![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 53> |
Author | |
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Не е ни предвидено да се разминуваат 4 возила. Крајните ленти се помошни, за бавни возила. Во пракса (накај Солун) се користат за да се потргнат возилата кога се претекнувани. Како и да се викаат новиве патишта, ќе овозможат полесно и побезбено претекнување, а со тоа и побрзо стигање на дестинација. Инаку многу од нашиве „магистрали“ немаат ни профил 2х3.5, а за квалитетот на асфалтот, непостоечка дренажа и небезбедни приклучувања да не правиме муабет. Во споредба со нив, овие ќе бидат експресни. И не вреди да се фрлаат пари за експропријација на плус 2 метри за делници со релативно мал сообраќај. Кога ќе има пари и потреба нека се изведе паралелен коловоз и решен проблем. |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
"Ние сме лудаци, ова што го правиме е ненормално, ние сме лудаци, трошиме за чоколадо а немаме леб да јадеме..."
"Абе 700 милиони е тендерот за автопатиштата со кинезиве, бара да ставам потпис без да помине на собрание, без закон..." "80 милиони, 60 милиони, 42 милиони, као бе на дрво да ги берев парите неможе да се издржи...Јас не сум магионичар од ништо да направам нешто...Не постои нормална држава во свет, па америка да бевме ќе банкротиравме" Еве ги најпознатите цитати од твојот ,,почитуван'' министер кој очигледно најдобро што може да направи е да ,,пропее,, за 70те милиони евра провизија од автопатиштата за миле и неговиот кум со сведочење против нив. Жално... со 70 милиони евра може да се направи Куманово - Страцин автопат... Аа и да не заборавам, Актор и скандалот со перењето на пари од неготино, во Бугарија деновиве е отворена истражна постапка за тие 40 милиони евра што се грант дадени од европската унија за завршување на таа делница. Само за потсетување скандалот го обелодени македонската опозиција за во Македонија да не се превземе ништо, а во Грција неколку луѓе завршија во притвор... |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Pocituvaniot minister koj za samiot sebe i ekipata okolu nego misli deka se ludaci, veke 5-6 godini go vetuva toj pat. Edinstveno sto napravi na taa tema za ovie 5-6 godini e posocenoto video.
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Те молам почитуваниот министер... КАПСЛОК. Барем излигави се до крај.
![]() Edited by fichot - 02-Feb-2016 at 02:10 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Како ќе изгледа патот Штип – Радовиш. Видеото е на страната на почитуваниот министер за финансии господинот Зоран Ставревски. Видеото е од ноември и затоа можно е да го има веќе на темата, се извинувам ако е така но мислам дека не штети ако го имаме повторно.
https://www.facebook.com/ZoranStavreski/videos/888642127878498/?pnref=story |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Точно така. Но и нека бидат сите експресни патишта како Тетово-Гостивар тогаш.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Bojan10 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Не може со 2м да се направи автопат.
Тоа Тетово-Гостивар на пр. е неверојатно идиотски, со се ѕидот, ако тоа го сметате за автопат. А овој пат Велес-Штип е добар, и секој регионален пат треба вака да изгледа. Нека биде или автопат по сите прописи, или ваков како Велес-Штип. |
|
Од чаламот си патиме!
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
И тоа што викаш. Сега правиш 200км експресни патишта, во 2020та само додаваш два метри и автоматски си изградил 200км автопат. Истата логика од булевар Теодосиј Гологанов
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
![]() Со наредниот тендер де, тие два метри ќе се направат, па нели треба да се има што да се прави, вие сакате се наеднаш ![]() |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
За 2 метри се работи. Па сега видете во каква економска ситуација е државата...
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Одлично кажано! Според стандардите на ЕУ и земјите членки на ЕУ експресен пат е пат што има по 2 ленти за ВОЗЕЊЕ со иста широчина во ЕДЕН ПРАВЕЦ. За Велес - Кадрифаково е смешно и жално да се каже експресен пат, настрана тоа што го имам возено неколку пати и најодоговорно тврдам дека 4 автомобили НЕМА ТЕОРИЈА да се разминат безбедно ( лентите од страна се по 2,25 метри, вкупната широчина изнесува 11 метри ) , туку и фактот што знаците т.е. патоказите се со жолта боја. За потсетување во Р.Македонија сигнализацијата за автопати е во зелена боја, за пат резервирани за моторни возила ( Магистрали ) - сина боја, и жолта за регионални патишта. П.С: кога веќе од 6,5 се проширува на 11 метри, толку ли неможе да се прошири на 12,5 метри па да се добие по 2 лент за возење во правец, односно 4 ленти со по широчина од 3,15 метри... |
|
![]() |
|
goranmitev ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Jan-2015 Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
Гледам многу пати кога се зборува за овие експресни патишта се кажува дека се со 4 ленти. Сакам да нагласам дека не се со 4 ленти, туку тоа се 2 ленти со по 2 ленти за застанување (и за точаци се користат).Сум видел вакви патишта по други држави. Овде во Македонија бидејќи се првпат градат гледам дека предизвикуваат доста забуни.
Би рекол дека овие ескпресни патишта се понов стандард на старите магистрални патишта, ништо повеќе. Edited by goranmitev - 30-Jan-2016 at 19:49 |
|
![]() |
|
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
Проблемот со тој пат е што ќе биде многу скап, заради планинскиот регион. Не е спорно дека ќе има возила, ама исплатливоста на инвестицијата ќе биде помала. Моја претпоставка е дека за ваков автопат тешко дека ќе се реши некоја влада да гради, освен ако нема финансиска помош од ЕУ за унапредување на коридорот 10д. Убаво би било да се има еден автопат од Велес до Меџитлија но тоа е само сон за блиска иднина.
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Делот со три ленти е со ширина од по 3,5м по лента со вкупна ширина од ~11м. И во новиот дел со т.н. четири ленти и вкупна ширина од 12,4м нема да можат да се разминат 4 возила наеднаш, бидејќи двете ленти од по 2,5м се главно за застанување евентуално за разминување. Така што помеѓу постоечкиот и новиот нема да се забележува некоја огромна разлика. А, да бидам искрен, нема да ме чуди да го прецртаат стариот дел и цел да се прикаже како „експресен“. Доколку не се лажам делницата Велес-Кадрифаково е со помала широчина дури и од 12,4м и се прикажува како експресен.
Додека, за патот Велес-Прилеп се зборувало и претходно на форумов и се воочила неговата неопходност. Според мене, прашање е дали Миладиновци-Штип е побитна делница од оваа, која се гради пред се од пристрасни, а не причини базирани на анализа или меѓународна потреба. |
|
![]() |
|
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
Не знам зашто вака се импровизира со експресниот пат Градско-Прилеп. На новиот дел ќе има 4 ленти, а на делови ќе си остане ист со 3 ленти. Истиот пат, со иста фреквенција на возила, само на еден дел една широчина на патот, а на другиот дел друга широчина. Со ваков експеримент, најверојатно се остава простор за во иднина да се реализира и автопатот од Велес до Прилеп, бидејќи откако ќе се изгради експресниот пат Градско-Прилеп тој нема да ја скрати значително должината и времетраењето на патувањето. Во секој случај добро е што се инвестира и во овој регион и сигурно добро ќе дојде за локалната економија.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Наскоро започнува изградбата на експресниот пат Градско – Прилеп
Во наредниот период ќе започне изградбата на експресниот пат Градско – Прилеп. Потпишан е договор со Шпанската компанија Констракшн Рубау која ќе ја гради првата фаза од патот и тоа од Фаришка до Дреновска клисура во должина од 10 километри. Договорот е вреден 31,8 милиони евра. Изведувачот има рок од 24 месеци да ја заврши изградбата на оваа делница. potpisan dogovor 1 640x427 280x186 Наскоро започнува изградбата на експресниот пат Градско – Прилеп Според проектот, патот ќе биде во широчина од 12,4 метри, со по две ленти од по двете страни со широчина од 3,5 метри и 2,5 метри. Изградбата на овој пат од Градско до Прилеп ќе се изведува во три фази. Втората фаза ќе се гради од Градско преку Росоман до клучката Кавадарци во должина од 16 километри. Третата фаза се планира да започне од месноста Тројанци па се до влезот на Прилеп во должина од 7,5 километри. Во исто време се потпиша и договор за реконструкција на регионалниот пат Кочани – Делчево, во должина од 30 километри. Инвестицијата за целосна рехабилитација на оваа делница изнесува 6 милиони евра. На овој пат се очекува градежните работи да започнат во наредниот период. Изведувач на овој проект е домашната компанија Гранит. Оваа година покрај овие два патишта за кои веќе се склучи договор ќе започнат со изградба на уште 4 нови експресни патишта и тоа: Штип – Кочани, Штип – Радовиш, Охрид – Пештани, Ранковце – Крива Паланка со вкупна должина од 104.5 километри и инвестиција со проценета вредност од околу 247 милони евра, како и реконструкција на уште пет регионални патишта. http://vmro-dpmne.org.mk/?p=29055 |
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Де бе ти па сега на тоа ли ќе загледнуваме ![]() |
|
![]() |
|
avijacijamk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
![]() ![]() |
Обележувањето не е секаде убаво. Секој ден го поминувам патот и на многу делови се гледа како шета лево десно. Но не сум изненаден
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Како и да е сепак добро напредуваат и убаво е што брзо се работи и нормално да е квалитетно сработено , вака по последната слика ми изгледа дека е супер сработено , добро обележано , ограда и нови табли , а кога ќе биде готов целиот пат сигурно возењето би било многу подобро ...
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Па, мене ми изгледаше дека е добар. Без некои забележливи нерамнини и слично.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |