цела година од почнувањето на изградбата? Сепак трасата е на 100 километри од Скопје, не е во пустината Гоби, да му се невиди! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
kire85 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
![]() ![]() |
Дали може знае некој на кој дел се однесува сликава на линков? Зошто немам во сеќавање ваков тип на патна сигнализација со ЛЕД кај нас.
http://vlada.mk/proekti/izgradba-na-koridorot-10 Edited by kire85 - 16-Apr-2013 at 10:36 |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
Пак поминав тука, турбо се работи (се бушат карпите ), ама за жал навечер се враќав и не бев во можност да сликам.
Низ тунелот ќе се вози долго време низ една лента, за што се чека со семафор на двете страни. |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Дечко гледам дека одамна си пишал ,но дај некој слики и нешто повеќе информации за трасата ако знаеш да видиме што точно ќе биде. Иначе Бојан се согласувам ,треба да се направи, само да се склопам со финансии и може да појдеме ако има заинтересирани. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |