build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 12-May-2013 at 21:57
Кога се најавуваше проектов, беше спомнувано дека ќе ги избрка орлите од местото каде што ќе се градат тунелите, а јас се надевав дека сепак можеби некои екологисти само ги преувеличуваат негативните ефекти од градежните работи. Во петокот бев во близина на Демир Капија и имав можност лично да слушнам една експлозија (всушност мислам дека беше мала серија на експлозии на кратки интервали). После тоа искуство мислам дека орлите ќе се разбегаат не само од познатите карпи кои се влез во клисурата, туку и во радиус од 10 километри.

Прашањето ми е дали некој знае дали минирање е единствен физибилен начин на дупчење на тунели во такви карпи? Зарем нема некакви прикладни машини? На пример оние „кртиците“ колку што ми е познато се прилично флексибилни за модификување и можат да бушат буквално низ се...

Инаку според муабет од месното население (кој сепак не го земам баш 100% здраво за готово), најпрвин било планирано Грците од Актор да изнајмат токму некаква си машина за дупчење, ама тоа било значително поскапа варијанта, па со премолчена согласност од власта си се прешалтале на минирање.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 12-May-2013 at 13:55
Датум: 12.05.2013, 12:12

Се минира во карпата кај Демир Капија

Се минира во карпата на Демиркаписката клисура за потребите од изградба на два нови тунели на делницата од Демир Капија до Смоквица. Полицајци ги запираа возилата за кратко додека траеја минирањата.

- Минирањата ги правиме со експлозив и специјални машини. Ќе се градат два нови тунели па така на местото на кое што треба да се отвори секој од нив се минира по најмногу 4 пати дневно. Досега во еден ден сме минирале најмногу 7 пати. Минирањето се врши со посебна стратегија, зависно од тоа што сакаме да постигнеме - ни беше речено кога се интересиравме околу самите минирања.

Заменик менаџерот на проектот инжењер  Димитрис Каваропулос од компанијата “Актор” која работи на терен ни кажа дека во моментов се одвиваат градежни активности за заштита од одрони од карпи во постоечкиот тунел. Пробивањето на новиот тунел со експлозии  бара заштита и во стариот тунел бидејќи може да дојде до одрон на карпи. 

- Главна работа е сега пробивањето на тунелот Т-1 и подготовка за изградба на мостовите Б-1 и Б-2 со кои ќе се премости реката Вардар два пати. Потоа ќе се продолжи со пробивањето на патот кон селото Клисура па оттаму кон селото Миравци - објасни тој. 

Најави изградба и на насипи и ископи и четири други мостови кои се посложени градежни активности и бараат посложени градежни зафати. Се прават пристапни патишта до позициите на кои се работи. 

- Роковите на изградба се многу стриктни па за да се испочитуваат,  граджените активности ќе продолжат со засилено темпо со максимална ангжираност како на вработените така и на механизацијата. Засега нема никакви проблеми, се се одвива според планираното. Имаме многу добра соработка со државните институции околу прашања кои се појавуваат во текот на работите -нагласи Каваропулос. (С.Д.)

#
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 06-May-2013 at 22:10
Originally posted by pfc

Т.Н. Торпедирање најчесто се користи за заштита на тунелските ѕидови и тие изгледаат како малтерисани посебно тоа е за тунелите кои се влажни односно каде што капе/тече вода за да се спречат евентуални одрони, во случајов Демир Капија тој тунел е сув и затоа до сега немало потреба од таква работа сега ја ставаат заради минирањата на новиот тунел кој ќе биде во близина па да не се пренесе детонацијата и да се одрони некоја карпа, а со оглед дека ова е многу прометен тунел во ситуација на некој одрон голема е веројатноста да падне на некое возило или во најмала рака да направи застој.     
е како не е влажен тунелот? во зима има огромни мразулци од кои имам фобија дека ќе ми пробијат шофершајбна секој момент и релативно често шлеперите поради висината ги кршат
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
pfc View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote pfc Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 06-May-2013 at 19:20
Т.Н. Торпедирање најчесто се користи за заштита на тунелските ѕидови и тие изгледаат како малтерисани посебно тоа е за тунелите кои се влажни односно каде што капе/тече вода за да се спречат евентуални одрони, во случајов Демир Капија тој тунел е сув и затоа до сега немало потреба од таква работа сега ја ставаат заради минирањата на новиот тунел кој ќе биде во близина па да не се пренесе детонацијата и да се одрони некоја карпа, а со оглед дека ова е многу прометен тунел во ситуација на некој одрон голема е веројатноста да падне на некое возило или во најмала рака да направи застој.     
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 06-May-2013 at 10:53
Originally posted by BOJAN

Навистина не ми е логично што прават со старите тунели, сепак, она што може да се каже е дека новите тунели минуваат под истиот гребен со старите тунели. Изведбените работи на едната страна значително напредуваат, но допрва треба да се пробие тунелот од другата страна. Подготвителни работи се вршат и на други сегменти од трасата, на пример пробиени се патишта за механизацијата, но наскоро ќе следуваат фотографии и подетално објаснување.


Чекаме, нестрпливи сме!
Интензивно ли се гради патов и какви се твоите проценки околу неговото завршување? Ќе треба ли да чекаме уште 4 години според овој нереален изведбен рок? Всушност на самата компанија изведувач не и е од полза кадарот и техниката да и стојат заглавени на градилиште толку многу време. Имам надеж дека за 2 години ќе се пушти делницава, но ајде сликите ќе покажат колку се тие оправдани.

И ајде веќе да се почнат и Гостивар-Кичево и Скопје-Штип барем малку да фатиме темпо со регионов!

Edited by Andrej_LJ - 06-May-2013 at 10:54
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 06-May-2013 at 10:41
Информации од татко ми според сликите што ги виде , ми рече дека можно е да бушат и да ставаат анкери за мрежа и мрежа за отпосле да поминат шприц бетон (колку што разбрав се вика торпедирање) за заштита на тунелските ѕидови .
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 06-May-2013 at 10:20
Навистина не ми е логично што прават со старите тунели, сепак, она што може да се каже е дека новите тунели минуваат под истиот гребен со старите тунели. Изведбените работи на едната страна значително напредуваат, но допрва треба да се пробие тунелот од другата страна. Подготвителни работи се вршат и на други сегменти од трасата, на пример пробиени се патишта за механизацијата, но наскоро ќе следуваат фотографии и подетално објаснување.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 05-May-2013 at 14:22
а што им прават на тунелов? ќе ги обложат со бетон ли или само нешто ситни работи се санираат?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 05-May-2013 at 11:59
Ова не е ли сврзано со проста реконструкција на тунелите долж постоечкиот главен пат? Мислам дека нема врска со новиот автопат, кој се гради по сосема нова траса. Истото мислам дека се однесува за другите претходни слики кога коли чекаат на семафорот за влез во тунелот. Има ли некој позапознат да каже зошто и во каква врска е создадена оваа организација?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 05-May-2013 at 00:40
по една слика од два различни медиуми




Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 30-Apr-2013 at 11:06
http://static.panoramio.com/photos/1920x1280/89064649.jpg
http://static.panoramio.com/photos/1920x1280/89064745.jpg

Бидејќи и двете слики се во огромна резолуција, а во моментов немам време да ги смалувам ги поставив вака, како линкови. Инаку, земени се од тука http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=476243&page=43 направени од стран на Dr. Pinczés Sándor.

Edited by Мартин - 30-Apr-2013 at 11:10
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 23-Apr-2013 at 22:16

ТУРБО СЕ РАБОТИ НА ПАТОТ НИЗ ДЕМИРКАПИСКАТА КЛИСУРА


Дисциплинирано се чека ред за премин во тунелот


Поставени се семафори пред влезот во тунелот кои прво ги пропуштаат возилата од едниот правец, а по половина час се пропуштаат возилата од другиот правец со цел да не се створат поголеми колони. Работниците кои го регулираат сообраќајот и кои внимаваат на редот на движење на возилата велат дека возачите се дисциплинирани и информирани за работите што се изведуваат пред и во самиот тунел


Сообраќајот пред тунелот во Демиркаписката клисура во текот на оваа недела (ќе) се одвива со периодични прекини. Поставени се семафори пред влезот во тунелот кои прво ги пропуштаат возилата од едниот правец, а по половина час се пропуштаат возилата од другиот правец со цел да не се создаваат поголеми колони.

Работниците кои го регулираат сообраќајот и кои внимаваат на редот на движење на возилата велат дека возачите се дисциплинирани и информирани за работите што се изведуваат пред и во самиот тунел.

Фирмата изведувач на новата автопатска делница Демир Капија-Смоквица, "Актор - А.Д.Т." - Скопје пред почетокот на изградбата на новата траса поставува бариера и мрежа против паѓање карпи и материјал. Треба да почне и пробивањето на новиот двоцевен тунел. На трасата Демир Капија-Смоквица предвидено е да има и шест двоколовозни мостови со вкупна должина од 4,55 километри во еден правец, како и две клучки од кои едната кај Миравци, а другата кај Смоквица.

Делницата Демир Капија - Смоквица на ниво на автопат ќе биде со должина 28,18 километри и треба да се изгради во рок од 4 години. Камен-темелникот беше поставен на 8 септември 2012 година и првите лопат и малтер ги фрлија премиерот Никола Груевски, евроамбасадорот во земјава Аиво Орав, вицепремиерите Владимир Пешевски и Зоран Ставрески. Вкупната инвестиција за изградба на оваа делница е 271 милион евра и е најголема инвестиција во земјава во последните 21 година во делот на патната инфраструктура, според сумата која ќе се вложи. За делницата 130 милиони се обезбедени од Европската инвестициска банка, 45 се ИПА грант на Европската унија, 107 милиони евра се од Европската банка за обнова и развој и 6 милиони евра од Буџетот на Република Македонија.

Автопатот ќе има по две ленти во двата правци со ширина од 3,5 метри за секој правец. Коловозите физички ќе бидат одвоени со средна лента од 3 метри, а предвидената дозволена брзина ќе биде 110 километри на час по должината на целата лента. Се предвидува дека до 2020 година овој автопат ќе има просечен годишен дневен сообраќај од 12.000 возила.

(С.Бл.)

вечер
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 22-Apr-2013 at 13:03

ГРАДЕЖНИ РАБОТИ ПО KОРИДОРОТ 10

Тргна автопатот Демир Kапија - Смоквица

Се очекува за четири години да завршат градежните работи на оваа делница од патната артерија што н` поврзува на север со Европа и на југ со Солунското пристаниште


Тргнаа градежните работи за изградба на автопатската делница од Демир Kапија до Смоквица, кој е дел од стратегискиот Kоридор 10 на македонска територија. Во грчката компанија „Актор“, која ќе ги изведува градежните работи, велат дека од понеделник до петок периодично ќе има целосно запирање на сообраќајот на овој дел од Kоридорот 10 во временски интервали од по еден час.

- Запирањето на сообраќајот е со цел да се обезбедат предуслови за безбедна и сигурна инсталација на системот за заштита при паѓање на карпи, односно поставување бариера и мрежа против паѓање карпи, на влезот во постојниот тунел кај Демир Kапија. Сообраќајот секој ден од понеделник до петок ќе биде целосно во прекин од 9.30 до 10.30 часот, од 11.30 до 12.30, од 13.30 до 14.30 и од 15.30 до 16.30 часот - велат во подружницата на „Актор“ во Скопје.

Лани по повод Денот на независноста, на 8 септември беше поставен камен- темелникот за изградба на оваа нова патна делница со должина од 28 километри, која ќе се гради надвор од демиркаписката клисура од десната страна на реката Вардар. Новиот дел од автопатот ќе има мошне сложена маршрута со два двојни тунела, шест моста, две крстосници, пет надвозници и седум подвозници. Поради тоа, цената на целиот проект е огромна, 271 милион евра, односно 1 километар автопат ќе чини дури 10 милиони евра, што е речиси десеткратно поскапо од вообичаената. Се очекува градежните работи да завршат за четири години. Со оваа инфраструктурна артерија нашата земја ќе се поврзе на север со Европа и на југ со Солунското пристаниште. Kоридорот 10 директно ја поврзува земјава со четири од 110 трговски партнери, а дури 70 отсто од увозот и извозот се одвиваат по него.

- Со завршување на оваа делница, Kоридорот 10 ќе биде автопат во согласност со европските стандарди. Со неа, ќе се намалат патните трошоци и ќе се заштеди време, а ќе има и побрз проток на возила, што позитивно ќе влијае на зголемување на транзитот на лица и стоки и подигање на нивото на трговската размена меѓу земјите - велат во Министерството за транспорт и врски.

Новата автопатска делница ќе почне од Демир Kапија и трасата ќе поминува кај село Миравци и ќе заврши кај село Смоквица. Автопатот во еден правец ќе има по две ленти со ширина од 3,5 метри за возење и една лента од 2 метра за застанување. Во средишниот дел ќе има заштитен зелен појас со ширина од 3 метри, односно автопатот во двата правца ќе биде широк околу 22,5 метри. Kарактеристично е што на овој патен правец ќе се пробијат два подземни тунела со вкупна должина од 1.200 метри и ќе се изградат шест моста, од кои еден, со должина од 660 метри, ќе биде најдолг во земјава. Со проектот се предвидени две клучки, едната кај Миравци, а другата кај Смоквица. Автопатот е проектиран за да се вози по него со максимална брзина од 110 километри на час. Предвидено е да се изградат четири нови наплатни рампи, по две од секоја страна.

Парите за изградба се обезбедени со заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) од 107 милиони евра, кредит од 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, грант од 45 милиони евра од ЕУ и шест милиони евра од државниот буџет. Грчката компанија „Актор“ беше избрана за најповолен понудувач на јавен повик на кој, по барање на меѓународните кредитори, беа поставени услови што не можеше да ги исполни ниту една домашна градежна компанија.

МарJан Блажевски

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=72BF885F50A34E40B72E8A50988A29AB
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 16-Apr-2013 at 16:16
Сликата е од автопатот Ријека - Загреб, срам невиден за било која влада на било која држава која ќе се осмели да објави фотографии од друга држава кои немаат никаква поврзаност со конкретна информација во која истите тие фотографии се објавени.
 
http://liderpress.hr/arhiva/48087/
 

Otvara se dionica Vrata-Delnice-Ravna Gora na autocesti Rijeka-Zagreb

 
  
 
Lider, 26. lipnja 2008. 11:54
 
Dionica Vrata-Delnice-Ravna Gora autoceste Rijeka-Zagreb otvara se za promet u subotu, 28. lipnja, priopćeno je iz koncesijskog društva Autocesta Rijeka-Zagreb.
 
...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 16-Apr-2013 at 15:33
за новинарите само лошата вест е добра вест.првите 10 минути од секои вести наликуваат на хорор филм кој треба да се прикажува после полноќ
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 16-Apr-2013 at 12:49
И мене на Хрватска ми личи.
Но, дали ние ќе видиме од страна на било кој медиум една нормална репортажа од трасава, после цела година од почнувањето на изградбата? Сепак трасата е на 100 километри од Скопје, не е во пустината Гоби, да му се невиди!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 16-Apr-2013 at 12:36
Originally posted by kire85

Дали може знае некој на кој дел се однесува сликава на линков? Зошто немам во сеќавање ваков тип на патна сигнализација со ЛЕД кај нас.

http://vlada.mk/proekti/izgradba-na-koridorot-10
Сликава ако не се лажам е од Хрватска, а не од Македонија.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 16-Apr-2013 at 10:35
Дали може знае некој на кој дел се однесува сликава на линков? Зошто немам во сеќавање ваков тип на патна сигнализација со ЛЕД кај нас.

http://vlada.mk/proekti/izgradba-na-koridorot-10

Edited by kire85 - 16-Apr-2013 at 10:36
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 22-Mar-2013 at 23:34
Пак поминав тука, турбо се работи (се бушат карпите ), ама за жал навечер се враќав и не бев во можност да сликам.

Низ тунелот ќе се вози долго време низ една лента, за што се чека со семафор на двете страни.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 06-Mar-2013 at 23:28
Originally posted by AKADEMIK

На патот веќе почна да се работи.. на подготвителни работи. Ако сакате можам да ви постирам трасата како што треба да се движи. Инаку се исклучува кај Демир Капија лево, па мост преку Вардар, па 2 нови тунела, па повторно мост и преминува во десна страна од Вардар и има уште 2 нови тунела и уште еден голем мост.

Поздрав

Дечко гледам дека одамна си пишал ,но дај некој слики и нешто повеќе информации за трасата ако знаеш да видиме што точно ќе биде.

Иначе Бојан се согласувам ,треба да се направи, само да се склопам со финансии и може да појдеме ако има заинтересирани.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.291 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.