build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 53>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 02-Feb-2016 at 18:52
Originally posted by Vasilij


Одлично кажано! Според стандардите на ЕУ и земјите членки на ЕУ експресен пат е пат што има по 2 ленти за ВОЗЕЊЕ со иста широчина во ЕДЕН ПРАВЕЦ.За Велес - Кадрифаково е смешно и жално да се каже експресен пат, настрана тоа што го имам возено неколку пати и најодоговорно тврдам дека 4 автомобили НЕМА ТЕОРИЈА да се разминат безбедно ( лентите од страна се по 2,25 метри, вкупната широчина изнесува 11 метри ) , туку и фактот што знаците т.е. патоказите се со жолта боја.За потсетување во Р.Македонија сигнализацијата за автопати е во зелена боја, за пат резервирани за моторни возила ( Магистрали ) - сина боја, и жолта за регионални патишта.П.С: кога веќе од 6,5 се проширува на 11 метри, толку ли неможе да се прошири на 12,5 метри па да се добие по 2 лент за возење во правец, односно 4 ленти со по широчина од 3,15 метри...

Не е ни предвидено да се разминуваат 4 возила. Крајните ленти се помошни, за бавни возила. Во пракса (накај Солун) се користат за да се потргнат возилата кога се претекнувани. Како и да се викаат новиве патишта, ќе овозможат полесно и побезбено претекнување, а со тоа и побрзо стигање на дестинација.

Инаку многу од нашиве „магистрали“ немаат ни профил 2х3.5, а за квалитетот на асфалтот, непостоечка дренажа и небезбедни приклучувања да не правиме муабет. Во споредба со нив, овие ќе бидат експресни. И не вреди да се фрлаат пари за експропријација на плус 2 метри за делници со релативно мал сообраќај. Кога ќе има пари и потреба нека се изведе паралелен коловоз и решен проблем.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 02-Feb-2016 at 11:31
"Ние сме лудаци, ова што го правиме е ненормално, ние сме лудаци, трошиме за чоколадо а немаме леб да јадеме..."
"Абе 700 милиони е тендерот за автопатиштата со кинезиве, бара да ставам потпис без да помине на собрание, без закон..."
"80 милиони, 60 милиони, 42 милиони, као бе на дрво да ги берев парите неможе да се издржи...Јас не сум магионичар од ништо да направам нешто...Не постои нормална држава во свет, па америка да бевме ќе банкротиравме"

Еве ги најпознатите цитати од твојот ,,почитуван'' министер кој очигледно најдобро што може да направи е да ,,пропее,, за 70те милиони евра провизија од автопатиштата за миле и неговиот кум со сведочење против нив. Жално... со 70 милиони евра може да се направи Куманово - Страцин автопат... Аа и да не заборавам, Актор и скандалот со перењето на пари од неготино, во Бугарија деновиве е отворена истражна постапка за тие 40 милиони евра што се грант дадени од европската унија за завршување на таа делница. Само за потсетување скандалот го обелодени македонската опозиција за во Македонија да не се превземе ништо, а во Грција неколку луѓе завршија во притвор...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 02-Feb-2016 at 10:24
Pocituvaniot minister koj za samiot sebe i ekipata okolu nego misli deka se ludaci, veke 5-6 godini go vetuva toj pat. Edinstveno sto napravi na taa tema za ovie 5-6 godini e posocenoto video.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 02-Feb-2016 at 02:10
Те молам почитуваниот министер... КАПСЛОК. Барем излигави се до крај.

Edited by fichot - 02-Feb-2016 at 02:10
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 02-Feb-2016 at 01:14
Како ќе изгледа патот Штип – Радовиш. Видеото е на страната на почитуваниот министер за финансии господинот Зоран Ставревски. Видеото е од ноември и затоа можно е да го има веќе на темата, се извинувам ако е така но мислам дека не штети ако го имаме повторно.

https://www.facebook.com/ZoranStavreski/videos/888642127878498/?pnref=story
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 01-Feb-2016 at 21:44
Точно така. Но и нека бидат сите експресни патишта како Тетово-Гостивар тогаш.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 01-Feb-2016 at 20:59
Не може со 2м да се направи автопат.
Тоа Тетово-Гостивар на пр. е неверојатно идиотски, со се ѕидот, ако тоа го сметате за автопат. А овој пат Велес-Штип е добар, и секој регионален пат треба вака да изгледа.

Нека биде или автопат по сите прописи, или ваков како Велес-Штип.
Од чаламот си патиме!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 01-Feb-2016 at 17:21
И тоа што викаш. Сега правиш 200км експресни патишта, во 2020та само додаваш два метри и автоматски си изградил 200км автопат. Истата логика од булевар Теодосиј Гологанов
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 31-Jan-2016 at 22:58

Со наредниот тендер де, тие два метри ќе се направат, па нели треба да се има што да се прави, вие сакате се наеднаш
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 31-Jan-2016 at 16:16
За 2 метри се работи. Па сега видете во каква економска ситуација е државата...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 30-Jan-2016 at 23:53
Originally posted by goranmitev

Гледам многу пати кога се зборува за овие експресни патишта се кажува дека се со 4 ленти. Сакам да нагласам дека не се со 4 ленти, туку тоа се 2 ленти со по 2 ленти за застанување (и за точаци се користат).Сум видел вакви патишта по други држави. Овде во Македонија бидејќи се првпат градат гледам дека предизвикуваат доста забуни.

Би рекол дека овие ескпресни патишта се понов стандард на старите магистрални патишта, ништо повеќе.


Одлично кажано! Според стандардите на ЕУ и земјите членки на ЕУ експресен пат е пат што има по 2 ленти за ВОЗЕЊЕ со иста широчина во ЕДЕН ПРАВЕЦ.
За Велес - Кадрифаково е смешно и жално да се каже експресен пат, настрана тоа што го имам возено неколку пати и најодоговорно тврдам дека 4 автомобили НЕМА ТЕОРИЈА да се разминат безбедно ( лентите од страна се по 2,25 метри, вкупната широчина изнесува 11 метри ) , туку и фактот што знаците т.е. патоказите се со жолта боја.
За потсетување во Р.Македонија сигнализацијата за автопати е во зелена боја, за пат резервирани за моторни возила ( Магистрали ) - сина боја, и жолта за регионални патишта.
П.С: кога веќе од 6,5 се проширува на 11 метри, толку ли неможе да се прошири на 12,5 метри па да се добие по 2 лент за возење во правец, односно 4 ленти со по широчина од 3,15 метри...
Back to Top
goranmitev View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote goranmitev Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 30-Jan-2016 at 19:49
Гледам многу пати кога се зборува за овие експресни патишта се кажува дека се со 4 ленти. Сакам да нагласам дека не се со 4 ленти, туку тоа се 2 ленти со по 2 ленти за застанување (и за точаци се користат).Сум видел вакви патишта по други држави. Овде во Македонија бидејќи се првпат градат гледам дека предизвикуваат доста забуни.

Би рекол дека овие ескпресни патишта се понов стандард на старите магистрални патишта, ништо повеќе.


Edited by goranmitev - 30-Jan-2016 at 19:49
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 30-Jan-2016 at 19:06
Проблемот со тој пат е што ќе биде многу скап, заради планинскиот регион. Не е спорно дека ќе има возила, ама исплатливоста на инвестицијата ќе биде помала. Моја претпоставка е дека за ваков автопат тешко дека ќе се реши некоја влада да гради, освен ако нема финансиска помош од ЕУ за унапредување на коридорот 10д. Убаво би било да се има еден автопат од Велес до Меџитлија но тоа е само сон за блиска иднина.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 30-Jan-2016 at 17:36
Делот со три ленти е со ширина од по 3,5м по лента со вкупна ширина од ~11м. И во новиот дел со т.н. четири ленти и вкупна ширина од 12,4м нема да можат да се разминат 4 возила наеднаш, бидејќи двете ленти од по 2,5м се главно за застанување евентуално за разминување. Така што помеѓу постоечкиот и новиот нема да се забележува некоја огромна разлика. А, да бидам искрен, нема да ме чуди да го прецртаат стариот дел и цел да се прикаже како „експресен“. Доколку не се лажам делницата Велес-Кадрифаково е со помала широчина дури и од 12,4м и се прикажува како експресен.

Додека, за патот Велес-Прилеп се зборувало и претходно на форумов и се воочила неговата неопходност. Според мене, прашање е дали Миладиновци-Штип е побитна делница од оваа, која се гради пред се од пристрасни, а не причини базирани на анализа или меѓународна потреба.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 30-Jan-2016 at 15:31
Не знам зашто вака се импровизира со експресниот пат Градско-Прилеп. На новиот дел ќе има 4 ленти, а на делови ќе си остане ист со 3 ленти. Истиот пат, со иста фреквенција на возила, само на еден дел една широчина на патот, а на другиот дел друга широчина. Со ваков експеримент, најверојатно се остава простор за во иднина да се реализира и автопатот од Велес до Прилеп, бидејќи откако ќе се изгради експресниот пат Градско-Прилеп тој нема да ја скрати значително должината и времетраењето на патувањето. Во секој случај добро е што се инвестира и во овој регион и сигурно добро ќе дојде за локалната економија.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 29-Jan-2016 at 12:01
Наскоро започнува изградбата на експресниот пат Градско – Прилеп

Во наредниот период ќе започне изградбата на експресниот пат Градско – Прилеп. Потпишан е договор со Шпанската компанија Констракшн Рубау која ќе ја гради првата фаза од патот и тоа од Фаришка до Дреновска клисура во должина од 10 километри. Договорот е вреден 31,8 милиони евра. Изведувачот има рок од 24 месеци да ја заврши изградбата на оваа делница.

potpisan dogovor 1 640x427 280x186 Наскоро започнува изградбата на експресниот пат Градско – Прилеп Според проектот, патот ќе биде во широчина од 12,4 метри, со по две ленти од по двете страни со широчина од 3,5 метри и 2,5 метри.

Изградбата на овој пат од Градско до Прилеп ќе се изведува во три фази. Втората фаза ќе се гради од Градско преку Росоман до клучката Кавадарци во должина од 16 километри. Третата фаза се планира да започне од месноста Тројанци па се до влезот на Прилеп во должина од 7,5 километри.

Во исто време се потпиша и договор за реконструкција на регионалниот пат Кочани – Делчево, во должина од 30 километри. Инвестицијата за целосна рехабилитација на оваа делница изнесува 6 милиони евра. На овој пат се очекува градежните работи да започнат во наредниот период. Изведувач на овој проект е домашната компанија Гранит.

Оваа година покрај овие два патишта за кои веќе се склучи договор ќе започнат со изградба на уште 4 нови експресни патишта и тоа: Штип – Кочани, Штип – Радовиш, Охрид – Пештани, Ранковце – Крива Паланка со вкупна должина од 104.5 километри и инвестиција со проценета вредност од околу 247 милони евра, како и реконструкција на уште пет регионални патишта.
http://vmro-dpmne.org.mk/?p=29055
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 12-Jan-2016 at 11:21
Originally posted by avijacijamk

Обележувањето не е секаде убаво. Секој ден го поминувам патот и на многу делови се гледа како шета лево десно. Но не сум изненаден


Де бе ти па сега на тоа ли ќе загледнуваме
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 11-Jan-2016 at 18:45
Обележувањето не е секаде убаво. Секој ден го поминувам патот и на многу делови се гледа како шета лево десно. Но не сум изненаден
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 11-Jan-2016 at 18:26
Како и да е сепак добро напредуваат и убаво е што брзо се работи и нормално да е квалитетно сработено , вака по последната слика ми изгледа дека е супер сработено , добро обележано , ограда и нови табли , а кога ќе биде готов целиот пат сигурно возењето би било многу подобро ...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 11-Jan-2016 at 10:18
Па, мене ми изгледаше дека е добар. Без некои забележливи нерамнини и слично.
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.