![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Миладиновци - Штип |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 40> |
Author | ||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Da termin za zavrsuvanje e Septemvri , ama kako sto stoat rabotite nema teoretski sansi da bide zavrsen za 20 dena , koga do pred eden mesec seuste mostovite ne Bea gotovi , del od trasata seuste nemase ni tampon , del ne ni bese oformen ,del od trasata nekade e zavrsena , no del ima uste mnogu rabota , taka da zavrsuvanjeto sigurno ke e posle nekolku meseci , pogore imas sliki od 18 juni pa eve sporedi do sega kolku moze da e napraveno ....
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Дали има некои новости за автопатов? Новиот рок за завршување со градба е септември 2018, па претпоставувам при крај треба да е работата - ако не испаднал некој нов проблем.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Целата репортажа на линкот (има и повеќе фотографии)... http://build.mk/reportazha-avtopatot-miladinovtsi-shtip-pobrza-vrska-so-istokot/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Во саботата асфалтираа доста голем дел од левата страна.
|
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Новиот рок за пуштање на автопатот е септември 2018 , е сеа дали ќе биде така тоа никој неможе да каже , ако се земе во обзир дека ни еден датум до сега што е кажан не е испоштуван за пуштање во употреба на некој пат , така да може се да се очекува ....
|
||
![]() |
||
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
|
Одамна не сум поминал тука. Знае ли некој до каде е изградбата на овој автопат и кога треба да биде готов?
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Супер е чим се работи , асвалтирањето сеа и времето е погодено убаво ке си легне сонцето ке допридонеси многу , значи може да се очекува иако е сеуште рано ама средина на 2018 да биде готов ..
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
да да се работи - минатата недела јас проаѓав и се работи без престан досега - само има забавување на едно место на изградба на натпатник над зележничката пруга баш кај Кадрифаково... |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Асфалтирањето ке оди брзо , ама мостовите ке одземат доста време и оформувањето на трасата , набибање тампони и т.н .. Значи се работи моментално на автопатот така ??
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Автопатот Миладиновци-Штип е ДАЛЕКУ од било какво завршување. Таму има работа, која ако се одвива со интензивно темпо, прашање е дали би била завршена за осум до 10 месеци. При слетување на аеродром во Скопје, вчера летавме точно на потегот од рафинерија во правец кон Свети Николе.
Заклучок: На околу 30% од трасата се гледа асфалт (прашање е за кој слој станува збор), дополнителни 40-50% се подготвува за нанесување на асфалт, ама затоа има работа на мостовите, но и на сегментите кои ги сечат ридовите. Таму само е пробиена трасата и допрва треба да се работи на коловозот и засеците. Така барем изгледаше од авион. |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Од пред некој ден, случајно сликав од возење...
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. Покрај идниот автопат, ова е веќе пред Штип (можеби неколку километри пред Штип) ![]() 5. ![]() 6. ![]() 7. ![]() 8. Ми се чини дека ова е новата лента, а старата е во фаза на реконструкција... ![]() 9. ![]() 10. ![]() 11. ![]() Edited by Џоле - 03-Jun-2017 at 19:59 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Sashko ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 41 |
![]() ![]() |
|
![]() Edited by Sashko - 26-May-2017 at 18:12 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Корупцијата во Кина е присутна на многу нивоа. Следствено потенцијалот за корумпираност на дадената кинеска фирма не би било никакво изненадување.
|
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Актор е европска фирма од европска држава , ако е така зошто ЕУ не ја испита таа фирма ако се има сомнение против нив и ако е утврдено , ако се има докази и ако им замрзнувале сметки или незнам што , зошто сеуште им се дозволува на таа фирма да добива нови проекти низ балканот па и скоро секаде низ светот се активни, Актор моментално гради буквално низ цел свет и е една од најаките градежни фирми,која што гради од Аеродромри ,до трговски центри ,брани па се до автопатишта ,пола Доха во Катар е изградена од нив ,и да не набројувам други огромни држави каде што се активни ..И како што кажува Glava тогаш највероватно тука станува збор за многу голема мрежа на криминал и со Синохридо заедно , значи тоа се случува на глобално ниво ,а не само во Македонија , и колку пати треба да им се објасни на погорните од постот дека никој не оправдува криминал и дека секој кој што направил таков криминал од кога ќе се докаже треба да следи соодветна казна и да си лежи затвор ,никој не го оспорува тоа.И зошто кога треба да се прави некој проект кој што е подржуван од ЕУ за изведувачи нуди Европски фирми , па така излева секоја европска фирма да е криминална и да е вмешана во некаков си криминал , а такви примери има во србија,босна ..Значи тука нешто не е во ред и треба да се открие за што навистина станува збор и кој го води сето тоа.
|
||
![]() |
||
Glava ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Sep-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
![]() ![]() |
|
Обвинувањата за корупција треба да се докажат, па затоа најдобро е да се фокусираме на фактите:
Факт бр. 1 - За корупција потребни се две страни. Невозможно е да има корупција кај македонската страна а да нема корупција на кинеската страна (државна фирма) во проект финансиран од кинеската државна банка. Ако сме откриле корупција - тогаш сме откриле многу голема меѓународна мрежа на корупција во која е инволвирана и Кина (каде казните дури и за ситна корупција од бирократи се смртна казна) Факт бр. 2 - Дали е можно да постои корупција во изградбата на македонските автопатишта ако цената по изграден километар е споредлива и поефтина со цената на изграден километар во соседно Косово финансиран од Америка? Има ли сериозна разлика во квалитет кој ја оправдува разликата во цена за таа да дозволи и коруптивен %? Факт бр. 3 - Дали проектите финансирани или кофинансирани од ЕУ секогаш завршуваат во рацете на градежни компании од ЕУ и дали истите се секогаш поскапи (поради високи еколошки принципи) и истите не прифаќаат за предуслов најмалку 50% од работите да ги извршуваат македонски градежни компании и вработени (услов прифатен од кинезите)? |
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Se soglasuvam 100%. So odkradenite pari ke mozese da se izgrade celosen avtopat od Skopje do Strumica + od Skopje do Ohrid. Za takov kriminal treba da se zamrznat site smetki i da se leze najmalko +10 godini vo zatvor! |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ќе беше подобро да не им лепеа толку многу прстите на битангите што не тормозеа и ограбуваа 11 години. Како што слушнавме од телефонските разговори помеѓу Груевски и неговиот цимер од факултетските денови во Прилеп, кого подоцна си го постави за министер за транспорт, за кинескиве автопати никој на ништо не ги принуди, туку самите се договараа како да побараат провизија и дебатираа до каде можат да притиснат со процентот. И да не заборавиме дека парите се од кредитно задолжување во висина од над половина милјарда евра. Провизијата е веќе ставена во приватни џебови, ама кредитот и каматите ќе ги враќаме сите во наредните 20 години. Мене стварно не ми е јасно како некој може да бара оправдувања за овој криминал и за битангите што го направија. Edited by Cloverstack - 23-May-2017 at 12:43 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2728293031 40> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |